Huhtikuun hurmurit 2016 *lokakuussa*

Tervetuloa carpe_diem, lisäsin sut listaan, sulla on sama laskettuaika kuin mulla :)

Itsellä ehkä sen takia on ajatus että haluan hommata kaiken hyvissäajoin, koska vimeksi olin niin monta kuukautta vuodelevossa, että ärsyttäis ajatus etten ois mitään hommannut ja makaan vaan vuoteessa :/ toisekseen meillä on hyvin tilaa noille tavaroille.

Meillä mies on ihan innoissaan, lukee neuvolan lehtisiä innokkaammin kuin minä :D ehkä mulla on konkreettisempia juttuja juteltavana siitä tulevasta vauva-arjesta, kun olen sen kerran kokenut..mies ei oikein tiedä mitä tuleman pitää,ja minä olen häntä pelotellut yövalvomisista yms. parhaani mukaan :D

Duel: Kiva että sulla on ystäviä jakamassa odotushössötystä, ettei tartte yksinään kokea tätä :)

Sadeyes: Siro massu sulla :)

Mulla taitaa kohta sanoa selkä sopimuksen irti, työpäivä vielä menee mutta illat makaan sohvalla, ja kylkeä kääntäessä "puukon iskuja" alaselkä/oikea pakara akselille...kun niin toivoin että oisin vähän pidemmälle päässyt tällä kertaa ennen tätä..

-Katjuska rv 15+6
 
  • Tykkää
Reactions: Sadeyes
tipsu: Olit kyselly tossa toisessa ketjussa että miksi lokakuu...no siis kun nyt on lokakuu :D Ei viititä enää nostella vanhaa ketjua.. Jos tuohon yhteen samaan ketjuun kirjoitellaan huhtikuulle asti, niin se alkaa jumittamaan.. aina kun kuukausi vaihtuu niin tulee uusi ketju joka on nimetty meneillään olevan kuun mukaan :) Haluatko että laitan sinut listaan, kerrotko tiedot? :)
 
tipsu: Olit kyselly tossa toisessa ketjussa että miksi lokakuu...no siis kun nyt on lokakuu :D Ei viititä enää nostella vanhaa ketjua.. Jos tuohon yhteen samaan ketjuun kirjoitellaan huhtikuulle asti, niin se alkaa jumittamaan.. aina kun kuukausi vaihtuu niin tulee uusi ketju joka on nimetty meneillään olevan kuun mukaan :) Haluatko että laitan sinut listaan, kerrotko tiedot? :)

Juu, eli kolmas tulossa, laskettu aika 30.4. ja tyks on sairaala. Oliko jotain muita tietoja?
 
  • Tykkää
Reactions: Katjuska87
Ihania massukuvia täällä! Pitäisi perehtyä miten saa lisättyä niin voisi itsekkin uskaltautua laittamaan. Tätä ei enää peittelemään pysty.. Pomollekkin piti avautua onkohan tästä nyt jo kuukausi jopa sitten.. oli vähän jo huolissaan minusta ennen kuin paljastin kun olin ollut pitkän aikaa apeana töissä.. paljastus selitti kuulemma kaiken. Väsymys ym. Kovin oli iloinen puolestani ja onnitteli kovasti. Eniten itseäni ahistaa varmaankin se kun jää töistä pois :unsure: Mutta takaisin mennään, sitten kun sen aika on. Toivon että jaksaisin mahdollisimman pitkään olla töissä. Nyt oon ollu melkein viikon "kesälomalla" ja pari viikkoa vielä lomaa Tää tuli niiiiiin tarpeeseen kun aloin olla jo todella väsynyt ja selkäkin vaivasi. Loman jälkeen hyppäänkin äitiystyöhousuihin kun tähän asti isompikoko ja kuminauhaviritelmä ollut:whistle::D Kotona on jo mammahousuja joutunu pitää pitkän aikaa..

Mies on tosi innolla mukana odotuksessa, joskus tuntui että liiankin.. no mutta onhan tää hänelle ensimmäinen:love: neuvoloissa haluaa olla mukana. ultrat tietysti myös. ja muutenkin pitää huolta etten rasittais itseäni tai syö kiellettyjä :D:D

Lapsille kerrottiin heti np-ultran jälkeen. Oi sitä riemua :love::love: 12 ja 10v. kovasti nyt odottaavat ja pikkuveljen haluiaisivat...

Siinä vähän kuulumisia täältä, tuntuu että aika ei nykyään riitä mihinkään...

SuSa15 rv 15+5
 
SuSa15: Täällä kans mies hössää noista ruoista, kyselee tyyliin joka ruoasta että saatko nyt varmasti syödä.. :ROFLMAO:

Lokakuu alkaa kääntyä pikkuhiljaa ehtoon puolelle, ilmoitelkaahan jotain itsestänne ketkä ei ole tässä kuussa mitään kirjoitelleet, ens kuun listaan lisään vaan sellaiset jotka ovat jotain tänne postanneet nyt lokakuussa. :)

-Katjuska rv 16+0! Kuulostaapas hyvälle nää viikot nyt jo :)
 
Heipparallaa!
Tänään oli ensimmäinen lääkäri käynti ja toinen käynti sitten samalla neuvolassa. Kaikki oli pienellä hyvin ja vastasi viikkoja. Aina se on jotenkin yhtä jännää mennä sinne ja kuulla miltä kaikki vaikuttaa, ennen kaikkea se onko kaikki niin kuin pitäisi. :love:

Nyt on varmaan viikon verran ollut sellaisia ns kouraisu kipuja mahassa, mitä ei ole aiemmin ollut. Neuvolassa sanoivat että ovat supistuksia ja niitä olessa paljon pitäisi ottaa vähän rauhallisemmin. Luulin ettei niitä vielä näillä viikoilla tuntisi... Muuten olo alkanut vähän helpottaa, silloin tällöin tulee vielä oksennus. Mutta pääasiassa kaikki pysyy jo onneksi sisällä!

Kaikilla on niin ihania masukuvia! :barefoot:

Meillä olisi seuraava käynti oman sairauden takia äitiyspolille 2.11, ja tänään lääkäri veikkasi että siellä joudutaan käymään jossain erillaisissa kontrolleissa jatkossa. Rakenneultra olisi aika erikseen 24.11.

Ihanaa odotusaikaa kaikille! :love:
 
Täl hetkel niin outoa kun ei oo hirveesti mitään tuntemuksia, ei pahemmin väsynyt, ei huonoa oloa, ei hirveesti mitään repäsyjä yms ja no sillon tällön pikkusia liikkeitä tuntuu :D niin ja tuntuu et olis alkanu kans harkkasupparit ja aikasin, viimekski alko ja saikullakin olin ku tuli niin usein. Ku tulee semmost kiristyst alavatsaan ja sit maha tuntuu kovalta hetken.. :) ihanaa katsoa kun esikoinen oppinut niin paljon yks vuotis synttäreiden jälkeen kaikkea uutta :) <3
 
Helou.

Me käytiin neuvolassa maanantaina ja sydänäänet kuului hienosti, tasaiset ja vahvat! <3

Liikkeet: Olin tuntevinani eilen liikkeitä, pari kertaa sellasta "puplutusta". Ootteko tunteneet vielä? Mulla siis viikko 15 meneilään.

Painonnousu: Kuinka paljon teillä on noussu paino? Musta tuntuu että liikaakin, syönyt huonoon oloon ja väsymyksen takia en ole jaksanu liikkua. Reilu 5 kg, mutta yksilöllisesti se varmaan ihmisillä nousee, jospa nyt tyssäis hetkeks. Mulla varmaan nesteitä aika lailla.

Tällä viikolla oon reippaillu paljon kävellen, jumppaillen ja uimassa aion alkaa käymään. Tietääkö joku mistä sais äitiysuimapukuja Helsingin seudulta?
 
  • Tykkää
Reactions: anscu
Pähkinäpuu: Joo semmoisesta "puplutuksesta"/poreilusta ne liikkeet yleensä alkaa :) Mulla tuntuu jo kunnon potkujakin, mutta ei tietenkään ekaa odottaessa tuntunut näin aikaisin :)

Paino on noussut noin 3kg..tai saas nyt nähdä kun neuvolan vaa'alle meen niin varmaan tuplasti enempi...miten siellä neuvolassa se vaaka aina näyttää niin paljon :ROFLMAO:

Mulla ois toiselle neuvolakäynnille vielä 2viikkoa ja 1 päivä, ja siitä tasan viikko eteenpäin niin rakenneultra :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pähkinäpuu
Täällä saatu tehtyä muuttopuuhat ja asetuttu uuteen kotiin, pikkuneitikin tottunut omaan huoneeseen :)
Me ei taideta tällä kertaa ottaa pakkausta kun melkein kaikki esikoisen vaatteet ja tavarat tallella ja nyt kun sukupuolikin selvillä :)
Mullakin tais rakenneultra olla 19.11 , sitä odotellessa :) eka lääkärineuvola viel tässä kuussa :)

Jo sukupuoli tiedossa?:)
 
Helou kaikille! :) onnee ihanista ultra kuulumisista! :)

Täällä on vähän ärsytystä pinnassa... liekkö tuleva muutto, joka on siis erittäin odotettu ja toivottu muutos, stressaa tai sitten se, kerkeenkö löytää uudelta paikkakunnalta ees hetkeksi töitä ennen äippälomaa. Raha kun tulisi tarpeisiin näiden kaikkien hankintojen keskellä!
Ärsyttää ja tympii.. sellainenkin kommentti täällä laittoi tympimään, kun Sadeyes kommentoi, ettei aio ottaa äitiyspakkauata kun vaatteet on siinä niin rumia..! Siis wtf? !
En tiiä, mut just tollain
 
anscu: Ei mielipideasioista kannata ärsyyntyä edelleenkään ;) Mun mielestä äitiyspakkauksen vaatteet on suurinosa ihania, samoten oon ostanu kirppareilta edellisen vuosien pakkauksien vaatteita, meillä tullaan mukula vaatetuttamaan lähes kokonaan tämän vuoden ja edellis vuosien pakkauksien vaatteilla..tykkään! Mut jos ne on jonkun mielestä rumia niin ihan rauhassa sopii olemaan..ei nyt tollasista ärsyynnytä. ;)
 
Jatkan, ku vahingos jo lähetti, mut siis tollainen ajattelemattomuus pistää pänniin.
Tai esim eilisen toisenlaiset äidit sarjan jakso, jossa mies oli niin lusmu, ettei jaksanu miettii tai siianimenomaan vain MIETTI kuinka aikoo alkaa tienata, mut se Marianne elätti perheen. Siis vois olla toisinpäinkin, mut onko reiluu että esim vain mies tienais? Lähipiirissä tota on paljon...
Ehkä tää tienaus juttu nyy sikskin hermostuttaa, lun itteeni stressaa saanko niitä töitä, enkä tod haluu olla meidän taloudessa se lusmu, että vaun mies tienais!
Sori vuodatus, eiköhän se tästä........ :unsure::confused:
Toivottavasti muut säästyy hermoilemiselta, tää raskaushan on kuitenkin itessään ainutlaatuista ja ihanaa aikaa:love:
 
Mun pointti on vain se, että en mä ainakaan kehtais kasvotustenkaan sanoa sellaisille, jotka äitiyspakkauksen aikoo ottaa, etten ota, koska vaatteet siinä on rumia. Voisin vaikka sanoo, etten ota, koska on tullut jo niin paljon ostettua tms. No, jokainen toki taaplaa tyylillään ja tietty kaikilla on oma tapansa sanoa asiat..........
 
Mie ainaki aion ottaa äitiyspakkauksen vaikka niitä kaksi vanhaa jo on jo muutenkin molempien kaikki vauvavaatteet ovat tallessa vielä vaikka ovat jo noin isoja :whistle: Tuskin maltan odottaa sitä kun saa pakkauksen ja pääsee hypistelemään tämän pikkuisen omia tulevia vaatteita :love: Kirpparilta sorruin ostamaan yhden ihanan 56cm puvun :whistle:

Äh, tänään kauppareissulla kantelin painavia limpparipullosikspäkkejä... Huoh, sen jälkeen onkin sitten supistellut ja vihloskellut mahaa. Taitaa kohta olla kantamiset ja nostot tehty.. Esikoiselta vastaavat alkoi suunnilleen samoilla viikoilla ja tyyliin 20 viikosta loppuun asti saikulla.. Toinen syntyikin sitten 3 viikkoa etuajassa yllättäen kotiin ilman ennakkoilmoitusta.. Tässähän on kaikenlaista jännitettävää vielä.. Nyt lääkäri laittoikin rv30 ylimääräisen kohdunsuuntilannekatsauksen ja rv32 on uudet verikoehässäkät esissä..

Liikkeitä oon tässä kuunnellut taas illan mittaan :love:

SuSa15 15+6
 
  • Tykkää
Reactions: anscu ja Katjuska87

Yhteistyössä