*HUHTIKUUN MASUASUKIT*Joulukuussa

nannuli tervetuloa joukkoon muhkeaan! :D

Säde joo toi erotiikan tappo onnistuu toltaki kyllä niin hyvin aina!! :kieh: mut on se onneks jo oppinu et millon sinne sänkyyn ei kannata hypätä ;)

hui vitsi ku jännään sitä huomista rakenneultraa jo nytte.. en varmaa nuku ens yönä ollenkaa :whistle: no onneks se on heti aamusta.. pääsee sit nukkumaa sen jälkee :D tänää tulee illalla mein vauvan tuleva setä hoitoon (1,5 vuotias :whistle: ) saa vähä ajatukset muualle :D

 
Kuvassa mies ja ei niin pieni, mutta kuitenki söpö meidän hauva.

Kiitokset :flower: vaan kaikille avusta niiden kelan paprujen kanssa. mä taisin vähän panikoida ja tehdä kärpäsestä härkäsen.. ne mitään salatiedettä ole..

Nannuli tervetuloa joukkoon kirjavaan :)
 
SädeI: Kohtalotoveri vuokrannousun suhteen.. Tosin meillä nousi 50e ja tulee olemaan 833e :/
Että kyllä se on ihana asua Helsingissä. :kieh:
Pikkuinen miettiminen tulee olemaan, miten äippärahalla maksaa tuota vuokraa. :|
 
Omaa napaa: Suppailuja suppailuja.. :| Ei onneksi mitään kivuliaita, kiristystä ja jomotusta. Aamulla soittelin kättärille ja täytyypi katsoa pitääkö lähteä visiitille, jotta sais selville tuon kohdunsuun tilanteen. Lääkärissä kun on viimeksi katottu viikolla 9+


Vähänkös hauskoja tickereitä on baby-gagalla.. Tai siis ne tekstit lähinnä kun valitsee huumorin. Jostain syystä antaa oikean la:n mukaan laitettuna yhden päivän lisää, joten fiksaamalla tämän päivän viikot.




Ruttana & Beanie 25+0 :heart: (ja taas poksui viikot)
 
KIITOS kaikille!!! olipas mukavan lämmin vastaanotto :flower:

juu kyllä tässä aikaa saisi kulumaan, kun kirisi teitä kiinni, joten täytyy vaan huikkailla väliin tietämättömänä :)

täällä olisi seuraava kontrolli-ulta ä-polilla 30.12 vkoja sitten 24+, kivahan se on tuota tyyppiä käydä kurkkimassa vähän useammin, ja meinasin kysäistä että näkysiköhän siellä sukupuoli jo :) esikosta ei tätä näin palavaa halua ollut tietää etukäteen.

kova on tyyppi masussa liikkumaan, pieni thainyrkkeilijän alku selkeesti :D supparit oli esikostakin tosi lyhyet, pikkusen oli synnytyksessäkin ongelmia tämän vuoksi, joten itse en ole tietääkseni supistuksia vielä juurikaan tuntenut!!

munuaistauti oireilee samanlailla kun raskausmyrkytys, siksikin joudun kontroillatavaksi hitusen useemmin!! oma mieli onneksi jaksaa olla luottavainen ja rauhallinen.

muillekin mun puolesta hyvää ja leppoisaa odotusta, ja mukava lukea muidenkin odottajien kuulumisia :)
 
AAM
mistä päin nannuli olet, minkäikäinen (32?) =) ja mihin sairaalaan menossa ulosannille :D ? löytyy siis esikoinenkin :heart: kuinkas vanha hän on :) onko niin että "rekisteröi" vauvan tulon jo?
päivittäjämme on Hani- joten häntä varten urkin vain tietojasi ;) no ei vaines, ihan omasta uteliaisuudesta urkin.. pakko ei oo kertoa jos et halua siis :whistle:

mie äkkiä tiivistelmä.. espoosta, mies+poika 1v10kk, ei eläimiä, jorviin menossa synnyttää, töissä asiakaspalvelussa.. :D *kauhia hölösuu välillä ja vulgaari luonne*

AM & hippunen 23+2
 
Tervehdys!Kauheesti tullu tekstiä kahdessa päivässä.. :)

Nannuli,Moikka :wave:

Yrityksestä:Meille vauveli tulee nyt periaatteessa kolme vuotta etuajassa :D Oltiin siis suunniteltu että lapsi "voi tulla" sitten kun oon käynyt koulun loppuun..Eli oli itseasiassa aika järkytys kun tein testin mutta siis oikeen tervetullut tottakai on :heart:

Sf-mitta: Oli nyt 24+3 20cm,oli mennyt vähän alemmas siinä käyrällä.

Lis69 Mullekin on tullut noin 6kiloa nyt raskauden aikana ja niistä puolet nyt lyhyessä ajassa.Mutta mitä katselin jotain taulukkoa tosta painonnoususta niin tässä vaiheessa piti ton verran olla tullukin ja niistä suurinosa nyt näillä viikoilla..

AlkoholistaMulla aivot jotenkin ohjelmoituneet nyt niin että ei edes tee mieli punaviiniä,mikä yleensä on nam :p Mutta en ketään tuomitse jos lasillisen joskus joku joisi..

Kielletyt ruoat Mä olen käyttänyt tossa asiassa tervettä järkeä eli en punnitse maksamakkaraa jos sitä leivälle laitain,syön fetasalaattia jne.Onhan sitä ennenkin syöty kaikennäköstä mutta toisaalta voi sitä vähän kattoa mitä suuhun laittaa ;)

Säde Meilläkin joku aika sitten nousi vuokra 40 euroa..Ja on se ihan eri asia että vuokra oli 440e kuin nyt 480e!!Vaikka meillä on kyllä silti halpa vuokra mutta ois voinut olla vielä halvempi.

IskiasMä olen aina luullut että iskias on joku mitä on mummoilla ja papoilla :) Mutta täällä olen senkin oppinut että on sitä muillakin..Myös itsellä välillä juilii mutta ei nyt voi oikeastaan vaivaksi sanoa..*kop KOp*

Täällä tulee joka ilta potkuja kylkiluitten alle mikä tuntuu nyt jo aikas inhottavalle..Niin nyt peloissani odottelen sitä loppuaikaa kun kuulemma oikeen sattuu :whistle:
Ainiin..Äitini teki mulle jotain "taikoja" millä ennustetaan vauvan sukupuolta :) Se näytti että oisi tyttö tulossa ja äiti sanoi että on aina pitänyt paikkansa..Mutta en nyt ihan vielä viitti v.punasta lähteä ostamaan :LOL:

Misstar 24+5
 
AAM
misStar ei sentäs mietippä tämmöinen valtion virastossa... :whistle: kyllä menee valtiolla huonosti nykyisin :D :LOL: :LOL:
on mullakin JOKU roti ;) LOL ei kai ny...

Hei sä sanoit tosta iskiaksesta... käys kattoon toi myymän aloitus persehermokivusta ;) ( ei siis ihan luokiteltavissa iskias kivuksi vaan pershermokivuksi )

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1264534
 
EIHÄN SIELTÄ KUKAAN SOITTANUT :headwall: :headwall: :headwall:

Mä kyllä huomenna soitan niin vihaisen puhelun sinne, että perkele jos eivät hae HETI langanpäähän jotain joka tietää tilanteestani jotain niin mä meen paikan päälle raivoamaan!
JOS lääkäri eka sanoo, että soitetaan JOS muutetaan hoitosuunnitelmaa ja sitten kätilö ja ajanvaraushenkilö sanoo, että soitetaan.. Ei tässä mitään JOS kaikki olisivat sanoneet, että soitetaan jos muuttuu, mutta mistä vitusta mä nyt vittu tiedän taas mikä on oikein..
aah, nämä ihanat raskaushormoonit, tai mun kohdalla turha edes niitä syyttää, koska olisin tällaisesta asiasta raivona, vaikken olisikaan raskaana :LOL:

jaahassu ja Sammo 24+1
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja teppana:
Alkuperäinen kirjoittaja misStar:
Tuli mieleen tosta kun allusmamma on töissä asiakaspalvelussa,että puhuu sielläkin asiakkaille samalla "kielellä" ja lyhenteillä kuin täälläkin :LOL: :LOL:
:LOL: mahtaa olla asiakkaat vähän että WHAAAT! Allusmamma on makee tyyppi! mä diggaan :p
ai tänks :wave:

Eeeeei hyvä jumala, äkkiähän mähän saisin kenkää ja menettäisin virkani jos puhuisin näin noille ko teille ja meillä vielä nauhoitetaan puhelut... :LOL: :saint: :xmas:
 
eli kyllä ikää tulee ensi vuoden alussa 32v täyteen, esikoinen täyttää myöskin vuoden alussa 2v :heart: ja miehelläni on myös aiemmasta "suhteesta" 6v poika.

Satakunnan keskussairaalassa synnytän!!

ja kyllä tuo pikkuvesseli jo rekisteröi sen verran vauvan tuloon, että esittelee ylpeenä omaa mahaansa ja kertoo että " bauva" =) työntää tuttia mun napaan, kun kuulemma "bauva ikkee" :D

ja tottakai saa laitella ylös tietoja, jos vaan viitsii!! kiva juttuhan se olisi!!

mä tuolla jossain kyselinkin noista mitoista, mä kun en mielestäni noita vauvan mittoja neuvolakortista löydä :ashamed: sellasta koodikieltä nuo lääkäreiden merkinnät!! sf-mittoja ei ole vielä otettukaan!!
:heart: -äänet ovat olleet aina voimakkaat ja 130-150 välistä. ja rakenneultrassa oli kaikki hyvin, ja niinkun pitääkin!! huoh!!

mä olen molemmissa raskauksissa tullut km:sta suoraan raskaaksi, esikoisen odotus oli tosi paineita täynnä, ja pelkäsi km:a aivan kamalasti, nyt olen ollut rauhallisempi onneksi, ja osannut nauttiakin enemmän tästä odotuksesta :heart:

niin ja kiitos taas uusille toivottelijoille!!! :D
 
KIITTI te ootte ihania =) =)

Tuskin on hälyyttävää, mutta olisihan se kiva, että tekevät niinkuin lupaavat. Varsinkin jos ovat nyt sitä kortisoonipiikitystä ehkä antamassa jossain vaiheessa niin olisi kiva, jos siihen olisi varautunut. Eihän raskausaikana voi koskaan olla varma koska tulee lähtö, mutta jos ne nyt jotain meinaa niin meinais mullekin kunnolla, eikä sivulauseen arvailuissa.

Oli toi eilinen lekurikin aivan perseestä, ei ollut lukenut yhtään mun papereita, ei edes edelliskerran kertomusta ja kun saneli niin samalla kolmeen kertaan antoi kysyvän katseen, että olihan tämä asia nyt näin. Onko siis ihme, että epikriiseihin, vai mitä ne kertomukset nyt ovatkaan sattuu aika usein virheitä. Vaikka olisi kuinka ajat myöhässä niin voisi perkele eka kysyä ja sitten sanella :kieh:

Vitsi että on mukava päivä :LOL: Onneksi on nettiavaruusystäviä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja zikiziki:
http://incredimazing.com/page/Triplets_Timeline_Progression

onneks ei ite odota kolmosia!! :D
Jestas, ja huh onneksi vain yksi kerrallaan :whistle:

(.) Lääkärillä käyty. Röörit ummessa eikä muutosta 2 viikon takaiseen. Supistusten ja selkäkipujen vuoksi sairausloma jatkuu vielä vuoden vaihteeseen ja jatkuu siitä vielä viikon "omilla lomilla", jolloin seuraava käynti lääkärille. Palkkioksi hyvistä uutisista selkä kiukustui lääkäri reissusta ja odottelen tässä panadolin vaikutusta, jotta päästään vielä illaksi lasten juhliin.

Iitanen
 
zikiziki juu onneks ei oo tulossa kun yks =) mulla menee ton neuvolan kanssa kyllä hermot.. kun odotin esikoista niin veriryhmä oli A+.. kun aloin odottaan toista veriryhmä oli A+ (mutta se raskaus meni alussa kesken) ja taussissa sanottiin että mun pitää saada piikki kankkuun joka raskauden jälkeen koska olen miinus verinen..mä olin ihan että MITÄ?? munhan piti olla plus... no nyt tän odotuksen aikana menin verikokeisiin ja ekalle käynnille jossa piti saada todistus veriryhmästä yms.. mutta neuvolan täti sanoi että on antanu mulle jo sen lapun ja olen vaan itte hukannu sen.. siitä syntyi aikamoinen soppa, mutta sain sen akan soittaan tayssiin ja varmistaan asian..josta sitten selvis että olen A- ja olen ollut se aina... kivoja mokia.. no nyt tiedän ainakin pyytää sen piikin synnytyksen jälkeen..
nannuli32 tervetuloa joukkoon :flower: =)

t: lumi-enkeli rv 22+1
 

Yhteistyössä