Huhtivauvat 2009 *Kesäkuun helteissä*

moi

säde ja kadak kiitos pullovinkeistä! meillä oli kokeilussa ihan se maitopumpun oma tuttis, ei tainnu olla parhaasta päästä... eikä tajuttu kyllä lämmittää imuosaakaan :/ eli uus kokeilu pian paremmilla välineillä ja lämmityksellä.

ruttana kuulostaa just hyvältä se manduca =) taidan käydä kokeileen jossain lastentarvikeliikkeessä.

leffa me ollaan tosiaan tulossa tämän vkon to katsoon 2-naamaista peliä kinopalatsiin. ens vko ei enää oikein ehdi kun alkaa miehen lomat ja lähdetään reissuun, jee!!

nyt kyläileen...

t. manna + elsa n. 10 vkoa :heart:
 
AAM
:) aamupäivää !!

täältä ei mitään uutta... kaverilla on la tänään tulis hauska syntsäpäivä vauvalle.. 090609 :D mutta ei taida tyttö heilläkään haluta ulos :whistle: niin on kypsää kamaa kaveri kans kuin minäkin olin.. :LOL: parka !

leffaan tarkoitus tulla to kaksinaamaiseen minäkin mielummin menen.. sori nappi.. :) :hug: mut mä voin ainakin muuten tulla käymään ensi viikolla ihan vain vierailulle jos ei muuten ? =) *kalenterissa vapaata yyyylin kyllin myös täällä*
jos tehdään ihan pk:n normikokoontumistreffit vaikka muuten jos jaksat siis...

kiva kuulla että naurujakin alkaa tulemaan pienillä, meillä hymyillään ja kuten useilla isi saa suurimmat osat hymyistä myös meillä.. :| kai mä olen sit vaan niin tylsä katsella joka päivä ja koko ajan ;) :D <--- muutenkin suurimmaks osaks näytän tuolta niin.. neiti on |O

jaha nukkuaika ohi rätkytys alkaa :D :wave: leitörs

aam & neiti Anya
 
Pk-seutulaiset Tuliks teillä et pitää varata paikat siihen leffaan kun lippuja varasitte? Mä otin nyt siitä taaempaa tilavasta kohdasta lipun itelleni kun kerran piti jostain ottaa :eek: Kumma juttu, viimeks ei edes voinu paikkaa varata.. Whatevör, sii juu torstaina taas siinä jossain karkkikojun paikkeilla vaiks..

Täälläkin hymyillään ja kymmenen kertaa päivässä kakkaus on vaihtunu yhteen isoon.. Joka siis tursuaa selästä ja lahkeista ja melkein hihoistakin |O Hyi hyi.. :x

Meilläkin ukko heinääkuun loppuun kotona, myöskin "urheiluvamman" vuoksi. Kivahan se on että saadaan pitkä kesä olla kimpassa, mutta eipä toi ihan täysikuntoinen ole ramman jalkansa kanssa, että se hiukan verottaa tekemisiä.. Kakkavaipat kyllä pystyy vaihtaa paremmin kuin hyvin :D

Manna
Mun kaverin poika suostui ottaa maitoo vaan luonnonkumisesta tutista, semmosesta ainun ja tutit taas piti olla niitä ainun silikonisia.. Kovin on valikoivia nää vauvelit. Oon myös kuullu että Tommy Tippee (?) merkkinen *anatomisesti muotoiltu**tissin muotoinen* pullo ja imuosa olis jotenki kelpaavainen nimenomaan nirsoille vauvoille. Ainakin lastentarvike jälleenmyy noita..

Ihanaa kun ollaan nyt viety esikoinen puistoon syömään niin pääsee helpolla näiden lounaiden kanssa ja ulkona näyttää ruokakin maistuvan paremmin. Ton reissun jälkeen molemmat mimmit vetää kunnon päikkärit ja jää äidin ja isin laatuaikaa seuraavaks kolmeks tunniks. *Ihanan hiljaista* :whistle: Ulkona vaunuissa siis pienempi pimu vetää kunnon päikkäreitä, sisällä lähinnä noita pikku torkkuja koko ajan.. Yöt menee perhepedissä, päivisin sitterissä, sylissä, omassa pinniksessä, meidän sängyssä, sohvalla, you name it..

Perjantaina lääkärineuvola, saapi uusia mittoja ja piikkiäkin taitaa tulla..

Piin ja pienempi tänään 6vk
 
Lääkärineuvolassa (2kk) käyty, kaikki kunnossa ja sai kehuja kasvamisestaan. :D
Meidän sintti on nyt 57,1cm pitkä, ja painoakin on kertynyt kolmessa viikossa 750g, nyt siis 4450g. Päänuppi oli n.38cm. Eikä tällä kertaa huudettu koko vierailua, vaikka oltiinkin hereillä.

Mies lähtee torstaina aamulla reissuun, juhannuksena tai hiukan jälkeen tulee takas. Täällä on pakkaamiset käynnissä, ja koko kämppä sekaisin. Katsotaan sit saako äiskä lähdettyä liikkeelle yksinään,vai tuunko mökkihöperöks täällä. :) No, vieraita on käsketty käymään ruokatuliaisten kera, joten eiköhän täällä pärjätä.:LOL:

ventti + ronja, n.2kk
 
Kadak, kiitos infosta, täytyypä kummeilta kysästä :)

Täällä on takana 2 kk neuvola ja lääkäri! Kaikki oli hyvin ja poitsu kasvaa hienosti! :) Kuukaudessa oli tullu painoa melkein 1,5 kg! :D Nyt on 4950g ja 57,2cm :) Syntymämitat oli 2785g ja 48cm. Mä vielä mainitsin ennen kun poika punnittiin että kun pulauttelee niin paljon niin oon miettiny että saakohan tarpeeks ruokaa.. Kyllähän tuo näyttää saavan :D Eilenkin oltiin äiti ja poika kummatkin niin puklussa etten tiiä kumpiko haisi pahemmalle :LOL: nojoo..ajan kanssa se helpottaa :) sunnuntaina ristiäiset niin moni tulee meillä kotonakin sitten käymään niin pitää varmaan joku suursiivous tehdä ettei täällä leijaile sellanen ihana vanhan maidon käry :LOL:

Vitsi ois kans kiva lähtee porukalla johonkin vauvakinoon, mutta eihän täällä sellasia oo :/ Oon kyllä helsingistä kotoisin niin joku kerta kun tullaan sukuloimaan niin pitää tunkee teidän mukaan jos silloin sattuis olemaan! :D

On täällä sentään neuvolan vauvatreffit ens maanantaina, sinne pitää mennä! :)

Jaahas, tissiaika :)

:wave:

Sannismami ja poitsu 2kk 4vrk :heart:
 
pk-leffan varaus, piti varata paikat munkin :eek: otin riviltä 5 kuten hemuli mutta eiköhän siellä saa taas istua minne haluaa, hope so jottei olla ihan levällään...

kylläpä kasvaa hienosti vauvat ventillä ja sannismamilla :heart: meillä tuli viimeks enää n. 400g/3,5 vkoa mutta nlan täti piti sitäkin hyvänä. mut vauvat kasvaa omaa tahtia, ei siihen voi puuttua =)

piin kiitokset pullovinkeistä :flower: lähden etsimään erilaisia vaihtoehtoja, meidän neiti on selkeesti nirppana, ei kelpaa mikään muu kuin tissi :|

meillä miehellä nyt hengitystietulehdus ja melkein viikon maannut sängyn pohjalla :( ei oo vauvaan tarttunut eikä muhun mut kotitöiden teko yksin alkaa puuduttaa... |O joo, jospa kokeilis laittaa nyt babytzin miehen viereen sänkyyn nököttään, niin pääsis tekeen ruokaa.

t. manna + elsukka 10vkoa ja 1pv :heart:
 
Manna: Ei syö neiti täälläkään pullosta. Pullotutteja en oo kokeillu kuin Aventin ja Nukin pientä. Noista Avent uppoo ehkä parhaiten jos vahingossa ottaa imuun. Etupäässä kuitenkin jäystää sitä kuin purkkaa. :D
Tutinkin ottaa suuhun ja laittaa toiselle puolelle, jotta voi virnistellä samalla toiselta puolelta. :D
Eli aitoa tavaraa olla pitää. ;)
Täytyy vielö kokeilla Ainun ultivent (käy Aventin pulloon myös), ja jos Nukin ison ja Tommee Tippeenkin vielä kokeilis. Mä kun haluan nyt imetyksen takia yrittää noita tissin muotoisia.


(.) Tänään oli jälkitarkastus ja hullua hurskaammaksi en tullu eli ei hajuakaan alakerran tilanteesta. :xmas:
Venäläinen (tai näitä Inkerin paluumuuttajia) lääkäri ja hymisteli vaan. Mielialasta kysyi ja onhan tuo alhaalla (lievä masennuskin napsahti neuvolan kyselyllä aiemmin) niin siihenkin vaan "myhym" ja korttiin kirjoitettu mieliala hyvä :xmas:
Lähetteen laitto kättärille tuosta myoomasta kun ei siitä osannu mitään sanoa (ylläri pylläri). *aikaa odotellessa*


Ruttana & Beanie 7vko 6pv :heart:
 
Jeps. mä varasin kans liput sinne leffaan. Eli siellä sitten torstaina :wave:

Meidän pojalle on vamaan tullu asennuksessa yks patteri liikaa. Jos alle kolme kuukautiset nukkuu yleensä yli 15 tuntia vuorokaudessa niin kissan viikset. Yks vaan naureskelee ja juttelee kaikki päivät eikä malta millään nukkua. Itse alkaa olla kyllä välillä aika lopussa.. Huoh. Viime yönäkin ruokailun jälkeen poitsu jokelteli sängyssään yli tunnin ennen kun nukahti taas. Ja mä olen niin herkkäuninen, että en saa nukuttua jos kuuluu mitään ääniä. Mobilekin on jo otettu jäähylle, kun sille piti jutella niin kovasti. Roisaalta huvittavaa ja hauskaa, mutta alkaa kyllä ihan tosissaan väsyttää jo kun poitsu ei oo nukkunu edes kunnon päikäreitä pariin päivään.

Vihdoin toi riiviö nukahti, pakko mennä itse perässä pehkuihin. Olis edes mies kotona, inhottavaa olla yötä yksin :(
 
AAM
Ruttis :hug: kivoja noi lekurit.."oikeesti" välittää... :( miks ihmeessä noita papereita jaetaan sit himaan jos niihin ei puututa tai keskustella ?

Vai on Napilla siellä varsinainen omituinen höpöttäjä :D

).( täällä neiti on onnistunut kalastamaan multa räkätaudin jeejee :| en vielä ole varannut leffaan lippuja jos uskaltaa tuon kanssa yleisille paikoille tautia levittämään lähteä.. nokka on kovasti tukossa ja pikkuemäntä ei selkeästi arvosta mun nenänavausyrityskikkoja. . . eli rätin nurkalla varovasti sluugien ongintaa tai suolaliuostippojen laittamista.. :whistle: |O
onkos teillä kellään sitä pikkuniistäjää tai sitä räkäletkuksysteemiä kumpi on kätsympi ?

AAM & neiti Anya :heart: 6vkoa ja rapiat
 
meillä on pikkuniistäjä ja se on miusta ainaki suoraa sanottuna aivan paska!!!! :D:D

meillä oli tänään 2kk lääkäri ja hurjasti kehuja sai mein neiti!! :p :heart:
laitampa nyt tähän vähä mittoja suluissa syntymämitat..

paino 5.310kg (2.860kg)
pituus 56,5cm (46,5cm)
p.ymp. 38cm (32,5cm)

toosi pulskasti meillä voidaan :D
kiirettä pukkaa ku lauantaina on ne ristiäiset.. huh! palaillaan taas! :)

ziki
 
aam meillä on räkäletkuimuri ja se on toiminut ihan hyvin, kun räkä sillai limaista. kuivaa kokkareräkää ei ainakaan mun imuteholla saa ulos. mut silloin auttaa suolaliuostipat. tosin neiti saa niistä "lievät" raivarit ja useimmiten aivastaa välittömästi räät voimalla ulos, eli joo, toimii :D ja tissillä sit tyynnytellään neitiä jolla "olen hyvin loukkaantunut" itkupotkuraivari päällä kun nenää niin kiusataan.... ja jos leffaan lähtö mietityttää tartunnan takia, niin ainakin meidän viereen uskaltaa tulla, mies ollu viikon hengitystietulehduksessa mut ei meihin vauvan kaa mikään tartu, vaikka vauva nukkuu miehen vieres jne.

ruttana surkeeta millasii lääkäreitä tk:issa pyörii :| tuollaiset lääkärit on yhtä tyhjän kanssa, turhautumista vaan tarjolla... (tulee muuten mieleen kuvauksesta just meidän kivikosta itikseen siirtyny ex-nlalekuri) tommosista vois mainita ainaki nla-tädille josko sais palautetta viestittyä eteenpäin.

nappi ilmeisesti teidän pikku duracel on kuitenkin hyväntuulinen? :heart: täällä samanlainen höpöttelijä ja riehuja ja vaikka nukkuu keskimäärin hyvin, niin parina viime yönä/varhaisena aamuna kun neiti on aloittanut höpöttelysessionsa, oon laittanu toiseen korvaan korvatulpan. nukun kyljellään joten tulppa on ei-tyynyä vasten olevassa korvassa ja jos kova hätä tulisi, kuulisin kyllä tyynyä vasten olevalla korvalla itkun. ja varmaan tulppakorvallakin, sen verran luja ääni pikkuneitistä lähtee :D

zikin tyttö kasvaakin hienosti =) hyvä kerätä vararavintoa että jaksaa sitten isompana juosta kun ei syödäkään enää niin malta ja ehdi :D

nyt itikseen shoppaan uusia tuttipulloja, moikka :wave:

t. manna + elsa n. 10 vkoa :heart:
 
Nappi, juotko kahvia? Itse oon huomannut, et jos juon yli mukillisen teetä päivässä niin Ronjalla on vaikeuksia saada unen päästä kiinni ja on selkeesti virkeempi muutenkin. Minuun se tee ei tunnu vaikuttavan... ainakaan piristävästi. :) Kahvia en oo ees kokeillut, mutta veikkaisin, et sit neiti ei nukkuis enää ollenkaan. Nytkin välillä valvoo lähes koko päivän poislukien pienet simahtelut tissillä.

AAM, meillä on nenä-frida, eli semmonen, missä imetään letkulla. Must se on ollut hyvä ja käytännöllinen. Miehen imuvoimilla se toimii paremmin, mutta saan minäkin sillä ihan hyvin räkää ulos pienestä nenästä. Suolaliuosippojen kanssa oikein hyvä vehje, yks nuha on niillä jo selvitetty.

ventti + ronja, n.2kk
 
Päiviä mammat,

elien oli taas selainen kitinä/huuto päällä että. Mutta selvästi johtui mahavaivoista. Voisiko pakastettu äidinmaito aiheuttaa? Sitä on annettu nyt kahtena päivänä, kun mulla ollut menoja. Olin eilen katsomassa balettikisoja oopperatalolla. Huikeita suorituksia! Rintoja vähän kivisti kotiin tullessa ja sain pumpattua desin kerralla pakkaseen. Se on tämän meijerin tuotannolla suuri määrä!

Tänään aamulla poika ollut hyväntuulinen taas. Nappi, meillä taas poika nukkuu tosi paljon silloin kuin ei huuda. Välillä mietin, että nukkuuko liikaa...ehkä se kasvaa nukkuessaan :) No, meillähän rytmi on se, että vauva nukahtaa vasta puolenyön jälkeen ja sen jälkeen nukutaan tissitellen melkein yhteentoista. Ja päiväunia senkin jälkeen saattaa olla vielä parit pitkät, mutta ainoastaan vaunutellen tai kantoliinassa noita pidempiä. Muuten nukahtaa vaan lyhyesti. Eli miehen kanssa ei ole yhtään yhteistä rentoa aikaa ollut melkein kertaakaan koko 2 kuukauteen paria poikkeusta lukuunottamatta. Alkaa olla hieman pinna kireällä ja vauvakin vielä nukkuu meidän välissä. Säde, kyllä meilläkin siis ottaa päähän.

Eilen olin kaksi tuntia ulkona vaunujen kanssa, uskomatonta. Poika heräsi tunnin kohdalla huutamaan, mutta rauhoittui itsekseen ja nukahti uudelleen. Ehkä huusi unissaan mahakipuja? Tänään olisi kiva päästä taas jumppadvd:n pariin. kesäksi kuntoon kampanja seuraavia helteitä odotellessa, että saa uudet biksut käyttöön.

Hienosti ovat vauvat kasvaneet! Onnea hyvistä neuvolakuulumisista monille.

Voimia kaikille!

kadak & pikku-tikrulainen 10 vko 4 pv

PS. Ai niin Ruttana, mulla oli kanssa aika mielenkiintoinen reissu kättärille nyt maanantaina. Mieslääkäri vaikutti asiantuntevalta, mutta oli sosiaalisesti ihan kamala. Esim. ei kertonut mulle mitään vaan ainoastaan hoitajille ja sain sitten siinä väkisin kysellä, että mitäs nyt jne ja se myös tokaisi moneen otteeseen jotain tosi tylyä mulle. Mulle jäi vähän fiksattavaa jälkitarkastuksen jälkeen ja siis kättärillä hoidetaan nukutuksessa - blaah.
 
Mä ostin friidan apteekista samalla kun hain suolaliuosta, ei se kamalan kallis ollut sielläkään, tarkkaa hintaa en muista. Kuitti on kyl olemassa, mut en ny jaksa kaivaa.

Kadak, teidän 'rytmi' kuulostaa aika samalta ku meidänkin. Tällä on tosin kahdenlaisia päiviä, joko valvotaan melkein koko päivä, tai sit nukutaan koko päivä. Tilasin yhden liinan, kun poistoerä oli 30e/kpl, Tricot-slen oli nimi. Sitä odotellessa... toivottavasti siitä on johonkin ja neiti viihtyy kyydissä, niin ei olis äiskä koko aikaa käsipuoli. Tämä kun ei muualla viihdy ku sylis kuin tuurilla 5min hereillä ollessaan.

Mulla muuten vaaleni ihan nyt lähipäivinä yhtäkkiä raskausarvet, kivaa. :D

ventti + syliin nukahtanut ronja
 
Meillä oli neuvola/lääkäri. Poitsu painaa 6350 grammaa :LOL:. Lääkäri totes, että mulla taitaa maito olla melko rasvasta, ku noin pulska poitsu meillä :D. Pituutta herralla 58 senttiä ja päänympärys 40,2 cm eli meillä on lihava ja isopäinen pieni mies.. Johtaja ainesta ;). Syntymämitat 4020,52,36.

Mun alakerta ihan kunnossa ja minipilleri reseptin sain, mutta taitaa jäädä toistaseks vielä hakematta.

AAM, meilläki nenäfrida ja se on ostettu prismasta. Apteekissa pari euroa melkein kalliimpi :eek:

Säde ja lupu 6 vko 4 pvä
 
AAM, ehdottomasti kannattaa hakea se räkäletkuimuri. Käytiin kanssa nyt hakemassa se kun niin surkee vehje se pikkuniistäjä!! Saalis ollu sillä aina hyvin heikko..ei siis yhtään mitään! :kieh:

Tosi hienosti vauvelit tuntuu kasvavan! :) Saadaan kaikki ihastella ihania jalkamakkaroita! :) :heart:

Ihanaa, mies tuli töistä ja nyt lähetään hakemaan brion vauvajumppamattoa! :)

:wave:

Sannismami ja :heart: poitsu :heart: 2kk 5vrk
 
AAM
eipä meidän prismassa ollut eikä kookkarissa friidaa.. apteekista hain sit ja testattiin jo ja kovin oli vähäinen tulos no pääasia että lähtee edes kököt liikkumaan jollain konstilla.

oho onpas lupulle painoa tullut :) taitaa olla maidoissa eroja.. me oltiin se 5,5 kg apaut..

tuli kirje siitä pneumokokkitutkimuksesta .. osallistuuko joku sinne ? me ajateltiin kun sen rotarokotteen kuite siinä kans saa. . . ensin en ajatellut mut nyt kuite sit ehkä..

aam & neiti anya 6vko & vähät pääl
 
Komeet mitat joo säteen 'pikkusella' :D Mä en pääsekkään huomenna :( Tää pöpipää kun ei enää kalenteria käytä aktiivisesti niin sopi useemmat treffit samalle päivälle.. Ihan sekasin on muutenkin päivistä kun tuo yksi kotosalla joka päivä.. Eli näemme joku toinen kerta siis.. Pitäkee hauskaa ja muistakaa kattoo välillä leffaakin :whistle: Säde, mä en siis tule siihen bussiin..
 
Tässäpä meidän "pienen" 2kk mitat:
7080g (s.3170g)
60cm (s.50,5cm)

Komiasti on poika kasvanut. Ei tarvitse miettiä, että riittääkö oma maito vai ei :D

Täällä elellään tasaista arkea. Esikoisella on mustasukkaisuus nyt vasta tullut esiin, joten välillä on melkoista tahtojen taistelua,mutta se kai kuuluu asiaan.

Äitikavereita kaipaisin, kun ei tässä lähellä asu ketään tuttua äitiä. Kateellisena luen noita teidän pk-treffailuja. Puistossa on paljonkin äitejä, mutta ne on jo valmiiksi ryhmittyneet niin vaikea mennä uutena juttelemaan porukkaan jossa jo muut ovat entuudestaan tuttuja.
 
Piin, ok! Näemme taas joskus :)

Mä varmaa huolehdin ihan turhaan, mut toi poika on nukkunu poikkeuksellisen paljon ja on ihan poikki. Ei mitenkää itkunen, mut komenteleva. Lämpöä ei oo ja toivotaan, ettei oo kipeeks tulossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AAM:
Ruttis :hug: kivoja noi lekurit.."oikeesti" välittää... :( miks ihmeessä noita papereita jaetaan sit himaan jos niihin ei puututa tai keskustella ?
No sanos muuta.. Neuvolantätsyn kanssa sentäs juteltiin asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja manna8:
ruttana surkeeta millasii lääkäreitä tk:issa pyörii :| tuollaiset lääkärit on yhtä tyhjän kanssa, turhautumista vaan tarjolla... (tulee muuten mieleen kuvauksesta just meidän kivikosta itikseen siirtyny ex-nlalekuri) tommosista vois mainita ainaki nla-tädille josko sais palautetta viestittyä eteenpäin.
Muistatko nimeä? Olikos etunimi Dmitry. :snotty:
Täytyy ottaa puheeksi kun ens viikolla meen neidin kanssa ja on vielä mun raskauden aikainen tätsy silloin, joten hälle kiva puhua.


Alkuperäinen kirjoittaja kadak:
PS. Ai niin Ruttana, mulla oli kanssa aika mielenkiintoinen reissu kättärille nyt maanantaina. Mieslääkäri vaikutti asiantuntevalta, mutta oli sosiaalisesti ihan kamala. Esim. ei kertonut mulle mitään vaan ainoastaan hoitajille ja sain sitten siinä väkisin kysellä, että mitäs nyt jne ja se myös tokaisi moneen otteeseen jotain tosi tylyä mulle. Mulle jäi vähän fiksattavaa jälkitarkastuksen jälkeen ja siis kättärillä hoidetaan nukutuksessa - blaah.
Siis noi on niin pyllystä.. :hug:
Täytyis kyllä heidän ottaa vaikka vapaata jos on niin tympääntyneitä ettei asiallisia osaa enää olla.

Mä seuraavalle, joka on törppö meinaan ehdottaa vuorotteluvapaata. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja AAM:
tuli kirje siitä pneumokokkitutkimuksesta .. osallistuuko joku sinne ? me ajateltiin kun sen rotarokotteen kuite siinä kans saa. . . ensin en ajatellut mut nyt kuite sit ehkä..
Meillekin tuli eilen, mutta on FinIP:n tutkimus niin siinä ei saa sitä rotaa. :/
 
Säde, mä yritän tulla huomenna, jos vaan saan herättyä ja pakattua pojan mukaan. Meidän poika on kanssa nukkunut tosi paljon ja itku on eri kuuloista kuin ennen. Mutta syö kumminkin hyvin ja pissaa ja kakkaa tulee. Oon ajatellut, että jos vaan kuuluu kehitysvaiheeseen.
 
me osallistutaan siihen tren yliopiston (?) pneumokokkitutkimukseen ja saatiin jo viime vkolla rota + tutkimusrokote. sivuoireena oli puol päivää vetistä kakkaa melkein joka vaipassa, muuta erityistä ei tullut.

voi elämä minkäkokoisia poikia säteellä ja niinnulla :heart: tosiaan hyvin teillä maidon ravintoarvot kohillaan ja pojat ollu kotona ruoka-aikaan :D ja isot on kokoerot, meidän reilu 10-vkoinen neiti on nyt 4,7kg :eek: neiti kyllä viihtyy tissillä mut enempi vaan seurustelee ja väistelee maitosuihkuja :p ja väliin yrittää tunkee suuhunsa yhtäaikaa molemmat nyrkit ja tissin, ei hyvää päivää...

ruttana se mun lääkäri oli nainen joten tais olla toinen ammattiinsa (elämäänsä?) kyllästynyt lääkäri... se on niin kurja kun osuu tuommoinen kohdalle, koska on varautunut että saisi hyödyllisiä vastauksia, neuvoja ja/tai helpotusta oloonsa - tai että edes homma sujuisi asiallisesti...

me tullaan sirt huomenna leffaan, toivottavasti moni pääsee paikalle huutokonserttia todistamaan :wave: :D

t. manna + elsa :heart:
 

Yhteistyössä