Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

  • Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti
hemuli hienosti kasvanu teidän lilja :heart: meillä on nla ensi pe, veikkaan että lähemmäs 5kg voi olla sitten, viimeks 2,5 vkoa oli 4,2kg. hienoo et nää meidän minivauvatkin kasvaa =)

aaäm, säde ja piin mäkin tähtään puol yhteentoista kinopalatsin lippuluukulle et ehkä me nähdään sit siellä?

saatiin just indy jones katsottuu. elza zetotti lähes koko leffan ajan mut nyt seurustelee pirteenä isän kanssa. toivottavasti jaksais nyt ensi yönäki nukkua vielä, melkonen uniposottaja toi pikkuneiti kyllä ollu.

t. manna + zeta-elza :heart:
 
AAM
:wave: leidies nähdään jos en luukulle tule niin olen sitten siinä jossain alatasolla heilumassa vankkureiden kanssa.. :whistle: kuin miljoona muutankin eukkoa :LOL:
mitä neljäkö meitä nyt sit tuleekin sinne.. :D no ens tapaamiseen yritetään enempi.. mä tuun stadiin jo siinä varmaan ennen kymppiä että jos jollai ei oo kiirusta niin paiskatkaa tekstaria.. niissä sähköposteissa oli se mun käntsänumba.

voi liikutus mikä söpökki Hanin tyttö :heart:

am & neiti A. :heart:
 
Iltoja

Kävin tänään siellä kirurgin juttusilla. Sappirakko poistetaan 6kk sisään. Tähystysleikkausella ja päiväkirurgisena. Eli ei pitäisi olla iso juttu. Vaikka ottaahan sekin sitten aikansa toipua siitä täysin.

Mutta hyvä vain että pääsee sinne niin onpahan nämäkin kivut sitten ohitse.
Laskin just pakkasesta että siellä on 2.5litraa omaamaitoa nyt.
Eli eiköhän Ellinkäinen sillä pärjää, varsinkin kun lisää tulee kokoajan, sitten sen aikaa kun mamma on leikkauksessa.
Ja jos leikkaus menee lähemmäs sitä puoltavuotta niin johan tyttö sitten syö kiinteitäkin.

Meidän 3vuotiaalta pojalta katkesi helmikuussa etuhampaat kun kaatui. Nyt alkoi valittamaan että sattuu. Käytin eilen hammaslääkärissä ja toinen on tulehtunut. Ensin syö viikon antibioottikuurin ja ensviikolla sitten poistetaan se hammas.
Sinänsä hyvä juttu ja pakkohan se on tehdä.

Mutta, Akseli pelkää jo valmiiksi lääkäreitä. Ja tuon operaation jälkeen pojalla on varmaan elinikäinen trauma ja hammaslääkäri kammo.

Itsellekkin olisi kurjaa puudutus ja hampaan poisto. Saatika sitten tuollaiselle 3vuotiaalle pienelle lapselle.

Mä en nyt yhtään tykkää tästä. Mietin just että taidan huomenna soittaa hammaslääkärille ja kysyä jos pojalle voisi antaa jotain esilääkitystä, rauhoittavaa tms tai ehkäpä jopa kevyesti nukuttaa.
Pienempi paha se olisi kuin hysteerisenä huutava lapsi jota pidetään väkisin paikoillaan ja tökitään neulalla suuhun ( puudutus ) ja sitten revitään hammas pois.
Ja tietäähän sen itsekkin miten kurja tunne sen jälkeen on suussa vielä pitkään.

Anteeksi, ei nyt liittynyt mitenkään vauvoihin, mutta tämä vaivaa nyt mua.

Mutta palataas nyt näihin pikkuisiin.


Ihania nimiä saaneet teidän kullanmuruset.

Mie olen nyt tullut tuon toisen tissin kanssa hylkimisestä siihen tulokseen että siitä taitaa vain tulla maitoa liian hyvin ja siksi Elli välillä vähän vierastaa sitä. Mutta onneksi sitten toisesta saa ja myöhemmin kelpaa hyljeksittykin tissi.

Juu, minähän noista kyyneleistä mainitsin. Hymyjä ja jokelteluja on myös alkanut Ellillä tulla nyt enemmän.
Niin suloinen pieni rakas.

Hienoa ettei Hemulin Liljan hengittömättämyyskohtauksista tarvitse olla huolissaan. Vaikka varmasti säikäyttää.

Tosi hyvin kasvanut teidän tyttö.

Meidän Ellillä huomenna neuvola. s. 2.6kg Saas nähdä onko jo yhtä komiat mitat.

Ja monella muullakin oli hienoja neuvolakuulumisia ja komeita mittoja.


Aivan ihanan suloisia kuvia olette kyllä laittaneet.


Me tässä jännäillään vauva uutisia. Törmättiin sairaalassa ukon veljeen. Hänen avokilta menneet eilen vedet ja nyt yrittivät houkutella pikkuista syntymään.
Viikko sitten oli la. joten olishan se jo aikain.


Mutta nyt haen tuon kullanmurun kainaloon ja alan ehdottelemaan yöunille käymistä.


t: Solina ja Elli 2kk
 
Huh!
Pääsin minäkin tänne...tuntuu että nää päivät vaan hurahtaa eikä muka mitään kerkee tekemään...
Ihania nimiä vauvoillanne ja oma "Helena" saa nimen 14.6, joten siihen saakka hys hys ;)
Meillä oli 1,5kk neuvola ja kaikki oli niin hyvin kun vaan voi.
Tyttö oli päässyt takaisin käyrille eli painoa 4310g (3200g) ja pituus 53cm (47cm) :D
Iso tyttö jo, ainaki olevinaan.

Arki menee hyvin vaikkakin kaksi vanhempaa välillä aiheuttaa harmaita hiuksia :LOL:
Öissäkään ei valittamista. Tyttö syö edelleen 1-2 kertaa ja nukkuu sikeesti koko yön. Ei herää edes kun syö...no joo joskus raottaa silmiään, mutta laittaa ne nopeasti kiinni.
Allergioita riittää, mutta ne pysyy kurissa mun dieetillä. Just kokeilin vuohenjuustoa ja tyttö oli kipeänä kolme päivää ja iho meni karmeeseen kuntoon :(

Vauva viihtyy hyvin liinassa ja vaunuissa, joten liikkuminen on helppoa sen suhteen. Samoin kotona sitteri on must ku nostaa pöydälle ja antaa tonttumobillelle vauhtia. Kyllä riittää naurua ja kiherrystä... KEstovaipat täällä kovassa käytössä ja valitettavasti ekat pienet jo pakattu pois.

Ei kai täs sen kummempaa ku nauttikaa vauvoistanne, niin minäkin teen

Hauskaa leffapäivää niille jotka huomenna suuntaa Baby bioon :D
Itse en pääse valitettavasti mukaan
:(

Superheppuli ja "Helena" 6vko 3pv
 
Voi ku sööttejä kuvia teijän pikkusista!! =)  :heart: hyvästi o vauvat kasvanu! meijän neiti oli 5½viikkosena 3790g (synt.2870g)  ja nyt eilen käytin omalla puntarilla ja se näytti 4.3kiloa!! :eek:  eli viikossa ois tullu puoli kiloa lisää!!  :D  on sillä kyllä tullukki söpöt makkarat reisiin... :D meillä seksi on onnistunu hyvin.ei mitään kipuja ku ei tullu synnytyksessäkää mitään repeämiä.paikat oli hyvin "tottunu" nuihin synnytystouhuihin,ku kuudes tämä tyty oli... jälkivuoto kesti n5viikkoa ja sitte alko makuukammarielämä... :whistle: onko muualla näin kauhea tuuli ku täällä oulussapäin?? aivan kauhea!! kaikki lentää pitkin kenttää...SOLINA hyvä ku pääset leikkuulle niin pääset vaivoistasi! saattaahan se toipuminen muutaman päivän kestää.kipiä varmasti oot ekapäivinä. multa leikkattiin nivustyrä pari vuotta sitte ja ekat päivät olin kyllä aika väsy ja kipeä.

[/b]VENTTI meijänki tytöllä on tuo sama kieli!! :D aivan íhana ku oppinu jokelteleen ja hymyileen.nauru irtoaa herkästä!!

jatkanpa pullien paistoa. on hyvää tuoretta pullaa ;)

T.Pai ja Janna kohta7viikkoa :heart:
 
Pitkästä, pitkästä aikaa...

Terve vaan kaikille!

En ole pahemmin päässy viime aikoina tähän koneen ääreen, on ollu kaikkee muuta touhua niin paljon ettei tässä ole paljon ehtinyt persaustaan lepuuttamaan :D Ollaan muutettu, rempattu, sairastettu jne. jne. eli normi arkee!!!!!

Meidän pikku-ukkosta tuli pitkällisen harkinnan jälkeen sitten Sampo Pekka Aleksanteri. Nimiäisiä meillä pidetään vasta kesällä, samalla kun käydään itse vihillä :heart:

Käyn tässä joku päivä lukemassa teidän tarnoitanne oikein ajan kanssa, mutta nyt tämmönen pika merkkailu tähän väliin.... Kaikkee hyvää teille ja pikkuisille :heart: :wave:


NuuttiKyllikki ja Sampo 11vk 2pv
 
Ventti, eipä ole sanakirjaa :) silloin harvoin, kun on tyytyväinen poika, niin noita ääniä päästelee, muutoin vaan huutaa!

Oli kiva törmätä pikaisesti Noomiin Vantaan vauvakinossa tänään :) Poika puklasi kerran mun päälle ja kerran kaverini päälle ja vaippa hais kamalalle koko leffan (epäilen vahvasti, että johtuu siitä Rota-rokotteesta), mutta käyttäytyi hyvin ja sain jopa katsottuakin koko leffan. Tissi suihkusi omille housuille jne...

Solinalle tsempit tulkevaan leikkaukseen vaikka siihen onkin vielä aikaa.

Kivaa torstai-iltaa kaikille!

PS. Sain aloitettua vihdoin kotijumppailun eilen, mies vähän ihmetteli mun Striptease aerobic jumppa-dvd:tä. Muuvit ei oikein vielä sujuneet :LOL:
 
Ihania kuvia teillä :heart:

Hani Kiitos infosta. Mulle sanottiin, että se koko putkilo pitäisi käyttää kerralla tai vähintään vielä viikko lääkettä siitä, kun oireet häviää. Mä olen vasta 4 kertaa sitä antanut, mutta ei vielä vaikuta mitenkään. Eikä siitä vielä mitään oireita ole tullut... Onneksi. Imetitkö sinä? En muista enää :ashamed: Meinasin vaan kysyä, että miten hoidat rinnanpäät, jos imetät? Itse olen nyt tuota sitruunaa laittanut... Huoh. Kamala riesa mokoma sammas. Kauanko pidät vauvaa pystyasennossa tuon lääkkeen jälkeen? Ja kiitos taas... :flower:

Solina Ihanasti olet saanut maitoa kerättyä. Hieno juttu :) Itse olen ollut hiukan laiska tuon keräämisen suhteen, tosin maidonkerääjät käytössä satunnaisesti sekä pumppu. N.1,5dl tulee syöttöjen yhteydessä maitoa... Siis ylimääräistä. Että ei ihme, jos liivinsuojat falskaa ja uin maidossa. Huh. Tosin iltaa kohden maitomäärä vähenee, kun tyttö tankkaa maitoa kovasti, mutta silti. Tsemppivä Solina leikkaukseen

Meillä olisi juhannuksen jälkeen rota-rokote vasta ajankohtainen...

Sanokaas te, joilla lapsia entuudestaan, että kuinka saada 2,5v kokonaan kuiville? Tänään kahden tunnin sisällä neljät alushousut pississä sekä keittiönlattiat, matot ja tuolit... Sekä 2x kakat housuun. Joku kumma takapakki, kun vauva tuli taloon. Vaippa siis käytössä vielä öisin. Sitä en enää päiviksi laita jalkaan, mutta työlästä tää alkaa jo olla. Eikä ole edes moksiskaan, kun pissa valuu kinttua pitkin. Nauraa vaan. Hermot menee tällä äidillä!!! [/b]miten olette selvinneet?

mammanen ja neiti 2kk + 3pvää
 
Heipsan. :wave:

Mites meni Baby Biossa tänään? Siis noin niinkuin mites näiden pienten kanssa sujui? :D
Harmittaa vietävästi kun ei päässyt mukaan. Ja enempi harmittaa se että nyt vasta lääkärille ruvettiin varaamaan jälkitarkastusaikaa ja niitä aikojahan on saatavilla ennen meidän aiottua matkaa.. :headwall:
Ja kun kysytään koska tullaan takas niin on se 12 viikkoa jo mennyt. Eli vastaus siihen että mee yksityiselle.. :headwall: Niinkuin siihen riittäisi äippärahoista laittaa. :|
No, nyt kuitenkin terkkari kysyy ylilääkäriltä, josko olis jotain tehtävissä kun terkka kuitenkin tietää meidän perheen tilanteen ja miksi olisi tärkeää päästä lähtemään suunnitelmien mukaan. Ja jos ei sitten onnistu niin joudutaan siirtämään matkan ajankohtaa. :/

Meille kotiutui tänään Manduca ja on se aikas kiva härpäke.. :D
Tosin on hiukan epävarma olo, jotta onko vauvalla hyvä siellä olla vai ei. Ja toivottavasti sille tulee käyttöä, kun maksaa ihan kiitettävästi. :saint:
Että pitikin mennä sitä kokeilemaan. :whistle:

Huomenna onkin sitten neidin lääkärintarkastus ja saa uudet mitat. :)


Ruttana & Beanie 6vko 1pv :heart:
 
Huomenta. :)

Oon mä kanssa ollut aikas :xmas: , aina aatellu kun ei tuo vauva nuku sänkyyn, ei omaan eikä mun ilman tissiä. Noh, eilen illalla sitten olin imettänyt olkkarissa ja tiesin ettei nälkä oo vaan pelkkä väsy, joten vein mun sänkyyn koisimaan ja jätin sinne. Ja kas kummaa.. nukahti. Että kannattaisi se vissiin kokeilla ennen kuin ajattelee ettei nuku sänkyyn. :whistle: :xmas:

Nyt täytyy vissiin yrittää tainnuttaa taas tissillä, jotta ehtis nukkua hetken ennenkuin täytyy lähteä neuvolaa kohden.
Ja palailen sitten neuvolakuulumisten kera.

Oikein aurinkoista viikonloppua mammoille ja vauvoille. :)


Ruttana & Beanie 6vko 2pv :heart:
 
Hyvää huomenta mammoille. Täälläpä ollut hiljaista (johtuiskohan eilisestä monen monen monen tunnin palvelukatkosta kaksplussaan...)

Toivottavasti Ruttana saatte kaikki lekurijutut järjestettyä!

Aivan älyttömän upea aamu, linnut laulaa ja aurinko paistaa. Mies vaihtoi vaipat pojulta ennen töihin menoa ja itse ajattelin mennä vielä hetkeksi lököilemään.

Pitäisi viedä jälkitarkastastuslappu Kelaan, kun en löydä mistään postitusosoitetta :) (uusavuton - löytyihän se sitten heti)

Haaveilen tänään pitkästä kävelylenkistä, toivottavasti poika on yhteistyökykyinen. Jos vaikka ottaisi iPodin korville :) Pakko saada hiljalleen noita vararavintoja omista reisistä ja mahasta pois! Paino vaan sahaa paikallaan. Sit vois joku ilta kokeilla taas sitä dvd:tä - hihih.

Juu mutta kaunista aamua siis kaikille,

kadak & tikru 2kk 1pv
 
3viikkosneuvola takana ;)

Painoa nyt 4700g(syntyessä 3680g),pituutta 57,5cm(54) ja pipo 38,5(37).Oli syntyessään hoikka poika mutta nyt taasen hienosti käyrällä.

Sai taas kehut ja näyttipä hymyäänkin terkkarille useaan otteeseen.

Ja luojan kiitos eilinen Hesan keikka meni hyvin,elo-syyskuulla sitten leikkaukseen :)

milky ja juho 3vkoa+1pv
 
Heippa pitkästä aikaa.Eipä ole vähään aikaan tullut päiviteltyäkään.
Täälä sujuu erittäin hyvin.Maagiset 30v tuli töytettyä ja lahjaksi sain kihlasormuksen...eli häitä odotellessa!
Ristiäisetkin vietettiin ja ne sujui oikein mallikkaasti.
2kk neuvolalääkäri oli ke ja tyttö kasvanut hirmusesti! 5225 (3140) 57.2 (49)..Ilmankos vaatteet alkaa kiristämään.Nyt huomaa myös,että liberon 2 koon vaippa alkaa täyttyä nopeemmin pissasta ja haisee...

ROTA rokotteen tyttö sai myös käynnillä...nyt käynytkin niin,että tyttö alkoi pantaamaan kakkaa vaikka normisti toimii joka päivä.Sitä odotellessa.

Yöt sujuu todella mukavasti.viimeset 3 yötä unta 23-06 ja sitten kklo 9 ja sitten jo noustaankin.

Hymyä tulee sekä mulle että hymynaama julisteelle!Jokelteluakin jo harjoitellaan.Nyt lähinnä kiljahteluja kuuluu puuhamatolta.

Nyt eikun pihahommiin!Kesän jatkoa kaikille!

Happy ja Kiira 2kk + 3pv
 
Onnea hapylle synttäreiden ja kihlauksen johdosta :flower:

Myös kaikille nimen saaneille onnittelut!

Kadak, mulla toi samainen dvd hyllyssä... en oo vaan ollu yhtä ahkera ku sä :D

Ruttana tais siitä vauvakinosta kysyä ja meijän kaikkien (neljän) lapset oli oikein mallikkaasti. Siinä ne imutteli, nukku ja kakki. Takarivissä oli kaikki gangstat, jotka häiritsi ;D. Vaikka leffa ehkä jäi vähän sivurooliin niin vois mennä toisteki ihan vaan senki takia, että tulee lähdettyä jonneki.

Nyt mä raahaudun suihkuun äkkiä ennen ku pentu herää!

säde ja luukas (huomenna 5 vkoa)
 
Heippa!

Ihania nimiä pikkuiset ovat saaneet!! :) ja hienosti vauvelit kasvavat! :)

Happy, onnea kolmikympisistä ja kihlauksesta! :)

Näin äkkiseltään vain kysäsen, että onko muitten vauvoilla ollut ihottumaa? Meillä ilmaantu tiistaina vauvalla tohon rintaan sellasta punaista ihottumaa ja muutama näppylä on selässäkin. Ollaan sitä yritetty rasvailla, mutta ei ne mihinkään katoa :( Onkohan tuo nyt jotain allergiaa vai voiko esim. niitä hormoninäppylöitä tulla muuallekin kuin kasvoihin? Yritin neuvolaan soittaa monta kertaa puhelinaikana, mutta ei siellä vastattu :kieh: jos jollain olis kokemusta tai tietoa :)

Sannismami ja poitsu :heart: pian 8 vkoa
 
Aurinkoista päivää kaikille

Meidän Menninkäinen kävi eilen 2kk neuvolassa ja tuoreet mitat ovat 4480g ( s. 2650g) ja 55.2cm (s. 46cm )

Hyvin kasvaa ja voi. Nukkuu ja syö hyvin. Rintamaito riittää. Tyttö on edelleen keltainen, mutta on ns. äidinmaitokeltaisuutta. Eli syystä tai toisesta miun maito aiheuttaa sen. Mutta siitä ei ole haittaa ja väri häviää sitten aikanaan.

Elliltä tulee jo suloisia hymyjä ja pientä heleää jokeltelua.
Aivan ihana hurmuri.

Superheppulille jaksamista diettiin. Mutta hyvä jos vauvan oireet pysyy kurissa omia syömisiä tarkkailemalla.

Hienoja neuvolakuulumisia taas tullut.

Ja ihanimiä nimiä taas vauvoille annettu.

Ja iiiiso kiitos leikkauksesta tsempittelijöille. Eiköhän siitä hengissä selvitä ;)


mammanen, en mä muuten jaksaisikaan varmaan lypsää. Mutta kun se leikkaus on edessä niin kivempi kun vauva pärjäisi sen aikaa omalla maidolla. Ihan sen takia vain lypsän.....

Mie varmaan ihan suosiolla laittaisin pojalle vaipat hetkeksi takaisin. Jos siis selkeästi vahingot johtuvat vauvan tulon aiheuttamasta takapakista. Aikapa tuohonkin auttaa.
Ja tämä siis mammasen mietteisiin kun hänen 2.5v poikansa ei olekkaan enää niin kuiva.

onko multa mennyt nyt jotain ohitse? Milkysternkin ko on menossa leikkaukseen?

Oi, Happy79 hurjasti onnea.


Mutta nyt tekemään ruokaa ja stekkaamaan että kaikki on pakattuna niin päästään lähtemään mummolaan heti kun ukko kotiutuu töistä. Huomenna olisi yhdet yo juhlatkin. Saa Ellinkäisen samalla esitellä suvulle.....

Saas nähdä miten automatkat sujuu. Eka pisempi reissu vauvan kanssa kolmisen tuntia sivunsa. Pitäkää peukkuja.

Oikein ihanaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille. Nauttikaahan lämmöstä.

t: Solina ja Ellinkäinen
 
Meillä koira tykkää enemmän sitteristä ku vauva :whistle:

Tuli jotenki hölmö olo, ku kaveri (miespuolinen) pyysi huomenna terassille ilman vauvaa juomaan muutaman siiderin. Sit vaan sanoin sille, et en mä sitä uskalla vielä mihinkää jättää jne. Ei se oikee ymmärtäny... MIES. No mä sanoin, että mä voin kyllä tulla käymään vauvan kanssa päivällä (siideriä en tietenkää ota). Jotenki vaan tuli tyhmä olo, mut hei tää on kuukauden enkä todellakaan jätä sitä minnekkään! En varmaan koko kesänä.
 
Onnea Happy kolmekymppisistä ja kihlauksesta. :flower:


Jei.. tää mamma sai aikaisemman ajan lekuriin. :)
Nyt voi sitten suunnitella ja vihdoinkin varailla matkaa, ainoa vaan että täytyypi miettiä tuo taas uudelleen kun nyt on oma äiti sairaalassa, joten ei ehkä pääsekään matkustamaan esikoisen kanssa.. :|

Ja sitten vauvelin neuvolakuulumisia..

6vko
Paino oli noussut hienosti ollen nyt 4636g, pituutta on 54.7cm. Pipon koko on sitten 38.2. :)

Rokotetta ei saatu etukäteen, kun aikaisintaan sen voi antaa 2 kk:n iässä, joten jos ollaan jo siihen mennessä lähdetty saadaan rokote sitten kun tullaan takas käymään. Ja vettä saatiin kehoitus juottamaan imetysten välissä janoon (sitten siellä etelän mailla).

Ja piposta tulikin mieleen, milläköhän mä saisin ton neidin tottumaan hattuun.. On äitiinsä tullut.. ei tykkää hatuista ja karvapeitettä päässä on omasta takaa ihan riittävästi. :D
Noh, en oo täällä siitä hirveesti huolta kantanut ja hyvinhän tuo tyttö on kopan suojassa ja lämpimässä.
 
Tervehdys

Hienoja nimiä pikkuisilla. Meillä ristäiset viikon kuluttua, siihen mennessä pitäisi keksiä vielä toinen nimi, ensimmäinen on jo tiedossa.

Meidän pieni on tänään tasan kuukauden ja eilisen neuvolan tuloksena mitat ovat 55,5 cm (53) ja 4810 g. (3900) ja pää 38 cm (35). Hormoninäppylöitä on pitkin naamaa, muuten iho on hyvässä kunnossa.
Neiti on tänään ollut aurinkoisella tuulella ja jopa puuhaillut itsekseen suuren osan aamuyöstä hereillä. Aina kun mä havahduin korvatulpista huolimatta sen hihkumiseen ja katsoin pinnasänkyyn, niin vauva oli hereillä (joskus puol viiden ja puol yhdeksän välillä). Muutenkin päivällä viihtynyt itsekseen ja nyt nukkuu sohvalla mun vieressä. Olin vielä hammaslääkärissä tänään ja vauva oli miehen hoidossa.

Yöt sujuu meillä yleensä ihan hienosti: vauva syö aika pitkään siinä kymmenen aikaan ja joko nukahtaa tissille tai sitten jää hereillä omaan sänkyynsä etsimään unta. Yleensä tuttia pitää käydä laittamassa suuhun uudestaan muutaman kerran ennen kuin hihkuminen hiljenee joskus 15-60 minuutin kuluttua. Sitten nukkuu pisimmän pätkän, yleensä 4-6 tuntia. Aamuyön syönnin jälkeen yleensä nukahtaa kauniisti tissille uudestaan ja syö seuraavan kerran joskus aamulla. Yleensä mä yritän vielä sen jälkeen jatkaa nukkumista. Jätän yleensä silloin vauvan mun viereen tissi suussa pötköttämään. Yleensä enää torkahtelen, koska vauva huitoo ja huutelee. Nousemme siinä 9-10 aikaan.

Kadak jaksamista huutavan Tiikerin kanssa. Mua ahdistaa vauvan huutaminen, joten mä yritän aina heti olla sitä hiljentämässä ja voin kuvitella että huutavainen vauva tuntuu varmaan raskaalta.

Nauttikaahan kaikki tästä ihanan lämpimästä viikonlopusta! Meillä kyllä mies taas illat ja yöt töissä, joten täytyy yrittää itse keksiä ohjelmaa..

Tilia ja tyttönen 1 kk
 

Yhteistyössä