Huomenna mä palaan taas tiukille linjoille! Jännittää.. *turhaa karppilätinää taas*

Mun piti lopettaa "karppiloma" vasta ylihuomenna mut en mä enää malta mässyttää hiilareita :D Aamulla heti seiskalta ostaan pekonia, kananmunia ja majoneesia. IHANAA!! :D Mukava palata taas 2vko tauon jälkeen ruotuun ja ennen kesää en muuten repsahda!! :p Mul on niin hyvä mieli taas :heart::heart:
 
oonmukana
Hyvä sinä!! Ja mä oon messissä. ;) Kyllä me repsahetaan ennen kesää mutta hyvin menee kuitenki... :D Tsemppiä sullekkin! Mulla karppiloma kesti noin kolme pv... ja esim tää päivä meni loistavasti mutta just maistelin muutaman suklaan. :( harmittaa.
 
Mua kiinnostais toi karppaus, mut en vaan pääse siihen oikein kiinni, eli mistä alottaa yms..Ja ei auta vaikka kuinka oon selannu karppi inffoo yms..Mä tarttisin jonkun tekee mulle ruokavalion..
 
oonmukana
Mua kiinnostais toi karppaus, mut en vaan pääse siihen oikein kiinni, eli mistä alottaa yms..Ja ei auta vaikka kuinka oon selannu karppi inffoo yms..Mä tarttisin jonkun tekee mulle ruokavalion..
Minäkään en tienny paljoa siitä ennen ku kaks kk sitten aloitin... ajan kanssa oppinu ja oppii koko ajan. Siitähän se lähtee ku jättää leivän, pastan, sokerin ja perunan ja riisin pois, kuulostaahan helpolta :D
 
Mua kiinnostais toi karppaus, mut en vaan pääse siihen oikein kiinni, eli mistä alottaa yms..Ja ei auta vaikka kuinka oon selannu karppi inffoo yms..Mä tarttisin jonkun tekee mulle ruokavalion..
No sen haluisin tietää että kuinka tarkkaa ja tiukkaa valiota olisit valmis noudattamaan.. Äkkiäkös mä sulle väännän viikoks etiäppäin ruokalistan :) Ja jatkossakin tietty jos haluaa ;)
 
No sen haluisin tietää että kuinka tarkkaa ja tiukkaa valiota olisit valmis noudattamaan.. Äkkiäkös mä sulle väännän viikoks etiäppäin ruokalistan :) Ja jatkossakin tietty jos haluaa ;)
Hei joo, ala mun personal traineriks tällä saralla.. :D

Eiku oikeesti, mun pitäis tehdä jotain itelleni ja ruokavalio on se mun suurin ongelma, jos saisin ruokalistan, olis mun helppo pysyä siinä..Ja se sais olla sellanen kevyt laskeutuminen.. :)
 
Hei joo, ala mun personal traineriks tällä saralla.. :D

Eiku oikeesti, mun pitäis tehdä jotain itelleni ja ruokavalio on se mun suurin ongelma, jos saisin ruokalistan, olis mun helppo pysyä siinä..Ja se sais olla sellanen kevyt laskeutuminen.. :)
Mä voin sulle yv:nä laittaa vaikka huomenna viikonlistan :) PIstä vaikka mulle tonne luukkuun jos oot allerginen jollekkin tai on joku mitä et voi sietää (siis ruoka) :) Jos mielenkiintoa löytyy :)
 
"Logotar"
Hauska toi ruokalistan tekeminen, oot kiltti :)

munki pitäs vissiin taas alkaa... ennen raskautta lähti paino mukavasti laskuun mutta sitte se lähti nousuun taas :D

nyt kun ollaan oltu evakossa kotoa, ei oo käytössä mun tehosekoitinta eikä mitään. Ni jääny noi kaikki karppileipomusten tekeminen mitä tein aiemmin. Oon ite jauhanu pähkinät, siemenet ja mantelit kun täältä ei saa valmiina mistään... mutta kun päästään muuttamaan kotiin takasin ja saan omat vehkeet käyttöön palaan mäkin taas ainakin kohti ruotua :D
 
[QUOTE="Logotar";22782759]Hauska toi ruokalistan tekeminen, oot kiltti :)

munki pitäs vissiin taas alkaa... ennen raskautta lähti paino mukavasti laskuun mutta sitte se lähti nousuun taas :D

nyt kun ollaan oltu evakossa kotoa, ei oo käytössä mun tehosekoitinta eikä mitään. Ni jääny noi kaikki karppileipomusten tekeminen mitä tein aiemmin. Oon ite jauhanu pähkinät, siemenet ja mantelit kun täältä ei saa valmiina mistään... mutta kun päästään muuttamaan kotiin takasin ja saan omat vehkeet käyttöön palaan mäkin taas ainakin kohti ruotua :D[/QUOTE]

Mä oon kiltti ihminen :) Ja mä tykkään tehdä kaikkia listoja ja muita :D Miksi ootte evakossa? Oonkohan mä missannu jotain? :O
 
Mä oon kiltti ihminen :) Ja mä tykkään tehdä kaikkia listoja ja muita :D Miksi ootte evakossa? Oonkohan mä missannu jotain? :O
no en oo aatellu että ois nikki ees jääny kelleen mieleen :)

ollaan tehty taloon laajennus ja muu remontti. Syyskuun alussa tyhjennettiin talo ja muutettiin, marraskuun alussa kävin synnyttämässä pojan ja kohta päästään takas kotiin :)
 
"mimmi"
Mun pitäis saada viisi kiloa pois ja ajattelin kokeilla tuota karppaamista, mutta jotenkin en vaan pääse alkuun. Millä tee korvaatte leivän ? Mulla ei maha kestä aamupalaksi pekonia ja paistettuja munia :)
 
[QUOTE="mimmi";22782916]Mun pitäis saada viisi kiloa pois ja ajattelin kokeilla tuota karppaamista, mutta jotenkin en vaan pääse alkuun. Millä tee korvaatte leivän ? Mulla ei maha kestä aamupalaksi pekonia ja paistettuja munia :)[/QUOTE]

mä tein pellillisen juustoleipää, eli juustoraastetta, munia, jauhettua pähkinää ja mantelia ja mitä siihen nyt tulikaan... näyttää ja tuntuu ja melkein maistuukin leivältä :)
 
"vieras"
Mie mässysin hiilareita jouluna vaan aatosta tapaniin, ja kyllä riitti. Tapaninpäivän iltana sitä jo vesi kielellä ajatteli kalkkunaa ja wok-vihanneksia, partista ja leipäjuustoa. 3 päivää vapaa pääsy suklaakonvehdeille oli enemmän kuin tarpeeksi, uskomatonta minulle, joka ennen söin levyn suklaata päivässä...
 
Mantelileipä ohje löytyy karppifoorumilta. Sillä voi korvata aamupala leivän. En minäkään pekonista tykkää ja kanamunat äklöttää välillä. Kesällä karppasin ja nyt olisi taas tarkoitus aloittaa, mutta mun ongelma on nuo vihannekset. Kesällä söin salaatteja tosi paljon. Talvella haluan jotain lämmintä niiden tilalle.
 

Yhteistyössä