Huusitko synnyttäessäsi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Huusin vain pahimpien supistusten aikana. Synnytykseni käynnistettiin lapsiveden menon takia Cytotekilla, kun ei itsekseen lähtenyt. Aukesinkin sitten vauhdilla, 1,5 h:ssa 9 cm. Ne supparit SATTUI !!!! Tuon jälkeen sainkin sitten epiduraalin, ja puolikkaan satsin juuri ennen ponnistusta, niine ttä tunsin ponnistustarpeen mutten ollenkaan kipua.

Olin vannonut miehelle ennen synnytystä etten huuda, mutta kun oli saapunut paikalle juuri kun pahimmat supparit olivat menossa, niin huutoni oli kuulunut synnytysosaston ovelle saakka...
 
"Minä"
Minä ärisin ja ähisin ja tein töitä 'väärällä päällä', jonka seurauksena kasvot oli täynnä ratkeilleita verisuonia. Ne kun katosivat niin ikinä mulla ei ole ollut niin kaunista ihoa.

Muistan sen vielä nyt yli 20 vuoden jälkeenkin. :)
 
"kokki"
En. Olin oikeesti aika hiljaa. Mieskin oli ihan ihmeissään :D
Olin vetäny ilokaasua niin paljon, että vain hymyilytti :D
Ja spinaalikin osui juuri sopivasti. En tuntenut mitään. Muutamat mojonvat supistukset.
 
En ole huutanut, mutta jos kohdunsuulle jää "reuna" joka pitää painaa käsin pois (osassa synnytyskistäni on jäänyt), jotta synnytys edistyisi, niin siinä vaikeessa kyllä puhkun ja puhisen ja taatusti huutaisinkin, jos uskaltaisin voimia moiseen hommaan itsestäni irrottaa.
:)
 
Ekassa huusin ja kätilöopiskelija tuhahteli lopuksi että ole hiljaa........

Tokassa mä vaikenin ja kun multa pääsi vinkaisu, pyytelin anteeksi. Tämä kätilö taputti olkapäälle ja sanoi että 'no kun sattuu..... kyllähän silloin huuto pääsee, tyttö kulta.'
 
"vieras"
En. Puhisen kyl paljon. Mä luulen, et jos en olisi ujo ja pyytelisi niin paljon anteeksi olemassaoloani niin olisin varmaan huutanutkin. Välillä kun otti ihan helvetin kipiää.
 

Yhteistyössä