huusitteko synnyttäessänne?

Huusin ja kirosin :snotty:
Mutta mä en tuhlannut siihen voimiani, vaan se oli avuksi. Ei se vauva ilman sitä raivoa ja mekkalaa olis tullut sieltä (mun) omin voimin ulos..

Ja joo, epiduraalista ei ollut mitään iloa kun ei se mulkero sitä saanut oikeeseen paikkaan ja ponnistin kipujeni kanssa ihanat 1h20min yli 4 kiloista pötkylää pihalle :kieh:
Vähän sattui..
 
lady of the lake
Kuopukselta kiljuin, huusin ja karjuin.Niin kivulias ja tuskainen oli se synnytys ettei unohdu koskaan.Enkä hävennyt jälkikäteen, ihmettelen vieläkin miten kestin sen kivun |O
 
Aina ennen luulin,että se on vain näyttelyä.Kun esikoisen ja toisen aikana ei ollut huuto edes lähelläkään.Mutta kolmannen ponnistusvaiheessa huusin ja kirosin minkä ehdin,mutta kipu oli kyllä ihan toista edellisiin verrattuna. :(
 
Niin maan p*keleeseti, siis esikoisen synnytyksessä.
Toisen synnytyksessä en paljoa kerennyt huutelemaan, edes kissaa ku tytär meinas tutkimuspöydälle jo syntyä ja hyvä kun pääsin synnärille.
Hieman vauhdikasta menoa ja äitiyskortissa lukeekin oikein isolla synnytys NOPEA. :)
 
Bannitar
Kun ekassa synnytyksessä repesin peräpäähän asti 38 tikin verran, en kyennyt huutamaan. Mutta kun seuraava lähes nelikiloinen poika syntyi, kiljuin kamalalla äänellä. Kahdessa seuraavassa synnytyksessä olen ollut hiljaa.
 
Lilli
noup, ensimmäisessä synnytyksessä taisin ähkästä vaan. Ja toisen tekeminen olikin jo vähän kipeempää, kysyin kätilöltä hyvin kohteliaasti että saanko kirota :D Lupa tuli ;)
 
Bannitar
Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:
Kuopukselta kiljuin, huusin ja karjuin.Niin kivulias ja tuskainen oli se synnytys ettei unohdu koskaan.Enkä hävennyt jälkikäteen, ihmettelen vieläkin miten kestin sen kivun |O
Sitä kestää vain kun on pakko. Pakoonkaan ei pääse.

 

Yhteistyössä