"Minä vaan"
Valitan, pitkä kertomus mutta yrittäkää jaksaa lukea
Ostaja huusi minulta kaksi tuotetta 3 viikkoa sitten. Huutonetin viestissä meni yhteystietoni ja tilinumerotietoni ostajalle, ja heti samana päivänä tiedustelin miten tuotteet lähetän.. Eli alkuperäisessä pakkauksissa, jolloin p.kulut kalliimmat vai edullisemmin, ilman pakkauksia.. Meni muutama päivä ja hän vastas kummin haluaa. No jokunen päivä meni taas, kun hän kyseli tilinumeroa kun sitä ei ollut kuulema tullut.. Lähetin sen heti hänelle, kun ajattelin että jospa ei sitten olekaan sitä saanut. Taas meni pari päivää, kun tiedustelin maksua niin hän vastaa että odottelee vieläkin tilinumeroani?! No, laitoin sen vielä kerran.. Ei taaskaan maksua, ei yhteydenottoa että ilmoitusta millon maksaa jos maksaa!
Tässä "pyörityksessä" meni vajaa 2 viikkoa.. Lopulta kyllästyin ja laitoin viestiä s.postitse taas, että jos maksu ei ole minulla n.4-5päivän kuluttua niin laitan hänelle negat ja tuotteet uudelleen myyntiin! Vastaus tähän taisi tulla jopa päivässä.. Ostaja kertoi lapsensa olevan sairaalassa, kiitti muistuttamisesta ja lupasi hoitaa maksun heti alkuviikosta kun saa uudet pankkitunnukset?! No, eipä kuulunu maksua eikä yhteydenottoa alkuviikosta! Tästä "maksan alkuviikosta" lupauksesta odotin viikon ja laitoin hänelle sitten negatiiviset palautteet huutonettiin. En laittanut enää mitään sähköpostiin, koska mielestäni 3 viikkoa maksun odottamista on tarpeeksi!
Tänään hän sitten ilmoitti, että on maksanut tuotteet :O Että ihan kiva.. Laitoin viestiä, että koska maksua ei tullut sovitusti eikä mitään ole kuulunut niin olen laittanut tuotteet uudelleen myyntiin!
Seuraus:haistattelua ja haukkumista siitä, että minä en ole häntä ymmärtänyt ja hänen lapsensa on maannut henkihieverissä sairaalassa ym. Että ei hän voi tälläistä muistaa/hoitaa kun on keksittynyt lapseen jne. Minkä ymmärrän, lapsen sairastuminen on tosi ikävää!
Silti, onko oikein venyttää maksua noin ja saada sitten haukut kun olen 3 viikkoa odottanut.. Useamman sähköpostin lähettänyt, tilinumeron laittanut huutonetin viestin lisäksi kahdesti (vaikka tuo tilinumero ei tosiaan ole se ongelma tässä) ja lopulta viesti että jos maksu ei ole xx.xx.xxxxx mennessä laitan negatiiviset palautteet..
Maksuaikaa olisi saanut, jos olisi voinut sopia päivän milloin viim.maksaa (ja ymmärsin tuosta viestistä häneltä, että hän sen hoitaa alkuviikosta, mutta ei..) tai edes ilmoituksen että odota viikko, maksan kun heti voin jne. Mut ei mitään, minä olen kuulema se k****pää kärjistetysti ja ymmärtämätön myyjä..
Mielipiteitä? Teinkö oikein vai en?
Lupasin muuttaa negatiiviset palautteet neutraaliksi, jos haluaa yhä nuo tuotteet ostaa mutta positiivista en voi laittaa. Tai sitten palautan rahat hänelle takaisin, ja tilinumeroani kysyin tämän päivän aikana kahdesti mutta en sitä ole vielä saanut.
Ja se tärkein:ilmoituksessani oli maksuehdoissa, että maksu 7vrk:n kuluessa kohteen sulkeutumisesta!!! ja ostajan mielestä on ihan sama onko se 1-300 päivää..
Ostaja huusi minulta kaksi tuotetta 3 viikkoa sitten. Huutonetin viestissä meni yhteystietoni ja tilinumerotietoni ostajalle, ja heti samana päivänä tiedustelin miten tuotteet lähetän.. Eli alkuperäisessä pakkauksissa, jolloin p.kulut kalliimmat vai edullisemmin, ilman pakkauksia.. Meni muutama päivä ja hän vastas kummin haluaa. No jokunen päivä meni taas, kun hän kyseli tilinumeroa kun sitä ei ollut kuulema tullut.. Lähetin sen heti hänelle, kun ajattelin että jospa ei sitten olekaan sitä saanut. Taas meni pari päivää, kun tiedustelin maksua niin hän vastaa että odottelee vieläkin tilinumeroani?! No, laitoin sen vielä kerran.. Ei taaskaan maksua, ei yhteydenottoa että ilmoitusta millon maksaa jos maksaa!
Tässä "pyörityksessä" meni vajaa 2 viikkoa.. Lopulta kyllästyin ja laitoin viestiä s.postitse taas, että jos maksu ei ole minulla n.4-5päivän kuluttua niin laitan hänelle negat ja tuotteet uudelleen myyntiin! Vastaus tähän taisi tulla jopa päivässä.. Ostaja kertoi lapsensa olevan sairaalassa, kiitti muistuttamisesta ja lupasi hoitaa maksun heti alkuviikosta kun saa uudet pankkitunnukset?! No, eipä kuulunu maksua eikä yhteydenottoa alkuviikosta! Tästä "maksan alkuviikosta" lupauksesta odotin viikon ja laitoin hänelle sitten negatiiviset palautteet huutonettiin. En laittanut enää mitään sähköpostiin, koska mielestäni 3 viikkoa maksun odottamista on tarpeeksi!
Tänään hän sitten ilmoitti, että on maksanut tuotteet :O Että ihan kiva.. Laitoin viestiä, että koska maksua ei tullut sovitusti eikä mitään ole kuulunut niin olen laittanut tuotteet uudelleen myyntiin!
Seuraus:haistattelua ja haukkumista siitä, että minä en ole häntä ymmärtänyt ja hänen lapsensa on maannut henkihieverissä sairaalassa ym. Että ei hän voi tälläistä muistaa/hoitaa kun on keksittynyt lapseen jne. Minkä ymmärrän, lapsen sairastuminen on tosi ikävää!
Silti, onko oikein venyttää maksua noin ja saada sitten haukut kun olen 3 viikkoa odottanut.. Useamman sähköpostin lähettänyt, tilinumeron laittanut huutonetin viestin lisäksi kahdesti (vaikka tuo tilinumero ei tosiaan ole se ongelma tässä) ja lopulta viesti että jos maksu ei ole xx.xx.xxxxx mennessä laitan negatiiviset palautteet..
Maksuaikaa olisi saanut, jos olisi voinut sopia päivän milloin viim.maksaa (ja ymmärsin tuosta viestistä häneltä, että hän sen hoitaa alkuviikosta, mutta ei..) tai edes ilmoituksen että odota viikko, maksan kun heti voin jne. Mut ei mitään, minä olen kuulema se k****pää kärjistetysti ja ymmärtämätön myyjä..
Mielipiteitä? Teinkö oikein vai en?
Lupasin muuttaa negatiiviset palautteet neutraaliksi, jos haluaa yhä nuo tuotteet ostaa mutta positiivista en voi laittaa. Tai sitten palautan rahat hänelle takaisin, ja tilinumeroani kysyin tämän päivän aikana kahdesti mutta en sitä ole vielä saanut.
Ja se tärkein:ilmoituksessani oli maksuehdoissa, että maksu 7vrk:n kuluessa kohteen sulkeutumisesta!!! ja ostajan mielestä on ihan sama onko se 1-300 päivää..