Inseminaatio

Sartsa83
onni ja toivo mutta mitä oon täällä lukenu niin osa tekee niinkin että inssin jälkeen heti pistetään se pregnyl.. mutta jos kerta sun luomukiertos on tuottanu ovisplussan niin ei sitten kannata pistää ollenkaa pregnyliä.. menet vaan huomenna inssiin ja kerrot tämän mitä on tapahtunut. Tsemppiä kovasti!
 
Kiitos peppiina77 ja sartsa83 =) Oli se kyllä hullu tunne. Testin vilkaisun jälkeen rupesin samalla sekunnilla täriseen ja mietin et uskallanko uudestaan katsoa vai näinkö vaan harhoja :D huhuh.. Pitänee liittyä plussalaisiin x) Tosin on kyllä koko päivän miettiny kaikkee et mitä jos onki ulkopuolinen raskaus tai tuulimuna tai muuten vaan menee kesken. Eikä uskalla oikein innostua liikaa.. Ois niin ihana kertoa isälle jouluna että siitä tulee EHKÄ ensi vuonna pappa :heart: Miten sitä voi olla kailottamatta? Arg..
 
:flower: :flower:

Laskinko ihan oikeasti oikein, onko teitä viikon sisällä plussanneita jo neljä!?!
Kaarne, Rinsessapa, Sartsa83 ja Peppiina77.
!!WAU!!
Ja eikö monella teistä ollut toinen inssi, joka tuotti tulosta :) :) SUperHienoa :heart: :heart:
Me jäädään myös odottelemaan sitä plussapuuskaa :D


(.) Meille tosin ne plussatuulet ei puhaltaneet, kp38 vaihtui kp1:ksi. Tänä vuonna ei ehditä enää aloittaa clomeja, kun on toi klinikka kiinni kun pitäisi ultrata. Ja mieskin vielä vähän empii ja miettii, että mitä tehdään. Ehkä parempi siis näin?
Huomaa, että toivo plussasta valuu reittä pitkin alas, mieli on aika alakuloinen. Varsinkin kun paljon lupaavia oireita ehti tulla (ainakin mielikuvituksen voimalla) ja yksi ihminen kyllä kysyikin, että olenko raskaana.. Ja sekin, että teroluttejen jälkeen menkoilla kesti viikon tulla, aina ne monet kerrat ovat menkat tulleet max 2pvän sisällä..
Noh, voihan se olla että olisi ollut kemiallinen raskaus, tosin en usko siihenkään.
 
Rinsessapa Onnea onnea onnea! Mahtavaa!!! Tervetuloa plussajoukkoon :flower:

Hauskaa tosiaan, että niin moni on nyt plussannut ja kaikki juuri toisesta inssistä :D Mulla ensimmäinen ajatus plussatestiä katsoessa oli, että tämä EI VOI olla totta, että testissä on pakko olla jotain vikaa. Ja sitten iski hirvee tärinä :LOL:

bubbeli Pahoittelut kutsumattomasta vieraasta :hug: Voi ei, varmasti toiveet nousee korkeelle, tai ainaski johonkin puolivälikorkeuteen, kun menkkoja ei kuulu. Höh. :| Mutta tsemppiä teille uuteen yritykseen!

onni ja toivo Tää vastaus tulee kai sulle liian myöhässä, mutta mulle ainakin on pistetty pregnyl inssin yhteydessä vain sen takia, että o-testi ei ole vielä näyttänyt plussaa. eli jos ovistesti oli sulla jo eilen positiivinen, pregnyliä ei kai tarvita. Onnea inssiin!

O.N.
Nyt on tehty kolme raskaustestiä ja muutama ovistesti siihen päälle :D Viivat vahvistuu päivä päivältä. Nyt on alkanut tissejäkin aristaa ja mahaa juilia. Okei, uskotaan, kyllä se plussa siis on. Varhaisultra mulla on 4.1., ja sillon pitäis kuulua sydänäänet. Kuinka ihmeessä jaksan odottaa? Sitä niin kovasti toivoo, että mahassa olisi oikea ihmisenalku. Maailman paras joululahja :heart:
 
Sartsa83
bubbeli Voi paska sentään! Mokoma täti taas iski puun takaa! :kieh: Pahottelut :hug: .. toivotaan että aika menee nopeaan ja että saisitte plussan vaikka tammikuussa. :) :heart: Toivon ainakin niin kovin sitä. :heart:

Kaarne Mulla oli ihan sama. Mä kans olin aivan sekasin plussasta ja tärisin pitkään kun en meinannu uskoa tulosta. :) Hih, sä oot tehny testejä enempi ku minä. Mä tein vaan kaks. :D ... ja sulla on näköjää vähä mun jälkeen ultra. Mulla on tosiaan 29.12. ja sitten eka neuvola 8.1. ... Juu, todellakin maailman paras joululahja!!!! :heart:

ON: Tänään ja ehkä vissiin huomennakin pois töistä. Huonosti nukuttu yö takana ja mahaan koskee ihan tautisesti. Nippailee alavattaa kun taas menkat alkais.
 
No niin, nyt on kolmas inssi tehty!
Ja töissä ollaan. Olitteko te plussanneet myös töissä inssin jälkeen normaalisti?
Kaikkea tyhmää miettii, vaikka lääkäri kuinka sanoi, että töihin vaan, niin jotenkin itsellä on sellainen olo, että pitäisi olla kotona makaamassa... :D
 
bubbeli :hug: Oliko teillä mones inssi nyt?

Kaarne kiitos ja Onnea myöskin! =)

Onni ja toivo Itse olin kans ensimmäisen inssin jälkeen niiiiiin varovainen, en uskaltanu tehdä mitään ja mietin kaikkia mahdollisia oireita :D Toisen inssin jälkeen ajattelin et ei tämä kuitenkaan onnistu ja olin ihan normaalisti, hulluna jumppasin ja kaikkee x) Enkä miettinyt et onko oireita.. Oireet tuli sit sen jälkeen kun luulen kiinnittymisen tapahtuneen.. Et ei muuta ku veri kiertään ja onnea onnistumiseen ;)
 
:flower: :hug: Onnea kaikille plussanneille! Onpä kivaa, kun noi inssin onnistumistilastot paranee.. :D Mä kyllä taidan olla mariq kanssa samaa mieltä, ett kaipa ne oli tälle vuodelle siinä.. :D Ainakin mä oon sitä mieltä, koska mun seuraavat menkat alkaa vasta ensi vuonna, jos alkaa..

Eli itellä mahdollisesti ensi ti tai ke inssi ja sitten viettämään joulua. Me mennään nytten niin, ett pistelen tuota Puregonia ja pe on ultra, jossa katotaan pistänkö vielä Puregonii ja sitten sovittuna aikana lykkään sen Pregnylin ja mennään inssiin. Mä vaan pelkään, ett ovuloin ennen sitä irrotuspiikkiä, tai että ovuloin aiemmin, kun se inssi ois.. Kun kaikkien testien ym mukaan mä ovuloin. Tosin mitään tulosta ei oo siitä huolimatta tullut kahteen vuoteen.
 
Bubbeli; Tsemiä alkuvuoden yritykseen!! Pidetään peukkuja. Kertoilehan miten hommat etenee.

kaarne; ONNEA HIRMUSESTI :heart: . Meillä on sama varhaisuä päivä:) Ollaan samassa odotuksen piinassa ja toivossa vuoronperään. Onko sulla oireita?

Sartsa; toipumisia nyt masunippailuista, juu olisi kiva vain maata retkottaa..hih. Itse olen juuri hirmuisessa yövuoroputkessä jossa ei vapaita ole ensinkään tarpeeksi. Toivottavasti nippailut lakkaa kiusaamasta.

onni&toivo; voimia piinapäiviin. Pitäis pysytä olla ajattelematta hoidon tulosta ja silti kuitenkin on alitajunnassa jatkuen..ei oo helppoo. Tsemppiä!

Smirg; onnea inssiin, tule kertomaan kuulumiset.

(.)
3 yövuroa takana ja 2 vapaan jälkeen olis 4 edessä...ihmeen hyvin jaksoin valvoa kuitenkin. Nälkä tulee3h välein ja olo hieman kuvottava, tissit myös superkipeät ja suurentuneet. Ja housut kiristää ihan tosissaan, piti aamullakin ajaa töistä kotiin vetskarit auki :LOL: Mites te muut plussalaiset oireineen??
Soitin aamulla klinikalle jossa iui tehtiin ja sieltä annettiin ohjeet ottaa yhteyttä keskussairaalaan ja varata varhaisuä sekä neuvolasta aika. Uä on ma 4.1 ja neuvola 30.12, neuvola olis ollu kivempi uä:n jälkeen mutta terkkari lomalla sen viikon ja sitten mensi heidän mielestään liian pitkälle. Jotain paperihommia siellä tehdään... Voi kun kun aika kuluisi pian!
 
Peppiina77 Itellä kans nälkä parin tunnin välein ja tissit kipeät. Mulla on maha niiiiin turvoksissa että ihmettelen jos ei kukaan kohta tuu kysyyn et kuin pitkällä olen ja taputa mahaa! Aivan kamala tämä turvotus!! Joudun talvitakin ostoon ku ei meinaa entiset enää mahtua päälle |O Uskomatonta että voi tässä vaiheessa jo näin olla pallo olo. En uskalla edes äitiä nähdä ettei arvaa tilannetta. Ja alavatsaa vihloo niin tajuttomasti. Enimmäkseen oikeaa puolta. Liekö ihan ok?
 
Sartsa83
Peppiina Kiitos. :hug: :heart: Toivotaan näin ja miepä toivon heti samointein että sulle tulis helpotusta tuohon yötyöputkeen. :/ Ei kivaa tommonen jatkuva yötyö. Mua toisaalta harmittaa että jouduin valehteleen töihin, mutta kerron esimiehelle (oon siis työharjottelussa) et oon raskaana kun ollaan käyty ultrassa ja nään että siellä on selkästi kaikki hyvin ja voin hyvillä mielin sen verran kertoa että hän sitten tietää miksi saatan välillä olla pois töistä. Tänään tuli kebabista ihan järkky olo! :eek: Oksettaa vieläkin. :$
 
sartsa toivon että olosi paranee onko muuten kaikki ok? milloin pääset ultraan? ihan älyttömästi on nyt samaan aikaan ihmiset täällä plussannut kunpa minäkin joskus pääsisin sinne teidän plussien puolelle itellä ollu ihan hirvee päivä mies saa oikeen kiehumaan jostain syystä en edes oikeesti tiedä miksi mutta siltä tuntuu.... varmaan kun yrittäny olla ajattelematta koko vauvva juttuja olen kyllä käynyt lukemassa vaikka en ole kirjotellut ajattelin pysyä vähän loitolla kun inssikin on vasta ensi kuussa hirveen oma napainen viesti anteeksi kaikille ja paljon onnnea plussanneille :hug: :heart:
 
Äh. Minä en kyllä osaa nyt nauttia tästä plussauksesta yhtään :ashamed: Kamala pelko et jos ei onnistukaan.. :'( Ihan hirveetä.. Sitä miettii kaikenlaista... ensiultra 30.12 uskaltaako sinne edes mennä.. Toivottavasti ei mene uusivuosi pilalle.. Oon minä niin ikikiitollinen plussasta mutta on tämä yhtä tuskaa odottaa sen pahimman ajan yli..
 
:'(
mulla alkoi eilen illalla pieni tuhruvuoto, ja yöllä kun kävin vessassa, tuli jo vähän kirkasta verta, samoin nyt aamulla. tissejäkään ei enää arista. tais mennä kesken.
olihan se jo liian hyvää ollakseen totta.

tuntuu niin epäreilulta, että keskenmenoja tapahtuu ihmisille, joiden on vaikea tulla raskaaksi. perkule. :headwall:
 
VOI EI KAARNE :hug: :hug: :hug:
Nyt toivotaan parasta....
Seuraa tilannetta ja ota yhteyttä lääkäriin tarvittaessa!
Meillä on jo yksi, joten yksi raskaus on vielä muistissa neljän vuoden takaa. Alussa vuosin monta kertaa ihan kunnolla kirkasta verta, viikolla 5-6 taisi tulla ensimmäiset vuodot. Viikon 12 jälkeen ei tullut enää vuotoja.
Ethän vielä menetä toivoa, ethän!?
Tsemppiä :heart: :heart:
 
Rinsessapa Meillä ei tässä kierrossa ollut inssiä ollenkaan, joten ihan tyhmäähän se oli edes mitään kuvitella... :LOL: <--- nauran itselleni!
Tuo esikoinen on saanut alkunsa samallalailla, kuin tämä kierto oli, joten pikkasen sitä toivo samanlaista onnenkantamoista.

peppiina I will, I will :) Ette te musta eroon pääse vaikka haluaisitte :D Ensi vuotta odotellessa (sinne ei onneksi enää ole kovin montaa päivää)

ON: tänään olisi SE päivä, eli päivä jolloin clomit pitäisi aloittaa, jos "me" ne aloitettaisiin, mutta eipä vielä... hämäläistä hitautta??

 
Sartsa83
Kaarne-rakas kummityttöni äidillä tuli kahdet menkat vaikka hän oli raskaana. Jos sua kovasti huolettaa tuommonen vuoto, ole yhteydessä neuvolaan ja lääkäriin. He kyllä neuvovat sua lisää. Elä rakas liikaa pelkää/stressaa, sekään ei ole hyväksi vauvalle. :heart: :hug:

 

Yhteistyössä