Inseminaatio

mariq Enpä ajatellut tuota ovulaation induktiota+ajoitettua yhdyntää ollenkaan. Kuinka kauan teillä jatkettiin tuota ensimmäistä vaihetta, kun sullahan oli siinä myöskin clomit?
Me haluamme omasta tahdosta "aloittaa alusta" eli kotona vähän aikaa yrittää, ilman inssiä siis mentäisiin.
Mietin vain, että kuinka kauan clomeja voi jatkaa..?

on:
R-testi tehty ja negaa näytti. Nyt mieleni antaa varmaankin niiden kuukautisten alkaa, kun toiveet meni negatestin myötä roskikseen. Tulin siis ehdottomasti siihen tulokseen, että sen takia kuukautiset alkaa usein heti negatestin jälkeen, kun mieli pidättelee kuukautisia viimeiseen toiveeseen saakka :)
Nyt sitten miettimään, josko tässä kuussa alkaisi tosi toimet, eli pienen tauon jälkeen ne clomit taas kehiin.
Maanantaina soitto Väestöliittoon, jos kuukautisia ei näy!
 
ihmeitä näköjään tapahtuu!
mulla alkoi pp 12 tuhruvuoto, joka loppui hyvin nopeasti. sen jälkeen ei mitään. ei vuotoa, eikä oireita.
tänään testasin huvikseni, kun kerran oli testipäivä. ja testi oli kaikeksi yllätykseksi positiivinen! siis uskomatonta. näin elämäni ekan postiivisen raskaustestin. sydän alkoi hakata ja kädet täristä. voiko olla totta???
miehellekin näytin testiä, ja kyllä sekin siinä ihan selkeen viivan näki.
eihän pregnyl voi näkyä testissä enää 14 vrk pistämisen jälkeen? toivottavasti ei.

testasin ensin aconin herkällä testillä, johon siis tuli odotusajan sisällä selkeä plussa. heti perään tein ovulaatiotestin, johon tuli kirkas plussa myöskin heti. vielä oli pakko mennä apteekkiin ja ostaa testien kuningatar clearblue. ja siihenkin piirtyi todella selkeä plussa!

voiko tosiaan olla niin että toka inssi olis sittenkin tuonut plussan myös meille? maanantaina vielä testaan ennen kuin uskon.

huh, onpa jännää. :whistle: oon ihan täpinöissä. ei tuu työnteosta taas mitään.
 
Sartsa83
bubbeli kakanmarjat ne mitään ala! :D ;) :heart: Ja jos alkaa, mä hakkaan päätäni seinään. :LOL: :headwall: ... mutta rakas, katsos.. ei tarvi olla kuiva, vaan toisilla tulee tosiaan sitä valkkarii enemmän kun tarpeeks ja silti tekee plussatestin. Että haniböö.. kyllä se nyt siltä näyttäs, että............................ ;)

KAARNE MITÄ MITÄ MITÄ MITÄ??!!!!!! ONNEE RAKAS HIRRRRMUISESTI!!!!!!!!! IHANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Ja ja ja.. tuohon tuhruun että se oli kiinnittymisvuotoa ja EI pregnyl näy testissä enää nuin monen päivän jälkeen. Mä plussasin pp 12 ja uudelleen pp 14. ;) Joten ei mullakaan johtunu pregnylistä. :D .. oiiii oon nii ilonen sun puolesta!! IHAN mahtavaa!!!!

:heart: :hug:
 
Olen lukenut tätä pinoa jo jonkin aikaa kun iui ollut ajankohtainen, olen kirjoitellut jyväskylässä hoidossa olevien ketjussa. Olen saanut kovasti tsemppiä teistä!

Lyhyesti omaa tarinaa, lapsi on ollut meille tervetullut 9vuoden ajan, olemme reilu 30v molemmat. Lasta ei vain ole kuulunut, tutkimuksissa -06 ei todettu minkään olevan vialla. Viime talvena söin Clomeja 6kk, ei raskautta. Clomien tuella tehtiin lokakuussa inssi, josta nega. Marraskuussa tehtiin toinen josta nyt suureksi ihmeeksi plussasin tänään pp15. En olisi ikinä uskonut että testi on positiivinen, teinkin sen vain siksi että tiedän sitten menkojen alkavan...koitin koko ajan psyykata itseäni taas pettymykseen vaikka haavekuvia olikin. :heart:
Jos teille sopii että jatkan vielä hetken tässä ketjussa vaikka olenkin näin myöhäisherännäinen niin olisi kiva. Paljon plussatuulia ja vauvaliimaa meille kaikille :wave:
 
Suuren suuret onnittelut plussanneille :flower: :flower: :heart:

Sartsa: Nyt sulla jäi raskaushuuruissa lukematta, että tein negatestin tänään :LOL: Sä olet ihan sekasin mamma siellä :hug:
Mut, hei, lupaathan ettet lyö päätäsi lujaa seinään?!

 
:heart: Kiitos onnitteluista, te ihanat! :hug:
Epäuskoisena tein taas aamusta (pp 15) ovistestin, plussaa näytti edelleen. Maanantaina vielä yksi r-testi. Sitten vasta uskon :D

peppiina :wave: Hienoa että teilläkin onnisti! 9 vuoden toiveilu on hurrrjan pitkä aika. Mahtavaa todeta, että iui on kuin onkin toimiva keino! Saadaankin ehkä koko kuuma kesä sitten hikoilla ison mahan kanssa, mutta ei tod haittaa! =)

onnellinen onneton Meillä syynä oli sperman vasta-aineet ja heikko laatu. Inssi tehtiin mulla luomukiertoon, apuna pregnyl inssipäivänä sekä lugesteron 2 viikon ajan sen jälkeen. Kun ottaa huomioon sperman laadun, meillä kävi todellinen onnenpotku! Tsemppiä teillekin!

Plussapuuhhhh +++ :whistle: Olette kaikki ajatuksissani! :hug:

Oireeton mutta onnellinen Kaarne
 
Sartsa83
bubbeli No voi nyt sun... miten se tuollee meni ohi??? Perskules.. ja ei kun päätä hakkaamaan seinään. :headwall: :D Voih... toivoisin niin sun plussaavan. :)

Peppiina WAU! Mahtavaa!!!! Onneks olkoon kovasti!!!

Kaarne Mä haluisin kans vielä testailla kun jotenki vaan.. en tiiä.. pelko hiipii ettei muka oiskaa raskaana. Ihme ajatuksia. Hmph. Onnea vielä sinne. :) :heart:
 
Kaarne Saako kysyä paljonko teillä saatiin siittiöitä "maailmalle" nyt kun raskauduit? Niin ja onnea siitä vielä :) Täällä ollaan pp 5 melko pessimistisissä tunnelmissa kun miehen siittiöt oli viime inssissä niin huonot... Mutta eihän sitä koskaan tiedä vaikka silti onnistaisi :heart:
 
Ja piti vielä sanomani että täällä ollaan harjoiteltu vauvojen käsittelyä. Ollaan ristiäisissä ja meistä tuli sylikummeja. :saint: Kyllä sitä pikkuista pidellessä tuli niin kaiho olo että itsekkin TODELLA sellaisen pikku nyytin haluaisi... :heart: :heart:
 
Heips. Ootte niin ihania ihmisiä että pakko jakaa tämä teidän kanssa :heart: Eli 27.11 oli inssi ja tätin ois pitäny tulla pe mut ei vieläkään tullut. Eilen kirosin kaupasta kotiin tultua että siteet jäi ostamatta :headwall: Olen pitänyt varalta sidettä ollessani varma että kyllä se täti sieltä kohta tulee ku sen verran juilii ja rinnat arat. Tänään sitten tuossa äsken tein testin ja ohimennen vilkasin ja PLUSSA!!!! Vessapaperirulla ja kännykkä tippu rytinässä lattialle ku juoksin miehen tykö makkariin. Itkulta yritin sanoa että kato!! Piti sitten kuitenkin koputtaa puuta ja rauhoittua. Ti ajattelin et jos ei oo täti tullu niin uus testi. On tämä vaan ihaninta mitä voi tapahtua.. En voi uskoa että minusta tulisi äiti.. Ei minun tuurilla. Ja näköjään täällä muutama muukin plussannut :heart: Onnea kaikille koko sydämmestä plussanneille ja muillekin :heart: :heart: :heart:
 
Ihanaa kun plussatuulet puhaltavat, onnea Kaarne ja Rinsessapa!
Mulla oli tänä aamuna plussaa ovulaatiotesti, eli huomenna tehdään sitten
inssi. Oli tarkoitus pistää Pregnyl, jos inssi tehtäisiin saman päivänä kun
ovistesti on plussaa, mutta nyt ei varmáan kannata? Vai mitä mieltä olette?
 
Onnea Rinsessapa, se tunne on ihmeellinen kun sen plussan näkee ja sitä tunnetta todella sydämestäni toivon kaikille! Perjantainen plussa oli iha ensimmäinen minkä olen 9v aikana saanut, montaa testiä en tosin ole tehnytkään. Nytkin tein vain yhden, koitan pitää järkeä päässä vaikka vaikeaa se on. Ja tekis mieli toitottaa kaikille tämä uutinen, mutta kun ei vielä voi. Toinen inssi se siis oli meidän molempien taika! Pidetään mieli positiivisena myös ja jatketan odottamista :heart:
 
Sartsa83
Rinsenssapa Niin ne toiset inseminaatiot tuottaa tulosta. Sama oli täällä. :p ONNEA PALJON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hug: Tuonne sitte plussalaisiin liityt mun perustamaan "elokuussa 2010 synnyttävät" tai "the esikoisesta haaveilevien plussapino" :heart:
 

Yhteistyössä