IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2. IVF 5.PAS
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.icsi/1.PAS
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 4.PAS(ei selvinnyt siirtoon)
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo #1.IVF
Emmiina85 #2006 #1. #pco+mahd.vikaa johtimessa #2.IVF
Hipsunpöpsy #11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
IirisL.
# 7/13 # 1.# selit.# 1.IVF
ilo2010
#2012 #2. # pco/selittämätön # 2.IVF
Janne91 # 2014 # 1. # siittiöt # 1.IVF
Juru27 #2013 # 1. # siittiöt # 2.ICSI
Kielon-kukka # 2013 #1.yht # endo,pco # 4.IVF/ICSI
Kerttu80 #11/2014# 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#2.ICSI/1.PAS
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4PAS
Mamido # 7/14 # 2. # siittiöt # 2.ivf/icsi
marrasmai # 2015 #1 # simpat + luteaalivaihe 8-11pv # 1. ICSI

Mimmi_83 # 5/13 # 2. siittiöt # 2.ICSI/1.PAS
mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF

Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii
#2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/5.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Plussamamma # 2014 #1.#selittämätön #1.IVF
Reuna # 2013 # 1. # pco,ovuloimattomuus ja simpat # 1.IVF/1.PAS
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 3.IVF/ICSI
Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 1.IVF/1PAS
toive-94 # 2014 # 1. # lapsena saidastettu syöpä/alhainen AMH

Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF
vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön # 1.IVF/ICSI/2.PAS


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Emmiina85 29.5 (3pv/16.5)
Janne91 30.5 (4pv/16.5)
Mimmi_83 31.5 (5pv/17.5)
Lia_ 2.6 (5pv/19.5)
Nennalii 3.6 (5pv/24.5)
Toiveikas81 7.6 (3pv/25.5)
Yrittäjä J 10.6 (5pv/27.5)
Plussat 2016: :love:
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (5pv)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Moi kaikille! Onnea plussanneille :love:. Onpas nyt piinailijoita :). Viivojen vahvistumista kaikille joilla testipäivä lähestyy. Tsemppiä ja tarrasukkia myös kaikille vasta piinailun aloittaneille (y). Paljon on taas tapahtunut täällä teille kaikenlaista. Pahoittelut ja halaukset kaikille niille joilla ollut pettymyksiä ja vastoinkäymisiä ❤.
Oma tilanne: Oon piikittelyn nyt viikon ajan puregonia ja pari päivää orgalutrania. Tänään ultrassa vas.munasarjassa kahdeksan follia, joista toivon mukaan ens viikolla saadaan punktoitua kypsiä munasoluja. Toisessa munasarjassa ei yhtään kasvanutta follia :(. Ei oo oikeasta munasarjasta ollu enää mihinkään sen jälkeen kun oli munasarjankiertymä puolitoista vuotta sitten :(. Onneks en menettänyt silloin munista kokonaan. Onko muuten kellään muulla ollut munasarjankiertymää..? Nyt on punktio ens viikon tiistaina ja siirto suunniteltu perjantaille :barefoot:.
 
Ultrassa käyty.
Alku viikosta uus ultra eikä siirtoa vielä ensi viikolla kun kaikki näytti olevan ihan alku tekijöissä mutta ei ihme kun vuosinkin kevyet kahdeksan päivää:eek:
Oi ihanaa yrittäjäJ :love: en kyllä minäkään ikinä malta olla testailematta:oops: ensin tosiaan aloittaa testaa irrotus piikin poistumista ja kun ei enään näy niin jatkaa testailua josko alkais näkyy jo jotain muuta:D
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Juuri niin Darni :)

Toivo2016 onneksi toisessa on tulossa hyvä saalis (y)

Mut hei mistä PC:tä??? Lähi-Cittarissa oli edelleen loppu.

Mä muuten sain estrogeeni-tabletit lieventämään hormoninlaskua. Mulla oli sitä tiputtelua oviksen jälkeen.
 
Millaisella ohjeella olette saaneet pistää Gonapeptylin? Mulla ei ole määrätty kellonaikaa kertaakaan. Mietin vain jos sen pistää ennen mahdollista kiinnittymistä, niin miten vaikuttaa? Ajattelin että odottelenko iltaan saakka vai tuikkaanko heti :coffee:
 
Yrittäjä, mä sain ohjeeksi pistää Gonapeptylin aamulla. Toisaalta en usko että se on niin tarkkaa, kun ei sitä kiinnittymisajankohtaa kuitenkaan voi tarkalleen tietää.

Toivo2016, ei ole kokemusta munasarjankiertymästä, mut kuulostaapa aika hurjalta. Saako kysyä et miten/millaisessa tilanteessa se tapahtui? Alkoi vähän pelottaa, kun miettii että itse olen harrastanut liikuntaa aika huoletta vielä muutama päivä ennen punktiota ja sitten taas aika pian sen jälkeen.
 
Onnea plussanneille ja viivan vahvistumisia :)

Yrittäjä kyseli gonapeptyllistä nii mulle sanottiin että ajalla ei väliä mut sano et aamusta ois paras nii ei ainakaan unohdu.

Omaa napaa sit sen verran er kyytiläinen haettu matkaan maanantaina meiän 3 päiväsenä 4 solusena palastettu oli sulatuksen jälkeen 3 solunen mutta hyvä yksilö.

Vipe1986, 6.6 (3pvänen/23.5)

Eroa edelliseen siirtoon on se et siirron jälkeen ei tuntunu pariin päivään missään mutta ke-to yönä mahaan koski aivan hulluna tuli semmoisia krampprja ja sen jälkeen on joka päivä ollu mahasekaisin ja huono olo :eek: voiko luget aiheuttaa tämmöstä?
 
Roxanne, kysyit munasarjankiertymästä. Mulla se tapahtu 1.IVF:ssä. Muistan että sillon mulla jo ennen punktioo oli aika turvonnut olo ja vatsa kipeä, vaikka munasoluja saatiin viisi. Hyperiä ei silloin todettu ja tehtiin tuoresiirto, josta plussasin. Sen jälkeen edelleen oli vatsassa kipuja ja turvotusta. Ilmeisesti alkanut raskaus sai munasarjat kasvamaan entisestään. Rv 6 jouduin sairaalaan todella kovan oikean puolen alavatsan kivun vuoksi ja todettiin kiertymä. Oikea munasarja oli suurentunut (halk.13cm) ja kiertynyt ja sijainti korkealla navan tasolla. Lievä hyperi kai myös, mutta sitä ei varsinaisesti todettu. Epäilivät myös että mahdollisesti iso munasrjakysta olisi ollut ja puhjennut. Liikuntaa en mitenkään erityisesti silloin harrastanut kun muutenkin olo oli turvonnut ja vatsa hellä. Tosin ton kiertymän aikoihin tein lumitöitä ulkona ja työni on jonkin verran fyysistä. Kiertymän vuoksi olin kuusi päivää sairaalassa ja siitä kolme ensimmäistä päivää leikkausvalmiudessa, koska pelko että munasarja menee kuolioon. No onneks säästyi, vaikka ei enää juurikaan toimi. Raskaus eteni sillon ok, kunnes rv 9 ultrassa todettiin kkm, alkio vastasi rv8+. Paljon oon miettiny vaikuttiko tuo koettelemus, stressi ja vahvat kipulääkkeet että meni kesken vai oliko alkiossakin vikaa? Pelotti kyllä lähteä seuraavaan Ivf-hoitoon. Silloinen plussa toi toisaalta toivoa, mutta nyt toivo on taas hiipunut kun on siirretty sen jälkeen 6 alkioo ilman tulosta. No taistelen ainakin vielä ja yritän jaksaa toivoa omaa lapsukaista. Tsemppiä kaikille muillekin teille taistelijoille, kovia ootte kokeneet (y):love:
 
Moi,uutena jos joukkoon mahtuisin,piinailijoiden puolelle..takana kaksi ivf hoitoa,tuloksina vain kkm,kohdun ulkopuolinen ja muuta sellaista..
Tämä kun ensimmäinen lapsi olisi,niin sitä alkaa jo kirvestä kaivoon upottamaan pikkuhiljaa.
Nyt siis keskiviikkona siirretty kaksi blastoa kyytiin,lueskelin noita muiden tekstejä,mutta mulle ei oo sanottu monisoluisia,onko top alkioita tai muutakaan o_O
Jos joku minut liittäisi listoille,en puhelinella saa onnistumaan..
Eli:piipa,ensimmäinen lapsi,endo/selittämätön,2ivf hoito
testipäivä 6.6
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Moi,uutena jos joukkoon mahtuisin,piinailijoiden puolelle..takana kaksi ivf hoitoa,tuloksina vain kkm,kohdun ulkopuolinen ja muuta sellaista..
Tämä kun ensimmäinen lapsi olisi,niin sitä alkaa jo kirvestä kaivoon upottamaan pikkuhiljaa.
Nyt siis keskiviikkona siirretty kaksi blastoa kyytiin,lueskelin noita muiden tekstejä,mutta mulle ei oo sanottu monisoluisia,onko top alkioita tai muutakaan o_O
Jos joku minut liittäisi listoille,en puhelinella saa onnistumaan..
Eli:piipa,ensimmäinen lapsi,endo/selittämätön,2ivf hoito
testipäivä 6.6
Ja piipa tuo nimi ku tää näkyy laittelevan hymiöitä :)
 
Piipa blastoilla on ihan omat luokitukset. 2-3 päiväisissä alkioissa niiden ulkonäöllisesti arvioitua laatua määritellään solujen määrällä ja puhutaan top-alkioista yms. Blastoissa on niin monia soluja ettei niitä lasketa. Täällä linkissä puhutaan blastojen eri vaiheista, millä niitä luokitellaan.
http://www.advancedfertility.com/blastocystimages.htm

Ei ne klinikat aina niitä luokituksia sano, varmaan eivät halua ihmisten stressaavan liioista yksityiskohdista tms kuka tietää. Voithan aina kysyä sun klinikalta jos kiinnostaa tietää? :)

Muoks. Linkki unohtui
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Piipa! Me ollaan siis samalla klinikalla, vastailit tuohon mun aiempaan ketjuun. Mullekkaan ei oo koskaan kerrottu mutta oon aina kysynyt minkälainen siirretään ja minkä laatuinen :) Meillä kans takana toinen tuoresiirto, kumpikin kemiallinen raskaus. Pas:n ei päästy koska eivät selvinneet sulatuksesta. Mitä oot tykänny klinikasta?
 
Tervetuloa Piipa! Me ollaan siis samalla klinikalla, vastailit tuohon mun aiempaan ketjuun. Mullekkaan ei oo koskaan kerrottu mutta oon aina kysynyt minkälainen siirretään ja minkä laatuinen :) Meillä kans takana toinen tuoresiirto, kumpikin kemiallinen raskaus. Pas:n ei päästy koska eivät selvinneet sulatuksesta. Mitä oot tykänny klinikasta?

Mulle sanoivat vaan että eivät kuulemma luokittele niitä mitenkään,eivät varmaan vaan kerro ku luulevat,ettei netistä tälläisia lueta,tottakai me luetaan :D
Mulla nyt jo varmaan kuudes passi,jospa se.nyt.onnistuis...
Ja kiitos mandala tiedosta,ei oo aina tuo järenjuoksukaa kohillaa :rolleyes:
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2. IVF 5.PAS
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.icsi/1.PAS
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 4.PAS(ei selvinnyt siirtoon)
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo #1.IVF
Emmiina85 #2006 #1. #pco+mahd.vikaa johtimessa #2.IVF
Hipsunpöpsy #11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
IirisL.
# 7/13 # 1.# selit.# 1.IVF
ilo2010
#2012 #2. # pco/selittämätön # 2.IVF
Janne91 # 2014 # 1. # siittiöt # 1.IVF
Juru27 #2013 # 1. # siittiöt # 2.ICSI
Kerttu80 #11/2014# 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#2.ICSI/1.PAS
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4PAS
Mamido # 7/14 # 2. # siittiöt # 2.ivf/icsi
marrasmai # 2015 #1 # simpat + luteaalivaihe 8-11pv # 1. ICSI

Mimmi_83 # 5/13 # 2. siittiöt # 2.ICSI/1.PAS
mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF

Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii
#2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/5.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
piipa85 #? #1.#endo/selittämätön# 2.IVF

pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Plussamamma # 2014 #1.#selittämätön #1.IVF
Reuna # 2013 # 1. # pco,ovuloimattomuus ja simpat # 1.IVF/1.PAS
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 3.IVF/ICSI
Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 1.IVF/1PAS
toive-94 # 2014 # 1. # lapsena saidastettu syöpä/alhainen AMH

Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF
vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön # 1.IVF/ICSI/2.PAS


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Janne91 30.5 (4pv/16.5)
Mimmi_83 31.5 (5pv/17.5)
Lia_ 2.6 (5pv/19.5)
Nennalii 3.6 (5pv/24.5)
vipe1986 6.6 (3pv/23.5)
piipa85 6.6 (2x5pv/25.5)
Toiveikas81 7.6 (3pv/25.5)
Yrittäjä J 10.6 (5pv/27.5)

Plussat 2016: :love:
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5.ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (kkm)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (5pv)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Tervetuloa, piipa! Kivinen tie on teilläkin takana, mut ei kannata kirvestä kaivoon heittää. Mä kyllä uskon, et onnistumisen todennäköisyys kasvaa aina mitä enemmän siirtoja tehdään, eikös se ole ihan tilastollinen fakta?

Mimmi ja Lia, oletteko jatkaneet testailua? Tiedän uutisianne kovasti odottelen, samoin Jannen sitten huomenna! (y)

Emmiinalle varovaiset onnittelut plussasta. Kunpa se tuhruttelu olisi vain jotain vaaratonta. Onko sulla vielä veritesti tulossa? Jätin sun tiedot kuitenkin tuonne listoille vielä, jos kerran kemiallista epäilet, mutta poistetaan sieltä sitten heti kun plussa varmistuu. :)

Päivittelin muutenkin listaa ja yritin lisäillä sinne kaikki uudet tiedot. Kommentoikaa/korjatkaa toki, jos jotain meni väärin! Palautin nyt tuonne vielä nuo maaliskuun plussat, kun ne kerran mukaan mahtuivat. Mulle ainakin tuo plussalista on ollut tosi tärkeä: se antaa toivoa tähän suossa rämpimiseen ja on myös kiinnostavaa nähdä, millä tavoin onnistumiset on tulleet.

ON: Tiistaina on nollaultra ja sit pääsen taas toivon mukaan tositoimiin. Jännitys alkaa taas nostaa päätään. :rolleyes:
 
Oi, jännät paikat monella! Tsemppiä, pidän sormet ja varpaat ristissä että tulisi oikein plussa-aalto ja että kaikki menisi hyvin! :barefoot:

Meillä oli nyt eilen sitten se eka kontrolli. Vasemmalla vain kolme ruppanaa ja oikealla neljä tai viisi, kaikki tosi epätasaisia (8-17mm). Itsellä nousi pala kurkkuun saman tien eikä edelleenkään ole kovin luottavainen olo, vaikka lääkäri vakuutti ettei ole lainkaan huolissaan koska on vielä niin aikaista. Kolmas jarrupiikki tänään Menopurin kanssa (samalla annoksella jatketaan) ja huomenna uusi kontrolli aamulla. Eilisillan jarrusta (Orgalutran) lurahti muutama tippa huti pistäessä, mahtaakohan haitata paljonkin??

Punktio ensi viikolla jos nyt sinne asti ylipäänsä päästään. Lääkäri sanoi että jos ollaan saamassa vain yksi, niin koko punktiota ei edes tehdä, vaan sit pitää vaan yrittää itse kotona luonnollista kautta. Joo tosi kiva kiitti vaan kun lapsettomuuden syy on siittiöissä. :mad:


Katsotaan nyt mitä tästä tulee, mutta tuskin mitään. :(
 
Kyllä se nyt niin taitaa olla, että jos blastolla ei pp10 mennessä saa aikaan kuin harmaita viivanpaikkoja ja negoja päivästä toiseen eri testeihin, niin ei tule mitään muutakaan. :cry:
Jatkan nyt silti kiltisti lääkkeitä ja testaan pp14 klinikan ohjeiden mukaisesti. Sen jälkeen pitää vielä jatkaa lääkkeitä kolme päivää ja testata vielä kerran, ennen kuin ne saa lopettaa..

Kohti uusia pettymyksiä.. Toivottavasti elokuulle ajoittuisi punktio, sitä ennen ei taida ehtiä kun klinikka menee juhannuksena kiinni (ja pitäisi ehtiä lääkitykset ym. suunnittelemaan ennen sitä).

marrasmai - Tuskin muutama tippa mitään haittaa, joskushan sitä lääkettä voi tulla pistoskohdasta hieman ulos kun ottaa piikin pois. Toivottavasti saalis tasoittuisi ja pääsisitte punktioon!

Emmiina - Tuhruttelu pelästyttää, mutta se voi olla myös täysin vaaratonta. Minulla myös tuhrutteli syksyllä alkuraskaudessa muutaman päivän ajan, mutta se meni ohi.

Jannelle tsemppiä testiin ja viimeisiin piinatunteihin. Sinä kun et ole voinut tehdä testejä edes salaa ennalta, kuten moni meistä muista on tehnyt. :ROFLMAO:

Roxanne - Onnea uuteen hoitoon!
 
  • Tykkää
Reactions: Janne91
Mä tulin vaan kertomaan, että tänään oli ristiäiset, sen vauvan, ketä en ole halunnut mennä katsomaan, on ollut ripulia (muka) ja oma lapsi on ollut kipeänä (oikeasti).
Ei tuntunut missään, ei itkettänyt, ja pidin vauvaa sylissäkin, ihan vapaaehtoisesti.
En oiken itsekään tajua, miten helposti kaikki meni.

En ole soittanut polille, en aio mennä sinne kesäkuussa hoidon suunnitteluun. Ei huvita.
Annetaan ajan kulua kesän yli ja katsotaan josko syksyllä huvittaisi. Jos täällä joku tauollekirjaus on käytössä, niin mut saa tauottaa. Käyn täällä kumminkin, mutts itsellä asia ei etene, tosin omasta halusta.
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Kyllä se nyt niin taitaa olla, että jos blastolla ei pp10 mennessä saa aikaan kuin harmaita viivanpaikkoja ja negoja päivästä toiseen eri testeihin, niin ei tule mitään muutakaan. :cry:
Jatkan nyt silti kiltisti lääkkeitä ja testaan pp14 klinikan ohjeiden mukaisesti. Sen jälkeen pitää vielä jatkaa lääkkeitä kolme päivää ja testata vielä kerran, ennen kuin ne saa lopettaa..

Kohti uusia pettymyksiä.. Toivottavasti elokuulle ajoittuisi punktio, sitä ennen ei taida ehtiä kun klinikka menee juhannuksena kiinni (ja pitäisi ehtiä lääkitykset ym. suunnittelemaan ennen sitä).

marrasmai - Tuskin muutama tippa mitään haittaa, joskushan sitä lääkettä voi tulla pistoskohdasta hieman ulos kun ottaa piikin pois. Toivottavasti saalis tasoittuisi ja pääsisitte punktioon!

Emmiina - Tuhruttelu pelästyttää, mutta se voi olla myös täysin vaaratonta. Minulla myös tuhrutteli syksyllä alkuraskaudessa muutaman päivän ajan, mutta se meni ohi.

Jannelle tsemppiä testiin ja viimeisiin piinatunteihin. Sinä kun et ole voinut tehdä testejä edes salaa ennalta, kuten moni meistä muista on tehnyt. :ROFLMAO:

Roxanne - Onnea uuteen hoitoon!
Tosi iso tsempit täältä! (y) Sovittiin jo, että testi tehdään jo aamuyöstä, n. viiden aikoihin, koska en millään kestä enää odottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne ja Mimmi_83
Heippa taas! Täälläpä on ollut tapahtumaa ja tunteita laidasta laitaan (n) ja monilla on jännät hetket juuri käsillä :):love:

Oma tilanne on nyt sitten se, että tänään alkaa gonal f:n piikittely (y) Annos on nyt alusta asti 200 yksikköä.. tää oottelu on tuntunu pitkältä mutta nyt luottavaisin mielin uuteen kierrokseen. Roxanneko menee suunnilleen samaa tahtia? :)
 

Yhteistyössä