IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Emmiina onnea viivan vahvistumisesta! Taisit pistää plussatuulet puhaltamaan, toivottavasti me muut perässä seurataan!

Lia jännittäviä hetkiä käsillä. Tiedän niin tunteen tuosta testaamisen pelosta. Itse ajattelin (jos mitenkään vaan pystyn) odotella viralliseen testipäivään. Viimeksi taisin eka plussan testata pp10. Joten saa nähdä jaksanko odotella viralliseen päivään...

Mimmi83
johan olet saanut metsästää ympäri kaupunkia. Jännä että isoista marketeista pregcheck loppu.

Mä aloitin eilen Lutinuksen ja ehkä mukavempi laittaa kuin Luget mutta näköjään tuostakin sitä mönjää kuitenkin valuu...mitään oireita ei kyllä ole siitä tullut joten sinänsä hyvä juttu. Tässä tulisilla hiilillä olen kun odottelen siirtoa joka siis keskiviikkona. Toivottavasti sulatus onnistuu!!!
 
Onnea teille piinailijat ja Emmiinan viivalle kovasti vahvistumista toivottelen!!! Aloita kunnon plussa aalto! Sellanen 9kk mittainen!

Täällä on hyvin kahtiajakoiset fiilikset. Toisaalta mieli haluaa levätä ja sulatella tapahtunutta, sekä kehon on hyvä nyt rauhassa toipua. Onneksi tulee jesätauko vastaan, niin ei ole edes mahdollista uuteen siirtoon ennen kesää ehtiä. Viimeksi oli keskeytynyt km ja lääkkeilllä tyhjennys, jonka jälkeen menkat alko 6vkon päästä. Yhtään aikaisemmin en niitä odota nytkään, mutta spontaani km voi palauttaa kierron nopeammin. Mutta, anyway se kesän yli odottaminen tuntuu nyt pitkältä ajalta ja malttamaton luonteeni joutuu koetukselle. Muuten mieli alkaa olla ihan hyvä. Yllättävän nopeasti se suurin pettymys ja suru siirtyy sivuun. Eipä se pieni takaisin enää tule, vaikka toivoisi ja haluaisi. Arki pyörii ja asia haalistuu. Keho ei muistuta enää oireillaan. Kaikki palautunut normaaliksi. Oli huvittava huomata, että rinnat eritti vähän maitoa, vaikka raskaus oli noin lyhyt. Tietysti imetyksen lopettamisestakaan ei ole kuin viisi kuukautta, varmasti maidoneritys oli tuoreessa muistissa, mutta yllätyin silti, että näin aikaisin maitorauhaset aktivoitui ja alkoi erittää maitoa "synnytyksen" jälkeen viikkoja oli kuitenkin vasta 10
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille :) hyvin varovasti vielä tietenkin mutta jotenkin Lian aiempi viesti sai ajattelemaan että pakkohan tässä joskus on iloita jostain.

Täältäkin jokapaikasta Pcn testit loppu! Viimesen sain citymarketista, muissa ei ollenkaan.

Siida ihmeellisesti sitä vaan jaksaa nousta pohjalta :)
 
Heippa kaikki

Luen kaikkien kuulumiset huomenissa kun ehdin vähän paremmin. Joka tapauksessa halauksia negan saaneille ja onnea haamulaisista! <3

Meillä oli tosiaan vielä viimeinen inssi ennen ekaa icsiä, ja menkat alkoi viikon myöhässä. Sain viime viikolla hennon hennon plussan testiin, mutta kävi ilmi että testi oli mitä ilmeisimmin viallinen. Ei ollut suuret odotukset, mutta aika koville otti silti. YT-neuvottelut tuli ja meni, en saanut potkuja ainakaan toistaiseksi mutta ilmapiiri töissä on aika hirveä ja aika moni kypsyi niin pahasti että irtisanoutui ihan vapaaehtoisesti. Joka tarkoittaa että lisää töitä tulee mun pöydälle. Ki-va.

Aloitan tänään Menopur 300IU pistokset, joita pistän perjantaihin asti. Perjantaista eteenpäin mukaan tulee myös Orgalutran. Mulla ensimmäinen kontrolliultra vasta kahdeksantena (!!) pistospäivänä, eli ensi maanantaina. Tämä ahdistaa kyllä aika paljon, mutta kai ne tietää mitä tekee siellä kliniklla. Pelottaa myös toi Menopur, kun pitää sekoitella ja kaikkea. Puuh.
 
Pikainen omanapa, tein sitten aamuyöstä tollasen Sofin halpisliuskan ja ei siihen muuta tullut kuin surullisenkuuluisa harmaa viivanpaikka. Pp5 ja pitäisi edelleen muistaa että on aikaista blastollekin, mutta silti vähän luovuttajaolo.

Taidan hakea tänään paremman testin kaupasta ja tehdä sellaisen huomenna, viivanpaikkojen kanssa tulee hulluksi.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2. IVF 5.PAS
Ankkalinna # 9/12 #2. # vähän pco:ta/ kohtutulehdus/ ikä # 1.IVF/1PAS
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.icsi/1.PAS
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 4.PAS(ei selvinnyt siirtoon)
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo #1.IVF
Emmiina85 #2006 #1. #pco+mahd.vikaa johtimessa #2.IVF
Hipsunpöpsy #11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
IirisL.
# 7/13 # 1.# selit.# 1.IVF
ilo2010
#2012 #2. # pco/selittämätön # 2.IVF
Janne91 # 2014 # 1. # siittiöt # 1.IVF
Juru27 #2013 # 1. # siittiöt # 2.ICSI
Kielon-kukka # 2013 #1.yht # endo,pco # 4.IVF/ICSI
Kerttu80 #11/2014# 2. # selit.#1.IVF

Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#2.ICSI/1.PAS
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4PAS
Mamido # 7/14 # 2. # siittiöt # 2.ivf/icsi
marrasmai # 2015 #1 # simpat + luteaalivaihe 8-11pv # 1. ICSI
Mimmi_83 # 5/13 # 2. siittiöt # 2.ICSI/1.PAS
mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii
#2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/4.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Plussamamma # 2014 #1.#selittämätön #1.IVF
Reuna # 2013 # 1. # pco,ovuloimattomuus ja simpat # 1.IVF/1.PAS
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 3.IVF/ICSI
Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 1.IVF/1PAS
toive-94 # 2014 # 1. # lapsena saidastettu syöpä/alhainen AMH

Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF
vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön # 1.IVF/ICSI/2.PAS


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Emmiina85 29.5 (3pv/16.5)
Janne91 30.5 (4pv/16.5)
Mimmi_83 31.5 (5pv/17.5)
Lia_ 2.6 (5pv/19.5)
Plussat 2016: :love:
Helmi:
JONPA77 1.IVF
Orapihlaja 1.IVF
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5. ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (kkm)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (5pv)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)[/QUOTE]
 
Hmm.. on taas omissa masiksissa unohtunut hieman toisten huomiointi, sorry.
Darnille pahoittelut ettei tärpännyt yhäkään.. :( onko taistelu fiilistä? Vieläkö siirto putkeen? Eikös teillä yks ollut pakkasessa? Vai muistanko väärin?
Lia ai vähän jos aikasessa siellä testailet!! ;)
Emmiinalle (y)
Ja toivotaan että Ankkalinnalla tosiaan siksi haalistuu et on jo niin paljon hormonia että testit sekoaa.. tuskin se itsestä siltä tuntuu jos särkyjäkin on.. tsemppiä sinnekkin omanlaiseen piinaan..
Kaikille muillekkin tsemppiä ja jaksamista niin piinailuun, uuden hoidon alkuun kun "kesälomallekkin"!
Itse soitin polille ja oli eri hoitaja puhelimessa ja hän oli sitä mieltä kanssa et laitetaan vaan se suunnittelu käynti tähän keväälle, niin pääset lääkärin kaa juttusille.. ensi viikolla siis menen käymään.. Josko saisi jotain mielenrauhaa sieltä.. en kyllä tiiä mitä mutta.. pitäs varmaan ihan paperilla asioita laittaa..tarjosi ja lämpimästi suositteli myös psykologin kaa jutustelua (kerran aijemmin tarjottu) en nyt vielä(kään) siihen tarttunut, sanoin et mietin ja pyydän sit ens viikolla jos tuntuu siltä..Mut siis enhän minä mitään pystys kenenkään kaa juttelee, tästä tai muustakaan kun sit vaan tulee kaamea itku ja ei saa sanaa suusta.. Koitan olla ravaamatta täällä nyt joka päivä, että sais vähän muutakin aikaiseksi.. eli muutkin vaan rohkeasti päivittelemään listaa jos tarvis..
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Lia, mulla ainakaan ei kaikki testit näytä vielä mitään, esim rfsu oli eilen illasta ihan blanko, kun taas pc näytti tosiaan jo toissapäivänä haalean, mutta ihan silmillä nähtävän viivan. Kannattaa kokeilla esim noilla pc:illä seuraavaks!

Täällä on toissapäiväisestä viiva hitusen tummunut... :love: pp7 meneillään. Vielä viikko viralliseen testipäivään. Aikamoista piinaa. Mut niin kuin Emmiina aiemmin sanoi, mutkin pisti ajattelemaan se Lian yks kommentti. Ei auta pelätä, se mitä on tapahtuakseen, se kyllä tapahtuu, tehdään /ajatellaan me mitä vaan. Tuskin tosiaan harmittelisin keskenmenon tultua sitä, että miksi iloitsin siitä tunteesta. Joten nyt olen iloinen ja onnellinen viivasta :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Bridge
Ei ole vieläkään uutta tietoa, kiitos kysymästä, PCn testit täälläkin lopussa kaupoista niin ei pääse viivaa vertaamaan. Digitestin piti tulla postilaatikkoon jo eilen mutta eipä ole näkynyt, hoh hoi... missähän liene pyörii postinlajittelussa. Mutta ei vuotoa, vielä. Ei kyllä muitakaan oireita.
 
Pikaiset kuulumiset. Ihan mälsää. Mulla on jo varmaan vuoden/pari ollut sellaiset hassut kuukautiset että ensin yksi päivä vuotaa ihan kunnolla, sitten se loppuu kokonaan, ja sitten alkaa parin päivän tauon jälkeen vasta varsinainen vuoto. Tämä on sitten vasta laskettu ensimmäiseksi vuotopäiväksi. No minullahan alkoi sitten vuoto torstaina, soitin vielä perjantaina klinikalle, että varmaan viimeistään sunnuntaina alkaa, käskivät sitten maanantaina soitella uudestaan. No nyt on TIISTAI-iltapäivä, eikä kuulu eikä näy mitään! o_O Eli VIISI päivää nyt odotellut. Olen vallan hämilläni. Olikos se niin että ivf voi viivästyttää kuukautisia? Eihän mulla nyt ole vasta kuin joku kp 30, eli ei mitenkään epätavallisen pitkä, mutta nykyään on normaalisti kierto lyhentynyt ja ollut 23-24pv.
 
Nyt kerkesin lukea vähän enemmän kuulumisia, aika kaksijakoiset tunnelmat näyttää olleen viime aikoina..

Siidalle iso halaus. En tiedä edes mitä sanoa, muuta kun voimia. <3

Kerttu80 ihan kauheaa :( Toivottavasti teille tehdään nyt seuraavaksi ICSI.

Domi voi ei :cry: Olen niin pahoillani

IirisL onpa outoa! Onko sulla joku progesteronituki käytössä? Mulla Lutinus ei auttanut yhtään (lyhyeen luteaalivaiheeseen), mutta Crinone siirsi menkkoja viikolla.

Ankkalinnalle megatsempit ja superliimaa perään! Pidän sormet ja varpaat ja silmät ristissä että kaikki olis hyvin!

Emmiina ihanaa! <3

Darni niin epäreilua! Olis todella, todella jo sun vuoro! Tsemppiä seuraavalle kierrokselle. <3 <3 <3

Toiveikas81 joo Lutinukset on vähän ärsyttäviä mut ei ihan mahdottomia onneks :) Onnea sulatukseen!

Ja Jannelle ja Lialle pitkää pinnaa ;):)

Halaukset ja tsempit vielä kaikille muillekin jos unohdin jonkun.

Mulla ei toistaiseksi pienen kirvelyn ja jomottelun lisäksi pahemmin oireita Menopurista, muuta kuin aika kireä pinna. Siihen kontribuoi toki myös veemäinen työtilanne, jälleen kerran tulehtunut olkapää ja asunnon ostorumba joka täällä Tukholmassa on todella omaa luokkaansa. Juu ja unettomuus joka on myös saapunut ilahduttamaan arkea. :ninja:

Mutta mitä enemmän mietin sitä että eka kontrolli on vasta kahdeksantena pistopäivänä, sitä enemmän ahdistaa. Mun mielestä 300IU Menopuria on kuitenkin aika iso annos, ja sitten lisään viidentenä pistospäivänä Orgalutranin ihan omin päin kenenkään tarkastelematta. Ahdistus on niin hirveä että soitan kaikki kaupungin gynevastaanotot huomenna läpi että saisin ajan perjantaiksi...:unsure: Onko eka kontrolli 8. pistospäivänä teidän mielestä myöhään?
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
marrasmai - Ei minullakaan tuon aiemmin ultrattu, mutta annos oli pienempi. Jarrut aloitin myös ennen ultraa.

Pregcheck tehty pp6, ei saanut hyvällä mielikuvituksellakaan mitään näkyviin. :( Ylihuomenna uusi, vaikka epäilen vahvasti että huonosti tässä käy. Blasto kuitenkin kyseessä.
 
IirisL onpa outoa! Onko sulla joku progesteronituki käytössä? Mulla Lutinus ei auttanut yhtään (lyhyeen luteaalivaiheeseen), mutta Crinone siirsi menkkoja viikolla.
Öh, en tajua mikä edes on luteaalivaihe, mutta Lugesteronit oli käytössä mitkä lopetettiin sitten edellisiin kuukautisiin jo kun raskaustesti oli negatiivinen. Eli nyt ei ole käytössä yhtään mitään ollut yli 30 päivään. Meillä kaikki ns. "kunnossa", kierto säännöllinen eikä ole ollut mitään ns. ylimääräisiä lääkitystarpeita tai hormonitukia.
 
marrasmai mulla oli pitkässä kaavassa sumujen jälkeen (2,5 vkoa) 0-ultra keskiviikkona, jolloin alkoi Menopur 300 IU päivässä. Seuraava ultra 5 pvä:n päästä maanantaina ja 4 päivän päästä perjantaina, punktio sitä seuraavana keskiviikkona. Jarruna jatkui Synarela, mutta Menopurin aloituksen jälkeen puolikkaalla annoksella. Eli jarru on pitkässä kaavassa alusta lähtien. En tiedä miten lyhyessä kaavassa. Mulla tuolla Menopurin 300 IU annoksella on aina kasvanut hitaasti ja tasaisesti follit, kaksi kertaa on tehty samalla kaavalla hoito.
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
Ankkalinna toivoa on!

Kauheasti olisi kaikille asiaa, mutta kiirus on kova. Mulla alkoi eilen oviksen jälkeen tuhruttamaan. Aloitin samana päivänä Lutinukset kun perjantaina pitäisi olla siirto. Mutta mitäs jos vuodon vuoksi ei päästäkään...?

PC:t loppu täälläkin!
 
Pikainen päivitys...Kyytiläinen haettu mukaan!!! Mulle saisi päivittää 7.6. (3pv/25.5.)
Oon nyt niin iloinen tästä kyytiläisestä :) Nyt kaikki mahdolliset poppatoivomukset ilmaan, tarrasukat/liimat, plussatuulet. Aion nauttia nyt tästä kyytiläisestä täysin rinnoin. Jos vaan kestän niin testaan vasta virallisena testipäivänä. Niin ja verikokeessakin tällä kertaa sit pitää käydä (tuoresiirrossa en käynyt), uus juttu mulle. Kyllä tulee piinalliset kaksi viikkoa, ei voi muuta sanoa!
 
Toiveikas81, hurjasti onnenpotkuja ja vauvaliimaa sinne! Mimmille ja Emmiinalle myös paljon onnea, toivottavasti viivat jatkavat vahvistumistaan ja aloitatte täällä taas uuden plussa-aallon. :) Lialle ja Jannelle tsemppiä piinailuun! (y)

Domille piti vielä lähettää lämpimät virtuaalihalitukset. Hienoa että pääset lääkärin pakeille suunnittelemaan jatkoa. Se psykologin kanssa jutteleminen voisi varmasti helpottaa oloa, vaikka pelkäksi vollottamiseksi menisikin. Mä voin kyllä päivitellä listaa aina tarpeen mukaan, itse asiassa tykkään siitä puuhasta!

ON: Täällä on sumuteltu nyt reilun viikon ajan, ja ihme kyllä mitään oireita ei ole ilmennyt. No, en kyllä ole saanut oireita muistakaan hormoneista, mutta näitä pelkäsin enemmän, kun mulle puhuttiin kaiken maailman vaihdevuosivaivoista. Sitä vaan ihmettelen, kun tosi usein tuntuu ettei sieltä Synarela-pullosta tule kunnolla tavaraa. Jotkut on kertoneet, miten se aine valuu nielusta alas, ja mulla se hädin tuskin maistuu pikkuisen kurkunpäässä... Välillä olen laittanut varuiksi ylimääräisen suihkauksen perään, toivottavasti ei ole mitään yliannostuksen vaaraa. :eek: Onkohan muilla Synarelaa käyttäneillä vastaavia kokemuksia?
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2. IVF 5.PAS
Ankkalinna # 9/12 #2. # vähän pco:ta/ kohtutulehdus/ ikä # 1.IVF/1PAS
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.icsi/1.PAS
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 4.PAS(ei selvinnyt siirtoon)
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo #1.IVF
Emmiina85 #2006 #1. #pco+mahd.vikaa johtimessa #2.IVF
Hipsunpöpsy #11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
IirisL.
# 7/13 # 1.# selit.# 1.IVF
ilo2010
#2012 #2. # pco/selittämätön # 2.IVF
Janne91 # 2014 # 1. # siittiöt # 1.IVF
Juru27 #2013 # 1. # siittiöt # 2.ICSI
Kielon-kukka # 2013 #1.yht # endo,pco # 4.IVF/ICSI
Kerttu80 #11/2014# 2. # selit.#1.IVF

Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#2.ICSI/1.PAS
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4PAS
Mamido # 7/14 # 2. # siittiöt # 2.ivf/icsi
marrasmai # 2015 #1 # simpat + luteaalivaihe 8-11pv # 1. ICSI
Mimmi_83 # 5/13 # 2. siittiöt # 2.ICSI/1.PAS
mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii
#2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/4.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Plussamamma # 2014 #1.#selittämätön #1.IVF
Reuna # 2013 # 1. # pco,ovuloimattomuus ja simpat # 1.IVF/1.PAS
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 3.IVF/ICSI
Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 1.IVF/1PAS
toive-94 # 2014 # 1. # lapsena saidastettu syöpä/alhainen AMH

Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF
vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön # 1.IVF/ICSI/2.PAS


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Emmiina85 29.5 (3pv/16.5)
Janne91 30.5 (4pv/16.5)
Mimmi_83 31.5 (5pv/17.5)
Lia_ 2.6 (5pv/19.5)
Toiveikas81 7.6 (3pv/25.5)
Plussat 2016: :love:
Helmi:
JONPA77 1.IVF
Orapihlaja 1.IVF
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5.ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (kkm)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (5pv)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Roxanne musta tuntui ihan samalta, että aina ei tullut ja taisin itsekin laittaa pari ylimääräistä suihkausta + unohdin aika usein merkitä siihen pakkaukseen ruksin, joten otin varalta tuplat. En usko, että pienestä ylimääräisestä annoksesta on niinkään haittaa, enemmän koko unohduksesta, kun se lääke puolittuu veressä aika nopeasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
IirisL luteaalivaihe on ovulaation ja menkkojen välinen ajanjakso. Alkion kiinnittymisen vaihe, piinapäivät. Normaali jakso on n.11-14 päivää ja jos jää alle 10:neen päivään, saattaa vaikuttaa negatiivisesti alkion kiinnittymiseen, koska kiinnittymis aikaa jää liian vähän.
 

Yhteistyössä