IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Tiistaina aloitettu nenäsumu jarruttelu. Kattellaan miten ämmän ja äijän käy. Minkälaisia oireita muille on nenäsumuttelusta tullut? Tässä tutkailen tuleeko mulle ollenkaan mitään.

Mies edotti, että kysyttäis olisiko mahdollista siirtää kaksi munasolua, jos niitä saadaan. Olisi todella halukas kaksosille.
 
Moi kaikille vanhoille ja uusille, pitkästä aikaa... Olen pitänyt palstataukoa ja koittanut kasailla elämän palasia 3. IVFää odotellessa. Takana siis kkm 7+5 tammikuussa ja km 7+0 huhtikuussa, 3vkoa ennen häitä. Häät ja häämatkan jaksoin ja pari vkoa töissä sen jälkeen, mutta juhannuksen tienoilla oli pakko luovuttaa ja olen nyt saikulla/lomalla viidettä viikkoa. Ollaan suunniteltu koiranpentua (joo, todellakin korvikkeeksi) ja se on vähän piristänyt. Aika vaihtelevia päiviä edelleen, enkä oikein tiedä olenko reilun vkon päästä vielä valmis töihin.

Tiistaina polille 3.hoidon suunnitteluun ja kuulemaan keskenmenolabrojen tulokset. Jännittää. Ja olen tässä tullut siihen tulokseen, että haluan toisen mielipiteen. Eli tuo klinikka/lääkärikeskustelu kiinnostaa kovasti! Harkinnassa Dextralla Varila/Simberg tai Felicitas Ratsula. Saa laittaa yv... Meillhän ongelmina huono vaste matalan amhn takia, endo, ikä ja näköjään keskenmenot.

Tänään kp24/23-24, nega one stepillä joten vuotoa odotellessa. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!
 
Salama! On teillä ollu kyllä raskas alkuvuosi! Häät on onnellinen tapahtuma, mutta noiden kokemusten jälkeen, varmasti myös nostanut surua ja haikeaa mieltä pinnalle! Kaksi km peräkkäin on todellakin kohtuutonta! Ehkä meillä pettymyksiä kokeneilla, vihdoin aurinko paistaa, kun rohkeasti vaan jatketaan eteenpäin. Voimia sulle toipumiseen ja älä kiirehdi töihin, ennenkuin tunnet varmasti jaksavasi.

Täällä ovia yllättikin pari päivää aikaisemmin, kuin odotin. Digi oli eilen tyhjä ja tänään hymyili leveästi :) soitin polille ja ilmoitin tämän, mutta ei se mitään muuttanut, huomenna on ultra ja siirtopäivä lasketaan tästä päivästä. Eli jos alkio selviää, niin haen sen kyytiin maanantaina tai tiistaina. On kyllä niin epätodelliset fiilikset. Pelottaa ihan hirveesti.... :(
 
Voi Salama... Kovasti tsemppiä, on ollut sullakin tosi raskasta. Aikamoinen matalapaineen vaihe elämässä. Onneksi kenenkään elämä ei ole pelkkää alamäkeä vaan jossain vaiheessa asiat kääntyvät kohti valoa, ihan varmasti. Iso halaus täältä jostain.

Mun tukostaipumustutkimuksen tulokset tulivat eikä niissä ollut mitään poikkeavaa. Näin ollen on poissuljettu jo monta toistuvien keskenmenojen aiheuttajaa, kaikilta osin olen kunnossa. Jostain syystä tyypit eivät vain pysy kyydissä. Voin luvata, että kun seuraavan kerran teen positiivisen raskaustestin, en todella uskalla siitä iloita. Toisaalta tiedostan, että pitäis vaan relata - ja sehän on helppoo kuin heinänteko näiden jatkuvien hoitojen keskellä:D

Blaston siirto tulossa ensi maanantaina, jännittää
Siida, ollaan siis hyvinkin samassa tahdissa!
 
Heipat kaikille!

Meillä ei tosiaan se viimeinen pas (8) naikkarilla tuottanut tulosta, ja päädyttiin vaihtamaan yksityiselle, jossa hommat alko heti rullaamaan ja siirtoon oltaisi päästy heti mutta menkat kerkes alkaa ennen ensikäyntiä, joten nyt noin 3viikon päästä alkaa letrot ja siitä sitte suunta kohti 9.pas.

Me päädyttiin Dextraan, lääkärinä Niklas. Voin todellakin lämpimästi suositella, niin ihana vastaanotto, ja halu auttaa että onnistuttais. Lääkkeet laitettiin uusiksi, ja nyt nämä 2 alkiota siirretään naikkarilta dextraan heti niiden kesätauon jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: karhuemo75
Sphinx! Kyllä sää pääset aikaisemmin siirtoon ku minä Tuo vilkkuva hymynaama digissä hämäsi mua ja kun luin tarkemmin paketin kylkeä, niin sehän näyttää useamman hedelmällisen päivän. Vanha oli paljon parempi ku oli joko tai....no nyt sitte pistän sunnuntaina pregnylin, mikäli ei oo kunnon hymyä sitä ennen. Eli perjantaina ensiviikolla on siirto näillä näkymin. Oli follikkeli kummallakin puolella. Ei oo ikinä aikaisemmin ultrassa näkyny ku yks johtofolli.

Adelmiina! Onnea matkaan, toivottavasti uusi klinikka avaa uusia mahdollisuuksia!
 
Ravishing, tervetuloa mukaan! Mulla sumut (Synarela) sai aikaan vähän hikoilua, mutta oireet oli onneksi lieviä ja alkoi muistaakseni vasta parin viikon sumuttelun jälkeen. Toivottavasti sullekaan ei tule mitään pahempaa!

Toiveikas81, Siida, Sphinx, SalamaT ja Adelmiina, paljon onnea teille kaikille tulevaan siirtoon! (y) Voikos SalamaT:n jo palauttaa listoille?

Tsemppiä kaikille muillekin palstalaisille! Kohtahan täällä on taas iso liuta piinailijoita, kun hoidot pääsee kesätauon jälkeen kunnolla käyntiin. Tää on alku kunnon plussa-aallolle, eikös vaan? :)
 
  • Tykkää
Reactions: SalamaT ja Sphinx
Tiistaina aloitettu nenäsumu jarruttelu. Kattellaan miten ämmän ja äijän käy. Minkälaisia oireita muille on nenäsumuttelusta tullut? Tässä tutkailen tuleeko mulle ollenkaan mitään.

Mies edotti, että kysyttäis olisiko mahdollista siirtää kaksi munasolua, jos niitä saadaan. Olisi todella halukas kaksosille.
Mä aloitan ylihuomenna sumutteen, mietinnässä myös mitä oireita tuo tullessaan.. oletteko Ravishing yksityisellä vai julkisella? Ollaan myös mietitty et haluttaisiin et siirtävät heti kaksi, jos siirtokelpoisia tulee.
 
Julkisella puolella Tyksissä ollaan. Kokeillaan, jos näin saatais onnistuttua. Hieman edullisempaa kuitenkin.

Toivottavasti ei suurempia oireita tule sumuttelusta tai piikittelystä. Mun kroppani on tosi herkkä reagoimaan hormoonien kanssa. 8.8. mennään lääkärin kanssa treffeille. Ehkä siitä sit alotetaan piikittely. Kysytään siinä sitä kahden alkion siirto mahdollisuutta.
 
Halusin tulla SalamaT:lle kommentoimaan, kun viestisi kolahti niin omaan kokemuspohjaan.

Mulla peräkkäiset keskenmenot viime vuonna ihan samalla aikavälillä kuin sulla, maalis- ja heinäkuussa. Jälkimmäinen todettiin varhaisultrassa kesäloman ensipäivinä, joten kesälomafiilikset vedettiin kyllä kuin matto jalkojen alta. Esikoisen (silloin 3 v) ja miehen takia sinnittelin tekohymy naamalla loman ajan, vqikka jouduin ramppaamaan Kättärillä milloin minkäkin keskenmenoon liittyvän komplikaation jälkeen. Palasin lomien jälkeen töihin, missä hampaat irvessä ja itkua pidätellen kitkutin kolmisen viikkoa ja tänäkin aikana kkm-komplikaatiot jatkuivat. Hakeuduin lopulta meidän oman klinikan yksityiselle terapeutille (Felicitas Hki, Outi Ansamaa), minkä käynnin jälkeen tipahdin totaalisesti. Olin lopulta sairaslomalla kahdessa pätkässä melkein koko syksyn, mulla taustalla myös esikoisen vaikea raskaus ja pikkukeskosuus sekä siihen liittyvät erityisyydet ja murheet. Vasta sitten reilun 2 kk saikun ja säännöllisen terapiassa käymisen jälkeen olin taas valmis töihin.

Mulla tutkittiin myös vasta-aineet sekä hyytymistekijät ja niistä löytyi pientä häikkää. Tämän vuoksi meidän oma lääkäri ohjasi mut asiaan perehtyneelle sisätautilääkärille (Risto Kaaja, ottaa vastaan kerran kuussa Hgissä Femwdassa ja Mehiläisessä) ja hän räätälöi tukilääkityksen seuraavaan pas-siirtoon, joka tehtiin tämän vuoden maaliskuussa. Tämä tyyppi on edelleen kyydissä, joskin ei tämäkään raskaus ole mua helpolla päästänyt ja on alkanut vahvasti tuntua siltä, että tää homma ei vaan ole mua varten tehty. 22 viikkoa on kuitenkin nyt täynnä ja näin pitkällä en ole koskaan normisti ollut, esikoisesta saikulla jo rv 19 alkaen.

Halusin vaan tulla sulle sanomaan, että ole sairaslomalla nyt niin kauan kuin vaan siltä tuntuu ja hoida itsesi kuntoon. Hoitojen jatkaminen tulee kuitenkin olemaan rankkaa ja tarvitset sitä varten voimia ja myös siihen, kun testi seuraavan kerran näyttää plussaa. Kaikkea hyvää ja jaksamista, teidän vuoro tulee kyllä vielä <3
 
Julkisella puolella Tyksissä ollaan. Kokeillaan, jos näin saatais onnistuttua. Hieman edullisempaa kuitenkin.

Toivottavasti ei suurempia oireita tule sumuttelusta tai piikittelystä. Mun kroppani on tosi herkkä reagoimaan hormoonien kanssa. 8.8. mennään lääkärin kanssa treffeille. Ehkä siitä sit alotetaan piikittely. Kysytään siinä sitä kahden alkion siirto mahdollisuutta.
Me ollaan myös Tyksissä ja meillä tuo lääkärikäynti/seurantaultra 16.8. Itse myös reagoin nykyään kaikkiin lääkkeisiin hyvin herkästi, saan paljon sivuvaikutuksia ja olen myös yliherkistynyt Buranalle, Voltarenille ja Oxanestille. Tästä syystä punktiokin vähän pelottaa, kun mietin et mitähän kipulääkettä mulle voidaan antaa vai joudunko kärsiä kaikki kivut....
 
Moi kaikille pitkästä aikaa. Kuusi viikkoo mulla menny edellisen hoidon negatestistä (3. Ivf:n tuoresiirto). Klinikka ollu kiinni ja oon pitäny lomaa hoidoista. Yrittäny myös pitää ajatukset poissa lapsettomuusasioista, mutta eipä ole onnistunut (n)o_O. Oon käyny täällä lukemassa teidän muiden kuulumisia. Nyt ollu monella teillä muullakin hiljaista hoitojen suhteen, mut monella taas alkaa pian tapahtumaan (y). Lapsettomuuden ja siihen liittyvien vastoinkäymisten lisäksi joillakin teillä palstalaisilla ollu muitakin elämän murheita ja vastoinkäymisiä. Minulla myös surua nyt elämässä kun rakas iäkäs koirani lopetettiin muutama päivä sitten :cry:. Ikävä on suuri ja yksi perheenjäsen on poissa. Koirat antaneet sisältöä elämään ja täyttäneet osaltaan minun ja mieheni lapsettomuuden aukkoa elämässä.
Mieli on ollut apea, mutta olen tikutellut viime päivinä ovista, jota ei luonnollisesti ja ilman lääkitystä tapahdu kuin hyvällä tuurilla pari kertaa vuodessa :eek:. Oon vaan tikutellut vaikka ei hormoneja käytössä ja hoidoista taukoa, jotta voin taas todeta että oma kroppa ja hormonit ei toimi. Mulla PASsit tehty aina lääkkeelliseen kiertoon, paitsi viime toukokuussa "avusteiseen luonnolliseen" kiertoon, jolloin letrozol ovulaation aikaansaamiseksi + ovitrelle irrotukseen ja tukilääke lugesteron. Viimeisen puolentoista vuoden aikana, mulla kohdun limis ollu liian ohut ja siinä rajoilla, että onko järkeä edes alkioita siirtää.
Eilen illalla ihme kyllä digi-ovistesti näytti hymynaaman :). Aattelinkin kysyä teiltä että miten luonnollisessa kierrossa menee PAS? Montako päivää ovisplussasta on siirto ja milloin aloitetaan luget? Meillä pakkasessa 3 päivän ikäisiä alkioita. Mulla klinikka aukeaa ylihuomenna maanantaina, jolloin soitan sinne. Kysyn onko mahdollista vielä ultrata (limis) ja tehdä siirto ensi viikolla (n)
 
Toivo2016 Voimia koiraystävän menetyksestä toipumiseen. Noi on surullisia juttuja. Meilläkin on koira ja voin vain kuvitella, kuinka pommi se on, jos tuo tuosta yhtäkkiä olis iäksi pois :(
Sitten tuo PAS...Onnea ensinnäkin ovia plussasta :) Mulla tänään oli kolmas päivä kun ovistesti vilkuttaa hymyä. Ehkäpä se huomenna olisi kunnon hymy. Jos vielä huomenna vilkkuu, niin on onneksi pregnyl jääkaapissa. Normaalisti luonnonkiertoon tehty pas 3päiväisellä alkiolla siirretään 5 päivää oviksesta. Eli mulla huomenna ovis ja siirto pe. Näin on 3päiväisillä tayssissa se laskettu ja hyvin on osunut, kun kolmesti raskaus alkanut ja pari kertaa ollu kemiallinen. Alkiot kai sitten ollu sen verran huonoja, että yksi aarre vain saatu syliin saakka. Nyt siis tulossa seitsemäs pas. Yleensähän tukena luonnolliseen kiertoon tehdyssä passissa vain luget ja joskus kiinnittymisen tueksi gonapeptyl. Vähän lääkärikohtaisia nää tukilääkitykset. Mulle ei luget sovi ollenkaan, niin ollu tukena pregnyl. Tyttöä ku aloin odottaan oli ovis varmistus pregnylillä ja sitten siirtopäivästä lähtien joka toinen päivä 1500iu pregnyliä viis pistosta yhteensä Ja gonapeptyl kiinnittymisen aikoihin, eli....pari päivää siirrosta. Nytkin sama koktail ja jos siis huomenna ei digi anna kunnon hymynaamaa, niin sitte pistän sen, pregnylin 5000iu....tämä on varmistuksena, että siirto voidaan perjantaina tehdä, mikäli oma ovis ois vasta ma, niin siirto menis viikonloppuun.

Peukut pystyssä sulle, että pääsisit nyt ultraan ja siirtoon, kun kerran oma ovis tuli ja pääsisit luonnonkiertoon kyytiläisen saamaan! Nyt sitten porukalla plussataan!!!!!!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: karhuemo75
Toivo, olen pahoillani koiraystävän poismenosta! Onneksi positiivistakin: onnea ovisplussasta. Mulla ei ole kokemuksia kyseisistä siirroista, toivottavasti onnistuu!

Täällä 7. Pistopäivä tänään. Olo on niin paljon tukalampi kuin viimeksi, ja jo nyt! Jännittää kun vasta huomenna eka ultra eikä yhtään tiedä, mitä siellä on meneillään. Hirveesti ovislimaa? Tullu eilen ja tänään...ja maha on niin arka tärinällä ja nopeille liikkeille. Huomenna onneksi pääsee viimein tsekkaamaan tilanteen. Punktiokin sillon varmistuu, mutta eiköhän se oo ke-pe. Lauantaina olisi serkun häät joihin olisi ihana päästä, mutta taitaa tulla pahasti heti punktion jälkeen..toivottavasti en ois kovin kipee!
 
  • Tykkää
Reactions: Toivo2016
Tässä olisi yksi selitys selittämättömälle hedelmättömyydelle:
Virus linked to unexplained infertility in women
Dr Lanay Tierney
Progress Educational Trust
17 July 2016

[BioNews, London]

A little-known virus has been found in the uteruses of around half of women with unexplained infertility, a study has found.

The findings, if confirmed, could potentially lead to antiviral treatments for the approximately 25 percent of women whose infertility has no medical explanation.

Researchers from the University of Ferrara, Italy, examined the uteruses of 30 women with unexplained primary infertility and compared them with 36 controls, each of whom had had at least one successful pregnancy.

They found DNA from human herpesvirus HHV-6A in 43 percent of those with unexplained infertility but in none of the fertile controls. The study was published in PLOS One.

Little is known about HHV-6A but it is closely related to HHV-6B, which almost everyone gets during childhood. It causes short-term fever, diarrhoea and rashes. Herpesviruses remain dormant and may become reactivated later in life.

The researchers also found infertile women with HHV6-A had higher levels of natural killer cells in their uterus compared with the fertile women. Natural killer cells are immune cells that form part of the first line of defence against viral infection, but they may make the environment of the uterus less hospitable to a fertilised egg, decreasing the chance of implantation in the womb lining.

Recent studies have implicated members of the herpesvirus family in male infertility but this is the first link with female infertility to have been identified.

'This is a surprising discovery,' said Professor Anthony Komaroff of Harvard Medical School, who was not involved in the study. 'If confirmed, the finding has the potential to improve the outcome for a large subset of infertile women.'

Currently, there are no drugs for the treatment of HHV-6, but treatments for the herpesvirus-5 (HHV-5) – also known as cytomegalovirus – are currently being used to treat HHV-6B reactivation in transplant patients.



- See more at: http://www.ivf.net/ivf/virus-linked-to-unexplained-infertility-in-women-o9446.html#sthash.Bw7oWfbm.dpuf
 
Jännittää! 1,5 tunnin päästä siirto. Eivät ainakaan vielä ole soittaneet, joten eiköhän se meidän blasto sitten selviytynyt sulatuksesta? Lomailin loppui tänään - hyvä on keskittymiskyky näin ekana työpäivänä :LOL:

Ihanaa kun tulee muitakin piinailijoita! Nyt plussa-aalto jookojookojooko? Tsempit meille kaikille :love:(y), tilanteesta riippumatta.
 
Toivo2016, lämmin osanotto täältäkin koiraystävän menetyksestä. :cry: Lemmikin menettäminen on aina niin rankkaa. Mutta toivottavasti onni hymyilee teille toisella tapaa ja pääsette jo tässä kierrossa siirtoon! (y)

Bridge ja Sphinx, onnea kovasti kyytiläisistä! Mä olen jo päättänyt, että tämän loppukesän/syksyn aikana onnistutaan vihdoin me kaikki pitkämatkalaisetkin! Kertoilkaahan vielä testipäivänne niin saadaan teidät piinailijalistalle. :)
 
Onnea matkaan bridge ja sphinx!!

Me oltiin aamulla ultrassa, niin kuin arvasinkin näin myöhäisellä ultralla niin suurin rakkulaa oli jo 19-20 mm eli tänään pregnyl ja ke punktio. 7+8 laskeskeli lääkäri, mutta osa oli pieniä. Viimeksi saatiin 10 munasolua, lääkäri arvioi että aika samalla tahdilla mentäis. Pe suunnitteilla sitten siirto ja päästään mekin piinailemaan toivottavasti!! Ke selviää sitten näytteestä onko tällä kertaa kyseessä ivf vai icsi...
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI/1.PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2.IVF 7.PAS
Bridge # 5/15 # 1. # matala AMH, ikä # 4.IVF/ICSI
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.ICSI/1.PAS
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 3.IVF/ICSI (syksyllä)
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo # 1.IVF
Hipsunpöpsy #11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
Karhuemo75 # 2013 # 2. # johtimet tukossa # 2.IVF/4.PAS
Kerttu80 #11/2014# 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#3.ICSI
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4.PAS
Mamido # 7/14 # 2. # siittiöt # 2.ivf/icsi
marrasmai # 2015 #1 # simpat + luteaalivaihe 8-11pv # 1.ICSI

mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii #2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/5.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Ravishing # 7/16 # 1. # munajohtimet tukossa # 1.IVF
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 4.IVF/ICSI
shelterme # 2012 # 1. # simpat # 1.IVF
Siida # ? # 2. # siittiöt# 1. ICSI/7.PAS

Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI
Sphinx # 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF/1.PAS

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 2.IVF
toive-94 # 2014 # 1. # lapsena saidastettu syöpä/alhainen AMH

Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF
vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön #
2.IVF/ICSI


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Bridge 10.8 (5pv/31.7)
Sphinx 12.8 (5pv/1.8)

Plussat 2016: :love:
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5.ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (kkm)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (5pv)
ilo2010 2.IVF/1.PAS (km)
IirisL 1.IVF/1.PAS (5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Kiitokset osanotoista ja kommenteista Siida, Mamido ja Roxanne :love: ❤. Onnea kyytiläisestä Bridge ja Sphinx :love:. Mamidolle tsemppiä ylihuomiseen punktioon, toivotaan hyvää saalista (y).
Aloitin eilen ominpäin luget ja tänään aamulla soitin klinikalle, jonne pääsin jo tänään ultraan. Onneks yksityisellä onnistuu nopeat käänteet.. Hyvä oli että testailin ovista kun yllärinä pe ja la näyttikin hymyä. Ultrankin mukaan ovis tapahtunut, joten päädyttiin tekemään pas ylihuomenna, kun kerrankin voidaan tehdä luomukiertoon ja ilman estrogeeni lääkkeen sivuvaikutuksia:). Limis tosin entiseen tapaan ohut kuus millii, mut muuten näytti hyvältä. Eipä oo limis sen parempi ollut lääkkeellisessä pas:ssä tai viime tuoresiirrossakaan. Toivotaan että mahdollisimman moni meistä pääsee piinaileen ja tulis plussia. Tsemppiä kaikille hoitoihin ja elämään, missä tilanteessa kukin onkaan :love:.
 

Yhteistyössä