IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Täällähän on taas tapahtunut kaikkea, niin ihanaa kuin ikävämpääkin. Varovaiset onnittelut @An1z81 :love:, toivottavasti ois nyt pysyvää. Tsemppiä odotteluun!
@Jantzu voi ei, pahoittelut! Niiin väärin taas antaa toivoa ja sitten taas heti matto jalkojen alta :cry:. Pystyykö tuota asiaa tutkimaan, miksi noin tapahtuu vai onko vaan huonoa tuuria / huonot alkiot, jotka yrittää kiinnittyä? Voimia ja jaksamista asian kanssa <3.
@Domi sullakaan ei mennyt ihan putkeen tää siirto. Pahoittelut ja voimia! Samoin @gemmy tsemppiä jaksamiseen ja jatkoon.
@atvk87 hieno juttu, että nyt pääset vihdoin alkionsiirtokiertoon (y)

Uusiakin tänne on tullut, mutta nyt en muista nimiä, vaikka kaikki tekstit luinkin. Tervetuloa kaikille ja olkoon matkanne lyhyt tässä ketjussa :).

Itsellä pp4 eikä mitään ihmeellistä. Vatsa ollut parina päivänä hiukan kipeä, mutta saattoi johtua muusta kuin tästä. Aika epäluuloinen olo, että 1.pas onnistuisi. Googlailin kaikkia IVF-onnistumisia ja prosentteja niistä. Jollain klinikalla lukee, että onnistuminen yhtä IVF-hoitokierrosta kohti on 25-30% luokkaa ja toisaalla taas yhtä alkionsiirtoa kohden 25-30%. Mun mielestä nää on ihan eri asioita ja verrattaessa toisiinsa eivät täsmää. Olin aiemmin vain kuullut tuon 25-30% alkionsiirtoa kohden ja se kuulosti kohtuulliselta. Nyt tää hoitokierrosta kohti kuulostaa hurjalta :eek:, vaikka se oiskin todennäkösempää.
 
  • Tykkää
Reactions: An1z81 ja atvk87
Mä kävin perjantaina ultrassa ja tosiaan yritetään nyt lääkkeelliseen kiertoon siirtoa. Kp 2 alan syödä lääkkeitä. Ultra on sitten taas Kp 10-12. Tämä lääkkeelinen kierto on kyllä sillä tavalla kätevä, kun ei ole niin päivän päälle sen siirron kanssa. Jännitin, että osuuko kolmen päivän työmatka juuri siirtoajankohtaan, mutta lääkäri sanoi vain, että katsotaan se siirto siiten niin, että olet paikkakunnalla, että noilla lääkkeillä se ei ole niin tarkkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: An1z81
Täällä on henkisesti olo jo vähän tasaantunut, mutta lujille ottaa hetkittäin. Taas jäin henkiin, vaikka kovasti kidutettiin:( Fyysisesti vielä toipuminen kesken. Vuotoa on ollut edelleen tasaisesti joka päivä, kuten lieviä kipujakin. Migreeni vieraili pari päivää, joten hormonit elää laskua, mutta vielä ne ei ole normalisoitunut, koska testiinkin tuli tänä aamuna edelleen hentoinen viiva.

Perjantaina soittelin klinikan lääkärin kanssa ja kerroin hänelle tapahtumat. Hän oli todella pahoillaan keskenmenosta ja heti suoraan ehdotti hoitotaukoa, koska kaksi peräkkäistä alkanutta ja keskeytynyttä raskautta on keholle iso rasite, niin henkisesti kuin fyysisesti. Hän ehdotti tauon ajaksi käyttöön Visannea, jonka aloitan, kun testi on nega ja seuraavat kuukautiset alkaa. Visannella on tarkoitus saadaan kohdun tilanne rauhoitettua nyt ihan täysin. Mulla ei ole löydetty ultralla endoa, mutta kivuista olen puhunut pitkin hoitoja. Endoa on epäilty useampi vuosi ennen hoitotaivalta, mutta yhtä pientä myoomaa ja adenomyoosiepäilyä enempää ei ole todettu. Lääkäri sanoi, että hän pitää todennäköisenä, että mulla olisi peritoneaalinen endo, joten siksikin Visannen käyttö on perusteltua. Sain käyntiajan elokuun lopulle, jolloin tsekataan ultralla limakalvon tilanne ja suunnitellaan lääkkeellinen PAS syksylle. Tähän asti kaikki siirrot on tehty luomukiertoon, eli tämän kolmannen ICSIn toiseen PASiin mennään melko pitkän kaavan kautta. Toivon todella, että pystyn käyttämään Visannea ja sen kanssa elosta ei tuu ihan helvettiä... Onko muilla kokemuksia?

@Domi Valtavat pahoittelut sinulle! On tämä niin rankkaa. Toivon sinulle voimia pään ja tilanteen selvittelyyn! Toivon sinulle voimia pettymyksestä toipumiseen!

@Miitta37 Itse epäilen, että jonkinlainen hylkimisreaktio tapahtuu, kun keho heittää alkion pihalle. En kysellyt tutkimusten perään, koska koen, että lääkäri oli pohtinut juuri tuota raskauden jatkumattomuutta ja siksi ehdotti lääkkeellistä siirtoa. Sillä pyritään turvaamaan toivottavasti alkavan raskauden tilanne. Lisäksi oli puhetta kortisonista, mutta sen suhteen olen skeptinen, että saanko ylipäätään sitä. Julkisella eivät kovin herkästi sitä suosi. Omasta mielestä perusteita kyllä olisi sille, vaikka sen käytön osalta tutkimusnäyttökin on kiistanalaista. Isot tsempit sulle piinapäiviin!!

@gemmy Oletko testannut?

@love- Hienon saaliin saitte pakkaseen! Toivottavasti ehditte ennen kesätaukoa siirtoon! Onko tarkoitus tehdä luomukiertoon vai lääkkeelliseen?

Tsemppiä kaikille muillekin hoitoihin! Ja onnittelut plussanneille:love:
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Annimiina89 # 4/16 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
atvk87 # 7/17 # 1. # siittiöt # 1.ICSI
Carinem # 10/16 # 1. # endo # 1.IVF
Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön# 4.IVF/2.PAS
Ihanapa #3/16 #1. #siittiöt #2. ICSI
JannaJ #-10# 2.#selit./1.tuuba/hiipuvat munas.# 2.IVF (ekasta tyttö)
Jantzu #-15 #1.# siittiöt# 3.ICSI/2.PAS

Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS
KuuBe #2013#1.#selittämätön#2.IVF/1.PAS
love-# 2014#1.#siittiöt# 3.IVF/ICSI
Maravilla #2/15#1.#selit#1.IVF
Miitta37 #-13#1.# pco/selit.# 1.IVF 1.PAS
Mimmivaan#2011#1.yht#selt./ei ovul.#1.IFV
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 2.ICSI
Ninnupinnu #6/16#1.#selittämätön# 1.IVF
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
Orapihlaja89 #-16#2.#siittiöt# 1.IVF 1.PAS

Piikkinen # 12/16#2.#matala amh+ikä+endo+perussairaus# 3.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
Rusakkonen #1/2017/1.#ikä# 3.IVF
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI 2.PAS
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym# 6.IVF
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
Voyage #-13 #1.#selit.#2.ICSI
-dino-#6/15 #1. # selittämätön # 2.IVF/1.PAS


Piinailijat: :whistle:

Voyage 3.5 (2x3pv/19.4)
gemmy 30.4 (2x5pv/19.4)
Rusakkonen 8.5 (3pv/23.4)
Miitta37 8.5 (5pv/24.4)

:love: Plussat 2017 :love:

Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT 3.IVF/2.PAS (kem)
Syys:
#hope 1.IVF (2pv)
Bridge 5.ICSI: jälk. 5pv. lahjasolu
SalamaT 3.IVF/3.PAS (5pv)
Helios 4.ICSI 7.PAS (lahjasiit.) (5pv)
Loka:
Siida 2.ICSI/1.PAS (2x3pv)
Mishala 2.IVF (5pv)
~SeaWind~ 1.IVF(5pv)
kiuski 2.ICSI/1.PAS (5pv)
maljakko 3.ICSI 2.PAS (5pv)
Marras:
marrasmai 5.ICSI (5pv)
Joulu:
Zoona 2.IVF/3.PAS (3pv)
gemmy 3.IVF/1.PAS (tm)
Domi 4.IVF/1.PAS (tm)
lullaby 7.IVF (5pv)

:love: Plussat 2018 :love:
Tammi:
Ravishing (luomu)
An1z81 1.IVF 1.PAS (tm)
Choco coco 1.IVF 1.PAS (5pv)
joskusvielä 3.IVF PAS(6pv)
Helmi:
Piinailija 2.IVF/ICSI (kem)
Iiris80 1.IVF (5pv)
kop kop 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Maaliskuu:
Amagara82 2.IVF 2.PAS (6pv)
Jantzu 3.ICSI (kem)
Huhtikuu:
Ckk 1.ICSI (5pv)
Toivo2016 6.IVF (kem)
mmmoi 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Jantzu 3.ICSI/1.PAS (km)
kettuperhe 1.IVF (2x3pv)
An1z81 1.IVF/2.PAS (5.pv)


Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Onko muille tullut huono olo Zumenonista?

Lääkäri määräsi sitä minulle 3 tablettia päivässä, yksi aamulla ja kaksi illalla otettavaksi. Otin aamulla ensimmäisen ja aika pian sen jälkeen tuli etova ja heikko olo. Otin lääkkeen tyhjään mahaan, ennen aamupalaa.

Pitää kokeilla vielä iltalääkeet ja huomenna aamulla aamupalan jälkeen. Jos huono olo jatkuu, pitää kysyä lääkäriltä olisiko muuta valmistetta tarjolla.
 
Pp10 nega. Täytyy se vielä huomenna virallisena testipäivänä tehdä testi, mutta eihän se nyt enää varmasti mihinkään voi muuttua.

Pakkotauko rahan takia :) Tsemppiä kaikille loppukevään hoitoihin. Pidän realistisena, että päästään vasta loppuvuodesta seuraavaan hoitoon.
 
@love- Hyvä määrä meni pakkaseen, peukut pystyssä että pääsette vielä siirtoon ennen taukoa. Toivottavasti vointi jo parempi. :)

@Ismundo Voi, toivottavasti oli ohimenevää pahoinvointia? :unsure:

@Miitta37 Voisko nuo prosenttiluvut selittyä sillä että eri klinikoilla on erillaiset tilastot hoidoilla onnistuneista? En tiedä, kunhan arvailen. Mullaki sellanen mielikuva ollut että 25-30% /siirto

@Jantzu Rentouttavaa kesää sinne, toivottavasti uudesta lääkkeestä olisi apua ja syksyllä sitte uusin voimin taistoon<3

@gemmy Pahoittelut, toivottavasti tauko sujuis nopeaa :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: love- ja Jantzu
Moikka kaikille :)
Olen seuraillut lapsettomuus puolen kirjoituksia, kuin myös vauvakuumeen. En vain tiedä mikä olisi se oikea ryhmä minulle? :unsure:

Tilanteemme on se, että marraskuussa -17 käytiin eka kertaa perhesuunnittelu neukussa ja sitä asiat lähtenyt pienesti rullaamaan. Lähete hoitoihin saatu, aika meni vasta elokuulle.
Olen käyttänyt terolutteja tammikuusta lähtien vaan nyt nekin lopetti toiminnan. Eivät saa enää aikaiseksi kuukautisia. Kiva odotella, että tulisko ne vai ei, että saisi uuden yrityksen alkamaan...
 
Hyvää Vappua kaikille!

Tervetuloa kaikille uusille keskusteluun mukaan tulleille. :)

Puolen toista kuukauden tauko palstailusta takana nyt voisi taas jatkaa (y)

Soittelin hoitajalle viime kierron alussa kun lääkäri meille lupasi uuden hoidon vielä ennen kesätaukoa. Alustava aikataulutkin jo sovittiin. Toukokuun kierrosta on tarkoitus aloittaa. Nyt kuitenkin kierto sekasi ensimmäisen pitkän kaavan hoidon jälkeen. Hoidon jälkeen kierto oli normaali mittanen mutta nyt seuraava näköjään venyy. Testinkin varmuudeksi tein mutta se tyylipuhdas nega. Nyt pelkään jo etukäteen että seuraava kiertokeinoja venyy eikä hoito toteudu ennen kesätaukoa. Anteeksi oma napailu:unsure:
 
Tein äsken ekan testin pp7 ja siihen tuli haamu!
Ihan hullua, pitää koko ajan vilkaista, ettei se vaan katoa. Virallinen testipäivä ens tiistaina, joten mitä vaan voi tapahtua. Menkkakrampit on jyllänny samalla tavalla kuin ilman lutinuksia ja samoin on tuntunut aiemminkin niiden kanssa. Joten niistäkään ei voi päätellä mitään.
Vuosia sitten, kun yritys aloitettiin, oli luomuna yks kemiallinen ja silloin sain saman hailun muistaakseni dpo 13/14 ja siitä pari päivää niin sit alkoi menkat. Ja silloin koko ajan myös krampit.
Joten nyt jännittää miten käy.
 
@gemmy lle tsempit ja halit! Onneksi kuitenkin kesä tulee, niin varmasti kaikkea kivaa tekemistä voi keksiä, ja aika menee nopeammin :) Toivotaan että tulee lämmin kesä!

@Keltain3n Tervetuloa vaan tänne! Täällä saa hyvin vertaistukea, ja paljon vastauksia jne. mieltä askarruttaviin kysymyksiin muilta hoidoissa olevilta (y) Toivottavasti kuukautiset ilmaantuisivat pian, niin pääsette yrittämään!

@Ihanapa Hei sinulle myös :) Minkälaiset lääkkeet sulla on ollut käytössä noissa hoidoissa? Tsemppiä kovasti, toivottavasti pääsette aloittamaan pian hoitokierroksen!

@Miitta37 Hienoa! Haamu on jo hyvä alku!(y) En vielä onnittele, mutta jos haamu tulee, niin harvoin se yhtäkkiä näyttäis negaa enää, jos ei vuoto ala tms. Tsemppii!:love:

Mulla tänään oli siis virallinen testipäivä, ja plussahan sieltä lävähti samantien tikkuun, kun aamupissaan kastoin. On siis asteittain vahvistunut sen pp8 testatun haamun jälkeen. Huomenna hoitaja soittelee klinikalta, ja toivottavasti saadaan ensimmäisen ultran aika sitten selville. Hemmetin piinaavat viikot siis taas tulossa. Pelottaa niin että tää on taas tuulimuna tms. Mutta ei se auta etukäteen stressaa, näkee sitten.

Hauskaa vappupäivää kaikille, keleistä huolimatta :D Täällä pääkaupunkiseudulla ei ainakaan mennä paljoa rantsuun pikniköimään :cautious:
 
Nyt on kyllä taas niin outoa, etten ymmärrä!! Tein aamulla pc-testin ja siihen tuli melko vahva viiva. Uitin sitten samassa pissassa digin ja se sanoi ”raskaana 2-3”?!? What?? Eikö sen pitäisi ennemminkin laskea ja vuotanutkin olen nyt viikon :cautious:
 
@Jantzu No johan on outoa tosiaan! Jospa sittenkin?! Meinasitko soittaa klinikalle huomenna ja kysellä että onko normaalia? Siis mun ystävällä aikoinaan tuli kahdet normaalit menkat, vaikka oli raskaana. Että eihän näistä oikeen koskaan voi olla varma (n) Nyt kyllä kovasti jännitän sun puolesta. Olispa kaikki hyvin :love:
 
@Keltain3n Kyllähän tännekki juttelemaan mahtuu. :) Onko teillä siis jo suunniteltu millä hoidoilla lähdetään liikkeelle?

@Ihanapa Kumpa siellä nyt kierto asettuis. Tsemppiä uuteen hoitoon :)

@Miitta37 Voi kuinka ihanaa! Viivalle vahvistumisia ❤

@An1z81 Toivottavasti nyt kaikki menis hyvin. Onnellista odotusta ❤

@Jantzu No mitä ihmettä!! Kyllä niin haluan toivoa että teitä on pieni vaan säikytelly ja edelleen on matkassa kaikesta vuotelusta huolimatta. Itse et varmaan siihen jaksa uskoa mutta täällä kyllä peukut niin pystyssä että tää kuitenki päättyis hyvin. Toivottavasti pian ratkeaa, varmasti kamalaa odotella.

Täällä hyvä zen-olo hieman romuttui työpaikan kahvipöytäkeskustelujen johdosta. Liian pitkä tarina tähän selittää mutta tulipahan vaan sellanen olo että kaikki lapsettomat on vaan itsekkäitä ja yhteiskunta ei anna minkäänlaista ihmisarvoa enää lapsettomille. Ollaan vaan rasite kun ei tuoteta uusia veronmaksajia.
 
  • Tykkää
Reactions: An1z81
@Jantzu jopas menee oudoksi :eek:! Luulisi, että hcg laskee vuodon aikana eikä toistepäin. Toivottavasti tilanne selkenee tulevina päivinä ja muuttuisi iloksi. Jaksamista sulle näihin piinaaviin aikoihin.

@An1z81 onnea virallisen testipäivän plussasta :love:. Ja kunpa tällä kertaa siellä kasvaisi pikkutyyppi! Piinaavaa varmasti ootella taas ultraa, että saa tietää mikä tilanne. Mut eihän salamakaan kahdesti iske samaan paikkaan vai miten se nyt menikään ;).

@Ihanapa toivotaan, et sun kierto asettuu ja pääset vielä ennen kesätaukoa uuteen hoitoon (y). Tuntuu et aina ne kierrot alkaa heittelee just silloin kun ei pitäs, vaikka muuten oiskin tasaset.

@-dino- tuttu juttu tuo, että lapsekkaita arvostetaan enemmän. Ja ne on just ne lapsekkaat itse, jotka arvostaa :LOL:. Töissä välillä on ärsyttänyt suunnattomasti nää äidit, joiden mielestä lapset on maailman ainoa tarkoitus ja lapseton on paha, oli syy mikä tahansa (ei ajatella että jotkut ei saa lapsia, vaikka haluaisi). Ja sit toinen pointti perheellisistä: ne luulee, et niillä on aina oikeus valita loma-ajat, koska lapset. Mut onneks meillä pidetään homma tasa-arvoisena, vaikka välillä tulee valitusta.
 
  • Tykkää
Reactions: An1z81
Onnittelut @An1z81 vielä virallisen päivän plussasta! :)

Ja onnea @Miitta37 :love:

Tervetuloa @Keltain3n, täällä kun lueskelee ajatuksella juttuja, niin oppii jo paljon ennen kuin hoidot alkavatkaan.

Toivottavasti @Jantzu olis sitä itseään! Vitsi miten jännä tilanne.


Omaa napaa, anteeks: Mulla tsekkausultra tulossa perjantaina pasia varten ja ovulaation ajankohtaa arvaillaan. Itse arvaan, ettei se varmaan osu maanantaille, joka olis ainoa mahdollisuus päästä siirtoon helatorstain jälkeisenä perjantaina ja kakspäiväsellä alkiolla. Muuten menis viikonlopulle tai helatorstaille siirto. Joten ei siis todennäköisesti tässäkään kuussa päästä. :notworthy:
En tiedä laskeeko ne tuon pyhän jälkeisen arkipäivän vielä ikään kuin maanantaiksi, jolloin siirretään vaan blastoja, kun ei pystytä ottaa sulamaan edellisenä päivänä. Jos niin ois, niin ovis pitäis olla su, että olis ees teoreettinen mahdollisuus päästä.
Mä vihaan tätä tällä hetkellä. :cry::mad:
Sit seuraavaan kiertoon pyydän lääkkeellisen, että päästään ees yks kokeilee ennen kesätaukoa. :poop::poop::poop::poop::poop::poop::poop::poop::poop::poop::poop:
 
  • Tykkää
Reactions: Keltain3n ja An1z81
Kiitos kaikille :love:

@atvk87 Mä niin tiedän tuon tunteen, kun on epävarmaa ehditäänkö siirtää, vai osuuko vkl tai joku pyhä siihen just. Mullahan viime kesän jälkeen kun sovittiin tuorealkionsiirron jälkeen, että seuraavaa siirtoo lähettäis kokeileen luomukiertoon, niin meni ainakin kolme kuukautta niin, että osui joka kerta vkl siirtopäiväksi, ja se jos jokin turhautti ja vitutti! Sit päätettiinkin ottaa nää progynovat kehiin, niin näyttänyt toimivan paremmin. Pidetään peukkuja, että sulla kävis hyvä tuuri, ja pääsisit siirtoon(y) Mutta muussa tapauksessa, niin ehdottomasti pyydät sit lääkkeellistä kiertoo, ettei mee aikaa hukkaan :)
 
@An1z81 @-dino- @atvk87 ja muut kiitos :love:

Vielä ei tietoa millä hoidoilla aloitetaan, mutta miehen simpat normaalit, mutta minä tuskin ovuloin (koskaan ei ole tikkuun tullut selkeää plussaa) ja minulla riesana PCOS ja Kilpirauhasen vajaatoiminta.

Mutta toivotaan, että tärppäisi silti.
Ja ne menkat alkoi, huh! Viikon myöhässä, mutta kuitenkin.(y)
 
  • Tykkää
Reactions: An1z81
atvk87 Voisko sitä säätää pregnylillä tuleen oikeeseen aikaan, jos folli ois jo tarpeeks iso?
Täytyy kysyy kaikki vaihtoehdot, mut noita päiviä on silti huonosti. Ennemmin sais sit olla tosi myöhäinen, et menis viikonlopun yli.
Kiitos myös @An1z81, kolme kuukautta on tosi pitkä aika odottaa et osuis oikeet päivät, ihan uskomattomasti vaaditaan hermoja tämmöseen. Hyvään tuuriin on vaikee uskoa, mut joskushan se auringonsäde osuu myös risukasaan. :D
 
  • Tykkää
Reactions: An1z81
Näköjään suostui.. ehkä se on sitten se kuva, joka on niin asiaton foorumin mielestä. :giggle:

Oma pääni on täällä ihan sekaisin tai olo on ihan todella epätodellinen. :alien: Testipäivä olisi huomenna aamupäivällä, mutta minulla on ollut todella vahva hyvä tunne siitä, että voisin olla raskaana. Eilen illalla 23 aikaan mies lähti apteekkiin ostamaan raskaustestiä, koska toiveikkuus sisälläni koko ajan vain nousi ja nousi ja samalla myös pelko pettymyksestä jos kuvittelee liikaa. Olin ostanut jo hyvissä ajoin sellaisen paketillisen liuskatestejä, mutta meillä kävi vieraita ja olin piilottanut ne liian hyvin. En vieläkään ole löytänyt niitä.:rolleyes: Pelotti hirveästi tehdä testi, mutta sieltä tuli ihan selvä plussa. :eek: Näyttää kuvassa jopa vähän hailakammalta kuin oikeasti. Testissä käskettiin odottaa 3 min, mutta viiva lähti ihan välittömästi uittamisen jälkeen piirtymään. Jännitin, että voiko se sen 3 minuutin aikana kadota. :rolleyes::LOL:

Olen tehnyt elämässäni monia raskaustestejä, mutta ensimmäistä kertaa siihen piirtyi nyt viiva. :love: Eikö tämä ole nyt ihan selkeä asia kun tein sen eilen illalla ja huomenna aamulla olisi jo testipäivä? Enkö voi nyt oikeasti ajatella olevani raskaana? Vieläkin tulee tunne, että huijaanko itseäni..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
@atvk87 tiedän harmituksesi. En osaa vastata kysymykseen, mutta mulla vähän samantapanen tilanne, aattelin et kerkeis pari siirtoa tekemään ennen kesätaukoa tai ainakin yhden. Mulla yritetään siis luonnolliseen kiertoon, tänään kävin just ultrassa kp13, eikä näyttänyt kovin lupaavalta ovulaation suhteen :( eli voi olla et jos sitä ei tuu, ei siirtoa voi tähänkään kiertoon tehdä.. harmittaa niin paljon :(

@Jantzu voimia sulle <3
 
Kävin labrassa. Hcg on 854, jonka hoitajan kertoi olevan alakanttiin verrattuna viitearvoihin. Tänään olisi siis 5+5. Perjantaina uudestaan, jotta nähdään mihin se on elämässä. Vahvana epäilynä kohdunulkoinen sekä myös epätäydellinen keskenmeno. Hitto sentään!(n)(n)
 

Yhteistyössä