IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@BabyMaybe Samalla lailla ne mulle mussutti iästä ja olen kuitenkin jo 41. Niin vaan kasvoi munikset, hedelmöittyi ja tarttui ekassa siirrossa. Punktio oli tosi kivuton. Mun mielestä ne puudutti myös sen sondin päästä. Itse en ainakaan tuntenut mitään kipua. Tsemppiä punktioon. Tiede hoitaa teille lapsen. Toivottavan niin
 
  • Tykkää
Reactions: BabyMaybe
@BabyMaybe - teidan tarinanne on hyvin samanlainen kuin meidan, paitsi itse siis olin tahan ainoaan oikeaan (minulle siis toiseen) avioliittoon pari vuotta sitten mennessani jo 44, ja silloin alettiin yrittaa. Varmaan teilla tarppaa vaikkapa heti, kun olet niin nuori! :) Eli kohta meille alkaa 4.IVF ja ainakin viisi tai kuusi (yksi luovutushoito saadaan mahtumaan mukaan) on meillakin suunnitelmissa, jos ei ennen tarppaa. Rahaa saa tosiaan lainaamalla ja esim talonmyynnilla (ostin halvemman tilalle). Mutta siis - ymmarran, etta alkuvaiheessa tuntuu kalliilta - mutta sanoisin, etta teilla kylla on huomattavan halpa IVF, jos noin 3700e laakkeineen...? Meille aina tulee kustannuksia siina 5000e-6000e pintaan, mutta olemme siis paakaupunkiseudulla ja olen kylla ollut palveluun tyytyvainen ja aika lailla kaikkea on kokeiltu. Mulla on ilmeisesti laakkeet kalliimmanpuoleisia, mm. Elonva, jossa yksi tujaus per hoito maksaa yli 500e. Tosin silla kylla sitten munasoluja on kasvanut hyvin. Punktiota pelkasin itsekin kun itsellakin sattuu ultraus ym. gynetutkimukset, mutta ei tarvitse pelata, pyydat kaikki laakkeet etukateen, ettei tyyliin "lisataan tarvittaessa". Viimeksi mulla sattui vahan enemman, olikohan laakkeen ajoitus vahan myohainen, taidan pyytaa seuraavaksi antamaan vahan aikaisemmin. Onnea hoitoihin!!! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: BabyMaybe
Tervetuloa takaisin @Ninnupinnu! Hyvä, että nyt onnistui paremmin. Pidän peukkuja, että pääsette siirtoon maanantaina.
Onnea kyytiläisestä @Ron_Da! :) Ootko jo suunnitellu, millon testaisit?
Tervetuloa @BabyMaybe! Punktiota ei kannata jännittää. Sitä neulaa ei edes näe toimenpiteen aikana, kun asento on sellainen, ettet näe mitä lääkäri tekee. Ja hyvät lääkkeet saa. Tsemppiä :)
 
  • Tykkää
Reactions: BabyMaybe
Mun piti tänään aloittaa luget torstain passia varten. Lääkäri määräsi otettavaksi 2x 2, eli aamuin kaksi ja illoin 2. Mulla oli kotona vanhoja lugeja, joita otin aamulla. Nyt iltapäivällä huomasin, että lääkärin nyt määräämät lääkkeet ovat 200mg, kun vanhat ovat 100mg. Otin aamulla siis vain 200mg, vaikka ilmeisesti olisi pitänyt ottaa 400mg. No paikkasin sitä nyt ottamalla iltapäivällä yhden 200mg lugen. Pitää aamulla vielä soittaa lääkärille paljonko sitä nyt pitää päivittäin ottaa.

Onko muille määrätty noin paljon, kuin 800mg/päivässä lugeja? Mulla on lisäksi Terolutia yksi tabletti päivässä. Ja tuo 200mg lugepaketti riittää vaa muutamaksi päiväksi, jos niitä pitää tosiaan se 4 tablettia päivässä ottaa, kun siinä paketissa on vain 15 tablettia.
 
Ihana kuulla että @kettuperhe onnistuitte ekalla yrityksellä yli nelikymppisinä. Ja kiitos tsempeistä huomiseen punktioon, kyllä kai se siitä sitten ihan hyvin menee. Ja kiitos tsempeistä myös @Rusakkonen ja @atvk87 . Me ollaan siis Kuopiossa ja kustannnukset inOva klinikalla ovat muodostuneet alkututkimuksista n. 600 euroa ja IVF paketista 2400 euroa (kela korvauksen jälkeen) lisksi mulla on menny lääkkeisiin n. 750 euroa kun Kelan katto päivittyy niin hitaasti. Gonal F, Orgalutran, kaksi eri irrotuspiikkiä ja terolut (viimeinen jo valmiina huomenna kai ekat sitä pitää ottaa).Tämä eka veto saadaan maksettua säästötilin ja mun käyttötilin tyhjennyksellä, mutta seuraavat hoidot (siis jos ei tärppää ja aika todennäköistähän se on) on sitten pakko jotenkin muuten rahoittaa. Kaksi seuraavaa ei sitten maksa kun tuon 2400 euroa (+alkion pakastukset jos sinne asti päästään) Todella hurjalta kuulostaa tuo 5000-6000 euroa laaki pääkaupunkiseudulla. Kela lopettaa korvaukset kolmeen kertaan ja ilmeisesti niitä ei tule lainkaan jos nainen on yli 43 vuotias. Aika eriarvoisessa asemassa ollaan kyllä Suomen eri osissa. Me ollaan lisäksi jonossa julkiselle jossa ehkä ehditään tekemään yksi hoito ennen kuin täytän 40 ja he lopettavat minun hoitamiseni. Jos asiaa miettii niin että minkä hintalapun on valmis omaan lapseensa laittamaan, niin aika korkeahan se summa lopulta on kun vaan jostain ne rahat saa lainattua. Tsemppiä kaikille jatkoon, ihanaa että löysin tämän ryhmän kun ei ole lähipiirissä kukaan muu nyt samaan aikaan hoidoissa. <3
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
@Ismundo - onko Sinulla siis noiden lugejen lisaksi myos Terolut, milla annostuksella ja onko kolme kertaa paivassa? Kiinnostaa, koska minulla on aina ollut vain Terolut, ja mielestani minulla voisi olla kiinnittymisvaikeuksia. Onko Sinulla kyseessa tuoresiirto vai PAS (pahoittelen, etten nyt muista)?
 
@Ismundo - onko Sinulla siis noiden lugejen lisaksi myos Terolut, milla annostuksella ja onko kolme kertaa paivassa? Kiinnostaa, koska minulla on aina ollut vain Terolut, ja mielestani minulla voisi olla kiinnittymisvaikeuksia. Onko Sinulla kyseessa tuoresiirto vai PAS (pahoittelen, etten nyt muista)?
Mulla on lugejen lisäksi yksi Terolut 10mg vuorokaudessa. Sain Terolutin lugejen lisäksi koska, niinä kiertoina, kun luget ei ole ollut käytössä minulla on tullut tuhrutteluvuotoa pitkään ennen mekkojen alkua.

Mulle tehdään siis 1. pas torstaina. Tuoresiirtoa ei ole tehty ollenkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
Osaako kukaan auttaa tähän mieltä askarruttavaan kysymykseen? :D mulle tehdään nyt siis PAS lääkkelliseen kiertoon, viime viikolla kun soittelin polille, hoitaja sanoi, että lääkäri kirjoittaa reseptin Zumenoniin jota alan sitten syömään kun menkat alkaa. Okei, ei mitään, nyt katsoin oma kannasta minulle määrättyjä reseptejä, niin Zumenonia ei ollutkaan kirjotettu, vaan Estrofem - nimistä lääkettä, samanmoisella annostuksella kylläkin. Onko Estrofem siis sama asia? Onko joku muukin syönyt sitä?
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Annimiina89 # 4/16 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
atvk87 # 7/17 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Carinem # 10/16 # 1. # endo # 1.IVF
Domi #4/12#1.#selittämätön# 5.IVF
Ihanapa #3/16 #1. #siittiöt #2.ICSI
JannaJ #-10# 2.#selit./1.tuuba/hiipuvat munas.# 2.IVF (ekasta tyttö)
Jantzu #-15 #1.# siittiöt# 3.ICSI/2.PAS
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS
KuuBe #2013#1.#selittämätön#2.IVF/1.PAS
love-# 2014#1.#siittiöt# 3.IVF/ICSI
Maravilla #2/15#1.#selit#1.IVF
Mimmivaan#2011#1.yht#selt./ei ovul.#1.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 2.ICSI
Ninnupinnu #6/16#1.#selittämätön# 2.IVF
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
Orapihlaja89 #-16#2.#siittiöt# 1.IVF 1.PAS
Piikkinen # 12/16#2.#matala amh+ikä+endo+perussairaus# 3.IVF
Rusakkonen #1/2017/1.#ikä# 4.IVF
Taival # 8/15 # 1. # siittiöt # 2.IVF/ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI 2.PAS
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym# 6.IVF
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
-dino-#6/15 #1. # selittämätön # 2.IVF/1.PAS

Piinailijat: :whistle:
atvk87
22.5 (2pvä/8.5)
Ninnupinnu 28.5. (3pvä/14.5.)

:love: Plussat 2017 :love:
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT 3.IVF/2.PAS (kem)
Syys:
#hope 1.IVF (2pv)
Bridge 5.ICSI: jälk. 5pv. lahjasolu
SalamaT 3.IVF/3.PAS (5pv)
Helios 4.ICSI 7.PAS (lahjasiit.) (5pv)
Loka:
Siida 2.ICSI/1.PAS (2x3pv)
Mishala 2.IVF (5pv)
~SeaWind~ 1.IVF(5pv)
kiuski 2.ICSI/1.PAS (5pv)
maljakko 3.ICSI 2.PAS (5pv)
Marras:
marrasmai 5.ICSI (5pv)
Joulu:
Zoona 2.IVF/3.PAS (3pv)
gemmy 3.IVF/1.PAS (tm)
Domi 4.IVF/1.PAS (tm)
lullaby 7.IVF (5pv)

:love: Plussat 2018 :love:
Tammikuu:
Ravishing (luomu)
An1z81 1.IVF 1.PAS (tm)
Choco coco 1.IVF 1.PAS (5pv)
joskusvielä 3.IVF PAS (6pv)
Helmikuu:
Piinailija 2.IVF/ICSI (kem)
Iiris80 1.IVF (5pv)
kop kop 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Maaliskuu:
Amagara82 2.IVF 2.PAS (6pv)
Jantzu 3.ICSI (kem)
Huhtikuu:
Ckk 1.ICSI (5pv)
Toivo2016 6.IVF (kem)
mmmoi 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Jantzu 3.ICSI/1.PAS (ku)
kettuperhe 1.IVF (2x3pv)
An1z81 1.IVF/2.PAS (5pv)
Toukokuu:
Voyage 2.ICSI (2x3pv)
Miitta37 1.IVF/1.PAS (5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
@Fainatus ei ole kokemusta tuosta toisesta lääkkeestä mutta googlaamalla näyttäis olevan molemmissa estradiolia. Eli varmaan käytännössä sama lääke, luulisin. Mut pystytkö soittamaan ja varmistamaan?

Mä kävin tänään 1. seurantaultrassa. Viisi näkyi noin 7-10 millisiä. Ja niistäkin osa oikealla puolelle, josta ei varmaan päästä punktoimaan. Eli ei kauheen hyvältä näytä, mutta en nyt halunnut jättää keskenkään.
 
@Fainatus ei ole kokemusta tuosta toisesta lääkkeestä mutta googlaamalla näyttäis olevan molemmissa estradiolia. Eli varmaan käytännössä sama lääke, luulisin. Mut pystytkö soittamaan ja varmistamaan?

Mä kävin tänään 1. seurantaultrassa. Viisi näkyi noin 7-10 millisiä. Ja niistäkin osa oikealla puolelle, josta ei varmaan päästä punktoimaan. Eli ei kauheen hyvältä näytä, mutta en nyt halunnut jättää keskenkään.
Joo, googlettelin samaa kanssa, mutta apteekissa ei ainakaan ollut suoraan vaihdettavissa oleva rinnakkaisvalmiste. Plus tosta estrofemistä ei saanu ees kelakorvausta, menin jo ostamaanki ne. No pitää silti soitella keskiviikkona kun poli on auki ja kysyä että miksi sitä eikä zumenonia!

Toivotaan, että vielä ne kasvais! Mikä kiertopäivä sulla on menossa?
 
@Ckk ensitapaaminen on vasta 7.6 lähete saatiin huhtikuun puolivälin tienoilla. Nettisivuilla sanotaan että hoitoihin on 3-4 kuukauden jono, joten siitä laskin että lokakuulle pahimmillaan menee. Mutta olispa hyvä uutinen jos nopeammin pääsisi, taitaa nimittäin vaatia useamman rundin tämä touhu jos loput lainkaan onnistuu. Ei meinaan tänään punktiossa tullut kuin yksi munasolu, pettymys oli hirvittävä. Itkua ei sentään tullut, olisin varmaan parkunut kuin haavoittunut eläin jos tulos olisi ollut 0 munasolua. Itse punktio ei ollut ollenkaan niin paha kuin pelkäsin, fentanyl vei hienosti terän kivulta ja sekoitti pään muutenkin autuaaksi. Nyt ei auta kuin odotella että hedelmöittyykö tuo ainokainen, onhan sillä 50 prosentin mahdollisuudet. Ja sitten tietysti jos hedelmöittyy niin jakautuuko morula ja blastisvaiheeseen. Eli todella suuri ehkä on täällä alkionsiirtoon asti pääsy perjantaina. Kysynkin nyt valmiiksil että oletteko lähteneet uuteen hoitoon heti perään vai pitäneet yhden tai useamman välikuukauden? Mulle lääkäri sanoi ettöä jos alkiota ei synny voidaan lähteä samantien seuraavista menkoista uuteen vetoon ja jäin pohtimaan onko se normaalia ja oletteko e muut tehneet niin.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään
BabyMaybe # 4/17 # 1. # ei varsinaista vikaa, mun ikä (39) # 1. IVF
Annimiina89 # 4/16 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
atvk87 # 7/17 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Carinem # 10/16 # 1. # endo # 1.IVF
Domi #4/12#1.#selittämätön# 5.IVF
Ihanapa #3/16 #1. #siittiöt #2.ICSI
JannaJ #-10# 2.#selit./1.tuuba/hiipuvat munas.# 2.IVF (ekasta tyttö)
Jantzu #-15 #1.# siittiöt# 3.ICSI/2.PAS
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS
KuuBe #2013#1.#selittämätön#2.IVF/1.PAS
love-# 2014#1.#siittiöt# 3.IVF/ICSI
Maravilla #2/15#1.#selit#1.IVF
Mimmivaan#2011#1.yht#selt./ei ovul.#1.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 2.ICSI
Ninnupinnu #6/16#1.#selittämätön# 2.IVF
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
Orapihlaja89 #-16#2.#siittiöt# 1.IVF 1.PAS
Piikkinen # 12/16#2.#matala amh+ikä+endo+perussairaus# 3.IVF
Rusakkonen #1/2017/1.#ikä# 4.IVF
Taival # 8/15 # 1. # siittiöt # 2.IVF/ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI 2.PAS
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym# 6.IVF
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
-dino-#6/15 #1. # selittämätön # 2.IVF/1.PAS

Piinailijat: :whistle:
atvk87
22.5 (2pvä/8.5)
Ninnupinnu 28.5. (3pvä/14.5.)

:love: Plussat 2017 :love:
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT 3.IVF/2.PAS (kem)
Syys:
#hope 1.IVF (2pv)
Bridge 5.ICSI: jälk. 5pv. lahjasolu
SalamaT 3.IVF/3.PAS (5pv)
Helios 4.ICSI 7.PAS (lahjasiit.) (5pv)
Loka:
Siida 2.ICSI/1.PAS (2x3pv)
Mishala 2.IVF (5pv)
~SeaWind~ 1.IVF(5pv)
kiuski 2.ICSI/1.PAS (5pv)
maljakko 3.ICSI 2.PAS (5pv)
Marras:
marrasmai 5.ICSI (5pv)
Joulu:
Zoona 2.IVF/3.PAS (3pv)
gemmy 3.IVF/1.PAS (tm)
Domi 4.IVF/1.PAS (tm)
lullaby 7.IVF (5pv)

:love: Plussat 2018 :love:
Tammikuu:
Ravishing (luomu)
An1z81 1.IVF 1.PAS (tm)
Choco coco 1.IVF 1.PAS (5pv)
joskusvielä 3.IVF PAS (6pv)
Helmikuu:
Piinailija 2.IVF/ICSI (kem)
Iiris80 1.IVF (5pv)
kop kop 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Maaliskuu:
Amagara82 2.IVF 2.PAS (6pv)
Jantzu 3.ICSI (kem)
Huhtikuu:
Ckk 1.ICSI (5pv)
Toivo2016 6.IVF (kem)
mmmoi 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Jantzu 3.ICSI/1.PAS (ku)
kettuperhe 1.IVF (2x3pv)
An1z81 1.IVF/2.PAS (5pv)
Toukokuu:
Voyage 2.ICSI (2x3pv)
Miitta37 1.IVF/1.PAS (5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)[/QUOTE]
 
Onko muilla märätty terolut-kuuria punktion jälkeen? Jos on, niin milloin teillä alkoi punktion jälkeen vuoto? Siis jos ette menneet tuoresiirtohommiin suoraan?

Mua vähän harmittaa, yksi ainoa terolut myöhästyi viikonloppuna useamman tunnin ja niin vaan sitten on nyt on jo ihan kuin menkat päällä vaikka otin pillerin heti kun muistin. Kuuri kyllä lopuillaan oli muutenkin, tänään viimenen terolut otettava, mutta olin luullut että siitäkin menisi pari päivää ainakin ennenkuin alkaa.. Lääkärikäynti on kyllä tulossa tälle viikolle niin kai selviää onko tää normaalia mutta mutta...

Noh yleisesti jos jollain on kokemusta teroluteista niin kiinnostaisi kuulla?
 
Oho @Piikkinen mikä sulla syynä, ettei oikeaa puolta voi ottaa? Ei oo sattunu silmään aiemmin tästä aiheesta mitään, jos ootkin jo kertonut.
@BabyMaybe tylsää että saalis oli niin eri kuin ultrassa! Hyvä ettei tehny kuitenkaan kipeää :) Peukkuja että pääsette siirtoon!

Mä en oo ostanut testejä kotiin, etten sortuis. Mietin, että torstaina pp9 vois kyllä testata. Vaikka asennoiduin silleen, että ei tää onnistu ja nega sieltä tulee kumminkin, niin se ärsyttävä toiveikkuus nostaa taas päätään ja kuulostelen koko ajan tuntemuksia ja haaveilen kahdesta viivasta. Gonapeptyl ei pitäis testissä näkyäkään?
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään
Annimiina89 # 4/16 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
atvk87 # 7/17 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
BabyMaybe # 4/17 # 1. # ei varsinaista vikaa, mun ikä (39) # 1. IVF
Carinem # 10/16 # 1. # endo # 1.IVF
Domi #4/12#1.#selittämätön# 5.IVF
Ihanapa #3/16 #1. #siittiöt #2.ICSI
JannaJ #-10# 2.#selit./1.tuuba/hiipuvat munas.# 2.IVF (ekasta tyttö)
Jantzu #-15 #1.# siittiöt# 3.ICSI/2.PAS
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS
KuuBe #2013#1.#selittämätön#2.IVF/1.PAS
love-# 2014#1.#siittiöt# 3.IVF/ICSI
Maravilla #2/15#1.#selit#1.IVF
Mimmivaan#2011#1.yht#selt./ei ovul.#1.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 2.ICSI
Ninnupinnu #6/16#1.#selittämätön# 2.IVF
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
Orapihlaja89 #-16#2.#siittiöt# 1.IVF 1.PAS
Piikkinen # 12/16#2.#matala amh+ikä+endo+perussairaus# 3.IVF
Rusakkonen #1/2017/1.#ikä# 4.IVF
Taival # 8/15 # 1. # siittiöt # 2.IVF/ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI 2.PAS
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym# 6.IVF
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
-dino-#6/15 #1. # selittämätön # 2.IVF/1.PAS

Piinailijat: :whistle:
atvk87
22.5 (2pvä/8.5)
Ron_Da 25.5? (2pvä/11.5)
Ninnupinnu 28.5. (3pvä/14.5.)

:love: Plussat 2017 :love:
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT 3.IVF/2.PAS (kem)
Syys:
#hope 1.IVF (2pv)
Bridge 5.ICSI: jälk. 5pv. lahjasolu
SalamaT 3.IVF/3.PAS (5pv)
Helios 4.ICSI 7.PAS (lahjasiit.) (5pv)
Loka:
Siida 2.ICSI/1.PAS (2x3pv)
Mishala 2.IVF (5pv)
~SeaWind~ 1.IVF(5pv)
kiuski 2.ICSI/1.PAS (5pv)
maljakko 3.ICSI 2.PAS (5pv)
Marras:
marrasmai 5.ICSI (5pv)
Joulu:
Zoona 2.IVF/3.PAS (3pv)
gemmy 3.IVF/1.PAS (tm)
Domi 4.IVF/1.PAS (tm)
lullaby 7.IVF (5pv)

:love: Plussat 2018 :love:
Tammikuu:
Ravishing (luomu)
An1z81 1.IVF 1.PAS (tm)
Choco coco 1.IVF 1.PAS (5pv)
joskusvielä 3.IVF PAS (6pv)
Helmikuu:
Piinailija 2.IVF/ICSI (kem)
Iiris80 1.IVF (5pv)
kop kop 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Maaliskuu:
Amagara82 2.IVF 2.PAS (6pv)
Jantzu 3.ICSI (kem)
Huhtikuu:
Ckk 1.ICSI (5pv)
Toivo2016 6.IVF (kem)
mmmoi 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Jantzu 3.ICSI/1.PAS (ku)
kettuperhe 1.IVF (2x3pv)
An1z81 1.IVF/2.PAS (5pv)
Toukokuu:
Voyage 2.ICSI (2x3pv)
Miitta37 1.IVF/1.PAS (5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
@BabyMaybe Tervetuloa ja tsemppiä hoitoihin. Harmi ettei ekasta stimulaatiosta tuon kummosempaa saalista tullut :unsure: Toivottavasti hedelmöityy ja pääsette siirtoon!

@Ron_Da Tsemppiä piinailuun, lisäsin sut kuitenki piinalistalle vaikket muuten listalla ole :whistle: Menikö testipäivä oikein vai saitko polilta jonku muun?

@Fainatus Ei oo kokemusta mutta eiköhän se samaan tarkotukseen ole jos lääkäri sitä kerran kirjottanu :)

@justhope Mä oon luullut ettei punktion jälkeen oo keltarauhashormoonikuuria jossei tuoresiirtoa ole? Miksi lääkäri sulle sellasen määränny, ihan mielenkiinnosta kysyn? :LOL: Tuskin on ollut haittaa vaikka muutaman tunnin oot ottanu myöhässä. Eikös se vaan oo hyvä jos vuoto alkaa pian nii pääsee eteenpäin ;)

@atvk87 ei näy gonapeptyl r-testissä :) jännittää niin teidän puolesta :barefoot:
 
@-dino- Nojuu tuollain pitäs yrittää ajatella itsekin että hyvä tämä vaan on... x) toivottavasti lääkäri on samaa mieltä, siis ettei tämä nyt mikään ikävä merkki olisi ainakaan. Koen ite vaan kovin epämukavaksi menkkasena ultrailut joten siksi olisi kyllä toivonut että oisi venynyt lääkärintarkatuksen ohi. Vaan minkäs tekee kun on kenkku kroppa :p Tai ainakin veikkaan eettä taas ultrataan kun kuulemma katsotaan miten keho on palautunut punktiosta.
En kyllä oikeastaan tullut ees kysyneeksi miksi kuuri määrättiin, oletin että se on ihan perusjuttu tms. ja valmistelisi korvauskierrossa tehtävään siirtoon aikanaan tms? Tai ehkä hän halusi jättää auki tilanteen että jos tuoresiirto oisikin ollut vaihtoehto... enpä tiiä.
 
Tsemppiä myös @Taival! :)

Ja @-dino- mitkä on teidän jatkosuunnitelmat? Et oo pitkään aikaan kertonut mitään omasta tilanteestasi. ;)

Tunteeko kukaan noita alkioiden luokituksia paremmin? Löysin tällaisen kuvan ja mietin, että jos meidän siirretty oli 8-soluinen 3.5, niin vastasiko se enemmän loppupään mallia, vai kuinkahan noi numerot menee. Näitä on niin mielenkiintoista tutkia, mutta kovin vähän tietoa tarjolla. Tai sitten etsin vääristä paikoista. :LOL:
_20180515_053739.JPG
 

Yhteistyössä