IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Hep. Lyhyesti kuulumisia. Käytiin eilen hakemassa 2 kpl top-luokan kolmepäiväisiä alkioita kyytiin. Niille oli myös tehty alkiokuoren avaus ja liimaa käytettiin.
Pari alkiota saadaan myös pakkaseen, että helpotus on valtava, kun ekalla ivf:llä tuli pelkkiä epäkypsiä. Nyt kasvateltiin 2 pv pidempään ja saatiin 4/4 hedelmöittymään ja selviämään 3 päiväisiksi.
Loppukuusta onkin paljon deadlineja piinailijoilla. Tsemppiä @atvk87 ja @Ron_Da, @Taival meillä onkin sama testipäivä, paljon voimia myös sinne.
 
@atvk87 noku ei oo ollu vielä hirveesti kerrottavaa :D tänään ultra iltapäivällä, katotaan josko siellä johtofolli jo näkyis. Eilen digitestissä tyhjä ympyrä, tänään vilkkuva naama että eiköhän se ovis sieltä tuu :) eli siirtoa vielä odotellaan. Noista alkioista nii mulla on sellanen jääny mielee että mitä pienempi luku nii sen huonompia. Eli vaikuttais olevan laatualkioita teillä :)

@Ninnupinnu Teillä siis siirrettiin kaks. :) toivottavasti avauksesta ja liimasta on apua.
 
Ckk
@BabyMaybe Aa, ok eli siitä viive. Eihän sitä tiedä mikä ryntäys polille on tullut, mutta toivotaan, että teillä etenee yhtä nopeesti kuin meillä (y) Kys on maan kärkeä onnistumistilastoissa (älä kysy mistä oon tuon tiedon kaivanut kun en muista), niin sinne on hyvä mennä :) ja lääkärit ja hoitajat tosi ihania! Lääkäri sanoi meille itsekin, että jonoja ei siksi ole kun onnistumisprosentti on niin hyvä, ettei porukan tartte tulla uusintakierrokselle. Toivotaan tietty, että tarraa se ainokainen jo nyt, eikä teidän tartteis edes mennä sinne :) Ja meillä oli niin, että punktiokierron jälkeen piti pitää yksi välikierto lääkkeiden takia, että voi mennä PASiin. Meillä siis meni tuoresiirto ohi mun sairastumisen takia.
 
  • Tykkää
Reactions: BabyMaybe
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Annimiina89 # 4/16 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
atvk87 # 7/17 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
BabyMaybe # 4/17 # 1. # ei varsinaista vikaa, mun ikä (39) # 1. IVF
Carinem # 10/16 # 1. # endo # 1.IVF
Domi #4/12#1.#selittämätön# 5.IVF
Ihanapa #3/16 #1. #siittiöt #2.ICSI
JannaJ #-10# 2.#selit./1.tuuba/hiipuvat munas.# 2.IVF (ekasta tyttö)
Jantzu #-15 #1.# siittiöt# 3.ICSI/2.PAS
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS
KuuBe #2013#1.#selittämätön#2.IVF/1.PAS
love-# 2014#1.#siittiöt# 3.IVF/ICSI
Maravilla #2/15#1.#selit#1.IVF
Mimmivaan#2011#1.yht#selt./ei ovul.#1.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 2.ICSI
Ninnupinnu #6/16#1.#selittämätön# 2.IVF
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
Orapihlaja89 #-16#2.#siittiöt# 1.IVF 1.PAS
Piikkinen # 12/16#2.#matala amh+ikä+endo+perussairaus# 3.IVF
Rusakkonen #1/2017/1.#ikä# 4.IVF
Taival # 8/15 # 1. # siittiöt # 2.IVF/ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI 2.PAS
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym# 6.IVF
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
-dino-#6/15 #1. # selittämätön # 2.IVF/1.PAS

Piinailijat: :whistle:
atvk87
22.5 (2pvä/8.5)
Ron_Da 25.5? (2pvä/11.5)
Ninnupinnu 28.5. (2x3pvä/14.5.)
Taival 28.5 (5pvä/14.5)

:love: Plussat 2017 :love:
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT 3.IVF/2.PAS (kem)
Syys:
#hope 1.IVF (2pv)
Bridge 5.ICSI: jälk. 5pv. lahjasolu
SalamaT 3.IVF/3.PAS (5pv)
Helios 4.ICSI 7.PAS (lahjasiit.) (5pv)
Loka:
Siida 2.ICSI/1.PAS (2x3pv)
Mishala 2.IVF (5pv)
~SeaWind~ 1.IVF(5pv)
kiuski 2.ICSI/1.PAS (5pv)
maljakko 3.ICSI 2.PAS (5pv)
Marras:
marrasmai 5.ICSI (5pv)
Joulu:
Zoona 2.IVF/3.PAS (3pv)
gemmy 3.IVF/1.PAS (tm)
Domi 4.IVF/1.PAS (tm)
lullaby 7.IVF (5pv)

:love: Plussat 2018 :love:
Tammikuu:
Ravishing (luomu)
An1z81 1.IVF 1.PAS (tm)
Choco coco 1.IVF 1.PAS (5pv)
joskusvielä 3.IVF PAS (6pv)
Helmikuu:
Piinailija 2.IVF/ICSI (kem)
Iiris80 1.IVF (5pv)
kop kop 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Maaliskuu:
Amagara82 2.IVF 2.PAS (6pv)
Jantzu 3.ICSI (kem)
Huhtikuu:
Ckk 1.ICSI (5pv)
Toivo2016 6.IVF (kem)
mmmoi 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Jantzu 3.ICSI/1.PAS (ku)
kettuperhe 1.IVF (2x3pv)
An1z81 1.IVF/2.PAS (5pv)
Toukokuu:
Voyage 2.ICSI (2x3pv)
Miitta37 1.IVF/1.PAS (5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
@Taival Onnea matkaan ja rutkasti hermoja piinapäiville (y)

Noni ultra takana ja vasemmalla isoin vasta 12mm, niinku arvelinki niin ovis viikonloppuna. Jos o+ lauantaina niin tahon sen blaston siirtoon koska muuten lääkäri laski että tiistaina siirto ja mää oon keskiviikosta eteenpäin järjestäny vapaat ja en oikeesti kehtais pomolta taas kerjätä lisää vapaata :LOL: Testailut siis jatkuu (y)
 
@Fainatus ja @atvk87 kun kyselitte niin mulla oli tuo ultra oli kiertopäivä 8, (jossa 7-10 mm). Ja oikeata puolta ei pysty punktoimaan, kun se on niin endokiinnikkeinen, ja liiskautunut kohdun seinään kiinni, että se pitäis punktioda kohdun läpi (mitä ei tietty voi tai kannata tehdä). Tosin viimekerralla sieltä sittenkin saatiin koukittua yksi talteen, mutta ilmeisesti on tilanne siitäkin vielä parissa kuukaudessa pahentunut. Mut näillä mennään, ja tämä kerta vielä kokeillaan.

@BabyMaybe toivotaan että teidän ainokainen on sinnikästä laatua! Onhan täällä noita tarinoita ollut, että siitä yhdestä ainoasta tärppää. Eli lippu korkeella vaan! Mut kun kysyit, niin kun meille tuli vaan yksi siirtokelpoinen, josta ei tärpännyt, niin mä pidin kolmen kuukauden välin (tai oli tarkoitus pitää vaan pari kk välikierto, mut sit muiden elämän hankaluuksien takia venytettiin vielä 1 kk). Mä en ainakaan henkisesti ollut heti valmis uuteen hoitokiertoon, oli pakko vähän huilia välillä.

@kettuperhe - jos täällä vielä hengaat, niin on pitänyt kysyä että mikä sun amh:arvo olikaan? Muistatko / tiedätkö? Yritän vaan itselleni luoda toivoa, kun eikös sullakin tuota ikää ole jossai 40 tietämillä, vai muistanko väärin?

Onpahan paljon piinailijoita - jännää! Ainakin täällä Etelä-Suomessa on sellaiset rantakelit, että ehkä piinailu helpompaa, kun saa nauttia kesästä!
 
Viimeksi muokattu:
Taallahan on nyt no taas monta piinailijaa! Onnea matkaan! :)

Laakarin kanssa keskusteltiin sahkopostitse ja laakkeeksi (Elonvan rinnalle) vaihdettiin Pergoveris. Lisaksi kohdun rapsutus tassa kierrossa. Alettiin myos jo hiukan suunnitella alkuelokuun luovutushoitoa, jos menee siihen suuntaan...

AMH:sta ollut palstalla keskustelua. Itsellani AMH oli 2. Kuulemma taman ikaiselle hyva arvo, vaikka ei olekaan mukaan vitonen eli napakymppi... Onko taalla alhaisella AMH:lla raskautuneita?

Yrittan yha kavella ja syoda hedelmia, mutta kaiken stressin keskella kylla valista vaikeaa. Ja sitten tuntuu pahalta, etta enko taman paremmin voi tilannetta hallita... aika paljon tapahtuu elamassa talla hetkella... Taytyy vain jotenkin yrittaa pitaa mieli positiivisena!!! :)
 
Viimeksi muokattu:
Joskus nämä todellakin ovat selittämättömiä ja se, että ei ole mitään selkeää korjattavaa syytä ainakin turhauttaa minua todella paljon ja luo sellaisen toivottumuuden tunteen. Minulla AMH luku on 8,64 eli pitäisi olla todella hyvä ja miehen siittiiöissä ei mitään vikaa ja siltikin,

1 kierros: Todella pieni Gonal annos kun pelättiin hyperiä, mutta en päässyt edes punktioon kun poimittavaa olisi ollut vain 2 follikkelia.
2 kierros: Annostusta nostettiin, pääsin punktioon, 12 kypsää munasolua joista yksikään ei hedelmöittynyt. (IVF)
3 kierros: Ihan hyvä määrä munasoluja, 3 hedelmoittyinyt icsillä, 1 siirettiin, 2 muun kehitys lakkasi ja ei mitään pakkaseen.
4 kierros: Taas ihan hyvä määrä munasoluja, 4 hedelmöittyi icsillä, mutta kaikki kehittyivät hitaasti ja kaikissa fragmentaatitoita. Päädyttiin siirtämään 2 ja kaksi jätettiin jatkoviljelyyn. Kumpikaan niistä ei selvinnyt pakkaseen.

Diagnoosi edelleen selvittämätön vaikka olen yrittänyt kysellä onko munasoluissani jotain vialla, koska onhan tuo todella huonoa tulosta kun mitään ei ole edes kertaakaan saatu pakkaseen asti.

Nythän tein positiivisen raskaustestin ja viikot 6+2, mutta edelleenkin sellainen olo, että ei tämä voi olla onnistunut, että ei tämä voi olla totta. Minulla ei ole raskausoloja lainkaan tai pahointia ja sen takia odotankin kovasti ensi viikon varhaisultraa. Yritän ajatella positiivisesti, mutta silti isompi osa minusta odottaa ja pitää todennäköisempänä sieltä huonoja uutisia.

Olen todella positiivinen henkilö ja ihan tunnettu voimakkaasta optimistisuudestani oli tilanne mikä tahansa, mutta kun ehkäisyn pois jättämisestä on kohta 7 vuotta, niin huomaan että olen omaksunut vahvan lapsettomuus identiteetin. Nytkin kun olen periaatteessa raskaana, niin tuntuu että ei lapsi ole mahdollinen.

Anteeksi vuodatus. Piti kirjoittaa ihan vain pari riviä tuosta arvosta ja, että ei sekään aina yksinään mitään lupaa. Tuntuu ettei ole oikein ketään kelle näistä haluaisi puhua ja miehenikin yrittää minua tsempata, mutta olo on silti musta vaikka minun pitäisi nyt olla onnellinen ja toiveikas.
 
  • Tykkää
Reactions: Ninnupinnu
PAS on todella helppo ja nopea operaatio (ainakin itselle ollut).. alkio ruiskutetaan kohtuun. Ultralla katsovat, että menee oikeaan paikkaan :) yleensä vielä näyttävät ruudulta ne kuplat/nesteet minkä mukana alkio on.

Toivottavasti täällä päästään huomenna piinailijoiden joukkoon, ma oli punktio, josta saatiin 9 kypsää solua, joista 7 hedelmöittyi ja tänään vielä olivat kaikki menossa mukana (y)
 
PAS on todella helppo ja nopea operaatio (ainakin itselle ollut).. alkio ruiskutetaan kohtuun. Ultralla katsovat, että menee oikeaan paikkaan :) yleensä vielä näyttävät ruudulta ne kuplat/nesteet minkä mukana alkio on.

Toivottavasti täällä päästään huomenna piinailijoiden joukkoon, ma oli punktio, josta saatiin 9 kypsää solua, joista 7 hedelmöittyi ja tänään vielä olivat kaikki menossa mukana (y)

Pidetään peukkuja!! (y)

Käytetäänkö siinä siirrossa sitä levitintä, ankannokkaa, mikä nyt onkaan. Minusta sen asettaminen on insseissäkin tehnyt aika kipeää. Punktiokin oli miellyttävämpi toimenpide lääkkeiden ansiosta. :LOL:
 
Pidetään peukkuja!! (y)

Käytetäänkö siinä siirrossa sitä levitintä, ankannokkaa, mikä nyt onkaan. Minusta sen asettaminen on insseissäkin tehnyt aika kipeää. Punktiokin oli miellyttävämpi toimenpide lääkkeiden ansiosta. :LOL:
Taidettiin käyttää, kun se "ruisku" tarvitsee saada kohtuun.. eli just niinkuin inseminaatioissa. Niistä on omalla kohdalla niin monta vuotta aikaa, etten enää muista :D Kiitos ja tsemppiä sinullekin huomiseen!
 
Ei kannata muuten aivan mega täys rakko myöskään olla. Mä miettimättä tankkasin kerran ihan älyttömästi vettä ja just silloin oli ajat 20min myöhässä julkisella joten oli aivan tajutonta kärsimystä. Kun pääsin huoneeseen niin sanoin ja he neuvoivat käymässä tyhjentämään vähän koska olo oli todella tuskainen. Ja tietty vielä sitten lääkäri ei muka saanut kohtua näkyviin heti vaan joutui painelemaan tosi kovasti, olin ihan varma että siinä kovissa rakko räjähtää tms. En tiedä olisiko rakko voinut olla liian täysi kun kesti ultrakuvan löytäminen?
Ja sitten taas yksityisellä mulle lääkäri sanoi PAS:ssa että hän osaisi sen tehdä ihan tyhjän rakon kanssakin vaikka ilman ultraa. Silloin kun tämä herrasmies on IVF hoidot aloittanut ei ole tainnut olla ultrauskaan samoilla kantimilla kuin nykyään. Hän siis näitä Suomen ensimmäisiä IVF lääkäreitä.

Eikös sitä sanota että ei tarvitse tankata vettä kauheasti, kunhan ei käy pissalla muutamaan tuntiin ennen siirtoa. Näin muistelen.
 
Kiitos kun kerroitte teidän Amh arvoja! :) Mut eipä niistä kyllä nyt mulle lohtua tullut: mun amh on 0,38. Eli taitaa olla turhaa yritystä mun osalta... Eihän @Ninnupimu sun "pohjat" ole yhtään mitään, jos mataluudesta kilpaillaan! ;)Kyllä sulle hyvin käy!:)

Tosin totta tuokin, mitä Voyage kirjoitti, että ei ne arvotkaan kaikkea kerro. Mutta kyllä @Voyage sulla varmasti menee kaikki hyvin, ja saat lapsen syliisi! Niin me uskotaan!:)
 
  • Tykkää
Reactions: Ninnupinnu
Ckk
Mulla myös kävi nin, että tankkasin rakkoa täyteen ennen siirtoa ja meilläkin oli lääkäri sit myöhässä. Kävin siinä odotellessa vähän tyhjentämässäkin, mut silti oli ihan tuskanen pissihätä kun mentiin huoneeseen. Lääkäri sano, että melkein liiankin täynnä oli rakko, että sekin voi haitata näkyvyyttä. Joten ei kantsi ihan kirjaimellisesti ottaa sitä "rakko täynnä" :LOL:
Ja @Voyage I feel you! Mulla menossa 9+3 nyt ja ar-ultrassakin todettu elämää pari viikkoa sitten, mut silti en millään usko, että tuolla on joku. Oireita oli jotakin sillon ihan alussa, mut nyt on toista viikkoo menty lähes kokonaan ilman oireita ja esim pahoinvointia ei ole ollu missään vaiheessa. Onneks ens viikolla pääsee neuvolaan kuuntelee sydänäänet, että onko siellä vielä joku! Harmittaa ja tuntuu välillä niin kiittämättömältä kun tästä ei osaa täysillä nauttia kaiken sen yrittämisen jälkeen. Kaipa sitä tosiaan on muutamassa vuodessa niin tottunut olemaan lapseton, että tää ei nyt uppoo niin millään.
 
Huu, täälläkin hitaasti mutta varmasti eka PAS lähenee. Tänään oli tarkistuskäynti ja hyvin on palautunut punktiosta. Sain nyt aloittaa Zumenon-lääkityksen. Kuulemma siirto olisi jossain kohtaa kuunvaihteen tienoolla parin viikon päästä.
Onko muilla ollut tätä käytössä? Onko ollut sivuvaikutuksia? Itselläni iski pian ekat pillerit otettuani aika kova päänsärky lopputyöpäiväksi, mutta osasyyllinen voi kai olla tämä helle ja vähiin jääneet yöunetkin :p Toivon ainakin, tylsä jos lääkeet kovaa särkyä alkaa tekemään...

Puhuitte tuossa tuosta toimenpiteen tekemisestä. Eikö teillä muilla ole otettu sitä mikä se nimi nyt olikaan, sondi-mittaa kohdusta? Mulla mitattiin jollain tikulla ennen punktiota siinä ihan ekassa ultrakerrassa kohtu sisältä, kuulemma just että näkee että siirto onnistuu ja välineet mahtuu...
Ellei se sitten liity siihen että mulla on rakennevian takia kohtu kaksiosanen eli pieni kumikin puoli... mutta ajattelin että tuo tehtäisiin kaikille? Siinä ainakin ihan perus ankannokkaa käyteltiin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: atvk87
Oon lukenu paljo päänsärystä @justhope zumenonin yhteydessä. Hyvä että muuten näyttää hyvältä ja siirtoajankohtaakin jo mietittiin! :)

Plääh, negaa näyttää pp9. (n) Kyllä mä ny löysin etsimällä vastauksia, että joillain on näyttänyt vasta myöhemmin, pp12 tai 14 plussaa, mut netistä ny löytää ihan minkälaisia vastauksia haluaa. Enemmän tuolla yhdessä jenkkiryhmässä on tullu plussia jo pp5 alkaen. Nipistely ja jomotus on siis lugeista johtuvaa.

Kauhee dilemma kyllä, että oisko seuraava siirtokierto luomu vai lääkkeellinen. Löydän hyviä puolia molemmista. o_O
 
Mulla on korkea AMH-arvo ja se on tosi huono juttu. Lääkäri sanoi, että toivottavaa olisi että arvo olisi 1-6 välillä, mutta mulla on tosiaan 22. Sillä selittyy heikkolaatuiset solut.

Tuntuu, että syys-lokakuuhun on ikuisuus kun haluaisi heti jatkaa 4. IVF:ään. En täältä palstalta kuitenkaan malta pysyä poissa kun täytyy teidän kuulumisia käydä kurkkimassa.
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Annimiina89 # 4/16 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
atvk87 # 7/17 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
BabyMaybe # 4/17 # 1. # ei varsinaista vikaa, mun ikä (39) # 1. IVF
Carinem # 10/16 # 1. # endo # 1.IVF
Daim1 #7/16 #1. #selittämätön # 2.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön# 5.IVF
Ihanapa #3/16 #1. #siittiöt #2.ICSI
JannaJ #-10# 2.#selit./1.tuuba/hiipuvat munas.# 2.IVF (ekasta tyttö)
Jantzu #-15 #1.# siittiöt# 3.ICSI/2.PAS
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS
KuuBe #2013#1.#selittämätön#2.IVF/1.PAS
love-# 2014#1.#siittiöt# 3.IVF/ICSI
Maravilla #2/15#1.#selit#1.IVF
Mimmivaan#2011#1.yht#selt./ei ovul.#1.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 2.ICSI
Ninnupinnu #6/16#1.#selittämätön# 2.IVF
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
Orapihlaja89 #-16#2.#siittiöt# 1.IVF 1.PAS
Piikkinen # 12/16#2.#matala amh+ikä+endo+perussairaus# 3.IVF
Rusakkonen #1/2017/1.#ikä# 4.IVF
Taival # 8/15 # 1. # siittiöt # 2.IVF/ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI 2.PAS
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym# 6.IVF
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
-dino-#6/15 #1. # selittämätön # 2.IVF/1.PAS

Piinailijat: :whistle:
atvk87
22.5 (2pvä/8.5)
Ron_Da 25.5? (2pvä/11.5)
Ninnupinnu 28.5. (2x3pvä/14.5.)
Taival 28.5 (5pvä/14.5)
Daim1 30.5. (3pvä/17.5)

:love: Plussat 2017 :love:
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT 3.IVF/2.PAS (kem)
Syys:
#hope 1.IVF (2pv)
Bridge 5.ICSI: jälk. 5pv. lahjasolu
SalamaT 3.IVF/3.PAS (5pv)
Helios 4.ICSI 7.PAS (lahjasiit.) (5pv)
Loka:
Siida 2.ICSI/1.PAS (2x3pv)
Mishala 2.IVF (5pv)
~SeaWind~ 1.IVF(5pv)
kiuski 2.ICSI/1.PAS (5pv)
maljakko 3.ICSI 2.PAS (5pv)
Marras:
marrasmai 5.ICSI (5pv)
Joulu:
Zoona 2.IVF/3.PAS (3pv)
gemmy 3.IVF/1.PAS (tm)
Domi 4.IVF/1.PAS (tm)
lullaby 7.IVF (5pv)
Daim1 1.ICSI/1.PAS (tm)

:love: Plussat 2018 :love:
Tammikuu:
Ravishing (luomu)
An1z81 1.IVF 1.PAS (tm)
Choco coco 1.IVF 1.PAS (5pv)
joskusvielä 3.IVF PAS (6pv)
Helmikuu:
Piinailija 2.IVF/ICSI (kem)
Iiris80 1.IVF (5pv)
kop kop 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Maaliskuu:
Amagara82 2.IVF 2.PAS (6pv)
Jantzu 3.ICSI (kem)
Huhtikuu:
Ckk 1.ICSI (5pv)
Toivo2016 6.IVF (kem)
mmmoi 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Jantzu 3.ICSI/1.PAS (ku)
kettuperhe 1.IVF (2x3pv)
An1z81 1.IVF/2.PAS (5pv)
Toukokuu:
Voyage 2.ICSI (2x3pv)
Miitta37 1.IVF/1.PAS (5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Päivitin listaan omat tiedot.. yksi siirrettiin tänään ja 2 kelvollista saatiin pakkaseen samaan olkeen. Jos tästä ei tärppää, niin siirretään ne molemmat seuraavalla kerralla, mutta päivä ja siirto kerrallaan tässä on mentävä.

@atvk87 älä vielä luovuta, eikös se testipäivä ole syystä sen 2 viikon päähän, kun tulos voi muuttua molempiin suuntiin :) piinaavaa se kyllä on ja google kovilla tuon viimeisen viikon. Eikös se hcg nousu ole myös yksilöllistä mitä noita raja-arvoja taulukosta tulkitsee.
 
  • Tykkää
Reactions: Ismundo

Yhteistyössä