IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Voi itku, Darni... Mut ehkä sun tyypit on vaan olleet vähän hitaampia kiinnittymään... joten älä luovuta vielä! Onnea täältäkin kaikille kyytiläisen saaneille, nyt onkin ihanan pitkä lista piinailijoita. :love: Kaikkien puolesta jännitän kovasti!

Listan tiivistämisestä olen samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa... eli ainakin nuo eläköityneet voi ihan hyvin poistaa. Ja ehkä tosiaan noita listan alun syitä ym. sepustuksia voisi vähän lyhentää/virtaviivaistaa joidenkin kohdalla. Minäkin voin sen tässä pääsiäispuhteikseni tehdä. Samoin voisi poistaa pitkäksi venyneeltä listalta niitä, joista ei ole pitkään aikaan kuulunut. Äkkisilmäilyllä ainakin Timjami77 tuntuisi olevan sellainen, ja on varmasti muitakin? Saahan ne tiedot sinne taas helposti lisättyä, jos kirjoittaja palaa linjoille.

ON: Mulle voisi nyt päivittää 2. IVF/ICSI, kun eka Menopur-piikki menee tänään vatsamakkaraan. On kyllä ihan eri fiilikset nyt kuin ekalla kerralla. Silloin jännitti kaikki, mutta olo oli kuitenkin toiveikas ja innostunut. Nyt ei sitten jännitä enää juuri muu kuin lopputulos, mutta se pelottaa sitten sitäkin enemmän. :unsure: Jos nyt jotain siirrettävää saisi, niin sekin tuntuisi jo isolta voitolta, pakkasalkioista en uskalla edes haaveilla...

Hyvää pääsiäistä kaikille! :)
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Ankkalinna # 9/12 # 2. # vähän pco:ta/ kohtutulehdus/ ikä # 1.IVF/1PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2. IVF 5.PAS

Bridge # 5/15 #1. # matala AMH+ikä # 3. IVF
Darni73 # 9/12 # 1. yhteinen # simpat # 2.icsi
Domi # 4/12 # 1. # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 2. PAS
Ellemiinu # 2013 # 1. # pco epäily + endo #1.IVF

epätoivoista yritystä # 10/07 # 1. # selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä # 3.icsi 5.pas (7.siirto)
haavetta pienestä
# 4/14 # 1. # selittämätön (kilpparin vajaatoiminta) # 1.IVF
Hipsunpöpsy
# 11/11 # 2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: # 2015 # 1.# siittiöt # 2. ICSI
ilo2010
# 2012 # 2. # pco/selittämätön # 2.IVF
Jenifer
# 1/15 # 1. # selittämätön/tuuba # 1.IVF
Juru27 # 2013 # 1. # siittiöt # 2.ICSI
Kiela # ? # 2. (tyttö 2015) # siittiöt # 1.ICSI/6.PAS

Kielon-kukka # 2013 #1. yhteinen # endo,pco # 4.IVF/ICSI (tulossa 3/4-16)
Mamido # n 1,5v # 2. # siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Mar80 # 2012 # 1. # selittämätön # 1.IVF+ICSI/1.PAS

Nappeus # 2014 # ? # PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nempula
# 11/15 # 1. # steri # 1.IVF/1.PAS
Nennalii
# 2012 # 1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu # 1.ICSI/4.PAS (ei tuoresiirtoa)
Pirunpelto # 1/13 # 1. # ikä + simpat # 1.ICSI
Plussamamma # 2014 # 1.#selittämätön #1.IVF

Pupuska81 # 3/13 # 1. # pco+heikot siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
Pussipiru # 2012 # 1.# azoospermia+endo # 2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/12 # 1. # huonot siittiöt, alhainen amh, heikkolaatuiset munasolut # 4.ICSI/1.PAS

Reuna # 2013 # 1. # pco,ovuloimattomuus ja simpat # 1.IVF
ronja81
# 2007 #2.# selittämätön # 3.IVF/3 PAS
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 2.IVF/ICSI

SalamaT # 5/14 # 1.#endo+ikä# 2.IVF/1.PAS
Saaga76
# 7/12 # 1. # toinen johdin tukossa, selittämätön # 1.IVF/3.PAS
Sphinx
# 06/13 # 1. yhteinen # selittämätön+endo # 2.IVF
Timjami77 # 7/13 # oma 2. miehen 3. # selittämätön/ikä/simpat # 5.ICSI/3.PAS
Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 1.IVF
toive-94 # 2014 # 1. # lapsena saidastettu syöpä/ alhainen AMH

Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo + siittiöt # 1. ICSI/1. PAS
vipe1986 # 2013 #1. yhteinen # siittiöt # 1.IVF
virvatulia # ? # 2. # siittiöt + pco # 1.ICSI/4.PAS
Wawwi # 5/15 # 1. # alhainen Amh,korkea Fsh # 1.IVF
Xesca # 2014 # 1. #selittämätön/ hormonitasapaino # 1.ICSI

Yrittäjä J # 1/13 # 1. yhteinen # endo/selittämätön # 1.IVF/ICSI/1.PAS


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Domi 28.3 (2pv/14.3)
Darni73 30.3( 3pv/17.3)
Salama T 1.4. (2pv/18.3)
mar80 1.4. (5pv/21.3)
icsi mamako 1.4. (5pv/21.3.)
Hipsunpöpsy 5.4 (3pv/22.3)
Kiela 11.4 (4pv/23.3)
Nennalii 4.4 (5pv/23.3)
Reuna 7.4 (2pv/24.3)

vipe1986 7.4 (2pv/24.3)

Plussat 2016: :love:
Tammikuu:
Salama T 2.IVF (kkm)
Misericordia 2.IVF/1.PAS
Helmikuu:
JONPA77 1.IVF
Orapihlaja 1.IVF
Maaliskuu:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5. ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (3pv)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Nyt kaipaan mielipiteitä. Tein aamulla pc:n ja vauvalan 10:n testit.
Tutkin niitä tunnin enkä mitenkään saanu näkyviin yhtään mitään en siis todellakaan mitään, mutta parin tunnin päästä katoin uudestaan ja vauvalan herkkä edelleen valkonen mutta ihan ku pc:ssä olisin näkevinään jotain. Siis tuleeko noihin usein jotain ns roskishaamu systeemejä vai mitä tää nyt on?
Voisitteko kurkata kuvan ja kertoo mulle oonko seonnut hullu viivalaseilla vai nättekö tekin jotain.:unsure:
http://aijaa.com/lC63px
 
Byääääh, kukaan ei vastaa mun viestiin :( kertokaa edes, että kauan pregnyl on näkynyt testissä? Ajattelin kyllä, että en testaa ollenkaan ennen verikoetta, jos kaikki negat onki johtunu siitä :p
 
Nennalii mä en ikinä oo käyttänyt pregnyliä mut onko sama kun Ovitrelle ? Jos niin mulla näky Ovitrelle viikon, lauantaina pistin ja viikon päästä lauantaina ehkä jotain ku väänteli ja käänteli mut sunnuntaina ei enään testissä. Ja mä testasin joka päivä.
 
Nennalii vissiin vähän yksilökohtaista miten nopeasti pregnyl häviää ja ehdottomasti riippuu siitä määrästä miten paljon olet sitä pistänyt.

Darni mä näen myös viivan varjon! Mä oon saanut roskishaamun PC testiin ekasta tuoresiirrosta vaikka menkat sitten alkoi ja verikoe pari päivää myöhemmin oli nega. Mutta roskishaamut kyllä mun mielestä kertoo, että hormonia on elimistössä edes vähän - ei ne viivat pyhällä hengellä siihen ilmaannu. Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin, että vahvistuu ja siellä tarrataan kiinni lujaa! Hormoni tuplaantuu noin joka toinen päivä, että testi voisi varmaan viimeistään silloin näyttää jo vähän selvempää. Tsempit!
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Nyt kaipaan mielipiteitä. Tein aamulla pc:n ja vauvalan 10:n testit.
Tutkin niitä tunnin enkä mitenkään saanu näkyviin yhtään mitään en siis todellakaan mitään, mutta parin tunnin päästä katoin uudestaan ja vauvalan herkkä edelleen valkonen mutta ihan ku pc:ssä olisin näkevinään jotain. Siis tuleeko noihin usein jotain ns roskishaamu systeemejä vai mitä tää nyt on?
Voisitteko kurkata kuvan ja kertoo mulle oonko seonnut hullu viivalaseilla vai nättekö tekin jotain.:unsure:
http://aijaa.com/lhttp://aijaa.com/3xFtlrC63px
Mun kokemuksen mukaan Pc näyttää pieniäkin hcg määriä. Viivanpaikka on valkoisempi kuin muu testi, mut jos vähän jotain tummempaa on, niin mun kokemuksen mukaan haamu. Ja viivanpaikkaa on hankala saada kuvituksi. Mulla tossa Pc pp6 eli dpo 8, ja mä oon ihan varma, että mulla kiinnittyminen tällä kertaa oli normaalia aiemmin. Ja mulla on molemmissa raskauksissa ollut tosi nopeaa se hcg nousu, sekin on yksilöllistä. Kannattaa tehdä iltapäivällä testi, vähän vähentää juomista ja tehdä 1-1,5 t pidätyksellä, mulla näkyi alussa sillain parhaiten.
 
Byääääh, kukaan ei vastaa mun viestiin :( kertokaa edes, että kauan pregnyl on näkynyt testissä? Ajattelin kyllä, että en testaa ollenkaan ennen verikoetta, jos kaikki negat onki johtunu siitä :p
Mä laskin, että 10 päivän päästä sen pitäis olla noin 2,5 mIU/ml, jos pistää 5000 IU, kun sen määrä puolittuu joka 24. tunti. Mut mun kokemuksen mukaan noin 7-8 päivää näkyy.
 
Täällä on aika tiivis porukka, vähän hankala päästä mukaan juttuihin... Sitten kun tositoimet alkaa, niin vertaistuen tarvetta kyllä olisi. En vaan oikein löytänyt juuri muita kuin tän ketjun. Ehkä meidän "uusien" pitäis perustaa toinen ketju.

Koetan vielä kysäistä tuosta Puregonista kokemuksia, millä annoksilla olette pistäneet ja millaisin tuloksin?
 
Koetan vielä kysäistä tuosta Puregonista kokemuksia, millä annoksilla olette pistäneet ja millaisin tuloksin?
Puregon on mulla yleensä toiminut ihan hyvin, on saatu dollaria aikaan (inssit), mutta nyt tässä ensimmäisessä ivf:ssä pistin alkuun 150iu ensimmäiseen ultraan asti. Tässä ultrassa ei ollu yhtään johto-follia tullut, runsaasti pieniä ja samankokoisia. Kokeiltiin nostaa annos 225iu:un, mutta sekään ei tuottanut oikeanlaista vastetta, niin vaihdettiin sitten Menopuriin. Mullahan siis taustalla aika voimakas pco.

Tänne vaan mukaan, uusi se minäkin olen. (y)

).( kylläpäs sitä vaan alavatsaa juilii. Voisikohan se olla vielä punktionaikaista ärsytystä vai voisiko? Enemmän kyllä toispuoleista sorttia on. Pimppipalleroiden työntäminen sisään on hiukan hankalaa, kun tuntuu ettei sinne sisään mahdu!
 
Darnii:peukut pystyssä ja odotan sun uutta testiä!!
Jenifer: mulla oli ekassa puregonia ekat 3 päivää annos 133, sit pari pvää 150 ja viimeset pari pv 200. 10 munasolua saatiin..

Kävin ke kp 7 ultrassa. Hieman aikaisin pääsiäisreissun takia. Letroja oon syöny kpt:t 2-6. Ultrassa oli 3 n. 15 mm follia. Ja limis n. 6mm. Vielä ei ovisplussaa. Jos ei huomennakaan plussa aamulla niin pregnyl irrotukseen. Ens pe 1.4 siirto jos ainokainen selvii sulatuksen! Kumpa siihen päästäis!!!
 
Huoh, tiesittekö muuten et on pitkäperjantai!!!! ;) No joo olin aikeissa tulla kirjottaa et enpä tiiä viitinkö huomenna sitä negaa testata, todella alakulonen fiilis ja varma olo ettei onnistunu,että tekis mieli jo nyt itkeä sitä tyhmää oloa et taas anto kropan/lugejen huijata toivomaan.. noh kävin sit vessassa ja tadaa, ruskeaa papruun.. et jep tietääpä jo et ei viivoja mulle.. sama se sit on huomis aamuna tehä pois alta! Voi sit vaikka vituts kännit ottaa.. :cry:
 
Huoh, tiesittekö muuten et on pitkäperjantai!!!! ;) No joo olin aikeissa tulla kirjottaa et enpä tiiä viitinkö huomenna sitä negaa testata, todella alakulonen fiilis ja varma olo ettei onnistunu,että tekis mieli jo nyt itkeä sitä tyhmää oloa et taas anto kropan/lugejen huijata toivomaan.. noh kävin sit vessassa ja tadaa, ruskeaa papruun.. et jep tietääpä jo et ei viivoja mulle.. sama se sit on huomis aamuna tehä pois alta! Voi sit vaikka vituts kännit ottaa.. :cry:
Älä vielä luovuta! Ei pieni ruskea tuhru mitään välttämättä tarkota! Tee testi saman tien?
 
Täällä on aika tiivis porukka, vähän hankala päästä mukaan juttuihin... Sitten kun tositoimet alkaa, niin vertaistuen tarvetta kyllä olisi. En vaan oikein löytänyt juuri muita kuin tän ketjun. Ehkä meidän "uusien" pitäis perustaa toinen ketju.

Koetan vielä kysäistä tuosta Puregonista kokemuksia, millä annoksilla olette pistäneet ja millaisin tuloksin?
Tänne mahtuu aina mukaan uusia, vaikka toiveena toki on ettei täällä joutuisi kauaa kirjoittelemaan! Jos johonkin ei kukaan vastaa, viesti voi olla jääny huomaamatta ja kysyy uudestaan :) On täällä toki ne aktiiviset, mutta saa olla vähemmänkin aktiivinen. Lähinnä tässä on ollut puhetta tuon listan tilanpuutteesta, merkit alkaa olla käytetty, mutta se ei tarkota etteikö jokainen uusi olisi erittäin tervetullut oli hoidon vaihe mikä hyvänsä ja vaikka ei jaksaisi olla kovin aktiivinen !
 
Tinnulla on musta kyllä selkeä värillinen plussa, mutta en osaa sanoa tuohon muuta tuohon vahvuuteen kuin että se on yksilöllistä! Testaa huomenna uudestaan, mahd tummasta päiväpissasta! Aamulla testit näyttää alussa haileempaa.
Darnillakin jotain näkyy, mut kuva on aika tumma, saatko valoisampi Kuvaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73 ja Tinnu

Yhteistyössä