IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Onko muilla ollut PASin jälkeen vatsakipua? En puhu nyt menkkamaisesta kivusta, vaan ihan vatsakivusta, samanlaisesta mikä lapsena tuli, kun oikein jännitti jotain kovasti? Mulla alkoi eilen illalla ja nukkumaan mennessä oli niin kovasti kipeä, että harkitsin jo panadolin ottamista. Aamulla herätessä ei ollut kipeä kunnes nyt taas. Johtuisko noista Lugeista? Ennen siirtoa oli menkkajomoja ja nyt vatsakipua. Harmillista.
 
Hipsunpöpsy mä en jotenkin uskalla antaa itseni rakastua mahdolliseen kyytiläiseen, ihana kun voit ajatella noin! Mulla otti se km niin sairaan koville (ottaa vieläkin), että jos tästä jotain tulee, niin tuun olemaan aivan paniikissa piiiiitkään :( Jotenkin koittanut jalat maassa suhtautua, tiedän ettei se loppuviimein kyllä auta.

Täälläkin testataan takuulla jo aiemmin. icsi mamako Pregcheckit on hyviä. Oon tehny niitä ja oneSteppejä, niihin on tullut vahvempi viiva aiemmin kuin onestepiin. Raskauskeijusta saa etuisasti. Ja kiitos muistaakseni Mandalalle PC-vinkistä!

Parina päivänä on ollut välillä sairaan kylmä. Ja parina iltana selvästi nipistellyt kohtua, eilen paljon selvemmin. pp5 siis nyt, alkio olis 7päiväinen. Eilisaamuna pistin Gonapeptylin (kun en malttanut odottaa iltaan...). Että sano nyt näistä "oireista" nyt vielä yhtään mitään!
 
Mä hullu testannut joka päivä Ovitrellen jälkeen ja kerrottakoon että mulla hävis se testistä viikon päästä pistosta ja samalla hävis kaikki oireetkin mm tissikipu. Oon testaillu niillä onestepin liuskoilla nyt olis dpo9 pp6 ja o sekä r testit kumpikin vitivalkoisia. Kyllä kai kohta jo pitäs alkaa viivaa tulee jos on tullakseen. Oon mä kyl aika nolo kun en osaa kusta ilman purkkia ja pakkohan siinä aina joku testi uittaa. Mä en oo ikinä kokeillu noita pc testei, pitäisköhän vaihteeks uitella niitä vaikka loppuviikon. Myytinkö ihan ässässä tai prismassa vai mistä niitä ootte ostanut? Apteekista?

Hurjia saaliita on kyllä tullu usealla lähiaikoina punktioista, nyt vaan niin hiton paljon jokaiselle alkiolle sitä liima messiin niin saadaan ihania fiiliksiä:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Timjami77
Hipsunpöpsy mä en jotenkin uskalla antaa itseni rakastua mahdolliseen kyytiläiseen, ihana kun voit ajatella noin! Mulla otti se km niin sairaan koville (ottaa vieläkin), että jos tästä jotain tulee, niin tuun olemaan aivan paniikissa piiiiitkään :( Jotenkin koittanut jalat maassa suhtautua, tiedän ettei se loppuviimein kyllä auta.
Niin. Kyllähän nuo omat neljä keskenmenoa ja kaksi lääkkeellistä tyhjennystä jälkensä ovat muhunkin poranneet, mutta uusi alku, uusi rakkaus, annan tälle(kin) mahdollisuuden ja rakastan sitä pientä nyt jo niin kovin. Muuta en voi. En anna menneisyyden myrkyttää tätä tunnetta.
 
icsi mamako kuten Salama sanoi niin Pregcheck on hyvä testi aikaiseen testaukseen. Ne on aikalailla samoja testejä kun apteekin omat, eli jos et Citymarkettiin pääse PC testejä hakemaan niin käy apteekissa. Olen mä muistaakseni PC testipaketin Tokmannistakin löytänyt. Muuten en kyllä muista mistä kaikkialta niitä saa.

Ite tykkään liuskatesteistä enemmän kun puikoista. Puikoissa on se pieni 'ikkuna' mikä voi heijastaa valoa ja siten haitata tarkempia kääntelyitä ja vääntelyitä :sneaky: ja liuskat saa sitten niin nätisti vierekkäin riviin, että voi sekopäisenä tutkia ja arvioida viivojen eroja monta kertaa päivässä :X3:

Mähän tein pari viime kertaa niin, että pissasin ovistestiin, one steppiin ja PC:hen joka päivä :oops::LOL::whistle:
 
Jes, kiitti naiset (y) se onkin kotimatka töistä kuljettava Citymarketiin kautta sitten :D

Mulla oli muuten eilen useampaan otteeseen sillasta tuikkivaa/pulssimaista kipua oikealla puolella samassa kohtaa alavatsassa, välillä kipu oli todella kovaa ja välillä hyvin hentoa niin ja välillä oli täysin oireetonta. Tänään samassa kohdassa on tuikkinut pari kertaa muuten ei tunnu missään paitsi rinnat on arat mutta ne oli jo ennen siirtoa, joten johtuu lutinuksesta. Edelleen oon siinä uskossa, että kohtu temppuilee, kun on joku kumma pallero laitettu sinne :alien:
 
En tiedä uskaltaako tässä alkaa kyseleen onko siellä maljoissa jakauduttu yhtään... :notworthy: Toisaalta, eipä kyllä ivf-hoitajalle pääse edes läpi. Huomenna jokatapauksessa siirto, siellä viimeistään saa kuulla.

Edit. Pääsinkin läpi. 6 hedelmöittynyttä. Nyt jännätään saadaanko pakkaseen jotain. Tämä on siis jännäilyä jännäilyn perään! (n)
 
Viimeksi muokattu:
Hipsunpöpsy! Sulla on kyllä ollu jo riittävästi pettymyksiä. Toivon, että noi sun vatsakivut tietäis jotain hyvää ja kaunista! Ihanaa, että jaksat olla noin toiveikas! Eihän ihminen muuta voi, kun uskoa parempaan huomiseen pettymysten jälkeen.

Täällä oli keskustelua gonapeptylin näkymisestä r-testissä. Kysyin äsken lääkäriltä ja hän kyllä sanoi että ei voi näkyä. Sanoi myös, että gonapeptyl ja pregnyl on kummatkin istukkahormonia ja vaikutus tukilääkkeenä samankaltainen. Siksi kuulemma vähän turhaa määrätä tukilääkkeeksi kumpaakin. Viimeksi mulla oli kumpikin käytössä, mutta nyt siis pelkkä pregnyl.

Eli siis juuri kävin siirrossa ja sain matkaan hyvän alkion. Oli säilyny sulatuksesta virheettömänä ja jatkanut jakautumista, ei tosin kauheen vilkkaasti, mutta hiukan pirteämpi ku mistä tyttö syntyi. Eli, toiveet on korkealla! Kiinnittyä pitäis nyt piakkoin ku oli jo 4päiväinen ja lähes plastokysti kuulemma.

Mulla siis testipäivä vasta 11.4 tuon pregnylin vuoksi. No, itseni tuntien kyllä varmasti ekoja kertoja jo pääsiäisen jälkeen testailen.

Nyt reissun päälle! Oikein ihanaa ja rentouttavaa pääsiäisen aikaa teille voimanaiset!
 
Karkas vähän liian aikasin :D siis tuntuuko eilinen räpellys enää missään? Ku mietin ku vähän itellä jomottelee tuota runnottua puolta... mut kai se viel on normaalia.
Tuntuu kyllä. Molemmin puolin, etenkin yskiessä. Ja joo, runneltua puolta enemmänkin. Nyt huomas et tulee vähän verensekaista limaa, toivottavasti mun kohdun limakalvot valu pois, että ois hyvät oltavat huomiselle siirtyjälle.
 
Siis mä en MISSÄÄN TAPAUKSESSA suosittele One Stepillä testaamaan, mulla ne ei vieläkään näytä yhtään mitään! Citymarketin Pregcheck on tosi hyvä, se näytti mulla jo pp7-8 haamulaista. Ja on halpa. Siis ihan uskomatonta mikä erä tuota One steppiä sattunut, mä veikkaan, että siinä ei oo reagenssia ollenkaan. Se on siis mulla ihan blanko, ei haamua, ei viivanpaikkaa, ei mitään! Valitin asiaa tuolla himotestaajien ketjussa. Voisin illemmalla havainnollistaa asiaa, tein äsken viimeisen Clearbluen puikon ja se antoi nyt tasavahvat viivat. Teenpä illalla huvikseni vielä yhten One Stepin, jos se nyt jo jotain näyttäis ja otan kuvan.
 
Tuntuu kyllä. Molemmin puolin, etenkin yskiessä. Ja joo, runneltua puolta enemmänkin. Nyt huomas et tulee vähän verensekaista limaa, toivottavasti mun kohdun limakalvot valu pois, että ois hyvät oltavat huomiselle siirtyjälle.

Joo mullaki tulee jotain verensekasta limaa kera lutinuksen jonka määräsivät alottamaan tänään.. iik mua niin jännittää huominen jos tuleekin soitto et ei oo yksikään jakaantunu :cry:
 
Tupsuli mulla näytti OneStep jotain haamua/viivanpaikkaa tossa keskenmenneessä muistaakseni pp9 tai 10 eli aika aikaisin kuitenkin. Mutta niitä samaisia liuska-ovistestejä kyllä epäilin niin, että piti Pregnylin jälkeen testata testiä :D Mutta en ollenkaan sano ettei niissä oikeesti vois olla vikaakin helposti... joo hyvä syy Mandalan tavoin uittaa kaikkia keppejä kerrallaan purkissa ;)
 
SalamaT, veikkaan että se on niin halpistesti, että laatu vaihtelee. Mutta nyt äsken tuli itse asiassa eka viivaksi tulkittava, eli ei tossa mun erässä varsinaista vikaa ole, ne ovat vaan äärimmäisen epäherkkiä :rolleyes: Mutta tuossa muutaman päivän takaiset vertailut, PC näyttänyt jo monta päivää plussaa, ovistesti tummenevaa ja One Step ihan blankoa.



Tuossa äsken samasta pissasta tehty One Step, Clearblue ja eilinen Predictor express, One stepin pitäis olla 10mIU/ml, Clearblue kai on 40, samoin Predictor 40? Korjatkaa jos oon väärässä. PC on 25 mIU/ml.



Muoks. Kuka muka himotestaaja? :ROFLMAO::alien:
 
Viimeksi muokattu:
One steppejä on sekä 10 että 25 vahvuisia. Mä itse tilasin suoraan 25 vahvuisia, koska ne muka herkät on ihan susia. Maksaakin vissiin vähän enemmän kuin ne toiset, niin ei todellakaan kannata edes sylkäistä niihin päin.
Mulla ne 25 one stepit näytti blaston siirron jälkeen roskishaamujen esiäitiä pp5, että kyllä nekin VOI näyttää jotain, mutta ne tummenee toooodella hitaasti verrattuna pregcheckiin eikä tasavahvoja saa läheskään niin nopeasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Pistelyt alkaa n. kahden viikon päästä. Jännää!

Aloitan Puregon 200:lla, mikä kuulostaa tavallista isommalta annokselta ensikertalaiselle kun olen googlannut aiheesta. Millaisia kokemuksia Puregon-käyttäjillä lääkkeestä ja sen vaikutuksista?

Jenifer # 1.2015 # 1. lapsi # selittämätön/tuuba # 1.ivf
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mar80
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Ankkalinna # 09/2012 # toinen # ? / vähän pco:ta / kohtutulehdus/ ikä? # 1.IVF/1PAS
Adelmiina_ #2012 #ensimmäinen "vähän endo/tuhoutunut johdin #2. IVF 5.PAS

Bridge # 5/2015 # ensimmäinen # matala AMH+ikä # 3. IVF
Darni73 # 9/12 # eka yhteinen # simpat # 2.icsi
Domi # 4/ 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 2. PAS
Ellemiinu #2013 #ensimmäinen #pco epäily + endo #1.IVF

epätoivoista yritystä # 10/07 # ensimmäinen # selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä # 3.icsi 5.pas (7.siirto)
haavetta pienestä
# 4/2014 # ensimmäinen # selittämätön (kilpparin vajaatoiminta) # 1.IVF
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: # 2015 # ensimmäinen # siittiöt # 2. ICSI
ilo2010
# 2012 # 2. # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Juru27 # 2013 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI
Kiela # ? # toinen (tyttö 2015) # siittiöt # 1.ICSI/6.PAS

Kielon-kukka # 2013 # ensimmäinen yhteinen (7-v aijemmasta suhteesta) # endo,pco # 4.IVF/ICSI (tulossa 3/4-16)
Mamido # n 1,5v # toinen # siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Mar80 # 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF+ICSI/1.PAS

Nappeus # 2014# ? # PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nempula
# 11/2015 # ensimmäinen # steri # 1.IVF/1.PAS
Nennalii
# 2012 # ensimmäinen #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu # 1.ICSI/3.PAS (ei tuore siirtoa)
Pirunpelto # 1/2013 # ensimmäinen # oma ikä + simpat # 1.ICSI
Plussamamma #2014 #ensimmäinen #selittämätön #1.IVF

Pupuska81 #3/ 2013 # ensimmäinen lapsi # pco+heikot siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
Pussipiru # 2012 # ensimmäinen # azoospermia + endo # 2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/2012 # ensimmäinen # huonot siittiöt, alhainen amh, heikkolaatuiset munasolut # 4.ICSI/1.PAS

Reuna # 2013 # ensimmäinen # pco,ovuloimattomuus ja simpat?# 1.IVF
ronja81
# 2007 # toinen # selittämätön # 3.IVF/3 PAS
Roxanne # 12/2014 # ensimmäinen # ikä/siittiöt # 1.IVF/ICSI

SalamaT # 5/14 #mun ensimmäinen#endo+ikä# 2.IVF/1.PAS
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Sphinx
# 06/2013 # ensimmäinen yhteinen # selittämätön+endo # 2.IVF (04/2016)
Timjami77 # 7/2013 # oma 2. miehen 3. # selittämätön/ikä/simpat # 5.ICSI/3.PAS
Toive* # 7/013 # ensimmäinen # johtimet tukossa # 1.IVF
toive-94 # 2014 # ensimmäinen # lapsena saidastettu syöpä/ alhainen AMH #

Toiveikas81 #hoitoihin 2014 #ensimmäinen #endo + siittiöt # 1. ICSI/1. PAS
vipe1986 # 2013 # eka yhteinen (edel.suht. -07 tyttö) # siittiöt # 1.IVF
virvatulia # ? # toinen # siittiöt + pco # 1.ICSI / 4.PAS
Wawwi # 05/2015 # ensimmäinen # alhainen Amh,korkea Fsh # 1.IVF
Xesca # 2014 # ensimmäinen #selittämätön/ hormonitasapaino ? # 1.ICSI

Yrittäjä J # 01/2013 # ensimmäinen yhteinen # endo ja selittämätön # 1.IVF/ICSI/1.PAS (huhtikuu)

"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua
Tiltuli
# 2014(2001) # 1. bio # munasoluissa vikaa # 2 IVF/ICSI (+ 1 IVF 2005)


Piinailijat::whistle:
Domi
testipv. 28.3 (2pv/14.3)
Darni73 testipv. 30.3 (3pv/17.3)
Salama T testipvä 1.4. (2pv/18.3)
mar80 testipvä 1.4. (5pv/21.3)
icsi mamako testipv 1.4. (5pv/21.3.)
Hipsunpöpsy testipv 5.4 (3pv/22.3)
Kiela testipv 11.4 (4pv/23.3)

Plussat 2016: :love:
Tammikuu:
Salama T 2.IVF (kkm)
Misericordia 2.IVF/1.PAS
Helmikuu:
JONPA77 1.IVF/1.tuoresiirto
Orapihlaja 1.IVF
Maaliskuu:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5. ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (3pv)
Tupsuli 4.IVF (2pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Lugeja mä metsästän... Nyt on nimittäin loppu ne satasetkin apteekeista. Sillä valmistajalla on toimitusvaikeuksia, pitäis tulla tällä viikolla, mut ei kuulkaa paljoo lämmitä se "pitäisi". Eilisen 1,5 tunnin metsästyksen tuloksena löytyi yksi paketti satkuja pienestä sivuapteekista, joka oli tietty jo kiinni. Eli tänään ajan sinne erikseen sellaisen noin 1,5 tunnin reissun JOS ne ei soita että se paketti onkin jo jollekin varattu... Soitin varalta vielä polillekin että kirjottaisivat Lutinus-reseptin kaiken varalta. En todellakaan halua että tää jää jostain lugepulasta kiinni!! Mutta ihanaa palvelua kyllä sain apteekeissa, ne oikeesti yritti metsästää niitä ja miettiä vaihtoehtoja. Ja miespuolisia farmaseutteja vielä!
 
No voi helvettiläinen, kiittos tiedosta SalamaT! Just tossa mietinkin et pitääköhän hakee lisää.. mullahan on ohjeistus jatkaa jos vaikka plussaisin.. just taitas noi riittää siihen testipäivään, mutta pitäähän se kaikelta varalta olla jos vaikka ihme tapahtuisi!!!! Hmm.. mitenhän tässä nyt sit on pyhynä edes apteekit auki, ainahan joku mut.. tänään oon liikkeellä jalkapelillä ja en tiiä kerkiinkö lähi apteekkiin.. ja nythän ei sit saa polillekkaan yhteyttä enää ku tän päivän puhelin aika mennyt.. hienoa.. noh, josko täällä ei ois viellä loppuneet..
 
Ai saakeli Domi, sulla on testipäiväkin just pääsiäisenä... Mulla jatkuu kans luget ja pitkään, jos plussaan. Yliopiston apteekin eilinen super-farmaseutti soitti ettei niitä ole tulossa tällä viikolla, oli selvittänyt tänään vielä tukusta. Soita sinne polille vaikka sihteerille tai synnärille tai ihan mihin tahansa mikä päivystää, että saat toiseen valmisteeseen reseptin?
 

Yhteistyössä