IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

AdeliinaJosefiina # 04/2015 #2.#3.ICSI
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#5.ICSI
cherrychoko #7/13#2.#matalat horm. tasot+ siittiöt # 1.IVF/ICSI
Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/3.PAS
Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS

Kuutio # ? # 1. # selitt.#2.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI
maljakko #12/13#1.#siittiöt#2.ICSI/1.PAS
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV
Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#pco#3.IVF/3.PAS
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/1. PAS

Piinailijat: :whistle:
Domi
24.3 (3pv/10.3)

Plussat 2016: :love:
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida1.ICSI/7.PAS (km)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (km)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (3pv)
MaiMei (luomu/letrot)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Hei reason tervetuloa! Jotenkin nikisi on tuttu, olet tainnut taustalta joskus jotain "huudellakkin" vai muistako väärin. Laita vielä tuo litanja niin pääset listalle Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään ja muutkin jos taustalla on mukaan tahtovia..

Blobille onnittelut että visiitti täällä jäi lyhyesksi.. onnea jatkoon.

Sellasta tuossa mietiskelin että aika kapealla sakilla tällä hetkellä täällä jutustellaan, kattelin listaa ja on paljon nimiä mistä en muista kuulleeni aikoihin. Toki nyt ei ole ollut ongelmaa sen listan päivityksen kanssa mutta tulevaisuutta ajatellen antakaanhan kuulua itestänne jos olette "linjoilla". AJ taisi siirtyä enemmän facen puolelle, mutta olis kiva kuulla miten menee? cherrychoko, Nyu, Nappaus, Nennalii, Mimmivaan, Maljakko, Kuutio, Kuube. Ainakaan teistä en muista ihan äsken kuulleeni, kertokaahan kuulumisia?!!
 
Tsemppiä piikittelijöille!

Piti ihan googlettaa reasonin mainitsema AMH. Kyllä ne asiat unohtuu, kun pääsee piikittelystä pakastimen tyhjennykseen. Mulla oli amh 3.9 ja se oli "kohtalainen" lääkärin sanoin. Mikähän on hyvä arvo? Nämä arvot on kyllä sellaisia, että ei niistä varmaan ihan tyhjentävästi kukaan pysty sanomaan kuinka vaikuttavat tai ainakaan uskalla diagnosoida syyksi. Mulla on korkea FSH ja sehän niin ikään voi olla syy lapsettomuuteen.

Rohkeasti käymme pakastinta tyhjentämään. Ensi viikon keskiviikkona on ultra. Ja sitten tosiaan sitä kivaa ja rentoa tekemistä vapaa-ajalle, että stressipeikko pysyisi poissa.

Eli mulle voi päivittää 2.IVF. 2. PAS
 
Lullaby, joko sut on punktioitu?

Muoks. Ultrassa käyty ja perjantaina olis uudelleen. Ei oo olly kovin hyvä vaste nyt tällä kertaa. Muutama isompi folli mutta liian pieniä osa. Lääkäri meinasi, että maanantaina olis punktio ja että ne pienetkin voisi vielä ehtiä. Ois pitäny olla puregon annos hiukan isompi. Nyt nostettiin 150:stä 175:teen
 
Viimeksi muokattu:
Siida, jaksamista ihottuman kans! Ne on kyllä inhottavimpia vaivoja mitä voi olla..kurjaa kun pitää tulla vielä jotain lisäongelmaa niinku nää hoidot ei ois jo muutenkin rankkoja. Iho on jännä elin, sen olemassaolon huomaa sillon kun se ei oo kunnossa, ja sillon se usein onkin tosi kipee ja haittaava..vaikka ois vaan joku pieni aluekin. Itelläkin atooppinen iho, niin aina välillä millon mitäkin jossain päin.
Tänään vielä 12. fsh-päivä, huomenna pregnyl ja pe punktio. Eli ennätyspitkä piikkijakso tällä kertaa ja mahan iho jo melko hellänä.
Näky siellä nyt eilen ehkä muutama lisää vasemmalla, tosin hiukan eri kokosia, mutta oikee puoli edelleen yhtä nihkeenä. Parhaimmillaan voi olla jopa yli 10 rakkulaa tyhjättävänä. Kai tähän pitäs yrittää tyytyväinen olla, mut silti toivois jotain älytöntä ihmettä että jostain takaa tms. piilosta ilmaantus yllättäen vielä lisääkin...joopa joo. Kun ei ois näistäkin ne isoimmat jo karannu siihen mennessä. Tää nyt menee miten menee eikä voi oikeestaan juur mitenkään ite vaikuttaa.
Apteekissa olikin sen sijaan mieluisa ylläri, olin jo rutiini tottumuksella valmistautunu kaivaan visa electronin esille, kun tajusin että 300e:n lääkkeet saakin nyt 7,50e:lla :D

reason Mulla on pari vuotta sitten (37v) mitattu amh, ja sillon oli 2,7. Kuulema normaali ja ihan hyväkin vielä ikään nähden. Oletus ilmeisesti ois kuitenkin ollu enemmän, kun suunniteltua 200iu:n annosta nostettiin 225een.

Onko muille tarjottu pgs-tutkimusta, siis sitä missä tutkitaan alkioiden kromosomeja? Mulle annettiin eilen joku esite, ja huhhuh, lisähintaa tosta tulis keskimääräsellä 4 alkiolla sellaset lähemmäs 3000e! :eek: En tiä sitten minkä verran se vähentäs hintaa koska mulla tuskin kelvollisia blastoja tulis kun korkeintaan 2.. mut eihän toikaan ikävä kyllä silti takaa mitään että normaaliks tutkittukaan alkio kiinnittyis. Tolla hintaa sais jo kuitenkin 2-3 siirtookin yht. jopa 6 alkiolla, missä niiden elivoima kans tavallaan ilmenee. Uskosin että itellä ainakin todennäkösin syy ettei kiinnity on siinä alkiossa, että ois ollu viallinen. Ja toisaalta terve alkio voi kiinnittyä vaikkei ihan täydelliset olot oiskaan.
 
Niinhän se roxanne päräytti plussan, mahtavaa ihanaa...:love:
Blobille myös isosti onnea matkaan, eikös nuo tuhruttelut ole niin normia alku taipaleella, joten otappa stressittä nyt vaan.

Lullabylle tsempit perjantaille(y)

Mullakin punktio edessä, jo huomenna.
Luvattoman vähäiseltä näyttää tuleva munisten määrä (alle10).

En ainakaan äkkiseltään nähny domin testaus infoo?? Mitä mitä et kai oo teräshermo ja odottele virallista testauspäivää? Odottelen:barefoot:
 
@Domi , kyllä olen saattanut huudella :D tai sitten ekan hoidon yhteydessä täällä roikkunut :) reason #5/16 #2.lapsi #endometrioosi+kohdun rakennepoikkeama # 2. IFV

@lullaby okei, jotenkin tuntuu että oma amh 2.4 on matala, koska ikää vasta 28. Noh, näillä mennään :) Mulla kans tykitetään nyt Gonal F 200UI, ekassa ivf:ssä oli vain 125 ja sillä saatiin 2 alkiota.
 
Mun amh oli syksyllä mitattaessa 1,8 ja oon kyllä surullinen tuosta lukemasta, mutta pakkohan se on yrittää hyväksyä että vanhenee :( 38vee. Lääkäri sanoi että ikään nähden iha hyvä, mutta riittääkö se, jää nähtäväksi.

Mulla piti olla pe punktio, mutta siirtyi maanantaille. Onneksi on perjantaina vielä ultra. Tuntuu siltä että se maanantai menee liian kauas ja ehtii karata noi vähäisetkin pallerot!!

Lullaby! Onnea roppakaupalla punktioon ja jospa sieltä vielä muutama yllätys löytyisi!

Lääkärille sanoin, että punktio pelottaa kun on raju vuotokokemus eletyssä elämässä muistona, niin hän tuumasi, että olivat juuri keskustelleet lääkäreiden kanssa, että viimeisen 10v aikana on yksi punktio vaatinut laparoskopian, eli vuotanut niin että jouduttu leikkaamaan.
 
Hahaa Darni, joo ei oo testaustulosta ei.. eikä siihen teräshermmoja tarvii kun tuloksen tietää niin monen kerran jälkeen jo muutenkin.. kysymys kuuluukin että miksihän tätä edes jatkaa.. Ja vuoto kertoo sen jo ennen testipäivää..
Minä en tiiä amh:sta tai mistään mitään. En tiiä mitä ne julkisella rutiinilla ottaa. En sillon hoitojen alussa tajunnut ees kysellä mitä otettiin tai mitä näytti, kun jotenkin vaan sillon ajatteli et kai ne kertoo jos oli jotain häikkää jossain, ja varmaan olis kertonut. Nythän pyysin et kaikki testattas uusiks ennen viimisen siirtoa, niinkun siitä nyt iloa olis näyttäävär sit mitä vaan..
 
Minäkin täällä taustalla vielä haahuilen, en ole uskaltanut siirtyä plussanneiden puolelle vaikka toistaiseksi kaikki lienee kunnossa. Varhaisultra on reilun viikon päästä... :unsure:

Darnllle tulin toivottamaan hurjasti onnea ja tsemppiä huomiseen puntioon! (y) Vitsit että mä pidän peukkuja hyvän ja laadukkaan saaliin puolesta. :love:

Lullabylle myös kovasti onnea perjantaille! :) Ymmärrän hyvin tuon että pienempi solumäärä harmittaa, kun joutuu kuitenkin ison rumban käymään läpi. Mutta oikeasti kymmenenkin solua on minusta hyvä saalis, varsinkin vähän vanhemmalle, eikä siihen onnistuneeseen raskauteen kuitenkaan tarvita kuin se yksi. :love:

Siida, onpas kurjan kuuloinen tuo ihottuma, toivottavasti siihen löytyisi pian kunnon apu. Tsemppiä ja hyvää kasvua muniksille, ihan hyvin ne pienemmätkin voi vielä ehtiä mukaan! (y) Aika pieneltä tuo Puregon-annos minun korvaani kuulostaa, mutta onhan siinä toki hyvänä puolena pienempi hyperin riski. Kaikille munisten karkaamista pelkääville sanoisin, että eiköhän se oikeasti ole tooodella harvinaista. Mulla on muutamassa viime hoidossa ollut superpitkä stimulaatio isoilla lääkeannoksilla, ja punktiossa isoimmat follit on olleet jo melkein 30-millisiä. Mutta hyvin ne on siellä aina pysyneet. :)

AMH-arvosta vielä: sehän tosiaan pitäisi suhteuttaa ikään. Mulla arvo oli 1,7 eli ikään nähden (40+) kai varsin hyvä, ja soluja on aina saatu yli 10 (isoilla hormonimäärillä tosin). Mulla on se käsitys, että vasta alle 1:n menevillä arvoilla alkaa munasolureservit olla oikeasti vähissä, ja yleensä myös vaste lääkkeille on silloin huonompi.
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73 ja lullaby
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

AdeliinaJosefiina # 04/2015 #2.#3.ICSI
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#5.ICSI
cherrychoko #7/13#2.#matalat horm. tasot+ siittiöt # 1.IVF/ICSI

Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/3.PAS
Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF

KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS
Kuutio # ? # 1. # selitt.#2.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI

maljakko #12/13#1.#siittiöt#2.ICSI/1.PAS
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV

Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
reason # 5/16# 2. #endo, kohdun rak.poik.# 2.IVF
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#pco#3.IVF/3.PAS
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/2. PAS

Piinailijat: :whistle:
Domi
24.3 (3pv/10.3)

Plussat 2016: :love:
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida1.ICSI/7.PAS (km)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (km)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (3pv)
MaiMei (luomu/letrot)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Roxsnne: Äkkiä aika menee ja sullakin jo eka ultra ihan just❤ Mää kyllä uskon, että siellä kohdussa voidaan tällä kertaa ja VIHDOIN oikein mainiosti. Ja jospa noi mun vähäiset munikset ei tuolta voi karata :)

Mulla ihottuma onneksi alkoi helpottamaan vaikka pistokset jatkuu. Sinkkivoide oli nyt taikasana, saa nähdä onko kuinka kauan. Tässä on turhan monesti käynyt niin, että ensin jokin auttaa ja sitte elimistö tottuu ja kutina jatkuu. Blob, inhottavaa kyllä toi sinunkin kutina :( kyllähän nää hormonit aiheuttaa vaikka ja mitä. Niin kyllä odotan jo punktiota!!!

Domi, kyllä julkisellakin toi arvo mitataan verikokeiden yhteydessä, mutta ei ne siitä mitään mainitse, jos kaikki on lekurin mielestä ookoo. Minäkin kuulin ekan kerran vasta nyt joulun tienoilla ku suunnittelukäynnillä käytiin, ja tämänkin puolivahingossa ja sitte kysyin siitä tarkemmin. Ja lääkärin mielestä se on kuulemma iha hyvä, mutta kun suhteutan monen teiän arvoon, niin ei se kyllä kovin hyvä ole:( ja sen vuoksi toi annos on pieni kun on viriilit munasarjat!? Tosin nyt ei lähetty hakemaankaan isoa munis määrää vaan kohtuullista, mutta ei kuitenkaan iha näin surkeeta, eli olisi varmasti pitänyt olla isompi annos. Nythän sitä vähän nostettiin. Saapa nähdä. Toisella puolen oli vaan yks isompi ja toisella puolen 3 mutta niitä pienempiä siellä kyllä näkyi jos vaan mukaan vielä ehtivät. Ja lääkäri mainitsi siitä amh arvosta noin yleisesti, että se on heille tärkein indikaattori mikä kertoo hyvin paljon siitä miten kunkin kohdalla edetään.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
kalabaliikki Juu, onhan se ymmärrettävää että jos on toistuvia keskenmenoja niin siitä maksais melkein mitä vaan että välttys niiltä jatkossa....
Roxanne, oishan se 10 solua jo tällä ikää ihan hyväkin tulos, mutta aiemman perusteella tietäen noistakin vielä osa on tyhjiä, ja sitäkin pelkää että miten moni jo tällä kertaa...mutta sen yhden toivon varassa ja tosiaan, näillä mennään eikä muutakaan voi.. Valmiiks ahdistaa jo kun ne sitten kuulema joka päivä soittelee väliaikatietoja niistä.

Eikös toi amh oo joillain parantunukin myöhemmin? Ettei joku heikompi arvo välttämättä mikään kiveen hakattu oo.. mitenkähän se niin voi mennä, vai oisko sitten niin kuten joidenkin tutkimusten mukaan että munasoluja voi syntyä uusia aikuisiälläkin!? (y)
 
Marrasmai, eikä!! Voi itkujen kevät ja pakkanenko nyt tyhjä!? :( Iso pettymys, voimia kovasti❤

Lullaby, ku mää taas oon siinä käsityksessä, ettei se voi nousta!? Sen laskua varmaan pystyy tietyillä asioilla (elämäntavat, vitamiinit...yms) ehkä hidastamaan, mutta voiko se oikeasti nousta!! Tuo oliskin aika lohdullista.

Nyt onneksi taas muutaman päivän hiljaiselon jälkeen muninsissa tuntuu paineentunnetta ja vihlontaa, jospa toi isompi annos sais jotain aikaiseksi. Mulla oli viimeksi 20 follua ja 14 munasolua, 7 loppujen lopuksi pakkaseen, eli lähes puolet ei hedelmöittynyt (tuoresiirto tehtiin) Nyt jos saatais edes se 5-10 solua, niin jospa edes pari alkiota tulisi. Kummasti toiveet realisoituu kun totuus tulee päin naamaa, että enää ei oo nuori ja kaikki käy koko ajan hankalammaksi.

Noniin, nyt lippu korkealle ja toivotaan meille kaikille parasta onnistumista❤
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Ihan pikapikainen kommentti täältä taustalta...

Kyllä, amh voi todellakin nousta! Mulla oli ekassa mittauksessa <0,2 eli mittaamattoman huono, mutta seurantamittauksessa se oli noussut 1,5:een! En tiedä mikä vaikutti, mutta näin se vain meni.

Nyt palailen taas taustalle omaa PAS-hoitoa odotellessa :D

Mutta Roxanne! Mahtavaa! :love: Ja muillekin plussanneille tietty onnittelut (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne ja Darni73
marrasmai voi ei! :cry: voimia kovasti, kyllä taas koetellaan :(

Siida hyvä että ihottuma on lähtenyt rauhoittumaan (y)

Darni73 onnea saaliista! :)

Oon täällä taustalla lueskellut teidän kuulumisia ja juttuja, mutta en millaan tahdo muistaa kaikkia (n) joten pahoittelut siitä.
Kertokaa te joilla ollut primolut nor käytössä, milloin on vuoto alkanut viimeisen lääkkeenoton jälkeen?? Itse otin lauantaina viimeisen napin ja vuotoa ei näy ei kuulu. Ei ole oikein edes mitään menkkaoireitakaan (n) hoitajakin sanoi edellisellä käynnillä et vuoto yleensä alkaa pari päivää kuurin jälkeen, että tiistaina tai keskiviikkona pitäisi viimeistään alkaa. Menekööhän meidän hoito tältä kierrokselta nyt sit ihan puihin jos vuoto alkaakin vasta tyyliin viikonloppuna..
 
Love- mulla aina alkanut 3pv viimeisestä tabletista mutta juurikin viimeksi, lauantaina otin viimeisen tabletin ja vuoto alkoi vasta torstaina.. kyllä ne sieltä tulee(y) mutta mulle sano lääkäri että huonoon aikaan alkoi vuoto sitten muita aikoja ja suunnitelmia ajatellen, en kyllä kysyny et minkähän takia?! Mutta sitä en osaa sanoa jos viikon loppuna sit alkaa...
 
Olen täällä välillä taustalla lueskellut, mutta omista hoidoista ei ole ollut oikein mitään sanottavaa. Viimeisin siirto tuossa helmikuun lopulla oli taas negatiivinen ja samalla tyhjeni pakkanenkin, kun olivat joutuneet sulattamaan kaikki kolme jäljellä olevaa. Kaksi rupuisinta kuukahti siis sulatukseen. Nyt ollaan hoitotauolla ja odotetaan 2. IVF, joka todennäköisesti on elokuussa edessä. Toistaiseksi mennään ihan rauhallisin mielin ja toivotaan, että seuraavalla kerralla saataisiin parempia tuloksia. Onneksi on kevät ja kesä tässä välissä, niin tuntuu jotenkin helpommalta tämä odottelu.

Oikein kovasti onnea matkaan kaikille (y) Käyn varmasti ainakin lueskelemassa, vaikka en niin kirjotteliskaan ennen seuraavien hoitojen alkua.
 
Minäkin täältä taustalta huhuilen. Meilläkin hoitotauko menossa. Kesäkuulle tuli suunnittelukäynti joka tietää sitä, että 2.icsi menee elokuulle. Toisaalta tauko tehnyt hyvää. Oon tässä itseäni niin henkisesti kuin fyysisesti hoitanut ja kiinnittänyt huomiota terveellisiin elämäntapoihin. Jotenkin hukkasin itseni noissa ensimmäisen kierroksen hoidoissa ja nyt on aika satsata itseen. Miehenkin kanssa ollaan myös panostettu enemmän parisuhteeseen kun sekin tahtoi jäädä taka-alalle. Oltais kyllä haluttu aloittaa hoidot aiemmin mutta minkäs teet kun täytyy jonottaa. Siirryttiin siis yksityiseltä julkiselle.

Oikein paljon onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille!
 
Blobille huutelen, että mullakin tuli vajaan viikon verran ruskeaa tuhruvuotoa (rv 5+4 - rv 6+3), polilla eivät siihen juuta tai jaata sanoneet, mikä kanssa ärsytti. Mutta nyt siis tiistaina se loppui kun seinään, maanantaina on uus ultra. Ilmeisesti siis aika yleistä on, vaikka kyllähän se sydämmen heitti kurkkuun kun huomas että vuotoo tullut... :(
 

Yhteistyössä