IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

AdeliinaJosefiina # 04/2015 #2.#3.ICSI
Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#5.ICSI
cherrychoko #7/13#2.#matalat horm. tasot+ siittiöt # 1.IVF/ICSI

Darni73 # 2012 #1.yht # ikä+simpat # 5.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/3.PAS
Kerttu80 #11/14 #2.#selit.#1.IVF
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF

KuuBe #2013# 1. #selittämätön#1.IVF/1.PAS
Kuutio # ? # 1. # selitt.#2.IVF/1.PAS
love-# 2014# 1. # siittiöt# 2.ICSI

maljakko #12/13#1.#siittiöt#2.ICSI/1.PAS
marrasmai # 2015 #1. # siittiöt # 3.ICSI/2.PAS
Mimmivaan#2011#1. yht# selt./ei ovul.#1.IFV

Nappeus #2014#?#PCO/siittiöiden määr.vaiht.#2.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/9.PAS
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
pipa84 #04/15#1.yht#azoospermia #2.ICSI
reason # 5/16# 2. #endo, kohdun rak.poik.# 2.IVF
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä#3.IVF
Siida #?#2.#siittiöt#2.ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI
Toivo2016 #3/13#1.#pco#3.IVF/3.PAS
Zoona#7/2016# 2. # selittämätön # 2.IVF/2. PAS

Piinailijat: :whistle:

lullaby
9.4 (4pv/28.3)
Siida 13.4 ? (3pv/30.3)

Plussat 2016: :love:
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida1.ICSI/7.PAS (km)
Syys:
AdeliinaJosefiina 2.ICSI/2.PAS (km)
Ravishing 1.IVF (km)
Reuna 1.IVF/1.PAS (5pv)
shelterme 1.IVF (2pv)
Deseo 2.IVF (2pv)
Loka:
Pussipiru 2.ICSI/1.PAS (2pv)
Roxanne 4.ICSI/1.PAS (kem)
Toivo2016 3.IVF/2.PAS (ku)
Yrittäjä J 2.IVF/ICSI (2x4pv)
love- 1.ICSI/4.PAS (kem)
Marras:
Adelmiina_ 3.IVF (5pv)
Toive* 2.IVF/1.PAS (2x5pv)
Sphinx 3.ICSI (5pv)
Siida 1.ICSI/8.PAS (kem)
Vilijonkka_ 2.IVF/ICSI/1.PAS (3pv)
Joulu:
marrasmai 3.ICSI (kkm)
Kesäheinä-78 6.IVF (kem)
Talvi82 (luomu)
Toivo2016 3.IVF/3.PAS (km/ku)
Roxanne 5.ICSI/1.PAS (kem)
cindra 1.IVF/1.PAS (5pv)

:love: Plussat 2017 :love:
Tammi:
Bridge 5.ICSI (tm)
Naanaa (luomu)
Helmi:
vipe1986 2.IVF/ICSI/1.PAS (2x3pv)
kalabaliikki 1.IVF/2.PAS (5pv)
marrasmai 3.ICSI/1.PAS (kem)
Jantzu 1.ICSI/2.PAS (km)
MaiMei (luomu/letrot) (kkm)
Maalis:
Jansku00 1.ICSI/1.PAS (5pv)
Roxanne 6.ICSI (5pv)
Blob 1.ICSI/1.PAS (5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Voi poistaa jo.. tyhjät tikut ja jomotuksia selässä. Kyllä sen jo tietää ettei niihin enää mitään ihmeitä tuu ilmestyyn...ei tullu vauvaa enää tälle vuodelle. Kiinnostaa ihan vitusti jatkaa tahmapallojen tunkua sinne....
Klinikalta yli 4 tonnin lasku, hiukan on hinnat noussu sitten viime kerrasta.
Myydäänköhän pc-liuskoja enää Tampereen keskustassa missään? Niitä (o-testejä) ei tietenkään oo enää sokoksella mistä ne ennen oon hakenu...vaikka sama kai se jos muutaman euron enempi joutus niistäkin maksaan tässä konkurssissa.
 
Eikä Lullaby :( en ala. Teehän vielä ihan oikea testi. En kyllä tiiä saako Tampereen keskustasta noita, mutta voisin kuvitella että Sokoksen tai Stockmannin ruokapuolelta löytyiskö? Älä ihan vielä luovuta, vaikka kyllähän sitä kroppansa tuntee. Ei oo toivoa täälläkään enää ku edelleen vuotanu koko päivän. Mikä pp sulla on menossa?
 
Tänään pp6 eli ois voinu hyvin jo näkyä ja viimestään huomenna. Se 5 päivänen blastokin näky jo pp5 vaikka hcg oli heikompi kun onnistuneella...toisaalta sekin näky myös vasta pp5. Että sen häviävän pienen toivon varassa vielä huomiseen jos tääkin nyt ois joku niin hidas, sitten on kyllä kirves kaivossa.
Hämää sekin kun biologi nimitti sitä nyt pakkaseen mennyttä "PIKKUblastoks".. eli onko sekin joku alikehittyny ressukka jonka varaan ei mitään valtavia odotuksia kannattas laskee.
Sokoksen alakerrassa oli pc:n r-testejä ja niitä ostinkin mutta o:t pitäs vielä jostain metsästää.. kaipa sitä Citymarketissa pääsee ennen pas:ia käymään, siellä kai ainakin pitäs olla. Stockmannilla en nähny kun rfsu:n puikkoja ja alakerrasta en edes löytäny "intiimi"hyllyä jossa on siteitä, deodorantteja yms. missä ois voinu olla :eek:

Sullahan vaikuttas nyt paremmalta, jos nyt jo näkyy jotain viivaa! En kyl oikein siitä kuvasta erottanu mut varmaan se kamera "syö" sen. Oliko sulla siis kypsytykseenkin gonapeptyl tms.?
 
Lullaby, älä heitä kirvestä kaivoon vielä! Mä testasin viime siirrossa blastolla negan pp5 ja olin jo maani myynyt, mutta sit seuraava testi pp6 illalla olikin jo ihan selvä haamu. Sinällään noi tunteet on kyllä erittäin tuttuja - muistan itsekin hyvin, miten ne klinikan laskut aina tuli just silloin kun nega oli varmistunut. Oli se vaan musertava tunne, kun tiesi että kohta valuu 4000 euroa vessanpönttöön (meillähän ei monesti saatu edes mitään pakkaseen). :notworthy: Kovasti peukkuja pidän sulle, ja onneksi siellä pakkasessa on vielä toinen toivonhippunen!

Siidalle tsemppiä! On kyllä toooodella aikaiset päivät sulla vielä, mut sydämestäni toivon että viiva alkaisi vahvistua. (y)
 
Lullaby, älä vielä masennu <3 hormonin määrä on niin yksilöllistä, ja ei mullakaan silloin pp4-pp5 kovin selkeä haamu ollut, sellainen että piti pitkään tuijottaa ja vielä hokea itselleen että kyllä siinä jotain on :cool:
 
Heipparallaa! Lullaby, testasitko jo ihan oikealla raskaustestillä? Määhän taas aamulla tein ja eilen tuli miehen kanssa vääntöä, että näkyykö mitään vai ei, niin tänään sano, kun lähetin kuvan, että eihän tuota nyt tarvinu ettiä. En tiiä, PC ei oo ennen mitään turhia viivoja antanu, liekkö sitten huonontunut testit ku jotain tuo antaa. Yks kumma juttu on se, että nenä ollu ihan tukossa siitä saakka ku tää vuoto alkoi ja pää kipeä. Nenä oli tukossa tosi voimakkaasti silloin ku tyttöä odotin. Noissa muissa lyhyissä raskauksissa ei oo niin selkeästi tätä ollu. Joo, ja varmasti tämän epätoivon keskellä on helppo tehdä oireita vaikka millä mitalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73 ja Blob
Siida, en usko että on huonontunu ku mulla tuli samoja viivoja :ROFLMAO:
Parin päivän päästä sullakin pitäis jo olla selkeämpi niin ei tarvi arpoa. Mä säilytin ne tikut vertailua varten niin kauan että oli vahva viiva :LOL:
 
En oo tehny vielä mitään r-testejä, se ois ihan turhaa kun o-testeissäkin noin heikkoo.. 6pv blasto näky viimeks vasta pp7 tosi hailuna. Onhan se säälittävää tihrustella jotain o-liuskoja et onko nyt normaalihailua tummempi vai ei, mut kun niissä on ennenkin näkyny ekana.. ja joo, ehkä siinä tän aamusessa oikein hyvällä tahdolla ja mielikuvituksella voi erottaa aavistuksen enempi väriä kun eilisessä, mikä näkyy nyt kuivana paremmin, mutta pitäshän sen tässä vaiheessa jo selkeempi olla. Toisaalta onhan ne alkiotkn yksilöllisiä, 6pv onnistunu blasto näky pp5 paljo hailummin (suunnilleen samoin kun nyt tää) kun se 5pv joka meni kesken..tosin sehän olikin sit kahdeks jakautunu.
Tänään oon menossa yökylään, niin tarvii siellä jatkaa jotenkin vaivihkaa kusitikkututkimuksia. Pahoin pelkään ettei enää huomenna näy edes mitään tollastakaan...sithän se viimestään alkaa olla selvä peli.

Siida, kyllä siellä varmaan jotain ainakin yrittää tapahtua!
Itekin koitan lohduttautua sillä jos nyt näkys edes joku kiinnittymisyritys, tarkottas sitä et pystyy kohdussakin kehittyyn blastoks, mitä oon epäilly vahvasti että endomyrkyt aina pilaa sen, eikä ois täysin ehkä ollu mun vika että meni vituiks...kun ei malttanu antaa kasvaa rauhassa maljalla sinne ainakin 5 päivään. Ties miten hyvä blasto siitä ois voinu tulla jos en ois hätiköiny ja siirretty liian aikasin..:mad::(
 
En kyllä oo niinkään varma että mittään tapahtuu. Onneksi ei enää vuoda ku ihan vähän. Aamun jälkeen tää tukkonen olokin helpottanut. Liekkö johtui kuitenkin vain menkoista, tai mikä välivuoto tämä lie. Pitäisköhän mun soittaa polille ja kysyä, että saisko ultra-ajan kai ne ultralla näkis, että onko uus kierto alkamassa ja munasarjoissa uus kierto alkanut. Jos pääsisi heti pääsiäisen jälkeen passiin.
 
Mulla tuskin enskierossa tehdään mitään kun on pakollinen tauko punktion jälkeen. Ehkä parempi niin, kun ne on yleensä aina jotenkin omituisia, venähtää pidemmiks tms. ettei menis ainoo arvokas blasto sekin johonki paskakiertoon. Vaikka harmi et menee kuukaus haaskuun. Eli toukokuulle seuraava yritys.
 
Lullaby, toi jossittelu just on ärsyttävää, arvaappa oonko mää täällä miettiny pääni puhki jos jos jos.....ja paskat :( mitään ei enää voi muuksi muuttaa. Oon miettiny, että pitäiskö mun soittaa polille ja pyytää ultra-aika. Kyllähän ne siinä näkee, että onko uusi kierto lähteny alkuun vaikka eikö. Oliko nämä siis menkat (itse kaikesta huolimatta tiedän että nämä oli just ne) Tosin toivon kovasti muuta, mutta ei mun kohdalle käy koskaan ihmeet. Tässä nyt tarvittais aika suuri sellainen. Tukkoinen olokin on nyt päivän mittaan helpottanu. Saattoi olla vaan vuodosta johtuvaa limakalvojen ärsyyntymistä, tai hormoneiden aiheuttamaa.

Lullaby, jospa sulla kävisi se ihme :)
 
@Siida, eikös siinä hyvinkin ole vielä noilla päivillä toivoa, jos testikin eilisestä selvästi vahvistunut. En oo kertaakaan saanut PCllä turhia viivoja. Täällä kyllä vielä peukut pystyssä, että se siitä nyt lähtis vahvistumaan.

@lullaby, tsemppiä testailuihin. Oman jännityksensä tuo kyllä seurailuihin, kun kyläilee. Me ei olla paljon puhuttu hoidoista kenellekään ja aina vieraiden tullessa kauhea tarkistaminen, ettei oo unohtunut mitään paljastavaa näkyville. Itse en oo kodin ulkopuolella testaillut, mutta voin kuvitella että melkoista agentti-touhua.

Täällä r-testit vahvistunut. PC alkaa olla tasavahva. Soitin polille tuloksesta ja ultralähetteen sijaan sain nyt lähetteen verikokeeseen. Katsotaan huomenna sitten uusiksi, onko koko ultra tarpeen... Yöllä otin panadolia, kun kuukautiskivut haittasi nukkumista. Ja tuli kyllä yöllä sen verran kirkasta vuotoakin, että normaalisti laskisin kierron alkaneeksi. Tänään ei sitten ole vuotanut enää uutta verta, mutta kyllä viime öisen jälkeen on omat toiveet aika nollassa.

Onneksi oli hyvin ymmärtäväinen hoitaja puhelimessa ja itse ehdotti noita verikokeita. Kolme viikkoa kuitenkin todella pitkä aika elätellä ultraa odottaessa turhaa toivoa, jos nyt jo mennyt kesken.
 
Niin, kyllä sitä valtavaa ihmettä tännekin tarvis että se tosta enää muuks muuttuis....ei oikein viitti enää turhaan uskoo.
Kai sun Siida ainakin verikokeessa kannattaa käydä? Saitko mitään lähetteitä polilta, tai saako sieltä? Tuolla yksityisellä nykysin annetaan aina siirrossa valmiiks mukaan mutta harvemmimpa niille tarvetta on ollu.. en todellakaan mee jollei kotitesteissä näy häivähdystäkään.
Oliko teillä vielä jotain alkioita pidemmässä viljelyssä vai muistanko väärin.. menikö ne pakkaseen? Ootko nyt jatkanu tukilääkityksiä kaikesta huolimatta, esim. laitoitko sen gonapeptylin?

rouvaNiisku, niinpä, onneks ei oo sen vieraampia kylässä kun porukat jotka tietää hoidoista, mutta noloo se silti jotenkin on jos huomaa...yks heiluu siellä ihan hulluna joidenki naurettavien kusikuppien ja tihrustelutikkujensa kans....joo-o :LOL:
Toivotaan vankkoja lukemia verikokeesta (y)
 
rouvaNiisku: Sulla näyttö kuitenkin hyvältä tilanne, kun vuodoista huolimatta viivat on vahvistuneet. Uskon että saat kyllä ihan kelpo tuloksen verikokeesta. Toivottavasti on vain vaaratonta vuotoa ja kipuilua. Toi on niin hermoja raastavaa kun saa olla sydän syrjällään koko ajan ja välillä toivo elää vahvana ja hetkessä taas fiilis on pohjamudissa. Voimia hirmuisesti ❤

Muoks, Lullaby, kysyit että jatkoinko lääkitystä. Siis jatkoin. Sunnuntaina laitoin sen gonapeptylinkin.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään mitattu hcg oli 315. Ilmeisen matala näille viikoille (kolme viikkoa punktiosta). Lisäksi runsasta vuotoa, eli eiköhän tämä ollut tässä. Onneksi nyt edes näin aikaisin meni kesken, ettei tarvinnut surra ihan valtoimenaan. Ja hei, sainhan nähdä plussan testissä ekaa kertaa.
 
rouvaNiisku: Älä vielä toiviasi heitä❤ Pysyviä plussia on saatu vuodoista ja alhaisista hcg lukemista huolimatta, mutta toki se on aina mahdollista, että on mennyt kesken. Voimia kovasti epävarmuuden keskelle. Toivotaan parasta!
 
Voi kurjuus rouvaNiisku jos noin nyt on :cry: mulla tais olla 5pv blastolla pp15 hcg 305. Se kehitty kuitenkin kahdeks jakautuneena rv8+ saakka. Onko sulla vielä tarkistustestiä?

Täällä varmistunu että tyhjäks jäi tämä arpa. Lopetan tukivitamiinit tähän ja turha kai zumenoniakaan on jatkaa. Tekis mieli jättää jo lugetkin ja antaa vuodon tulla. Tuskin ainakaan sunnuntaille menee, vaan teen sen varmistusnegan kun vuoto alkaa.

Jospa sulla Siida ois vielä toivoa tälle vuodelle.
 
Eikä Lullaby :( Älä niitä lugeja vielä kuitenkaan lopeta, vaikka kyllä se turhalta tuntuu laittaa kun mitään ei näy. Mulla taas aamulla vuoti vähä enempi. Tosin taas rauhoittui, mutta perässä tullaan, uskon näin. Ei tästä mitään tuu. Apteekin testi anto tänään juuri ja juuri nähtävän varjon. Mieskin sen näki, eikä kakistellut yhtään, mutta silti tuntuu ettei noi viivat muutu vahvammiksi ollenkaan. Pp6 kyllä vasta, mutta silti.
 
Siida: Mä en saanu apteekin testiin edes varjoa vielä pp7:kään vaikka siirrettiin blasto...

----

Mä sain ihan kuolettavan flunssan..pää räjähtää ihan just tästä rään määrästä..

Taidettiin selvittää mistä mun rajut vuodot johtui..mullehan määrättiin klexane verenohennuslääkkeeksi heti plussasta asti. Jätin sen pois nyt (lääkärin luvalla) vähäksi aikaa ja kas kummaa, aamuisin ei oo enää tullu kirkasta verta ..
 
Joo, kai niitä tahmapalloja pitää jatkaa muodon vuoks ettei tuu sit klinikalla valitusta että miks lopetin ennen aikojaan... tosin onhan sitä nyt omaakin keltarauhasta että jos siellä kaikista todennäkösyyksistä huolimatta jotain ois, niin kai se siellä niilläkin pysyis. Mutta ei mulla noi jomotukset ennenkään oo väärässä ollu, että kun ne ilmaantuu niin ei kannata toivoo enää mitään. Lisäks vielä kivat hikipuuskat ja välillä (lugen aiheuttama?) palelu ja näppylät otsalla. Siis selkeet "just ennen menkkoja" -oireet ollu jo pari päivää.
 
Hei me pidetään yrityksessä nyt tauko kun ei haluta toiselle lapselle synttäreitä samalle kuulle kun esikoisella on.....

Tälläistä tuli tänään luettua :mad:
En ees tiedä miks käyn lueskelee muita ketjuja.
Pitäs pysyy vaan tän ketjun kuulumisissa.
Enkä tiedä mitä mä tänne näitä purnaan, no kuhan purnaan. Sori

Kylläpä nyt monella täällä on piinailut huipussaan(n) tsempit !

Mut mulla pistelyt jatkuu vielä ja ihan lupaavalta saalis määräkin näytti olevan tulossa kun ultrassa käväsin.

Lullaby ei nyt luovuta!!!
Siidalle nyt vahvistumista, jännää:barefoot:
 

Yhteistyössä