Ivf hoitoja lapsettomille

Palailenpa taas nöyränä tänne. Minä hölmä luulin, että vihdoin olisi meidän vuoro onnistua mutta olisihan se pitänyt tietää miten tässä käy. Plussasin siis 1,5viikkoa sitten ja viivat vahtistui kunnolla. Eilen tuli tunne että oireet loppui kuin seinään, pientä äklötystä tosin edelleen. Tein eilen testin ja viiva haalistunut tooosi paljon. Testasin vielä digillä ja se näytti enää että raskaana 1-2, eli hcg on lähtenyt laskuun. Eilen alkoi kyljessä kipu ja yöllä myös hartiassa pistos. Nämä voi viitata kohdunulkoiseen raskauteen. Se on jo kerran koettu ja nyt mä toivon että se olisi vaan normaali keskenmeno. Soitin polille ja sieltä annettiin ohjeeksi olla yhteydessä tk:hon ja sitä kautta mittauttaa hcg. Että ottaa päähän alkaa tässä mielentilassa selittää tilannetta ihan uppo-oudolle henkilölle. Aiemmassakin kohdunulkoisessa kävin hoitopaikan kautta hcg:t mittauttamassa. Tällasta siis täällä. Toivon teille muille marempaa onnea! Tervetuloa takaisin taukoilijat ja tsemppiä tulevaan hoitoon!
 
valoa, olen kovin pahoillani. :( Paljon voimia.

).( Viime aikoina oma jaksaminen on ollut hyvin heikoilla kantimilla. Aina, jos on hetkeksi ollut aikaa pysähtyä ja hoidot on tullut mieleen, niin heti tulee kyyneleet silmiin tai itku. Lääkärikäynnit on myös viime aikoina useasti mennyt itkemiseksi. Eilen lääkäri sanoi, että psykiatrinen sairaanhoitaja voisi olla hyvä vaihtoehto, mutta heillä on niin vähän resursseja antaa apua. Ehdotti työterveyden puoleen kääntymistä, mutta se tuntuu jotenkin oudolta, kun eihän nämä lapsettomuusasiat työnantajalle kuulu. Oon vähän hukassa, että mistä sitä apua lähtisi hakemaan... Kyynelsilmin kun käynnin jälkeen menin vielä hoitajan juttusille, niin se sanoi, että nämä asiat ei ole niitä elämän pahimpia juttuja ja nämä on sellaisia asioita joista pääsee yli. Että odotapa tyttö kun tulee ihan oikeita sairauksia. :O Ja joo, kyllä, itselläni elämässä on tapahtunut paljon kamalampiakin asioita. Mutta kun ne on käsitellyt ja niistä on päässyt yli, on ollut suht helppoa jatkaa. Mutta kun tämä suru vaan jatkuu ja jatkuu, eikä ota helpottaakseen. Tästä ei samalla tavalla pääse yli, kun syy suruun on niin läsnä jokapäivä...
 
Hydrangea, ymmärrän sun tuntemukset täysin :( Mä olen jotenkin olettanut, että Taysin kautta olisi saatavissa myös henkiseen jaksamiseen apua, jos tarpeen. Tosi ikävä kuulla jos näin ei olekaan. Toivottavasti löydät apua jotain kautta, keskustelusta ulkopuolisen ammattilaisen kanssa varmasti olisi apua omien tunteiden purkamiseen..

Mulla syyskuinen hoidon täysi epäonnistuminen oli kauhea pettymys ja asiat on pyörinyt mielessä ja valvottanut myös öisin jatkuvasti siitä saakka. Ei pelkästään pitkään odotetun hoidon epäonnistuminen, vaan myös tuleva hoito ja sen lopputulos kauhistuttaa.

Itse etsin sen verran tietoa, että esim ovumia kai tarjoaa keskusteluapua/psyykkistä apua myös pareille, jotka ei ole varsinaisesti heidän asiakkaana. Maksusta tietenkin ja en tiedä miten käytännössä. Itse olen myös lähellä sitä pistettä että tarvitsen apua ja ei kai se auta kuin sitä aktiivisesti hakea...
 
Tunkeudun teidän pinoon vierailulle...

Kommentoin tänne valoalle että oon tosi tosi pahoillani :'(

Hydrangea mulle työlääkäri kertoi, että heidän kautta pääsee juttelemaan jos on tarvetta, eli kyllähän se oma olotila vaikuttaa myös työssäjaksamiseen ja sillä tavalla kuuluu heillekin, että voisit jutella jonkun kanssa ja helpottaisi. Tuohon toiseen sanoisin että puppua sairaanhoitajan höpötys! Nimenomaan lapsettomuus on se mistä on vaikea päästä yli vaikka joskus sen lapsen saisikin, kyllä se jäljet jättää ja varsinkin jos/kun hoitoja kertyy enemmänkin. Aika parantaa (niin kuin mulle on osittain käynyt vaikka lasta ei vielä ole), mutta aika ajoin tulee vaikeita hetkiä ja sitten itkettää kaikki. Kovasti jaksamista ja toivottavasti saat jostakin apua!
 
aurora, kiitos vastauksesta. Toivottavasti saisit myös tarvittaessa apua jostakin tai muuten enemmän iloa elämään. Itsekin oletin, että Taysin kautta saisi apua, mutta lääkärin jutut antoi sellaisen kuvan, että apua ei saa kovin helpoin perustein. Me oltiin vielä viime keväänä Ovumian asiakkaita, mutta rahan takia ja koska tie näytti vievän kohti näitä IVF-hoitoja, päätettiin vaihtaa Taysiin. Ovumia voisikin olla yksi vaihtoehto. Heillä oli myös ihana asioida siksi, kun hoitajat oli niin hyväsydämisiä ja heillä oli aikaa jutella ja he ottivat asiat vakavasti. Taysissa olen joutunut asioimaan aina sen yhden saman hoitajan kanssa, jonka kanssa ei tulla oikein juttuun...

Jotenkin on ollut myös vaikeaa myöntää itselle, että alan olla siinä tilanteessa, että tarvitsisin ulkopuolista apua. Se ei meidän perheessä ole tullut kysymykseen ja on jotenkin häpeällistä. Vaikeista asioista kun on aiemminkin selvitty, niin en uskonut lapsettomuuden aiheuttavan näin suurta surua ja tuskaa. Toisaalta nykyiset surut taas avaa ne vanhat haavatkin, jotka eivät ole ehkä parantuneet täysin. Toisaalta taas mietin, että ehkä turhaan hätiköin ja jos nyt hetken vielä jaksaisin. Seuraava hoito voi hyvinkin onnistua, niin ehkä sitten jaksaisin taas paremmin... Toisaalta myös ollaan vielä päästy aika helpolla. Takana ei ole keskenmenoja tai raskaudenkeskeytyksiä, niin valitanko vaan turhasta. Täytyisikö sitä vaan yrittää jotenkin ryhdistäytyä...
 
johkunen, kiitos myös sulle. Samaa mieltä olen myös noista hoitajan höpötyksistä. Ei taida hänellä olla omakohtaista kokemusta, niin toisaalta en voi edes olettaa, että voisi täysin ymmärtää. Kyllä tämä mieliala myös hyvin vahvasti työssäjaksamiseen vaikuttaa. Ennen viihdyin hyvin työssäni ja aamuheräämisten kanssa ei ollut ongelmaa. Nyt on vaan niin vaikea saada itsensä aamulla sängystä ylös ja jaksaa tsempata koko päivän.
 
Laiskuuttani kopsasin tekstin toisesta pinosta:

Nyt se varmistui että kesken on mennyt. Helpotuksen huokaus, ettei todennäköisesti ole kohdunulkoinen. Kerran sen kokeneena olen helpottunut että on vain keskenmeno. Hullua sanoa näin. Hcg:n tuloksen sain äskön ja se oli enää 45. Aika hurjaa, että lauantaina näytti vielä tosi vahvaa plussaa ja yhtäkkiä se romahti. Eikö hcg puolitu aina joka toinen päivä? No mutta mieluummin näin kuin että oltas sitä jouduttu seuraamaan viikkotolkulla. Viimeksi jouduin kulkemaan labrassa useamman kerran viikossa kolmen viikon ajan, kun hcg ei alkanut tippumaan (oli silloin 650, eli liian alhainen normaaliin raskauteen). Metotreksaatin avulla saatiin raskausmateriaali surkastettua ja tilanne saatiin päätökseen. Sen vuoksi on helpottavaa, että saan tämän nopeammin pois alta ja jatkaa elämää eteenpäin. Tätä kirjoittaessa alkoi myös vuoto, eli kyllä tämä on nyt tässä. Osaako kukaan sanoa, voiko pasia tehdä tähän kiertoon vai täytyykö pitää yksi välikierto? Pitääkö paikkaansa, et keskenmenon jälkeen olisi paremmat mahdollisuudet raskautua?
Kiitos teille tuesta!
 
Valoa :hug::'( Sinuna pitäisin välikierron, että kroppa ehtii vähän hengähtää ja veikkaan, että lääkärit suosittelee sitä myös. Onko teillä monta pakkasessa? Niin jotkut väittää, että keskenmenon jälkeen olis paremmat mahkut, mutta näihin asioihin liittyy niin paljon erilaisia uskomuksia ja mutu-tietoa, että en tiedä, mikä se totuus sitten on. Voimia teille:flower:!
 
Toive13: Soittelin uudestaan polille ja kyselin jatkoista kun vuotokin alkoi. Siellä hoitaja sanoi, että siirron voi tehdä jo seuraavaan kiertoon. Mulla on ultra ennen siirtoa ja siinä katsotaan, et kaikki on ok siirtoa varten. Meillä on pakkasessa vielä kolmeen siirtoon alkioita, jos ne vaan kaikki selviää.
 
Jaksuja Valolle :hug:
Minäkin luulen että tässä tapauksessa suositellaan välikiertoa kun raskaus kuitenkin on alkanu.
Omasta kokemuksesta voin kertoo, että ei ainakaan meillä pidä paikkaansa tuo keskenmenon jälkeen paremmin raskautuminen. Sain kaksosista km rv18 ja sen jälkeen on ollu vaan kemiallisia tai tyylipuhtaita negoja. Mutta tokihan se voi joillakin oikeestikin mahiksia parantaa.
 
valoa :hug: Voimia teille! Mukava kuitenkin kuulla että pääsette pian siirtoon.

Tähtitomu ja Helmiina85 stempit tuleviin hoitoihin.

Unelma81,
pidetään peukut että saatte myös pakkaseen huuruneniä. Hyvältä kuulostaa. :)

Hydrangea, suosittelen kyllä kans keskustelua ammattilaisen kanssa. :hug:

Itse olen käynyt työterveyden kautta psykologilla ja hoitopaikassa psyk.sairaanhoitajan juttusilla, joka on hoitanut lapsettomia. Molemmista oli oli apua. Olen käynyt myös murkkuikäisenä perheterapeutilla, minkä vuoksi kynnys hakea keskusteluapua on matala.

Työterveyden kauttakin voi apua hakea ja varmasti sitä sieltä saakin mutta siellä ei välttämättä ole kokemusta lapsettomuudesta. Käynnithän ovat täysin luottamuksellisia, joten työnantajallehan ne eivät millään tavalla kuulu.

Laspsettomuuteen erikoistunut psyk.sairaanhoitaja oli korvaamaton apu. Sain purkaa sydäntä ammattilaiselle, jolla on kokemusta lapsettomista ja heidän auttamisestaan. Ei tarvitse pelätä mitä sanoo, loukkaako ketään...voi vain antaa kaiken tulla. Lisäksi sain apuja, miten käsitellä omia tunteitani ja miten voin toimia erilaisissa tilanteissa jne.

Minä olen sitä mieltä, että älä odota, jos haluat puhua asioista ammattilaisen kanssa. Jos TAYS on ylimitoitettu, hae apua muualta. Puhumaan on hyvä mennä ennen kuin asiat ovat siinä pisteessä, että huonommin ei voisi enää mennä. Yksityisten klinikoiden lisäksi on lapsettomuuteen erikoistuneista terapeutteja (simpukka.info).
 
Valoa, pahoittelut!

Hydrangea, olipa aikamoista puhetta hoitajalta! Uskomatonta että lapsettomuusklinikan hoitaja noin vähättelee. ja tosiaan, kannattaa jutella ammattilaisen kanssa.

).( Itse pitäisi suunnata myös, en jaksa töissä muuta kuin puhua työasiat ja siinä se. en jaksa kuunnella kuinka mahtavaa muiden elämä on, kun on niin lopussa näiden hoitojen jäljiltä. Ehkä saan jotain toivoa, kun käydään yksityisellä puolella nyt juttelemassa.

Tsemppiä hoitolaisille!
 
Heipsis :) Täällä menossa KP 54.. syöty 10 päivän kuuri teroja ja vielä ei ainakaan olen vuotoa näkynyt.. testit näyttää negaa.. Tais mennä meidän mahis tän vuoden hoitoihin. Isäntä on ammatiltaan rengasasentaja ja sesonki alkaa suurinpiirtein samaan aikaan kun meillä olis hoitoviikko ja sillon on tosi tosi vaikeeta olla poissa töistä. voi V ku on vaikeaa.. arghhh:mad:
 
valoa, olen kovin pahoillani. Voimia. :hug:

piu_pau, kiitos rohkaisusta. Taidan olla yhteydessä työterveyteen ja toivon, että asiat lähtee selviämään sitä kautta.

aniraz, voimia. Toivottavasti löytäisit jostain toivoa. :hug:

Jonsku88, toivottavasti vuoto alkaisi pian, jos kerta plussa ei ole tulossa, ja pääsisitte tän vuoden puolella vielä hoitoihin. Mulla alkaa vuoto yleensä 2-3 päivää vikasta terosta, mutta kerran jouduin odottamaan jostain syystä viikon.
 
  • Tykkää
Reactions: piu_pau
Toivounelma Miten piinailu sujuu:flower:?
Unelma81 Pääsittekö siirtoon:heart:?

).( Täällä dpo12 ja kp26/28. Ei normaalista poikkeavia loppukierron oireita eli luomuihmettä ei ole meille tulossa. Oon niin haluton lähtemään tuohon 2. IVF-hoitoon, mutta pakko kai se on. Alkioita viljellään nyt 3 päivää ja pelkään, ettei siirtoon päästä ollenkaan, kun ne kaikki kuukahtaa ennen sitä:|.

ESIKOISTA YRITTÄVÄT IVF-HOITOLAISET
Nimimerkki...........Tuleva hoito..........Ajankohta..........Syy
Unelma81..................1.IVF......... .......lokakuu...........?
Helge..31...............2.IVF........... .....lokakuu?.........PCO?
TybyLiini..33.............1.IVF......... ......lokakuu.........?
Jonsku88..25............1.IVF........... .....lokakuu?.......Selitt.
Toive13..35............2.IVF?........... ...lokakuu........Selitt.
Snipsu...................1.ICSI......... ......lokakuu..........siittiöt
Nannukka81..31 ………3.ICSI …… ......lokakuu ……......siittiöt
Tähtitomu..............3.ICSI.......... .....loka-marraskuu
Simpli..27...............3.IVF.......... .......loka-marraskuu...PCOS
Untuvikko80..........2.IVF.............. ...marraskuu....
Valoa..29..................2.IVF/2.PAS......marraskuu........Endo
Hydrangea..............1.IVF............ ......marraskuu......PCO
Fyi........................1.IVF/1.PAS.........marraskuu...........Selitt .
Nocy..30+..............1.IVF............ ...marraskuu........endo,kilppari?
minskuinen..?..........1.IVF. .............marraskuu........?
Helmiina85..27?.......1.IVF............. .marraskuu........siittiö t?
Haikala...25.............3.ICSI...... .......joulu/tammi...siittiöt/endo/tuuba tukossa
piu_pau..30.............3.IVF....... ........tammikuu........Selitt.
aniraz..32...............3.IVF/ICSI...........helmikuu..............Sel itt.
Maui84..29..............2.IVF........ ......kevät 2014..........Selitt.
Neve.....................1.IVF.......... ............?.........PCO
Aurora*..30..............2.ICSI....... ...........?..........PCO,sperman v-a
Niian..27...............1.IVF/1.PAS............?...............Selitt./sekund.
ambrosio..31...........2.IVF............ .....?...................PCO
RBAM..31................2.IVF/1.PAS........?
Ainox..28................3.IVF...... ..........?....................Selitt.
Tiuku_2013..34........2.IVF............. ..?
grosjean..31............2.IVF........... ....?
Tarana....................2.ICSI........ .......?...................PCO,siittiöt
iiris_lorea..31........…2.IVF.. ..........…?..........…....siittiöt ,keltahormoni
Cassis..30............... 1.IVF................?................se litt.

PIINAILIJAT
Nimimerkki............Hoito...... ........Alkiot.....Testipäivä.....Syy
toivounelma..35........1.IVF/2.PAS......1...........10.10..........En do/PCO/astenozoosp.

PLUSSANNEET
Nimimerkki..................Hoito....... .............Plussauspäivä...Syy
Neela84......................1.ICSI..... .............29.12.12
idealisti.......................välikie rronylläri.......14.1.
Vihervaara..28...........1.ICSI......... ............1.2.
Minnie82..31............1.IVF........... .............29.3.
*keijukainen*..29.......1.ICSI/3.PAS.............11.4.
Neppu_..27.............1.IVF............ .............3.5.
Ameile..36................3.IVF......... ...............6.5.
-strawberry-...............1.IVF.................... .13.5.
milliTU........................1.IVF.... .................16.5.
Haperotta..30.............1.IVF......... ..............19.6. .......Endo
Rachel79....................2.IVF....... .............................Siittiöt
meemir..24..............1.IVF/1.PAS............................Munajoh dinvaurio
Jessica1.................1.IVF.......... .............................Selitt.
Kissatanssi..33.......1.IVF............. .............19.9.........Se litt.
Karoliina81..32...........luomuihme..... ..... .....................?
Deseo.....................1.IVF......... ........................Selitt.

TAUSTALLA/TAUOLLA/TIENRISTEYKSESSÄ...
Mohair
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on tänään testipäivä. Kyseessä siis ensimmäisen IVF:n toinen PAS, tuoresiirtoahan meillä ei päästy tekeen vuodon vuoksi. Nyt tämä toinen PAS, josta siirretty 7-soluinen top alkio. Tänä aamuna lähdin testaamaan varmaksi tietämääni negaa....testi kylläkin väittää että raskaana ollaan.

Kahden keskenmenon kokeneena yritän ottaa päivä kerrallaan ja toivoa parasta. Aika näyttää miten tämän lapsenalun kanssa tapahtuu. Haluan uskoa että meille suodaan tällä kertaa lapsi.
 
Toivounelma Varovaiset onnittelut! Ymmärrän kyllä pelkosi noiden keskenmenojen vuoksi, mutta toivotaan, että tämä tulee syliin asti! Lisäile itsesi plussanneisiin, kun siltä tuntuu tai pyydä jotakuta lisäämään=). Oliko sulla jotain oireita vai tuliko plussa ihan puun takaa?
 
Viimeksi muokattu:
toivounelma, varovaiset onnittelut ja hurjasti onnea matkaan. :) Toivottavasti saatte tällä kertaa pikkuisen syliin asti. Muakin kiinnostais mahdolliset oireet ennen plussaa.

Tällaiset uutiset nostaa aina kyyneleet silmiin ja luo toivoa itsellekin. Ehkä mekin vielä onnistutaan! :)
 
Toivounelma Sylin täydeltä onnea !:heart: Oltiin hoitorumbassa yhtäaikaa ja jäit niin mieleeni :heart: Suretti silloin kovin se sun vuoto ja kun et päässyt siirtoon, mutta kyllähän tätä kannatti odottaa :flower:

Sain tänään klinikalta postia. Enskuussa alkaa mun vaihdevuodet ja kestää 3 kuukautta. Tammi-helmikuussa on sitten h-hetki. "vauhdevuodet" toteutetaan pistoksella..olen tästä vielä vähän pihalla kun kaikki yleensä puhuu jostain sumutteesta..? Meillä siis nyt ensimmäistä kertaa pitkä kaava. kaikki info otetaan mielenkiinnolla vastaan =)

Tsemppiä hirveesti kaikille ! Käyn säännöllisesti lukemassa mitä kaikille kuuluu, vaikka muuten täällä taustalla oleilen, kun ei itsellä ole nyt mitään säpinää menossa:popcorn:
 
Toivounelma lämpimät onnittelut!

Juu tosiaan eilen oli meidän ensimmäinen siirto ja 7 saatiin pakkaseen. Olen ollut todella kipeä punktion jälkeen ja siksi lääkäri kysyinkin eilen että haluammeko varmasti tehdä nyt siirron. Halusimme tietenkin ja nyt olen koittanut huilata ja juoda vettä ihan kyllästymiseen asti että paranen pian. Toiveeni ovat liiankin korkealla... testin saan tehdä 23.10 melkoinen pitkä piina edessä...
 
Kiitos onnitteluista. Mä koitan ottaa rauhallisesti tai siis olla panikoimatta että mitä jos sitä tai tätä. Se ei oikeati hyödytä mitään. En myöskään usko että pystyn oleen ihan onneni kukkuloilla, mutta ajattelen niin että jos mulla on tasainen olotila niin sekin on parempi kuin pelko ja jännitys. Vähän on kyllä hymyilyttänyt tänään.

Oireista kyselitte. Mulla on niin monta kiertoa takana, luomu ja hoito kiertoja että mikä on oire ja mikä on "oire". Mä olin varma tällä kertaa että mä kehittelen itselleni ison kansan oireita. Enkä myöskään kirjannut niitä muistiin, kun ajattelin että tällä akalla isopyörä heittää. Mutta jos muistellaan mitä on ollut. Vajaa viikko sitten ilmeni ensimmäisiä kertoja rintojen herkistymistä ja kohtunippauksia. Silloin tällöin. Sitten alkuviikosta mä ajattelin että mun rinnat räjähtää ja ne oli todella kipeät. (Se kyllä herätti toiveita ilmaan, mutta koska mulla on viimeisen keskenmenon jälkeen ollut rintojen kanssa ongelmia niin yritin sivuuttaa ne tuntemukset). Sittemmin rintojen tuntemukset on vähentyneet. Sehän on oivallinen tilanne saada mielikuvitus negatiiviselle puolelle. Pari iltaa olen myös palellut ihan hillittömästi - ei auta mikää vaatekerros, saunakin vain hetkeksi. Tämä paleluoire mulla on ollut nyt siis kaikissa kolmessa plussauksessa. Niin pohkeista on vetänyt suonta parit kerrat, yleensä niin ei tee ja sitä on ollut aiemmillakin kerroilla.

Lisäksi sitten toissapäivänä alkoi pahoinvointi tai sellainen öklötys, joka on lisääntynyt. Tänä aamuna se oli jo aika voimakasta. Päivän mittaankin sitä on ollut, mutta johtuisiko eniten siitä että nyt mä tiedän olevani raskaana.

Oireista moni on tuttu myös nega-kierroissa ja siksi en niistä jaksanut vouhottaa tai uskoa niihin. Mutta joo, paleleminen kyllä herätti toiveita. Mutta olin silti varma että nega tulee - en tiedä miksi. Itsesuojelua?

Varmasti seuraan teidän kuulumisia ja toivon teille parasta. Itse toivon ettei minun tarvitse enää palata "lähtöruutuun" vaan maksimissaan sisarusta sitten tekemään jossain vaiheessa.

Päivitetäänpä nyt lista, koska totuus on se että plussanut olen.

ESIKOISTA YRITTÄVÄT IVF-HOITOLAISET
Nimimerkki...........Tuleva hoito..........Ajankohta..........Syy
Unelma81..................1.IVF......... .......lokakuu...........?
Helge..31...............2.IVF........... .....lokakuu?.........PCO?
TybyLiini..33.............1.IVF......... ......lokakuu.........?
Jonsku88..25............1.IVF........... .....lokakuu?.......Selitt.
Toive13..35............2.IVF?........... ...lokakuu........Selitt.
Snipsu...................1.ICSI......... ......lokakuu..........siittiöt
Nannukka81..31 ………3.ICSI …… ......lokakuu ……......siittiöt
Tähtitomu..............3.ICSI.......... .....loka-marraskuu
Simpli..27...............3.IVF.......... .......loka-marraskuu...PCOS
Untuvikko80..........2.IVF.............. ...marraskuu....
Valoa..29..................2.IVF/2.PAS......marraskuu........Endo
Hydrangea..............1.IVF............ ......marraskuu......PCO
Fyi........................1.IVF/1.PAS.........marraskuu...........Selitt .
Nocy..30+..............1.IVF............ ...marraskuu........endo,kilppari?
minskuinen..?..........1.IVF. .............marraskuu........?
Helmiina85..27?.......1.IVF............. .marraskuu........siittiö t?
Haikala...25.............3.ICSI...... .......joulu/tammi...siittiöt/endo/tuuba tukossa
piu_pau..30.............3.IVF....... ........tammikuu........Selitt.
aniraz..32...............3.IVF/ICSI...........helmikuu..............Sel itt.
Maui84..29..............2.IVF........ ......kevät 2014..........Selitt.
Neve.....................1.IVF.......... ............?.........PCO
Aurora*..30..............2.ICSI....... ...........?..........PCO,sperman v-a
Niian..27...............1.IVF/1.PAS............?...............Selitt./sekund.
ambrosio..31...........2.IVF............ .....?...................PCO
RBAM..31................2.IVF/1.PAS........?
Ainox..28................3.IVF...... ..........?....................Selitt.
Tiuku_2013..34........2.IVF............. ..?
grosjean..31............2.IVF........... ....?
Tarana....................2.ICSI........ .......?...................PCO,siittiöt
iiris_lorea..31........…2.IVF.. ..........…?..........…....siittiöt ,keltahormoni
Cassis..30............... 1.IVF................?................se litt.

PIINAILIJAT
Nimimerkki............Hoito...... ........Alkiot.....Testipäivä.....Syy


PLUSSANNEET
Nimimerkki..................Hoito....... .............Plussauspäivä...Syy
Neela84......................1.ICSI..... .............29.12.12
idealisti.......................välikie rronylläri.......14.1.
Vihervaara..28...........1.ICSI......... ............1.2.
Minnie82..31............1.IVF........... .............29.3.
*keijukainen*..29.......1.ICSI/3.PAS.............11.4.
Neppu_..27.............1.IVF............ .............3.5.
Ameile..36................3.IVF......... ...............6.5.
-strawberry-...............1.IVF.................... .13.5.
milliTU........................1.IVF.... .................16.5.
Haperotta..30.............1.IVF......... ..............19.6. .......Endo
Rachel79....................2.IVF....... .............................Siittiöt
meemir..24..............1.IVF/1.PAS............................Munajoh dinvaurio
Jessica1.................1.IVF.......... .............................Selitt.
Kissatanssi..33.......1.IVF............. .............19.9.........Se litt.
Karoliina81..32...........luomuihme..... ..... .....................?
Deseo.....................1.IVF......... ........................Selitt.
toivounelma..35........1.IVF/2.PAS......1...........10.10..........Endo/PCO/astenozoosp.


TAUSTALLA/TAUOLLA/TIENRISTEYKSESSÄ...
Mohair
 

Yhteistyössä