IVF/ICSI/PAS syyskuussa

Tsemppiä Angelina, ei kannata luopua toivosta. :hug: Monilla on ollut menkkamaista kipua ja jopa vähän vuotoakin, ja silti on kyytiläinen ollut matkassa loppuun asti. :heart:

Tiedän kyllä, miltä sinusta tuntuu, koska ei ole kauaakaan, kun itse olin samassa tilanteessa, mutta koita jaksaa vielä sinnitellä. Koskaan ei pidä luovuttaa. :hug:

 
Joo, mullakin oli menkkamaisia kipuja reilu viikko siirrosta. Sitten ne loppuivat. Sitten alkoivat edellisiltana kun testasin. Aamulla kun testasin oli sen verran menkkamaista kipua, että teinkin testin vähän sillä, että sitten voi ottaa kunnon särkylääkettä alkaviin menkkoihin... Joten Angelina, eipäs luovuta toivosta vielä!
 
[/url]
[color=Green3]Mukana menossa sunnuntaina 12.10.2008:[/color]


MinzuS 1.IVF, 3.PAS, siirto 30.9. Testipäivä 13.10. pp 13

Toiveikas72
: 1.IVF, punktio 29.9., siirto 1.10. Testipv 15.10. pp 11

haltia: 1.IVF/ICSI, punktio 30.9. ja siirto 2.10. Testipv 16.10.pp10

Angelina: 2.IVF/ICSI, PAS siirto 3.10. Testipäivä 16.10 pp 9

Kris: 3.IVF, punktio 3.10, siirto 6.10. pp6

kirsmo: 2.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--



[color=Green3]Plussanneet:[/color]

lintu: 1.IVF
Hopottitar: 3.IVF
Hobelix: 1.IVF
melia: 1.IVF
Jeps1: 1.IVF
Mimi79: 1.IVF
Haaveli: ICSI
nipsu08 : 1.IVF
Ellastiina: 1.IVF

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Maricce
Jäyhis
Saara10
RouvaP
Tuomenmarja
Joanna78
SaanaS
nasu29
Tao74
Tanya???
Janski71
PeePee77
kira
marakatti72
hoitsuäippä
seiskaseiska
Soleil76


 
[/url]
[color=Green3]Mukana menossa maanantaina 13.10.2008:[/color]


Toiveikas72
: 1.IVF, punktio 29.9., siirto 1.10. Testipv 15.10. pp 12

haltia: 1.IVF/ICSI, punktio 30.9. ja siirto 2.10. Testipv 16.10.pp11

Angelina: 2.IVF/ICSI, PAS siirto 3.10. Testipäivä 16.10 pp 10

Kris: 3.IVF, punktio 3.10, siirto 6.10. pp7



[color=Green3]Plussanneet:[/color]

lintu: 1.IVF
Hopottitar: 3.IVF
Hobelix: 1.IVF
melia: 1.IVF
Jeps1: 1.IVF
Mimi79: 1.IVF
Haaveli: ICSI
nipsu08 : 1.IVF
Ellastiina: 1.IVF

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Maricce
Jäyhis
Saara10
RouvaP
Tuomenmarja
Joanna78
SaanaS
nasu29
Tao74
Tanya???
Janski71
PeePee77
kira
marakatti72
hoitsuäippä
seiskaseiska
Soleil76
MinzuS

 
otinkin kannettavan mukaan, joten netissä ollaan. eilen tuli ruskeaa tuhrua pikkuhousun suojaan, ja se säikytti, mutta loppui, olikohan kiinnittymisvuoto vasta vai miten. on koko päivän ollut olo, että menkat alkaa, mutta ei ole alkanut, jännittää, ja pelottaa koko ajan. on sellainen olo, että elättelen turhia toiveita. Mies kotona, ja sillä tulee pepusta verta kun on kakalla. aika paljonkin, se sitten pelottaa velä lisää, että onko sillä nyt joku syöpä vai mitä. no se sanoi, että seuraa tilannetta, ja menee lääkäriin, jos jatkuu... plääh niin paljon mietittävää.
 
Empä oo muistanut, että oon tähän ketjuun itteni ilmoittanit :wave:

Täällä menossa pp12. Pp11 (sunnuntaina) testasin ja selvää negaahan se näytti. Virallinen testipäivä on pp14 ja silloin on kai vielä pakko testata, vaikka en usko testin tuloksen muuttuvan. Tänään on tullut vähän ruskeaa vuotoa lugen seassa :( On niin pettynyt ja surullinen olo :'( Ei kai auta, ku hyväksyä, että 2. ICSI ei onnistunut. Täytyy yrittää koota ittensä ja suunnata katse kohti 1. PASsia. Ja mä ku olin niin toiveikas tämän hoidon suhteen, kun pp4 ja pp5 oli tosi voimakkaita repäisy kipuja ja luulin niitten johtuvan kiinnittymisestä, mutta väärässä näköjään olin.
 
[/url]
[color=Green3]Mukana menossa tiistaina 14.10.2008:[/color]


Toiveikas72
: 1.IVF, punktio 29.9., siirto 1.10. Testipv 15.10. pp 13

Krismo: ?, punktio ? ja siirto ? Testipv 16.10.pp12

haltia: 1.IVF/ICSI, punktio 30.9. ja siirto 2.10. Testipv 16.10.pp12

Angelina: 2.IVF/ICSI, PAS siirto 3.10. Testipäivä 16.10 pp 11

Kris: 3.IVF, punktio 3.10, siirto 6.10. pp8



[color=Green3]Plussanneet:[/color]

lintu: 1.IVF
Hopottitar: 3.IVF
Hobelix: 1.IVF
melia: 1.IVF
Jeps1: 1.IVF
Mimi79: 1.IVF
Haaveli: ICSI
nipsu08 : 1.IVF
Ellastiina: 1.IVF

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Maricce
Jäyhis
Saara10
RouvaP
Tuomenmarja
Joanna78
SaanaS
nasu29
Tao74
Tanya???
Janski71
PeePee77
kira
marakatti72
hoitsuäippä
seiskaseiska
Soleil76
MinzuS

[/quote]

 
Tervehdys! Vähiin käy tämän pinon piinailijat...

Haltia ja Krismo, täällä täysin samanlaiset oireet. Tänään tullut hieman lugeen sekoittunutta tummahkoa vuotoa pikkuhousunsuojaan, hyvin vähäistä mutta silti huolestuttaa. Tuntemukset viittaisivat menkkojen alkamiseen...fiilikset aika alamaissa.

Yritän vielä piristää itseäni lukemalla muiden oireista ja varsinkin plussanneiden ja tämä voi vielä kääntyä hyväksi sillä samoja oireita löytyy monilta. Eipä siis heitetä vielä kirvestä kaivoon!

Itse en ole tehnyt vielä kotitestiä...mulla on huomenna verikoe ja olin ajatellut etten testaakaan kotona vaan haluan samantien verikokeen tulokset. Nyt kuitenkin tuntuu siltä että taidan testata aamulla...verikokeen tulokset tulevat vasta iltapäivällä ja töissäkin pitäisi pystyä keskittymään johonkin...en osaa päättää...

Haltia toivottavasti miehesi on kunnossa! Voi olla kyseessä vaikka peräpukamat niissä ainakin tuollaiset oireet eikä siis kysymys mistää vakavasta.

Tsemppiä vielä viimeisiin piinapäiviin! Oletteko menossa verikokeeseen vai testaatteko kotona?
 
[/url]
[color=Green3]Mukana menossa tiistaina 14.10.2008:[/color]


Toiveikas72
: 1.IVF, punktio 29.9., siirto 1.10. Testipv 15.10. pp 13

haltia: 1.IVF/ICSI, punktio 30.9. ja siirto 2.10. Testipv 16.10.pp12

Angelina: 2.IVF/ICSI, PAS siirto 3.10. Testipäivä 16.10 pp 11

Kris: 3.IVF, punktio 3.10, siirto 6.10. pp8



[color=Green3]Plussanneet:[/color]

lintu: 1.IVF
Hopottitar: 3.IVF
Hobelix: 1.IVF
melia: 1.IVF
Jeps1: 1.IVF
Mimi79: 1.IVF
Haaveli: ICSI
nipsu08 : 1.IVF
Ellastiina: 1.IVF

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Maricce
Jäyhis
Saara10
RouvaP
Tuomenmarja
Joanna78
SaanaS
nasu29
Tao74
Tanya???
Janski71
PeePee77
kira
marakatti72
hoitsuäippä
seiskaseiska
Soleil76
MinzuS
kirsmo
 
[/url]
[color=Green3]Mukana menossa keskiviikkona 15.10.2008:[/color]


Toiveikas72
: 1.IVF, punktio 29.9., siirto 1.10. Testipv 15.10. pp 13

haltia: 1.IVF/ICSI, punktio 30.9. ja siirto 2.10. Testipv 16.10.pp12

Angelina: 2.IVF/ICSI, PAS siirto 3.10. Testipäivä 17.10 pp 12

Kris: 3.IVF, punktio 3.10, siirto 6.10. pp8



[color=Green3]Plussanneet:[/color]

lintu: 1.IVF
Hopottitar: 3.IVF
Hobelix: 1.IVF
melia: 1.IVF
Jeps1: 1.IVF
Mimi79: 1.IVF
Haaveli: ICSI
nipsu08 : 1.IVF
Ellastiina: 1.IVF

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Maricce
Jäyhis
Saara10
RouvaP
Tuomenmarja
Joanna78
SaanaS
nasu29
Tao74
Tanya???
Janski71
PeePee77
kira
marakatti72
hoitsuäippä
seiskaseiska
Soleil76
MinzuS
kirsmo



Korjasin testipäiväni ja piinapäivän. Eli testipäivä on 17.10 ja tänään on pp12.
 
Mä olen raskaana :heart: Ollaan molemmat miehen kanssa ihan sekaisin. mulla oli vuotoa vielä eilen illalla ja tänään, ja olin ihan varma, että nyt alkoi menkat, mutta mies osti testit, ja itkua tihertäen tein sen äsken. mies näki ensin ja mä sitten kaksi viivaa. mä olen aivan sekaisin. olin jo luopunut toivosta. itkettää, väsyttää, menkkamainen olo, muuta oiretta ei, mä olen aivan sekaisin. kiitos ihanat tuesta, ette tiedä miten tärkeää se on. tämä meidän ihme, koeputkilapsi on nyt mun mahassa. apua.
 
Taisi olla liian aikainen vaihe iloita. Vaikka testi selkeä plussa, niin nyt vuodan jo aika paljon. Verta tulee aina kun käy vessassa niin aika paljonkin sellaista tummaa ja tahmeaa.. Olen itkenyt koko aamun. ei elämä voi olla näin epäreilua. tein tehtiin uusi testi äsken, ja plussaa sekin vielä näytti, mies lähti käymään apteekissa haemassa lisää testejä, sekin on ihan sekaisin. pääsen vasta keskiviikkona verikokeeseen. kuinka paljon verta vuotaa keskenmenossa? olen aivan sekaisin, ei ei ei tämä ei voi olla mahdollista. huudan ja kiljun että ei saa viedä mun vauvaa, ei voi olla niin väärin, että meille tulee vauva, miksi elämä kiusaa. antaa ja ottaa seuraavana aamuna pois. toivo mennyt.
 
Pahoitteluni ja iso :hug: teille Hopottitar ja Angelina.

Haltia älä luovu toivosta ennen verikokeen tekemistä, vuoto voi olla niin yksilöllistä

Itselläni viime päivät on mennyt pohjamudissa rämpiessä...tulos oli negatiivinen ja pettymys valtava. :'(

Tänään pystyy jo ajattelemaan eteenpäin ja suunnittelemaan tulevaa. Meille on nyt sitten sovittu PAS marras-joulukuun vaihteeseen. Yksi kierto välissä jotta kroppa ja pää saa levätä ennen seuraavaa toivottavasti tuloksellisempaa yritystä.

Mitenkäs teidän muiden tällä kertaa pettymään joutuneiden hoidot jatkuu?

Tsemppiä ja jaksamista kaikille! Älkäämme luopuko toivosta!



 
Hopottitar VOIMIA!!!

Haltia älä vielä menetä toivoasi. Mulla alkoi IVF:n tuoresiirron jälkeen todella runsas vuoto (siis kun olin jo saanut plussan). Koska mulla oli jo sitä ennen kokemuksia km:ista, niin olin aivan varma, että niin on silläkin kertaa. Raskaus kuitenkin jatkui ja vauva kasvoi. Vuotoa oli aika ajoin hyvinkin runsaasti ja monta monta kertaa olin aivan varma, että nyt tuli vauva ulos. Kohdusta löytyi kuitenkin hematoma, joka sieltä vuosi ulos. Lisäksi rv12 todettiin etinen istukka ja mut määrättiin vuodelepoon. Valitettavasti sain kuitenkin km:n rv13, mutta niin ei tarvitse käydä sun kohdalla. Yritä pysyä makuuasennossa äläkä liiku turhaan.
 

Yhteistyössä