Jenna Simula: Ei turvapaikanhakijoita lasten lähelle missään olosuhteissa!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Soittaa päiväkodin johtajalle? Ilmoittaa hänelle ja sanoa pari valikoitua sanaa.
Hahaha
Et muuten itsekään vaivaitunut ilmoittamaan majurin väärästä lääkityksestä hänelle, kun se täällä huomattiin vasta-aiheiseksi elinsiirtopotilalle ja kuitenkin teillä on toistenne yhteystiedot. Tuskin sitä teki kukaan muukaan? OT, mutta eihän sullakaan ole pikkulapsia:whistle:
 
Fantzu
Hahaha
Et muuten itsekään vaivaitunut ilmoittamaan majurin väärästä lääkityksestä hänelle, kun se täällä huomattiin vasta-aiheiseksi elinsiirtopotilalle ja kuitenkin teillä on toistenne yhteystiedot. Tuskin sitä teki kukaan muukaan? OT, mutta eihän sullakaan ole pikkulapsia:whistle:
Mitä vittua? Minä en voi vaikuttaa kenenkään lääkitykseen. Netissä keskustelupalstalla se huomattiin? Miksi sinä et vaivautunut tekemään mitään? o_O
Toisten lapsista voi olla huolissaan vaikka oma lapsi ei ole enää pieni.
 
vierailija
Tuo ei ole sallittua. Päiväkodeissa ja kouluissa kysytään aina kuvauslupa, joka vanhempien pitää täyttää ja allekirjoittaa. Ehdottomasti tuosta olisi pitänyt tehdä ilmoitus poliisille.
Sisällä joo mutta aidan toisella puolen voi kuvsta


Tuo ei ole sallittua. Päiväkodeissa ja kouluissa kysytään aina kuvauslupa, joka vanhempien pitää täyttää ja allekirjoittaa. Ehdottomasti tuosta olisi pitänyt tehdä ilmoitus poliisille.
 
vierailija
Mitä vittua? Minä en voi vaikuttaa kenenkään lääkitykseen. Netissä keskustelupalstalla se huomattiin? Miksi sinä et vaivautunut tekemään mitään? o_O
Toisten lapsista voi olla huolissaan vaikka oma lapsi ei ole enää pieni.
Sanoinhan, ette tee mitään, kun en tiedä kuka on.Mut voittehan olla vaikka omaishoitajia, tai niitä apulaisia, mitä sai Keravan päättäjiltä. Tiedät kyllä.
 
vierailija
Mitä vittua? Minä en voi vaikuttaa kenenkään lääkitykseen. Netissä keskustelupalstalla se huomattiin? Miksi sinä et vaivautunut tekemään mitään? o_O
Toisten lapsista voi olla huolissaan vaikka oma lapsi ei ole enää pieni.
En ole tuo kirjoittaja joka tuon postasi. Mielestäni niiden ihmettelevien päiväkodin tätien olisi pitänyt tehdä asialle jotain, ei minun joka vain sattui kulkemaan siitä ohi. Minkä ihmeen takia eurot seisoivat siellä suut auki eivätkä puuttuneet? Ja kuten sanoin en tiedä miten tilanne päättyi kun oli kiire. Päiväkoti on täynnä mamulapsia, suurin osa itse asiassa, tädit ovat varmasti vaikeassa tilanteessa kun missään nimessä ei saa olla ns rasisti. Parasta kai olla hiljaa. En nyt sentään ole kaupunginosamme joka paikan poliisi, vaikka näiden mamujen takia olenkin joutunut tekemään rikosilmoituksia.
 
vierailija
En ole tuo kirjoittaja joka tuon postasi. Mielestäni niiden ihmettelevien päiväkodin tätien olisi pitänyt tehdä asialle jotain, ei minun joka vain sattui kulkemaan siitä ohi. Minkä ihmeen takia eurot seisoivat siellä suut auki eivätkä puuttuneet? Ja kuten sanoin en tiedä miten tilanne päättyi kun oli kiire. Päiväkoti on täynnä mamulapsia, suurin osa itse asiassa, tädit ovat varmasti vaikeassa tilanteessa kun missään nimessä ei saa olla ns rasisti. Parasta kai olla hiljaa. En nyt sentään ole kaupunginosamme joka paikan poliisi, vaikka näiden mamujen takia olenkin joutunut tekemään rikosilmoituksia.
Ja mies kuvasi mamulapsia. Tietysti kun eihän tuossa paljon muita ole.
 
vierailija
Mitä vittua? Minä en voi vaikuttaa kenenkään lääkitykseen. Netissä keskustelupalstalla se huomattiin?
Myönnät kuitenkin, että ihan selvästi joku oli määrännyt lääkettä, jonka vuoksi meni vointi vähitellen huonommaksi, mutta et voinut kertoa edes hänelle itselleen, niinkö? En ole koskaan rekkautunut tänne, en olisi voinut lähettää yksityisviestiä. Sun kavereilla kuitenkin on tiedot, on jopa puhelimella ollut yhteys. Kaikki olet täällä kertonut julkisesti, maailmanlaajuisesti, tiedoksi muillekin.
 
Fantzu
Myönnät kuitenkin, että ihan selvästi joku oli määrännyt lääkettä, jonka vuoksi meni vointi vähitellen huonommaksi, mutta et voinut kertoa edes hänelle itselleen, niinkö? En ole koskaan rekkautunut tänne, en olisi voinut lähettää yksityisviestiä. Sun kavereilla kuitenkin on tiedot, on jopa puhelimella ollut yhteys. Kaikki olet täällä kertonut julkisesti, maailmanlaajuisesti, tiedoksi muillekin.
Minä en voi tietää kenenkään toisen lääkityksiä ja niiden vaikutuksia. Lääkäri hoitaa sen asian.
 
Fantzu
En ole tuo kirjoittaja joka tuon postasi. Mielestäni niiden ihmettelevien päiväkodin tätien olisi pitänyt tehdä asialle jotain, ei minun joka vain sattui kulkemaan siitä ohi. Minkä ihmeen takia eurot seisoivat siellä suut auki eivätkä puuttuneet? Ja kuten sanoin en tiedä miten tilanne päättyi kun oli kiire. Päiväkoti on täynnä mamulapsia, suurin osa itse asiassa, tädit ovat varmasti vaikeassa tilanteessa kun missään nimessä ei saa olla ns rasisti. Parasta kai olla hiljaa. En nyt sentään ole kaupunginosamme joka paikan poliisi, vaikka näiden mamujen takia olenkin joutunut tekemään rikosilmoituksia.
Niin heidän olisi pitänyt tehdä jotakin kuvaajalle. Ne vatipäät eivät pystyneet siihen.
 
vierailija
Minä en voi tietää kenenkään toisen lääkityksiä ja niiden vaikutuksia. Lääkäri hoitaa sen asian.
Tiesithän, että joutui Meilahteen, kaikki reissut tiesit! Joku lääkäri on tehnyt selvästi hoitovirheen, mutta kukaan ei viitsinyt ilmoittaa asianomaiselle siitä? Mites sitten, kun se sama lääkäri tekee samanlaisia virheitä kaikille muillekin, joille on tehty elinsiirto? Kalliiksi tulee, voit kuvitella. Mut sullahan on oululainen kimppakaveri toi Rättis:whistle:
 
vierailija
En tiedä. En ole täällä koko ajan lukemassa viestejä. Vaikka ei ole laitonta niin silti se ei ole kivaa.
Olet todellakin kaiken aikaa, mut sun roolisi on esiintyä sille sun porukalle, jotka levittävät kuvia ympäriinsä, eikä se edes haittaa sinua? Pikkuisen nyt meni pieleen joku, mut niin olet tehnyt kaiken aikaa. Selvisi ainakin kerran, kun jopa kuorsausäänet kuuluvat niille muille, jos et muista laittaa uniapneavekotinta ennen nukkumista. Eikai sellaisa vempaimia huvikseenkaan pidetä kotona? Mut senkin olet kertonut kaikille. Minä kun en yksitysviestejä saa, ei mene vahingossa muiden stoorit jakoon. Mut valehteleminen on rumaa.
 
vierailija
Tiesithän, että joutui Meilahteen, kaikki reissut tiesit! Joku lääkäri on tehnyt selvästi hoitovirheen, mutta kukaan ei viitsinyt ilmoittaa asianomaiselle siitä? Mites sitten, kun se sama lääkäri tekee samanlaisia virheitä kaikille muillekin, joille on tehty elinsiirto? Kalliiksi tulee, voit kuvitella. Mut sullahan on oululainen kimppakaveri toi Rättis:whistle:
Et viitsi vastata?
https://kaksplus.fi/threads/the-ketju.2218883/page-15613#post-31660184
 
vierailija
Tuo Kangasalan tapaus oli järkyttävä. Turvis oli ladannut fb-tililleen kuvia päiväkodin lapsista. Siellä oli kuvat sulassa sovussa katkottujen päiden kanssa. Äiti oli haukuttu hateriksi, kun pyysi poistamaan kuvat.
 
vierailija
vierailija
Tiesithän, että joutui Meilahteen, kaikki reissut tiesit! Joku lääkäri on tehnyt selvästi hoitovirheen, mutta kukaan ei viitsinyt ilmoittaa asianomaiselle siitä? Mites sitten, kun se sama lääkäri tekee samanlaisia virheitä kaikille muillekin, joille on tehty elinsiirto? Kalliiksi tulee, voit kuvitella. Mut sullahan on oululainen kimppakaveri toi Rättis:whistle:
Niin, parikymmentä muuta, sanoi joku siellä. Kai ne vaan halusi päästä eroon majurista, joka esitteli niitä kuviaan meille kaikille: ne laitteet ja antennit, mitä tarvitsi kyttäämiseen. Kenellä ne muuten nyt on, kun ei pysty niitä käyttämään? Tai siis voihan se "kyntteli" olla pelkkää teatteria? Mites sitten, jos joku ei enää sun kommentteja haluaisi:whistle:
https://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/suomeen-syntyy-digivirasto-jolta-puuttuu-viela-nimi-muutos-on-aika-suuri-6702000
 
vierailija

Yhteistyössä