JKL Mammat hohoi!

ticotico täällä systerin tunnuksilla!

Jadal: Olin tokmanilla juu ja nyt ku tarkemmin aattelin niin siinä vaaterekkien luona varmaankin törmättiin :D... En tosin tajunnu kenelle tyhmänä hymyilin :D
Ja mulle soppii tuo pikkujoulu meininki kanssa vallan mainiosti ja päivämäärällä ei oo väliä....
 
Tossa LillaSysterin kanssa vähän jutskailtiin että onnistusko mitenkään sellanen että jonkun luona tavattas nyyttäri meiningillä?!? Kun se on tuolla raflassa aina vähän niin ja näin se jutteleminen, jos oltas jonkun luona ja yhdessä tehtäs siinä safkaa niin olis aika jees :)
Tää nyt oli vaan tällanen ajatus, mitäs ootte muut mieltä?!?

Niin ja kellä on isoin kämppä missä voitas sit kokoontua :LOL:
 
;)
Tossa LillaSysterin kanssa vähän jutskailtiin että onnistusko mitenkään sellanen että jonkun luona tavattas nyyttäri meiningillä?!? Kun se on tuolla raflassa aina vähän niin ja näin se jutteleminen, jos oltas jonkun luona ja yhdessä tehtäs siinä safkaa niin olis aika jees :)
Tää nyt oli vaan tällanen ajatus, mitäs ootte muut mieltä?!?

Niin ja kellä on isoin kämppä missä voitas sit kokoontua :LOL:
ei olis paha idea ollenkaan :p eli messis oon...mut meil ei hirmusti tiloja oikeen isolle poppoolle et odotetaan kuka meijät vastaanottas ;)
 
Mä voisin kyllä osallistuu alkuillaks tuollon jos nyt sattuu oleen töitä tuollon. Työvuorolistat saan vasta lokakuun puolen välin aikaan ni sitte tiän varmaksi onks töitä vaiko ei.... jos siis jollekki muulle passaa mennä nyyttärimeiningeissä :)
 
Heippa! Tää täällä olis uusi heimolainen tähän porukkaan. Olen 28 ja ennestään 3,5-vuotias poika ja joulukuun alussa tulossa toinen. Ollaan just muuttamassa isompaan asuntoon ja siellä olis 90m2 tilaa, jos ei muuta paikkaa löydy niin meillekin kaikki olis tervetulleita :D Asustamme tuoloin 20.11. siis Lohikoskella.
 
Kiva et tulossa pari uuttakin =) Ei sen puoleen, on teitäkin kiva nähä keiden kans jo tunnetaanki :D
Mulle kans passaa toi nyyttärimeno. Meil ois iso talo, mut ku sit on noit kyytionkelmii, ku asutaan täällä hornan tuutissa. Kokoonnutaanko me siel ticoticon luona sit jos Miro ei oo kotona?

Ja mites me käytännössä toteutetaan tää nyyttärijuttu?
 
Mulle käy myös kokoontuminen ticoticon luona ku se on suht iso kämppäkin niin varmasti mahtuu :D :)
Pitäiskö sopia jossain vaiheessa että mitä kukin tuo ja suurinpiirtein jos sais sen sillain sujumaan että tulis kaikille mahdollisimman saman hintaiset tuotavat niin ei tuu "tappelua" että joku joutui maksaa enemmän :p

Pitäiskö yhdessä väsäillä jotain kunnon ruokaakin niin ei tarvii napostella vain pikku purtavia? :) Ikinä en oo missään nyyttäreissä ollu niin mulle ei oikein tuu parempia ideoita mieleen ;)
 
Mukavasti ois porukkaa tulossa *jej*
Sitähän vois tässä sitten suunnitella illan menyytä että mikä kullekin sopii ja sillälailla... Sen vois sitten tietty toetuttaa sillälailla että yksi ostaa tarpeet ja muut maksaa sitten oman osansa tälle ostajalle, sillain se varmaan olis helpointa...
Esmes joku tortilla tsydeemi olis ihan jees :confused: Mutta onhan tässä aikaa suunnitella...
 
Jos se päivä on nyt tuo 20.11, nii kalenteri näyttää viikkoa 46 ja sillon ei Miro ole mulla... Ja pitänee tuolta aviopuolisolta kysyä, että passaako lauma mammoja tulla. Mutta luulen että ei pane asiaa pahakseen, ku näin etukäteen asian ilmoitan :D
 

Yhteistyössä