JKL Mammat hohoi!

Miiuska- : Tokkiisa mahtuu mukkaan... Mitään ei ole lukkoon lyöty vielä, pysyvät mukaantulijat huhuillaan sitten ehkä viikkoa ennen tapaamista... Ja pikkujoulut siis kyseessä ajankohdalla 20.11.2010 klo. 15 alkaen... Toi kellonaika ei ihan satavarma vielä ole...
Emännän osotetta jaellaan sitten yksityisviesteillä viimesen varmistuksen eessä :) Mitään ei tartte tuoda, emäntä + me kaksi muuta siskoa käydään ostokset tekemässä ja sitten maksellaan kaikki emännälle osamme...
Pikkujoulut on lapsettomat, mutta jos on vaikka mukana "tissitakiainen" niin en usko että kenelläkään on sanomista siihen... Isommat lapset jää kyllä koteihinsa :)
 
Vartooja: Jep, selema. Mä ainakin näill tiedoill olisin tulossa. Piti vain selvittää että sovin miehen kanssa ettei keksi sitten mitään sille päivälle et saa olla muksujen kanssa sitten kun mamma lähtee viettämään sitä "omaa aikaa" ;D. Olis nyt vihdoin kiva päästä mukaan kun olen yrittänyt jo pari vuotta saada aikaiseksi.. :ashamed: :rolleyes:
 
Mulle sopii ainakin hyvin tuo 20.11 ja nyyttärimeiningillä ja ticoticon luona. Jokseenkin sattuu aina unohtumaan tää sivu, joten te jotka ootte mun naamakirja-listalla niin infotkaa mua välillä siä jos näyttää siltä ettei musta kuulu täällä mitn :D
 
TicoTico... Teehän tohon siun ihan ekaan viestiin lista kaikista tällä hetkellä mukaantulijoista!!!! Pysyy pikkasen paremmin perillä... Sitä voipi sitten muokata lähemmin ajankohtaa kun otetaan lopulliset varmistukset...
 
Mahtusinkohan minä mukaan?Lapsia on 4kpl ja ite oon 31-vuotias.Pienin on tissitakiainen,mutta pärjää kyllä pullon turvin isänsä kanssa=)Tuttavia ei ole koskaan liikaa,ja mielelläni uusiin ihmisiin tutustuisin:D
 
Minkälaista porukkaa tapaamiseen on tulossa ja onko nuo kemut tarkoitus olla millaiset?=)
Siis onko porukka ihan limulinjalla vai juoko joku jotain muuta,ja kuinka myöhään on tarkoitus juhlia..että tietää vähän millä mielellä tulee mukaan:ashamed:
 
Kun lapsettomat kekkerit kyseessä, niin ite aattelin ainaki ottaa jotain muuta ku limukkaa :whistle: Mut ei kai se mikään pakko ole, et voipi varmaan limulinjalla olla ne jotka ei halua muuta ottaa =) Eipä olla muuten sen kummemmin keskusteltu, et miten myöhään tarkotus rillutella, ite aattelin ainaki baariinkin suunnistaa.. mites muut?
 
Minä voisin ainakin hyvinkin jatkolle lähteä,mutta minulla on vaan sellainen tilanne että täytyy käydä laittamassa vauva välillä nukkumaan=)Asutaan kaupungin vieressä ja pääsen meiltä kaupunkiin 10min joten se ei ole ongelma..lähinnä niin ajattelin että kävisin välissä iltaimettämässä pojan ettei rinnat räjähdä ja sitten voisin tulla johonkin jos vaan muitakin menossa.Mies kyllä pärjää sitten pullon turvin siihen asti kun kotiudun..ja en heti sitten imetäkkään kun haluan jotain juodakkin=)
 
Joo kyl mäkin ajattelin jotain muuta juoda kuin vettä tai limsaa :p Kaupungissa vois pyörähtää, niin mikäli mua sit vielä kiinnostaa sinne lähteä. Jotenkin nuo baarit ei enää niin innosta, mutta ehkä seura tekee siitä mielenkiintoisempaa ;)
 

Yhteistyössä