Jokos ikkunat hohtaa puhtautta?

On aloitettu eilen! Kylläpä on komeat järvi-ja linnamaisemat näkyvissä =) Urakka jatkuu lähipäivinä. En kylläkään tykkää ikkunanpesusta, mutta täytyy myöntää että siinä kyllä näkyvät tulokset mukavalla tavalla, ainakin hetken ennenkuin taas pienet sormet ja nenät vierailevat ja jättävät näkymänsä maisemaan ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 12:40 vinttijengi kirjoitti:
ritän vetkuttaa mahollisemman pitkälle pesun kanssa, kun on rippijuhlat piakkoin, ettei tarviis sit uudelleen pestä :ashamed:
Voih, tuollaista en ole älynnyt ajatella! Meilläkin on rippijuhlat kesällä. Luotan juhlien järjestelyssä aina siihen, että ihmiset eivät ehdi katsella talon siivoa. Teen vain tavallisen perussiivouksen juhlia varten.
 
Oli kyllä miullakin meininki jo pestä, mutta tauti kaatoi viikonlopuksi ihan sängynpohjalle meikäläisen. Nyt pikkuhiljaa alan palautua, mutta hyvin otan vielä rauhallisesti.
Jos vaikka loppuviikosta ajattelisi noita ikkunoita sitten..... =)
 
mie oon kamalan huono pesemään ikkunoita. mulla jää aina kamalat vesivanat vaikka kuin yritän olla huolellinen :/ mites se menee se sanomalehdellä kuivaus? sekö vaan laitetaaan mytyksi ja hierotaan ikkunaa? vai pitääkö se ensin ottaa lastalla ja sitte vaan kiillotellaan sanomalehdellä? :whistle: tunnustan, tässä hommassa olen täys tumpelo! :LOL:
 
Santeli
Jes, pesin kuin pesinkin ikkunat lauantaina =) Saa nähdä kuinka kauan hohtavat... :whistle: (Äsken just huomasin pikkuruisia sormenjälkiä. Niin, poika ei vielä itse kiipeile ikkunoita näpelöimään, mut ilmeisesti eilen mies piti poikaa melkein kiinni ikkunassa kun katsoivat ulos)
 
Mie olen vähän myöhäisherännäinen tän asian suhteen, mutta olin/olen vähän vieläkin kipeä, joten kaikki voimat ovat menneet kodin pyöritykseen ja itsensä kasassa pitämiseen.
Nyt on sitten puolet pesty - huomenna jatkan! =)
Ja hei, niistä ihan oikeasti tuli kirkkaammat!!! =) =) =)
 
Tuossa edellä joku sanoi olevansa huono ikkunanpesijä. Kannattaa ostaa kunnon lasta niin homma helpottuu kovasti. Itse sinnittelin vuosi tolkulla halvoilla lastoilla, kunnes ostin Sini-tuotteen lastan. Nyt ei jää viiruja =)
 
Täällä ollut niin kylmä ilma ett ei ole pystyny peseen.Nyt luvannut lämpenevää vkl..
Lapsille lupasin ett käydään lintuja bongaamassa pyhänä ja huomenna on töitä ja mitähän tekosyitä vielä...
En tykkää ikkunanpesusta \|O
 
Joko olette pesseet ikkunat? Mie yleensä pesen aina keväällä ja syksyllä sama kierros uudelleen. Nyt katsoin aamuaurinkoa vasten olohuoneen ikkunoita ja OLIVAT KAMALAT!! :eek: Eli kunhan saan kuopuksen päiväunille, alkaa ikkunanpesu!
 
Mulla on myös ollut tapana pestä keväällä ja syksyllä ikkunat.Nyt olen saanut vasta yhden huoneen ikkunan puhtaaksi. :ashamed:
Pesemistä riittää,mutta ehkä kaikkia välejä en edes ala kynsimään.Sisä ja ulkopintojen pesu vain. :D
 
Aloitettu on. Jokaisessa ikkunassa on neljä isoa lasia + uloin on kiinteillä ristikoilla |O Onhan ne hienot mut hyvä kun lasta mahtuu väliin. Vielä olis 5 pesemättä. Tän lomaviikon urakka se olis. Jos ikkuna per päivä periaatteella yrittäs.
 

Yhteistyössä