Jos miehesi olisi kuntosalilla jumppavetäjänä,PT tai vastaavaa, niin eikö sua häiritsisi....

  • Viestiketjun aloittaja jumppaan
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Riippuu vähän missä kunnossa olisin itse. Jos ihan sohvaperuna niin kyllä se söisi itsetuntoa. Jos kuitenkin itsekkin timmissä niin ei niin paljon.

Toinen asia mikä vaikuttaisi olisi se onko hän tehnyt työtään ennen meidän tapaamista vai aloittanut sen jälkeen. Jos on jo ehtinyt niitä timmejä katsella ennen minun tapaamistani niin eiköhän minussa silloin ole jotain mitä niissä muissa ei ole...
 
omg.....
Jos mieheni kuluttaisi työssä aikaansa tuijottamalla muita naisia hän tuskin olisi siellä töissä kovinkaan pitkään. Pitäisi nimittäin tehdä töitäkin ja potkut sellaiselle tulisi, koska vetäjän täytyy kyetä seuraamaan myös asiakkaiden turvallisuutta, oikeita liikeratoja sekä ylipäätään toimia palvelutyössä tasokkaasti.

Toisekseen ei kai ole mitään väärää tuijotella kauniita ihmisiä? En odota mieheni kulkevan pussi päässään ja jos nyt täysin sekoaa muiden naisten takia, niin sitten sillä ei ole vielä mieli riittävän kypsä olemaan parisuhteessa.
 
"vieras"
Minua ei häiritsisi, tai en ainakaan osaa kuvitella että häiritsisi. Olen itsekin kuntosaliohjaaja, ja jotenkin kun tietää miten siinä ammatillisesti toimitaan, niin ei mulle ainakaan lähtökohtaisesti tule mitään outoja ajatuksia. (Ketäänhän ei kuuluisi pakaroista puristaa, vaan se pitäisi näyttää kädellä omasta pakarasta.)

Mites sitten, jos mies olisi gynekologi?
 
"sommarcat"
Rehellisesti sanottuna ei häiritsisi pätkääkään. Työ on työtä. Ihan sama vaikka olisi gynekologi tai synnytyslääkäri. Ei sitä työnsä puolesta ajattele niitä asioita "sillä tavalla" vaan ammatillisesti.
 
Enpä kyllä usko et häiritsis. Itse omassa työssäni joudun väliin olemaan hyvinkin lähellä toista ihmistä enkä kyllä muista koskaan ajatelleeni kenestäkään mitään seksuaalista. Totta kai saattaa kattoa, et onpa komee, mut työ työnä.
 
eip
No eipä tuo paljon nykyisestä muuttuisi. Pokena katselee tällä hetkellä 18v->. pimuja baariin tälläytyneinä ja alkoholin myötä hyvin estottomina. Ihan sama. Jos nuoremman tahtoo niin ottakoot. Minun omatunto ja onni ei ole siitä kiinni. Luottamusta vähän peliin hei naiset!
 
No eipä tuo paljon nykyisestä muuttuisi. Pokena katselee tällä hetkellä 18v->. pimuja baariin tälläytyneinä ja alkoholin myötä hyvin estottomina. Ihan sama. Jos nuoremman tahtoo niin ottakoot. Minun omatunto ja onni ei ole siitä kiinni. Luottamusta vähän peliin hei naiset!
Tämä myös. Oikeastiko ette keksi mitään muuta syytä häiriintyä kuin pettämisen pelko? Minusta aika kummallista. Voihan monessakin tilanteessa häiritä vaikka mikä asia, pieni tyhmä juttukin.
 
Viimeksi muokattu:
no näinpä
Jos tuolle linjalle lähtisi, häiritsisi varmaan aika helvetin moni asia. Mies/nainen ei voisi olla ammatiltaan uimavalvoja, palomies (monen naisen fantasia, flirttailun kohde?), poliisi (sama kuin edellä), vartija/ovimies (töissä esim. baareissa, joissa paljon tykötulevia, seksikkäitä naisia), kenkämyyjä/vaatemyyjä, valokuvaaja, taksinkuljettaja, hotellityöntekijä jne. Lista on loputon. Maailma on täynnä muita naisia ja lukemattomat noista naisista ovat seksikkäämpiä tai kauniimpia kuin me itse olemme. Olisi kamalaa elää elämää, joka kuluisi vahtien oman puolison silmiä ja ajatuksia.
Kuin omasta kynästä. Hassua kun vähän väliä tälläkin palstalla on näitä kyselyitä eri ammatteista, voisitko silloin luottaa mieheesi/vaimoosi. Oli puoliso sitten missä tahansa töissä tai kotona työttömänä, niin samalla tavalla se epärehellinen kyllä löytää tilaisuuden pettää. Eikä pelkästään ammatti tee kenestäkään pettäjää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no näinpä;28232046:
Kuin omasta kynästä. Hassua kun vähän väliä tälläkin palstalla on näitä kyselyitä eri ammatteista, voisitko silloin luottaa mieheesi/vaimoosi. Oli puoliso sitten missä tahansa töissä tai kotona työttömänä, niin samalla tavalla se epärehellinen kyllä löytää tilaisuuden pettää. Eikä pelkästään ammatti tee kenestäkään pettäjää.
Voihan se poliisinkin vaimoa häiritä, kun ne akat miestään kuolaa. Miksi se tarkottaisi, että nainen kuvittelee miehensä pettävän tai että hänen miehensä ei saisi olla poliisi?

Hiton tunnepoliisit taas liikenteessä. Ja itseäni ei ainakaan hirveästi häiritsisi, mutta en sen takia älyttömästi lesottaisi.
 
tunteetontunteita
Mun mieheni urheilee paljon ja sillä on kroppa todella kuosissa. Kyllä mä tiedän, että esimerkiksi kisoissa se näyttää aika kuumalta niissä vermeissään ja kyllähän siellä kisapaikoilla ja seuran treeneissä niitä todella hyväkroppaisia naisia pyörii myös. Kyllä mä myönnän, että mä tunnen joskus riittämättömyyden tunteita tuolla tasolla ja mietin, että koskahan mies oikeasti tajuaa, että se saisi jonkun paljon parempikroppaisemmankin kuin minä. Sellaisen, joka elämäntyyliltään olisi täysin samanlainen kuin hän. Voisivat treenata yhdessä ja käydä kisoissa yhdessä jne.

En mä noita fiiliksiäni kuitenkaan koskaan ole miehelleni oksentanut, eli eivät ne varmaan loppupeleissä niin paljon häiritse. Mutta en mä silti noille tunteilleni mitään voi. Ja ollaan me oltu yhdessä jo 16 vuotta, eli ei sitä ainakaan vielä ole huvittanut vaihtaa mua kehenkään muuhun. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
"Vieras"
Eihän tässä kukaan säätelystä mitään puhunut, vaan siitä että häiritseekö. Jotkut ihmiset on kyllä aika vekkuleita kun A:sta mennään B:hen valonnopeudella ilman mitään perusteita, kun on vaan niin kiva tuomita ja esittää parempaa.

Minkä joku tunteilleen voi? Ei niitä ainakaan voi noin vain napsauttaa pois päältä. Saahan homoistakin häiriintyä, kunhan ei yritä evätä heiltä samoja oikeuksia kuin heteroilta. Minusta on aika häiritsevää, että sinulle tunteet ja teko ovat ilmiselvästi täysin kytkettyjä toisiinsa, että kun tulee tunne niin sitä seuraa heti teko.
Haloo. Kuka viitsii mennä salille jos kotona on siitä häiriintynyt akka, kuin sitruunan syönyt heti kun mies on ollut ilman pilkkihaalaria muiden naisten silmien alla.

Tunteilleen voi esim. löysätä pipoa tai menemällä ammattiauttajalle.
 
[QUOTE="Vieras";28232109]Haloo. Kuka viitsii mennä salille jos kotona on siitä häiriintynyt akka, kuin sitruunan syönyt heti kun mies on ollut ilman pilkkihaalaria muiden naisten silmien alla.

Tunteilleen voi esim. löysätä pipoa tai menemällä ammattiauttajalle.[/QUOTE]

Jaa, jos et osaa hallita ollenkaan tunteitasi vaan pienikin ärsyyntymisen tunne tekee sinusta sitruunanaaman, niin ehkä kannattaakin harkita sitä ammattiauttajaa. Me muut osataan kyllä ihan hyvin elää ärsytystemme kanssa.

Tällä palstalla näkee kuinka joitakin suorastaan raivostuttaa kun kassalla joku hidastelee, mutta kun kyse on puolisosta, niin sitten ei niin mikään saisi ärsyttää yhtään koskaan vähääkään. Tai on automaattisesti joku Justiina, joka pakottaa miehensä johonkin muottiin. Ensimmäinen askel tunteiden hallitsemiseen on myöntää niiden olemassaolo.

Uskon kyllä, että moniakaan ei juuri tämä asia välttämättä häiritse sitten pätkääkään, mutta luultavasti joku asia kuitenkin. Jos sitten muut tulevat siihen leuhkimaan, kuinka naurettavaa, kuvitteletko että maailma loppuu tuohon, hanki ammattiapua, miksi ärsyynnyt ja ärsyyntymiselläsi pakotat muut ihmiset käyttäytymään toisin? Ärh, vähempikin kyllä ärsyttää. Alkutilanne tässä ketjussa ärsytti huomattavasti vähemmän kuin tämä päällepäsmäröinti.
 
"tyhmä"
Mun mieheni urheilee paljon ja sillä on kroppa todella kuosissa. Kyllä mä tiedän, että esimerkiksi kisoissa se näyttää aika kuumalta niissä vermeissään ja kyllähän siellä kisapaikoilla ja seuran treeneissä niitä todella hyväkroppaisia naisia pyörii myös. Kyllä mä myönnän, että mä tunnen joskus riittämättömyyden tunteita tuolla tasolla ja mietin, että koskahan mies oikeasti tajuaa, että se saisi jonkun paljon parempikroppaisemmankin kuin minä. Sellaisen, joka elämäntyyliltään olisi täysin samanlainen kuin hän. Voisivat treenata yhdessä ja käydä kisoissa yhdessä jne.

En mä noita fiiliksiäni kuitenkaan koskaan ole miehelleni oksentanut, eli eivät ne varmaan loppupeleissä niin paljon häiritse. Mutta en mä silti noille tunteilleni mitään voi. Ja ollaan me oltu yhdessä jo 16 vuotta, eli ei sitä ainakaan vielä ole huvittanut vaihtaa mua kehenkään muuhun. :D
Toihan on miehelle win-win tilanne. Kotona läski muija hoitaa kodin ja lapset ja hyvässä lykyssä tuo vielä töistä rahansakin kotiin. Mies voi harrastuksiensa ohessa sit painaa niitä kuumia misuja ni jaksaa taas kattoa sitä läskiä akkaansa kotona. Vähänkö oot dorka jos et tota tajua.
 
niin mutta tällä logiikalla
Voihan se poliisinkin vaimoa häiritä, kun ne akat miestään kuolaa. Miksi se tarkottaisi, että nainen kuvittelee miehensä pettävän tai että hänen miehensä ei saisi olla poliisi?

Hiton tunnepoliisit taas liikenteessä. Ja itseäni ei ainakaan hirveästi häiritsisi, mutta en sen takia älyttömästi lesottaisi.
Joo, mutta miksi näitä kyselyitä tulee häiritseekö. Voihan jotain häiritä kun mies on tavallinen toimistorotta ja siellä on naisia, ketkä saattaa kuolata miehen perään. Ei se ole sidottu mihinkään ammattiryhmään jos puolisoa häiritsee mahdolliset vastakkaisen sukupuolen kontaktit.

Ja monesti nyt vaan on, että ne ketä nämä "ihailijat" häiritsee, muutenkin on mustasukkaisia ja pelkäävät puolison pettävän. Harvemmin terveellä itsetunnolla varustettu ihminen häiriintyy tällaisista asioista.
 
"Vieras"
Kannattaa miettiä millaisen fiiliksen se kumppanissa ja kotona saa aikaan jos ahdistusta avoimesti näytetään. Kaupan kassassa vittuuntuminen on aika yksi hailee kun se ei oo omaa perhettä.

Jaa, jos et osaa hallita ollenkaan tunteitasi vaan pienikin ärsyyntymisen tunne tekee sinusta sitruunanaaman, niin ehkä kannattaakin harkita sitä ammattiauttajaa. Me muut osataan kyllä ihan hyvin elää ärsytystemme kanssa.

Tällä palstalla näkee kuinka joitakin suorastaan raivostuttaa kun kassalla joku hidastelee, mutta kun kyse on puolisosta, niin sitten ei niin mikään saisi ärsyttää yhtään koskaan vähääkään. Tai on automaattisesti joku Justiina, joka pakottaa miehensä johonkin muottiin. Ensimmäinen askel tunteiden hallitsemiseen on myöntää niiden olemassaolo.

Uskon kyllä, että moniakaan ei juuri tämä asia välttämättä häiritse sitten pätkääkään, mutta luultavasti joku asia kuitenkin. Jos sitten muut tulevat siihen leuhkimaan, kuinka naurettavaa, kuvitteletko että maailma loppuu tuohon, hanki ammattiapua, miksi ärsyynnyt ja ärsyyntymiselläsi pakotat muut ihmiset käyttäytymään toisin? Ärh, vähempikin kyllä ärsyttää. Alkutilanne tässä ketjussa ärsytti huomattavasti vähemmän kuin tämä päällepäsmäröinti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin mutta tällä logiikalla;28232212:
Joo, mutta miksi näitä kyselyitä tulee häiritseekö. Voihan jotain häiritä kun mies on tavallinen toimistorotta ja siellä on naisia, ketkä saattaa kuolata miehen perään. Ei se ole sidottu mihinkään ammattiryhmään jos puolisoa häiritsee mahdolliset vastakkaisen sukupuolen kontaktit.

Ja monesti nyt vaan on, että ne ketä nämä "ihailijat" häiritsee, muutenkin on mustasukkaisia ja pelkäävät puolison pettävän. Harvemmin terveellä itsetunnolla varustettu ihminen häiriintyy tällaisista asioista.
[QUOTE="Vieras";28232221]Kannattaa miettiä millaisen fiiliksen se kumppanissa ja kotona saa aikaan jos ahdistusta avoimesti näytetään. Kaupan kassassa vittuuntuminen on aika yksi hailee kun se ei oo omaa perhettä.[/QUOTE]

Kyllä, on olemassa myös ylimustasukkaisia ihmisiä, mutta onko niitä näkynyt täällä? Jokunen on sanonut "häiritsisi", joku toinen "ehkä joskus" ja siitä lähdettiin linjalle, jossa naurettava mustasukkainen ämmä murjottaa kotona, eikä anna miehensä harjoittaa ammattiaan. Kuvittelee, että ukko pettää heti tilaisuuden tullen.

Minusta "kyllä mua saattais häiritä" -viestistä on vielä vähän matkaa tuohon. Miksi pitää ylilyödä, eikö voi sanoa vain, että "ei minua häiritse"? Miksi piti alkaa mollaamaan niitä, joita asia saattoi syystä tai toisesta vähän häiritä?
 
Mulla on mies joka on treenannut koko ikänsä ja kilpaillutkin. Hän ei varsinaisesti ole "jumppaope", mutta on ottanut muutaman pojan ja pari nuorta naista "siipiensä suojaan" ohjattavaksi esim.kisoja varten. Käyn itsekkin salilla ja aina kunmahdollista (kun saadaan lapsenvahti) käydään samaan aikaan. Olen siis nähnyt kun nuori kaunis tyttönen tekee kyykkyjä ja mieheni todellakin koskee peppuun tai tulee naisen taakse seisomaan ja ohjaa omilla käsillään liikerataa. Luulin että se häiritsisi mutta ei ole häirinnyt. Kyllä siinä on ero hiveltääkö seksi mielessä vai pitääkö kiinni ammatillisesti. Onhan niitä miehiä gynelläkin ja ovat sormet nuorten naisten värkeissä päivät pitkät. :D

Ja saahan sitä katsella ja flirtatakkin hyvässä hengessä. Kateselen itsekkin ja saatan naureskella salilla toisten miesten jutuille. Ei tarvi mennä tynnyriin vaikka elääkin uskollisesti parisuhteessa. Jos tosiaan ois pettävää sorttia ni sen seuran löytää ihan mistä vaan.
 
sivusta
[QUOTE="tyhmä";28232205]Toihan on miehelle win-win tilanne. Kotona läski muija hoitaa kodin ja lapset ja hyvässä lykyssä tuo vielä töistä rahansakin kotiin. Mies voi harrastuksiensa ohessa sit painaa niitä kuumia misuja ni jaksaa taas kattoa sitä läskiä akkaansa kotona. Vähänkö oot dorka jos et tota tajua.[/QUOTE]

Johan on taas kommentti...
 

Yhteistyössä