jos mies kysyis parin kuukauden seurustelun jälkeen

  • Viestiketjun aloittaja minä äidiksi?
  • Ensimmäinen viesti
minä äidiksi?
ollaan siis seurusteltu pari kuukautta mut ollaan tunnettu toisemme jo muutaman vuoden. naimisiin ei tarvi mennä lapsen saamisen takia. joku tos kysy et onko miehellä lapsia niin ei ole. onhan se "tekemistä". kyl mä tiedän et lapsia ei niin vaan tehdä mut kyl jotkut joutuu tekemällä tekemään. tarkotan siis hedelmöityshoitoja ja sellasta
 
jos tunnet
miehen pidemmältä aikaa, niin mikä ettei...
Kamalan inhorealistinen kuitenkin olen noiden uusien tuttavuuksien suhteen, kokemuksesta. Kaikkien vaaleanpunaisten unelmien särkymisenkin uhalla on pakko kertoa, että mitä upeammalta ja uskomattommalta mies tuntuu, sitä todennäköisempää on se, että on jotain aivan muuta kuin unelmaa tulossa.

Ex kohteli minua ensimmäisen puoli vuotta kuin prinsessaa, olin jalustalla, minua kosittiin julkisesti, suurin elein. Minusta puhuttiin hyvää joka suuntaan, aloin jo itsekin miettimään, voinko oikeasti edes olla niin täydellinen.

Nyt parinkymmenen pahoinpitelyn, jatkuvan alistamisen ja mollaamisen jälkeen, kun on kulunut vuosi erosta (eikä muuten ollut ihan helppo päästä eroon) voin vain todeta, että tyhmä minä!

Vielä eron jälkeen mies osti talon pohjanmaalta ja ilmoitti, että voisi tulla niitä lapsia nyt tekemään, talo on hommattu. Ihan kuin olisi elänyt eri suhteessa kuin minä ja niinkuin eroa ei olisi koskaan ollutkaan...
 
minä äidiksi?
Alkuperäinen kirjoittaja jos tunnet:
miehen pidemmältä aikaa, niin mikä ettei...
Kamalan inhorealistinen kuitenkin olen noiden uusien tuttavuuksien suhteen, kokemuksesta. Kaikkien vaaleanpunaisten unelmien särkymisenkin uhalla on pakko kertoa, että mitä upeammalta ja uskomattommalta mies tuntuu, sitä todennäköisempää on se, että on jotain aivan muuta kuin unelmaa tulossa.

Ex kohteli minua ensimmäisen puoli vuotta kuin prinsessaa, olin jalustalla, minua kosittiin julkisesti, suurin elein. Minusta puhuttiin hyvää joka suuntaan, aloin jo itsekin miettimään, voinko oikeasti edes olla niin täydellinen.

Nyt parinkymmenen pahoinpitelyn, jatkuvan alistamisen ja mollaamisen jälkeen, kun on kulunut vuosi erosta (eikä muuten ollut ihan helppo päästä eroon) voin vain todeta, että tyhmä minä!

Vielä eron jälkeen mies osti talon pohjanmaalta ja ilmoitti, että voisi tulla niitä lapsia nyt tekemään, talo on hommattu. Ihan kuin olisi elänyt eri suhteessa kuin minä ja niinkuin eroa ei olisi koskaan ollutkaan...
kauheaa!!! onneks pääsit siitä miehestä eroon!

ei se mies oo mua kohdellu ku prinsessaa vaan on meillä jo ehtiny olla omat takkumme. ei oo homma sellasta hempeilyä koko ajan ja ruusunpunasten lasien läpi kattelua. ei meillä siis huonosti mee mut rakastamisen lisäks osataan tapella :D
 
Minäminäminä
En enää ihmettele miksi palstalla niin monella on aivan paska exmies ja yh:na elellään..jos siis 2kk tuntemisen jälkeen alettais väsäämään muksua...

kannattaiskohan hieman tutustua ihmiseen ennenkuin alkaa mitään lapsia pukkaamaan maailmaan...tärkeinpiä asioitahan mitä lapselleen voi tarjota on ehyt koti ja turvallinen/vakaa ympäristö kasvaa...voiko 2kk tuntemisen jälkeen muka olla varma että suhde kestää vastoinkäymisetkin..mieti tarkkaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
no nykyiselle miehelleni vastasin kyllä. Meidän esikoinne tuli vuoden päästä siitä kunaloimme seurustelemaan
ja nyt ollaan sitten yhdeä oltu 14v ja saman miehen kanssa mulla on 5 lasta joista neljä on elossa.
joskus sen vaan teitää etä joku on se oikea
 
vieras
voisin kertoa kaveristani joka seurusteli nykyisen aviomiehensä kanssa yhden kuukauden enne´nkuin päättivät yrittää lasta. heti tärppäsi. vauva syntyi n 7-8kk kuluttua ja sitten häät.
vaikuttaa onnelliselta mutta mies pettää kaveriani ja kaverini antaa anteeksi kerta toisensa jälkeen.
myös yhteiset raha-asiat, vapaa-ajan vietto, riitatilanteet ovat aikamoisia sillä niistä ei keskusteltu/tiedetty etukäteen.

suosittelisin vielä "arvioimaan" miestä muutaman kuukauden ajan..
 
joo
Jos olisin valmis huolehtimaan vauvasta myös yksin, niin vastaisin kyllä!!!
Oli suhde pidempi tai lyhyempi, pitää miettiä sitäkin vaihtoehtoa että jonain päivänä voi olla muksun kanssa yksin!!
 
Vieras
On todella vastuutonta toimintaa, että parin kuukauden ensihuumassa päätetään "tehdä" jotain yhteistä, lapsi....jos vaikka hankkisitte yhdessä tuossa vaiheessa vaikka koiran tai kissan ja myöhemmin kun tunnette toisenne paremmin ja olette varmoja että kestätte yhteiselämää niin sitte miettisitte lapsen yrittämistä...lasta kun ei voi palauttaa ja vanhempien ero on lapselle raskas.
 
Paha kysymys. Jos haluaisin ehdottomasti itsekin lasta ja olisin valmis ottamaan aika suuren riskin ettei suhde välttämättä pitemmän päälle toimi niin vastaisin kyllä. Sitten tietty riskinä on se, että lapsen isästä voi paljastua lähes mitä vain. Mutta jos haluaisin perheen niin silloin kyllä odottaisin. Eihän ne pitkätkään suhteet tietenkään mitään takuita anna, mutta ei ihmistä opi tuntemaan ihan muutamassa kuukaudessa.
 

Yhteistyössä