JOS perheessäsi on sikainfluenssaa ja sinulla tärkeä kokous

  • Viestiketjun aloittaja hui
  • Ensimmäinen viesti
hn
Jos se pakollinen kokous on, niin pakkohan sinne on mennä. Eipä ne töissäkään hyväksy poissaoloa sen takia, että perheessä on sikaflunssaa (jos ei ole sairasta lasta hoitamassa). Muistaa vaan käsihygienian yms.
 
iines
No siis meilläkin oli koulussa monta äitiä, joiden lapset oli sikalenssussa. Samoin opettajan lapset. Ja isännä työpaikalla on monta työläistä joiden lapset ja miehet on sikalenssussa. Totta kai silti menen kouluun ja isäntä töihin! Miksen menisi?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ei meillä ainakaan karanteenissa olla oltu,. Kolme päivää hoidin lasta kotona ja sitten töihin. Eihän siinä muukaan auta.
Asenne kohdallaan :D Töihin vaikka pää kainalossa, tai sitten sairastitte tosi lievänä...
 
Kyllä yleinen ohjeistus on että muu perhe voi elää normaalia elämää!

Ja niin teinkin, lapsi oli possutaudissa kun mulla oli koeviikko meneillään koulussa, mies oli lapsen kanssa kotona (sairasti itsekin ). Kyllä tiedostin ja kanssa ihmiset tiedosti että saatan tartuttaa. Mutta ei ainakaan näistä meidän opinnoista olla pois ihan vain varmuuden vuoksi, olis pitänyt olla 2 viikkoa pois (niin kauan muu perhe sairasti ).
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ei meillä ainakaan karanteenissa olla oltu,. Kolme päivää hoidin lasta kotona ja sitten töihin. Eihän siinä muukaan auta.
Asenne kohdallaan :D Töihin vaikka pää kainalossa, tai sitten sairastitte tosi lievänä...
Hän ei itse tainnut olla sairas, niin että kuinka nyt pää olisi kainalossa?

En tiedä miksi nikkini putosi pois, vaikka olen kirjautuneena :)
Candide
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no ei meillä ainakaan karanteenissa olla oltu,. Kolme päivää hoidin lasta kotona ja sitten töihin. Eihän siinä muukaan auta.
Asenne kohdallaan :D Töihin vaikka pää kainalossa, tai sitten sairastitte tosi lievänä...
Hän ei itse tainnut olla sairas, niin että kuinka nyt pää olisi kainalossa?

En tiedä miksi nikkini putosi pois, vaikka olen kirjautuneena :)
Candide
No niinpä olikin. Tästä huomaa että monet onneksi sairastavat taudin tosi lievänä, kun kolmen päivän päästä on lapsi kunnossa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No niinpä olikin. Tästä huomaa että monet onneksi sairastavat taudin tosi lievänä, kun kolmen päivän päästä on lapsi kunnossa :)
Meillä on ollut koulujen alkamisen jälkeen kaksi kertaa flunssaa, joista ei nyt sitten tiedä mitä on, kesti kyllä useamman päivän. Ja kesällä jo toisella pojalla erittäin korkea kuumepiikki ulkomailla ollessamme, mutta kun emme muut sairastuneet, sitäkin jäi vaan miettimään.
 
Keittiönoita
Riippuu kokouksesta. Suurin osa kokouksista, joihin joudun osallistumaan, pidetään puhelimitse. Säästää kaikilta aikaa ja vaivaa, kun ei tarvitse osan porukasta reissata jonnekin muualle päin Suomea. Jos kokous kuitenkin olisi nokikkain istumista, varmaan tiedustelisin asiaa muilta kokoukseen osallistuvilta ja ehdottaisin osallistuvani kokoukseen puhelimitse.
 

Yhteistyössä