Jos saisitte nyt plussan tikkuun pitäisittekö vai keskeyttäisittekö?

  • Viestiketjun aloittaja "Huugo"
  • Ensimmäinen viesti
ilman muuta!!
En vois harkitakaan aborttia kuin korkeintaan vakavilla terveyssyillä.

Kun usean vuoden on toivonu turhaan edes yhtä lasta, ottas riemusta kirkuen vastaan vaikka viitoset!
 
[QUOTE="vieras";26396294]Oma napa taas näyttää olevan suurelle osalle se ratkaiseva tekijä ja pieni elämänalku murhataan :( surullista. Jos mun kierukka nyt pettäis niin ilman muuta lapsi sais tulla! En todellakaan jaksa/halua tai suunnittele nyt lasta, mutta JOS niin kävis nii sitten lapsi tulis. Abortti ei ole vaihtoehto mulle ikinä eikä se tarvis olla kellekkään. olkaa selibaatissa, jos ette lapsia halua tai menkää sterilisaatioon. näin vältytte murhaamiselta![/QUOTE]
tulihan se sieltä! :D kun et henkilökohtaisesti minunkaan syitäni tunne ja tiedä, niin mene murhateksteinesi jonnekin muualle, tai muotoile fiksumpi vastine.
 
Päätös olisi vaikea kumpaankin suuntaan joten en todellakaan osaa sanoa. Olen lapseton ja alkaa olla ikää, toisaalta en ole varma haluankokaan lapsia.

Ja ainoa mies elämässäni tällä hetkellä ei lapsia halua, eikä ole todellakaan isämateriaalia.

Toivottavasti tilannetta ei edes tule, ehkäisystä on kyllä huolehdittu.
 
Itseasiassa menkat on nyt 2 viikkoa myöhässä, mutta steristä johtuen en asiaa hirveenä kummastele, noita kiertohäiriöitä ku on ennenki ollu. Mut jos nyt raskaana olisin niin kysyisin broidilta tahtooko se vauvan ja jos ei niin kyllähän se biojätteeseen menis..
 
"Jenis"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26395727:
Pitäisin ehkä, mutta tuollainen tilanne varmaan tarkottaisi samalla eroa.
Meillä varmaan kans osapuilleen näin... lisäksi oisin kyllä aika järkyttynyt, koska olen ihan luottanut tähän sterilisaatioon. Joka mulle tehtiin nimenomaan siksi, että EN halua enää lisää lapsia.
 
paha sanoa
Todella vaikea kysymys. Lapsi ei missään nimessä sovi elämäntilanteeseeni tällä hetkellä. Olen likempänä neljääkymppiä, terveyteni ei tulisi paremmaksi raskauden myötä vaan vaivat pahenisivat, olen juuri päättänyt vaihtaa työpaikkaa ja alaa, minulla on uusi suhde. Nuo kaikki sanovat, että ei käy kuvioon lapsi. Mutta toisaalta en tiedä mitä ajattelisin, ehkä kysyisin vastapuolen mielipidettä ainakin ensin. Ei minulla sinänsä ole mitään vastaan uutta elämää kohtaan, vaikken ajattelekaan enää hankkia lapsia.
 

Yhteistyössä