Joulukuiset 2019

No niin, mäpä nyt tein meille täällä keskusteleville listan. Ne jotka haluavat mukaan listalle, voisivat vielä kertaalleen ilmoittaa nuo tietonsa, ja korostaa ne vaikka punaisella, jotta näen ne varmasti :) Mä voin sitten myöhemmin koettaa siirtää ton listan vaikka jonkin tietyn sivun ensimmäiseksi viestiksi, niin se on helpommin löydettävissä.

Haluatteko te tuohon listaan jotain muitakin tietoja kuin nuo? :)

@Utuliina Ihanan paljon oot tehnyt testejä :LOL: Mäkin tilasin viime viikolla kahden digin pakkauksen. Ekan tein tänään ja toisen aattelin tehdä ens viikolla. Tänään tulokseksi tuli "Raskaana 2-3", eli juuri niin kuin pitääkin :love:

@Toopeäiti Täällä kohtalotoveri huhuilee - mullakin on paha migreeni. Onko sulla siis ollut estolääkitys käytössä? Miten sun migreeni on oirehtinut aiemmissa raskauksissa? Mulla migreeni helpotti ekassa raskaudessa, saa nähdä miten käy tällä kertaa.
Mä tein tänään digin ja oli edelleen 1-2. Hö. Laskettu 10.12. Eli pitäs olla 4+3...
 
No niin, mäpä nyt tein meille täällä keskusteleville listan. Ne jotka haluavat mukaan listalle, voisivat vielä kertaalleen ilmoittaa nuo tietonsa, ja korostaa ne vaikka punaisella, jotta näen ne varmasti :) Mä voin sitten myöhemmin koettaa siirtää ton listan vaikka jonkin tietyn sivun ensimmäiseksi viestiksi, niin se on helpommin löydettävissä.

Haluatteko te tuohon listaan jotain muitakin tietoja kuin nuo? :)

@Utuliina Ihanan paljon oot tehnyt testejä :LOL: Mäkin tilasin viime viikolla kahden digin pakkauksen. Ekan tein tänään ja toisen aattelin tehdä ens viikolla. Tänään tulokseksi tuli "Raskaana 2-3", eli juuri niin kuin pitääkin :love:

@Toopeäiti Täällä kohtalotoveri huhuilee - mullakin on paha migreeni. Onko sulla siis ollut estolääkitys käytössä? Miten sun migreeni on oirehtinut aiemmissa raskauksissa? Mulla migreeni helpotti ekassa raskaudessa, saa nähdä miten käy tällä kertaa.
Mulla ollut estolääkitys n. 12v. Nyt meni Triptyl 75mg. Laskin annostusta jo plussattuani 50mg ja nyt kokonaan pois. Minulle atTriptyl on tavannut unen, viime yönä en nukkunut lainkaan ja näin kaameita painajaisia. Nyt koskee sitten päähän, jouduin äsken ottamaan Pancodia. Edellisissä raskauksissa muistelisin että en ole syönyt estoa eikä ole ollut migreeniä kään. On hullua etten muista edellisistä raskauksista yhtään mitään muuta, kuin pientä et omista rv14 saakka, ja hyvä niin, ei tähän muuten enää lähtisi! Tuntuu etten selviä tästä pahoinvoinnista
 
@WishingUponAStar Samat sanat sulle :) Mukava kuulla raskauskuulumisia:whistle:

Millaisia oireita teillä muilla on? Ovatko oireet muuttuneet? Ensimmäistä lasta odottessani en muista mitään erityistä raskausoireita, välillä väsytti. Vessassa ei edes tarvinnut normaalia runsaammin hyppiä:LOL: Nyt on ensimmäistä kertaa ollut pahoinvointia ja rinnat kipeät.:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: WishingUponAStar
On kyl erilaista kuin 2,5 v sitten.. Sen takia tietty miettii et jos tää ei jatkukaan.
Mut isoimpina kuumotus /hiki vaikka välillä vilu.. Lievä pahoinvointi, menkkakivut, repäisykivut, kuiva suu, oviksen jälkeen jatkui kostea ja seksihalut. Väsymystä on, mut kukonlaulun aikaan loppuu uni.
 
On kyl erilaista kuin 2,5 v sitten.. Sen takia tietty miettii et jos tää ei jatkukaan.
Mut isoimpina kuumotus /hiki vaikka välillä vilu.. Lievä pahoinvointi, menkkakivut, repäisykivut, kuiva suu, oviksen jälkeen jatkui kostea ja seksihalut. Väsymystä on, mut kukonlaulun aikaan loppuu uni.
Oireet kuulostaa tutuilta :ROFLMAO:
Alan hiljalleen siirtymään plussanneisiin luottavaisemmin, tänään 4+0. Oireet kovin samoja kun viime raskaudessa. Varasin varhaisultran artelta 7+0 :rolleyes:
 
Moi vaan kaikille. :) Mä voisin varovasti huhuilla täällä, haalea plussa testiin tuli keskiviikkona, tummempi sitten eilen. Kolme vuotta on näissä puuhissa oltu, mutta pari keskenmenoa vaan tähän väliin tarttunut. Kotoa löytyy kyl pari vanhempaakin lasta, mutta tää meidän kolmas kyllä todenteolla odotuttaa itseään. :LOL: laskettuaika mulle menee johonkin 10-12.12. Kierto on ollut tosi pitkä ja epäsäännöllinen. Faceryhmä kiinnostaa, mutta en vielä ole valmis liittymään - kun edellisestäkin lähdettiin sitten äkkiä pois kun vuoto alkoi viikolla 12. (n)

Kauheesti koitan olla stressaamatta ja murehtimatta, kun eipä se mitään auta. Oireina mulle ihmeellinen aamuvirkkuus ollut, puolipäivästä sitten voiskin puolestaan nukkua seuraavaan aamuun. Rinnat kyl otti isomman kasvupyrähdyksen kuin ikinä koskaan aiemmin. :whistle: Pahoinvointia ei ole. Jatkuvasti puristaa alavatsaa, sellainen paine tuntuu koko ajan.
 
Mulla laskettu ehkä 5.12 :) piti vielä testi tehdä ja ostin viikkonäytöllisenkin josko sen tekis ma tai ti. Menkkajomoa on ja aina vessassa käydessä hirvittää josko menkat alkaakin vaikka nämä kuuluu raskauteenkin...Mietin jos varais kans ajan ultraan..ehkä pakko et saa varmuuden onko siellä ketään.
 
Heippa! Varovasti huhuilen minäkin, toissapäivänä eka haamu herkällä testillä dpo 9 ja eilen ja tänään samalla testillä hailurat ja pc:llä ihan näkyvät viivat. Tänään dpo 11 ja stressaan ihan hulluna että viivat ei vahvistu. Toissakierrossa oli kemiallinen. La on 15.12. jos luoja suo.
 
Mä soitan huomenna neuvolaan, pk seudulla kun haluavat aikaisin soiton :)
 
Kivaa, kun tänne on tullut uusia! Onnea jokaiselle! :love:

Kurjaa @Helmiina1978 kun testit haalentuneet. :cry::cry:

Täällä oltu perjantaista asti räkätaudissa ja voimat ollu siitä asti totaalisesti kadoksissa. Pönttöä on tullut nyt pari kertaa halailtua parin viimeisen päivän aikana mutta mitään ei ole tullut lopulta ylös. Onhan tää kamalaa, mutta toivon, että merkkaa hyvää. :love::love::love:

Eilen lohkesi sitten hampaasta pala tai paikka ja pitäisi olla päivystykseen yhteydessä, josko saisi pian fiksattua. Hitto, kun hampaiden pitää juuri nyt alkaa lahota. :eek::ROFLMAO:
 

Yhteistyössä