Joulukuiset 2019

Mä tein taas päiväpisusta apteekin herkän ja pc, apteekin herkässä taas vaan hailura viiva. Ei ainakaan vahvempi mitä on ollut..
Vatsaa ja selkää juilii. Mahtokoos tää nyt olla tässä vaikka aivan selvän viivan sain jo keskiviikkona apteekin herkkään... :eek::cry:
 
Ihanasti tullut porukkaa lisää! :love:

Mun on jotenki tosi hankala kirjotella tänne voisin perustaa sen fb ryhmän ja lisätä ketkä haluaa tulla, laittakaa mulle täällä vaikka nimenne ja jokin millä tunnistan profiilikuvanne yv:nä niin lisään kaveriksi ja ryhmään. :)

Mä en vielä uskalla fb-ryhmään liittyä vaan katson vähintään joitain viikkoja miten tää raskaus etenee, josko jossain vaiheessa uskaltaisin myös liittyä. :)
 
Uskaltaisinkohan tänne jo kirjoitella. :barefoot:Plussasin jo viikko sitten pe 22. päivä ja laskettu aika pitäisi olla 3.12. Tänään pitäisi olla 5+4 kasassa. Testejä olen tehnyt aivan tuhottomasti ja kaksi digiäkin. Keskiviikkona näytti vielä 2-3 viikkoa ja tänään uskalsin tehdä uuden, joka näytti 3+. :love:

Takana yritystä 1,5 vuotta ja melko lailla vuosi sitten todettiin ultrassa keskenmeno rv 12 (oli mennyt kesken jo paaaaljon aiemmin). Sen jälkeen armotonta yritystä ja hoitojakin takana yksityisellä jo hyvä määrä ja pelko uudesta keskenmenosta on kova. :cry:

Huomenna menen jo ensimmäiseen ultraan, joten huomenna sitten näkee, jos joudun heti poistumaan tästä iloisesta joukosta.

Kerro heti miten meni! Mulla plussa tuli 20.3 ja ultraan mentäis jo tällä viikolla! Mielenkiinnolla odotan että näkyykö siellä mitään! Meinaan vain että rv6-7 syke pitäisi näkyä ja tässä vasta ollaan 4+5 tai sitten jos tärppi aiemmi käyny nii5+5!
 
Hei kyselisin mimmosia oireta kenelläkin on? Itselläni tosiaan epäselvää menenkö 4+5 vai 5+5 koska kierto on ollut sekava ja plussaa näytti jo 3+0 mukamas. Neuvolatätikin ihmetteli. Vatsajuilimiset on tuttuja sekä tissit hieman arat. Sekä aamuisin bussissa etova olo mutta menee ohi!
 
Kerro heti miten meni! Mulla plussa tuli 20.3 ja ultraan mentäis jo tällä viikolla! Mielenkiinnolla odotan että näkyykö siellä mitään! Meinaan vain että rv6-7 syke pitäisi näkyä ja tässä vasta ollaan 4+5 tai sitten jos tärppi aiemmi käyny nii5+5!
Ultrassa käyty joo ja eihän siellä näkynyt muuta kuin sikiöpussi ja ruskuaispussi ja gyne oli näkevinään jonkin tihentymän ruskuaispussin kyljessä. Mutta ainakin sai selvyyden sille, että on oikeassa paikassa eikä pitäisi olla tuulimuna. :)

Gynen mukaan näkymä vastasi täysin viikkoja ja sanoi, että ei tässä vaiheessa sitä alkiota yleensä kuulu nähdäkään, kun itse jo siitä huolestuin.

Menen uusintaultraan sitten vielä viikon päästä kuten alunperin oli suunniteltukin, mutta tuli tämä aivopieru, että pakko nähdä onko kaikki ok. :D
 
Ultrassa käyty joo ja eihän siellä näkynyt muuta kuin sikiöpussi ja ruskuaispussi ja gyne oli näkevinään jonkin tihentymän ruskuaispussin kyljessä. Mutta ainakin sai selvyyden sille, että on oikeassa paikassa eikä pitäisi olla tuulimuna. :)

Gynen mukaan näkymä vastasi täysin viikkoja ja sanoi, että ei tässä vaiheessa sitä alkiota yleensä kuulu nähdäkään, kun itse jo siitä huolestuin.

Menen uusintaultraan sitten vielä viikon päästä kuten alunperin oli suunniteltukin, mutta tuli tämä aivopieru, että pakko nähdä onko kaikki ok. :D

Millon plussasit 3+ digillä? Mulla pitäisi vaihtua se vasta ke aamuksi.
 
Hei kyselisin mimmosia oireta kenelläkin on? Itselläni tosiaan epäselvää menenkö 4+5 vai 5+5 koska kierto on ollut sekava ja plussaa näytti jo 3+0 mukamas. Neuvolatätikin ihmetteli. Vatsajuilimiset on tuttuja sekä tissit hieman arat. Sekä aamuisin bussissa etova olo mutta menee ohi!
Täällä oireet vähän aaltoilevia, aamuisin lieviä ja vahvistuvat iltaa kohden. Lauantaina jo väänsin miehelle itkua, että kesken meni tämäkin, kun tissituntemukset olivat aamun poissa. :ROFLMAO:

Täällä tällä hetkellä tissit turvoksissa ja arat, maha turvoksissa, pissattaa päivin ja öin, aamuisin herään ennen kellon soittoa ja iltaisin on sitten niin rättiväsynyt, että useana iltana joutunut ottaa torkut. Nälättää myös enemmän kuin yleensä vaikka en ole edes liikkunut. Jännityksellä odotan tuleeko pahoinvointia kuvioihin.
 
Liityn tänne .Toivottavasti pieni syntyy joulukuussa. La 10.12. Laskurit antaa vähän eri päiviä
Tänään testattu +.
Edellinen lapsonen täyttää 2 toukokuussa.
 
  • Tykkää
Reactions: Pompulam
Jokohan uskaltaisi liittyä mukaan. Se salainen fb-ryhmä kiinnostais, näkyykö se muille (kavereille) että on sellaisessa ryhmässä, jos on salainen? Plussasin eilen RFSU:n varhaisella testillä, nyt pitäis viikkoja olla siis 3+4 ja la 13.12. Meillä esikoinen kohta 2,5v ja sisarusta on pidempään toivottu. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Pompulam
Erittäin varovaisin mielin liityn tänne mukaan. Meille tehty PAS luonnonkiertoon 15.3., ensimmäisen plussatestin tein 23.3. ja LA sijoittuisi ilmeisesti 2.12. päivään.

HCG-arvot mulla verestä mitattuna kuitenkin ovat tällä hetkellä liian matalat ja eivät ole tuplaantuneet ihan odotetussa tahdissa, joten epäilys tuulimunasta on olemassa. Meillä on lapsettomuutta noin 3 vuotta takana ja tämä oli ensimmäinen alkion siirto, joka tehtiin.

Tällä hetkellä mennään siis 5+1 ja huomenna menen ultraan, toivottavasti löytyisi raskaus oikeasta paikasta. :love: Vielä en uskalla fb-ryhmään liittyä, mutta mielelläni liittyisin vähän myöhemmin, kunhan päästän (jos päästään) hieman varmemmille viikoille.
 
  • Tykkää
Reactions: Pompulam
Erittäin varovaisin mielin liityn tänne mukaan. Meille tehty PAS luonnonkiertoon 15.3., ensimmäisen plussatestin tein 23.3. ja LA sijoittuisi ilmeisesti 2.12. päivään.

HCG-arvot mulla verestä mitattuna kuitenkin ovat tällä hetkellä liian matalat ja eivät ole tuplaantuneet ihan odotetussa tahdissa, joten epäilys tuulimunasta on olemassa. Meillä on lapsettomuutta noin 3 vuotta takana ja tämä oli ensimmäinen alkion siirto, joka tehtiin.

Tällä hetkellä mennään siis 5+1 ja huomenna menen ultraan, toivottavasti löytyisi raskaus oikeasta paikasta. :love: Vielä en uskalla fb-ryhmään liittyä, mutta mielelläni liittyisin vähän myöhemmin, kunhan päästän (jos päästään) hieman varmemmille viikoille.

Kerro näkyykö mitään! Mielenkiinnolla odottelen vastausta koska yritän pähkäillä omaa ultraa perjantaille tai ensiviikolle...
 
Mä tuun tänne jo kans huutelee, lähdin maitojunalla pois syyskuisista, kun selvisi raskauden olevan tuulimuna. Ensimmäistä tässä toivottaisiin, ikää 25v.
Tänään tein plussan, vielä hyvin varhasissa mennään, nimittäin 3+3 ja la olis 14.12.. Mikäli vuodot alkaa niin sitten ei mahda mitään.

Oireina maahan kaatava väsymys, vatsan ja rintojen turvotus ja huimaus taikka tunne kevytpäisyydestä. Lieviä alavatsatuntemuksia ajoittain, viime raskaudessa oli enemmän jo näilläkin päivillä. Lievää outoa etovaa oloa.
 

Yhteistyössä