Joulukuun 2016 muruset <3

Oon ollu tänään ihan loppu. Yritin tos hetken nukkua päikkäreitä, mut lapset ei anna nukkua ni se siitä:ROFLMAO: mitään ei jaksais tehdä. Myös tänään on vähän ollu sellanen ällötys olo. Mitään ei oikein tee mieli mut silti on pakko syödä..
 
Minäkin voisin nyt liityä tänne odottajien puolelle. Oon tuolla vauvakuume-osiossa panikoinut testieni kanssa. ;) Viivat näyttäisi vahvistuvan niin täytyy koittaa uskoa että näin meille olisi tulossa kolmas lapsonen. Mulla on raskas keskenmenotausta, yhteensä viisi keskenmenoa, joista kolme ennen kuopusta ja kaksi kuopuksen jälkeen. Olen 31-vuotias ja meillä on ennestään kaksi lasta (tyttö s.-08 ja poika s.6/2014). Ilman ehkäisyä on menty sillä ajatuksella, että kolmas tulee jos on tullakseen. En ole uskaltanut ottaa sitä riskiä, että "tuhlaisin" aikaa käyttäen ehkäisyä, koska raskauden jatkuminen tuntuu olevan haasteena. Nytkin hirveä pelko persiissä, mutta näillä mennään ja toivotaan parasta, pelätään pahinta. (y)
Face-ryhmään en aio liittyä ainakaan ennen np-ultraa.
Oireista sen verran, että nyt on ollu pari päivää alaselkä kuin tulessa ja särkee vimmastusti..muistan kyllä samanlaista aikaisemmista raskauksista. Etenkin onnistuneissa..toivon et olis hyvä merkki siis. :)

Listalle saapi lisätä: MiNalo / 31 / 3. lapsi / OYS
Niin ja näillä näkymin LA olis 9.12.
 
Onnea joulukuisiin liittyneille :love:

Täällä hyvin oireetonta, mutta nälkä ja siitä seuraava lievä huonovointisuus tulee kyllä herkemmin :)

Oon päättänyt, että ostelen mahdollisimman vähän yhtään mitään vauvatavaraa... Kävimpäs sit kirpparikierroksella ja ostin kolme kestovaippaa :LOL: voi, morjens :p ja viikkoja taitaa olla sen 5+0 :ROFLMAO:

En ole kertonut edes miehelle plussasta o_O kohta se sen kyllä huomaa, kun on aika tarkkaan selvillä kierrosta ;) mutta on vaan jotenkin hankala kertoa, kun hänestä huomasi, kuinka helpottunut hän oli, kun hän huomasi, että aloin luopumaan vauvahaaveista ja suunnitella pikkulapsivaiheetonta elämää... (n)

MimSe 5+0(?)
 
Onnea täältäkin kaikille plussanneille.(y) Muakin kiinnostaa face-ryhmä, mutta aion liittyä vasta np-ultran jälkeen.:) Oireet ei täällä ole lisääntyneet, paleltaa välillä tosi paljon ja vatsan nippailuja on. Pahoinvointia ei oo viel onneks tullu, mut edellisessäkin raskaudessa alkoi vast vähän myöhemmin.
 
Joulukuun muruset 2016

1.12

Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS
SaaraN / 37 / 4.lapsi / ?
Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos
Not alone / 25 / 2.lapsi / ?

2.12
Banna / 31 / 2.lapsi / JS
Cherokee / 34 / 2.lapsi / ?

3.12
Mantelikaneli / ? / 1.lapsi / ?
ninnnura27 / 27 / 3.lapsi / OYS
sileh / ? / 2.lapsi / ?

4.12
Catharin / 25 / 3. lapsi / satKS

5.12
MimSe / 35 / 5.lapsi / KHKS
Pipo-otus / ? / 3.lapsi / ?

6.12
Nienji / 26 / 2.lapsi / K-SKS
Eepuli / 34 / 2. lapsi /

7.12
piinamiina / 34 / 1.lapsi / ?
Pähkinä89/ 26 / 3.lapsi / OAS

8.12.
Illuminated / 26 / 1. lapsi / PHKS
hipeltäjä89 / 27 / 1.lapsi / OAS

vemila / 24 / 3. lapsi / K-SKS

9.12

10.12
miss_piggy / 34 / 2.lapsi / KPKS
_Henriikka_88 / 27 / 2. lapsi / LS

11.12


12.12
Riiviöidenäiti / 28 / 7.lapsi / JS

13.12

14.12

15.12

16.12

17.12

SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy
 
Joulukuun muruset 2016

1.12

Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS
SaaraN / 37 / 4.lapsi / ?
Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos
Not alone / 25 / 2.lapsi / ?

2.12
Banna / 31 / 2.lapsi / JS
Cherokee / 34 / 2.lapsi / ?

3.12
Mantelikaneli / ? / 1.lapsi / ?
ninnnura27 / 27 / 3.lapsi / OYS
sileh / ? / 2.lapsi / ?

4.12
Catharin / 25 / 3. lapsi / satKS

5.12
MimSe / 35 / 5.lapsi / KHKS
Pipo-otus / ? / 3.lapsi / ?

6.12
Nienji / 26 / 2.lapsi / K-SKS
Eepuli / 34 / 2. lapsi /

7.12
piinamiina / 34 / 1.lapsi / ?
Pähkinä89/ 26 / 3.lapsi / OAS

8.12.
Illuminated / 26 / 1. lapsi / PHKS
hipeltäjä89 / 27 / 1.lapsi / OAS

vemila / 24 / 3. lapsi / K-SKS

9.12

MiNalo / 31 / 3. lapsi / OYS

10.12
miss_piggy / 34 / 2.lapsi / KPKS
_Henriikka_88 / 27 / 2. lapsi / LS

11.12


12.12
Riiviöidenäiti / 28 / 7.lapsi / JS

13.12

14.12

15.12

16.12

17.12

SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy
 
Hei!
Viimein pääsen tänne odottajiin mukaan! :X3:

Eilen tein Ekan positiivisen testin ja tänään vielä uudestaan ennen kuin uskoin :LOL: laskettuaika olis laskurin mukaan 8.12!

Me oltiin yritetty vuosi ja 3kk ja oltiin jo tutkimuksissa käyty. Söin sitten 1kk letrozolia, vaikka mitään syytä lääkkeen määräämiseen ei lääkärin mukaan ollut vaan oltiin selittömättömästi lapsettomia :sick: mutta siitä tärppäs :LOL:

Mäkin haluun tonne Facebook ryhmään niin laitan jollekin viestiä.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Joulukuun muruset 2016

1.12

Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS
SaaraN / 37 / 4.lapsi / ?
Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos
Not alone / 25 / 2.lapsi / ?

2.12
Banna / 31 / 2.lapsi / JS
Cherokee / 34 / 2.lapsi / ?

3.12
Mantelikaneli / ? / 1.lapsi / ?
ninnnura27 / 27 / 3.lapsi / OYS
sileh / ? / 2.lapsi / ?

4.12
Catharin / 25 / 3. lapsi / satKS

5.12
MimSe / 35 / 5.lapsi / KHKS
Pipo-otus / ? / 3.lapsi / ?

6.12
Nienji / 26 / 2.lapsi / K-SKS
Eepuli / 34 / 2. lapsi /

7.12
piinamiina / 34 / 1.lapsi / ?
Pähkinä89/ 26 / 3.lapsi / OAS

8.12.
Illuminated / 26 / 1. lapsi / PHKS
hipeltäjä89 / 27 / 1.lapsi / OAS

vemila / 24 / 3. lapsi / K-SKS
venla90 / ? / ? / ?

9.12

MiNalo / 31 / 3. lapsi / OYS

10.12
miss_piggy / 34 / 2.lapsi / KPKS
_Henriikka_88 / 27 / 2. lapsi / LS

11.12


12.12
Riiviöidenäiti / 28 / 7.lapsi / JS

13.12

14.12

15.12

16.12

17.12

SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy
 
Joulukuun muruset 2016

1.12

Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS
SaaraN / 37 / 4.lapsi / ?
Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos
Not alone / 25 / 2.lapsi / ?

2.12
Banna / 31 / 2.lapsi / JS
Cherokee / 34 / 2.lapsi / ?

3.12
Mantelikaneli / ? / 1.lapsi / ?
ninnnura27 / 27 / 3.lapsi / OYS
sileh / ? / 2.lapsi / ?

4.12
Catharin / 25 / 3. lapsi / satKS

5.12
MimSe / 35 / 5.lapsi / KHKS
Pipo-otus / ? / 3.lapsi / ?

6.12
Nienji / 26 / 2.lapsi / K-SKS
Eepuli / 34 / 2. lapsi /

7.12
piinamiina / 34 / 1.lapsi / ?
Pähkinä89/ 26 / 3.lapsi / OAS

8.12.
Illuminated / 26 / 1. lapsi / PHKS
hipeltäjä89 / 27 / 1.lapsi / OAS

vemila / 24 / 3. lapsi / K-SKS
venla90 / 25 / 1.lapsi / EKKS

9.12

MiNalo / 31 / 3. lapsi / OYS

10.12
miss_piggy / 34 / 2.lapsi / KPKS
_Henriikka_88 / 27 / 2. lapsi / LS

11.12


12.12
Riiviöidenäiti / 28 / 7.lapsi / JS

13.12

14.12

15.12

16.12

17.12

SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy
 
Mul ei nyt ihme kyl turvota kauheesti. Mut vatsa on kyl ihan outo. Tietty toi kipuilu varmaan tekee siitä oudon tuntusen. Mut mua on nyt illan aikana koko ajan röyhtäyttäny, oon ku pieni sika! Ja sit pelkään kokoajan et laatta lentää ku röyhtäilen niin paljon et ällöttää kurkussa.
 
Heippa! Kiva kun löysin tämän ketjun, plussaa näkyi tänä aamuna 3 testissä, tosin koska olen hieman hätähousu ja menkat olisi alkamassa ylihuomenna, niin digistä tuli tulos 1-2 viikkoa raskaana. Eli siis varovaisesti hiippailen tänne taustalle mukaan. :)

Paljon odotettu ja 7 kk tehty esikoinen siis kyseessä, olen 29 v. ja täytän joulukuun lopulla pyöreitä, joten olen erittäin innoissani jouluvauvasta. <3 Laskurin ja oviksen mukaan LA olisi joko 13. tai 14.12. Ehkä varmempi olisi laittaa 14.12. toistaiseksi. Synnytyssairaala on joko Kättäri tai Naistenklinikka.

Onko se FB-ryhmä salainen?
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Moikka!
Mulla ei vieläkään mitään raskausoireita, joten en oikein oo tätä vielä sisäistänyt. Soittelen varmaan vasta ensi viikolla neuvolaan.
Ekan raskauden alussa oli tissit kipeät ja itku oli herkässä ja miehen kans riitelin ihan turhista jutuista :) Nyt ainut epäilys raskaudesta oli ennen plussatestiä pieni parin päivän tiputteluvuoto.

Toivottavasti ei ainakaan pahoinvointia tulisi. Ekassa raskaudessa ei ollut, enkä nytkään haluaisi sellaista.

Voisin liittyä tuonne fb-ryhmään myös, mutta vähän myöhemmin vasta :)
 
Fb-ryhmä on salainen, sinne pääsee laittamalla täällä viestiä joko mulle, miss_piggylle tai sitten riiviöidenäidille. Laittakaa oma nimenne sekä jos on paljon samannimisiä ni profiilikuvasta joku tuntomerkki et tiedetään lisätä oikea hlö kaveriksi. Sit saadaan lisättyä teidät ryhmään :)

Täällä käyty tänään mittaas uudelleen se hcg. Pe oli 1075 ja tänään 3581.6 eli hienosti on tuplaantunut ❤ olen kyl tosi helpottunut nyt.
Pientä pahaa oloa on tänään kyllä ollut.

Catharin & mini 5+1
 
Mä kans haluan liittyä sinne fb-ryhmään kuhan oon käynny varhaisultras :) Mä varasin joskus 1,5kk sitten ajan gynelle ku ei alkanu vauvaa kuulua. Hoksasin, että se gyne voi tehä sillä kerralla ultran nii ei tarvi aikaa perua ;)

Mulla on tissit tosi kipeet ja ajoittaista huomausta, pahoinvointia ja turvotusta. On tämä vieläki niin uskomatonta <3
 
Hei vain! Plussasin lauantaina eli tässä opettelen sanomaan, että olen raskaana! La olisi ehkä noin 14.12 tienoilla, ultra voi tietty muuttaa vielä tätä. Sain äitiysneuvolasta ajan kolmen viikon päähän ja siinä ei vielä ultrata. Ikää on 29v ja esikoinen olisi tulossa.

Vitsit kun tekisi mieli käydä toisaalta varhaisultrassa katsomassa, että kaikki näyttää normaalilta... vaikka "varmempi" se myöhempi ultra on sitten. Näin ekaa odottaessa tulee ainakin olo, että haluaisi varmistuksen asiaan.

Oireista tunnistan alavatsan turvotuksen ja lievästi etovan olon, samanlaista röyhtyytystä tämän päivän ajan kuin Catharinilla! Toivottavasti pahoinvointi ei iske pahemmin.
 
Kovasti onnea kaikille uusille! Täällä melko oireetonta edelleen. Nännejä aristaa, lievää pahoinvointia jos ruokailuväli jää liian pitkäksi ja alavatsaa vähän nipistellyt.

Menin tekemään Clearblue digin lauantai aamuna ja sitä tulosta hermoilin sitten koko viikonlopun. o_O Ovulaatiosta oli juuri se 3 viikkoa ja näytti 2-3 vaikka olin toivonut jo 3+. Tänään tein sitten uuden ja näytti onneksi jo 3+.

Viime syksyn keskenmenokokemus pelottelee niin takaraivossa etten pysty iloitsemaan raskautta vielä ollenkaan. Koitan keksiä muuta ajattelemista ja välietappeja, varhaisultraan olisi varattu aika 19.4.
 
miss_piggy
Mulla on eka neuvola 29.4 ja varhaisultran sain julkiselle 26.4. Sen takia terveydenhoitaja varasi tuon varhaisultran kun tämä raskaus alkoi tosiaan letroilla ja mun luomukierrot on epäsäännöllisiä ja pitkiä.

Jotenkin ei vaan oo yhtään raskaana oleva olo. Ei sitten niin mitään oireita, ei edes tissit kipeät :D Pojasta tiesin jo alkumetreiltä että on poika, nyt musta tuntuu että vois olla tyttö. Meidän lapsiluku on kyllä sitte täynnä.

Mun menkat alkoikin 4.12 eli muistin päivän väärin. Onko mun la sitten 9.12?
 
Meitähän on täällä jo monta, onnea kaikille plussista :)

Mitenköhän tämän raskauden sisäistäisi paremmin? :LOL: nännit on kipeänä, lievää pahoinvointia ja tosiaan mahakipuja ja silti sen unohtaa monta kertaa päivässä. :LOL:

Tänään soitin neuvolaan ja päädyttiin siihen että 18. Päivä (6+5) tarkistetaan ultralla onko pieni oikeassa paikassa yms noiden kovien mahakipujen takia. Jännittää, mutta yritän olla positiivisin mielin. :love:

Pähkinä ja pirpula 4+6
 
Juuri eilen puhuttiin miehen kanssa että nyt on ollut vähän parempi olo, ei lähes mitään vaivaa, välillä pientä vatsakipua. Noh, tänään aamulla ei sitten voinut kuvitellakaan syömistä tai hampaiden pesua. :sick: No ehkä tämä tästä, vessassa saa taas juosta ja väsyttää kamalasti, vaan töissä pitäisi yrittää jaksaa normaalisti. :sleep: Testaamisenkin suhteen olen jo rauhoittunut :D 0-1 testiä päivässä, viivat olleet nyt siis useamman päivän PC:ssä aika tasavahvat. Eilen soitin sitten neuvolaan ja sainkin huiman määrän neuvoja ja tosi hyvää palvelua! 1,5h aika ja ultra heti sitten 7+4, alle kolme viikkoa enää, hui! :p Ensi viikonloppuna olisi tarkoitus kertoa sitten tuleville isovanhemmille :giggle: Silloin 5+2-5+3. :)

Illuminated & Tonttu 4+5 :love:
 
Huh Huh, nyt on sitten kunnon pahoinvoinnit!!
Yöllä en pystynyt nukkumaan edes, oksensin ja pyörin sängyssä ja juoksin vessassa kokoajan koska tuntui että nyt lentää, mutta kun pääsin sinne ei tullutkaan mitään. Lopulta mies kantoi mulle ämpärin sängyn viereen.

Soitin neuvolaan, sain ajan kahden viikon päähän 18.4. Terkkari laski mulle viikoiksi 6 ja laskutuksi ajaksi 28.11. En nyt kuitenkaan haluaisi vaihtaa tuonne marraskuisten puolelle, jos vaan sopii että jään tänne hengaamaan?

Sairasloma päiväksi menee, terkkuja sämgynpohjalta

T. Cherokee ja papu 6+1
 

Yhteistyössä