++++++JOULUKUUSSA PLUSSAAVAT, tammikuuta suunnittelevat+++++ (vol 3 kk vaihdettu)

erka Mullaki oli negaa tänää. No yllätys. :D

KS09 Mun yks kaveri sai just viime kuussa pojun, mut sillä tosissaan rv 6 näytti viel negaa testit! Sitse meni ottaa verestä ni hups keikkaa raskaana oltiin. :D Ja siis ihan oikein oli oviksen laskenu, eli rv 6+ jotain oli tosissaan sillo.


Lähettiin Nicin kanssa mummilaan ja ollaan täällä varmaa lauantaihin asti. :)
Tuolla se nyt leikkii mummi kanssa. :heart:
 
Onnea plussanneille, Huisille ja ruuthille!!! :heart: Toivottavasti kaikki muutkin pian perässä!!

Piupula Jännää, kiva että pääset gynelle selvittämään asiaa!! :)

Täällä on nyt sitten muutettu, hitto mikä homma siinä oli :$ Nyt on hirveet hartiakivut ja iskias vaivaa ja vaikka mitä. Kp 14, kohta ovispaikat jee! Tänään illalla voisi heilutella peittoja (tää sanonta on niin siveä että naurattaa) miehen kanssa. :) Ovis varmaan loppuviikosta. Ainakin voin jouluaattona syödä mätiä kun ei silloin edes näyttäisi testi vielä mitään :D Tai vois ehkä just ja just näyttää jotain.. Nyt takas kouluhommiin :wave:
 
KS Jep! minähän se :) Hui, kun jänskättää huominen gyne reissu, en kyllä mitään uskalla edes ajatella :ashamed: :| Niin ei tule mikään sitten pettymyksenä :)

Ella juon valion greippimehua, mitä löytyy kylmäkaapista/hyllyltä. siin ei ole niin paljon lisättyä sokeria ja siinä on ihan kivasti c-vitskuja :)

Kiitos kaikille jännäilijöille! Kyllä jännittää niin kovin omastakin puolesta, että. Mutta tulen tänne sitten kertomaan miten kävi, kun pääsen kotio, kun koulukin alkaa vasta myöhään illalla. Nyt kun pääsin kotio tuijottelemaan noita aamuisia testejä, niin ovistesti haalee viiva ja r-testissä joku viivan paikkanen, eli negaa molemmat. :) onneksi ei tarvitse kauaa jäskättää :) Nyt taas kouluhommien pariin.. :/
 
Hupsista. Uusi pino jo sivulla seitsemän enkä ole saanut aikaiseksi kirjoittaa. Täällähän näyttää jo plussiakin tulleen. :flower: :flower: :flower: Onnea niistä.
Toivotaan että tämä on onnen pino ja että kohta kaikki plussaavat++++ :whistle:

Meitsi nappas toissapäivänä vikan pillerin ja tänään alko vuoto. Eli kohta pääsee vaakamamboilemaan. Tai siis pääseehän sitä vaikka joka päivä mutta silleen että siitä saattaisi olla jotain hyötyäkin. :kieh:

Onnea Lily-Janelle uuteen kotiin :flower:

täytynee vähän lukasta ketjua taaksepäin että tiedän mitä teille kuuluupi.
 
eli kp ois kai 1/28 vai pitäiskö se olla 3/28 ?? Kun lauantaina otin vikan e-pillerin, mutta tänään alko tyhjennysvuoto. Vai miten se menee??? vai voikohan pillereitten jälkeen ees haaveilla oviksesta ekassa kierrossa.? Ostin kasan jo testejäkin. sittenhän se selviää.

Piupulalle onnea gynereissuun :heart:
 
Mä taidan jäädä yksin plussaileen tuonne tammikuulle.. kyllä on taas perä kipee ku tultiin alas niin lujaa.. (lue, perse edellä puuhun)... SIIS PETTYMYSTEN PETTYMYS!!!! kuinka voi olla taas kierto tälläinen, mä jo niiiiiiiin toivoin ja uskoin ku menkat viikon myöhässä melkein, tein sitten eilen testin.. NEGA.. ja tänään tuli täti..

mua vaan itkettää!!!!!! :'( mies vaan hokee että tulee se jos on tullakseen..

meil ois siis nyt menossa kp1 ja yk 7
 
Uuteennousuun: :hug:
Minä pidän varmasti myös seuraa tammikuussa. Mun kroppani valehtelee mulle koko ajan ja uskon sen olevan totaalisesti sekaisin. Pelottaa viikon päästä, kun menen gynelle, että saan jonkun kamalan tuomion... Joskus mulla on mahakin niin arka, että oon jo ajatellu kaikkia kasvaimia jne... Ja lämmöt heittelee ihan miten sattuu, joten niitäkään ei fertility friendikään osaa kohta tulkita. Voi paskan paska, on taas niin masispäivä kun tuntuu, että ei ikinä sitä omaa vauvaa saada.
Ihanaa tosin, että täällä on monella tosi lupaavia oireita, innolla ootan teidän plussaavaan! :heart:
 
Minulta :hug: kaikille tarvitseville.

Täällä päivät menee nopeasti uudessa työpaikassa :D Välillä tulee mietittyä et olenkohan sittenkään tulkinnu oviksen ajan kohdan oikein ku en viitsi vaippa housuissa joka päivä kulkea...Kiva vaan jos joku päivä täti yllättää vaikka en sitä reilu viikkoon vielä odotakkaan.Mielummin tietenki jättäis tulematta kokonaan :kieh:
 
Keskiviikko 9.12


Ilmatar.........................kp 66/28...............................................yk3
KS09............................kp 55/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 54/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 53/?................27v...........1.lapsi .......yk3
Sintsu78......................kp 38/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
Piupula..........................kp 34/30-39......23v........1.lapsi......yk4
Ansku-82..................kp 29/30..............27v...........1.lapsi.........yk12
Danuli79....................kp 27/28-35................................................yk9
Hyväsetti.......................kp 27/ ?............30v..........3.lapsi..........yk1-2
piprane ema.................kp 26/30.............32v..........3.lapsi........yk5
icefairy.........................kp 23/26-35........22v...........2.lapsi.......yk3
erka..............................kp 23/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2
Kerrostalokyttääjä........kp 15/30........................3.lapsi..........yk2
Lily-Jane.....................kp 15/28-32.........24v.........1.laps...........yk2
Tellu30........................kp 14/30.......................5.lapsi...................yk2
MaybeSomeday..........kp 12/28-30............23v...........1.lapsi........yk8
Mahdotontako.............kp 11/27-29..........................................yk3
Ella-83.........................kp 5/24-61.........................................yk13
Riemu..........................kp2(4)/28..............32v.........5.laps i.........yk1
UuTeEnNoUsUUn.....kp 2/28-30 ..........................................yk7
Annmari-76.................kp 1/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk


Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ?/?...................................5.lapsi..........yk
Kotiäiti75.....................kp?/?.................................. .5.lapsi.........yk



Taustalla


Katinka-82,..............................höyrypää
very important baby, ............Ilolintu
Katinka-82, .............................HayLina
Aurella, ...............................Sanelma
Ainoska ,..................................Neila
Kaapo80, ..............................Lilianne
Dreaming86 ,..........................marrr
wannabemama,.......................JKVY
Marta, ...................................Cladoceran


Plussanneet



Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 ........................
Satsuki...20.11..kp 26/28......33v....2.lapsi.....yk1
Zirppa......21.11......kp 32/34-35..........24v............2.lapsi......yk2.
Selmiina...23.11..... kp 29/31.............19v............................ yk 5.
bebetobee....28.11.....kp 23/28
Huisi.............vk 49
ruuth81......7.11......kp 28/28...................................................yk2
 
UuteenNousuun Voi että... Minä kyllä pidän sulle seuraa tammikuussakin. Ja helmikuussa ja maaliskuussa mut jos joku vois mun kanssa plussata sitten huhtikuussa?

Anskun ei tarvinu testata. Tuhru alkoi tänään ja vuoto alkaa joko tämän päivän aikana tai huomenna. Oletettua joten ei pettymys oo mikään kovin iso. Mut ihmettelen niitä oireita... Ne oli nimittäin aika vakuuttavia. Mut kuten yllä todettu. Huhtikuun plussaa odotellessa! :)

Piupulalle Peukutukset tän päivän gyne reissulle!
 
Piupulalle multakin peukutukset gynereissulle, onneks pääset tänään, niin ei tarvii enää pidempään ootella!

UuteenNousuun, Ansku ja muille tarvitseville :hug: :hug: :hug: :hug: Mäkin kyl pidän seuraa viel tammikuussa ja siit eteenpäinkin, että et todellakaan ole ainoa.

Ella kyselit greippimehusta, mä juon lidl:n greippimehuu, ku siin ei oo ollenkaan lisättyä sokeria, oli tosin aluks ihan sairaan pahaa, mut siihen makuun tottu ;) ennen join ryb&deggerin (ei varmaankaan kyl kirjoteta noin ;) ) mut kyl tol lidl:n mehulla sain paremmat limat aikaseks :p

 
Taas negaaaaa tänään vilja sensitivellä,pöh! Tänään dpo8. Itse asiassa meen tänään lääkäriin ihan toisissa asioissa kun ilmeisesti taas iskenyt poskiontelotulehdus ja se jomottelee jäsenissä vaikka kuumetta ei ole mutta ikävä vaiva kuitenkin että antibiootteja kehiin. Mitään raskaustuntemuksia ei ole ja huimaukset laitan tuon poskiontelotulehduksen syyksi.
 
Heipä hei!
Nyt gyne uutisia :LOL: :LOL: :LOL:
Elikkäs, meikä ei ole raskaana, että täällä ollaan vielä tammikuussakin, mutta jotain hormonihäiriöö on täs kierrossa, epäili, että keltarahashormonin vaikutus vaan pieni tässä ja limat sopi ovulaatioon :) Gyne sano, että joskus tulee vaan tälläsiä hormoni vaihteluita, mutta muuten kaikki oli kunnossa, ja sonoi, että ihan varmasti tulen raskaaksi jossain vaiheessa =) Että ei syytä huoleen. Menkkoja saan kuulemma odotella vielä ainakin viikon ennen kuin on edes tullakseen, ennen sitä voi jotain tiputtelua tulla. :)

Mutta vaikka en nyt sitten raskaana olekkaan, niin ihan kiva oli kuulla, että kaikki on muuten kunnossa ja näyttää hyvältä raskautumisen suhteen. Ei sitten auta, kuin odotella tätiä saapuvaksi ja aloittaa taas alusta.

erka älä vielä toivoa heitä kaivoon :) odottele pari päivää ja testaa sitten uudestaan :) :hug:
 
Piupula hyviä uutisia sulle gyneltä, kivaa! :) siis ei kivaa ettet oo raskaana, mut hyvä että kaikki näyttäs olevan kunnossa, ja nyt vaan sit tädin vierailun jälkeen uutta matoa koukkuun ;)

erka sinuna juu en kyl vielä heittäs kirvestä kaivoon! Voihan se ihan hyvin vielä plussaksi muuttua! Toivotaan niin! Itse en ees uskalla testata ennen ku menkat myöhässä, säästyy rahaa, mut ei kylläkään hermoja! Toivottavasti saat antibiootit poskiontelotulehdukseen. :)
 
Piupula, höh, mä olin jo niin varma! No mut hyvä, että muuten kaikki oli kunnossa...

:hug: muutenkin kaikille, jotka kokevat olevansa sen tarpeessa.

Mulle on tullut ihan valtavan häiritsevä väsymys. Voisin nukkua aamusta iltaa ja illasta aamuun jos tuo pieni mies vain antaisi. Tää on ihan tuskaa |O
 

Yhteistyössä