Joululahjat <3 vko 24 <3

Tässä linkki edellisen viikon keskusteluun: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1065539

Tätä listaa päivittää Kamomilla-81, jolle voi osoittaa päivityspyynnöt mm. yksityisviestitse. Seuraava päivitys aikaisintaan 15.6.




Joulukuun 1.päivä:
pikkutiikeri-----------/esikoinen/----------------TYKS
Kamomilla-81-------/esikoinen/----------------KOKS
Caffee81--------------/toinen/-------------------K-SKS

Joulukuun 2.päivä:
Aluna-----------------/viides/--------------------LUAS
Viivi76---------------/toinen /
Sikuriina1987
Sammal---------------/toinen/-------------------K-SKS

Joulukuun 3.päivä:
DoB-------------------/esikoinen/
Kathrinelle-----------/toinen/
Aubrieta--------------/neljäs/--------------------PHKS

Joulukuun 4.päivä:
Rintin-----------------/viides/

Joulukuun 5.päivä:
Nooraska
Käpylehmä-----------/neljäs/
syysusva05-----------/toinen/-------------------LPKS
Pinkkinen-------------/toinen/
Sikuriina1987--------/esikoinen/---------------SeKS
Valas77---------------/neljäs/--------------------K-HKS

Jolukuun 6.päivä:
Nasu74----------------/toinen/-------------------PHKS
Petite-te---------------/seitsemäs/---------------TYKS
Horrorpops-----------/esikoinen/
Tsigu------------------/toinen/-------------------TYKS
Melissa-83-----------/kolmas/------------------K-SKS
Lisbethh--------------/esikoinen/---------------NKL

Joulukuun 7.pv:
Ineli-------------------/esikoinen/

Joulukuun 8.päivä:
briendli---------------/esikoinen/
Pikatsu----------------/esikoinen/
Laurelias--------------/toinen/------------------HYS
Nyty-------------------/neljäs/-------------------HYS
Viipi-------------------/toinen/------------------OYS
vumpe-----------------/kolmas/
Aurinkomamma-----/kolmas/-----------------K-HKS
neitim-----------------/neljäs/

Joulukuun 9.päivä:
Cheeky

Joulukuun 10.päivä:
hutzel-----------------/esikoinen/
Saparo-81------------/esikoinen/---------------K-SKS

Joulukuun 11.päivä:
Härkänainen---------/viides/-------------------KYS
Nasu30-------------------------------------------NKL
itunen-----------------/toinen/-------------------TYKS
merkkari--------------/esikoinen/---------------K-SKS

Joulukuun 12.päivä:
Nonna-79-------------/kolmas/-----------------OAS
zaika-------------------/toinen/------------------SKS

Joulukuun 13.päivä:
Boe
äittä-67
Millimenninkäinen--/toinen ja kolmas/------K-HKS


Joulukuun 14.päivä:

Äittä-67---------------/kolmas/-----------------SAS
ViikinkiHelga--------/kolmas/-----------------K-PKS
Valaskala-------------/toinen/-------------------VKS

Joulukuun 15.päivä:
Sintzi-------------/toinen/
Annuli-81--------/esikoinen/-------------------NKL
Terhikki----------/kolmas/----------------------PHKS
Annukka84------/esikoinen/-------------------KYS
Divina------------/esikoinen/-------------------NKL

Joulukuun 16.päivä:
Tuisku-84--------/toinen/-----------------------TAYS
AnnClaire--------/toinen/-----------------------JS
joululahja-08----/esikoinen/

Joulukuun 17.päivä:

Joulukuun 18.päivä:
Kukka88---------/esikoinen/-------------------VAS
tyylilyyli-80-------------------------------------PS
Taikametsä------/kolmas/
Tara84-----------/esikoinen/-------------------EKKS
maria-08---------/esikoinen/-------------------SKS

Joulukuun 19.päivä:

Joulukuun 20.päivä:
Pinlady-----------/neljäs/-----------------------JS
Jasuliini----------/toinen/-----------------------LKS
Aniida------------/toinen/
Skye85-----------/toinen/-----------------------RAS
Milja-85----------/esikoinen/------------------K-SKS
maarith-----------/kuudes/-----------------------PS

Joulukuun 21.päivä:
April--------------/esikoinen/------------------KOS
DaylightDancer---------------------------------KOS

Joulukuun 22.päivä:
Essu74-----------/esikoinen/
taapero-----------/kolmas/---------------------OAS
katherine---------/esikoinen/

Joulukuun 23.päivä:
Klara-------------/toinen (1.enkelivauva)/---PS
Äippä-75--------/toinen/-----------------------KOKS
Vaapukka--------/viides/
kaisukka81------/esikoinen/------------------KOKS
Grynna-----------/toinen/-----------------------NKL
nevi---------------/viides/

Joulukuun 24.päivä:
Torey-------------/toinen/-----------------------TAYS
Minttumaininki

Joulukuun 25.päivä:
petomamma
OLIVIA06-------/toinen/

Joulukuun 26.päivä:
maria-83---------/esikoinen/--------------------EKKS

Joulukuun 27.päivä:
hömppö
katherine---------/esikoinen /
Juli05-------------/esikoinen/--------------------KOS
jennae------------/toinen/-------------------------NKL
pikku87--------------------------------------------PS

Joulukuun 28.päivä:
Emppu87--------/esikoinen/
Gisele------------/esikoinen/
Jive- -----------------------------------------------K-SKS
aiaifi-------------/toinen ja kolmas/

Joulukuun 29.päivä:
vauvahaaveita--/esikoinen/----------------------OYS

Joulukuun 30.päivä:

Joulukuun 31.päivä:
sisar puoliQ
Florence---------/toinen/

Laskettu aika ei vielä selvillä:
Tiiwi
Salkku30
hiipi--------------/esikoinen/
jonniina----------/esikoinen/

****************************************

Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PK2S = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
KOS = Kätilöopisto
KOS/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUAS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus
*****************************************

MUOTOILU ON VIELÄ IHAN SEKAISIN MUTTA KORJAILEN HUOMENNA!
 
B-7
se on nyt täällä :attn:
raskausajan unettemouus :|
Illalla ei mitään mahdollisuutta nukahtaa ennen 24 ja yön kukun hereillä.Sitten nuorimmainen herääkin jo klo 06,jee =) Tai sitten meillä vaan on niin kuuma.
Tänään miljoona asiaa hoidettavana.On nelkun hammaslääkäriä.Isojen tyttöjen todistukset täytyy hakea,jääkaappi matkan jäljiltä ammottaa tyhjyyttään jne jne

Ihanaa arkea kaikille !
Petite-te ja bèbè rv 14+2
 
Kamomilla-81 olisitko kiltti ja vaihtaisit minun la:n 24.12. .. =) Perjantaina oli ultra ja kierto sen verran pitkä, että täti sano, ettei synny tuohon 20. päivää. Meillä kaikilla täällä tuleekin olemaan hyvin erilainen joulun aika tänä vuonna :)

Minulla nyt siis viikkoja 11+6, mutta pahoinvointi vaan jatkuu sekä ankara väsymys. Aamullakin piti suoraan mennä oksentamaan kun heräsin. Nyt jo sitten töissä.. Välillä kyllä tuntuu, että pitäisi hakea sairaslomaa täältä, kun ei ole virtaa tehdä yhtään mitään. Täytyykin pyytää hemppa ke kun on lääkäriaika, tiedä vaikka veri olisi kuinka huono.

No mutta, uusi viikko taas edessä! :wave:
 
Maanantaita kaikille ! Tuulista ja harmaata, ainakin täällä. Onneksi viimein satoi, ei tarvitse mennä kastelemaan kasvimaata ja ruohikkoa tänään. Yöllä tuli välillä vettä todella kovaa ja ukkonenkin kolisi.
Itse poden vielä flunssaani. Vielä räkää riittää ja yskääkin, mutta ehkä jo paranemaan päin. Keskiviikkona mullakin olisi seuraava neuvola ja siellä lääkärintarkastus. Pääsee taas kuuntelemaan sydänääniä :) Eilen illalla nukkumaan mennessäni olin tuntevinani jotain liikettä masussani. Nyt on rv tasan 14, ettei se ihan mahdotontakaan olisi ja aikaisemmillakin on tapana ollut ruveta liikkumaan masussa, kun äiti kävisi nukkumaan :)
Täällä tälläistä tälläkertaa, hauskaa viikkoa kaikille !

 
Hei kaikille! :wave: Kiitos Kamomillalle päivityksestä, olit osannut tuon miun LA:n vaihtaa vaikken sitä varsinaisesti edes tajunnut pyytää :D

Eilen juhlittiin miehen kanssa ensimmäisen kolmanneksen päättymistä kera Robbybubble lasten mansikkakuohuvan, mansikoiden ja kermavaahdon :D Ihasteltiin yhdessä ultrakuvia ja höpötettiin pitkän aikaa uudesta tulokkaasta. Oli siis oikein kiva päivä :) Vaikka illalla alkoikin kamala migreeni, toivottavasti ei jää toistuvaksi vaivaksi nyt...

DD ja pieni potkuri 12+1 :heart:
 
B-7
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Eilen juhlittiin miehen kanssa ensimmäisen kolmanneksen päättymistä kera Robbybubble lasten mansikkakuohuvan, mansikoiden ja kermavaahdon :D Ihasteltiin yhdessä ultrakuvia ja höpötettiin pitkän aikaa uudesta tulokkaasta. Oli siis oikein kiva päivä :)

Ihanan kuuloinen päivä ja mukavaa että miehesi on noin täysillä mukana odotuksessa!Liikuttavaa :flower:
 
petite-te, kiitos kauniista sanoistasi! Ei mies kyllä vois olla enempää mukana, kokoajan mua hoivaamassa ja auttelemassa. Hankkimassa kaikkea pientä varten ja päivittäin muistaa kertoa miten minä ja masu-asukki olemme hänelle kaikki kaikessa :) Enää 6vkoa ja muutama päivä meidän häihin, ja oon kyl ihan vakuuttunut että olen saanut maailman huomaavaisimman ja ihanimman miehen omakseni :heart:
 
B-7
DD!Tuo on aivan ihanaa!!Olet onnellinen :heart:

Mullakin rakastava ja ihana mies,en voi muuta väittää.Tämä vaan kun on meidän 7:s lapsi(tuonne listapäivitykseen sen jo uskalsin paljastaa)ei miestä niin enää hetkauta tämä raskausaika.Kun vauva sitten aikanaan syntyy tiedän saavani hellyyttä ja rakkautta yhtä paljon kuin kaikkien odottama uusi tulokas.Ja kaikki lapset on niin miehelle kuin minulle hyvin rakkaita ja tärkeitä(ei kai niitä muuten näin montaa olisi =) )
Mutta joskus kaipaisin enemmän huomiota näin raskausaikanakin kun mieli myllertää.En vaan tee sitä kovin helpoksi miehelle,kun olen kuin perään ammuttu karhu :eek: Joka raskauden kuin mikäkin äkäpussi :whistle:
 
nonii...täällä oli sitten polttarit lauantaina..menoa riitti sellasen 13 tuntia ja olin tai olen edellee ihan puhki menosta mut kivaa oli!
häihin olis nyt vajaa 3viikkoa :D ihanaa!
mulla iltasin ollu alaselkä kipee ja jalkoja pakottaa ja ei meinaa unta saada. Tuo alaselkä oli edellisessäkin odotuksessa ja siihen on ikävä herätä yöllä..nyt vaa pelottaa et jatkuuko se puol vuotta vai helpottaisiko jossain vaiheessa.
kävin kattoo yks päivä tuplarattaita ja mieleiset löyty ja meen sit syyskuussa ne tilaamaan!

sini ja maha-asukki 13+1
 
Jive: Raskaus tuo paljon stressiä molemmille, joten kipinöitä voi lentää. Jaksuhaleja, koita selvitä :hug: Ja onnea ultraan, eiköhän se piristä edes hieman! :)

petite-te: Oho! Seitsemäs jo :D Aika hienoa! Varmasti se vaikuttaa miehen suhtautumiseen raskausaikaan, ja tietysti se jos olet äkäinen. Mut eiköhän sullakin hormonit tasaudu ja sitten viimestään kun vauva rupee kunnolla potkimaan miehesikin innostuu uudelleen :) Ja varmasti tulee rakastamaan ja pitämään huolta uudesta tulokkaasta kun hän syntyy. Voimia sullekin, ja muistetaan molemmat olla jatkossa kiitollisia miehistämme =) :heart: Itsekin meinaan kiukuta joka toinen hetki, mut muistan kyllä sanoa miehelle miten paljon arvostan häntä ja kuinka kiitollinen olen siitä että auttaa (vaikken sitä todellakaan helpoksi tee :D)
 
Sinzi : Mulla kanssa alaselkä vaivaa!! :( on vaivannut nyt jo toista viikkoa. Välillä todella kipeä ja säteilee tuonne takamukseen ja lantioon! Yöllä ei tosiaan meinaa saada nukuttua kun missään asennossa ei ole oikein hyvä! Ja lisäksi teen istumatyötä, mikä sekään ei ainakaan auta tilannetta! Pelottaa kanssa että jos tää jatkuu / pahenee vielä tästä raskauden edetessä.. ei olisi kovin kiva näitä kipuja puolta vuotta kärsiä... Auttaisikohan sellainen tukivyö yhtään...??

Väsyttää ihan hirveesti! Viime yönä tuli nukuttua ehkä 3 tuntia ja kuudelta kello soi töihin! Argh.. Ei vaan taas uni tullut... Muutenkin olo aika alakuloinen ja pinna todella kireällä! Miestä en jaksa juuri noteerata ja lähinnä vaan ärsyttää kaikki mitä se tekee tai sanoo! Tuntuu että olen ihan kamala ihminen ja puoliso!!!!! :( Tekisi mieli yksin lähteä muutamaksi päiväksi johonkin vetämään henkeä! Huoh.... Tiedän että on normaalia se että pinna on kireällä ja mielialat vaihtelee, mutta mietin vaan että onkohan tämä minun olo enää edes asiaan kuuluvaa vai meneekö jo johonkin masennuksen puolelle....

Että näin.... *vali vali vali*
 
Kiitos rohkaisusta... :)! Ihan oikeasti jännittää ja ahdistaa tuo ultra-aika 14.45. Niiden kipujen jälkeen on vaikea uskoa, että kaikki on kunnossa. No tulen sitten kertomaan miten kävi. Huh-huh..
 
Jive: sitä alkaa jo miettimään että olikos meillä jo ennen raskauttakin tällaista!!?? Mutta tiedän kyllä ettei ollut... Ei oikein halua kellekään edes jutella näistä asioista, kun pitäisi vaan olla kauhean autuas ja onnelinen nyt kaikesta! ja olo on useimmiten kaikkea muuta! :( Tsemppiä kovasti muuten sulle sinne ultraan! Varmasti kaikki on hyvin!!! :)
 
Hei!

Pikailmoittautuminen vain, pitäisi olla jo pyykin & pakkaussuunnitelmien kimpussa. Lähdemme parin päivän kuluttua reissuun jolta palaamme vasta juhannuksen jälkeen, joten minusta ei nyt kuulu (vajaaseen) pariin viikkoon sitten mitään. Olemme aika korpiolosuhteissa joten ei paljon toivoa nettiin pääsystä :).

Jaksuja kaikille, joilla on väsymystä, unettomuutta, pahoinvointia, selkävaivoja yms. tai miehen kanssa ollut hankauksia ja Jivelle tsemppiä ultraan! Oikein mukavaa alkanutta viikkoa kaikille, ja hyvää juhannusta jo etukäteen, kun en ole sitä ensi viikolla toivottelemassa.

t. Grynna 11+6
 
Huoleni oli turha. Kohdusta löytyi pää-perämitaltaan 43 mm kaveri, jonka sydän läpätti kovasti. Näkyi selvästi kädet, jalat ja pää :). Välillä vauva nukkui, välillä "kiipeili" ja kiepsahti ympäri. Niskaturvotus olisi ollut kiva tietää, mutta täällä JKL:ssä sitä ei katsota. Laskettu aika siirtyi 25.12!
 
DoB
Jive ja Saparo-81 , meillä tuo asia onkin ihan toisin päin. Ihan uskomatonta mutta mun mies sanoi mulle eilen sellaisia asioita, mitä en uskonut ikinä kuulevani. Olemme olleet 5 onnellista vuotta yhdessä ja nyt toinen vihjailee että kaikki vaan ahdistaa kotona ja hän haluaa vaan bilettää kavereiden kanssa eikä pysähtyä paikalleen. Hän pelkää, että elämä loppuu tähän ja kaikki muuttuu ihan kamalaksi. Ennen tätä olimme molemmat todella onnellisia tästä odotuksesta ja vauvasta. Olen tietenkin aivan sekaisin, töistä ei meinaa tulla mitään ja itkettää koko ajan. Lapsi on todella toivottu ja olen ollut onneni kukkuloilla, aina siihen asti kun mies pudotti pomminsa! Miten tässä kävi näin? Mies on maailman lapsirakkain ihminen ja hänestä tulisi varmasti ihana isä.

Nyt pelkään että tässä kirjoittelee tuleva yh :'( Miten tästä pääsee eteenpäin ja onko miehen käytös vaan ohimenevää?! Ihmetystäni lisää se, että mies on yli 30v eli on kyllä ehtinyt elää ihan omaa elämää vuosikausia....

Anteeksi avautuminen mutta en halua puhua tästä kenellekään tutulle...

Dob ja ötiäinen 14+5
 
Mooi! =) Täällä käy linjat kuumina..!

Heti alkuun todella suuret onnitteluhalit Jivelle hyvistä ultrakuulumisista! :hug:
Ja sitten jatkoa siihen parisuhdeasiaan odotuksen aikana.. Et oo ainoo jolla on ollu vähän vaikeuksia nyt miehen kanssa tän odottelun aikana.. Tai en tiedä onko ne vaikeuksia, mutta paljon tunteitten heittelyä, nahistelua, itkua mun osalta, kaikkee mahollista. Välillä sitten ollaan kuitenkin niin ihania ja mies ei voi olla tuijottamatta kasvavaa masua ja kuuntelee ja vähän paijailee. Mut kyl enimmäksee fiilikset on ollu aika riitaisat. Puhuin neuvolassaki tästä, ja se sano et on aivan normaalia, vaikka lapsi oliski toivottu, että mies, sekä nainen käy läpi kaikenlaisia tunteita tässä vaiheessa, ja ne voi aiheuttaa sellasia pikku riitoja ja kireyttä suhteeseen.. Mut kai se sit siitä ajan kanssa helpottaa.. =) Täytyy ainaki uskoa niin. Ja se neuvolatätiki sano, että yleensä ne on nää alkukuukaudet ku äidillä on pahoinvoinnit ja väsymykset ja kaikki eikä välttämättä jaksa kiinnittää mieheen niin paljon huomiota ja osottaa välittämistä ja hellyyttä..
Ja meillä on ainaki seksi vähentyny hirveesti. Mun takia tunnustan. Ei vaan huvita ollenkaa. Ehkä pikkusen tekee mieli välillä, mut en jaksais ryhtyä itse aktiin. Eilen oltii vähä aikaa ( ei oltu kahtee viikkoo oltu ) ja alko heti tuntuu inhottavalta alavatsassa ja jotenki sattu tonne emättimeen.. :/ Voevoe.. Että ei tää odotus todellakaan ole aina mitään elämän onnelisinta aikaa, varsinkaan tässä alkuvaiheessa!!
Ja tää itkuherkkyys... siis jotain järkyttävää. EIlen ku juteltii seerumiseulasta ku pähkäilin että meenkö vai en, ja päädyin sitte siihen että en mee, ultra saa riittää. Ni mies vähän korotti ääntä ruokapöydässä ja vähän suutahtavalla äänellä sano että jos meet ni meet ja jos et ni et mee, ku ei jaksanu enää kuunnella ku jankkasin ja jankkasin, ni itku pääs samantien! :kieh: :ashamed: Siis ei voi mitään, mut jos vähänkää sanoo jotain mitä en haluu kuulla tai äänensävy on väärä ni itkut lähtee samoin tein!!

Joku kärsi selkäkivuista. Täällä on kans ollu aina sillon tällön, ja varsinki tänää ku alotin työt ni selkä tuntunu tosi kipeeltä. Sillee et ihan ku se ois tosi notkolla kokoajan.. Ja säteilee välil tonne takapuoleenki.

Mut nyt taidan lähtee laittaa makaronijauhelihasekotusta! :p :p

Ainiin, huomenna on sitte se np-ultra ja arvatkaa vaan oonko paniikissa!! :eek:
 
Moiks.

Hieman parempi mieli on jo. En sit menekään ylimääräiseen ultraan vaan odotan sitä lapsivesipunktioo. Mietin sitä ja olin miettimättä. Päädyin sit siihen, että mitä minä sieltä ylimääräisestä ultrasta saan.. en mitään mitä en sais sit siellä lvp:ssä. Nyt ootellaan rauhallisin mielin. Mitäpä se hötkyäminen oikeestaan ees auttaa.

Viikonloppu oli vilkas, meillä oli lainalapsi koko viikonlopun ja menoa riitti. Eilen sit käytiin ulkosaunassa virkistäytymässä ja nyt ihan ok olo. Väsymys ja kiukku kyllä nostaa päätään.. Taisin aiemmin jo kertoilla, että kun mulla iskee väsymys niin miehellä se on vielä kovempi.. No, se jatkuu edelleen.

Tämän nt-ultran jälkeen tilanne on vielä toivottomampi. Yritän antaa miehelle aikaa aatella ja olla, mutta kun minä tartteisin sitä kans ja ihan suoraan sanottuna minä haluisin kyllä nyt jotain muutakin, läheisyyttä, hellyyttä, SEKSIÄ. Mutta. Ootellaan, ootellaan, ootellaan. Eihän ne päivät varmaan tähän lopu.

Pitäisi nyt lähtee syömään ja sit suoraan autolla liikenteeseen, Partylite esittely olisi. Jipii.

Palaan huomenna asiaan ellen jo tänäiltana, toivottavasti pirteemmällä päällä.
 
Onnea Jive! :)

Dob: Ehkä miehellesi on tullut nyt jokin paniikkireaktio... Mullakin fiilis on joskus sellainen että tähän se nyt loppui huoleton elämä ja vapaasti meneminen, vaikkei edes ole tehnyt mieli kauheasti riekkua kapakoissa tms enää pitkään aikaan! Mäkään en oikein tutuille halua näistä tunteistani puhua kun jotenkin syyllinen olo.. Mä en osaa sanoa mitä sun ja miehesi kannattaisi tehdä.. jutella vaiko antaa toisilleen tilaa. Minä ainakin kaipaisin nyt aikaa ja tilaa ja ehkä yksin oloa. Uskoisin kuitenkin että jos miehesi nyt lähtisi bilettämään ja hengailemaan kavereiden kanssa, niin äkkiä sille tulisi ikävä sinua ja yhteistä arkea, eikä se bilettäminen ym niin mukavaa enää olisikaan... Käykö miehesi kavereiden kanssa ulkona tms? Mä melkein toivon välillä että mun mies lähtisi johonkin baareilemaan ja tuulettumaan eikä koko ajan olisi kyljessä kiinni ja tavallaan "tarkkailemassa" mua...

äh.. enpä olisi uskonut että tämä ihana asia, raskaus, toisi tällaisia ajatuksia ja myllerryksiä tullessaan!
 
Jive- Helpotuksen huokaukset sinulle, ettei ollut käynyt mitään!! Vai että 25.päivä..itsellä kun siirtyi la myös, 24.päivä. Voi olla että törmätään sairaalassa, heh :LOL:

Huoh..kai sitä sänkyyn pitäisi jo kavuta.. Millon sen "vireystilan" pitikään alkaa?? :)
Jei, huomenna 12vk täynnä!
 

Yhteistyössä