Joululahjat <3 vko 24 <3

Heissuli =) Kivaa maanantaita!

Tännekään ei uutta auringon alla.. Paitsi että pahoinvointi on historiaa :D Jee! Ja toivottavasti pysyykin poissa. Kai se hehkeä keskiraskaus on nyt sitten alkanut.. Seitsemän työpäivää jäljellä ennen kesälomaa, sis yhden yöpäivystyksen; ei paha ollenkaan! Liikkeitä tuntuu mullakin autoa ajaessa, kai se asento on siihen ideaali. Seistessä tai selinmakuulla en ole vielä tuntenut, mutta sopivasti istuen kyllä. Alamassu on kivan pyöreä, kai se kohta maskeeraa noi ylämahan makkaratkin samaan linjaan.. Kivaa kun ei ole enää pelkkä röllykkä.

Varasin sitten 4d-ultra-ajan :D Täällä ei saa rakenneultraa, ja ajattelin että kai sitä voi kerran repäistä, jos vaikka on viimeinen odotus.. Ja näkis sitä sukupuoltakin sitten; yksityisellä varmaan katsotaan sitäkin hövelimmin. Aikaa varatessa käskivät vieläpä varaamaan reilun puoli tuntia vastaanottoa varten, että ehtii lääkäri rauhassa katselemaan. Ja tutkimuksen saa kuulemma mukaan DVD:lle =) Kivaa. Se on kylläkin vasta 14.7. eli nelisen viikon päästä r-viikolla 20, mutta nopeastipa tuntuu aika tässe menevänkin. Mä olen kauhean kärsimätön ollut tämän raskauden suhteen; liikkeiden tuntumista odotin kamalasti, samoin masun pyöristymistä - ja nyt olen jo melkein alkanut odottaa SYNNYTYSTÄ :D Toisaalta työyhteyksissä näen niin pikkuruisia ihmisen alkuja ja monenlaisia tarinoita, että päivittäin kyllä muistan rukoilla että pikkarainen saisi täyden ajan suojassa kelliä.

Joillain oli alaselkävaivoja ollut.. Mulla on liitoskipuja päivittäin ja lonkat lonksuvat. Saa nähdä millaista tästä vielä tuleekaan. Liitoskipu on ikävää, kun se ärtyy mitä kummallisimmista asioista. Toisaalta väsymys on väistymään päin; toissailtana Lauri Tähkän keikalla jaksettiin bilettää melkeinpä aamuvarhaiseen! Ja kivaa oli!
 
Terhikki ja muut ummetuksesta kärsivät,

Oletteko kokeilleet luumujen syömistä? Mä elelen muutenkin ummetusvaivojen kanssa pellavansiementen varassa ja nyt raskaana kielsivät mokomat neuvolassa niiden käytön! Etsin ja löysin apua kuivattujen luumujen syömisestä aina aamuisin. Jotkut jopa liottavat niitä ensin vedessä ja sitten syömisen lisäksi juovat liottamisvedenkin. Ihan pari luumua joka aamu on pitänyt suoliston toiminnassa, ah! :D

(Naapurimaassa Ruotsissa pellavansiemenet eivät ole kiellettyjen listalla, joten onkohan niiden syönnin rajoittaminen niin must kuitenkaan. No, nehän joka tapauksessa auttavat todella hyvin. Teelusikallinen jugurtin, veden tm. seassa aamulla.)

Vatsan sisäistä kuplinaa kummastellen -onkohan ne liikkeitä vai liittyvätkö suolistoon nekin?
:LOL: Basilicum 12+5
 

Yhteistyössä