JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

Pikaisesti vain.. Olin vuorokauden sairaalassa seurannassa kun maanantaiaamuna alko särkee kovasti ylävatsaan niin lähettiin sinne näytille. Ottivat sisälle ja sit äsken just pääsin pois. Lievä raskausmyrkytys muttei vielä tehdä mitään, pitää mennä heti takas, jos tulee oireita. Reilu kaks senttiä oli auki ja limatulppa tuli eilen, että hyvältä näyttää.. Nyt siis vaan taas odotellaan :)

Hyvää joulua kaikille, jos en nyt käy :xmas:
 
hyvää joulua!!! :heart:
edelleen yhtenä, eilen neuvola ja kaikki ok, paitsi kaveri nostattelee sykkeitä tosi korkeelle ku liikkuu ja hermostuu ahtaasta tilasta mut levossa laskee eli ei huolta!
mulle varattii perjantaiksi yliaika kontrolli Kättärille, saapi nähä pääsenkö heti vai vasta ens maanantaina ku tulee 42 täytee. Toiveena olis et huomenna keretää avaa lahjat ja sitten saisi kaveri tulla, Kaapo ekaa kertaa tajuaa joulusta ja lahjoista ni sen ilon haluan kokea kotona =) Ollaan kyllä sovittu et jos vauva päättää tulla aikasemmin ni meillä joulua vietetää vasta joulupyhinä!Mies tänää jo kotona ja puhuttii just et sehän jää sit isilomalle heti pyhien jälkee, koska viim maanantaina mä meen sairaalaa sisää neuvolan mukaan!
Supisteluja on ja vähän jotain limaakin tulee ja ruokahalu on aivan olematon mut kuitenki se haluaa olla lämmössä, mut nyt se synnytys tullu uniin eli kai mä vihdoin tajusin et viikon sisällä se tulee, iiiiiiks ja ihanaa :whistle:
Mut nauttikaa ja syökää hyvin! tulen perjantaina kertoo mitä ne kättäril sanoivat jos eivät heti käynnistä!

sini ja elsa 41+2
 
:xmas: Jouluiloa kaikille täältäkin :xmas:

NullPoints on jo varmaan sairaalassa, mutta
hengessä olen mukana. Niin ihanaa, että hän saa
vauvansa aattona!!! (Mut mä olenkin puolueellinen,
kun itse olen aattona syntynyt)

Täällä odotellaan limatulppaa lähteväksi. Ei varmaan
pariin päivään tapahdu mitään... Luulen mä!
Oltiin melkein koko perhe kaupungilla ja sen vuoksi
en ole ehtinyt seurata liikkeistä, et miten päin vauva
nyt huitelee. No on miten vaan, kun en pysty asialle
mitään tekemään.

Oikein siunattua syntymäjuhlaa - seimen lapsi tuokoon
rauhan joka taloon ja tupaan!

Vaapukka ja Bertta 39+3
 
Tulin onnittelemaan kaikkia jotka jo vauvan saaneet ja tsemittään loppusuoralla olijoita!
Meillä poika on kasvanut kovasti. Ainoa asia mikä vaivaa niin kakka ei meinaa millään irrota ja sitä sitten väännetään jumalattoman huudon ja naaman punoituksen kanssa :kieh:
Apteekista ostettiin mallasuutetta joka muuten on hyvä aine :)

Hyvää joulua kaikille ja vielä parempaa uutta vuotta!!

T: Hiipi ja "Viljo" jo 6 viikkoa :heart:
 
Täälläkin yhtenä kappaleena vielä..Netti takunnut taas ihan urakalla, on kyllä liittymän vaihto edessä :headwall:
Paljon onnea pienen nyytin jo saaneille ja tsemppiä meille muille sitä vielä odottaville!! :heart:
Mäkin luulen tämän vaavin nyt pysyvän masussa, kun olisi jo täysaikainen. Ja sellisia sydämentykytyksiä aiheutti meille "poispyrkimisyrityksillään" pitkin syksyä :/ Toivon, että ainakin nyt joulun yli saataisiin olla pojan kanssa rauhassa ja mieskin lähtee 200km päähän töihin seuraavaksi 6pv:ksi huomen aamulla..
Oikein ihanaa ja rauhallista Joulua kaikille :xmas:
 
Täälläkin yhtenä kappaleena vielä..Netti takunnut taas ihan urakalla, on kyllä liittymän vaihto edessä :headwall:
Paljon onnea pienen nyytin jo saaneille ja tsemppiä meille muille sitä vielä odottaville!! :heart:
Mäkin luulen tämän vaavin nyt pysyvän masussa, kun olisi jo täysaikainen. Ja sellisia sydämentykytyksiä aiheutti meille "poispyrkimisyrityksillään" pitkin syksyä :/ Toivon, että ainakin nyt joulun yli saataisiin olla pojan kanssa rauhassa ja mieskin lähtee 200km päähän töihin seuraavaksi 6pv:ksi huomen aamulla..
Oikein ihanaa ja rauhallista Joulua kaikille :xmas:
 
Tanaan on sitten se iso POKS - 40 viikkoa taynna. Oltiin tanaan polilla kun viimein sain ne pallit uskoon etta meikalainen saa hermoromahduksen jos ei joku kohta jo tutki. Laakari sitten viimein myonsi etta on se vauva joo aika iso mutta antaa sen nyt olla viela ihan rauhassa kun paakin on jo osittain kiinnittynyt niin eikohan se mahdu. Paineet mulla on myos koholla ja vahan proteiinia virtsassa.. Verikokeet ne otti mutta en ole kuullut niista mitaan. Ja sydankayralla oltiin vahan aikaa ja poika meni siina 130-140 suurimman osan ajasta - valilla vahan sahas.

Mutta ne teki mulle sitten sen sweepin; katilo tyonsi sormensa meikalaisen kohdunkaulan sisalle ja venytteli sita suuntaan jos toiseenkin. Paikat oli ilmeisesti pehmeet mutta viela aika paksut eli ei ole paljon kypsynyt.. :( Jos homma lahtis tasta nyt eteneen. Ilmeisesti olotilasta riippuen kattellaan sitten kaynnistysta joskus tammikuun puolella!! :eek: Voin sitten sanoa etta jos sinne asti mennaan niin mulla hajoaa paa!!!!

Sori kun tulee tota omaa napaa mutta sita nyt vain on paa taynna.

Toivottavasti NP:lla menee kaikki hyvin, siella taitaa olla jo sairaalassa ja huomenna sitten tulee vauva!!! :heart: Ajatuksissa on, toivottavasti oli sairaalakassissa kaikki mukana kun sita niin suunneiteltiin. :)

Taidan taas menna taka-alalle purnaamaan ja jumppaamaan jos vaikka poika tajuais etta mamma yrittaa nyt savustaa sen pihalle.

Naputtaja ja itsepainen Sean 40 viikkoa!!!
 
Ilmoittaudun vain - ei mitään uutta kerrottavaa! Mutta sairaalaan en ole siis karannut enkä takuulla ennen tammikuuta karkaakaan. Vaikka olikin tänään neuvolassa yläpaine korkeampi kuin aikoihin ja vauvakin ollut poikkeuksellisen hiljainen tänään, mutta en kyllä anna itselleni lupaa ruveta mitään enteitä nyt kuvittelemaan!

Naputtajalle jaksuja, toivottavasti ei nyt mitään myrkytystä enteile eikä olisi iso vauva! Toivon mukaan ei myöskään Miljalla myrkytykseksi mene! Ja Mintulle jaksamista "joululeskeyteen"!

Kiva että Terhikillä on jo parempi mieli, ja muutamilla muillakin samaa ilmassa, hyvä!

Punahatulle kiitos; ja muuten vieläkin harmittaa se eilinen sössiminen niiden kirjojen kanssa, niin pikkujuttu kuin olikin. Taidan olla raskaana :p

Kiva oli kuulla Hiipin vauvakuulumisia! Toivottavasti alkaa teillä kakka irrota vähän paremmin.

( . ) Viime yö meni taas miten meni, ja tänään on oltu niiiiiin silmät ristissä. Lupasin kuitenkin huomiseen joulupöytään viedä laatikoita ja rosollin, joten ne oli väkrättävä. Kökin aina 5 min hellan ääressä ja sit vähintään 5 min vaakaa sohvalla päälle...

Ja turvottaa muuten myös ihan hirveästi, kokkauksen lisäksi käytiin tänään kauppareissullakin, ja uskaltauduin vielä Anttilaan ja Lastentarvikkeeseen hankintoja tekemään (miten niin mulla todellakin nämä ostokset vauvalle ovat viime tingassa :D) ja koko päivän jaloillaan olo näkyy heti. Tässä välillä turvotusta ei niin paljon ollutkaan.

Mies äsken imuroi pikaisesti ja siinä oli meidän joulusiivous :$ . Mutta ei oikeasti jaksa, ei näillä nukkumisilla... Ei auta stressata, tulee sitä aikaa siivota sit joskus, eikö :whistle:

Niin ja neuvola tosiaan oli tänään, oma terkka joululomalla ja uuden ihmisen siis tapasin. Ihan mukava kyllä onneksi. Hänen vaakansa näytti 2 kg enemmän kuin mun kotivaaka, eli sen mukaan mulle olisi tullut 2 kg viikossa painoa :eek:. KÄytiin omankin terkan huoneessa punnailemassa, mutta se on sellainen ihme huojuvaaka, sentin sinne tai tänne kun liikahtaa niin viisari värähtää heti pari kiloa jonnekin :D. Terkka näki vissiin mun naamasta miten kauhuissani olin, ja kun vannoin että kotivaaka näyttää samoja lukemia kuin viime viikolla (niin kuin näyttääkin, luikuria en lasketellut) niin kirjoitti mulle korttiin saman painon kuin viime viikolla, wau!

Koska en tiedä, ehdinkö tänne huomenna, toivotan jo valmiiksi kaikille oikein hyvää joulua! :xmas: :xmas: :xmas:

Grynna 40+0
 
Onnea Tuisku :heart:

Neuvolassa ei mitään kummallista. Sykkeitä kuunneltiin melko kauan, mutta vaihtelua tuli sitten ihan hyvin joten ei huolta =) Kaveri on tosi alhaalla, ei saanut kaivamallakaan (au...) kunnolla tuntumaa toiseen. Paineet taas vähän korkeella ja painoa ihan kiitettävästi tullu. Tänään oon vetäny niiiin paljon kinkkua että on varmaan tullu taas kilo lisää :D Ens viikolle varattiin aika keskiviikolle, sillon tehään sit lähete yliaikaiskontrolliin jos mitään ei oo tapahtunu. Natiainen painaa ihan kiitettävästi tonne alas, ja alaselkää särkee. Hirmuinen möyryäminen on tänäänkin ollu :whistle:

Ihanaa joulua kaikille!

Viivi ja Masi 40+0
 
No nyt mua rupesi jännittämään...eilen illalla alkoi ihan ihme olo, pistin sen tulevan flunssan piikkiin, koska pojalla nousi kanssa eilen kuume...no tänään on ollut tosi vetämätön olo koko päivän ja maha ollut pinkeenä jatkuvaan...viiden pintaan alkoi sellaiset "pistoskivut" kohdunsuulla ja sen jälkeen selässä tuntunut paineen tunnetta. Just kun äsken sain kaiken valmiiksi joulua varten ja huokasin, että nyt ei oo enään mitään tehtävää, niin havahduin hirveään menkkajomotukseen, menin vessaan ja pyyhkiessä tuli verta ja limaa... :eek:

TÄssä nyt jännitellään mites huomisen käy, ollakko kotona vai synnärillä... :/ mä kyllä olisin mielummin kotona, koska meille on tulossa mun koko perhe syömään ja poika on kovassa kuumeessa...sen lisäksi lapsenlikka on kanssa tosi kipeenä....awww...pelottaa jos nyt tulee jo lähtö!!

Mut eikös tälläisiä "vääriä" hälytyksiä voi tulla? vaikka siis on toinen jo kyseessä ja kuvittelisin tietäväni koska jotain tapahtuu, mutta...mutta..ehkäpä erehtyisin...
 
jennae Voi ollakin lähtö lähellä, sitä kun ei ikinä tiedä, millon käynnistyy täysillä =) Itelläkin tosiaan limatulppa tuli eilen ja jatkuva menkkajomotus selässä meneillään, reilu kaks senttiä auki ja tänään lääkäri teki kans sen Naputtajan mainitseman sweepin =) Silti ollaan huomenna lähdössä normaalisti toiselle paikkakunnalle (tunnin ajo), mutta katsellaan...voihan se olla, että lähdetään jo ensi yönä. Jänniä nämä päivät..
 
Saas nahda onko tama nyt menoa. Puolen yon jalkeen on alkanut tuleen helvetin kipeita suppareita n. 9-8 minuutin valein. Suoli tyhjenty ja vessassa kaydessa tulee verensekaista limaa... Sattuu nyt sen verta etta menen karvisteleen. Ilmotan sitten jos tuli vaara halytys...
 
Tuiskulle Onnittelut! :flower: Onpas monella taas jännät paikat.Tsemppiä! Täällä oli kans aikamoista menkkajomottelua koko eilisen päivän.Rauhottuivat sit kuitenkin illasta.Yön nukuin sikeästi eikä juuri suppaillutkaan.Nyt aamusta taas on tullut kivuttomia supisteluita.

Rauhallista Joulua kaikille! ja tsempitykset niille joille tulee lähtö! :hug:
 
Suuret onnittelut PRINSSISTÄ: PipetiPoo, nasu30, jasuliini, Tuisku ja KeuKeu!!! :heart: :heart: :heart:

Suuret onnittelut PRINSESSOISTA: maarith ja Nappi!!! :heart: :heart: :heart:

Te, joilla on vielä joululahja eturepussa mukana: HURJASTI TSEMPPIÄ!!!!!! :hug: :wave:

Härkis alkaa ettimään sitä 0-12kk pinoo.. en oo kerenny koneelle just ollenkaan, kun meillä on ihan tajuton tää sairastelu.. :headwall: Nytkin Anna kitisee maitosatsiaan ja isotpienet kitisee korvakipua.. Isotisot vaan tappelee.. että on hieman joulumieli kateissa, mutta kyllä se taas tästä!

Riisipuuro oottaa nyt pöydässä, joten menen ammentamaan sitä ja koetan kaivella sitä joulumieltä jostain aivojen perukoilta.. lienee vintiltäkin karannu jo ja kellari vuotaa edelleen.. Huoh.. Mutta kuulkaas..

RAUHALLISTA JA TUNNELMALLISTA JOULUA TEILLE KAIKILLE, KANSSAMAMMAT!!! :xmas: :wave:

Härkis, Ukko & Neitiviisikko
 
:attn: Sean Clarence Cassidy syntyi tana jouluaaton aamuna klo 10.22, painaen 3930 grammaa. Pituutta oli 57 cm eli pitka poika! Synnytys eteni todella rankkana ja paadyin epiduraaliin - tyton kanssa kipu ei ollut lahellekaan samanlaista. Ponnistusvaihe kesti 1 h 15 minuuttia kun pojalla oli naama ylospain ja tosi vaikeassa asennossa oli. Viimeinen ponnistus ennen kuin olis tuotu apujoukot. Kotiin paastiin sairaalasta jo muutama tunti myohemmin. Nyt sitte opetellaan elamaa pikkuvauvan kanssa. :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä