**Joulun odottajat** TOUKOKUU

vieras puskasta
Huomenta joulukuiset!

Mua vaivaa kamala ummetus :x Laxoberonia oon nyt vähän käyttäny, en tiedä, pitäiskö hakea jotain vähän kevyempää kamaa kuten Levolacia tai vastaavaa. Mulla on tosi harvoin ummetusta, kaipa tää on näitä raskauden tepposia...

Huomenna pitäis käydä työpaikalla, jossa teen tutkimustyötä, vähän jännittää, kun en oo siellä n. puoleentoista kuukauteen käynyt äitini kuoleman jälkeen (olen tehnyt opiskelujuttuja tässä loppuun). Jännittää, miten ihmiset suhtautuu, kohtelevatko mua kuin raakaa kananmunaa (siis varoen). :'( Toukokuussa yritän saada tutkimustyötäni vietyä paljon eteenpäin, koska kesän ja syksyn olen muissa töissä (suurimmaksi osaksi siksi, että saisin sitten parempaa äitiyspäivärahaa, tutkimushommista kun en saisi kuin minimiäippärahaa).

Mä sain muuten maaliskuisen papanäytteen tulokset, muuten ok, mutta vähän hiivaa. Mulla ei ole ollut mitään oireita ja mietin, pitäiskö se nyt varuiksi kuitenkin hoitaa pois. Tosin lääkäri oli sitä mieltä, että ainoastaan, jos on oireita, niin raskaana ollessa hiivatulehdus hoidetaan (virtsishän hoidetaan, vaikka olis oireeton). No, kuulostellaan ja katellaan.

- minä ja tiitiäinen rv9+6 -
 
Huomenia täältäkin. Tänään mulla alkaakin sitten 9. viikkoa. Aika menee nopeesti. Eli parhaassa tapauksessa enää 3vk tätä kuvotusta, jihuu. Tänään kävin oksentaas heti sängystä noustuani, ei vain meinannu ees tulla mitään. Mutta hyvä olohan siitä onneksi seurasi. Nyt pitäisi kohtapuoliin lähteä töihin, yrittää nyt selvitä tästä 6-tuntisesta työpäivästä jotenkin... Mukavaa keskiviikkoa.

Mötkylä 9+0
 
Huomenta tytöt B) !
Täällähän oli ehtinyt tulla uusi pino ja valtavasti tekstiä... Hienoa! Meillä on kyllä loisto porukka =) .
Tervetuloa uudet (en enää muista nimiä) :flower: !
Mmiilia: Onnea hurjasti iloisista ultrauutisista :heart: !
Vieras puskasta : Osanottoni äitisi kuolemasta :hug: ! Kirjoittelit, että kerrotte niskapoimun jälkeen muille ihmisille, jos kaikki on hyvin. Meillä on samat suunnitelmat. Ajattelitko mennä jatkotutkimuksiin, jos siellä niskapoimussa olisi jotain poikkeavaa?

ON: Oksentaminen jatkuu ja sitäkin inhottavampaa on aamuinen yökkiminen. Vappuna monet kysyi olenko raskaana. En myöntänyt. En halua vielä kertoa kenellekään, vaikka epäilisivätkin :whistle: .
Maanantaina oli ihan tuskainen päivä töissä, kun oli niin karsea olo. Onneks tänään on jo vähän parempi :eek: . (Paino sanalla vähän.) Mutta mieluummin sitä makaisi peiton alla, kuin pakertaisi hommia
:/ .
Mukavaa loppuviikkoa ja toukokuun alkua kaikille =) !

 
Huomenta!

ON: Järkyttävä kuvotus aamusta iltaan su-ma, meinasin ihan itkuun purskahtaa. Kokeilin sitten inkiväärikapseleita, ja ne auttoi reilun vuorokauden viiveellä. Nyt olenkin sitten vähän huolissani kun ei kuvota enää *heh*

Oletteko huomanneet että me ei enää olla uusin pino - tammikuisten pino on meitä tuoreempi! Jee, tässähän tuntee itsensä jo ihan vanhaksi tekijäksi ;)
 
Heissan piiiitkästä aikaa!

En ole käyny juttuja seuraamassa vähään aikaan, ja nytpä onkin sitte aamupuoli vierähtänyt pinoa purkaessa. Mulla on nyt sitten viikkoja 7+5 ja huomenna olisi meno varhais ultraan. Jännittää ihan älyttömästi. Piti tehdä vapun kunniaksi raskaustestikin, kun tuntuu niin epätodelliselta, vaikka oireet on ihan selkeät. Mies meinasi vähän päätään pyöritellä, mutta yllättävän ymmärtäväinen oli, ja taisi olla salaa huojentunutkin kun plussa lävähti heti eka suihkauksesta. =)
Mun ystävän kanssa juteltiin tässä, et kun sanotaan et raskaus on niin ihanaa aikaa, niin tulimme tulokseen ettei pidä paikkaansa. Ei ainakaan tää alku kolmannes. Siis välistä tuntuu et mä en ole varmaan omia rintojakaan tiedostanut näin koko kolmenkymmenen ensimmäisen elinvuoteni aikana, kuin nyt. Mut toivottavasti huominen ultra tuo helpotusta tilanteeseen.
Töissä on ollu aika rankkaa. Olen hoitoalalla ja työpäivän aikana täytyy antaa täysi panos, eikä auta ns. löysäillä. Sit kun siihen yhditsetään tää krooninen väsymys ja kuvotukset, niin soppa on valmis. Ton asian takia olikin melkein pakko töissä kertoa asiasta, ja onneks onki tullu ymmärrystä osaksi. Loppuviikosta on eka yövuoro raskauden aikana, ja se meinaa vähän hirvittää, kun olen nykyään niin iltauninen. Onneks noista öistä on oikeus kieltäytyä jos tulevat ylivoimaisiksi.
Mut pohjimmiltaan ja kaiken kaikkiaan olen todella onnellinen, plus kaikkia muut mahdolliset tunteet. Onneksi on ihana mies jonka kanssa tuntemukset jakaa.. Tätä palstaa unohtamatta. =o)

T: Jenni ja Tonttu Toljanteri 7+5 :xmas: <br><br>
 
vieras puskasta
Sätsen, jos np-ultrassa on poikkeavaa, mennään varmaan jatkotutkimuksiin. Ainakin tällaiset on fiilikset tällä hetkellä. Kiitos osanotosta :hug:

Viikko ekaan lääkärineuvolaan ja kaks viikkoa - menispä aika nopeasti! Toivon kovasti, että neuvolassa kuunneltais dopplerilla sydänääniä ja että ne kuuluis, huojentais taas oloa vähäksi aikaa.

Hassua, kun käytiin silloin 16.4.07 alkuraskauden uä:ssä yksityisellä, niin lupasin miehelleni, että sitten voin huokaista hetkeksi. Joo, varmaan hetkeksi huokaisin - jonka jälkeen on taas jännäilty, miten käy! :D Ja olen varma, että np-ultran jälkeen huokaistaan hetkeksi, jonka jälkeen jännäillään rakenneultraa, jonka jälkeen huokaistaan hetkeksi ja jännäillään loppuraskautta jne. :D

Jännäilijä mikä jännäilijä.

Mä löysin muuten joskus sellasen linkin, josta sai ostaa kotiin oman dopplerlaitteen (maksoi joitakin kymmeniä eruoja, olisko ollu n. 60 ?9, mutta en muista, mistä sen löysin. Tietäiskö kukaan täällä siitä?
 
morjens naiset!

tervetuloa sirkussakki ja onnea plussasta. :flower:

Tsemppiä jennipenni huomiseen ultraan. ja siitä raskauden ihanuudesta. totta se on että raskauden eka kolmannes ei ole kyllä parasta aikaa mutta se toka kolmannes aika on kyllä ihanaa aikaa.. ainakin mulla on ollut. =)

vieras puskasta. tuollakin niitä dopplereita ainaki myytäis, mutta taitaa olla parhailaan varastosta loppunu.

http://kauppa.perhelahjat.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Perhelahjat/Products/40001

on näköjään nää inkiväärikapselit auttanu aika monelle. minkälaisissa purkeissa niitä myydään ja maksaako paljon? meinaan onko enää järkeä ostaa tässä vaiheessa, kun tuo pahoinvointikin pitäs loppua parin viikon päästä. pitäskö kärvistellä vai kokeilla niitä..

miten te muut odottajat? oletteko huomanneet itsessä hassuja piirteitä esim. tällaisia että kaipaatte mieheltä huomiota kuin pikkulapsi, ja jos ette saa tarpeeksi ajattelette että mies ei välitä. ja itkeä vollotatte että mies ei enää rakasta.. siis mulla on tällasta ja mua itseäkin oikein naurattaa tää. kun tiedän että tää johtuu hormoneista kun en todellakaan ole tuollainen,, oikein itseäkin hävettää :ashamed: ihme tunnemyrskyjä kokoajan.<br><br>
 
Ai, eli on noita lapsellisia kotkotuksia muillakin! =) Siis mulla on välillä sellainen teini olo todellakin ollu tässä. Ja normaalisti en allekirjoita olevani mitenkään äärimmäisen mustasukkainen tyyppi, mut nyt mä olen saanu jo pari "kohtausta" aiheen tiimoilta. Kyl mä sanon että jos tässä joutuu itse venymään tunteiden ja kropan puolesta, niin ei se ole aina helppoa tuolla ukko kullallakaan. Mut toivottavasti ei ole pysyvää tää.. Ja onhan se kiva ku se sitte lepyttelee, ja silittelee.. Ja minä sitte säälittävänä otan kaiken ihanan lepyttelyn vastaan. Ai kauheeta!

T: Draama queen oulusta
 
Huhhuh,kylläpäs tänne on tullut viestiä kun ei ole muutamaan päivään lukenut =)

Joku kyseli parisuhteesta; me oltu yhdessä 11v ja naimisissa 6v. Molemmille ensimmäinen seurustelusuhde =)

Ja tärppäämisestä;mullekin varmaan riittäisi ne miehen likaset kalsarit raskaaksi tuloon ku kaks ensimmäistä saanut alkunsa ekasta kierrosta ja kuopus ja nykyinen raskaus toisesta kierrosta. Eli tosi onnekkaita ollaan =)


Olo on ollut reilu viikon mitä kauhein;jatkuvaa etoa ja aamusin on täytynyt yrjötä :( Sit pitäs jaksaa nuo 3 tenavaa hoitaa..


Maikka + nelonen 7+2
 
Hei kaikki joulun odottajat!


Nyt viimein liityn joukkoonne. Olen nauttinut vertaistuestanne 10.4 saakka jolloin tein positiivisen raskaustestin. Olen lueskellut tuntemuksianne täydestä sydämesäni koko ajan. Ihan kuin omia ajatuksiani olisin lukenut.

Raskaustestin päätin tehdä pääsisäisen jälkeen, jolloinkuukautiseni olisivat mielestäni pitäneet viimeistään alkaa ja tuli seövä plussa samantien. Nyt on kuvottanut ja väsyttänyt ja rinnat olleet arat ynnä muuta muillekin niin tuttua. Neuviolaan päätin soittaa vapun jälkeen ja tänään sen teinkin. Sain neuvolan maanantaille 14.05 ja np-ultran 01.06. Tällä hetkellä raskausviikkola on kasassa 8. Ensimmäisen neuvolakäynnin jälkeen raskausviikot ovat 9+4. Np-ultra on rv 12+1. Miten jaksan odottaa niin kauan??? Olin päättänyt ottaa rauhallisesti tämän homman, mutta nyt iski sellainen fiilis, että aluankon ultraan yksityiselle jo aikaisemmin. Ensimmäinen lapsi olisi nyt tulossa ja kaikki on niin uutta ja epätodellista, Jos menisin sinne ultraan ennemmin yksityiselle, niin tämä asia selkiintyisi päässäni paremmin ja tuntusi todemmalta... Nyt raskaudesta todistaa vain se 10.4 (mieheni syntymäpäivä) tehty raskaustesti ja tietty tämä olotila... mennäkkö vai eikö mennä?

Hyvävointista päivää kaikille!

terv. Hassuhöpö ja nöpönassu rv 7+6 (1.lapsi, synnytysairaala Seks)
 
lilleriina pikana
päiviä

täällä sitä oleskellaan. oireita ei ole, muuta kuin närästää ja varsinkin tuorekurkku.

joku kysyi seurustelu kestosta. ollaan kohta seukattu 10 vuotta ja naimisissa oltu 2 ja puol vuotta.

viikon päästä pitäs käydä antamassa viel yhdet verikokeet. neuvolaan on vielä ikuisuus. ultra aikaa olen miettinyt et jokohan toi näkyisi? haluaisi niin käydä katsomassa, varsinkin nyt ku ollut tuota vastustusta.
 
Schätzchen harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 11:22 vieras puskasta kirjoitti:
Sätsen, jos np-ultrassa on poikkeavaa, mennään varmaan jatkotutkimuksiin. Ainakin tällaiset on fiilikset tällä hetkellä. Kiitos osanotosta :hug:

Hassua, kun käytiin silloin 16.4.07 alkuraskauden uä:ssä yksityisellä, niin lupasin miehelleni, että sitten voin huokaista hetkeksi. Joo, varmaan hetkeksi huokaisin - jonka jälkeen on taas jännäilty, miten käy! :D Ja olen varma, että np-ultran jälkeen huokaistaan hetkeksi, jonka jälkeen jännäillään rakenneultraa, jonka jälkeen huokaistaan hetkeksi ja jännäillään loppuraskautta jne. :D

Jännäilijä mikä jännäilijä.
Mä oon kans luvannut, että jos np-ultrassa on kaikki hyvin, niin sitten en yhtään enää jännäile :whistle: ... Mies kysyikin tuossa taannoin, että mikäs se ajankohta on, etten enää pohdi näitä juttuja ja jännittele liikoja. Toisaalta tottakai jännittää se rakenneultrakin, mutta paljon enemmän toi np-ultra. Menis nyt tää toukokuu nopeasti niin sitten tietäisi asioista paljon enemmän :ashamed: . Oon niin paljon miettinyt sitä np-ultraa (enkä edes tiedä miksi, koska ei mun pitäisi edes kuulua mihinkään riskiryhmään) että välillä ahdistaa oikein kunnolla :( .
Olis niin ihana vaan hehkua ja säteillä ja nauttia, eikä vaan pelätä. Vaikka onhan tässä pelon taustalla kuitenkin tietysti koko ajan se tunne, että on maailman onnellisin =) .
Neuvolantäti ens viikolla saa kyllä oikein tuhdin annoksen mun pelkoja. Kun ei oikein kenellekään muulle voi niistä kertoa kuin teille ja miehelle kun ei muut tiedä koko jutusta :p .
Mä taidan muuten toistaa itseäni. Ainakin tuli sellainen deja vu nyt, et olen kyllä nämä analyysit kertaalleen teille analysoinut...
 
vieras puskasta
Mua alkaa naurattaa tää mun nimimerkki :LOL: No, pari viikkoa vielä.

Mä oon huono muistamaan nickejä vielä tässä vaiheessa... :p Mutta tervetuloa sille uudelle, joka tuossa pari viestiä sitten tulit mukaan joulukuisiin!

Sätsen, mua ei välttämättä niinkään jännitä se np-ultran tulos (ei pitäis olla mitään suurensuurta riskiä), mua vaan jännittää, että ollaanhan tuolla mahassa elossa ja hyvinvoivana! Rakenneultraa jännitän jonkin verran, oon saanut lapsena sellaisia hoitoja, joilla VOI olla vaikutusta sikiönkehitykseen, joskin tutkimustulokset viittaisivat siihen, ettei poikkeavuuksia esiinny terveihin verrattuna yhtään sen enempää. Ihanaa, kun joku muukin jännittää! Ja taitaa itseasiassa aika moni jännittää..

Mä sain alustavasti sovittua töitä syksylle. Tosin, on ainakin kaksi muutakin paikkaa, todennäköisesti näihin ilmoitan, että olen ottanut vastaan muualta töitä. Oon sellaisella alalla, että töitä todella on, mutten silti ole haastiksissa kertonut tästä raskaudesta mitään. Eikö ole muuten työnantajan velvollisuus antaa työntekijälle palkallinen vapaa (siis osa työpäivästä vapaaksi) noiden neuvoloiden takia? Mä oon syksyllä toisella paikkakunnalla töissä (n. 60 km kotipaikkakunnastani) ja tulee olemaan aikamoinen sumpiliminen noiden neuvoloiden kanssa.
 
TuhmaHauva harmaana
Vitsin kone, ei anna kirjautua *muriseva hymiö*.
Meillä ei ihmeempia, lunta sataa ja ketuttaa. Kamalalla tohinalla piti repiä esikko päikkäreiltä ja sännätä labraan antaan veri ja virtsakokeita kun sain viime tipassa ajan tälle päivälle. HUomenna mennään sitten äitiyspolille diab.lekurin juttusille... Onneksi oli extra hoitajia labrassa niin kattoivat pojan perään sen aikaa kun miusta otettiin kokeita!

Jännä lukea esikoista odottavien peloista ja jännäyksistä, muistan kyllä ite miten sekasin sitä oli tosta esikosta :D Nyt sitä päivät menee sen perässä juostessa eikä edes muista useimmiten että taas odotetaan vauvaa :p Varsinkin kun ei mitään oireita ole edelleenkään... Taitaa olla taas poika tulossa.... :whistle:

Paree taas juosta, kattilakaapin ovet paukkuu siihen malliin että meillä on hurrikaani liikkeellä.... :headwall:
 
Mauahtavaa pikana
Moikka ja terveiset minimiiltä. Pituutta oli jo reilut pari senttiä ja pienet jalan alut vispas ees taas jo nyt :eek: IHMEELLISTÄ. Ja niin ihanaa.. :heart:
Palailen myöhemmin lukemaan kunnolla kuulumisenne, pikaisesti selasin ne vaan läpi. 23.5. olis np ultra ja sitä odotellessa... =)

Uusiakin oli taas tullut, tervetuloa :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 14:58 vieras puskasta kirjoitti:
Mä sain alustavasti sovittua töitä syksylle. Tosin, on ainakin kaksi muutakin paikkaa, todennäköisesti näihin ilmoitan, että olen ottanut vastaan muualta töitä. Oon sellaisella alalla, että töitä todella on, mutten silti ole haastiksissa kertonut tästä raskaudesta mitään. Eikö ole muuten työnantajan velvollisuus antaa työntekijälle palkallinen vapaa (siis osa työpäivästä vapaaksi) noiden neuvoloiden takia? Mä oon syksyllä toisella paikkakunnalla töissä (n. 60 km kotipaikkakunnastani) ja tulee olemaan aikamoinen sumpiliminen noiden neuvoloiden kanssa.
Onnea töistä :flower: !
Meillä ei saa töistä palkallista vapaata neuvolaan / ultraan :( . Liukumia voi käyttää, mutta työnantajan ajalla muuten ei.

Oliko Mauahtavaa ollut neuvolassa,vai missä ne pienet jalat vispasi? Ultrasiko ne sielläkin? Onneks vajaa viikko enää omaan neuvolaan
:whistle: ... Toivottavasti se täti on yhtä symppis, kuin miltä sen ääni kuulosti B) .

Oksettaa koko ajan...........Hienoa olla töissä :$ :x :/ :ashamed: \|O
 
lilleriina pikana
yritin tänään tilata varhaisultraa ja sain vasta ens viikon torstaille :kieh:
mut toisalta näkyypä sit ne sydämen lyönnit jos ei oo mitään sattunut.

tekis niin mieli lähtä ostamaan ihania pieniä vaatteita :D

mulla hankala päästä työaikana mihinkään siis neuvolaan. saapa nähdä minkälainen päävaiva siitä viel tulee.
 
Vieras puskasta pohti saako töistä vapaata neuvolakäynteihin ja vastaaviin...Olen miettinyt samaa asiaa, mutta en ole vielä selvittänyt miten meillä se menee. Tässä vaiheessa en kyllä vielä edes halua paljastaa tätä asiaa töissä, joten kai ne käynnit omaan "piikkiin" menee... Mullakin on pitkä työmatka (noin 80 km suunta), joten päivä menee helposti aika rikkinäiseksi jos on neuvola/lääkäriaikoja päivällä. Ultraan pitää vielä mennä toiseen kaupunkiin, mikä osaltaan lisää "ajanhukkaa". Ajanhukkaahan se ei toki mun mielestä ole, mutta noin niin kuin työn näkökulmasta ajatellen...

Mulla on keskittymiskyky aivan olematon, kun ajatukset kulkee ihan joissakin muissa kuin työasioissa. Maanantaina oli töissä niin kauhea olo, että ei mitään rajaa. Onneksi silloin oli rauhallista ja lepäilin kahvihuoneessa. Pidin päätä pöytää vasten ja hengittelin syvään, että pahin kuvotus meni ohi. Oli kyllä sellainen olo, että jos kuvotus tuollaisena jatkuu, niin ei tuu töistä mitään. Tänään olen selvinnyt karkkien (valitettavasti) avulla!

Joku tuolla aikaisemmin kirjoitteli, että aamusta täytyy mennä useasti vielä makoilemaan sängylle, ennenkuin oikeasti pääsee ylös. Mulla on ihan sama juttu! ;)

 
Miten voi olla että toiset voivat käydä neuvollassa työnantajan "piikkiin" ja toiset eivät. Meillä ihan selkeästi sanotaan että tässä asiassa sovelletaan voimassa olevaa tes:iä jonka mukaan: "Työntekijä voi käydä työaikana
raskauteen liittyvissä lääkärintarkastuksissa ja tutkimuksissa."

Kannattaa ehkä ottaa selvää asiasta. Onhan tuo tes alakohtainen mutta voihan kai olla että kaikki työnantajat ei edes tiedä tätä? Tässä ammensin kaiken tietoni asiasta :D

Täällä ällötys jatkuu. On muuten kumma kun hampurilaiset ja pitsa ja jätski ja munkit ja karkit ja ja ja ... kaikki toi maistuu mutta yritäppä syödä jotain oikeesti järkevää.. YÄK!

Täällä taitaa suurin osa kuulua siihen porukkaan että kun pään laittaa tyynyyn niin se on menoa. Onko ketään muuta, jota väsyttää mutta ei uni tahdo tulla ja aamulla taas ei nukuta enää ei millään?
 
Täällä oltiin neuvolassa!

Täti kyseli kauheesti kaikkea, otettiin verta ja pissaa ja punnittiin.
Sitten sain kasan prosyyrejä ja paljon oheishöpinää.

Täti sanoi mulle että sydän ääniä tuskin vielä kuuluu, mut halusin silti kokeilla ihan Burberryn innoittamana ja eihän ne mitään kuullunu...
Mut ei se mitään ei vissiin pitäisikään ihan vielä.

Joku puhu että huokaisee helpotuksesta varhaisultran jälkeen. Niin minäkin luulin! Viikon kesti sitä iloa, ja nyt oon taas ihan stresseissä kun niin kaikki pelottaa. Eka sitä jännäs onko ketään ja oikeassa paikassa, nyt on ihan paniikissa että jos napa ottaa ja heittää henkensä ja mä en tiiä mitään.
Mun kauhukuvitelmissa lääkäri sanoo huomenna ultrassa että "kuule, täällä ei sydän enään lyö". Painajaisia tiedossa ensi yölle!

Ihanaa Mauahtava että jalat jo vispaa! Kunpa mullakin huomenna. Oon taas ihan jännäkankea.
APUA!

jännääjännääjännää.

Tää on tämmöinen jännittäjien ja pelkääjien pino... :D

Ja minäkin huomasin, tuolla on jo tammimahatkin! Me ollaankin oltu jo tosi kauan raskaana! :LOL:

Tuitsu 8+6
 
Piti alkaa kommentoimaan tuohon saako työaikana käydä neuvolassa. Pelkkä neuvola käynti pitää käydä omalla ajalla, mutta neuvola lääkärin saa käydä työajalla. Näin siis mulle sanottiin neuvolasta. Ja ei tarvii työpaikalla sanoa mihin lääkäriin menee!

Pahoinvointi vähentynyt, minkä seurauksena kovasti epäilyksiä onko masuasukki vielä hengissä. Alavatsaa/häpyluuta kyllä vihloo aika ajoin. Mulla lääkärineuvola 10.5 jolloin ultraavat, tarvii pääperämitan npultraa varten joka on sit 23.5. Kovasti jänskättä jo nyt!

Viikkoja nyt 10+6 (kait) mutta tulee varmasti muuttumaan.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

"Snoukku"
 
Muahtavaa: Ihanan kuulosta kun pikku jalat vispaa :heart: Onneksi olkoon ihanasta ultrauksesta!

Joku mietti neuvolakäyntejä. Mä ajattelin nyt aluksi noilla liukumilla hoitaa neuvola käynnit. Mun mielestä meidän alan tessissä ei mainita tuosta neuvolassa ja muissa raskauteen liittyvissä asioissa käyntiä. Pitääpä katsoa.

Itsellä paha olo jatkuu. Millon tää oikein loppuu? Vai loppuuko tää ennen kun kaveri syntyy? Sit tietenkin jos nyt yhtäkkiä loppuis niin olisin ihan paniikissa et nyt on menny kesken. ei kato mikään kelpaa ;)
Perjantaina olen menossa asiakkaalle käymään ja vähän mietityttää et jos tulee oksu niin mitäköhän ne miettii. No ehkä pystyn sen pahan olon jotenkin salaamaan ja jos oksu tulee niin pitää hipihiljaa mennä mahdollisimman kaus vessaan.
 

Yhteistyössä