JOULUNODOTTAJAT HEINÄKUUSSA!

Tervetuloa vain minunkin puolesta kaikille uusille :D

Joku muukin oli pohtinut, että missäs se tuleva aatto tuleekaan vietetyksi. Mulla la 20.12, joten itselläkin mietityttää!! Aikaisemmin aatto vietetty kotonakotona, mutta sinne nyt matkaa yli 300km. Nyt melkeen jo toivoin, että menis yli aaton tuo synnytys, mutta luultavasti mieli ehtii muuttua, mitä lähemmäs la tulle :LOL: Kotiin olisi kuitenkin nyytin kanssa kiva päästä aatoksi! Saisi ainakin varmasti koko uusi perhe olla yhdessä, kun nuita perhehuoneita on niin rajoitetusti, ettei voi sen saamisen varaan laskea!

Täällä ei vielä ole tuntunu potkuja eikä kyllä kuplintaakaan! Vaan ens tiistaina sitten neuvolaan kuunteleen sydänääniä. Vaan eiköhän tuo ensisynnyttäjällä ole ihan normaalia, ettei vielä tunnukkaan kun vasta 16. viikolla mennään.

Täytyneepä laittaa hiljalleen yöpuulle! Ihanaisia kesäpäiviä kaikille joulumammoille!!
 
liplapille kommenttia liittyen isosisarusten vatsan päällä kiipeilyyn. Muistan, että sisarelleni olisi tästä neuvolassa ohjeistettu niin, että kannattaa yrittää vähän hillitä sitä syliin pomppimista, koska on kuitenkin vaarana että osuu liian kovin masun päälle. Juuri sen istukan takia. Enpä nyt usko, että noista tahattomista mylläämisistä olisi tähän mennessä mitään vahinkoa tullut. Olisit varmasti jo huomannut jos joku olisi vialla.

Mua on ehditty jo monelta taholta rauhoittelemaan, että melko varmasti huomaisin jo pikkuhiljaa jos joku olisi masuasukilla vialla (viittaan tässä siihen sydänäänten kuulumattomuuteen viime neuvolakäynnillä... :ashamed: ). Varaan silti ajan uusintaneuvolaan, en kestä millään odotella elokuuhun saakka.

Mulla on masu pullahtanut ulos ihan muutamassa päivässä! :eek: :| :/ :) :D Viikkasin tänään suosiolla kaikki "mission impossible" -housut yläkaappiin odottamaan parempia aikoja... :whistle: Käytössä nyt kotona yksinomaan verskat ja töissä pari numeroa suuremmat suorat byysat tai väljemmät hameet. Kohta saa suosiolla marssia mammaosastolle shoppaamaan mukavampaa päällepantavaa. Millaiset ä-housut olisi kannattavimmat? Tarkoitan, että mahtuisivat suurella todennäköisyydellä päälle nyt ja talvella...?

On ollut juttua onko isommille sisaruksille jo kerrottu. Miehen 5-v poitsusta tulee isoveikka(-puoli) joulukuussa, mutta ei olla vielä sitä hänelle kerrottu. Poika asuu äitinsä luona, mutta viihtyy meillä myös todella usein. Äidin puolella hänellä on ihan pieni sisarpuoli ja nyt siis on tulossa toinen isän (meidän) puolelta. Toivottavasti tuo kaveri ei nyt mene ihan hämilleen, kun pikkusisaruksia sikiää joka puolelta! :eek: Toisaalta ovathan nuo sisarukset (täydet tai puolikkaat) suunnaton rikkaus. Onko täällä muuten muita uusperheitä?

Ekoja liikkeitä odottelen jo ihan innolla (jos nyt sitten snickersillä kaikki ok... :ashamed: ). Saan niitä toki vielä tovin odotellakin, kun viikkoja kasassa vasta 14+5. Onnea teille kaikille, kenellä kuplintaa ja potkuja jo tuntuu. Olen ihan viheriäinen kateudesta.

Kävin tänään hypistelemässä vauvanvaatteita, mutta ei tullut pakonomaista tarvetta ostaa yhtään kotiin. Mies ( :D ) on jo käynyt ostelemassa pari bodya ja potkupukua. Helistimiäkin on muutama :p . Voi kun tuo mies on välillä niin ihanan herttainen :heart: . Vaunuja sun muita en ole vielä miettinytkään, mies nyt on jo vaihtamassa autoakin! Täytynee välillä vähän toppuutella. Kiva, että välillä näinkin päin!

Taidanpa hipsiä vielä koiran kanssa lenkille, ja painua myös nukkumaan... Hyvää viikonalkua kaikille!
 
Mmiilia ja tuitsu: Hyvin olivat masunne omani kanssa saman kokoisia. Mieskin sanoi niin. Oon ollut vähän huolisani kun olen katsemmut täällä muita isomahaisia, monilla tuntuu olevan tosi iso jo nyt!

Meilläkin mies vaihtamassa autoa, vaikka mulle kävisi ihan hyvin vielä tuo nykyinen hatchback-malli, mikäli sinne sit vain ne vaunut saadaan mahtuun.

Pakko kertoo kun mun äiti oli nähnyt unta, että mun ja sisarusteni vanhat vaunut oli laitettu kuntoon, ja verhoiltu vaaleanpunaiseksi kermakakuksi :LOL: Olikohan enneuni toi vaaleenpunanen..hmm...

Nyt nukkuun...
 
Jollain muullakin oli napapiikit ajankohtaisia, mä olen joutunu alusta asti pistään klexanea ja joudun koko raskausajan, oon sellasessa tutkimuksessa kun on ollut nuita toistuvia keskenmenoja. Tosi inhottava ajatella että joutuu pisteleen mahaan ku nyt jo hirvittää kun kohtu on navan korkeudella :x Meillä luultavasti ei tarviste pelätä että menis joulu sairaalassa, kun se mahdollisuus on olemassa että aiemmin tämä kaveri otetaan pois jos kasvaapi liian isoksi :| Tarvikkeista oli puhetta meillä on jo vaunut (sain siskolta) emmaljungat aika uudet.. ja sitten ostin turvaistuimen jalustalla (akta graco) Syksyllä sitten hoitopöytä ja pinnis..vaatteita voin jo ensi viikolla jos ru:ssa kaikki ok. En tykkää että kaikki jäisi sitten viime tippaan ja rahaakin menee tasaisemmin kun hommailee pikkuhiljaa tavarat. Eihän sitä voi kokoajan pelätä pahinta se on sitten sen ajan murhe jos jotain sattuu kun mitä vain voi sattua.
 
piikeistä Mulla ei ole verenohentajista kokemusta mut insuliinia pistän ja hyvin se sujui isonkin mahan kanssa (siis esikoista odottaessa). Ja mahaan siis pistän.

Mansikoista Kolme vasullista tuli ostettua mansikoita. En kysellyt mitään aineista kun kerran oikein käytettynä semmoisten ei pitäis mitään aiheuttaa. Nyt ei tarvii enää ostella kun oma maa tuottaa mansikkaa ja siinä ei mitään myrkkyjä käytetä :)

Liikkeistä Hyvin tuntuu :) Välillä jopa ihmeen mojovina :O

Mahakuvia tääl on ollu. Ihania mahoja :heart: Ite otin edellispäivänä semmosen et vedän mahan sisälle niin paljon kuin pystyn niin j'i vain tuo vauvaosasto vain jäljille :D

http://kuvablogi.com/nayta/prev/img465267.jpg

Ainiin ja viikkoja tänään 16+6
 
Snoopy kysyi onko muita uusperheitä. Meillä on :wave: , mun miehelle
tuleva lapsi on ensimmäinen. Mun tytöt on edellisestä liitosta. Asutaan tyttöjen isän kanssa samalla paikkakunnalla ja tytöt tapaavat aktiivisesti molempia vanhempiaan ja ollaan tosi hyvissä väleissä puolin sun toisin. Tyttöjen isän vaimolla ei ole lapsia joten eiköhän meilläkin kohta ala "satelemaan" niitä sisaruksia niin kuin mainitsit. Se ON todellakin rikkaus
lapsille. Elämässä on joutunut tekemään kipeitä ratkaisuja, mutta
en olisi voinut kuvitella eläväni "kulissi" perhe elämää ja odottanut
päivää jolloin lapset kasvaa ja muuttaa pois kotoa. Toki nostan hattua
niille jotka siihen pystyvät. Itse en ole koskaan joutunut tinkimään
lasten onnesta murustakaan, vaan päinvastoin kääntänyt elämän
niin hyväksi että voin olla onnellinen ihan täysipainoisesti.
Mun mies on kyllä sellainen kultakimpale kun se otti tällaisen "ottotytön" jolla oli vähän elämääkin elettynä. Tosin se pitää sitä rikkautena kun samoihin aikoihin erosi naisesta joka oli rakentanut koko elämänsä sen varaan.

Huh tulipa pitkä stoori :ashamed:

Mä olen nyt lomalla puuhastellut pihaa kuntoon ja suunnitellut meidän talon tyhjää huonetta vauvalle, ensiviikolla se maalataan. Vaunuja
lähdetään katsomaan perjantaina.. Ajattelin hommata Briot, se happy mallisto on ihana. Viimeviikolla kävin kattoo Gessleinin yhdistelmiä mut
musta ne on sellaisia letkuja, näytti ihan nukenvaunuilta :whistle:

Mutta kiva jos joku jaksoi taas lukea, palaillaan..
Porsche ja poika 18+
 
Heipat täältäkin ikuisuuksiin!

Pipare tais kertoa olevansa aivan katkipoikkinaatti? Mä olen myös. Tuntuu, ettei mitään jaksa, ei edes kävellä pienen pieniä matkoja tuon esikon ollessa vaunuissa. Kerrassaan kummallinen ja täysin uusi tunne mulle, olen tottunut olemaan aina liikkeessä ja nyt ei mitenkään jaksa. Toivottavasti vointi kohenee pian, ensi viikolla loppuu loma ja pitäis koittaa jaksaa olla töissä...

Sydänäänten kuuntelusta oli puhetta... Kyllä ne pitäis joka käynnillä kuunnella automaattisesti 12 viikosta eteenpäin (jotkut koittaa kuunnella jo aikaisemminkin). Mulla on molemmista kuunneltu ja kivaltahan tuo tuntuu aina varmistaa, että kaikki on hyvin.

Omaa napaa: Maha on iso! Täälläkään ei tartte enää piilotella. On varmaan töissä ilmeet melkoiset, kun näkevät loman jälkeen mahani. Mähän en oo kertonut raskaudesta kun pomolleni. Viikon kuluttua on onneksi rakenneultra (tosi törkeää, ettei kaikille kuulu samat ultrat!), sitten nähdään tarkemmin mitä pikkuiselle kuuluu. Hemppa oli mullakin laskenut 130->110, mutten vielä aloittanut rautaa. Esikostakin alkoi nousta itsekseen seuraavalla käynnillä jo enkä koko raskaudessa rautaa tarvinnutkaan. En oo halunnut ottaa mahakipuja enää raudasta näiden olemassa olevien lisäksi, toki sitten aloitan, jos ei ensi käynnille nouse.

Joulunvietosta: jos kaikki menee hyvin, ei pitäisi olla "pelkoa" siitä, että Joulu menee sairaalassa. La on kuitenkin jo alkukuusta. Me ollaan Jouluna ihan oman perheen kanssa kotona, en kaipaa ketään vieraita, kun on ihan pieni vauva talossa. Esikon aikana ainakin nautin siitä, että sai nukkua, kun vauva nukkui ja tutustua vauvaan ihan rauhassa. Elämä oli siinä alussa niin rytmitöntä, etten olisi jaksanut isommassa porukassa olla silloin. Lisäksi tuo on tietysti niin pöpöistä aikaa, että aina isompaan joukkoon mahtuu joku räkänokka, jolta voi saada jonkun pöpön. Ymmärrän kyllä myös suuremmassa joukossa Joulusta nauttivia, onhan se ainutlaatuinen juhla viettää isommalla porukalla.

Terppari ja pikkumuru 17+6 (hui, kun aika menee vauhdilla!)
 
Hellou!

Täällä on näköjään muitakin jotka on rättiväsyneitä.. sama täällä. Väsyttää vaan eikä huvita mikään ylimääräinen.
Niin ja uusioperheitäkö oli kuuluteltu? Täällä myös yksi sellainen pesue, esikoinen on "entisestä elämästäni" ja nyt siis toinen yhteinen tulossa. Mies ollut ihan siitä asti kuvioissa mukana kun ei poika osannut puhua tai käydä potalla :heart: (nyt jo eskarilainen, huiih!!)

Yli-innokas anoppi löytyy täältäkin. Kuopusta kun olin poikimassa oli anoppi käynyt siivoomassa.. juuh. Ihan kiva joo kun auttaa mut en voi sietää sitä et mun tavaroihin satutaan, saati että joku vaihtaa jonkun esineen paikkaa tms.. Jos on siis joku muu kuin oman pesueen jäsen |O
Ja aiemminkin oon anopistani höpissyt teille joten se siitä.. :)

Kukas se murehtikaan kun lapsi "hyppii masun päällä"? Noh, täällä sama ongelma, yritän toki toppuutella ja varoa. Tyttö on reilun vuoden ikäinen ja nauttii pomppimisesta mutta nyt on kyl niin et mun virka trampoliinina on ohi :D

Joulun kanssa pitäis mennä nyt kivasti, vaikka menis sen pari viikkoa yli lasketun ja vielä jostain syystä joutuis leikkaukseen niin silti pitäis olla joulux kotona. Toki ikinä ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan mutta jos kaikki menee ok niin saadaan myös viettää ihana joulu oman perheen kesken, ei tarvi ajella sukulaisiin tms kauheella kiireellä. :xmas:

Ja jälleen ootte laittanu ihania masu kuvia, suloisia pömppiä ovat :)

Jaha ja ruoan laittoon.. kauhee nälkä ja yritys kova pitää itsensä loitolla herkuista. Vesimelonia oon naahinu pahimpaan herkun himoon mut ei toimi. Tarttis jätskiä. :p Illal tulee vieraita ja sitte pistelen kyllä pullan poikineen. Sitä odotellessa. Makeaa ja suolaista, viileää ja kirpeää.. nuo on tän hetken herkkumaut. No niin, hei taas ja voikaahan paksusti ;)

Aijuu, en oo muistanu toivottaa tervetulleiksi uusia odottajia, tervetuloa siis minunki puolesta :wave:

Maukkis & minimii 18+4
 
Voi mä en tienny että sullakin on "entinen elämä" :D Kiva kun kerroit!
Ihana kuulla että on muitakin.
Ehän sitä koskaan voi tietää mitä elämä tuo tullessaan, luulin mäkin
aikoinaan että tässä tää nyt on mies josta en koskaan eroa mutta niin siinä sitten kuitenkin kävi, ja vieläpä ihan omasta tahdosta.
Munkin nuorempi tyttö oli niin pieni ettei se edes muista että asiat on ollu joskus toisin.

 
Rättiväsynyt ilmoittautuu! Työnteosta ei oikeen tule mitään. Miten pitkiä taukoja te pidätte ruokailun kanssa? Saatan helposti olla 12 tuntiakin syömättä kun mössötän jotain klo 20 illalla ja seuraavaksi vasta klo 8 aamulla, nukun sellaiset ennenkuulumattomat 9.5 tuntia päivässä, tosin katkonaisesti. Kai se sikiö sieltä omansa saa vaikka en jatkuvasti ruokaa suuhun ahtaisikaan?

Uusi stressinaihe: pari tässä puhui yli-innokkaista anopeista. Meiltä löytyy sellainen mutta asuu satojen kilometrien päässä :kieh: mutta mutsini uhkaa nyt muuttaa tänne pääkaupunkiseudulle pikkukaupungista. Tiedättekö mitä se tarkoittaa :eek: vierailee meillä varmasti koko ajan ja se on sitten avioliiton menoa :headwall: kun nätisti sanominen mutsille ei auta ja mulle tulee jo huono omatunto tästä kun tänne valitan. Mä en myöskään kestä kun joku puuttuu mun tavaroihini (terkut Maukkiselle) mutta vielä vähemmän kun joku yrittää kontrolloida ihan kaikkea koko ajan.

Pinkeijulle terkkuja: sain just kuulla että eräs sukulaiseni on samassa tilanteessa, mies toivoi aborttia ja kun sitä ei tehty, lähti lätkimään saman tien, nainen on nyt erittäin onnellinen yh-äiti ja vauva on maailman ihanin. Saa paljon tukea sukulaisiltaan ja kavereiltaan. Parempi mun mielestäni ilman tuollaista miestä kuin ketkun kanssa.

Kiiuska + söpöliini 14+jotain
 
Huhhuijaa,juu rätti täälläkin :wave: ,etenkin kun nyt on helle ja heinätyöt...mulla on maha ja selkä ollu pari päivää niin kipeet että on ku ois hakattu..jotenkin tuo maha on ihan pläjähtänyt käsiin,tuntuu aivan liian isolta..voipi olla ettei h-hetkeen asti töitä tehäkkään :headwall:
Neuvolassa pitäs täälläkin käyä ja hammiksessa.Karkki ja ruoka maistuu tauotta mutta onneksi painoa on tullut 'vasta' 3kg,ja viikkoja on 15+.
Jakselua muille möhömahoille ja itsensä elefantiksi tunteville! =)
 
Kyl tänne tulee aina niin paljon tekstiä ku käy lukeen et ku loppuun päässy nii ei jaksa ite enää kirjoittaa.. :/

Uusperheistä ollut puhetta, meil kans sellainen, mulla tyttö 4v ja miehellä 2poikaa 4v ja 6v. suurperhettä hankkimassa, pojat ei kylläkää meil asu, mut vierailee kuitenkin :) harmi vaan et asuvat 500km päässä niin tapaamiset kuitenki vähä liian harvoin ja ku niiden äippä ei oikein tykkää että niiden isällä uus perhe, vaan kun saa kuulla tulokkaasta niin hohhoijjaa... niinhän toi uhkaili että pojille ei tuu sisaruksii, mut ei onneks voi sitä estääkkään, pojat kuitenkin innoisssaan tulevasta sisaruksesta :)

Liikkeistäkin, mul tuntunu jo vähä aikaa sit :) ihanaa tuntea et elämää siel on :) oli kylläki muutaman päivän ettei tuntunu mitää ja kyl huoletti, mut taas on tohinaa :)

huomen täytyis soittaa neuvolaan et otettais hb ku niin huipannu, josko rautakuurille pitäis alkaa..

mut nyt nukkumaan, huomenna töihin!! kirjoitellaan taas ku jaksetaan :) :)
 
Neuvola kuulumisia.
Sydänäänet kuului hyvin. Paino laskenut 2,5kg Hemppa 131, pissa ok, verenpaineet ok ja muutenkin kaikki hyvin, paitsi, että neuvolahuoneessa pörräsi kokoajan ampiainen.
Liikkeitä olen jo tuntenut kun hiljakseen makaa sohvalla tai nukkumaan mennessä.
Rakenne ultra kuukauden kuluttua. Kovasti odottelen sitä.
Vaunut sain tänään ja kokosin kaverin kanssa ne ja oli kivat. Sitte pakkasin ne takas ja odottelen talvea, että pääsee pitkille nukkukävelyille, jota harrastin esikoisen kanssa.

Pinkeiju 15+3
 
Aurinkoista aamua B)

PORSCHE: Juu entisessä elämässä katsoin parhaaksi "lähteä kävelemään" odotusvaiheessa, yksin synnytin ja kasvatin esikkoa kunnes tuli ihana mies elämäämme mukaan :heart:

KIIUSKA: Juuh.. yx pahimpia asioita oli kun anoppi oli järjestänyt vähän astiakaappia... huhhuh. Mä sitte hormonihuuruisena juuri synnyttäneenä järjestin ja itkin kipot ja kupit takas vanhaan kuosiinsa.. :kieh:

SUURPERHEELLINEN: Tänään täällä myös elefantti olo. Ei elegantti vaan todellakin elefantti.. :kieh:
Uimarannalle oon lähdössä lasten kanssa ja mitähän sitä vaan päälleen vetäis.

Sekopäisyys vaivas mua yöllä. Olin ihan varma että seinällä kiipeili valtavan iso ja karvainen hämähäkki ja herätin miehenki sitä katsomaan ja ihmettelin ku se sanoi ettei siel mitää oo, nuku vaan. En sitte uskaltanu nukkua "omalla paikallani" vaan käperryin jalkopäähän.. Joo ja untahan se vaan oli mut niin todentuntuista ja omituista et muistan kaiken niin selvästi.. :LOL: :LOL: No aamulla käsitin koko homman ja hiukan naurattaa vieläki, viimeisestä unipuhelusta onkin jo aikaa, liekö tästä tulossa uusi vaiva odotukseen?? :kieh:

Nyt meen veteleen suojakertoimia itteeni ja lapsiin ja piitsi, hier vii kam!! B)


Maukkis ja minimii 18+5
 
Ei prkl... Nyt saa soimata Snuupia täydeksi idiootiksi! :headwall: :headwall: :headwall:
Ihan ajatuksissani eilen menin ja söin voikkarin, missä graavilohta päällä, ja nyt on ihan mahtava morkkis, ette uskokaan. Mä vietin koko eilisen illan googletellen välillä listeriaa välillä listerioosia, ja sen informaatiotulvan jälkeen olen jo ihan varma, että oon tehny jotain peruuttamatonta :'(

liinuli84, minua myös vähän jännittää, mitä avon ex tuumii kun kuulee meidän perheenlisäyksestä (siis jos en nyt eilen töpännyt ihan kamalasti!!! :eek: ). Luulen, ettei riemusta hypi... :ashamed: Ihmissuhteet on kovin vaikeita, onneksi lapset osaavat usein ottaa asiat rennosti eivätkä ota ressiä.

Nyt kaipaan vaan jotain rohkaisevaa sanottavaa, soitan hetimiten neuvolaan kun soittoaika alkaa ennenkuin teen itseni hulluksi... Että sitä osaa olla ajattelematon pösilö... :ashamed:
 
Älä Snoopy suotta stressaa siitä kalasta. Ainakin meille sanottiin neuvolassa, että graavilohta voi syödä ihan huolett, jos sen on valmistanut itse ja tietää, ettei se ole mennyt vanhaksi tai jos ostaa kaupasta sellaista tyhjiöpakattua, eikä pidä pakkausta avattuna useampaa päivää vaan syö senkin tuoreeltaan. Minä ainakin olen syönyt graavilohta useamman kerran ja ihan ilman suurempia omantunnontuskia.

Aamulla oltiin neuvolassa. Mieskin pääsi mukaan ja oli ihan haltioissaan kun kuuli ensimmäistä kertaa sydänäänet. Verenpaine oli edelleen ihan hyvä 139/69 ja pissa oli puhdas. Painoakaan ei ollut tullut viime kerrasta kuin 50 g/viikko. Kohdunpohjan korkeutta ei vielä mitattu, mutta se oli pari sormea navan alapuolella.

Tänään olikin viimeinen käynti tuolla mukavalla neuvolan tädillä. Seuraava aika minun pitää varata toiseen neuvolaan, kun pääsemme muuttamaan toiselle puolelle kaupunkia nyt kuun puolessa välissä. Saamme avaimet uudelle asunnolle tänään, joten nyt onkin sitten edessä myräilyä uudella pihamaalla ja armotonta pakkaamista ja tavaroiden kantamista.

Menemme sunnuntaina rippijuhliin serkkujen luo. Tuotti vähän päänvaivaa tuo juhlavaatteiden hommaaminen, kun tuo masu on pullistunut jo siihen malliin, ettei mikään vanha juhlavaate sovi edes lähellekkään. Ostin nyt alennusmyynnistä Henkalta sellaisen joustovyötäröisen nätin hameen ja sitten seppälästä kivan kietaisupaidan. Saavat nyt välttää. Seuraava ongelma onkin sitten kuukauden pääsä olevat kavereiden häät, kun en ole varma vieläkö samat vaatteet käy silloin, kun maha pullistuu aika nopsaan.

Aurinkoista Heinäkuun jatkoa kaikille!

Riinuska 17+3
 


ei ole tulehduksia, lääkekuuri otettu turhaan. tiputeltu ei olla viikkoon.

Riinuska81 mulla kans yhdet juhlat tulossa. päänvaivaa vaatteista. Masu saa näkyä jos joku vaate edes mahtuisi päälle. ja seuraavana päivänä masu pitäisi osata peittää kun yhdelle ihmiselle en vieläkään halua kertoa. ja kun ei yhtään tiedä mikä sää tulee olemaan.. :kieh:
 
Riinuska: kattelin että samas sairaalas synnytetään, ootko muuten samasta kaupungista ite? Ja jos oot niin missä neuvolassa käyt? Mullakin on edessä syksyllä neuvolan vaihto muuton takia ja oikein harmittaa, nyt on niin ihana terkka! Jos et tässä palstalla halua paljastaa, niin laita yv:tä :)
 
Ihana ilma ulkona, mut pakko tulla kirjoittamaan neuvolakuulumiset... =) Kaikki oli ok, mutta mulla oli tuo verenpaine hiukan kohonnut edellisestä kerrasta... 82/132... :( Heti kyseli nlatäti, ett onko stressiä ym...Oltiinkin nlassa koko perheen voimin, kun ollaan kaikki lomalla... :) Mulla oli tuota painoakin tullut +3 kg, mutta se olikin odotettavissa kaiken herkuttelun jälkeen... Ja pikkuisen sydän jumputti 150 lyönnin molemmin puolin, mutta siitäkään ei aluksi meinannut tulla mitään, kun liikkui niin hirmuisesti... =) Tämmöistä tänne omaan napaan... Taidan olla ainut, jonka paino nousee näin hurjaa vauhtia... =)
Mun piti nlassa kysäistä, mut unohtui eli onko kenelläkään teillä tietoa, että kun noissa alkoholittomissa juomissa on tuota sulfiittia käytetty, niin onko se näin raskaana haitallista? kiitos jo etukäteen, jos joku tietää ja viitsii vastata... =)
Riikkuli 17+4
 
Ihana ilma ulkona, mut pakko tulla kirjoittamaan neuvolakuulumiset... =) Kaikki oli ok, mutta mulla oli tuo verenpaine hiukan kohonnut edellisestä kerrasta... 82/132... :( Heti kyseli nlatäti, ett onko stressiä ym...Oltiinkin nlassa koko perheen voimin, kun ollaan kaikki lomalla... :) Mulla oli tuota painoakin tullut +3 kg, mutta se olikin odotettavissa kaiken herkuttelun jälkeen... Ja pikkuisen sydän jumputti 150 lyönnin molemmin puolin, mutta siitäkään ei aluksi meinannut tulla mitään, kun liikkui niin hirmuisesti... =) Tämmöistä tänne omaan napaan... Taidan olla ainut, jonka paino nousee näin hurjaa vauhtia... =)
Mun piti nlassa kysäistä, mut unohtui eli onko kenelläkään teillä tietoa, että kun noissa alkoholittomissa juomissa on tuota sulfiittia käytetty, niin onko se näin raskaana haitallista? kiitos jo etukäteen, jos joku tietää ja viitsii vastata... =)
Riikkuli 17+4
 
Heipsis

Snoopy: Älä huolestu liikaa. En usko, että olet listeriaa saanut :hug:

Riinuskalle onnea uuteen kotiin!

Mansikoista, itse olen niitä aika ahkeraan popsinut ja en ole ajatellut myrkkyjä :whistle:. Jotenkin vain luotan siihen, että Suomessa ei mitään pahoja myrkkyjä käytetä :snotty:. Toivotaan ainakin parasta ja pelätään pahinta :D.

Ihanaa tänään on ollut vapaapäivä ja tuli kyllä tosi tarpeeseen. Olen koko viikon tehnyt ihan hulluna töitä ja työpäivät ovat venyneet melkein joka päivä :(. Tämän siitä saa, kun joutuu esimiehenä toimimaan =). Huomenna olisi sitten taas kömmittävä jo seitsemään töihin, mutta sitten olisi viikonloppu vapaa edessä. Käytiin tänään rakkaan ystäväni kanssa hieman shoppailemassa ja kaupunkireissun jälkeen innostuin leipoo pullaa (en ole moneen vuoteen tehnytkään) sekä tein ihan itse tekemiä lihapullia =). Kylläpä tuli hyvä mieli, kun kerrankin sai tehtyä jotain "mukavaa" kotonakin ja mieskin tykkäsi herkuista hurjasti :D.

Ihania massukuvia teillä :). Itse olen niin laiska ollut, etten ole saanut aikaiseksi otettua kuvaa massusta. Enää sitä ei kyllä tartte piilotella :).

Viikon päästä olisi jo rakenneultra, kyllä tää aika menee hurjaa vauhtia :whistle:



 

Yhteistyössä