JOULUTÄHDET -05 helmikuussa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 11:58 Uneton kirjoitti:
Lauantai-gee :D

1. Imettääkö kukaan? En minä enää..

2. Käyttääkö joku lastaan (joulutähteä siis) potalla? Ehei, meillä pysyy vessanovi visusti vielä kiinni Vililtä.. :whistle:

3. Kuinka paljon teillä kuluu maitoa päivässä, siis koko perheeltä? Arkena reilu litra, vkonloppuna parikin.

4. Paljonko teillä menee rahaa ruokamenoihin kuussa? Enpä ole laskenu. Olen karmean huono talousihminen..

5. ja viimeinen Onko kellään tarvetta pinnasängylle tarvikkeineen? Ehei, jos meille ikinä kolmatta tulee, tämä nykyinen käyttäjä on nukkunu kauan jo "isojen" sängyssä..

B)

Öitä! :wave:
 
heipsan vielä..

Juu tosiaan vieras voi kyllä painua sinne mistä tuliki.. Tartte tänne tulla päätä aukomaan ja pönkittämään huonoo ite tuntoo tai mitä se nyt sitte onkin.. Korkeintaan saadan kustannuksellas hyvät naurut...
Koivunkävylle :hug: Jospa saisit ensi yönä vähän paremmin nukuttua!

Smirgelaine: :hug: Kyllä se leikkaus hyvin menee.

Harrastuksista... Mulla on ne jääny kyllä ihan totaalisesti.. Mut voi kai sanoo että lenkkeily ja sitten nuo hevoset aina kun kerkee/on mahdollisuus..

On jo pikku herra ensimmäisen kerran heränny vaikken oo ees petiin vielä kerenny..
No, mut kaikien tähtösten perheille hyviä öitä!
 
Huomenta!!!

Siis uskomatonta! Meillä herättiin VASTA ja siis todellakin, vasta, 07.55!! :D :D Mä en ihan oikeesti muista, että koska viimeksi oltais nukuttu NÄIN myöhään! Ja muakaan ei aamulla väsyttänyt, ei edes tehnyt mieli jäädä sänkyyn makoilemaan, mitä yleensä teen, jos mies nousee pojan kanssa. Yö meni kyllä silleen vähän huonommin, kuin normaalisti, alkuyöstä Joonatan heräili aika usein jostain syystä, rauhoittui kyllä ihan heti. Puol seiskan aikaan ajattelin, että nyt se herää, mutta ei! Onpas ihanaa =)

Aika jännä juttu, kun just eilen illalla miehen kanssa sängyssä juteltiin ja mietittiin, että koskahan seuraavan kerran tarvii herätyskelloa käyttää. Hyvä, ettei tule miehelle kiire, kun lähtee sinne turnaukseen :D

Mitenhän se aina menee niin, että kun olis johonkin menoa niin lapset nukkuu sit kauheen hyvät ja pitkät yö/päiväunet? Eilen nimittäin olin sopinut, että haen kaverin töistä ihan vähän jälk. 15, olin laittanut Joonatanin nukkumaan niin, että nukkui jo 12, eli olin ihan varma, että ehdittäis. Kolmelta mun oli pakko herättää se, kun oli jo vähän kiire! Et nukkui kolme tuntia!! Ja siis yhteen pötköön!

Smirgelaine: Voi :hug: Voin kuvitella, että jännittää, mutta hyvin se menee!! Eikös se ollut niin, että Samilla ei ollut kivekset laskeutuneet, muistanko oikein? Ja siitä syystä menette siihen leikkaukseen, vai?

Koivunkäpy&Uneton: Kiitos molemmille eilisiltaisista rupatteluista :)

Eipä mulla sit muuta taas :whistle:

Eikun...

Tanskuliini, miten teidän viime yö meni?

Moneltas Lillukalla on heräilty?

Kiva, että Kaizalle kuuluu hyvää kiireen keskelle :heart:

Vielä sitä Hannelea huhuilisin :attn: Ja Ametistia! Ja kaikki muut, jotka eivät ole vähään aikaan kirjoittaneet, tulkaahan kertomaan kuulumisenne!!
 
Jiiihaaa! meillä ei herätty v toimesta ku kahesti yöllä, 6aikaa heräs, sain just nukkumaan ja nukhdin ite ku alko kiljuu hysteerisenä, sain takas asettuu unille sain ite unen päästä kiinni ku isompi kömpi viereen pyörimään 6.40 :kieh: Oltii me sit jossai välis vähä torkahdettu, poika heräs vast jotai 8aikaa.. :whistle:
Peppi mä oon miettiny tota samaa et kyllä ne lapset kukkuu jos mihkää ei oo menoo mut ootas ku ois johki meno tiettyyn aikaan ni just sillo nukuttas hyvin.. :LOL:

Smirgen pojulle onnea leikkaukseen, äkkiä se on ohi ja menee hyvin! Ja paraneeki nopeeta..

Toho pottailuun viel sen verran et meil käydään kerran pari päiväs kokeilee pottaa ilman vai9ppaa, toisinaan ei koko päivänä, mut muutaman kerran poju on tehny sen et on menny istuu potulle ja tehny kakat vaippaan et kait se jopllai tasolla on hokassu sen idean.. :whistle:
 
Mites rouvaJellonaa nukutti :wave: :D

Viime yö oli parempi ku edellinen, silti mua väsyttää.
Peppi nukkui päikkäreitä vaan 40 minsaa ja se aika meni taaperon nukuttamiseen :whistle: :/
Ihan pienen hetken olisin itekseen halunnut.

Noo iltapäivällä taidan pariksi tunniksi ulostautua kotoa :LOL: ;) <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 11:58 Uneton kirjoitti:
Lauantai-gee :D

1. Imettääkö kukaan? Illalla ja yöllä vielä

2. Käyttääkö joku lastaan (joulutähteä siis) potalla?Päivittäin.Tulosta ei kyllä aina tule

3. Kuinka paljon teillä kuluu maitoa päivässä, siis koko perheeltä?1,5-2l

4. Paljonko teillä menee rahaa ruokamenoihin kuussa? en ole laskenut,veikkaan että n.600-800e

5. ja viimeinen Onko kellään tarvetta pinnasängylle tarvikkeineen? Ei.Omakin aika vähällä käytöllä.

Tänne ei kummempaa.Kaikki nukkuvat vielä ja taidan ruveta kahvin keittoon

B)
:wave:
 
Sunnuntain piristys, tuli sähköpostissa kehoituksella lähettää parille ystävättärelle ja painua sitten nukkumaan.. :whistle:

Tässä teille ystävät! :heart:

Äiti ja isä istuivat katselemassa televisiota. Äiti sanoi: "Minua väsyttää ja alkaa olla myöhä. Taidan lähteä nukkumaan" Hän käveli keittiöön, heitti ohimennen pari tuolille jätettyä vaatetta
pesukoneeseen, silitti yhden paidan ja ompeli irronneen napin. Hän
teki muutaman voileivän valmiiksi aamua varten, otti pakastimesta sulamaan lihaa seuraavan päivän päivälliseen, tarkisti onko aamiaismuroja
riittävästi ja täytti sokeriastian. Hän keräsi pöydälle jätetyn pelin palat laatikkoon, kattoi pöytään lusikat ja mukit aamiaista varten ja latasi kahvinkeittimen valmiiksi. Sitten hän laittoi keittiön puhelimen lataukseen ja pani puhelinmuistion oikealle paikalleen. Hän kasteli kukat,tyhjensi roskakorin ja ripusti pari pyyhettä kuivumaan.
Hän haukotteli, venytteli ja suuntasi makuuhuoneeseen päin pysähtyen
eteisen pöydän ääreen, jossa hän kirjoitti lapun opettajalle ja jätti
rahaa retkeä varten sekä nosti tuolin alle pudonneen tehtäväkirjan pöydälle. Hän kirjoitti syntymäpäiväonnittelut
perhetutulle, liimasi postimerkin ja sulki kuoren, kirjoitti
kauppalapun ja laittoi molemmat käsilaukkuunsa.

Kylpyhuoneessa hän puhdisti kasvonsa 3-in-1-puhdistusmaidolla, levitti yövoidetta ja harjasi hampaansa ja viilasi kyntensä. Isä
huusi olohuoneesta: "Eikö sinun pitänyt mennä nukkumaan?"

"Olen menossa", hän vastasi, vaihtoi veden koirankuppiin, nosti kissan ulos, tarkasti että ovet olivat lukossa ja pihavalo syttyi.
Hän kurkisti lasten huoneisiin, sammutti yölamput, stereot, cd-
soittimen ja television, ripusti lattialta nostamansa paidan naulakkoon ja keräsi likaiset sukat, sekä kävi lyhyen keskustelun yhden lapsen kanssa, joka vielä valvoi koulutehtäviään tehden.

Makuuhuoneessa hän laittoi herätyskellon soimaan, otti esiin
seuraavan päivän vaatteensa, oikaisi kenkätelineen ja lisäsi kuuden
tärkeimmän tehtävän luetteloonsa kolme asiaa. Hän kävi makuulle ja lausui
iltarukouksensa.

Samoihin aikoihin isä sammutti television, sanoi - ei erityisesti kenellekään sanojaan osoittaen - menevänsä nukkumaan. Ja meni.

Mitäs kummallista tässä nyt oli? Oletko koskaan ihmetellyt miksi naiset
elävät miehiä kauemmin??

EMMEHÄN ME EHDI KUOLLA AIKAISEMMIN KUN ON NIIN PALJON TEKEMISTÄ!!!!!

:LOL:
 
Sunnuntaita :heart:

Kylläpäs nämä "ohjelmattomat" viikonloput menevät nopeasti, illalla en mukamas ehtinyt edes koneelle :eek: Hah, join illalla yhden siiderin ja sitten väsähdin ihan täysin, makoilin vaan sohvalla enkä jaksanut tehdä niin yhtään mitään... Et toinen siideri jäi sitten juomatta :D

Viime yö meni hyvin :D Mä nukuin vielä tyttöjen kanssa, Veera heräsi vain kaksi kertaa itkemään -eikä Saara taaskaan herännyt huutoon... Peppi, kyllä mä vielä jonkin aikaa nukun tyttöjen kanssa. Jos tulee monta hyvää yötä peräkkäin niin sitten siirryn omaan sänkyyn.

Siru: mä harrastan jumppaa kolme kertaa viikossa. Luen myös aina kun vaan pystyn. Harrastan myös kirjeenvaihtoa Unettoman kanssa :D

Pepille piti vielä vastata että Veera on myös sellainen että vieraissa paikoissa pitää ensin tarkastella äidin tai isin sylistä meininkiä ja sitten voi lähteä itse tutkailemaan paikkoja. Sama juttu on jos meille tulee vieraita, ensin ollaan sylissä ja sitten lähdetään leikkimään. Hienoa että saitte nukkua pitkään :hug:

Samille tsempit leikkaukseen, hyvin se menee :hug:

Koivunkäpy, kiva että teilläkin oli hyvä yö! :hug:

Hannamari, kiitos piristyksestä :LOL:

Jellona, huhuu?! Mites nyt on niin ettet ole vielä kertonut meille eilisestä lainkaan?! Voiko olla jotain tärkeämpää tekemistä kuin kirjoittaa meille? :whistle: :D

Oikein mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille! Tulipas muuten hyvä olo kun kävin aamulla jumpassa :D
Tansku & tytöt<br><br>
 
sunnuntai päivää =)

Tuleepas lunta!! Ja tuulee kylmästi.. Hiukka kylmä tuli kun siskon junalle saattelin. Otti meiltä vielä toisen koiran mukaansa... Otetaan sitten kotia takas ens viikonloppuna kun on ne hautajaiset.

Tatu nukkumassa ja on ihan äärettömän hiljasta. Äitin kans soittelin niin sano että on ollu kyllä ihan ihmeellinen vkl kun ei oo sitä jatkuaa räpätystä kuulunu mikä pikkusiskosta irtoo :LOL:

On taas kalenteri kyllä totaalisen täynnä seuraavan reilun kuukauden ajalle.. On ne hautajaiset ja sitten oon muutamia viikonloppuja hevosenhoitajana tutulla kun lähteevät reissuun jne...

Peppi: Kyllä Tatukin vierastaa alussa jos vieraaseen paikkaan mennään mut pian lähtee jo omia tukimusmatkojaan tekemään.

Nyt kahville
 
No hei taas!

Peppi joo se oli syynä siihen miksi leikkaukseen mennään. Kiva että teillä noi aamuherätykset ovat myöhentyneet.

Mies lähti pesettää autoa. Koko ajan on sellainen olo että pitää tehdä väkertää jotain ettei rupea jännittämään...

:/ :'( :/ :'(
 
Moi kaikille!!!

Kiva et joku kaipas,oliko se uneton..

Ei oo kone ollut monena päivänä päällä..

Yöt on mennyt tosi hyvin, nukahtaa 20.00 ja herää 08:30. Nyt nukkuu tavallisessa sängyssä, vielä ei oo pudonnut(kopkop)

Viikonloppu on mennyt nopeesti, eilen oltiin leffassa ja tänään ollaan siivottu.

Nyt en jaksa kommentoida, kauhee päänsärky
:( .

Leikkejä polttareihin kaipaisin!! Kaikki ketkä ovat naimisissa ja ovat häissä olleet niin kertokaa kivoja leikkejä. Kaveri menee naimisiin Las Vegasissa maaliskuussa ja toukokuussa ois isot juhlat tiedossa.

Nyt syömään.

:hug: kaikille.
 
Heips pitkästä aikaa !!!!! :wave: :wave: :wave:

Ajattelin kuulumisia tulla kertoilemaan, olette kuitenkin enemmän tai vähemmän mielessä. Lueskelen aina silloin tällöin myös palstalla + yhteisössä.

Jonekin sitten oli siellä leikkauksessa. Ihan hirveä päivä, äidille.... :ashamed: Teki todella pahaa nähdä oma pieni natiainen isolla leikkauspöydällä. Sitten leikkauksen jälkeen oli pieniä ongelmia, joiden takia päästiin kotiin vasta 18 jälkeen (oltiin viimeisiä osastolla). Pikkuinen ei huolinut mitään juotavaa eikä syötävää, alkoi olo romahtaa. Sitten laitettiin tiputukseen, että saisi edes jotain kehoonsa. Onneksi tämä sitten auttoi, poika alkoikin juoda itse. Mutta ihan heti en mihinkään leikkaukseen enää lähde !!! Tietysti jos on tosi kyseessä, asia on toinen. Mutta esmes. luomen poisto, tms.

Nyt on ollut aika outoa, kun on nuo putket pojan korvissa. Viiden korvatulehduksen jälkeen odottaa automaattisesti, että kohta on tulehdus taas. Etsii oikein merkkejä käytöksestä ja syömättömyydestä. Mutta toivotaan, ettei tulehduksia nyt sitten tulisi. :whistle:

Itse käyn töissä ja olenkin viihtynyt hyvin. Eipä tuo työltä tunnu, kun tekee vain 50%. Aika paljon on kuitenkin vapaata. Välillä harmittaa kun illat menee (välillä vkl) töissä. Mutta sitä rahaa kun on "pakko" saada. Tarhapaikkaa haettiin pojulle syyskuuksi, sitten tehdään järjestelyjä myös omaan työaikaani.

Tavallaan olen kateellinen teille, ketkä kannatte uutta masuasukkia... ;) Tekisi itsekkin niin mieli vauvaa, mutta en jaksa/halua enää mennä siihen hoito-rumbaan. ONNEA VAAN KATTINKALLE !!! Sitten otatin sen kierrukan, olisi varmaan pitänyt vielä harkita. No, mennään nyt sitten näillä eväillä eteenpäin.

Uudessa kodissa ollaan viihdytty. Tosin viikko sitten putosi postilaatikosta epämääräinen paperi, missä pyydettiin edes muutamaa aamua viikosta äänettömiksi. Jäi vain epäselväksi oliko se meille tarkoitettu, vai oliko sitä jaettu useampaan luukkuun ?!? Se kieltämättä vähän himmensi oloa. Eihän kukaan voi olettaa/odottaa, että 1-vuotiaan kanssa eletään huopatossu-tehtaalla ja kellon tarkkuudella ?!?!?!? :/

Kaikille hirveästi terkkuja ja haleja !!!!

T. Nasuliino & Jone

ps. Uneton --> Kaikki on ihan hyvin, kirjoitan jossain vaiheessa enemmän.
 
Serkulta kotiuduttu :) Oli taas tosi kivaa ja voi, mitkä tarjoilut meitä siellä odotti :p Saatiin pätkiskakkuakin! Oon kovasti kuullut siitä puhuttavan, mutta vielä en ollut sitä maistanut, oli kyllä hyvää :p

Saatiin takaisin toi vauvan korisänky ja pienet vaatteet, jotka olin heille lainaan antanut =)

Joonatan nukkui taas melkein 3h päiväunet! Tosi hyvä!! Jospa tää siirtyminen käviskin tälleen itsekseen, ei meillä nimittäin ollut mitenkään tarkoitus niihin siirtyä, mutta itekseen ollaan näköjään siirrytty :)

Hannamari: Kiitos piristyksestä :D

Smirgelaine: Voimia niin äitille kuin pojallekin huomiseen :hug:

Petra: Kiva oli kuulla teistä!

nasuliino: Olipa mukava kuulla teistäkin! Kiva, että olet viihtynyt töissä :) Onnea uuteen kotiin :flower: Olipa outo lappu naapureilta :eek: Kuuluuko teiltä jotenkin sitten ylipaljon ääniä aamuisin? Höh :/

Ihanaa, tänään on Idols päivä ja tällä kertaa aion kattoa sen täysin rauhassa ja kokonaan, kun mieskin on kotona!
 
Moi!!! tällä kertaa kirjoittelee jellonan mies tuoreen vaimonsa nimimerkillä.
Mutta ei se mitään tossa hän on taustalla hääräilemässä... KIITOKSET kaikille onnittelijoille vielä kerran ja erityisesti hannamarille ja katinkalle ihanasta muistamisesta. Ei vaan pitäisi varmaan lähtemään laittelemaan noita viimeisiä tavaroita paikoilleen kun kämppä oli kuin pyörremyrskyn jäljiltä kun tultiin kotiin. Joten mä menen nyt HEI HEI kaikille :wave: :wave: :wave:
 
Tosi kiva kuulla teistä Nasuliino :hug: :wave:
Ootte monesti mielessä ja aina ku nään kultasennoutajan tuutte erikoisesti mieleen :heart: :D

Smirgelaine, tsemppiä, hyvin se menee bd :hug:

Mittees Niiskuneiti on puuhaillu?

Missäs Gerbsutus ja Julbertus luuraa?

Jaaha, joskohan SEN pariin, ei viime kerrasta ookaan ku ikuisuus

:p :whistle:

Moii :wave:
 
Iltoja!

ite jellona kehissä. :wave: vihdoin ehdin koneelle kunnolla. juu ja kiirettä pitää hiukan edelleen, kun ne hommat odottaa muakin.

eilinen hääpäivä oli aivan mahtava, oli mieletrömän rennot juhlat. syötiin ja tanssittiin kaikkea kivaa, muumilauluista elefantti marssi näin ja muutama valssi joukossa. yön, rakkaus on lumivalkoinen oli meidän häätanssimme.
iltaa jatkoimme hetken aikaa baarissa ja sitten hotellissa yövyimme. oikein ihanaa oli kaikki.

Kiitokset kaikille meitä onnitelleille minunkin puolesta ja hannamari sekä kattinka ihanan yllätyksen olitte tehneet. Kiitos kovasti.

kuvia lähettelen kaikille halukkaille jahka saan ne itsekin katsottua ja koneelle jotai laiteltua. niitä on aikas paljon. =)

nyt meen auttelee rakasta aviomiestäni. palailen huomenissa paremmalla ajalla. Olette aivan ihania. :hug:
 
Jellona, hienoo et kaikki oli menny hyvin!

omaanapaa, mulla on ihan oma hetki, ukko on pelastamas kavereita tienposkesta, kurauttivat ojaan tos meijän tiellä ni vissii sittenki jotai hajos ku ei lataa.. ja ku mulla ei oo nyt sit tietoo et hinaako tänne, kaupunkiin vaiko kotiasa asti kaverin, joha tuo on yli tunnin ollu poissa..

Tais vieras kadota :whistle:

Uneton, mikä SE, mitä se on?? ku mä en enää muista, rupee koht sammaloitumaan täällä :LOL:
 
Käpyskä mä en onneks ihan ollu sammaloitunu :LOL:
Pari tippaa riitti voiteluun ja kuten huomaat, oon jo täällä saaneena :D ;) :whistle:

Jellona, mukava kuulla että kaik män hyvin :heart:
Mittee hannamari ja kattinka oli keksineet?
*minäkö utelias* :D
 
Tervehdys tällekin viikolle!

Jotenkin en ikinä ehdi kirjoittaa, vaikka yritän nopeesti edes lukea tekstit. Poika ei yhtään tykkää kun oon koneella (vaikken silloin kun ollaan kahdestaan, juuri olekaan) tulee jopa puraisemaan käsivarrestakin joskus, tai vähintään kitisemään viereen. Mut jos vaikka olen metrin päässä sohvalla, se ei sitä haittaa - oikee nettipoliisi on jäpikkä.
Tänään käytiin pitkästä aikaa kirpparilla, ja mukaan tarttu teletappivideo :D Jaksoi poika sitä vähän aikaa seurata ja tanssahteli sen mukana. Oma olo on usein väsynyt, tosin nyt keskiraskaudessa jaksaa päivällä puuhastella ihan hyvin, siivoilla ym. mutta viimeistään iltasin oon aivan naatti. Kaipa nuo edelleen jatkuvat yöherätyksetkin ottaa veronsa, samoin tällä hetkellä oleva liian herkkupitoinen ruokavalio ja vähäinen liikunta eivät ainakaan auta asiaa..

Pistän ees Unettoman galluppiin vastaukset:

1. Imettääkö kukaan?
En imetä enää kun loppui allergioitten vuoksi. Koska onneksi löyty sopiva korvike, mitä kaikille ei löydy ja on pakko jatkaa imetystä (minkä pituutta tai lyhyyttä ei muutenkaan kukaan sivistynyt ihminen pilkkaa, vihjeenä "vieraalle".)

2. Käyttääkö joku lastaan (joulutähteä siis) potalla? Eipä vielä oo yritetty.

3. Kuinka paljon teillä kuluu maitoa päivässä, siis koko perheeltä? Suunnilleen kahvimaidot vaan ja ruuanlaittoon joskus.

4. Paljonko teillä menee rahaa ruokamenoihin kuussa? Hyvä kysymys, ei ole laskettu. Pitäis varmaan, näkis esim. kuin paljon menee ylimääräisiin herkkuihin rahaa..

5. ja viimeinen Onko kellään tarvetta pinnasängylle tarvikkeineen
Heh, ei...omakin pinnasänky on toistaiseksi lähinnä tyynyvarastona, mutta päässee kohta oikeaan käyttöön.

Siru06 kyseli harrastuksista, tuntuu ettei oo enää mitään. Siis "entisessä elämässä", ennen ekaa odotusta harrastin liikuntaa (kävelyä, kuntosalia, jumppaa, avantouintiakin joskus) tykkäsin käydä keikoilla tai konserteissa, kirjoittelin, luin paljon jne. mut nykyään on jäljellä vaan lukeminen :whistle: Joo ja kitara on oottanu nurkassa kaks vuotta, et saisin opeteltua ees soiton alkeet, ja oottaa edelleen. Mut onhan tuossa pojassa toisaalta uutta "harrastusta" yllin kyllin; leikkimistä, hoitamista, hassuttelua, luovaa syöttämistä ja nukuttamista, yövalvomista, vaunuajelua, pinnan venyttämistä (oman), muskaria, uuden oppimisen seuraamista..jne.jne.

Kattinkalle kovasti peukkuja! sekä tuoreelle avioparille Jellonalle miehineen rutkasti onnea :flower:

Smirgelainen pojalle onnea leikkaukseen!

Ja nyt en sitten muista enää muuta mitä piti kommentoida ja kelle ja väsy painaa :ashamed: mutta kiva aina lukea juttujanne :)

Hyviä öitä, toivotaan että kaikki tähtöset nukkuisivat hyvin ensi yön!


 
Hyvää Runeberginpäivää kaikille :)

Jaa, pitäisköhän sitä herkutella yksi runebergintorttu... :p Meidän yö oli tosi syvältä, argh :headwall: Ensinnäkin nukutus meni ihan päin peetä. Sovittiin että mies vie tytöt nukkumaan ja mä saan katsoa Amazing Racea rauhassa. No, Saara ei ehtinyt sänkyynkään asti kun alkoi huutaa "äiti äiti äiti". Vartin huusi täysillä mua joten eihän siinä auttanut muu kuin mennä ite nukuttamaan. Laitoin ohjelman tallennukseen ja sanoin ukolle että käyn samalla itsekin nukkumaan tyttöjen huoneen lattialle. No joo, eipä sitä paljoa nukuttu. Veera itkeskeli vähän väliä ja Saarakin heräsi kerran :( Väsyttää pirusti \|O Onneksi aamupäivällä täytyy käydä kaupassa ja sitten mennään muskariin, muuten ei päivä lähtisi käyntiin millään...

Nasuliino; tosi ihanaa kuulla teistäkin, olen monesti miettinyt että mitä teille kuuluu. Jonelle terkkuja :hug:

Peppi, pätkiskakku on tosiaan aivan taivaallista :p Kiitti vaan kun muistutit siitä -on varmaan ihan pakko tehdä sellainen joku päivä :whistle: :D

Jellona ja mies, ihanaa että teidän häät onnistuivat hyvin :heart:

Uneton ja Koivunkäpy, olivatpas rouvat kovin levottomia kun noin tuhmia juttuja on kirjoiteltu... Tässähän ihan punastuu :ashamed: :whistle: :D

Aha, neidit heräsivät kun pojat rymistelivät koulumatkalle... Oikein mukavaa viikonalkua kaikille!
Tansku & tytöt
 
Tansku, eikös se oo et puhe siitä mistä puute? :LOL: Ja mä oon ihan vaan neiti.. :whistle:

Meillä yö meni loistokkaasti, kahella herätyksellä, 04 ja 06, ja herättiin sit vast puol 8 maita!

Täällä mukava talvinen sää, pitkältyi yli 20 pakkasta(oisko 24-25) ja tuulee.. ei tarvii tunkee nokkaasa ulos paitti ku puita hakee lisää, nyt tohuutan hellaa ja koht uunia tiä vaik tän mölkin sais lämpimäks :eek:

Aijoo, nestle bona varmaa boikotoi mua, reilu vk sit pistin spostia eivätkä oo vieläkää vastannu siihen, kysyin siis kuinka se uus puuro voi olla maidoton jos kuitenkin energiataulukossa lukee laktoosia?? 100g jauhetta tais olla jopa 15g laktoosia :eek: <br><br>
 
Hyvää Runebergia!

JELLONA JA JELLONAN MIES vielä kerran OIKEIN PALJON ONNEA :heart: ja ihanalle kuulostivat häät! Laitan sulle Jelu sähköpostin yv:nä, tahtosin nähdä niitä kuvia, sitten kun ennätät...

Uneton ja Koivunkäpy saitte suun hymyyn jutuillanne. Käpynen kävit katastaa auton viime viikolla, missäs kävit? Joen kaupunkiin aukes pari vkoa sit uus katastusasema, meidän kaveri on siinä toisena yrittäjänä, kävitkö siinä ja jos olitko hyvää palvelua, toivottavasti!

Peppi täällä herättiin tänä aamuna 5.34 mut selvästi kiukku ollut aamun eli unet jäi kesken. Eilen herättiin 6.30 ja sitä ennen KOLMENA aamuna peräkkäin 7.30, sellaista ei meillä ole taphatunut koskaan ennen. Ja meilläkin mennään nyt yksillä päikyillä. MItes teidän tämä aamu on käynnistynyt?

Danjuska mä kuulisin mielellään Tatun maitojutuista lisää. Mehän saadaan maitoallergiakokeen tulokset tällä viikolla. Mitä muuta ne ohjeisti kun että Tuttelilla voitte jatkaa? Mites kalsiumin saanti? Mites teidän Tatu oireili, kerrotko vielä?

Nasuliino oli mukavaa kuulla sun ja Jonen kuulumisia!

Kattinka täällä on varpaatkin pystyssä!

Neve kuinkas teillä voidaan?

Vieras oletko kuullut netiketistä?

Meidän vkl meni kivasti ja nopeasti. La-aamuna olimme talviverkoilla kolme tuntia, laitettiin verkko ja koettiin entiset, Onnikin viihtyi hyvin! Pulkassa, välillä autossa syömässä, sylissä, välillä tepsuttelemassa.... La-iltana tuli sit kaveirperhe kylään, syötiin, juteltiin ja saunottiin ja eilen aamulla ulkoiltiin heidän kanssa, pojat pääsi pulkkailemaan ja mäkeä laskemaan. Eilen kävin vielä kaverin kans kävelyllä. Ja illalla tehtiin miehen kabssa pitsa jota sit syötiin Idolsia kattoessa.

Siru harrastuksista kyselit. Mä käyn jumpassa kerran viikkoon ja kerran viikkoon kävelyllä kaverin kanssa. Sen lisäksi pyrin käymään 1-2 krt kävelyllä yksinkin. Liikunnasta siis tykkään! Vähäsen luen (ennen enempikin), teen käsitöitä ja kirjoitan yhden ystävän kanssa viikottain kirjeitä. Kesällä tykkään sit puutarhahommista!

Pitäs vissiin lähtä ulos, pakkasta tosin 17 et ei siellä aamupäivästä pitkään voi olla.

Lillukka

 
Unohdinpa kertoa että meidän Veera käveli eilen illalla ekan kerran ulkona talvikenkien kanssa!!! Vielä pari viikkoa sitten kun edellisen kerran laitoin tytön ulkona maahan niin neiti lysähti kontilleen ja konttaili pitkin pihaa. Eilen oltiin miehen ja tyttöjen kanssa kävelyllä ja ajattelin kokeilla uudelleen. No, Veerahan samantien lähti kävelemään ja käveli pitkän matkaa :D Käveli tosi hyvin vaikka oli tosi liukasta -suloisen näköistä :heart:

Ei mulla muuta, kauppaan käypi tiemme :wave:
 

Yhteistyössä