JOULUTÄHDET -05 helmikuussa

Hellou :D


Eilen en ehtinyt oikein kirjoittelemaan,nyt yritän jotain pikaisesti laittaa... :)
Mun ystävä oli käymässä(tuli akaa kertaa uuteen paikkaan)ja meni aamupäivä siihen,iltapäivällä mies tuli ajoissa kotiin ja lähdettiin jyskiin ostamaan meille uutta sänkyä.
Nyt sen sängyn pitäis sit puolenpäivän jälkeen tulla ;)

Huomenna on Oskarin korvien tarkastus,saapi nähdä onko putket yhtään auenneet,toivotaan :/
Muuten sit joudutaan ilmeisesti korvapolille niitä aukomaan enkä välittäis mennä,varsinkaan nyt kun Oskarilla on kamala lääkäripelko :(

Täällä on mahtava ulkoiluilma,pakkasta ihan pikkuisen ja äsken satoi pikkaisen luntakin,ajattelinkin lähteä pihalle lasten kanssa niin ei törötellä koko päivää sisällä.

Palaillaan taas... :wave:
 
morjes!

Onnittelut Onneille :D :flower:
Meidän Onni Oskari on tällä hetkellä päikkäreillä.. Viime yö meni ihan miten sattuu.. heräiltiin, juotettiin mehua, mitattiin lämpöö, yritetiin nukkua jne jne.. ei tavan supot laskenu kuumetta yhtään.. korkeimmillaan kipus taas sinne 39.9ään..
Nyt on onneks laskenu vähä alle tuon 39

Tämäkin aamu menny vaan hissutellessa.. Ihmeellisesti vaan poika jaksaa jo vähän touhuta ja kirjoja luetaan paljon =)

Tanskuliini: Harmin paikka kun et ite saa nukuttua, :hug:

Tinttamooses: Toivottavasti Oskarin putket auenneet

Koivunkäpy:Jospa alkas mese pelittää! Täällä herjaa kyllä sisään kirjautuessa jotain... Mites miehen sormet??

No, mut jos itekki kallistus kohta hetkeks levähtämään.. tuntuu pää aika ontolta (no millon se ei muka tuntus :whistle: ) yön valvomisen jälkeen
 
Heips

Poju unilla ja mies meni jänismetsälle, viimeinen metästyspäivä kun on.

Tinttamooses toivottavasti Oskarin korvat ois ok, utuhan sit kertoo kuulumiset!

Hui, Koivunkäpy miten miehesi sormet voivat?

Hannamari söin just äskön 2 suklaapusua, lurps, ovat makeita ja niin ihania. Tein vanilja, kookos ja mariannepusuja. Kiitti vinkistä! =) :p

Tigru nauti nyt kun saat omaa aikaa iltaisin, ihanalle kuulosti sun touhut!
Niiskuneiti onnea ensiaskelista! :heart: ja kiitos Onnin nimpparionnitteluista. Ite unohdin aamulla :ashamed: ja sit vasta muistettiin kun ukki soitti onnittelut. Onni sai naapurilta kuorma-autolelun, ihan onnessaan...Ja onnea teille perinnöstä myös!

Minniihana kun Jenny on kotona. Ja elä ihmeessä lopeta palstailua, kirjoitat sillon kun ehdit ja vain oman navan kirjoitus on sallittua ;)!

Petra samoin, teidänkin kuulumisten kuuleminen ois mukavaa, edes silloin tällöin.

Peppi harmillista sitä sun väsymystä, huonoa nukkumista, lääkärireissuja (niin sun oma kun Jontunkin käyntiä). Mä en yhtään ihmettele, että sua väsyttää, kun teilläkin on takana niin paljon niitä "ennen kukonlaulua"- heräämisiä, Jonttu heräilee jkv öisin ja sä olet raskaana vielä. Mua väsyttää aikaiset aamut + yöheräily vaikken ole raskaanakaan. Tiedätkö, oisko siellä vaikkapa MLL:n hoitajia Jontulle, koska sekin olisi yksi hyvä "lisätuki" mummojen lisäksi aikaan, jolloin vauva sit syntyy. Ja hui, siihen ei ole pitkä aika... Olikos niin että Jonttu synty LA:na? Muistelen että meillä oli sama LA. Meillä on nyt pari viikkoa menty "uudelle rytmillä" ja vaan kerran on herätty ennen kuutta, muutaman kerran heti kuuden jälkeen, yleensä herätys on puoli seitsemän - 7 aikaan, muutaman kerran ollut jopa puoli kasi. Eilen heräs 5.30 mutta oli tosi uninen+kiukku, mies sit ehdotti et entäs jos kokeiltas antaa aamuvelli pullosta sängyssä (normaalisti Onni juo vellin aamupalalla) + vaihtaa vaippa et jos Onni nukahtas uudelleen... ja niin nukahti ja nukuttiin sit melkein puol kasiin.

Gerbera kuinka voit?

Mä kävin aamulla hiihtämässä vajaan tunnin ja sen jälkeen ulkoiltiin melkein 1.5h Onnin kanssa. Sit tultiinkin sisälle syömään ja pojan sai kantaa sänkyynsä nukkumaan.

Meillä on ollut muutamina öinä, silloin kun ed. pnä ollaan ulkoiltu paljon, Onnilla "levottomat jalat" eli viuhtoo jalkojaan paljon yöllä. Onko jollain muulla ollut samaa? Onkohan ulkona kävely vaan käynyt sit jalkoihin vai onkohan tän ikäisillä "kasvukipuja"?

Pari suloista juttua kerrottava vielä. Ollaan opetettu Onnille, että ruokailun jälkeen kiitetään. Onni ei osaa sanoa vielä kiitosta, mutta sitten kumartaa nyökätä kun katsoo syöneensä tarpeekseen ja massu on täynnä. Ihana, suloinen juttu. Toisinaan jos Onin mielestä ruoka on huonoa, maistaa ja kiittää nyökätä heti, että pääsiskö sillä tavalla ruokapöydästä pois...

Sit, Onnille kirjat ja laulukirja on tosi IN nyt. Haluaa vähän väliä, että hälle lauletaan laulukirjasta, joka saatiin jouluna, kiikuttaa tuoda sen ja istuu syliin. Siellä on sit laulu "peukalo, etusormi liikkuu...", tiedätte ehkä sellainen laululeikki. Olen sen pari kertaa Onnille leikkinyt, niin eilen kun selattiin kirjaa että mitäs laulettas ja kun tultiin tuolle sivulle, Onni alkoi heiluttaa itse peukaloaan+etusormeaan ja nyt sit ollaan leikitty sitä monesti jo yhdessä...

Mut nyt hyökkään lehden kimppuun ;).

Lillukka

 

Heippa :wave:

Hyvin täällä voidaan, flunssa ilmeisesti vaan haluaa härkkiä mua, on olevinaan tulossa ja sit ei tulekaan :D

Viime yö meni muutaman tunnin yöunilla (senkin nukuin pätkissä). Julius oli itkuinen ja levoton. Kuulosti nuhaiselle ja oli aika kuuman oloinen. Aamulla ei tietoakaan mistään nuhasta tms... Sellainen villikko oli koko aamun :D

Aleksilla ei enää ole lämpöä, joten huomenna pääsee kouluun. Ja ensi viikolla alkaa sitten hiihtoloma! Onneksi Aleksi sairasti nyt tällä viikolla, niin ei loma mene sairastaessa.

Kohta pitäisi anopin ja appiukon tulla piipahtamaan. Mukava kun edes hetken saa viettää aikuisten ihmisten seurassa =)

Juups. Palaillaan taas!

 
Kyllä tuo näyttää sut onlineen, Käpäri! Koitin huhuta.. Ja kurja kun miehellä meni sormi, toisaalta kiva kun on kotona, mutta kurja jos ei kätösellään mitään voi tehdä.. :/

Äh, nämä ovat taas terrorituulella, äidille ei suotas 3 minuuttia omaa aikaa. Vili painelee 35 min päikyillä, ja Artulle jäi "robotti ampuu kaikkia"-vaihe päälle perhekahvilasta.. :headwall: \|O
 
Juu se on meikäläinenkin ilmeisesti menossa viruksen syövereihin... :headwall: minä kun luulin että säästysin siltä. Keuhkoihin, kurkkuun ja tohon niitä yhdistävään putkeen koskee tajuttomasti+ paleltaa.
Ja pojassa kuumetta tasan 40.. kuuden jälkeen kun tulee päivystykseen useempi lääkäri niin mennään näyttämään. Olivat sitä mieltä että parempi käydä kun noin korkeella tuo kuume kieppuu.

Lillukka: Ihana Onni kun kumartelee =) Meillä Tatu sanoo että tiitti ruuan jälkeen ja ottaa leivän tähteen käteen että koiralle vie.
Tosin nyt ei kauheesti oo sylistä liikkunu..

Mut palailenpa illalla..
 
Danjuska, lykkyä lääkäri ressuun!

Hannari, juu näyttää näyttää onlineen, niinu monen muunki, mut ei yksinkertasesti viestit liiku, tyhmää.. Mun sosiaalinen elo kärsii, paljon :kieh: :LOL:

Oli tarkotus lähtee vuokraa leffa, mut mihkää lähe, poika nukku puol 5 asti ja A nukkuu edelleen, se on liki 6ku on kaupungissa jne, ni kerkeis mitää katoo.. Oli siis suunnitelmissa se yli aidan, onks se katottava leffa?

Aijoo, Lillukka, meil kans kiittä ja kumartaa, tiitii kuuluu vaan.. :LOL: <br><br>
 
Huh, näyttää taas lataavan näitä sivuja, en pääse kirjautumaan, mut jos vaikka latautuis loppuun tässä kirjoittaessa :whistle: Ja mun tuurilla taas koko teksti häviää :kieh:

Juu, neuvolassa käyty, kaikki oli kunnossa, tällä kertaa painoakin oli tullut kivasti :x Neuvolantäti oli kovin pahoillaan siitä viime lääkärikäynnistä :/ Mahaa painellessa ja mittaillessa totes sit hänkin, ettei mikään ihan pieni ukko siellä köllöttele... Jaa, en sit tiiä et minkä kokoista jättiä olen tässä kasvattamassa :whistle: :D Et koon mukaan ei kuulemma haittais ollenkaan vaikka syntyiskin jo =) Hemoglobiinia ei edes otettu. Tuskinpa on noussut... Viikon päästä taas uudestaan sinne!

Juu, ei toimi toi mese, ei sit ollenkaan :kieh: Prkl. Mikähän siinä mättää??

Niiskuneiti: Voi kun ihana juttu, että perinnönjako meni miehelläsi niin hyvin!! :hug:

Tinttamooses: Toivon todella, että Oskarin putket olis auenneet, peukut on pystyssä!! Tulehan sit kertomaan miten oli!

Danjuska: Voi sitä teidän pikkuista kuumeilijaa, toivottavasti kuume laskisi pian ja poika piristyisi. Toivottavasti ei suhun iskis kovinkaan pahasti tauti!

Lillukka: :hug: :hug: Voi teidän suloista Onnia :heart: Ihania juttuja. Täällä sanotaan tiitti, ei kylläkään ruoan jälkeen, mut tuo vähän väliä ties mitä tavaroita (leluja, roskia, kaikkea) mulle käteen ja sanoo ite: tiitti, on se suloinen :heart: Ja varsinkin kaikkia kiellettyjä juttuja, jos on jäänyt huolimattomasti esille niin ottaa ne ja tuo ja vieläpä antaa ne mulle ja perään sanoo sen tiitti. Ennen on saanut juosta kauheella vauhdilla toisen kiinni, jos on vaikka mun puhelimen tms. löytänyt. Joo, Joonatan on syntynyt tasan laskettuna aikana :) En ole huomannut, että Joonatanilla olis ulkoilun jälkeen, tai muutenkaan ollut levottomat jalat.. En osaa siihen siis mitään vastata. Mä en osaa ottaa ketään vierasta ihmistä, saatika antaa Joonatania kenellekään vieraalle hoitoon :ashamed:

Onnea tosiaan Onneille nimipäivän johdosta :flower:

Raivostuttava toi mese, kun ei voi toimia \|O :headwall:
 
Lääkärissä käyty... pojalla kaikki ok.. tulehdusarvotkin oli normit. sano että virus perästä. Eikä istuttukaan siellä kun puoltoista tuntia vaikka sano että ihan just pääsette.. itellä kurja olo.. jospa se sauna hiukan helpottas. Nyt ei muuta jaksa joten öitä kaikille jo tässä vaiheessa!
 
Iltaa!
Ihanaa kun kerkeää lukea joka ilta teidän kuulumisia.

LILLUKKA olen kyllä nauttinu olostani, tuntuu että aika loppuu kesken kun olis niin paljon tekemistä. Otan kyllä välillä ihan rennosti ja loikoilen sohvalla.
Nyt on raivattu olkkarista matot ja sohvat pois. Naapuri oli nosto apuna.
huomenna vahaan parketin! hyvät on iltojen ilot :LOL:
Meillä poitsu nousee seisomaan syöttötuolissa ja sonoo; tiitti kun on syöny. ja sit ottaa maito pullon ja menee sohvalle istuu ja juomaan. samoin jos pöydltä antaa tavaren sille sanoo tiitti!
Kyllä ovat niin suloisia
Nimppari onnea onnit!

KÄPYNEN mulla ei ees aukee koko mese :kieh:

MINNI jatka vain kirjoittelua milloin kerkeet :heart:

nyt meen syömään yrttipatonkia :p välillä on kauhee himo just mausteiseen ruokaan ja varsinkin kunnon pihviin!
GERBERA, JEMMA ja NIISKUNEITI onks teillä mielitekoa?

pitkiä ja rauhallisia öitä kaikille ja pikaista paranemista :hug:

moikkis :wave:
 
Iltoja!

Onneille Hyvää Nimipäivää! :flower: :hug:

päivä menny taas nopeaan. Kävin tutustuu tulevaan työpaikkaani ja sanomassa heipat vanhalle paikalle, hiukan haikee oli mieli, kun siin talossa ehdin olla aikas pitkään ja oli monta tuttua. nyt meen ihan uppooutoon porukkaan ja taloon. vähänkö arvelluttaa. :whistle:

Miikka on vieläkin kovin nuhainen ja vähän yskii, mut ne kerrat kuulostaa pahoilta, mut yö meni onneksi hyvin. päikkäreitä nukku 1,5h. ulkonakin käytiin pitkästää aikaa kolmestaan illalla, kun mies oli hommissa.

Meillä joskus nyökätään, kun pöydästä noustaan. mut eipä toi hirveitä vielä puhu. Kaikkein parhain on kun sille sanoo hevimies ja heiluttaa ite päätä niin poika tekee perässä. =) :heart:

Huomenna olis sit eka työpäivä uudessa paikassa...iltavuoro...

sairaille ja väsyneille kovasti jaksuja/paranemisia!!! :hug:

meenpähän maksaa laskut, kun viel on rahhoooo. :wave:
 
Huomenia ;)


Täällä hyvin nukuttu yö takana,oli aivan ihana toi uusi sänky =)
Oskarikin on nyt nukkunut onneksi hyvin,keskimmäinen ramppaa vessassa yöllä ainakin kaksi kertaa,ja sit se on ihan sekas suunnista eikä tie minne menee :whistle:
Sit se pitää käydä peittelemässä,välillä aika rasittava :/

Tänään olis ohjelmassa se Oskarin korvien tarkastus ja sit tarttis siivota toi meidän vaatehuone,en ymmärrä kuka senkin on täyteen tavaraa(vaatteita ja verhojakin näkyy olevan)sullonut :ashamed:
Sit illemmalla mies lähtee tyttöjen kanssa hiihtämään,esikolla on huomenna eskarissa hiihtokilpailut niin menevät kuulemma harjoittelemaan.
Sunnuntainakin on täällä jotkut hippohiihdot,luvattiin sinnekin tytöt viedä kun iinusivat =)

Meillä pitäis alkaa tekemään vessaremppaa...tarttis laittaa uusi lattia,maalata ja vaihtaa kalusteet sinne,huh :x
Onko täällä joku joka myös remontoi tällähetkellä?
Keittiö maalataan sen jälkeen,sitten ei muuta tehdäkään.
Odotan niin kevättä,kun saa aloitettua noiden koiratarhojen tekemisen,aika rasittavaa kun nyt ne on ketjuissa ja kiertää milloin mihinkin itsensä,hassut piskit :whistle: ;)

Jaahans,nyt katteleen mitä muita kirjoituksia täällä on,palaillaan :wave: <br><br>
 
Ei toi mese edelleenkään toimi :eek: Tai siis nyt en pääse edes kirjautumaan \|O Mites muilla, Koivunkäpy yms. muut meseilijät, toimiiko teillä?? :attn:

Meillä hyvä yö takana, Joonatan ei herännyt kertaakaan, mut nous sit aamulla jo 05.30 :/

No, onneks mies on kotona nyt päivällä, menee iltaan, saapa viihdyttää poikaa...

Tigru: Kiva, että olet ehtinyt meidän seuraan nyt useammin :hug:

Jellona: Mukavaa ensimmäistä työpäivää uudessa paikassa!! Tuuthan sit kertomaan et miten meni ja millaista oli? :hug:

Tinttamooses: Oot varmaan aiemminkin kertonut, mut mitä koiria teillä on, minkä rotuisia ja ikäisiä? :)

Mua oikeesti ärsyttää toi messenger ihan kauheesti :eek: :headwall:

Ja miehellä onkin sit näköjään koulua, prkl \|O \|O
 
Huomenta pikaisesti! :wave:

Peppi: No eipä taida toimia mese täälläkään :eek: Kaikki muut näyttäisi olevan offline-tilassa paitsi Koivunkäpy, mutta eipä hänellekään saa viestiä toimitettua :eek:

Tigru: Mulla ei kyllä ole pahemmin mitään mielitekoja...suolainen ja makea maistuu ihan tasapuolisesti eikä mikään kuvota ;) Näin oli myös Joonaksen odotuksen aikaan.

Nyt heippa taas!
 
tigru
pääsenpä kerrankin koneelle välkän aikana :D

Remontoinnista kyseltiin. Tällä hetkellä ei oo menossa mitään mut ollaan kolme makkaria laitettu vuoden sisällä. nyt olis mulla taas kova hinku päästä maalailee.
Sitä piti kysyy että kuinka lautakaton saa maalattua? pitääkö hioa lakka alta pois????

HANNAMARI eilen syötiin niitä pusuja, oli hyviä. tänään ehkä tehdään oppilaiden kanssa lisää :p

mut nyt takaisin "sorvin" ääreen, vääntämään funktioita ymmärrettävään muotoon, jeah!

Aurinkoista päivää kaikille palaan illalla

Moikkis
 
Torstaita :)

Huoh, ei Veeran yskä hellitä :( Yskä ei onneksi vaivannut yöllä mutta kyllä tyttö silti itki vähän väliä. Ihan kuin toinen olisi saanut sellaisia kauhukohtauksia tai nähnyt painajaisia -tyttö huusi ihan täysillä ja rauhottui vasta kun sain sen hereille. Outoa ja tosi väsyttävää :eek: \|O

Elikäs, ei me taideta päästä lauantaina Tampereelle :( Tosi tyhmää kun nyt kerrankin olis ollut mahis :(

Niiskuneidille ja miehelle onnittelut perinnöstä :flower:

Tinttamooses: peukut on pystyssä että Oskarin putket olis auki :)

Peppi: ei mese toimi täälläkään, en pääse kirjautumaan :(

Gerbera: mites sun nivelet jakselee? Mulla oli taas pitkästä aikaa tänä aamuna oikean jalan varpaat ja päkiä tosi arat ja kipeät. Otin aamiaisen jälkeen Buranan ja se auttoi vähän.

Käytiin tyttöjen kanssa aamulla jo kaupassa ja nyt jauhelihasoppa porisee hellalla. Ostin samalla huomisillaksi pizza-ainekset -tekee kauheesti mieli pizzaa :ashamed:

Meidän lähelle avataan elokuussa uusi kuntokeskus ja kävin eilen ilmoittautumassa sinne -oli sen verran hyvät ennakkoilmoittautumistarjoukset =) Vaihdan siis jumppapaikkaa kun nykyiset jumpat järjestetään kouluilla eikä niitä ole kuin 3kk keväällä ja saman verran syksyllä. Tosi tyhmää että esim. kesällä on 4 kuukauden tauko -johan siinä ehtii kunto taas lopahtaa :eek: Tässä uudessa paikassa jumppia järjestetään melkein ympäri vuoden ja siellä on kuntosalikin.

No niin, löpinät sikseen ja katsomaan onko soppa valmis. Mukavaa päivää kaikille!
Tansku & tyttelit
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2007 klo 10:44 Tanskuliini kirjoitti:
Hei, nythän on jo maaliskuu! Pitäis varmaan aloittaa uusi pino... Ehtiskö joku kiltti tekemään sen? Kiitos ja kumarrus :flower: :heart:
Tosiaan, enpä tullut ollenkaan ajatelleeksi! Nyt on siis virallisesti kevään ensimmäinen päivä, ihanaa! B) Uusi ketju nyt siis aloitettu, tervetuloa! :wave:
 

Yhteistyössä