Joulutähdet 05 huhtikuun kasaan

JOULUTÄHTÖSET -05 HUHTIKUUN 2009 PINOON

Ametisti 2.1 tyttö***
Caramelli 1.12 Neea, Oulu, 78,5cm / 11600g
Danjuska 10.12 Tatu Onni Oskari*, Oulainen, 78,4cm / 11850g
Epelis 21.12 Lauri Artturi*, 74cm / 8800g
Gerbera 4.12 Julius Weeti Elmeri***, Kuopio, 77,5cm / 10500g
Hannamari 14.11 Vili Valentin**, Pirkkala, 75,5cm / 9340g
Hannele 5.12 Niilo Elmeri*, Tampere
Huothanna 22.12 Mico
jellona78 4.1 Miikka Henri Joonatan**, Mikkeli, 88,3cm/13400g (2v)
JemiJassu 5.12 Juulia Lumi Linnea, Turku, 76,6cm / 10720g
jemma 6.12 Lisen Amanda**, Ahvenanmaa, 76cm / 9600g
Jonna79 25.12 Wilhelmiina Valpuri**, Loviisa, 72,5cm / 8605g
Jonttuli, Joni*, Kuusamo
Kaiza80 28.12 Matias Juhani*, Turku
katbe 30.12 Juuso*, Salo, 77,8cm / 10745g
kattinka 17.12 Otto Georg Valtteri*, Norja, 74cm / 8090g
koivunkäpy 11.12 Ville Valtteri**, Kontiolahti, 85,5cm/11700g (1,5v) Kristiina 80 23.12 Sauli Otso*, Tampere, 74,5cm / 8540g
kuusikon äiti 5.12 Elina******, 77cm / 9380g
Lillukka76 26.12 Onni Anssi Eemeli*, Savo, 76cm / 10240g
lumikarpalo 2.12 Joel, 78cm / 11300g
mamma-83 7.12 Eino, Helsinki
Mammatuulia 19.12 Noel Luka Ariel*, Helsinki
MammaRiia2 4.12 Maria Hanna Almira****, Kiuruvesi 74,5cm/8400g
minni83 7.10 Lucas Emil Mikael*, Kuopio
Minttusuklainen 31.12 Weeti Marko Sakari**, 82cm / 12500g
Melina 10.12 poika
Metku 10.12 Atte Matias**, Jyväskylä, 76,8cm / 9695g
MM-70 10.12 Topi Tapani***, Itä-Suomi, 88cm/13400g (2v)
Naakka 3.12 Sanni Tuulia**
Naanu86 31.12 Onni Eemil Johannes*, Oulu
nasuliino 11.12 Jone Topias*, 92cm/14440g (2v)
Neve05 10.12 Vera Fanny Margareta***, Porvoo, 73,4cm / 8500g
Niiskuneiti82 27.12 Joonas Mikael**, 90cm/14000g (2v)
Parpapapa 1.12 Jami Aaro Jalmari*, Siilinjärvi, 73cm /9000g
Peppi85 29.12 Joonatan Antti Mikael**, Espoo, 85,5cm/11600g (2v) peppiliina 11.12 Peppiina Venla Emilia
Petra 18.12 Vanessa Marina*, Porvoo, 78,5cm / 11630g
Pirre76 1.12 Erkko, 85cm / 12200g (1,5v)
Regina 5.12 Henrik, Kurikka
Siiri-Miina 14.12 Jimi Juhani Waltteri, 80cm / 13700g
siru2006 19.12 Otto**, 86,5cm/11620g (2v)
smirgelaine 7.12 Sami Antero**, Espoo
Taivaanvuohi 6.1 Anni Catriina**, Kittilä, 73,5cm / 7885g
Tanskuliini 23.12 Veera-Elisa Matilda****, Helsinki, 86cm/12200g (2v)
Tigru78 18.12 Atte Eemeli**, 87cm / 12000g (1,5v)
Tinttamooses7 2.1 Oskari***, 78cm / 10250g
Tiukuliini 3.1 Eetu*, 77,5cm / 10875g
Uneton 5.1 Peppi***, 14kg ja 97,1cm (3v)
Äitee-78 11.12 Dana Emilia**, Espoo, 12090g / 82,5cm

Tyttöjä 15
Poikia 33
Yhteensä 48
 
Smirgelainelle kiitokset uudesta pinosta!! =) se on sitten kohta jo huhtikuu!!
Ja onnea rohkeasta päätöksestä!

Peppi: kuinka kauan oottekaan siellä ulkomailla?? varmasti ihana päästä pois täältä loskan keskeltä :D
Tatun hoitopäivät menneet hyvin ja hoitajat kehuneet reippaaksi pojaksi.
Tuumasikin tuossa kun illalla juteltiin että menee huomennakin.. on kuulemma hänen työpaikkansa :LOL: :heart: saas nähdä miten jatkossa sitten pääsee, että miten sinne mahtuu.

Gerbera: hienoa kuulla että näin pian olette jo tarjouksen saaneet :) onnea vaan kovasti kauppoihin!

Tatu tuossa äsken köllötteli sylissä ja tuumi että "näin ne vauvat on sylissä.." minä että saa ne isommatkin lapset olla sylissä näin.. ja että sinähän oot äitin pikku poika vielä.. poika korjas vähän ryhtiiän ja tokas että "mutta oikeestaan minä oon kyllä mies" :heart: :D

ens ma on polille aika jossa kattoovat että kaikki on ok ja sovitaan kaiketi käynnistyksestä.. siis jos ei sitä ennen synny. helpottavaa tietää.. Tatussakin oli kuitenkin tekemistä ja tämä kasvaa suunnilleen samoja mittoja jos kokoarvioon on luottamista. tai no tatustahan arvioi ala kanttiin mut kuitenkin.

meillä viikko jatkuu normisti.. loppu viikon Tatu minun kans kotona. On kyllä ollut ihanat kaksi päivää kun on saanut huilia. tänään jopa vähän torkahdin päivällä.

mutta nyt sohva kutsuu hetkiseksi.
 
Keskiviikko huomenet

Ollaankin jo huhtikuussa:)Ihanaa
Meillä tosin pihalla ihan täys talvi vielä :whistle: Hiihtokelit niin sanoakseni:)
No,eiköhän ne pikkuhiljaa sula siitä...

Tänään taas yrityshommeleita,pankissa käyntiä ja muuta suunnittelua,huh huh
Käydään siinä sivussa moikkaamassa Oskarin kanssa mun kummipoikaanikin:)

Oskarilla oli viime viikolla korvatulehdus vaihteeks,nyt näyttäis olevan parempi jo,toivon tosissaan ettei nyt enää uusis:(

Jotakin mun piti kommentoida mutten enää muista mitä
:whistle:
No jospa jatkan illemmalla uudestaan jos sit muistaisin kun luen vanhaa ketjua uudestaan.

Tässä vielä kuva mun koirasta,se on tosin vasta 3 viikkoinen:)

http://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=bc75ef5254&view=att&th=1206021dce428ae0&attid=0.1&disp=thd&realattid=0.1&zw
 
Smirge kiitos uudesta pinosta ja onnittelut uudesta työstä :flower:

Tintta ei näkynyt koissua linkissä :wave:

Se työhomma olikin onneksi väärinkäsitys, huh, iso paino putosi harteilta

Mukavaa loppuviikkoa kaikille


[/b]Gerbera pidetään peukut pystyssä asunnon suhteen :wave: Hyvinkää on sijaintinsa puolesta just kiva, nopeasti pääsee joka suuntaan. Ja itse taas tykkään siitäkin, ettei ole kummiskaan mikään suurkaupunki. Vaan saa elellä aika rauhallisesti :)
Mäntsälä taas sitten hieman liian rauhallinen, vaikkakin kyllä autollisille varmaan hyvä vaihtoehto sekin, sellainen maalaismaisemallinen jotenkin :)

Peppi85 ihan himpun kade :whistle: :whistle: Nautihan täysin rinnoin :D Ja saa laittaa kortin ;) Ei mitään aihetta syyllisyyteen, tosiaan huilit ja lataat akkuja :heart:

Missäs Tanskuliini, Niiskuneiti, Siru, Kattinka ja muut? :wave: =) :wave:
 
Sehän on sitten tosiaan huhtikuu jo :D

Meille tulee tänään mun isä, isän vaimo, isän sisko ja mun serkku käymään =) Juhlimaan Rasmuksen synttäreitä. Kivaa.

Rasmus on nukkunut 2 viimeistä yötä heräämättä!! Viime yönä kyllä yskiskeli, mut ei tainnut kunnolla herätä, eikä ole meidän viereen tullut. Tosi ihanaa! Ja tänäkin aamuna herättiin vasta 6.30.

Mä oon silti jostain syystä ollut nyt väsynyt :| En kyl ymmärrä et miksi.

Danjuska, ihana Tatu :heart: Viikko ollaan reissussa :)

Uneton :hug:

Gerberan perheelle suuren suuret onnittelut! Sepäs kävi äkkiä :D :flower:

koivunkävylle peukut pystyssä! :attn:
 
Peppi, kiitos! Juu, torstaina oli kuvat netissä, sunnuntaina ensiesittely ja eilen kaksi esittelyä, joista tämä toinen katsoja (ostaja) kävi sunnuntain näytössä. Että nopsaa toimintaa! Että kannatti rempata asunto :D
Ihana, että Rasmus on nukkunut nyt hyvin! Meillä Julius on pahempi yökukkuja kuin Werneri... Viime yönäkin sillä oli kasvukipuja ja niitten takia sitten valvottiin. Ja oikein mukavaa ja rentouttavaa reissua sinulle!!

Nyt jatkan tätä ihmettelyä! Outo olo! Kesäkuun loppuun mennessä meidän pitää muuttaa pois, toivottavasti ei tule liian kiirus...
 
iltoja

Gerbera: Onnea teille! upeaa kuinka nopsaan meni kaupaksi :D

Peppi: hienoa kun teillä yöt menneet paremmin =)

Kävylle pukut pystyssä :)

pikaisesti omaa napaa.. väsy on kauhea kun meni viime yö valvoessa joten nukkumaan selvittävä..

soitin siis kipujen takia synnärille. käskivät tulla näytille..
kaikki kutakuinkin hyvin muuten, paitsi että käyrä ei ollut ihan ok.. kahteen otteeseen makuuttivat käyrällä ja sitä kaksi kätilöä katteli ja soittivat lääkärillekkin.. Sain sitten komennon mennä huomenna aamupäivällä uudestaan. silloin on lääkärikin paikalla jos tarvis.

jippii.. mitähän siitäkin tulee kun pitää ottaa poika mukaan :whistle: noh, jospa se jotenkin.
En usko että mitään vakavaa on mutta hienoa kuitenkin kun ottavat tosissaan ja pelaavat varman päälle. ei ois maanantaihin enää pitkästi jolloin sais tietää että millon tätä kaveria ruetaan savustamaan pois.

kirjan pariin ja sitten toivottavasti unta kuulaan |O
 
Danjuska, kamalaa. toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin? Tosin jos siellä kovin hälyyttävää ois niin johan ne ois eilen ottanu sut sisään.
Harmi tätä välimatkaa, toisit muuten poijan meijän ukolle vahdittavaks siksi aikaa kun käyt polilla. :LOL:

Eipäs kamalasti kiinnostas lähteä töihin, mieluiten painus takas peiton alle..
 
Huomenta.

Pitipä eilen kehuskella noilla nukkumisilla :whistle: Rasmus nukahti 20.30, heräsi ysiltä ja uudelleen nukahtaminen kesti yli 2h!!! |O Otin viereen, mut siinäkin vaan pyöri ja pyöri :/ Aamulla heräsi huonolla tuulella itkien ja kiukutellen :kieh:

Nyt tuolla tekee palapeliä ja laulaa: inanaa, inanaa, rattastaa, ihahaa, ihahaa jne. :heart: Suloisen kuuloista, kun lauleskelee :) Nyt toi kitaran, halus, että mä laitan sen päälle, haluaa soittaa :D Ja laulaa :heart:

Gerbera, varmasti aika kiva tunne, kun asunnon sai myytyä ja tosiaan vielä noin äkkiä! Varmasti siis remppaaminen kannatti. Tsemppiä uuden asunnon ja paikkakunnan hakuun!

Danjuska, tuuthan heti ilmoittamaan, mitä lääkäri sanoo! Tsemppiä, kun joudut Tatun ottaa mukaan :hug: Toivottavasti kaikki on oikein hyvin :hug:

Kai sitä pitää alkaa kohta kunnolla valmistautumaan lähtöön. No, on tässä vielä reilu puoltuntia aikaa =)
 
heippa

nyt vaan omaa napaa :whistle: :ashamed:

käyrällä kävin.. mentiin Tatun kans 9.30
Käyrä oli ihan ok, mutta hoitaja tuli sanomaan että ei saa lähetä.. lääkäri ultraa vielä niin ei tartte tulla maanantaina.
sano että paikat kivasti kypsyny ja kaiketi vähän manipuloi kalvoja tms.. painoarvio nyt 4100g. sitten lisäsi että jos ei parin päivän sisällä synny, niin kuin hän luulee niin ma aamuna heti käynnistykseen :whistle:
Tatu oli tosi reipas koko ajan vaikka jouduttiin olemaan 3!! tuntia ennen kuin kaikki oli hoidettu. käytiin välipallalla kanttiinissa jne.. leikki muitten lasten kanssa ja oikein kiltti poika kaikin puolin :heart:

nyt mietitään tässä että lähteekö mies viemään poikaa mummolaan puoliväliin vatsaan.
Kotia kun Tatun kanssa kerettiin niin alkoi hirveät kivut ja ruuan jälkeen oli pakko panadolia ottaa.. paikallaan ollessa suht seidettävät kivut.. välillä supistaa.. mutta pystyssä ollessa vettä vaan kaksinkerroin.

En haluais poikaa vielä viedä vaan pitää lähellä.. kun hyvinkin tämä voi vielä pysähtyä.. on vaan tuo välimatka aika pitkä :whistle: tässä pari tuntia katsellaan. Onneksi illasta on pitkään jo valoisaa =)

viestiä laitan Käpy ja Peppi jos lähtö tulee :)
 
Tyttö tupsahti maailmaan 00.50, painoa hällä oli 3680g. Ilmeisesti ja toivottavasti kaikki meni hyvin, suht nopeasti ainakin homma hoitui, oisko sairaalassa ehtiny olla reilu 3h.

Jee viikonloppu alkaa!!! :saint: ja tänään on se leikkaus, onneks semmonen rutiininomainen läpihuutojuttu :LOL: jottei tarvi jännittää ku tuloksia.
 
ONNEA TYTTÖVAUVASTA DANJUSKA PERHEINEEN :flower: :flower: :flower: :heart:
Se oli sitten tehokas manipulointi ;) :whistle:
Ihanaa :heart:

Käpy siis onko sulla nyt se sterilointi vai mikä? :ashamed:
Milläs tavalla se tehdään?

Viikonloppuja kaikille!
 
Onnea tätäkin kautta Danjuskan koko perhellee pienestä tytöstä :flower: :heart: :hug:

Onneks on jo perjantai. Syykin selvis, miks oon ollut niin huonolla tuulella ja väsynytkin, menkat alko tänään :whistle: Luulin, että olis alkanut sinne matkalle just, mut onneks näin! Jee.

Tässäpä kuva meidän pojista, otettu Rasmuksen synttäripäivänä:

Hyvää viikonloppua kaikille! Tulkaa kirjoittelemaan!
 
Huomenia!

Onnea kovasti pienestä prinsessasta Danjuskan perheelle :heart: :heart: :heart:

Ihanaa, alkoi neljän päivän vapaa! Kolme päivää olin töissä ja aikas kiiruista oli... ja paljon sairaslomia, että vajaalla mentiin.

Huomenna mennään stand up-iltaan miehen, hänen serkun+avovaimon ja miehen enon+vaimon sekä miehen veljen kanssa. Ensin mennään syömään miehen enon luo, on siis samaa ikäluokkaa meidän kanssa, vaikka eno onkin =) Lotan kummeja on he. Lapset menee miehen tädille yökylään. Olen tässä juuri miettinyt, että mitähän vaatteita laittais ja tarvisko käydä ostamassa joku paita... valk. farkut ajattelin laittaa, en vaan tiedä, onko liian kesäiset =)

Otto oli tässä kolme päivää peräkkäin tarhassa ja viihtyi kyllä kovasti. Tarhatädit sanoikin, että ihmeen hyvin sopeutuu, vaikka niin harvoin tulee hoitopäiviä :) sama oli aikanaan Lotan kanssa ja hänkin sopeutui hienosti siihen. Tiistaina Otto oli "pöllinyt" tarhakaverinsa hanskat, oli väittänyt kivenkovaan, että ne on hänen. Hanskojen omistaja oli sanonut, että ne on kyllä mun, mut tarhatäti oli uskonut Ottoa... heti kotiin tullessa sanoi, että **** väitti, että nää hanskat on sen ja kun otin kurahanskat pois, niin totesin, että niin ne onkin... Sen jälkeen Otto totesi, että no hän vaan lainas niitä :LOL: Kysyi kuitenkin seuraavana päivänä, että miksi viet ne takaisin... Ke olivat tarhasta liikuntatapahtumassa läheisen koulun liikuntasalissa. Oli 3-4-vuotiaille tarkoitettu. Otto oli kuulemma nauttinut tosi paljon. Vähän harmittaa, kun olisin vienyt Oton syksyllä telinejumppaan, mutta ryhmässä ei ollut tilaa. Ens syksynä toivottavasti onnistuu :D Kesällä mietin sellaista sporttikerhoa, millaisessa Lotta on pienempänä käynyt läheisellä kentällä. Naperojalkapalloon taisi päästä 4-vuotiaana, että seuraavana kesänä sitten :D Onko muuten muilla joulutähdillä harrastuksia vielä?

Uneton kiva, kun huhuilit :) Onneksi oli väärinkäsitys se työhomma :hug:

Peppi mäkin haluan matkalle!!! Pystytteköhän ottamaan mutkin mukaan :D Nauti matkasta :hug: Ihana kuva teidän pojista :heart:

Nyt pyykkejä laittelemaan ja sitten jos lähtis siellä kaupungilla käväisemään.

Hyvää viikonloppua kaikille, toivotaan auringon paistetta!
 
Uneton, luomen poisto oli, parin viikon päästä saan tulokset. lääkäri tekee uuden lähetteen sterilisaatioon, kyllä ne sairaalassa joskus kyllästyy ja suostuuvat moiseen :LOL:

Smirgelle hyvää lomaviikkoa!

Peppi, ihana kuva!

Siru, meillä ei ole vielä pojalla harrastuksia kun täällä on moisiin huono mahdollisuus, kaikki on aamupäivästä :kieh:
 

Danjuskalle perheineen oooooooooikein paljon Onnea!

Minä en meinaa pysyä pöksyissäni; lähdetään miehen kanssa sunnuntaina Hyvinkäälle katsomaan asuntoja! Neljään kuvien peruseella mieluisimpaan asuntoon ollaan sovittu näytöt. Jänskättää! Mummo ja ukki tuleevat hoitamaan poikia ja mies heittää mut su-iltana junalle ja sillä pöräytän sitten tulla kotiin. Mies jatkaa matkaansa Turkuun.

Jos mieluinen asunto löytyy, niin heti sunnuntaina jätetään sitten tarjous! Huih! :D
 
Enempiä en kerkiä, mutta..tärkeät onnittelut...


Danjuskalle perheineen ihan mielettömän Paljon ONNEA prinsessasta. :flower: :hug:

harmittaa kun en eilen tajunnut tulla lukee.

mut nyt täytyy lähtä töistä, että pääsee illalla rilluttelee. :wave:
 

Yhteistyössä