Joulutähdet 05 huhtikuun kasaan

Hyvää vappupäivää! :D

Meillä oli tosi kiva päivä eilen, haettiin pojat päiväkodista, pojat söivät mäkkärissä ruoat ja mentiin Linnanmäelle heti, kun se aukesi. Tosi vähän oli porukkaa ja ne vähäiset, mitä siellä oli, oli suurimmaksi osaksi lapsiperheitä :) Yhtään ei joutunut laitteisiin jonotella. Pojat tykkäsivät ihan hirveesti, nauraa räkättivät vaan :heart: Joka laitteessa käytiin, mihin päästiin ja muutamassa käytiin pariinkin kertaan =) Oltiin siellä 2,5h, sit lähdettiin kotiin ajelemaan ja nukkumaan.

Tänään mennään mun serkun luo, lähdetään silleen, että Rasmus nukkuu päiväunet autossa, eli puolenpäivän maissa.

Sirulle ja miehelleen oikein paljon onnea :heart: :hug: :flower:

Eipä mulla tämän kummempia ollut :wave:
 
Heippa!

ensiksi isokiitos kaikille haleja lähettäneille. :hug: Loppujen lopuksi vappu sujui oikein mukavasti. emmeköhän ole riidan saaneet sovittuu ja taas hiukan opittu. jotain jopa mieskin ymmärtänyt minun sanomisistani. :heart:

me paistettiin eilen ranskalaisia ja pihvejä illalla. pojat oli koko illan pihalla. 8 aikaan illalla oli Aksun kaveri jo lähtenyt kotiin niin meidän pojat sattu keksii äärimmäisen tyhmän tempun..olivat kiivenneet meidän kakkosauton katolle ja konepellille. mistä mies heidät tavoitti. hiukka heitä asian tiimoilta illalla jututettiin. ilta loppu sit siihen poikien osalta..hyvinkin reippaasti iltapalat nassuun ja nukkuu. |O tuli muutamia jälkiä autoon kengistä..täytyy nyt kattoo mitä tehdään. auto ei ole vielä edes meidän nimissä, kun on minun papan vanha auto. pappa kuoli sillo talvella niin ei olla vielä ehditty vaihtaa omistajaa.

ihanalta kuulosti pepin perheen linnanmäen reissu. =) olis mukava päästä itekin, vaikka enpä minä juuri niistä laitteista välitä, mut lasten takia.

minä olen saanu tässä aamupäivän aikana selviteltyy talvivaatteet pesuun ja pois. kohta on nekin sit pois ja jää tilaa kesävaatteille. mies on hakemassa/viemässä veljeensä armeijasta kotiinsa. miikka lähti sinne mukaan. Aksu on leikkinyt pihalla kavereiden kanssa.
Illalla olis tarkoitus syödä hyvin ja paksusti. pihvejä, perunoita kasviksii. äsken tehtiin sellaista dippii joka on tarkoitettu porkkanoille, kurkulle ym. vihanneksille. tuli hyvää. :p

sirulle ja miehellensä oikein ihanaa tätä päivää!! :heart: :hug: :flower: :flower:

taidanpa lähtee kattoo Aksun tohuja pihalla. on kyllä aivan mahtava päivä. B)
 

Yhteistyössä