Joulutähdet 05 huhtikuun kasaan

Täälläpäs on uutisia :D

Onnea Käpy! Ihanaa :heart:
Milläs fiiliksillä siellä nyt?? entä miehes?

Niiksuneiti: Onnea kovasti myös sinulle ja toivotaan että pikkuinen olisi oikeassa paikassa ja pysyisi loppuun asti mukana!

Gerbera: Harmi kun ei tarjous mennyt läpi :| jospa seuraava!

Jellona: Mies jäi heti isyyslomalle. pitää nyt kaksi viikkoa ja sitten on kolmannen viikon pakkolomalla heti perään, että saadaan rauhassa totutella arkeen =)

Tatusta ei myöskään ota oikein selvää kumpi kätinen on.. käyttää molempia.

Pääsiäis suunnitelmia ei ole muuta kuin, että minun porukat tulee käymään :D

ainiin.. nimiasiaan.. etunimi on jo kyllä selvillä mutta toinen/toiset nimet vielä avoinna.. eli etunimi alkaa J:llä.. ei kyllä ole mikään salaisuus mutta saatte nyt arvailla.. sanon sitten kun oikea sieltä tulee.
"Nennuksi"/Nennuliksi tyttöä paljolti kutsutaan.
 
Oivoivoivoi, miten paljon ihania uutisia!!! Koivunkävyn kanssa juttelin jo mesessä :heart:

Niiskuneiti, toivottavasti vauva nyt olisi oikeassa paikassa :hug: Tuu sitten heti kertomaan, mitä Tyksistä sanovat, jos mä vaikka ehtisin ne uutiset vielä lukemaan. Tsemppiä ja onnea :hug:

Uneton, kiitos :hug: Mitäs teidän tytöille kuuluu? :)

Gerberalle perheineen tsemppiä asunnon ostoon ja hintojen sopimiseen! Jaa, kukahan se kolmas olisi?? :D Ei me ainakaan, onneks :whistle: :D Jospa taaperox4 tulis kertomaan odottavansa niitä kaksosia... :)

Danjuska, hmm.. Voisko se olla Jenni? Janna? :) Onko tähän mennessä arvattu? :D
 
Täällä poika sitte oppi kävelemään tänään ja vauhti on aikamoinen :D

Huominen jänskättää aika lailla,tuun kyllä heti kun kotiin pääsen että mitä masussa näkyi.

onnea myös koivunkäpy ja niiskuneidille plussista.Toivottavasti vauvelinalut pysyy loppuunasti mukana matkassa.
 
Öitä!

vielä tää viimonen, sit ne ihanat vapaat oioi, että ihminen voi odottaa aamua. ärsyttää kun piti hieman väsyneenä ottaa yhteen mieheen kanssa, no jospa taas huomenna homma sujuisi ihan normaalisti. on niin kaikkee kivaa luvassa. :)

tää meidän palsta oli kyllä niin erinäköinen, kun sitä äsken luin. en muista milloin näin paljon olis tullut tekstiä vrk aikana. ihanaa että se tapahtu nyt, kun olen yövuorossa niin sain paljon luettavaa. ette arvaakaan kuinka hyvälle mielelle siitäkin voi tulla. tuntu aluksi kun meidän tähdet aukaisi että oonko minä ollenkaan oikealla sivustolla, mutta kyllä täällä niin paljon tuttua oli että pakkohan nää oikeet on olla. :D

koivunkävylle, kovasti jarruja ja :hug: toivotaan kovasti että kaikki menee hyvin. :hug:

niiskuneidille, kovasti myös jarruja ja toivotaan että kaikki on edelleen hyvin. huomenna täytyy sit käydä usein täällä kurkkimassa. :hug: :hug:

on näistä mun yövuoroista jotain ongelmia näyttänyt syntyvän kotipuolessa...viime yöksi olin unohtanut laittaa Miikalle vaipan..ihan vähän oli vaan sänky märkä siis kuivaa kohtaa ei juuri löytynyt. kaikkea sitä sattuukin. astianpesukoneenkin latasin illalla aineita myöten täyteen ja aattelin siinä vaiheessa et iltapala astiat viel mahtuu niin sit olin unohtanut koko koneen. likaiset astiat odotteli aamulla. hiukan mua nauratti, mun toilailut. :whistle: :xmas:

tänään sain tosi hyvin nukuttuu,n.7h melkein putkeen. yksi puhelinsoitto välissä. iltapäivällä olin poikien kanssa ulkona. illalla ois ollu kiva hetki levähtää kunnolla, mutta ei miehestä juuri ollu apua vähän aikaa jaksoi poikien kanssa leikkiä. pelasin sit aleksin kanssa monopolyn. illalla sit tosiaan otin miehen kanss yhteen, kun sen piti huutaa Aksulle. tiedän että sekin on väsyny, mut ihan niinkun minä en olis, mut en silti huutanut pojille kertaakaan. :headwall: että ottaa aivoon, kun pitää jaksaa ja jaksaa. aika pitkää pinnaa kysytään, mut sit minä välillä räjähdänkin tosi pahasti.

nyt minä tiedän että huomis iltana, kun selvitään kirjasto sekä kauppa reissusta elävänä sekä saadaan jotain ruokaa niin ollaan voiton puolella. tulee onneksi jyp-kärpät peli, joten sen puoleen helppoo. :)

Meillä Aleksi muuten osaa lukee jo lyhkäsii sanoja ja joitain vähän pidempiä. aika kiva seurata kehittymistä. :heart:

danjuska, mitähän mie veikkaisin nimeksi..oota otan nimikirjan ja latelen kaikki J:llä alkavat tytönnimet. :D mulle tuli mieleen Julia, Jonna, Johanna, Jutta osuiskohan mikään noista kohalleen?!

taaperotx4, ultra vastauksii odotellaan myös huomenissa. :)

gerbera, harmi kun eka tarjous ei mennyt läpi. niin ja meidän perhe ei ainakaan ole seuraava..vaik toisaalta mieli tekiskin... :heart:
mukavaa kun muutatte tuonne e-suomeen. voidaan joku kerta järjestää yhteistapaaminen jossain. ensi kesänä voidaan tulla teillä sit käymäänkin, kun sinne päin kuitenkin tullaan. :)

nyt mulla on niin hirvee nälkä, ettei mitään rajaa joten kupponen teetä ja pari leipää... :p kauniita unia kaikille. :hug:
 
Nimestä, mä oon Gerberan kans samaa mieltä Jennasta. Se on vaan niin kaunis nimi.

Juu en oiskaan halunnu nukkuu pitempään aamulla, viljamilla ei vaan riittäny unta..

Jellona, tekevälle sattuu, onneksi ei kummempia mokia käyny, vaarallisempia siis!
 
Huomenta!

Pikkasen jo jännittää, no okei, ei niin vähääkään :D Mahassa kiertää, koko ajan mietin, että mitä pitäis vielä pakata ;) IIK!

Poikia on jo nyt ikävä, vaikka ne tässä vieressä touhuavatkin :heart: Ei tarvi tänään mennä töihin, pidetään poikien kanssa kotipäivä :)

Ehdinköhän taaperon ja Niiskuneidin uutiset lukea.. Tsemppiä teille, kummallekin. Ja halit Niiskuneidille :hug:

jellonalle ihania lomapäiviä, olet ne ansainnut :hug: Voin kyllä vaan kuvitella, miten sitä väsyneenä ottaa yhteen, kun kumpaakin väsyttää, mut ei sitä tosiaan sais lapsiin purkaa. Mulla menee siitä totaalisesti hermot, jos Sami rupee lapsille tiuskimaan turhista tai karjumaan, kun sitä itseään väsyttää tai jos me ollaan riidelty :/ No, toivottavasti saatte selvitettyä ja etteköhän saa :hug:

Danjuskan tyllerön nimiarvailuun olin lisäämässä Emman, muttei se taida alkaa J:llä :LOL: No entäs sitten Janni, ehdottiko joku sitä jo... Kaverilla on serkut Satu ja Janna, sen takia Tatu ja Janna kuulostaa jotenkin tutulta. Mut olisko se kuitenkin se Jenna? Sun täytyy kertoa se mulle, ennen kun lähden! Lähetään kotoa joskus kolmen jälkeen ;)

Pitiköhän mun vielä jotain.. AINIIN! Avustettavan "vauva" on tänään jo vuoden :heart: Nopeesti on tämäkin vuosi mennyt! Tähän aikaan vuosi sitten taisinkin olla jo naistenklinikalla ja odoteltiin, että sektioon pääsis... Ja kun vihdoin pääsi niin yllättävän vähän aikaa siinä kestikin, kun pikkuinen oli muailmassa! Tytöksi oltiin luultu, mutta ihana pikkuinen poika sieltä sitten syntyikin :) Rauhallinen, tosi rauhallinen ja helppo on poika ollut aina, nukkuu 12h yössä ja parit päiväunetkin, syö hyvin ja on tyytyväinen. Joku aika sit oli semmonen eroahdistuskausi, kun ei saanut näköpiiristä mennä, muuten tuli itku, mut nyt sekin on helpottanut. Ottaa yhden askeleen, juo tavallista maitoa ja syö tavallista kotiruokaa, on sekin jo iso :D Ja KAIKKIA kiinnostaa mun avustettavan lapsen kehitys sun muut :whistle:

Se on Lillukan Ellikin jo pian vuoden! Mitäs kaikkea tyttö tekee ja "osaa"? Vastahan me Ellin nimeä täällä arvailtiin!!! =)
 

Moikka!

Peppi, mulla ainakin on monesti ollut sun avustettavan vauva mielessä. Just viime viikolla aloin miettimään, että pianhan hänellä pitäisi olla 1 v synttärit =) Ihanan helpolta pikkumieheltä kuulostaa :heart: Sinulle toivottelen oikein ihanaa ja rentouttavaa lomaa! Millos muuten tulet takaisin?

Jellona, tervetuloa kyläilemään! Ja yhteistapaaminenkin kuulostaa oikein kivalle!

Me jätettiin tänä aamuna uusi tarjous. Jouduttiin korottamaan sitä roimasti, kun myyjät olivat sanoneet välittäjälle heidän "kipukynnyksen" ja me olimme siitä kipukynnyksestä kyllä ihan liian kaukana. Jos nyt tuolla hintaa asunto saadaan, niin ollaan toki tyytyväisiä! Kuopiosta ei noin uutta ja tuon kokoista rivariasuntoa ikuna saisi tuolla hintaa. Jänskättää :D Huomiseen klo 16 on myyjillä aikaa miettiä. Odottavan aika on liiiiiiiiian pitkä!

Minä vein aamulla pojat hoitoon. Isot meni pääsiäiskirkkoon ja ottivat pienten puolelta Wernerin mukaan :heart: Toinen on jo niin iso ja reipas poika, että pääsi isojen mukaan :heart: Mun mielestä kyllä vielä ihan pieni vauva :D Äitin oma pikkukainaloinen :heart: Joka ikinen yö se muistaa kömpiä mun viereen nukkumaan. Onneksi uuteen asuntoon hommataan uusi sänky (mietin, että vois olla ihan 180 cm leveä), niin johan sovitaan nukkumaan vaikka pitkin poikin :D Vähänkö luxusta tuon 120 cm leveän sängyn jälkeen!

Pääsiäissuunnitelmista olitte kans puhuneet. Me käydään ystäväpariskunnan luona katsomassa heidän pikkuista tyttöä :heart: perjantaina, puhetta oli myös, että kävisimme mummolakierroksen heittämässä, sitä ei olla vielä päätetty, että jäädäänkö yöksi. Ja sit hyvällä tuurilla saadaan jo nyt vkl aikana Aleksin parvisänky pois muuton tieltä, ostajat lupailivat sen hakea, jos ovat terveinä. Muuten tiedossa on ihan kotonaoloa ja ulkoilua.

Ostin kaupasta narsissin ja tulppaanikimpun, joten kait sitä jonkin sortin pääsiäissiivousta pitäisi tässä tehdä. Muuten en kyllä pääsiäistä sen kummemmin laittele (unohdin ruohonkin laittaa kasvamaan...), mutta munia ja iloisen värisiä karkkeja pistän sitten esille.

Jaahas, se siivous ei varmaan ala ilman minua, luulisin.

Palailemisiin!

-G-
 
Peppi85 oikein jättijättikivaa matkaa teille :wave: Nautihan kunnolla :heart:
Kiitos kysymästä, tytöt voi ihan hyvin. Peppiä vieläkin kiukuttaa aika paljon, mieltä myllertävä uhmis ei oo vielä laantunut :heart: :whistle:

Oon niiiiin iloinen nyt kun sain tytöt samaan varahoitopaikaan, todella helpottunut olo tuli =)

Gerbera vaklasin niitä kämppiä ja ainaki 4 löytyi siltä suunnalta. En oo ihan varma mikä se teidän tavoittelema niistä on :D

Käpy ootko pääsiäisen tienoolla kotosalla? Ois kiva jutella mesessä.

Julia/Juulia olis kaunis nimi :heart:

Ny oon niin täpinöissäni etten malta enempää.
 
Ja taas täällä :D Mulla on jännitys niin päällä, etten saa oikein mitään tehtyä/aikaiseksi :ashamed:

Laitanpa tännekin kuvan meidän pojista, ovat jälkiruoalla (naamoista näkee et ruoka on syöty ennen jätskiä :whistle: )

Gerbera, tosiaan on tää avustettavan vauva ollut aina tosi helppo, mikä onkin ollut tosi hyvä juttu :) Kiltti ja suloinen kaveri :heart: Viikko ollaan, ensi viikon ke-to välisenä yönä tullaan :)

Uneton, kiitos :hug: :hug: Vastailen sun sähköpostiviestiin, kun ollaan reissusta tultu, nyt en jotenkaan saa ajatusta silleen kasaan, et pystyisin mahd hyvin vastailla :D Mukava, kun oot saanut tytöt samaan varahoitopaikkaan! Siitäkö oot täpinöissäs vai mistä? :D

taaperot, kivoja uutisia ultrasta =)

Pitäis sitä vähän edes siivoilla vielä... Rasmus on päiväunilla ja Joonatan tuolla jo siivoileekin :whistle:
 
Moikka! :wave:

Kiitoksia kaikille haleista! :hug: Aamulla tosiaan kävin labrassa ja äsken lääkäri soitti, että kyllä kondunulkoiselta vaikuttaa...raskaushormoonin määrän ois pitänyt kasvaa enemmän, jos olisi kyseessä normaali raskaus :( Jos olo vaan pysyy suht hyvänä, ettei tarvitse päivystykseen lähteä, niin sitten tiistaina olisi taas labraan mentävä ja keskiviikkona lääkäriin :whistle:

Taaperotx4: Onnea hyvistä ultrauutisista! :heart:

Pepille vielä oikein hyvät matkatoivotukset! :D

Uneton: Miksikäs siellä niin täpinöissä ollaan? ;) Hienoa et tytöt ovat päässeet samaan varahoitopaikkaan :)

Gerbera: Täällä kans jännitetään kovasti, et hyväksytäänkö teidän tarjous... ;) Tsemppiä!

Jellonalle mukavia vapaapäiviä! :)

Nyt pitää alkaa pikkuhiljaa valmistautumaan töihin lähtöön :whistle:
 
Uneton, enköhän mä kotona ole, korkeintaan joku päivä meen kaverille yöks ja lauantaina on muutama tunti töitä |O ois pitäny sanoo etten tule :ashamed: on nimittäin tälläkin hertkellä sen verran pahaolo ettei mitään järkee.
nyt päikkäreille.
 
Niiskuneiti :hug: :hug: :hug: pidän vieläkin peukkuja, jos vauva olisikin oikeassa paikassa. Voimia ja haleja!

Taaperotx4 onnittelut nopeasykkeisestä nupusta :heart: :flower: :D

Peppi85 & Niisku olen todella iloinen tosta tyttöjen hoitopaikka-asiasta ja sitten yks mahdollinen reissun tulo myös kutkuttelee =)

Käpy, koitetaan tavata mesessä. Tsemppiä pahoinvointiin :hug:
 
No johan on tapahtunut kaikenlaista odottamatonta.

Kävylle Onnittelut. Eikøhän se onni ole vaikka vahingossa saavutettu? Onneä myøs Taaperot yhdestä sykkeestä. Kaksosraskaus ja arki on ainakin meillä ollut senverran rankkaa, etten sitä kenellekkään ainakaan samanlaisena toivoisi. Vaikka onhan noista hurjasti iloa varsinkin nyt kun leikkivät keskenään. Ihana katsella kun kiipeilevät toistensa päällä kuin koiran tai kissanpennut. Riita siitä kyllä aina loppupelissä tulee.

Niiskuneidille :hug: . Varmaan tuntuu kurjalta, mutta teillä on kaikki mahdollisuudet kolmanteen normaaliin raskauteen.

Pepille en kai sit ehtinyt toivottaa hyvää matkaa...

Kerrompa et musta on tulossa täti kun veljeni enkelivauvalle on odotettavissa syksyllä sisarus. Oli jo aikakin. Uskon, että kaikki menee hyvin tälläkertaa.

Kylläpä sinne Hyvinkäälle on oikein joulutähtien kansainvaellus. Pitäskøhän meidänkin....

No taidampa tästä lähteä nukkumaan. Olen ollut tänään iltavuorossa ja aamulla pitäs taas tøihin mennä.

Olette kaikki mielessäni.

T: Kati
 
Danjuskakerros nyt mikä tytön nimeksi tulee??tuleeko hänestä Jenna,Jenni,Janica,Julia vai Jasmin..osuko mikään oikeaan..

pahaolo vaivaa taas,oksettaa ja paleltaa.Nyt sitte tuo meitin Janettekin on oksennellu pitkin iltaa.Parit oksut on tullut myös lattialle ja ai että kun sen siivoaminen pois siitä saa olon tosi kivaksi :x

nyt vois koittaa mennä nukkuu..öitä kaikille!!
 
Voi niiskis, mä oon niin pahoillani! tuo on niin kamalaakun itse yrittää ja joku tulee kertomaan "vahingosta", no, me sentään pidetään tämä, mulle kaveri tuli ilmottamaan että teetti abortin, oltiin ite siinävaiheessa yritetty annaa yli vuos ja just todettu mulla iso munasarjakysta josta ei viel tienny että joutuuko poistamaan koko munasarjan.. meni ihan ot.. :ashamed:

Katinka, kyllä tästä järkytyksestä kun toipui niin ihan iloinen juttuhan tämä on, ukkohi eilen kertoi että mun tarvii sit ommella pikkuriikkisiä vaippoja :heart:

Taaperot, onnea yhdestä sykkeestä, mä ootan pelolla 20 päivää kun on eka ultra, mun ukki on kolmosista ja täti kaksosista, edellinen sukupolti ei tehny ku yhden kerrallaan niin tokihan minä sitten odotan vähintäänkin kahta, jos ovat poikia niin ristin ne Teppo-touhutipaksi ja taneli-touhutipaksi, jos tyttöjä niin niistä tulee Impi-touhutippa ja Lempi-touhutippa :kieh:

Ja mä ehkä kuulostan oikeesti kyyniseltä ja en niin kovin onnelliselta, mut oikeesti eilen jo suunnilleen tanssin ripaskaa onnesta :snotty: eli oikeesti oon onnellinen asiasta ja taitaa tuo ukkoki jo olla sinut asian kanssa ainakin eilen vaikutti siltä.
Mulla on taas järkyttävä päänsärky, ihanaa, tämä se mahtaakin kestää seuraavan 8vk |O eilen sammuin ku kävin nukuttamassa kakarat, Anna nukku mun viekussa ku ukko ei ollu kotona, heräsin sit siihe ku meinasin oksentaa sänkyyn, onneks matkalla vessaan sattu vastaan tulemaan ämpäri.. ei tarvinnu alkaa illalla moppailee lattioita.
Foolihappolisän aloitin eilen, neurologi soitteli että onko hän käsittänyt oikein että meillä on tällainen onnellinen tapahtuma, tokasin että kyllä tää juu pikkuhiljaa alkaa olee onnellinen tapahtuma, hiukan vaan tuli yllättäen. käski sitten alottaa sen foolihapon ku noi mun migreenin estolääkkeet on semmosia että jos ei foolihappoa saa tarpeeksi niin on erittäin todennäköistä että vauvan hermoputkessa olisi vikaa, eli riski olisi huomattavasti suurempi. puhelusta 20min ja mä olin apteekissa :LOL: olin siis just lähdössä kaverin luokse. Lääkäri vaan sano että hyvä että otin selvää jo nyt asioista, koska mitä aiemmin sen aloittaa niin sitä parempi tietysti on.

tuli ihan vähän tekstiä joka ei mahda ketään kiinnostaa :ashamed:

~käpy ja nyytti 4+2~
 
Voiskohan joku teistä auttaa mua; tilanne on se, että Werneri hävitti nyt aamulla mun puhelimen, joka on yön jäljiltä äänettömällä. Mistään en sitä löydä, vaikka koko kämpän olen kääntänyt ympäri. Aleksikin ehti lähteä kouluun kera puhelimensa ennen tätä episodia. Eli mun pitäisi saada Petelle tieto, että täällä on kaik ok, vaikkei puhelimeen vastatakaan ja suotavaa olisi, että laittaisi mulle vaikka sähköpostia! JOs joku teistä on valmis auttamaan, niin laitan yksärinä miehen numeron, jonka toivottavasti muistan ulkoa!

T. Gerbera


HOMMA HOIDOSSA JO!
 
Siis voi apua. Mun piti tulla ihan pikaisesti kurkkaamaan, mitä viime päivien aikana on tapahtunut (kone ollut vähän jumissa, joten en oo päässyt lukemaan)... mut eihän siitä pikaisesta mitään tullut, vaikka vaan yritin kahlata läpi tärkeimmät uutiset.
Niiskulle :hug: :hug: :hug: :hug: ja vielä yks :hug: .
Koivunkävylle kovasti onnea! Uskomatonta. Nyt sitten vaan jarrusukkia matkaan.
Samoin Taaperolle, onnea ja jarrusukkia jos en ole vielä ehtinyt onnitella!
Ja Danjuskalle onnea ihanasta pikkuprinsessasta, mä täällä olen parit onnen kyyneleet teidän puolesta vuodattanut.
Gerbera, kiitos aamunauruista. Ihanaa, kun kaksplussa (ja fb) on tätä varten käytössä. Toivottavasti löydätte pian jonkun asunnon! Tai että tarjous menee läpi.
Peppi on jo varmaan matkalla, mutta toivottelen silti oikein rentouttavaa lomaa.
Kaikille muillekin oikein mukavaa pääsiäisen aikaa ja aurinkoa.
Mä lähden tästä kaupungille asioille, olis tarkoitus tänään lähteä heti miehen töiden jälkeen mun vanhemmille pariksi päiväksi tyhjään kämppään pitämään Miikalle unikoulua (Apua!) ja sit lauantaina mennään sinne mökille (joka on nyt 95% valmis) ekaa kertaa yöksi.
Miika muuten ryömii myös jo kovaa vauhtia, en mä muistanut, että ne osaa noin kovaa mennä. Ja Matiaksella on taas uhmapiikki menossa, menee aina vähän alloittain, enemmän ja vähemmän. Onneksi se nyt selkeästi nauttii, kun päästään mökille ulkoilemaan ja purkamaan energioita. Ja yövaippa on käytössä, mut ehkä 50% öistä kuiva, joten ens viikolla, kun miehellä on loma, ajateltiin jättää se ehkä pois.
Ai niin, mäkin hain nyt sitten vielä kouluun, saa katsoa, että päästääkö ne mua sinne. On mulla kyllä takataskussa muitakin suunnitelmia.
Ja Kattinka, laitan sulle ens viikolla vähän meiliä, mut kattelepa valmiiks, että miltä näytää teidän viikot 21 ja 22? Emelinelle muuten onnittelut kävelytaidosta. Pian menee Ilonakin jo perässä!
Nyt pitää oikeasti mennä. Ikävä teitä kaikkia, ehkä jos unikoulu tuottaa tuloksia, mun ei tarvitse enää käyttää jokaa mahdollista minuuttia nukkumiseen.
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä!
 
Niisku :hug:

Käpy. Mä arvelinkin että te toivutte nopeasti ja homma muuttuu iloksi. :heart: :flower: Muista syödä tarpeeksi usein, vaikka kuvottais, edes vähän.

Meilä on nukuttu joka helvetin yö ihan perkeleen huonosti |O . viime yö oli huippu. Poika heräsi huutamaan 4 aikaan. Mä sitten vavonkin vaan rapiat 1,5 tuntia kun kroppa luuli että piti lähteä töihin... :/
 

Puhelin löytyi :D :D :D Werneri oli laittanut sen mun talvitakin taskuun! Ei muuten ole ensimmäinen kerta, kun se on puhelimen hävittänyt! Oli vika kerta, kun laitan äänettömälle! Kaiza, mua ei etsiessä kauheasti naurattanut, mutta nyt kyllä :LOL: Piti ihan roskakatoksellakin käydä katsomassa meidän roskapussista, että olisko se sinne joutunut... Onneksi roska-auto oli ajanut eilen illalla ja meidän roskapussi oli ainoa! En tarvinnut joka pussia aukoa :D

Niiskuneidille iiiiiiso :hug:

Taaperotx4 onnittelut yhdestä vahvasta sykkeestä!

Ja ihana kuulla, että Koivunkäpy perheineen alkaa toipua alkujärkytyksestä :D

Nyt alan tekemään kotihommia! Eilinen meni siihen, että kävin Aleksin kaapit läpi ja heitin rikkinäiset jutut roskiin ja kaik muu turhake kierrätystorille vietäväksi. Tänään pitäisi siis sielläkin keretä käymään.
 

Vielä pitää Smirgelainelle sanoa, että meillä kans on Julius nukkunut koko viikon tosi huonosti! Joka yö itkeskelee, viime yönäkin kävin 10 x sen huoneessa! Rasittavaa |O
Jos olisin löytänyt ajoissa puhelimen, niin olisin soittanut lääkäriajan, olis voinut korvat tarkistaa. Pitää nyt huomiseen seurailla ja käydä vaikka sitten päivystyksessä. Jaksuja sinulle!
 

Yhteistyössä