Joulutähdet 2005 helmikuussa

Kaiza: Me ei olla ihan loppuun asti tota vaunuasiaa vielä mietitty. Luulenpa, että hankitaan sellainen seisomateline nykyisiin vaunuihin. Niilo, kun on kohtuu vähän enää rattaissakaan, ei se viihdy, haluaa vaan kävellä koko ajan itse. Varmaan sitten kuljetaan siten, että isot vaunut auton peräkonttiin, seisomateline mukaan ja kuljetaan niine hyvineen. Tai sitten tullaan toisiin aatoksiin siinä vaiheessa, kun käytäntö näyttää miten hommat toimii :)

Jaksuja sulle pahaan oloon, ei oo mulla vieläkään helpottanut, välillä on jopa pahempi olo kuin alussa... Blah!
Mutta ellen jo hehkuttanut, niin eka neuvolakäynti takana ja sydänäänet kuultu!

Peppi: Rasmukselle paranemista ja sinulle jaksamista. Aivan ihania kuvia molemmista pojista :heart: Jonttu on niin nätti! Tietty Rasmuskin on, mutta Jontulla on aivan ihanat silmät, siitä tulee isona hurmuri :)

Smirge Kiitos joo uudesta pinosta, kiva taas välillä ehtiä lukemaan "koko pinon" viestit, kun ei oo viittäkymmentä sivua :)

Taidan mennä nukkumaan... jotenkin uni maistuu nykyään hirveen hyvin :) Eilen menin ysiltä nukkumaan ja puoli seiska mies herätti minut ja Niilon. Piti sentään töihin ja päikkyyn lähteä.

:wave: Kuulemisiin jälleen!

Hannele, Niilo ja masukki 11+3
 
Täällä sitä ollaan, nyt on pari päivää mennyt niin hujauksella että en ole koneelle ehtinyt. Peppi kiitos taas kun kaipailit! Paranemista R:lle, korvatulehdukset on inhoja!

Kaiza meillä noille lapsille tulee noin 2v 4kk ikäero ja olen Käpyseltä rattaat varannut, siis kaksosten rattaat, uskon kyllä että ihan käyttöä on :). Jaksamista sulle!

Meillä on mun vanhemmat nyt kylässä ja onneksi ovat. Nimittäin eilen käytiin laskiaismäessä aika pyrystä huolimatta ja mies sitten lennähti rattikelkasta yhdessä "tilanteessa" (olisi muuten painautunut Onnia vasten kun kahdestaan ajoivat ja itse sit näki viisaammaksi pompata pois kyydistä) suoraan olkapäälleen maahan. Seurattiin tilannetta kunnes tänä aamuna oli lääkärireissu edessä, olkapäästä jokin nivelkalvo rikki, vahvat särkylääkkeet, kantoside ja sairaslomaa pe asti. Sit on uudelleen lääkäriin meno. Mukava saada toki mies päiviksi kotiin :), mut ei hän voi oikein mitään tehdä, kun oikea käsi meni kipeeks. Mutta se seurakin on tosi kivaa! Meillä oli tänään vielä auton huolto ja katsastus ja ei mies voi autoa ajaa, käytiin sit S-linnassa iltapäivä olemassa ja mä kuskina. Samalla käytiin syömässä :) et ihan kiva reissu. Mulla oli aamupäivällä neuvola ja mies joutui sit vielä kuskaamaan omia työjuttujaan yhdelle läheltä ohiajavalle työkaverille, ja kun tosiaan ei voi autossa vaihteita vaihtaa niin olen tän päivän sit ajellut mies kyydissä vähän ympäriinsä. Lääkärissäkin toki aamulla käytin ja onneksi mun neuvola-aika sattui melkeen heti perään. Nuo kaikki em hoitui niin paljon helpommin, kun ei poikasta tarvinnut kuljetella joka paikkaan mukaan, ja tosi hyvin oli päivä mummon ja papan kanssa mennyt. Päikkäreiden jälkeen oli pikkuiset ikäväitkut tirauttanut äitiä kysellen. Neuvolassa oli kaikki ok, hempparikin oli nyt alkanut hieman nousta (125 nyt). Se on kuulkaas tällä viikolla jo rv30 täynnä!!!!!

Nyt on itsellä niin silmät ristissä tästä päivästä että pakko painua petiin!

 
voi kettukuttujalampaan saparo. |O
A oli roudannu latenhuoneeseen liki täyden purkin natusanin talkkia, se käy mulla henkeen, mut ei oo hävitetty ku pojulle välillä tarvii sitä laittaa, no ei tarvii enää laittaa ku kakarat oli valkeita, lattia on valkee, sänky on valkee, mun villamatto on valkee ja mua ahistaa tuo perkeleen pöly |O
 
Aijoo, jos joku muistaa viimekuun pähkinä episodin ni tänää soitti täti et hyvitys on lähdössä mut eivät saanu selville mistä oli tullu pähkinät.
Usko kyllä et siel moisia oli, päädyttiin siihen et oisko jossa tavarassa ollu seassa, koska pakkaajalta se ei ainakaa ollu peräsin..
 
Nukahti se viimrin yhdeltä *huh* Itekin torkuin tossa sängyn päällä.

Jos mulla helikopteri ois, lentaisin sun luokse pois Käpy. Mä tulisin sua auttamaan, talkit ois lakasemaan...

Kiva kun saatte hyvitystä siitä pähkinä jutusta.
Mä sain muuten sen pojun haalarin takas perjantaina.
Oli kuulemma luonnollisesti mennyt rikki, mutta olivat kyllä liimanneet sen reiän kiinni. No joka tapauksessa se lähtee kiertoon, koska on Samille liian pieni.
 
Moi.

Huoh, meillä oli kamala eilisilta |O Sami oli töissä, olin yksin poikien kanssa kotona. Rasmuksen nukuttaminen kesti tunnin |O Ja siis sitä pitää KOKO AJAN heilutella ja silitellä, selkä kyyryssä pinnasängyn laidan yli |O |O Mulla oli lopulta niin hiki, että olin ihan punainen ja märkä, selkään koski ja pinna kireellä :kieh: Joonatan ei jaksanut niin kauaa kiltisti touhuta, oli kyllä suht hiljaa, mutta Rasmus silti havahtui sen ääniin, kun se mm. pomppi sängyllä jne. :headwall: Joonatan sit taas onneksi nukahti nopeaan..

Jouduin kyllä pari kertaa kovaa tiuskasemaan Jontulle, mutta oon nyt huomannut, että sille tosiaan pitää tosi lujasti ja päättäväisesti (kuulostaa nyt tyhmältä, niinhän aina, mutta silleen suorastaan tosi, tosi vihaisesti jopa) asiat sanoa niin ne saattaa mennä tajuntaan :whistle: Mut sen jälkeen sitten uskoo ja tottelee..

Koivunkäpy: Kiitos! Ja jaksamisia sulle ihan hirveesti :hug:

Jellona: Kuinkas ilta ja yö menivät :attn: Meillä sillon alko taas Jontun nukutukset, kun se ite päätti tutin jättää pois, yöllä piti olla vieressä niin kauan, kuin nukahtaa ja siihen ollaan nyt jämähdetty :headwall: Toihan nyt on itestäkin kiinni, mut näin meillä nyt :/

Hannele: Voi kiitos :hug: :) Jaksamisia myös sulle pahoinvointiin! Oliko Niilon kanssa samanlaista?

Lillukka: Paranemisia miehes kädelle, tosin, mukava, että on nyt kotona seurana, tiiän mitä tarkotat :)

Smirge: Laitoin yks päivä viime viikolla sulle tekstaria, tuliko se perille? Mietin vaan, et onko mulla oikee numero ollenkaan.

Äh, meillä ei oo mitään tekemistä. Ulos ei viitti mennä, kun Rasmuksella on tänään ollut kuumettakin, kylään (siis sellasiin paikkoihin, joihin nyt ylipäätään viittii/saa mennä, kun kipeenä ollaan, eli sellasia, joissa itekin ollaan oltu kipeinä tai joissa ei lapsia ole) ei jaksais kahden kiukkuisen lapsen kanssa yksin mennä |O Se on rasittavaa :| Kukaan ei varmaan jaksa tulla meille, kun me muka asutaan niin syrjässä :eek: Varmaan 2km säteellä kaikista tutuista :LOL: Ja sit jos joku kaveri vaikka jaksais niin pitäis se sit hakea ja viedä ja sehän vasta mukavaa onkin kahden lapsen kanssa, pukea ja riisua jne. :headwall: Oonpa mä kovin positiivinen tänään :LOL:

Pakko olis jotain kuitenkin tehdä, kun ei tätä kiukutteluakaan täällä 4 seinän sisällä jaksais kuunnella, yksin ainakaan :kieh: :LOL:
 
Jotain positiivistakin ;)

Tosta Joonatanin puhumisesta ja ymmärtämisestä vielä. Se oppii joka päivä uusia sanoja ja nyt (on jo pidemmän aikaa) osaa hienosti sanoa yhdyssanoja :D Kun ennen meni kieli solmuun tai sanoi sanasta joko alun tai lopun, mutta nyt sanoo tosi selvästi, esim. äsken näytti kylpytakkia ja sano "kylpytakki", eilen mummun luona juteltiin pääkalloista, tai siis kun pikkuveljen (mun siis) repussa mm. on sellainen niin senkin Jonttu osaa tosi hyvin sanoa: "pääkallo" :) Lauseessakin osaa aika hyvin yhdyssanoja käyttää.

Koko ajan tulee juttua lisää! On tämänkin osannut jo pidemmän aikaa, mut nyt, kun aloin kertomaan niin kerron, eli osaa nimetä kylmän ja kuuman.. Sanoo, jos pyllyä pestessä vesi on liian kylmää (usein alkuun on), ruoka oli kuumaa, patteri oli lämmin.

Muisti on ihan uskomattoman hyvä, muistaa siis todella vanhoja juttuja, oon aina ihan ihmeissäni, miten voikin muistaa. Mm. yksi tapaus, kun oltiin joskus pari kuukautta sitten kaupassa, siellä tuli mun kaveri, joka nosti kättä (morjensti) ja sanoi "moi Joonatan!", Joonatan ei uskaltanut mitään sanoa, oli ihan hiljaa vaan. Muistaa sen tapahtuman vieläkin. Usein tulee mulle selittämään: "Inttu (Minttu), moi Ooatan (Joonatan)" ja sit sanoo ja näyttää, ettei ite halunnut vastata :D Ja sit nauretaan sille. Kun siis oli niin hömppä, ettei uskaltanut sanoa Mintulle moita takaisin :D

Olis kiva kuulla, miten muut joulutähdet puhuvat? :attn:

Ei sais tietenkään mitenkään vertailla, mutta mä en oikeesti tiennyt, että 2-vuotiaat osaavat ja muistavat näin hyvin :ashamed: Kun jonkun verran oon hoitanut/ollut tekemisissä sen ikäisten kanssa.

Niin, lisään vielä, että ei osaa seuraavia kirjaimia: l ja r. S-kirjaimen sanoo hienosti :D
 
moroo

huh heijaa kun on taas hiukan veto pois olo. Sen siitä saa kun vetään kuvun täyteen heti kun töistä tulee :LOL:

Siru: täälläkin tosiaan kaikki koneet on kyllä ihan ykkösiä, selittää moottorikelkasta aina puimuriin asti kaikki :LOL:

Jellona: Tsemppiä teille tutittomuuteen!
Hienoa kun siatte kahdenkeskisen viikonlopun!

Kävylle pikaista paranemista ja jaksuja!

Mitäs Kattinkan suuntaan kuuluu??

Peppi: Rasmuksen korville paranemista! Miten teillä viime yö meni??

Tuosta puhumisesta.. meillä tulee tekstiä ihan taukoamatta tasaisella pulputuksella.. oli hoitokaverin vanhemmatkin ihmetelly että minkäikänen kun tekstiä tuohon malliin tulee :whistle:
Tulee ihan kokonaisia lauseita mutta välillä menee kieli solmuun. jos esim. puhelimessa mummolle jotain tohkeissaan selittää niin tavaa useempaan kertaan ennen kun koko lause tulee.
Mutta toki herrassa on toinenkin puoli.. ei kukko käskien laula ja kun Tatu päättää että ujostuttaa niin sillon suu pysyy tiukasti kiinni ja tulee vaan hyvin hiljaa puhetta.

Juu ja ihteeni on kans hämmästyttäny tämän ikäsen muisti :eek: Ihan niin kuin Peppi sanoit niin muitsaa tosi vanhoja juttuja..

Toissa iltana oltiin niitä ammuja kattomassa ja istuttiin tunti vasikkahinkalon vieressä kathtomassa lypsytouhuja :LOL:
Tuttu mulle naurokin että hän voi näytellä Tatulle paikkoja että hoida sinä lypsypuoli vanhasta muistista :D
Ihailtiin vasikat, traktorit, avantti ja hepat/ponit.. eikä ois pois halunnu :whistle:

Nyt onkin Tatulla vapaata maanantaihin asti. Oli tänä aamuna aika väsyny kun herätin ja tuumikin että nukutaan vielä :heart:

Mut nyt hommiin ennen kun oikeesti nukahdan.

tulipas tekstiä....
 
En mä mitään tekstaria ole saanut peppi.

Sami puhuu nykyään aika hyvin. 2 sanaisia lauseita. Yhdysaoja Sami on ladellut jo joulukuusta. Mutta nyt on ruvennut tulemaan myös kolmitavuisia sanoja esim. ikkuna kun se ennen oli vain ikku. Toisinaan jopa 3 sanaisia lauseita ja laulunpätkiä: tuiki, tuiki tähtönen.

Ukko tuli just sisään. Sami sanoi: isi kotiin... ostoksia on. En sitten tiiä onko toi 2 kaksi sanaista lausetta vai 4 sanainen lause.
 
Heipsis!

Hirvee flunssa. En oo ollu tøissækææn sitten su illan. Huomisenkin vielæ aattelin olla kotona. oootkin on taas kipeæn olinen ja nenæ vuotaa. Ollaan molemmat kiukuteltu koko paiva. Ees ulos ei paasty
pikku kauppareissua lukuun ottamatta. Aamulla kaytiin tosin rakenne ultrassa. Kaksi tyttøa ja kaikki hyvin. Kun laakari sanoi Norjaksi etta tama toinen on tyttø ja niin on muuten toinenkin sanoi Otto mulle suomeksi: "tyttøvauvoja vain on ostakko nyt aiti itelleen kukkia? Kaikkea noiden paassa tosiaan liikkuu.

Peppi tosta puheesta kyseli. Meilla puhutaan kaiken aikaa. Suomen reissulla tarttua suuhun mun ja sun minun ja sinun sijaan. Kysellaan minka varinen tama on jne...

Danjuskalle piti sanomani, etta Tatu on onnenpoika kun saa seurailla noin paljon maalaiselæmaa. Me kaytiin viimekesana sellasessa lastenvierailuja varten tehdylla maatilalla. otto vielakin muistelee miten mukavaa oli kun pikkupossut puri sen kenskia jne...

Kaisa mietiskeli tota vaunuasiaa. Luulen etta kaksosten rattaiden kayttoika olis tosi lyhyt kun 3-vuotias alkaa olla jo aika pitka. Toi seisoma teline vois olla hyva vaihtoehto. Kantsii varmaan liikeissa kayda ihan kokeilemassa. Itse nimittain yllatyin kaksosten rattaiden kapeudesta kun kavin niita katselemassa.

Meilla oli muuten jannittava lentomatka lauantaina. Oton fluoritabletin takavarikoitiin ekstaasipillereina. Tullivirkailija oli ihan itsekseen kaivellut ne matkalaukusta likapyykkien seasta. Oli aika tøykea eika selvastikkaan uskonut kun kerroin mita ne ovat.Nyt ne on lahetetty tullin keskuslaboratorioon analysoitavaksi. Kai se tulli mies kuvittelee loistavansa iltapaivalehden otsikoissa: "Tampreen tulli estanyt mittavan huumeiden salakuljetusyrityksen Tampereelta Køøpenhaminaan. Nokkela tullitarkastaja huomasi kaksosia odottavan 2-vuotiaan poikansa kanssa matkustavan aidin piilottaneen ekstaasitabletteja likaisten alusvaatteidensa sekaan. Tullimies tullaan palkitsemaan kansainvalisestikin mittavasta løydøstaan"
Jouduin allekirjoittamaan kaikenmaailman papereita ennekuin paasimme takaisin lahtøaulaan vain todetaksemme, etta koko lento oli teksnisen vian vuoksi peruttu. Bussilla sitten helsinkiin ja sielta køpikseen ja kotiinkin paastiin.

Mina tasta taidan vetaytya iltapuuhiin, et paasis ajoissa nukkumaan.




 
Moikka kaikille! Kirjoitin jo pitkät pätkät, mitkä katos. Nyt lyhyesti.

Peppi ja Tansku; mulle sopii Kamppi, sinne saatan jopa löytää ;) joku helppo paikka vielä siellä ja sopisko ajaksi 17, niin ehdin sitten varmaan sinne? Jos laitan teille yv:nä mun puh.nron, niin laitatteko mulle omanne, niin voin sitten hädissäni teille soitella :LOL: jos siis olen ihan eksyksissä ;) Vielä se, että yövyn mun ystävän luona, ja lupasin siellä olla noin 19, kun me ei olla pitkään aikaan nähty. Ja vieläkin lisäys, että koulutuksessa ruokailu oli vasta 13-14, niin että mun puolesta riittää kahvittelukin, mutta kaikki käy kyllä! Ihana nähdä teitä!

Nyt laittamaan kullanmuruset nukkumaan ja itse myös. Näinä aamuvuoroputkina muistan aina, miksi vuorotyö on mun juttuni :D
 
Iltoja!

Onpas ollut taas tekemistä täynnä koko päivä. aamulla käytiin koko perhe läheisellä isohkolla mäenlasku paikalla laskee mäkee. oli tosi kivaa. :D sit mikkiksen päikkäreiden ajan siivosin kaikkia vanhoja papereita palaamaan ja oikeisiin paikkoihin.
iltapäivällä käytiin toisella mäellä laskee, minä siis poikien kanssa. illalla vielä kaverini tuli kahden tyttönsä kanssa meille ja siinä olikin hulabaloota kerrakseen. :D

Mikkiksen tutittomuus on onnistunut ihan mukavasti, vaik aluksi näytti ihan toiovttomalle. eilis iltana nukahti itekseen melko nopeaan vielä, ilman vierellä oloa. nukku yön ilman inahdustakaan. heräs vähän yli 7 sit. päikkäreillekkin kävi ihan mutkattomasti itekseen. nyt on tuolla kerännyt varmaan kaikki kirjansa sänkyynsä, mut nukahtaa se kait sit joskus. keräilenpähän sit kirjat pois. kuhan pysyy sängyssä, ja jossain vaiheessa rauhoittuu. =)

Siru, tiedän mitä tarkoitat tolla aamuvuoroputkella ja miksi haluaa tehdä vuorotyötä. meillä varmaan ihan samat perusteet. en oikeesti jaksais jos pitäis joka aamu olla 8-16 töissä ja viikonloput vapaat. ainut hyvä puoli olis noi viikonloppuvapaat, mut jotenkin minä nautin siitä kun viikolla saa herätä joskus ihan rauhassa poikien kanssa. eikä mun mielestä elämä tunnu ollenkaan niin hektiseltä 3-vuorotyöläisenä. :)

peppi, jaksuja teille. toivotaan hyvää yötä. tutti jutut oonkin jo moneen kertaan kertonut. :) :hug:

käpynen, teillä sitä sattuu ja tapahtuu..toivottavasti olette jo talkkipyrystä selvinneet. :)

kattinka, hiukanko minä repesin tuon fluoritabletti jutun takia.oikeesti hiukanko pöhköä toimintaa. |O ihanat kaksi pientä tyttöä. :heart: paranemista kovasti sulle ja otolle. :hug:

danjuska, kiitti kannustuksista tutittomuuden kanssa. eiköhän tää pikkuhiljaa paremmin suju.

Mikkiksen juttelusta..jaa mitäpä siitä sanois. jonkinlaisia lauseita tulee ja puhetta sit sitäkin enemmän erinäisessä muodossa. yhdyssanoja taitaa tulla joitakin. hitaasti hyvää tulee. hyvä nyt edes että alko puhuu. eikä liike vieny kaikkia sanoja mukanaan. :)

kuis tanskuliinin kintut?

minä taidan mennä nettisurffailee hetkeksi ja sit nukkuu...kauniita, rauhallisia unia kaikille! :hug:
 
Osan talkista vedin marällä pyyhkeellä läjään ja nyt ei henki kulje sitäkään vähää. taidan huomenna väsätä jonku hengityssuojaimen ja kantaa kakroitten huoneesta kaiken ulos.. |O ja jättää sinne...

Olo on mitä mahtavin..

Puheesta, ei puhuta ei, siis viljami, siskosa puhuu senki edestä :xmas: viimekuun aikana tais tulla yks sana pariin kertaan, siis uus sana mut eipä oo kuulunu sen jälkeen..

Katinkan fluoritabu episodille oon naureskellu, pakko oli kaverille laittaa et jos tahtoo jännitystä elämään ni ottaa matkalle mukaan moisia, lähtivät siis eilen etelän lämpöön.. :LOL:
 
Huomenia :)

Kiitos vaan Kattinka, meinasi lirahtaa pissat housuun kun luin tota tablettijuttua :LOL: Naurattaa vieläkin -aika hyvä juttu kyllä :D :LOL: Voi kun ihanaa, kaksi pientä tyttöä :heart: :heart: Voi hitsin pimpulat kun asutte niin kaukana, mulla olisi niitä tyttöjen vauvan vaatteita ihan vaikka kuinka paljon...

Siru: laitoin yv:llä mun numeron! Saa soitella :D Missäs tarkalleen tavataan? PEPPIII?! Kerro! :D Mä olen koko huomisen päivän liikenteessä joten laittakaahan viestiä jos tulee muutoksia!

Peppi: joko on parempi fiilis? Iso hali :hug: (ja taas Teletappiäänellä... :D ) Veera höpöttää aika paljon, joskus en saa siitä mitään selvää mutta useimmiten saan. Jopa S tulee hyvin -R ja L ei ollenkaan. Tytöltä tulee aika pitkiäkin lauseita, esim. Missä Veeran ankka? Veera haluaa sen mukaan, ankka on kiva. Tuosta ankasta tuli mieleen että Veeran lempilelu on kylpyankka :D Se on sellainen pieni keltainen muoviankka ja se on tytöllä mukana ihan kaikkialla, mm. unileluna :eek: Haluaisi ottaa sen tarhaankin mutta en anna sen ottaa, häviäisi kuitenkin ja sitten tulisi iso itku...

Jellona: onnea tutittomuudesta :) Siis Mikkiksen :whistle: Kiitos kysymästä, vasen kinttu voi hyvin mutta oikeassa on edelleen se tulehdus.

Kävin eilen lekurissa joka oli oikein perehtynyt mun tapaukseen :D Jalassa on siis pinnallinen laskimotulehdus ja siinä ei ole veritulppavaaraa (on sellaisessa kohdassa jalkaa josta syvä tulppa ei voi lähteä liikkeelle). Sain nyt viikoksi Burana 600mg:n kuurin. Tulehdus voi kuulemma kestää vielä muutaman viikon ja jos sitten ei ole parantunut niin jalka pitää leikata :eek: Voipi olla että olen vielä ensi viikonkin saikulla :(

Kohta mies tulee kotiin, lähdetään yhdessä tarhaan -siellä pidetään Saaran kasvatuskeskutelu. Muistan että poikienkin tarha-aikana pidettiin samanlaiset kasvatuskeskustelut. Sitten lähden käymään messuilla, saas nähdä kuinka kipeeksi jalka tulee... Ja huomisen olen koko päivän liikenteessä...

Sairastelijoille paranemista :hug:
Tansku
 
huomenet!

Täällä myös nauratti Kattinkan kertomus fluoritableteista :LOL:
Pikaista paranemista teille sinne!

Tansku:
Toivottavasti tulehdus häipyis hus, pois eikä tertteis leikata :hug:

Meillä on alkanu poika joka yö (en oo katsonu moneltako mut aamuyöstä) hihkumaan että ovi auki! käyn aukasemassa ihan auki meidän välisten makkareitten oven ja sanon että ovi on auki niin ei kuulu enää mitään vaan jatkaa unia. Kun en illalla muista avata ovea kokonaan. laitan aina raolleen ettei herää kun tullaan nukkumaan.

Nyt ulkoilemaan että kerkeen sitten töihin!
 
Heissan !!

Ajattelin tännekkin purkaa kurjaa oloani.... :'( :ashamed:

Olin pari viikkoa sitten NKL osastolla viisi päivää verenvuodon takia, pääsin kuitenkin pois. Kaikki näytti suht hyvältä. Kävin sitten eilen päivystyksessä lääkärin lähetteen turvin, koska verenvuoto ei ole lakannut. Ei nyt hirveitä määriä tule, mutta.... Samainen lääkäri tutki minut, niinkuin edelliselläkin kerralla. Hä vain sanoi, että "viimeksi oli asian suhteen hyvä tunne, mutta nyt...". Diagnoosina O20.0 eli uhkaava keskenmeno. Viikkoja on kuitenkin "jo" 17.4.

Voitte uskoa, että täällä on joka hermo pystyssä, sekä sormet. Enpä olisi uskonut kokevani tällaista ?!?! Ajattelin, että pahin on jo takana. Hirveäksi tämän tekee se, että jos keskenmeno tulee, joudun "synnyttämään" pikkuisen... (niin ainakin sanoivat)... :ashamed: :headwall:

Mutta jotten masentaisi tätä muuten niin ihanan positiivista ketjua, lopettelen tähän. Halusin vain kertoa tämän hetkisen tilanteen.

Hurjasti haleja jokaiselle ja ihanaa helmikuuta !!!!
 
Voi nasuliino! :'( toki sä purat tänne tuntojas just niin paljon ku tarvii! Voin vaan kuvitella miltä suista tuntuu, tosin mulla alko vaan supistelu sillo vk 18, mut ei se sekää hyvä ollu.. :/ voimia kovasti ja enkeleitä matkaan! :hug:
 
NASULIINO voimia ja jarrusukkia kovasti :hug: ja tottakai sie meille kerrot meille murheet siinä missä ilotkin :hug:

PEPPI hyvin voidaan, maha vaan ei kestäny. tiedät mitä tarkoitan =)
Onko Rasmus jo parempi? ihana se sun työnantaja ja hyvä että uus tk toimii!

puheesta: meillä sitä sitä tulee koko ajan lisää ja lisää, tällä hetkellä lempi lause on : mikä tämä on? tai mikä tämä vois olla? matkii meitä kaikessa jos jotain sanon englanniksi niin poika koittaa toistaa :D paras oli kun kaverille sanoin jotain italiaksi niin papukaija vieressä toisti saman :LOL:
ja lauseita tulee hyvin: atte voisi pirrellä, puhuu itsestään välillä yk3. muodossa ja nyt kun veeti liikkuu kuuluu usein: ei veeti leiki tällä, missä veetin purulelu?! :LOL:

KÄPY hyvin käy vaipat kiitos! mikä vointi?

mulla tiedossa lomaviikko kun mies lähtee aten kanssa pohjoseen hiihtolomailee :attn: ollaan veetuskan kanssa kahestaan, käydään syömässä kaverin ravintolassa ja muutenkin humputellaan koko viikko :D ihanaa!

mut meen nyt lukee, lainasin anna-leena härkösen heikosti positiivinen, luin sen eilen puoleen väliin, jospa sen nyt sais päätökseen

hyvää viikon jatkoa
 

Yhteistyössä