Joulutähdet 2005 helmikuussa

Heippa!

Mulla alko oksutauti sit eilen :snotty: alku yön 01 asti oksensin vajaan tunnin välein sit rauhottu ja sain nukkuu loppuyön. tänään ollu vähän hutjakka olo, mut selvitty kuitenkin. äitini kävi iltapäivällä auttelee. mies ulkoili Miikan kanssa töistä tultuaan ja on nyt viel kaupassa sen virtapiikin kanssa. =)

Mikkis on aikamoinen touhottajainen vieläkin. olis kiva taas tavata muita tähtiä, et näkis onko niillä oikeesti yhtä paljon virtaa. onneksi poika välillä keskittyy tekee noita palapelejä. :D

Tintta, meillä ei kauheesti tällä hetkellä kuolata, mut mulla ei kyllä ole mitään hajua onko pojalla kuitenkaan kaikki hampaat tullunna. sen suuhun ei uskalla sormiaan työntää. :whistle: :)
mattoja meillä vaihdetaan harvakseltaan. nyt mulla on ollu tää sisustus innostus niin etsiskelen montaakin uutta mattoa meille. minä oon kuitenkin kesäisin nuo saanut useimmiten pestyä. =)

niin ja minkä ikäisenä lapsia käytetään hammashoidossa??? mulla ei ole mitään hajua ja luulen et oliko se 2vee. auttakee, kun en jaksa soittaa hammashoitoonkaan, kun tiiän et teiltäkin saa avun. ;)

peppi, minä tarkoitinkin sitä sun työjuttua mistä kyselin. oliko se teidän rasmus tänään tulleessa 2+?? aika söpö kuva. :) toivottavasti ne teidän yöt taas kohta helpottuisi. jaksuja :hug:

tansku, hyvä että porukka on teillä parantumaan päin. toivotaan että sunkin jalkasi kohta olis kunnossa. jaksuja :hug:

käpynen, näkyykös teillä vieläkään uudet sivut?

kaiza, kiva kun kävit kirjoittelee ja romaanejasi on aina ikävä. aika avautuvainen mummo teillä.

nyt miä meen lepää...jatkan jos jaksan illemmalla. :D
 
Höh, yritin aiemmin tänään tulla tänne kirjoittelemaan, mut tökki niin pahasti, etten päässyt.

Huh, että voi koira haista pahalle :x :whistle:

On taas uudet sivut joo... Mulle näkyvät uusina ainakin.

Danjuska: Mites meni juttelut neuvolassa? :hug: Entä Tatun hammashoitola, avasko suun? :D

Tintta: Ihana Oskari :D Meillä ei kumpikaan pojista oo juuri koskaan paljoa kuolaillut, Joonatan joskus, kun ekat hampaat puhkes, mut ei enää sen jälkeen koskaan. Eikä Rasmuskaan paljoa. Mattoja.. No, eipä olla vaihdeltu :whistle: Tosin, meillä ei niitä ole muualla, kuin poikien huoneessa ja eteisessä... Jos uusisitte keittiön kaapit, kuten käpynen ehdotti?

Tigru: Voi sitä Attea, hauska :LOL: Mun pikkuveli pelkäs kans kauheesti mörköä, Joonatan ei oo siitä tuumannut mitään.

Hauskoista jutuista tuli mieleen HANNAMARI!!!! Mä kohta alan Hannikselle tekstailemaan, kun on meidät niin vaan yhtäkkiä varottamatta hylännyt |O :( Olis kiva kuulla Vilin ja Artun kuulumisia ja juttuja!

Kaiza: Sun romaaneja on kiva lukea :) Hauska, kun sun mummu on noin avoin ollut :D

Ja tummennokset mennyt näköjään miten sattuu |O Ei johdu musta ;)

Jellona: Voi ei :x Toivottavasti ei muihin toi oksennustauti tartu! Kyllä on nyt tauteja teillä :/ Meillä on ainakin seuraava hammashoitajalla käynti muistaakseni 3v iässä. Juu, Rasmus oli tämän päivän (tai uusimmassa siis) Kaksplussassa :)

Mut jos menis laittaa pojille puuroa :wave:
 
moro!

no onpas sivut muuttuneet..

ihan puhki poikki olen.. viime yönä iski taas tunne että mistään tule mitään.. tulee vaan mieleen koko ajan etytä jos kaikki oiskin menny toisin.. :'( :ashamed: jotenkin jännitti se neuvolaan meno.. ja en tiiä.. puhuttiin jne mutta vähän tyhjä olo jäi..

Peppi: kiitti kysymästä, tuohon jo vähän kirjoittelinkin.. Huomenna on vasta sitten hammasneuvola Tatulla. Kun kysyn miten pitää olla hammasneuvolassa niin danoo että suu auki ja avaa isoksi.. huomenna tosin luulen että sen toteutus ei ole niin helppoa ;)

Tigru: Meillä kans seurataan muumia ja lainataan sieltä sanontoja :D yhdessä vaiheessa oli tuttu lause : SATA TUNTIA!!!
Ite en ees tajunnu mitä poika puhu kunnes mies valaisi hiukan :whistle:

Tänään on laulellut ihan hirveesti :D piti yhdessäkin lauleskella tuossa äsken.

Jellonalle pikaista paranemista! :hug: :flower:

Tinttamooses: Minusta tuntuu että keittiöön sais vaihtaa ihan yhtenään mattoa... mutta käyttää ensin toisen, ja sitten toisen puolen :LOL:
Entäs jos baihdatte tosiaan vaikka ovet?
itse haluaisin kans keittiöön rempan mut ei puhettakaan ettää ois vara :/ Aateltiin että jos vähän piristystä tois jos maalattas ovista nekoriste syvennykset.. on aika vanhat ja kuluneet osittain mutta tois varmaan ihan kivan muutoksen.
Niin.. siis jos saadaan joskus aikaseksi :whistle:

sori nyt jää loppu kommentointi.. riennän saunaan rentoutumaan oikein kunnolla ja sitten unta kuulaan että jaksan vapaa päivän touhuta!
 
nyt on kyllä hyvä olo, kävin rehkii tunnin salilla ja sit kotiiin saunaan.
mies teki lämppäreitä ja lonkkua sen seurana :p
Atte on nukkunu jo tunnin ja veeti leikkii tuteilla sängyssä ja koittaa saada unen päästä kiinni.
jospa tässä vielä yhen saunajuoman ottais niin sit nukuttais hyvin.

Veetin päivät on meny hyvin ilman tissiä, yöllä ja illalla saa enää tisua. Sen huomaa noissa ruoka määrissä, poika syö yhdellä aterialla jo 2dl ruokaa :eek: nokkamuki ei kelpaa eikä pullo, joten annan hörppyjä pikkulasista (snapsilasi :LOL: toivottavasti ei tule juoppoa :LOL: )

JELLONALLE paranemisia

PEPPI täytyy käydä ostaa lehti!

mut täytyy mennä rasvailee tää korppuiho ettei tule raavittua itteensä rikki.

oikein hyvää yötä kaikille
 
Huomenia :)

Yöllä onkin satanut lunta,kiva :)
Illalla oltiin taas metsähommissa,tuotiin pihalle monta kuormaa puita.
No eikö s.aakeli mun selkä venähtänyt kun nostelin niitä puita kyytiin,vaikka nostin vaan niitä pienempiä,mutta nekin on tosi painavia ja pitkiä...
Koko illan sit kävelin ja seisoskelin kun niin hitosti sattui,yö meni jollain lailla :/
Asentoa ei pystynyt juuri vaihtamaan kun sattui kääntyminen.
Nyt on pikkasen parempi mutta yhä hirvittävän kipee :'(

Tarttis mennä varmaan tässä joku päivä koirallekin ostamaan tarvikkeita,ostettiin jo sille penturaksuja mutta vielä tarttis ostaa joku peti,panta ja hihna,muutamia leluja ja sitten sellainen autoboksi jossa voi kuljettaa ja siinä se voi olla myös sisällä jos haluaa suojaa :)
Ihanaa että se kohta tulee :)

Voi hitsi,siitä tulikin taas mieleeni että kirosin kissat aamulla totisesti |O |O
Mies oli avannut pesukoneen luukun(tietty,koska kone oli pessyt ja pyykit märkiä...ajatteli tietty et avaa niin pääsee kosteus pois)ja kissat oli repineet sieltä yhden ihana tyttöjen villaneuleen ja syöneet siitä koko kauluksen :'( :( |O
Onneksi olivat jättäneet Emmin villasukat rauhaan,sit olisin jo parkunut.
Se sai ne sukat jouluna ja ovat niin ihanat,tuo neule on jo vanhempi mutta tosi kaunis vaaleanpunainen ja kukallinen juhlaneule,ette usko mut oli liki ettei kissat lentäneet kattoon |O :)

Tänään on vihdoin ja viimein Oskarin 2v neuvola,saas nähdä onko ukko kasvanut :D
On jo monesti pitänyt mennä mutta aina on tullut jotain esteitä,mut nyt mennään...

Kiitos kaikille keittiön remppa-avusta,taidan tosiaan kysellä noista ovien hinnoista.
Seinät mun isä onneksi tulee ainakin maalaamaan,ehdotti mulle kyllä et voitais maalata myös nuo kaappien ovet,mutta luulen että niistä vois tulla aika hassut tai sit kamalat,mitäs luulette?
Käpy:Sain tosissaan silloin tuohon päähäni sellaiset kokeilulääkkeet,nyt ne on olleet jo tovin loppu,joten pitäis soitella lääkäriin ja pyytää niitä oikein reseptillä ;)

Nyt pitää mennä,hauskaa keskiviikkoa siskot :wave:
 
Huomenta!

Täällä herätty mikkiksen toimesta jo 7 aikaan, niinkuin jo monena aamuna. Aleksikin oli hereillä hetken, mut kävi takas nukkuu ja nukkuu vielkin. voi kun itekin sais. olo on vielkin hutera eikä oikein uskalla syödä kunnolla. töihin jo ilmoittelin etten tule tänään. :) ihanaa kun saa rauhassa sit levätä.

onneksi on videot keksitty niin saa pojat aamupäivän kattoo niitä ja päikkäriajankin varmaan aleksi. niin minä voin nukkuu. illalla saa mies sit ulkoiluttaa poikia oikein urakalla. hiukan toi ulkoilu jäänyt vähiin. :/ :)

kotikin on aika sotkuinen tai imuria tekisi mieli näyttää, mut jo huomen aamulla jaksais hiukan venäläisittäin edes. ensi vkolla vois sit kunnolla vapaapäivinä siivota. =) onneksi äitini auttoi eilen hiukan leluje raivauksissa, kun pojat menee ihan sekaisin jos kaikki lelut on sekaisin lattialla. ei ne oikein osaa aloittaa mitään leikkiä sit.

kiitos kaikille paranemis toivotteluista. :hug:

tigru, ihanalta kuulosti sun kuntosalireissu, saunat ja lonkut lisänä. :D olis niin kiva joskus ehtiä itekin kuntsarille. ja lonkkukin on niiiiiin hyvää. vaan en ole sitä moneeen moneen kuukauteen juonut. enkä mitään muutakaan alkopitoista. en vaan tiedä miks ei maistu. no mies oli tammikuun ja helmikuussakin viel muutaman vkon juomatta kaljaa niin tarttu muhunkin. =)

danjuska, harmi kun juttelutuokiosta jäi hiukan tyhjä olo. toivotaan että tatu aukaisee suunsa niinkuin on aikonutkin. tuuhan kertoo kuin kävi.

tintan, selälle kovasti paranemisia. :hug:

mitäs muiden keskiviikkoon??

minä varmaan kirjoittelen päivän mittaan vielä niin että nyt meen kattoo josko löytäis jotain vaatteita itelleen..eilinen menikin yökkäreissä. :whistle:

mukavaa keskiviikkoa kaikille. :hug:
 
JAha, hammaslääkäristä palattu, ja voi elämä että alkaa jo nyt jomottamaan tuohon luuhun. Lääkärille haastetta elämään, löi puudutteet ni päätti suu lopettaa aukeemisen, etuhampaat sai erilleen vääntämällä hätäseen 2cm, muuten vaan sentin erkanivat.. no poisto meni hyvin mut se kyseli tunkkia ku alko ompelemaan, loi tietynlaista haastetta hommaan kun ei avautunu suu :LOL:
Saas nähä kauanko nyt oon kipee, käski se syödä lääkettä antaumiuksella.

Tintta käy apteekista salvaa, en nyt muista mitä se on nimeltään ratiopharmin vastaava ku felden saa ilman reseptiä, mä oon sitä käyttäny ku selkä kipeytyy ja kaverille laitettiin samaa ku sille oli käyny samoin ku sulle.. Paranemista!

Jellonalle mukillinen mustikkakeittoo jos se helpottas oloo!
 
Hei !

Kuulumisia taasen kirjoittelen. Eli masuasukki on vielä siellä missä pitääkin. Mutta verenvuoto on jatkunut, vähemmän tosin. Lääkäri kehoitti tarkkailemaan kolmea asiaa; verenvuotoa, kipuja sekä vauvelin liikahduksia (plumsahduksia). Viikon verran olen ollut aivan vainoharhainen, pienetkin säryt on muuttunut koviksi kivuiksi. Ja joka kerta olen tehnyt lähtöä päivystykseen.... "Plumsahduksia" en ole (mielestäni) tuntenut sitten sunnuntain. Perjantaina on aika äitiyspolille, ja siellä katsotaan tilannetta, mihin suuntaan on kehittynyt. Jännittää aivan mielettömästi !!!

Niin joo, aikasemmin todettiin, että kohdussa on myooma ja istukan alla hematooma. Siitä eivät osanneet sanoa mitään, kummasta se veri mahdollisesti tulee. Hematooma oli pikkasen kasvanut. Neuvolan tätikin oli aika vaisu viime viikolla kun kävin ja kerroin tilanteesta. Ei hirveästi nostattanut mielialaa se käynti. No okei, pitää (ainakin yrittää) ymmärtää realiteetit, mutta kun se usein on niin hankalaa.

Tulen kertomaan perjantain kuulumiset sitten !!

KIITOS KAIKILLE, tiedätte kyllä mistä !!!! :heart:

Osaanotto Kattinkan veljen perheelle !!!!!
 
taas tääl..

kiitti käpy mustikkakeitosta. otinkin jo tuossa aamusella mannapuuron seassa, mut ei sitäkään kaikkea jotenkin pystynyt syömään loppuun. mut hyvää oli. olo onkin muuten ihan ok, mut on vaan sellainen ei työkykyinen olo viel. parempihan se on olla ihan kunnossa et jaksaa tätä mun työtäni tehdä.

Aleksikin heräs vaille 10. ihan kivasti veti unta palloon. onkin monena aamuna heränny samoihin aikoihin mikkiksen kanssa. =)

nasuliino, toivotaan että kaikki olis edelleen hyvin. kaikki sormet ja varpaat ovat pystyssä. :hug: voimia.

ja muiden kuulumisia odotellessa. :wave:
 
pikaisesti..

käytiin retkeilemässä järvenjäällä aamupäivä.. poika oli aivan intona.. mennään tuonne syvemmälle ja selälle päin vaan tallusteli. pitkä lenkki käveltiin.
Sitten maisteltiin eväsleipiä ja kuumaakaakaota.. makkaraakin paistettiin kodassa.

Illalla käytiin saunassa.. mies koitti piristää ja oli jemmannut saunan ikkunan taa olutpullon ja jäätelöä :D täytyy sanoa että jäätelöä en vielä ole saunassa syönyt mut suklaa jäätelö on kyllä niiin ihanaa :p

Nasuliino:
Toivon että pikkuinen pysyy vielä pitkään masussa, :hug:

Tinttamooses: toishan se ainakin vaihtelua jos maalaatte :D
ite on meinattu jo kauan mut ei vaan saa aikaseks..
voi, itekkin olen katsellut nyt koiranpentuja.. on ne vaan yllättävän kalliita..

mut nyt kukkiin vaihtamaan multaa että kerkeen osan vaihtaa ilman pikku apuria :D loput ahkeroidaan sitten yhdessä illemalla :whistle:
 
Olipa taas oudot sivut, kun tänne tulin.. Kai ne niitä koko ajan edelleen korjailevat.

Mä oon ollu ihan poikki :ashamed: Sain eilen illalla nukutettua molemmat pojat, tyyliin sillä sekunnilla, kun Joonatan ihan pikkasen ennen 22 nukahti niin Rasmus heräsi ja oli 2,5h hereillä |O :eek: :( Mulla oli maha jotenkin sekaisin :eek: Nukuttelin Rasmusta, Sami tuli kotiin ja se jatkoi. En mäkään unta tietenkään saanut, kun kuulin ettei Rasmus nuku :kieh: Yölläkin se heräili. Aamulla lähdin kuitenkin töihin, vaikka väsymys oli kova. Join kupin kahvia, kai se hetkeksi piristi.. Mulla on silleen tosi helppo työ, vaikka siellä kovasti koko ajan touhuankin, mutta silti illalla ja yöllä mietityttää, että miten töihin jaksan mennä :ashamed: Tykkään kyllä edelleen tosta työstä, mut ei kai sitä kukaan kovin väsyneenä töitä jaksais tehdä... Toivottavasti tätä ei kestä pitkään :|

Danjuska: No eikö siitä juttelusta ollut sitten apua? Mitä sovitte jatkoksi? Kuulostipa ihanilta teidän retkeilyt :heart: Kaakao on ihanaa, kuumana ja kylmänä :p :D

Tigru: Kuntoilu aina aina ihanaa :) Nukahtaako Veeti yksin unilleen, päivä- ja yö? Kauan siinä kestää, että on unessa?

Tintta: Toivottavasti sun selkä paranee pian :hug: Mikä päivä se teidän koira nyt sit tuleekaan? Ja onko nimi jo päätettynä? :D Voi niitä kissoja |O :kieh: Viivi ei ole pitkiin aikoihin tuhoja tehnyt, mutta niinä hetkinä, kun on niin tekis mieli heitellä sitä pitkin kämppää, tuhoasteesta riippuen :kieh: :eek: :LOL:

Jellona: Otat nyt ihan rauhassa, kun puolikuntoinen vielä olet =) Sami menee taas illaksi töihin, en vielä tiedä, mitä tehdään poikien kanssa. Toisaalta en jaksais mitään tehdä, mut toisaalta nää seinät kaatuu päälle, jos koko ilta ollaan kotona vaan :/ Vaikka kyllä Sami aamupäivästä poikien kanssa onkin ulkoillut. Mut ei se taida iltaan asti kantaa :whistle:

KK: Oon taas ihan: :eek: kun luen sun kirjoituksia! Johan oli hammaslääkärikäynti! Pikaista paranemista ja jaksamisia :hug: :hug:

nasuliino: Kunpa pikkuinen pysyisi masussa ja vuodot loppuisivat :hug: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Käyhän aina, kun ennätät. Oot kovasti mielessä :wave:

Täällä ei vois puhuakaan mistään jäällä kävelemisestä :LOL: Meri oo ollu koko talvena jäässä :kieh: Plusasteita on ja vettä sataa, joka päivä |O Ihana, ihana talvi :xmas:

No, eipä tässä sit taas muuta :wave:
 
Heippati hei :)

Neuvolassa meni hyvin,Oskari oli 89 senttiä pitkä ja painaa 12,5 kiloa.
Se ei taas oikein tykännyt reissusta,hoki parkkikselta saakka että pistää pistää :/
Se niin pelkää rokotteita :(
Oli itselläkin inhottava mieli kun näki miten ahdistunut ja peloissaan pieni oli :'(
No onneksi ei nyt saanut pistosta niin ehkä seuraavaksi tulee mielellään.

Kissat on taas ihania :D
Suloiset pallerot,tykkään niistä niin kovasti etten henno kauaa olla vihainen niille...
Niiden kasvattajalla olisi nyt myynnissä pilkkahintaan aikuinen,kaunis,leikattu birma-rouva.
Haluaisin ostaa sen itselleni,mutta en uskalla ehdottaa miehelle sen aamuisen jälkeen :D
Jos jollakulla tarvetta ihanasta kissapallerosta niin sieltä saisi kaverin sopuhintaan vielä ;)

Kävylle paranemisia suun kanssa :hug:
Peppi:Koiruus tulee ensi sunnuntaina ja Jippo siitä sit tuli,ainakin papereihin :heart:
Viliä itse ajattelin,mutta kaippa toi Jippokin käy :whistle:

Nyt jatkan kahvittelua ... :wave:
 
Töistä äkkiseen moit.

Ihanaa Peppi kun olit kaivannut, lämmitti sydäntä. :hug: En tiedä oliko muutkin kyselleet, en ehtinyt vilasta kuin viimeisen sivun. Töissä pitää kiirettä ja vapaa-ajasta pitää huolen A ja V. Olen ihan jatkuvasti väsy, en tiedä onko kyse jostain imeytymishäiriöstä vai mistä. Tämän viikonm olen allergiatestilaput selässä, perjantaina tehdään priktestit, mutta valitettavasti luulen että mulla on psori eikä allergiaa. Sitä on suvussa, ja oireet on vahvasti siihen suuntaan. Kaikesta tästä olen aika uupunut, en nyt masentunut mutta alakuloinen ja kireänä jatkuvasti.
..mitään kivaa en myt keksi.. story of my life... :/

Oi hitto, sit luen edellisiä viestejä... Katinka, osanotot, ihan kauheaa. Kuinka jakselet? Omat murheet pienenee kummasti...
 
Moi!

Hetkeksi piipahdin koneella. Koko päivä ollaan oltu menossa, ensin ulkoiltiin aamulla Oton kanssa ja sitten käytiin siellä mun mummun synttärikahveilla, kun Lotta oli koulusta päässyt.
Sieltä mentiin suoraan Lotan jumppaan, me mentiin Oton kanssa lenkille jumpan ajaksi mun ystävän kanssa. Lotta meni vielä kaverilleen jumpan jälkeen, me tultiin Otto-riiviön kans kotiin. Aivan ihanat ystävänpäivä-muistamiset saatiin ystävältä ja hänen lapsiltaan :heart: Karkk ia :p

Katinka voi :'( isot osanotot teille kaikille :hug:

Hannamari tosi kiva, että olit pikaisesti ilmoittautunut! Voi harmitus väsymystä ja ihojuttuja :( Jaksamista :hug:

Koivunkäpy huspois nuo kivut äkkiä!

Nasuliino kiva, kun kävit kertomassa teidän kuulumisia! Toivotaan, että kaikki menisi hyvin :hug:

Danjuska harmi, että ei tuonut toivottua tulosta juttelu :| sovitteko tosiaan mitään jatkoja? Kannattaa varmaan kokeilla vielä uudelleenkin ja sitten, jos ei edelleenkään auta, niin kannattaa sanoa th:lle suoraan, että jotain muuta tarvii keksiä. Jaksamista :hug:

Tinttamooses olit kysellyt mattojutuista. Meillä keittiössä pesukoneeseen mahtuva matto, minkä heitän aina pesukoneeseen, kun rupeaa näyttämään likaiselta :D

Nyt pitää mennä tekemään miehen kanssa olkkarin valaistussuunnitelmaa, meille tehdään ens viikolla olkkarin katto uusiksi ja nyt pitää miettiä lamppujen paikat ja katkaisimet ym. Joten moikka, palailen ehkä myöhemmin :wave:
 
iltaa

hammasneuvola reissu tehty ja ihan hyvin meni.
Hammasharjan anto laittaa kiltisti suuhunsa ja samalla täti kuikki mitä näkyy.. ja erityisen mieleinen oli se pienen pieni peili :D
ja hampaista sen verran että eipä ollukkaan jässikällä kun 16 hammasta. joten lisää on luvassa..

Peppi ja Siru: kyselitte tuosta jatkosta.. No nyt jäi puhe että kun saan tietää pidemmälle taas työvuorot niin soitan neuvolaan aikaa ja käyn uudestaan. Sanoi täti siellä että ei varmaan ole pahitteeks käydä kun se laskettuaikakin ois kohta ollut.. ja se tässä kai ahdistaakin.. ei tule synnytystä, ei tule vauvaa syliin jota niin paljon odotti ja toivoi.
oli ihana kuitenkin ja sanoi että jos on apua niin käydä vaikka kynttilä viemässä hautuumaalle sille haudalle johon niitä voi viedä kelle tahansa jota haluaa muistaa. tarjoutu jopa mukaan lähteä.
ja jos haluan niin sitten pääsen vaikka psykiatrin (tai joku muu samanmoinen ihminen) luo juttelemaan.
mut tänään on ollut hyvä mieli.. jotenkin virkeämpi. aurinkokin paistoi =)
ja toivon että kun vaan pääsee maaliskuun ohi niin alkaa ihan itsekseen helpottaa. ei kai tähän auta jäädä rypemään.. tuntuu vaan vaikeelta päästää irti.

Hannamarille
suuri :hug: ja energiaa kosolti! kiva kun kävit kuulumisia kertomassa!

Tintta: Onko teidän kissat ihan rotukissoja??
Miellä tuo tulokas kaiketi ihan vaan tavan pitkäkarvainen maatiainen.. johon mies kyllä aika kovasti kiintynyt :whistle: välillä mietin että pitäskö olla kissalle mustasukkainen kun mahanpäällä nukkuu, kehrää ja saa silityksiä roppakaupalla :LOL:

Pepille kans energiaa lähettelen :D

Mulla sitä on ollut taas ihmeellisesti tänään.. oon vaihtanu kukkiin mullat, pessyt pyykkiä, tuulettanu petivaatteet ja korjaillu Tatun vaatteita.. lähinnä ommellu nappeja ja laittanu kuminauhoja vyötäröön..

mut nyt syömään vielä jotain.. aamulla sitten taas töihin! :wave:
 
Huomenta :)

Hyvää ystävänpäivää siskot,olette tärkeitä kaikki :hug: :heart:

Danjuskalle heti kommentoin,että meidän kissat on tosiaan rotukissoja ja sisällä asustelevat,olen kyllä suunnitellut et rakennetaan niille pieni ulkotarha pihalle jossa saavat sit ulkoilla :)

Tänään kotipäivä,ei mitään ohjelmaakaan,toivon et Oskari nukkuu pitkään niin voin käydä itsekin vielä hetkeks pitkälleen kunhan toi koululainen lähtee :D
Laskuja maksoin ja tili meni samoin tein :/
No,ei voi mitään,pakko maksaa niitäkin joskus :/

Nyt jatkan aamukahveen juontia,palaillaan :) :wave:
 
Käpy:Aika vahvoja sit joudut popsimaan,ja aika vähän aikaa auttavat :/
Koitahan jaksella...
Mun selkä on jo parempi,jotain salvaa siihen laitoinkin :)
Kyllä se vielä kirpasee jos sattuu äkkiseltään kumartamaan tai tekee jotakin kiertoliikettä selällä :/
Harmittaa vaan kun noita puuhommia nyt olis niin ei pääse auttelemaan ja hyvää liikuntaakin se on...

Laitoin postissa tulemaan muutaman halon sulle :whistle: ;) :D
 

Yhteistyössä