***Joulutähdet 2005 Toukokuussa***

ISOT onnittelurutistukset Kattinkalle!!! :hug: :flower:

Itsellä on tosi p****a fiilis, lääkäri totesi mulla nivelreuman :( Aloitan lääkkeet samantien ja joudun kontrollirumbaan niiden takia. Lääkkeet kun on solumyrkkyjä eli samoja kuin käytetään syöpään (tosin annokset paaaaljon pienempiä ), niillä voi olla vakavia sivuvaikutuksia joten verikokeilla testataan parin viikon välein että kaikki on ok. Mieliala on vaihdellut tänään ihan laidasta laitaan. Vaikka olenkin jo parin vuoden ajan osannut asennoitua siihen että joku päivä mulla saattaa olla reuma niin on se silti shokki saada varmuus siitä että on parantumattomasti sairas :( Sain reumahoitajalta tietoa kaikenmaailman tukiryhmistä mutta enpä tiedä onko musta sellaiseen. Ehkä tää ajan kanssa tasaantuu, siis järkytys.

Nyt ei jaksa muuta, jakselkaahan hyvin ystävät! :hug:
Tansku
 
Iltoja!

Kattinkalle tätäkin kautta paljon onnea!! :flower: :hug:

Tanskulle tähän alkuun suurensuuret :hug: :hug: Mä en tosta reumasta paljon mitään tiedä :ashamed: Tosi ikävää, kun sulla se on :( Koitahan jaksaa, voin uskoa, että on shokki ollu kuulla asia :/ En mä oikein mitään osaa sanoa :(

Jos vielä ehtis tännekin jotain rustata :D Sami menee just poikien kaa kylpyyn... Mun pitäis ehtiä tässä kyl tehä vatsalihastreenikin...

Sami oli sairaslomalla tämän päivän, sillä on edelleen vatsa kovin kipeä..

Mulle soitti viime pe sairaanhoitaja Jorvista, Rasmuksella on sinne aika lisätutkimuksiin ens perjantaina. Sille tehdään se joku virtsateiden takaisinvirtaus-homma (hyvin selitetty :whistle: ). Saa rauhoittavia ja sit jotain varjoainetta laitetaan jne. Pitää sen tutkimuksen jälkeen olla siellä tarkkailussa 2h. Ja kaksi aikuista täytyy olla mukana kiinni pitämässä (siis tutkimuksen ajan tietenkin) :/

Neven Veralle paranemisia!

Uneton, kiitos kysymästä, mummu on voinut nyt ihan hyvin :) Mä en nyt tarkalleen muista mummulle tehtyjä suunnitelmia... Meinaatko pitää jotkut valmistujaisjuhlat/ juhlia jotenkin? :flower:

Tigru, kiitos :hug: Sekä Jellonalle myös :hug:

Danjuska, Rasmusksella on edelleen vatsa tosi löysällä, eikä se oo taas syönyt kukaties miten pitkään aikaan :| Tänään kun vietiin pissanäyte TAAS niin kävin neuvolantädille huolistani puhumaan, siellä sit punnittiin niin oli 2kk aikana kuitenkin tullut jotain pari-kolmesataa grammaa painoa ja sentti pituutta, kun aattelin et samoissa on tai jopa laihtunut, mut onneks ei. Sain neuvoja tohon syömisasiaankin, maitoa pitää vähentää ja reilusti pitääkin... Sen tiesinkin, mut jotenkin tuntunut et pakko on ollu edes sitä antaa ku se on ollu ainoa, mikä kelpaa. Enkä aiemmmin kovin suurta eroa oo huomannut, kun on maitoa vähemmän saanut.. Joonatan yllättäen oksensi tänään taas 2 kertaa :eek: Muuten on kyl ollu ihan normaali ja ollaan sit ulkoiltukin... Ei tunnu taas hellittävän tää tauti :eek: Onneks kuitenkin suht lievänä, et jaksavat pojat touhutakin, paitsi Sami, jolla on sama tauti :kieh: :whistle:

Mites kävyn olo? :hug:

Sirulle vastasin yv:hen, kiitos :hug:

Kattinkalle laitoin tekstaria tänään, eikä vielä silloin ainakaan ollut nyyttejä hakemassa =) Tulis tännekin ilmoittautumaan!

Oltiin tossa parin tunnin kävelylenkillä, parissa puistossakin käytiin ja rannassa heittelemässä kiviä mereen, ihana ilma ollu, vaikka rannassa aina tuulee kyllä...

Mut nyt vatsalihasten pariin äkkiä!! :wave:
 
heips

Täällä poika ei halua nukkumaan |O ja äiti haluis :headwall:

okei, ollut vähän hulina ilta ja pikku piski oli syöny monta kenkää kun kotiin tulin :headwall: perskule..

Kattinkalle
suuren suuret onnittelut!! :flower: Mikä on olo??

Käpyselle jaksuja kovasti! :hug:

Peppi:
Kurja kun tauti ei ota lähteäkseen :/ miten teillä yö meni??

Tanskulle
:hug: Todella kurjaa kuulla tuommoisia uutisia :| jaksuja paljon :hug:

Gerbera: teilläpäs on mennyt yö hienosti :D

Tänn ei mitään uutta... väsyttää tämä puurtaminen.. semmoinen ihme tympääntyneisyys taas iskenyt. mut ohi menevää onneksi :D

Aamulla oli ihana kun poika kömpi peiton alle kainaloon ja nukahti vielä siihen :heart: ysiin asti tursottiin vierekkäin =)

Tais Tatu nukahtaa joten menen käyttämään koirat ja odottelemaan miestä kotia... ja jos sortuis jäätelöön :ashamed: :snotty:
 
Jaa niin yö :eek: |O :kieh: :headwall: Et silleen. Eli R ja J molemmat heräs samaan aikaan siinä 3 hujakoilla, eikä kumpikaan oikein asettunut takaisin, Samin piti ottaa patja J:n huoneen lattialle ja siihen vasta suostui poika kunnolla nukahtaa. R taas veti ihan omaa showta, okei, ei sitä show:ks voi sanoa, kun ei siis tehnyt mitään, mut ei vaan nukkunut :whistle: Siis piti vaan silmiä auki vaikka kuinka kauan, mikään ei auttanut. Lopulta mä luovutin, meni ite takas makaamaan, no, poikahan tietty oli heti pystyssä ja rupes iloisesti juttelemaan, kello oli jotain neljä :kieh: Otin sit tähän viereen, meinas pistää ja pistikin aluks ihan leikiks koko homman, mut nukahti kyllä sit jossain vaiheessa viekkuun!! Mä olin ihan poikki :ashamed: Kumpikin heräs sit siinä 7 aikaan tai R jopa klo 7.10, se kun tavallisesti on 6 jälkeen jo hereillä. Yks aamu viikonloppuna heräs 5 jälkeen |O Toissayönä R heräili taas ihan vähän väliä, varmaan 10min välein, mut siitä taisinkin ehkä jo valittaa :LOL:

Rasmuksella on aika vaikeeta olla ilman pulloa ja maitoa :| Kovasti vinkuu, eikä vesituttipullo oo yhtään sama asia... Mä en oo kunnolla tajunnutkaan, miten tärekeitä ne (tutti ja tuttipullo) on sille ollut ja on edelleen, kova paikka jo tää käytön vähentäminen, mites sit kokonaan eroon pääsy |O Varmaan työn ja tuskan takana... On tota tahtoa jo aika kivasti tollakin pikku-ukolla. Olis pitäny uskoa äitiä ku se joskus ennen ku R oli edes 1v. niin sano, et jättäkää jo ainaki toit uttipullo pois ku nyt vielä helpommalla pääsette.. No, en jaksanu sillon. Joonatanhan jätti ite noi pois, mut Rasmuksesta en usko samaa et niin koskaan tekis :whistle: :D

Tuleepa juttua :ashamed:

Danjuskalle jaksamisia :hug:

Niin ja pitänyt tsempit kaikille, jotka ovat tissittömyyteen ryhtyneet ;) Hienosti on Wernerillä lähtenyt käyntiin :flower: Toivottavasti muillakin sujuis yhtä hyvin!

S on varmaan taas nukahtanu ku on J:tä nukuttanu, käyn herättämässä...
 
3 kertaa oo käyny kirjottamassa ja kone on tiltannut kesken tekstin. Nyt ei enää hermot kestä, mutta kiitos onnittelijoille ja vauvat on ja pysyy maha-asunnossaan, vaikka kuinka koitan huhkia saadakseni ees uhan pienen supistuksen, mutta turhaan.

Olette kaikki mielessäni.

:hug: : Kattinkalta
 
Huomenta!

Täällä taas hyvin nukuttu yö takana! Werneri ei herännyt kertaakaan yön aikana, illalla kasin aikoihin menivät Jullen kanssa nukkumaan ja W heräsi nyt aamulla pikkasen ennen kuutta ja J vetää vielä sikeitä. J heräsi yöllä kerran (00.30), kakan tekemään! En edes muista milloin on saanut kakkaa tehtyä, on taas niin kovalle mennyt. Eli vaikka ajankohta kakan teolle oli huono, niin pääasia, että sai tehtyä! Jännä, että joillakin lapsilla (kuten Wernerillä) lääkekuuri pistää mahaa löysäksi, niin Jullella tekee päinvastoin.

Julle on nyt alkanut sanomaan meille, että "rakastan sinua" :heart: , ja sitten huutelee kovaan ääneen, että "rakkaus" :D :heart: , sit on yks vähemmän kiva juttu, mitä nyt toistelee, *kiitos Allun* |O , että "sinä olet homo, vauva on homo jne". Olen ollut kiinnittämättä asiaan mitään huomioo, mutta illalla hoksasin, että jos tänään vielä tuota hokee, niin "korjaan", että se on "POMO" se sana... En tiedä meneekö läpi, mut ainakin kokeilen :D Kaikki mitä isoveikka sanoo, niin pitää kyllä perästä sanoa... Aleksille tulikin eilen illalla paha mieli, kun kuuli, miten Julle tuota sanaa täällä toitotteli, tarkoituksella kun kävin Aleksin huoneen oven aukaisemassa ja pyysin hetken kuuntelemaan... Jospa nyt tajuais, että vaikka kuinka suututtais, niin ei kantsi ihan mitä tahansa sanoa.

Tansku, oletpas saanut huonoja uutisia!! Toivotaan, että lääkkeet auttaa kipuihin ja taudin kuva pysyy hitaaaaaaaaaaaaana!! :hug: Ja onnittelut kirjallisten läpäisystä!! :flower: Mulla on ollut kortti reilun 4 vuotta ja vasta tänä keväänä olen ajanut joka päivä! Ja nyt voin sanoa nauttivani ajamisesta! Harmittaa ihan, että aikasemmin pelkäsin ajamista niin kovin! Nyt sujuu peruuttamiset sun muut ihan hyvin, kun vaan harjoittelin itsekseni ihan rauhassa. Nauratti tuo sun juttusi auton "karkaamisesta". Tuli vaan niin eläviä muistoja omalta autokouluajalta :D Mä olin aika "Eija Vilpas" ratissa :D Koitahan käydä useammin kirjoittelemassa, sua ja sun mukavia juttuja on ollut ihan ikävä!

Kattinka on pysynyt hyvin yhdes koos :heart: Jaksuja sinulle ja masulle silitys!!

Kaiza, tulehan sinäkin kuulumisia kirjoittelemaan!

Peppi, tsemppiä teille eritoten öihin ja siihen, että saisitte Rasmukselta tuttipullon käyttöä vähemmälle! Ja kiitos sun tsempeistä "tissittömyyteen" . Nyt ollaan tarkoituksella jätetty tuttiakin vähemmälle, josko sekin piakkoin sitten jäisi kokonaan pois. Werneri on ollut aika kova tutin syöjä :heart:

Eilen sain tehtyä hyvin hommia aamupäivästä! Iltapäivän sitten lepäilin!
Tänään olis tarkoitus mennä nukkumaan, kunhan vien ensin poikaset päiväkotiin. Unien jälkeen pitäisi jatkaa raivaushommia, eli remontin tieltä kaikki ylimääräinen turhake pois. Kierrätyskeskukseen on menossa 2 isoa jätesäkkiä vaatteita (ja lisää varmasti vielä tulee), ne vien tänään iltapäivällä pois.

Kaiza, joskus aikasemmin pähkäilit, että ostatteko tuplarattaita vai ei. Mihin tulokseen päädyitte? Mulla olis myynnissä tuplikset, jos tarvetta on :wave:

Mutta nyt menen Wernerin kanssa pesuille!

Kaikille oikein mukavaa, aurinkoista päivää!!

-G-
 
Tanskulle kovin kovasti jaksamista! onneksi reumaakin on myös lievempiä muotoja.

Katinkalle myöhästyneet onnittelut! täällä jännätään kuka synnyttää ensin, sinä, yks kaveri vai se kolmas kaveri joka myös odottaa kaksosia. toisen kaverin kans teillä onkin liki sama la :D

Viime yö oli kohtalainen, mitä nyt tuntu että tukehdun ja sen jälkeen et ruokatorvi repee, mulla päätti hammas lohjeta nukkuessa :eek: vielki tuntuu kurkussa pahalle.
V oli yöllä hukannu vaippansa johki, sen ansiosta olikin sitten autuus ja ylösnoudemus tuossa 6.20, tosin sain sen kestämään sängyssä 6.40 asti.. ekan kerran koitti nousta ennen 5 :kieh:
 
Huomenta

Ilmoittaudun joukkoonne,jokos Kattinka on vauveleita hakemassa ;)

Mulla on ollut taas yhtä helvettiä oleminen...käyn jossain vaiheessa yhteisössä purkamassa,alkaa seinät kaatuun päälle... :'(

Tanskulle iso halaus :hug: ,toivotaan ettet saa mitään sivuvaikutuksia niistä lääkkeistä :hug:

Tänään tulee anoppi ja appiukko istuttaan perunoita,eilen viskottiin apulanta tuonne pellolle ja tänään tarttis sit perunat laittaa :)
En jaksais millään anopin hössäystä...
Iltapäivällä on koululaisen hammaslääkäri,toivottavasti suostuu yksin sinne hoitohuoneeseen menemään,siitä ei tule mitään Oskarin kanssa ;)

Nyt kohta tulee yksi ystävä kylään,hän on myös äitini ystävä,mutta myös tärkeä mulle,ihanaa jutella jonkun kanssa :/

Nyt en jaksa enempää :/
 
Minäkin ilmottaudun hengissä olevaksi :wave: :D
Yhdessä koossakin vielä. Olo alkaa vaan oleen jo niin tukala että toivosin tyypin jo syntyvän :ashamed: Selkäkivun sain taas riesakseni. Päivät menee lähinnä istuessa ja maatessa. Sekös harmittaa. Juuso on nyt viitenä päivänä viikossa hoidossa. Alunperin piti olla olla kolme päivänä vauvan syntymään asti. Eipä tarvi mun kanssa koko päivää sisällä olla.

Joitain hyvääkin tästä yksikseen olossa on. Nyt kun olen löytänyt kestovaippa maailman niin on aikaa pohtia vaippuleita. Ostin jopa saumurinkin et jotain itse väsäilis =) Olen totaalisen hurahtanut kestoihin :D

Sairaalassa tuli oltua kaksi viikkoa sitten. Supisteluiden takia lähdin yöllä, saivat lopulta tipalla ne rauhoittumaan. Kaksi päivää olin tarkkailussa. Suht turvallisilla viikoilla 33 jo oltiin, mut ei tietysti olis ollu toivottavaa et keskosena syntynys. Paino arvio oli tuolloin 2200g

Nyt niitä supistuksia ei sit tule :headwall: Vääntyileen vaan inhasti mahassa niin että se sattuu. Joka kerta alkaa myös kauhea meteli kun neuvola täti tutkii mahaa päältä =) On kyllä uskomattoman vilkas kaveri :heart:

Tanskulle: :hug: Onneksi nykyisin jo hyvin lääkkeitä saatavilla ,jotka hidastavat tautia. Voimia arkeen

Katinkan synntystä myös täällä jännäillään. Kumpi meistä mahtaa saada nyytin/ nyyttinsä ensin ;)

Tintamooses7 myös iso :hug:

:heart: : Katbe
 
heips

Tintta :hug: .

Tansku :hug: sopeutuminen kestää varmasti oman aikansa, anna itsellesi aikaa.

Uneton paljon onnea vaan, paljon onnea vaan! Ihana varmasti saada iso urakka päätökseen!

Katbe aika rientää vauhdilla, tsempit loppusuoralle!

Kattinka aina ihan jännittää aina avata nää sivut, että jokojokojoko....

Peppi jaksuja tuttipullon ja tutien käytön vähentämiseen ja öihin muutenkin. Tiiäkkö, meillä Onni aivan ite sanoi kaksi iltaa sitten, että hän menee YKSIN nukkumaan ja niin muuten on myös tehnyt! Isi lukee makarissa iltasadun ja sitten poika jää oottamaan unta ja on nukahtanut yksin, on siinä aikaa mennyt puoli tuntia tai ehkä lähemmäksi tuntikin, mut ei ole tarvinnut olla huoneessa koko aikaa kuten ennen. Päiväunille nukutan, eli olen huoneessa ja luen kirjaa, laulelen. Elli nukahtaa siinä tissille yleensä samoihin aikoihin.

Gerbera onnea tissittömyydelle! On se haikeaa mutta toisaalta myös vapauttavaa. Hassuja juttuja J:lla.

Tigru
tuli ykskaks mieleen, että oletko vienyt sitä yhtä asiaa millään lailla (vaikka ajatuksissa) eteen päin, mistä meilasit mulle joku kk sitten?

Onni sairasti jonkin räkätaudin, oli vkl:na jopa 39 kuumetta, nyt on enää nuhaa mut mä olen sitten itse flunssassa, ei onneksi kuumetta joten pystyin ulkoilemaan aamulla Onnin kans. Ja Elli nukkui ulkona samaan aikaan. Tehtiin Onnin kaa raparperipiirakkaa välipalalle :p olipas se jäätelön kaa vaan niin hyvää. Kivaa viikon jatkoa kaikille!
 
TANSKULLE iso :hug: ja voimia, toivotaan että hyvät lääkkeet löytyy ja elämä on kivutonta

KATINKALLE myöhästyneet synttärionnittelut :flower:

LILLUKKA olen vieny asiaa eteenpäin, ja epävirallisia tuloksiakin olen saanu, koitan nyt hyväksyä asian ja elää sen kanssa

GERBERA kadehtittavan helposti teillä on tissittömyys menny :D ihanaa että on ollu hyviä öitä.

meillä on nyt pari päivää menny ihan hyvin ilman tissiä, illalla oon muutamankerran antanu tissiä. kun miehellä alkaa loma niin sit lopetan yösyötöt, en pysty siihen jos en saa nukkua päikkäreitä

MULLA MENEE HERMOT TUOHON ISOMPAAN :kieh: :headwall:
SILLÄ ON NIIN PAHA UHMA, TÄNÄÄN ON MM PURRU ISIÄ JA REPINY VEETIÄ HIUKSISTA, ROIKKUU SYÖTTÖTUOLISSA JA MEINAA PUOTA SIITÄ, EI SYÖ, HALUU VAIN MEHUA JA HERKKUJA, HUUTAA JA RAIVOO :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
vaikee koittaa olla rauhallinen, on ollu nurkassa tänään jo pari kertaa ja tarrakin on lähteny tuntuu että mitkään ei auta nyt pitää miehen kanssa miettiä yhteinen pelitaktiikka kun sitä loppu peleissä ite räjähtää huutamaan :ashamed: eli lapsi vei voiton tässä erässä.

ens viikolla on onneks hoitopäiviä. tänää oltiin kaks tuntii ulkona aamusta ja iltapäivällä oli kaveri leikkimässä niin ei riitä :headwall: :headwall:

noh mie meen nyt saunaan päästelee höyryjä kilpaa kiukaan kanssa, jospa huomenna ollis parempi päivä, ja ollaan ulkona koko hiton päivä :D

kiitos että sain purkautua :hug:

moikkis!
 
moooi

Vihdoin on ilta! *tuulettaa*

yöllä Tatulle sattui vesivahinko.. vaihdettiin lakanat ja poika kyllä nukahti samantien mutta minä pyörin kolmesta lähiten enkä saanut unta :headwall: oli mukava sitten nousta kuuden jälkeen |O
Noh, onneksi työpäivä meni äkkiä.

Navetalla kävin ja Tatu kun kuuli että äiti on kohta tulossa pois navetalta niin oli alkanut itekmään että ei äiti saa tulla! en lähe pois!
Ootii kovasti että talonväki olis ollut paikalla. ei käsittänyt että ovat raveissa ja siksi heidän tyttönsä vahti Tatua itseään. Olis vaan halunnu kyseiset ihmiset nähdä :D
eli tuohon navetta töiden loppumiseen asti oli kaikki mennyt hyvin ;)
oli syöttänyt hepoille porkkanoita ja ajanut traktorilla jne =)

tinttamoosekselle kovasti jaksuja ja haleja lähettelen :hug: käy tosiaan purkautumassa ja kertomassa kun jaksat! :hug: jos ees vähän helpottais

Tigrulle jaksuja ja tsemppiä pikku uhmiksen kans! :hug: Itse myös väsyneenä sorrun ääntäni korottamaan aikalailla :ashamed: nyt olen taas ihan tietoisesti ja itseäni tarkkailemalla ( :D ) pyrkinyt olemaan hillitympi ja selittämään asiat pojalle niin että ymmärtäisi miksi joku aisa on niin tai noin tai miksi niin ei saa tehdä.. :whistle:

pöh, mesekään ei toimi.. saa mies kahtoa kun kotiin tulee..

Käpyselle
muuten kiitti vinkistä ;) googletin ja laitoin sähköpostia menemään.

Ihanaa huomenna vapaata =)
ajattelin pestä pyykkivuoren pois ja aamupäivästä lupasin Tatulle että käydään metsäretkellä ennen kun iskä lähtee töihin.

nyt koirat ulos.
 
Keskiviikkoa

Väsyttää ja pää särkee...
Tarttis lähtee kohta pankkiin ja sit poikkean ystävällä kylässä,joutuu kuunteleen mun valitusta :D :D
No,tänään on taas parempi päivä...yritän tänään käydä siellä yhteisössä illemmalla...

Eilen istutettiin pellollinen pottuja,anopin kanssa istuttiin siellä koneen päällä ja mätettiin perunaa peltoon ;)
Laitettiin vielä salaattiakin ja persiljaa,saas nähdä tuleeko niistä mitään.

Kissatarhaa tarttis alkaa tänään tai huomenna väsäämään,mulla olis tuo kehikko valmiina,tarttis vaan repiä muovit päistä ja kärrätä sieltä turpeet pois(on sellainen edestä lasitettu pikkuinen kasvihuone)sit laitan verkot päihin :)

Tigrulle jaksuja tuon uhman kanssa :hug:
Myös meillä pojalla välillä kovat kiukkuilut,mutta loppujen lopuksi tosi vähän.
Pahojaan tekee kyllä ihan kiitettävästi,eilenkin nyppi mun äitienpäiväksi tytöltä saaman kukan ihan palasiks :'(

Nyt suunnistan kohti pankkia

:wave:
 

Mulla on tosiaan ollu huono tsäkä tekstieni kanssa...

Nyt en voi käyttää hymiøitä, mutta ei se mitää.

Tansku on ollut paljon mielessä.Laitan sulle super suuren halin.

Gersulle onnittelut hyvin nukutuista øistä ja muista nyt jättää ne kodin velvollisuudet vähemmälle ja ajatella sitä pojille ja miehellesi tärkeintä eli itseäsi.

Danjuskan Tatulla on taas ollut kivat puuhat. Mun on jotenkin vaikea kuvitella sinua navettaan kun olet tuollainen siro kaunotar.

Jellonan pihapuuhat kiinnostaa kovasti. Laita kuvia.

Meillä kaikki hommat on ikuisuusprojekteja kun aina pitää olla 10 rautaa tulessa niin ei mikään valmistu. Kellariremontti tosin alkaa olla hyvällä mallilla kun putkimies on ollut paikalla. Ja talo on saatu maalattua kiitos palkattujen maalareiden. Olis meillä menny itellä siihen aikaa kun maalaritkin käyttivät viikon.

Millonkas Katben laskettu olikaan? Kiva kuulla sinustakin.

Tigrulle jaksamista uhman kanssa. Meillä Otto varsinkin väsyneenä tekee sellasta pikkukiusaa, joka saa mut aivan raivon valtaan. Eilen taas kävin tukkaan kiinnoi kun mikään ei mennyt perille. Ei kyllä sekään auttanut tuli vaan mulle hirveen paha mieli. En haluais mistään hinnasta käydä käsiksi. Kiukuttelun jaksan sulattaa, mutta sellanan älytøn pelleily ja karkuun juoksu ym...

Nyt silmät painuu väkisin kiinni. Otan pikku unoset ja touhuilen sit kun/jos Otto nukkuu päiväunia.

Mukiavaa päivää kaikille ja ilmottelen kyl sit jollekkin tekstarilla jos/kun alkaa tapahtua. En aio pitä¨teitä jännityksessä, joten jos musta ei kuulu niin johtuu vaan saamattomuudesta.

T: Kattinka 37+1
 
heips!

aurinkoista (joskin tosi tuulista!) päivää kaikille B)
Me oltiin koko aamupäivä ulkona. Heti aamupalan jälkeen lähdettiin metsään ja puolenpäivän maita tuotiin Tatu nukkumaan.. nukkuu edelleen.
Aamu ei alkanut kovin lupaavasti kun Tatu huuti joka asiassa vastaan eikä mikään ollut hyvä. Toin sitten omaan sänkyyn rauhoittumaan. Lopulta rauhoittui ja on ollut oikein kiva päivä tähän asti =)
mies lähti juuri töihin ja odottelen että poika herää. pyykkiä on yksi koneellinen jo ulkona kuivumassa.
Ajattelin mustikka piirakkaa leipoa jollain aikaa :p
ruuaksi on tänään kaalikääryleitä ja jotain perunaa lisäksi.

Alkoi naurattamaan tuo Kattinkan kuvaus ettei voi kuvitella minua navettaan :D .. ok.. ;) itsekkin ihmettelin että miten oon joskus jaksanut sitä hajua päivästä toiseen :LOL:
Ei olis minusta enää siihen että päivästä toiseen kulkea kumpparit ja navettahaalari päällä :whistle:
mut pakko myöntää että välistä se on tosi mukavaa ja minusta semmoinen taito jota kannattaa aika ajoin muistutella mieleen ettei unohdu kokonaan :D

Tintan päivään jaksuja!

Nyt tuntuu poika heräilevän joten palailen illemmalla jatkamaan :wave:
 
Meen ihan just laittaa Rasmusta nukkumaan, se alkaa olee jo aika väsynyt...

Aamulla herätys oli taas 6 aikaan, eikä yökään todellakaan heräilemättä mennyt :LOL: :kieh:

Tänään oli Jontulla puistotätipäivä ja hyvin meni :heart: Aamulla, kun sanoin, että on puistopäivä niin poika alko heti vilkuttamaan pehmoleluilleen ja oikein hyvillä mielin alkoi pukemaan ja tekemään lähtöä :)

Me oltiin Rasmuksen kanssa mun mummun ja papan luona sen aikaa. Rasmus niin nauttii, kun saa olla huomion keskipisteenä :ashamed: :heart:

Mun ja Joonatanin hiuksia leikattiin tänään. Jontulle leikattiin kesätukka, ei nyt mitään siiliä, mut paljon lyhyempi, mitä se oli. Meillä on lauantaina kahet ylpäärijuhlat, mä otan vaan J:n mukaan, S saa jäädä R:n kaa :D Niin päästään helpommalla ja mun tuttuja ne muutenkin on niin ei Samia haittaa, kun ei mukaan pääse ;)

katbe, tuuhan sit heti kertomaan, kun oot nyytin saanut!! Tiiättekö, kumpi tulee? :) Jännää!

Lillukka, oi, ihana tuo, että Onni on halunnut mennä yksin nukkumaan!! Helpottaa varmasti kovasti :) Joonatan saatta sanoa, että äiti/isi mee pois, kun tuolla huoneessa istutaan, mut aika äkkiä peruu sanansa ja anelee, et isi sinne menis takas :whistle: Et uni ei kyllä vielä ainakaan yksin tule :/

Tigrulle jaksuja Aten uhman kanssa :hug: Niin tutulta kuulostaa...

Tintalle edelleen lähettelen jaksuja :hug:

Kattinka, harmi, kun sun tekstit on hävinneet :( Koitahan aina jossain välissä kuitenkin tännekin ehtiä kirjoitella ;)

Mitenhän Unettomalla on työt alkaneet?? :attn:

Nyt meen tota pienempää laittamaan nukkumaan :wave:

Mulla ei ollut tänään töitä, kun avustettava lähti pieneen reissuun, en vielä tiiä, koska tulee et koska mun täytyy taas töihin mennä :D
 
Iltoja!

Tänään oli tytön eskarijuhla, ihan kivasti meni. Tyttö osasi hyvin ohjelmanumerot.

Perjantaina me mennään pojun kanssa tapaamaan hänen omahoitajaansa. Ja sovitaan sitten tarkemmin koska mennään viralliselle tutustumiskäynnille ja koska Sami aloittaa harjoittelun pk:ssa sitten elokuussa.

Kiva kuulla Peppi että Jonttu viihtyy puistotädillä. Aiotteko käydä hyökkiksessä ruokailemassa kesällä?

Tanskulle jaksamista ihan hurjasti :hug:

 
iltaa!
ei meidän "pikku" uhma helpota, ei :kieh: tänään sitten näytti kaikki loput temput, ja nyt on tarra purkki tyhjä :| milläs nyt äiti kiristää :whistle:
tänään illalla oli kavereita kylässä (vaatekutsut) ja meno oli sen mukaista, ei ole koskaan ollu tuollainen vauhtihirvitys, kaikki katsoi ihmeissään.
Noh huomenna on toivottu hoitopäivä, pari tuntia pihalla juoksua kavereiden kanssa, iso annos ruokaa ja pitkät päikkärit niin jospa ilta olis parempi.
Tänään oltiin aamulla katsomassa nukketeatteri esitystä ja iltapäivälläkään ei oltu ulkona joten siitä illan vipinä johtui.

Otti kyllä päähän tuo pojan käytös, nyt tuli hetkeksi herkku lakko pojalle kun menee ihan villiks kun syö makeeta.

hermojani hemmottelin sitten niin että ostin muutaman vaatteen pojille ja itelle ihanan mekon :D

mies oli ihana kun se jo päivällä kysyi että haluunko lähtee joku päivä/ilta leffaan kattoo sinkkuelämää niin pääsen tuulettumaan :heart: kyllä tuntui ihanalta kun osas ehdottaa moista.

mut taas minä täällä kukun tähän aikaan pitää mennä nukkumaan.

ps. päivä tissittömyys menny ihan hyvin

aurinkoista viikon jatkoa

tigru ja poikaset
 

Yhteistyössä