JOULUTÄHDET HUOM!

Hei vaan hei.

Tänään oli aamusta heti Rasmuksen hammastarkistus, samat asiathan siellä käytiin läpi, kuin Jontun kanssa, ei mitään uutta siis. Sitten oli kummankin pojan korvien tarkastukset, Rasmuksella edelleen näkyi vasemmassa korvassa märkää |O Uusi tarkistus otettiin siis kuukauden päähän. Jos 3kk kestää niin ruvetaan miettimään putkitusta, kun toi saattaa vaikuttaa kuuloon ja puheen kehitykseen, kuten varmaan tiesittekin.

Danjuska:
Kivat pari uutta kuvaa, kävin kattomassa :) Oliks sulla tänään se pitkä päivä töissä? Jaksamisia! Mites kivut?

Niiskuneiti:
Hassua tosiaan, kun mun mielestä Jesse oli ihan ilmetty isänsä! Tosin enhän mä kumpaakaan ole livenä nähnyt, mut ainakin noissa kuvissa =) Mitäs kakkuja oot leiponu? :p

Kattinka: Ihana, että oot taas linjoilla :hug: Suloinen Otto :heart:

Smirge: Ok, ei sitten käy pojat samana päivänä.

Lillukka: Missä päin meet? :D

Ihanaa, kohta on poikien päikkäriaika, pääsee sitten itekin nauttimaan ruoasta kaikessa rauhassa :D :whistle:

 

Julius letkautti isukille aamulla, kun oli reissuun taas lähdössä, että "Tule taas käymään" :D
Isukille tais tulla paha mieli... Onneksi tulee keskiviikko-iltana jo kotiin, pitää torstain toimistopäivänä ja perjantaina on muuten kotona, mut käy laittamassa messupaikan kuntoon ja palaveeraa parin myyjän kanssa.
Huhtikuu on tiukka kuukausi miehen työrintamalla ja kun itsekin työt aloitan, mut eiköhän siitäkin selvitä.

Nyt en jouda enempiä koneilemaan, pyykit odottaa :wave:
 
Maanantaita

Mulla kauhee alku viikolle :x
Eilen illalla leikkasin SYVÄT haavat kolmeen sormeeni :'(
Leipää laikkasin sellaisella kauhialla sahalaita veitsellä ja suoraan keskisormeen,nimettömään ja pikkurilliin :(
Tuohon nimettömään tuli tosi syvä haava :'(
No,sain sit parin tunnin tyrehdyttämisen jälkeen ne vähän tyrehtymään ja teippasin kiinni.
Yöllä en saanut kunnolla nukuttua kun särkivät ja viilsivät kokoajan.
Nyt äsken vaihdoin nuo laastarit ja kumpikin alkoi uudestaan vuotamaan :'(
Toi nimettömän haava on kyllä niin suuri et periaatteessa olis pitänyt kuulemma neuloa.
No kaippa se siitä ;)

Jipolle tässä samalla yritän varata aikaa rokotukseen,mutta eläinlääkärillä tuntuu olevan ruuhkaa kokoajan :/

Tänään oli Emmi taas kerhossa ja meillä kävi yksi kamu kylässä :)
Nyt tuli koulusta tytölle taas kaveri kylään ;)
Aikamoista vilinää ja vilskettä pitävät :D

Kirjoittelen taas kun kerkeen :wave:
 
Tintta, kävtkö lekurissa niitten näppies kans?
meillä muitsi jskus sai keskisormeen keskinivelenkohtaan yläpinnalle tajuttoman veki, mä olin sitä mieltä et siihe ei mitkää laastarit riitä, no vuotihan se kolmepäivää ja laastareita kulu useempi paketti, sit ku tohtorissa kävi muuten vaan ni lääkäri oli antanu hiukan noottia siitä ettei ollu menny liimauttaa sitä :kieh:

Mulla on tylsää, jos koht pääsis unille..
 
Huih kauhea, tai siis ihana!
Olen just lähdössä taas hierottavaksi ja katsoin lämpömittaria varjossa! 12 astetta!!! Ja Mattella on talvihaalari hoidossa! Toivottavasti hoitaja tajuaa ottaa alta vaatetta pois, muuten se saa jonkun lämpöhalvauksen vielä! Pitääkin ruveta taas seuraamaan säätiedotteita, että mitä sille pojalle päälle pistää. Mites muitten tähdet näillä keleillä??
Juuh, nyt täytyy jo jatkaa, kauhistuin vaan niin tota ilmaa, et piti se jonnekkin purkaa. :D
Oikein aurinkoista ja ihanaa alkanutta viikkoa kaikille, mulle tuli yhtäkkiä 10kg lisäenergiaa (se olis tosin saanu tulla jo aamulla).
:hug: :hug: :flower:
ps. tintta, tyrehtymistä täältäkin. Noi on inhottavia!
 
Käpy:En käynyt :ashamed:
soitin kyllä aamusta terkkarille ja meinas et jossei lakkaa vuotamasta niin pakko tulla näyttään...Mut se olis sit pitänyt heti mennä :ashamed:

Kaiza:Oskarilla on toppahaalari ja vuorisaappaat jalassa,meillä on suurinosa pihaa lumenpeitossa ja lumessa se tuolla myllää. Itsellä kyllä ihan liikaa aina päällä.
Eilen oli pakko laittaa kurikset pojalle,niin kauhee kura tuolla pellolla :whistle: :/
 
Kotona ollaan vielä :wave:, kiitos vaan kyselijöille, Peppi ja Käpy ainakin.. Katotaan vaan, mä roikun täällä vielä joskus vajaan 5 viikon päästä kun on rv42... Ihanaa kun nyt voi "huoletta" tehdä kaikkea, nostella Onnia jne eikä tarvitse miettiä että "en saa tehdä sitätätätuota koska se aiheuttaa supistuksia kuitenkin".

Tintta sormiin paranemisia, hui. Kyselit väleistä omiin vanhempiin, ne ovat ihan hyvät :).

Kaiza meilläkin Onnilla oli täällä kotona vielä toppahaalri ihan päällä, lumessa kuitenkin möyrii ja sitä täällä riittää. Alta välihaalari pois.

Eilen illalla Onni alkoi nyyhkiä kun mies nukutti (kuten yleensä) "äiti, tule tänne Onnin luo" joten menin sit ajoissa sänkyyn itekin ja nukuin 8.15 tänään ja äsken vielä puolen tunnin tirsat. Hyvä vaan kun sain nyt levättyä vkl:n väsyjä pois :). Oltiin kaksi tuntia ap:llä ulkoilemassa Onnin kanssa, ihana auringonpaiste ja kevät :). Moneksi päiväksi vielä luvattu samaa... :) Jospa vauva valitsisi sitten jonkin sateisen/kylmän päivän maailmaantulolle, olen niin vahvasti kevätihminen että voisin asua tällä säällä ulkona :).

Nyt jututtamaan miestä, joka tuli just kotiin.
 
Olipas tänään ihana sää B) Oltiin poikien ja mummun kanssa joku varmaankin 1,5h ulkona (ellei enemmänkin), käytiin mm. laskemassa liukumäkeä puistossa ja käveltiinkin aika paljon. Joonatan jaksaa kävellä tosi pitkiä matkoja! Rasmuskin pystyy kävelemään kengillä tosi hyvin nyt, kun ei oo lunta/jäätä kauheesti.

Tintta:
Hui :eek: :( Mites sormet nyt jakselee?

Kaiza:
Meillä pojilla on ollu nyt pari päivää välikausipuvut ulkona, alle sitten vähän paksummin.. Mut ei kuitenkaan kovin paksusti :D

Lillukka: Ihana, että oot nyt saanut nukuttua!

Kattinka: Harmi :(

Uneton: Onnea työhaastatteluun! Toivottavasti saat paikan!! Tuu sit heti kertomaan =)

No juu, ei mulla kummempia ollu.
 
Moikka!

unettomalle, hirmuisesti onnea työhaastatteluun pääsystä ja tsemppiä sinne. :hug: millaisesta paikasta on kyse?

kattinka, harmi kun on viestisi menny taivaan tuuliin... :/ nää sivut on kyllä aika heikoissa kantimissa taas muutamina päivinä olleet. ainakin mun mielestä tänäänkään en ole aina tänne päässyt kun olen yrittänyt. jaksuja sinne sängyn pohjalle. :hug: ihanaa kuitenkin kun saat olla kotona Oton luona. :)

mitähän hannamarille kuuluu? kuinkahan selkä jakselee? :wave:

lillukka, ottanut näköjään yhden harjoittelukeikan. toivotaan että pääset kohta tositoimiin ja Onnikin olisi hiukan iisimmin hoitotädin/sedän kanssa. jaksuja viime metriin. :hug:

peppi, miä oon kyllä muiden kanssa samaa mieltä tosta muuttoasiasta, mut turha sitä on enää sanoa kun on hommat jo melkein tehty. hienosti oot kyllä jaksanut. :hug: :hug: onko teillä kotona asiat yhtään selventynyt? oletteko apua saaneet?

kaiza, meillä ollaan melko pitkään menty jo kevytpuvulla. meillä on aika lämminveriset kaverit, joten useimmiten jos on vaan muutama -aste niin laitan tuon puvun ja jos ei tuule. kurahousuja olen nyt pitänyt haalareiden päällä, kun on niin sairaan märkää.

Meillä meni ristiäiskeikka eilen hyvin. Ja mikkis oli nauttinut ukin kanssa olosta. tänään ollaan ulkoiltu aamupäivällä ja iltapäivällä. ihana on ilma ollut B) . Mikkis päätti olla nukkumatta päikkäreitä, mut hyvin onneksi jaksoi koko päivän ilmankin. nukkui kuitenkin aamulla puol 8 asti. nyt on jo yöunilla. aleksi meni tekee itelleen iltapalaa ja kohta sekin saa mennä nukkuu näköjään suihkun kautta kun ite niin halusi.

tintta, kuinkas sun kätesi jakselee? mies sanoi et voi lähettää sulle viiltosuojahanskan, niin ei tartte enää varoa leipää leikatessa. jaksuja. :hug: ja paranemisia kovasti sormille.

mulla olis vielä huomenna vapaapäivä ja sit kaksi aamuvuoroa ja sit kolme yötä, joten sit suollan juttuja taas pitkästä aikaa yöllä. :D huomenna mennään leikauttaa ekaa kertaa mikkiksen hiukset..hiukan äippää jännittää saadaanko toi ikiliikkuja apina pysymään hetki edes paikallaan. onneksi on kyllä tosi hyvä ammattilainen leikkaamassa ja liudan autoja saa nenänsä eteen. =)

taidanpa mennä kattoo kuinka tuo meidän iso-Aleksi pärjää tuolla iltapala hommissa. jaksuja kaikille arkeen. isomahoille kovasti hyviä vointeja, lillukalle paljon suppareita. :hug: :hug: :hug:
 
Koitampas nyt uudestaan...


Jännittää ihan Lillukan puolesta. Pian nää viikot menee. Jännä nähä miten nää uhmakkaat sit oikeesti suhtautuu tulijoihin. Ottokin vielä silittelee mahaa ja pussailee pikkusiskoja, mutta saas nähdä sit kun on tosi kyseessä. Oon luvannu et pikkusiskot tuo Otolle tullessaan hiekkalaatikolla käytettävän kaivurin.

Tota Pepin avustajasta muutofirmaksi muuntautumista minäkin ihmettelin, mutta niinkuin tuolla todettu tehty mikä tehty. Tuntuupa hassulta et aika menee niin et Rasmuskin jo kävelee.

Unettomalle Onnea tyøhaastatteluun. Minkäs alan tøitä, jos saa olla utelias? Tytøille terkut.

Kirjota sit Jellona yøvuoroista pitkiä stooreja. Musta on niin kiva lueskella tää kirjottaminen vaan tøkkii huonon asennon takia. Laita sit kuva Mikkiksen uusista hiuksista. Musta näyttää muuten et Otto menetti korkkiruuvikiharansa hiusten leikkuun jälkeen. ne on taas aika pitkät, hieman taipuisat, mut ei kiharoita.

Kaizalle eilen kommentoin tosta pukeutumisesta, et talvihaalari on meilläkin käytøssä ja villapaita alla, vaikka mittari ei oo koko talvena pakkasenpuolella käyny. Eilen oli tosi lämmin ja jätettiin villapaita pois, mut tänään taas tuulee ihan mereltä hirmu kylmästi. Otto aikakin ryømii ulkona suurimmaks osaks traktoreidensa kanssa hiekassa ja maa on vielä kylmä.

Neve mites uimahalli reissu? Me ei oo käyty uimahallissa kertaakaan. Meillä mennään vaipan kanssa ympäri vuorokauden. Haluaa kyllä olla ilman vaippaa, mutta pissa tulee aina lattialle. Joskus pyytää saada pissata pottaan istuu siinä sit 5 sekuntia ja sanoo ei tullu. Kesällä aattelin sit juoksuttaa ulkona enempi ilman vaippaa.

Toivottavasti Tintan sormet on parantumaan päin. Kävin vasta eilen yhteisøssä. Tuli puolestasi paha mieli ja aion tulla kommentoimaan kun vaan saan tämän jutun jälkeen nämä puutuneet olkapäät taas kuntoon :hug: .

Danjuskalle, Käpyskälle erikois :hug: .

Meillä ei mitään kummallista. Laitoin eilen Oton itse nukkumaan kun natasha oli Norjan kurssilla. muutenkin puuhastelin laitoin esim. lounaan kun olivat ulkona. Illalla sit tuntu vatsassa kaikenlaista, mutta en tiedä ihan oliko ne tytøt, suoli vai kohtu joka mylersi ja puristi. Tänään täytyy pysyä enempi pitkällään etteivät passita huomenna takaisin osastolle. Oton uhma on kans ihan mahdotonta. Kaikki on tyhmiä ja vanstaus kaikkeen on NEI. Natashan on onneks alkanut hyväksyä ja varsinkin kun ei ole kotona sanoo että on ikävä ja soittelee tälle leikkipuhelimellaan.

sen pituinen se. Mukavaa päivää teille kaikillle
 
ilmoittautuu vahvuuteen silmät ristissä B)

eilen menin seiskaan aamulla töihin. tulin puoli 3 käymään kotokna ja menin seiskaan sitten takas.. 22.30 lähdin kotia ja eihän se uni tietenkään tullut heti :headwall:
Aamulla sitten Tatu pääti seiskalta että nyt äiti hejätään! |O

Tatun hoitotäti on kipeä niin vein varahoitopaikkaan. Hyvin jäi sinne vaikka oli hieman hiljainen.

Sitten kävin tk:ssa, lenkillä, imuroin ja nyt ajattelin hetken olla koneella ennen kun tarttee sännätä taas töihin. miten ihmeessä pysyn hereillä koko päivän :whistle:

Peppi: Juu eilen olim pitkä päivä.. ihan hyvin onneks meni vaikka väsyttää.
Lääkärissä kävin aamulla ja laittovat lähetteen polin puolelle.
Harmi kun Rasmuksen korvat ei edelleenkään kunnossa :/
Mites sulla töissä?? :hug:

Kattinka: Onko sulla huomenna ultra vai?? Tuu sitten kuulumiset kertomaan! Toivottavasti saisit olla kotona lepäilemässä =)

Tinttamooses: Voi kauheeta! Mites sinun sormet nyt? :hug:

Unettomalle tsemppiä perjantaille! :D

Ulkovaatetuksesta.. Meillä on nyt ollut kevyt toppapuku käytössä.. yks päivä jollon ei tuullut ja oli reilusti plusasteita oli ihan välikausihaalari jonka alla ohut fleese paita. Ja kurikset on käytössä kun joka paikka niin märkää.

Mikäs Lillukan olo??

tässäpä tällä kertaa..
 
Mä sain pitää tämänkin päivän vapaata :ashamed: Että kyllä se viime viikon uurastus tällä lailla "palkitaan" ja näkyyhän se sitten palkassakin =)

Me mentiin aamusta tuohon avoimeen päiväkotiin (hyökyvuoreen) ja oli kyllä aivan huippuihanaa!! Harmittaa ihan hirveesti, kun ei olla aikaisemmin käyty :ashamed: Mutta no, koitan selittää itelleni, että silloin kun olin raskaana niin olin tosi väsynyt ja jollain lailla masentunutkin, Rasmuksen synnyttyä oli myös vaikeeta ja väsymystä silloinkin. Nyt sitten on poikien kanssa helpompi lähteä, kun Rasmuskin on jo niin iso :) :whistle:

Joonatan nautti silminnähtävästi siellä olemisesta, musiikkiliikuntatuokiossa oli tosi hienosti ja kiltisti, heti osasi tehdä pyydetyt asiat, eikä edes liioimmin ujostellut!! Tykkäsi ihan hirveesti :heart: Aluksi meni heti muiden lasten leikkeihin mukaan, eikä enää edes huomannut äiti ja isiä :D

Rasmus sit taas ei jaksanut tuokion aikana olla paikoillaan, mutta muuten muut äidit ihastelivat, kun Rasmus siellä esiintyi ja oli oikein iloinen oma itsensä :heart: Aina kaikkialla kysytään, että onko se aina noin iloinen ja hyväntuulinen :)

Mua rupes kauheesti harmittamaan sekin, kun en enää päivisin ole kotona, enkä sit pääse noihin tuokioihin mukaan :/ Oli niin mukava jutella muiden äitien kanssa, oli siellä yks tuttukin, äitin talonyhtiöstä yksi äiti (se, jonka tyttö sillon viime viikolla leikki Jontun kanssa äitin ja niiden pihalla ja mm. sano mun äitille, kun tää pyyhki Joonatanin nenää, että "päästä irti hänestä", jota muuten Joonatan on alkanut käyttää, kun esim. ylitetään autotietä ja pitää pitää kädestä kiinni :D ).

Jellona: Keskiviikkona tai torstaina viimeistään saadaan kuulla, saadaanko tästä eräästä paikasta aikaa.. Toivottavasti saataisiin... Vähän parempi mieli silleen jo on, mutta ei tästä yhteiselosta tällä tavoin mitään tule, apua on saatava ja toivon, että PIAN!

Kattinka: Aika menee kyllä äkkiä! Tänään tuolla avoimessa äitit ihmetteli, kun Rasmus kävelee niin hyvin ja juokseekin, mut on sillä ollut aikaa harjoitella ja harjaantua, kun 9-kuisena kävelemään lähti :D Silti sillä on otsa AINA (tälläkin hetkellä ihan sinisenä) muistelmilla! Tänään viimeksi löi silmäkulmansa söhvapöydän terävään kulmaan :|

Huh, johan on taas kirjoitusinspis iskenyt :whistle: :ashamed: :LOL: ;)

Tänään näin ekat leskenlehdet :flower:

Danjuska: Olitkin kirjoitellut samaan aikaan. Huh, oli sullakin rankka päivä eilen, onneks on ohi nyt :hug: Juo paljon kahvia, se piristää kivasti niin ehkä jaksat illan töissä :hug: En tiiä, juotko normaalisti kahvia, mä en, mut nyt oon aika usein (melkein päivittäin) juonut, ihan siitä syystä, et oon niin väsynyt ja se ihan oikeesti kyllä piristää!
 
Tiistaita!

Meillä täällä jopa Mikkis taitaa nukkua, vaik ottikin yöllä 12h unet. heräsi siis hiukka ennen kasia. ulkoiluakaan ei ehditty kauaa harrastaa, kun aamulla oli parturi ja sit pihalla hetki oltiin ennen kuin mikkis ei enää viittiny totella ja kasteli haalarinsa lätäkköön. tylsä äiti, kun ei kuriksia viittiny laittaa. no iltapäivällä laitan sit ja ulkoillaan taas kunnolla. Mikkiksestä tuli ihan erinäköinen kun hiukset leikattiin. vieläkin nousee pikkasen kiharalle hiukset, mut ei sojota joka suuntaan. kuhan saadaan purettua toi kamera niin laitan kuvia. me ollaan vaan hiukan saamattomia näissä jutuissa. ja meidän kone hidas. =) Mikkis otti kivan uhmiskohtauksen tossa ennen päikkäreille menoa, onneksi on piiitkäät hermot mulla siis. kun ei saanut tehdä sitä eikä tätä ja ite olis kaikki pitänyt saada tehdä sit joskus. kuulostaa olevan muillakin samaa vikaa. :whistle: :D koittakaamme jaksaa. :hug:

kattinka, juu yritän kirjoitella töiden lomassa. kait siellä niitäkin pitää tehdä, mut on meillä aika hyvin aikaa muuhunkin. otahan sie iisisti niin saat olla kotona. :hug:

peppi, täällä on peukut pystyssä, että apua löytyy. ja onhan sitä pakko löytyä. mulla on visio päässäni siitä mikä teillä on. jaksuja. ja kiva että oli tänäänkin vapaapäivä. :hug:

danjuskalle, jaksuja työpäivään. :hug:

mitähän tanskuliinille kuuluu? :wave:

onkos teille sattunut aprillipiloja tänään kohdalle? meillä on aina päivän lehdessä joku juttu ja tänään oli et s-linna ja mli yhdistyvät yhdeksi kunnaksi. luulen suuresti et toi ei pidä paikkaansa. :whistle: :) kaikkea ne keksiikin...

siskot hyvät tiiättekö miä meen nyt silittää, muhun on iskenyt joku kevätkärpänen ja on kiva tehdä kaikkia kotihommia. ikkunoitakin ajattelin pestä, mut jos kuitenkin siirrän ne ensi vkon vapaapäiville. =)

niin ja viittiikö joku viisaampi tehdä uuden huhtikuun pinon??!!

joten kaikille oikein aurinkoista päivää. B)
 
prkl tää hukkas mun edellisen tekstin, tiivistettynä, annalle taitaa olla tulossa pissatulehdus :'(

Peppi, toivottavasti saatte apua! *mitäs nytiltähän saa aina hyviä neuvoja parisuhteeseen* :kieh:

Katinka, toivottavasti saat pysyä kotona! ei saa rehkiä!

Lillukalle
jaksamista seuraavaan 5 viikkoon!

mitähä muuta mä olin rustannu..
danjuska, miks polille? sen selän kans? siis toki ei oo pakko vastailla!

Kävin jyskistä pimentävän verhon meidän makkariin, jos ei tunnu muuten pimentävän ni naulaan sen karmeihin kiinni, ite oon heränny kahtena aamuna 6 aikaan ku on ollu nii valosaa |O olivat siis tarjouksessa nuo verhot, 180*mitäliecm makso 35? ukolle sanoin et ihan sama vaikka tulis vararikko tuon takia ni käyn ostamassa, on taas niiin loistava hyffe tilanne.. no tosin ku verkkopankki kettuilee ni rahat pysyy tilillä ku ei saa laskuja maksettuu :kieh:

Ja eräs palstalainen laitto mulle postissa lehden missä oli NIITTEN mekojen kaavoja, tais löytyy se mieleinen, hinnaks tulee n.70? :eek:
 
Tiistaita

Yritän nyt jotain laitella kiireen keskellä,just syötiin ja nyt tars lähtee laittaan pyykit narulle,uudet koneeseen ja siivota kissojen laatikko :whistle:
Hommaa olis,puoli neljältä menen Loimaalle eläinlääkäriin ja käyn katsastusasemalla :)
Mies menee tänään metsätöihin tuohon naapuriin,joten pitää lapsetkin ottaa mukaan :/

Pirun koira kun jaksaa huutaa tuolla ketjussa pihalla,heti aloittaa kun muut lähtee näkyvistä,mutten voi hakea sitä ennenkuin lopettaa :x
Oppii sit siihen et aina kun huutaa se haetaan ;)

Kiitos kaikille kysymästä sormet on paketissa yhä :whistle:
tosi kipeät ovat ja toi pahempi on vielä vähän vuotanut eilen,tänään ei enää,kai :ashamed:
Yöllä taas särkivät kamalasti mutta sain nukuttua onneksi.
Tänäänkin olen niitä tökkinyt pari kertaa ja se ei ole kovin kivutonta :D
No,kaippa ne tästä sit taas :)

Voi vitsi meidän piha on kamalan kurainen,kurikset saa olla pikkumiehellä jalassa kun siellä leikkii...ja tottakai just kaikkein kuraisimmat paikat ovat parhaita leikkipaikkoja |O
Joko muilla käytössä kevätvarusteet?Meillä edelleen toppapuvut pihalla ja Oskarillakin on tuo huonompi toppis(se on vähän ohuempi)ja kuriksia pakko pitää...
Saappaat on kyllä käytössä kaikilla.
Meillä on kuitenkin tuo pelto ja nuo "metsäiset" kohdat etupihasta ihan lumessa vielä :x

Mulla on kokoajan kauhee stressi kaikesta,nytkin särkee pää ihan hulluna kun kokoajan mietin kaikkee,
Tänäänkin stressannut jo:
- Riittääkö rahat
- Milloin saan koko laskupinon maksettua kokonaan
- Saako mies kunnon palkan 15 päivä
- Onko oskarilla korvatulehdus,koska heräili taas yöllä itkemään
- koska saisin koiratarhat siivottua,ovatko jo tarpeeksi sulat
- Mistä saisin rahat lasten uusiin saappaisiin
- Ja sit sitä yhteisössä kertomaani asiaa

Stressaatteko muut koskaan moisia?

Nyt täytyy lopettaa ja yrittää hoitaa noi kotihommat ennenkuin pitää lähteä sinne elukkalekuriin
:) :wave:
 
Käpy MIE EN SUOSTU OLEMAAN KOKONAINEN 5 VIIKKOA! :kieh: :kieh:
Annalle paranemista, inha tauti!

On ihanaa, kun ei tarttee nyt miettiä voinko tehdä sitä, tätä tuota nyt. Olen nauttinut tosi paljon. eilenkin ulkoilin 3 tuntia + pojat vielä lisää ja tänään oltiin Onnin kanssa 2 tuntia ulkona, käytiin mm. kävelemässä tää niemi ympäri, noin kilsa. Onni oli totta kai vikkelämpi kuin mä, mun piti monesti pysähtyy kun supisti niin tiukkaan. Mut tässä sitä törötetään vaan.

Tintta :hug: :hug: kyllä mäkin aina stressailen, tänne asti tää raskaus ei ole supistusten takia helpoin ollut, nyt ihana huomata ettei sitä enää tarvii stressata. Tosin synnytys jännittää mua nyt sitten....Meillä on Onnilla vielä talvivaatteet, lumessa niin möyrii...

Kattinka meillä samoin Onni silittelee massua, haluaa kokeilla nukkuuko vai potkiiko "sisko", Onni on sitä mieltä että tyttö tulee! Saas sit nähdä. Mut on hän nyt sanonut että onkin vauva, aikoo pissata vaippaan jne vaikka sitä ei ole tehnyt päivällä aikoihin. Meillä vauva tuo Onnille Brion junarataan lisäosia ;). Äkkiä se sunkin raskaus on mennyt, en tiiä mateleeko viikot nyt sun omasta mielestä? Paljos sulla nyt on tarkalleen viikkoja? Oletko saanut tyttösistä kokoarviota?

Danjuskalle jaksuja töihin!

Peppi kiva kun avoin pk-kokemus oli noin kiva. Mä oon käynyt Onnin kans vajaan vuoden ikäisestä perhekerhossa, Onni oottaa sitä aina ihan hurjana, tykkää tosi paljon. Muskarissa käydään jmyös, mut perhekerho on favourite!

Nyt kahvikupposelle,
Lillukka ja masukki rv37+4
 

Yhteistyössä