Joulutähtöset -05 maaliskuu

Huomenta!

Käpynen: Pikaista paranemista teille! Siis etkai ollut koko yötä hereillä vai menitkö takaisin aamu-unille vai miten? Kun olit niin aikaisin kirjoitellut.

Meillä yö meni niin ja näin... Joonatan ei heräillyt, mutta reppana yski yöllä varmaan tunnin verran ihan koko ajan, nukkui, mutten mä ite pystynyt nukkumaan, kun kuuntelin sitä yskimistä vaan :/ Sit kävin tsiljoona kertaa vessassakin \|O Ja niiden reissujen jälkeen kesti taas saada unta ku millon oli mitäkin, nenä tukossa tms. 04.30 Joonatanin huoneesta kuului kiljuntaa ja mä meinasin ruveta itkeen, että ei helkatti ennen viittä herätä! Onneksi nukahti takaisin!! Heräsi sit 06.20 pirteänä :heart:

Jaa, saas nähdä, että saanko niitä värejä tänään päähäni sittenkään, kun mies menee niitä siskojaan katsomaan ja pääsee sieltä lähtemään vasta 14 aikaan, tuttu kampaaja sanoi, että heille olis puolenpäivän aikaan sopinut :/ Leikkaa siis miehenkin jo ylikasvaneita hiuksia. No, täytyy kysyä, että sopisko heille sit vähän myöhemmin...

Mut nyt meen jauhamasta :whistle: :wave:
 
moiks kaikille!

Täällä taas :D Kiitos kaikille paranemis toivotuksista.

Alkaa olo vähän helpottua. Illalla oli vielä kuumetta päälle 39, mutta laski yön aikana. Nyt enää vähän lämpöä ja olo tosi hutera. Tatun aamu touhut kun hoidin ja laitoin pyykit koneeseen niin tuntuu että väsyttää ja vois rueta nukkumaan.
Tatu onneksi jo kunnossa, mitä nyt yskii ja nokka vuotaa. Viime yönä nukkukun heräämättä 11 tuntia.
Kävi jo iskän kans eilen ulkoilemassa ja mäkeä laskemassa.

Lumikarpalo: Meillä ollaan käyty potalla jo ihan jonkin aikaa.

Niiskuneidille kiitokset uudesta pinosta!

Tinttamooses: Harmi kun Oskarin korvissa tulehdus mutta hyvä jos putket auenneet.

Peppi: Jaksuja kovasti ja :hug: . Meillä tehdään kans edelleen niitä poskihampaita.. Näkyy aivan selvästi mihin kohti on tulossa mutta kun ne ei vaan tule perille asti..
Kristiina: Huih!! Onpa teillä ollut viikko. :hug: Hyvä että Sauli voi paremmin.

Koivunkäpy: Villelle paranemista!!


Huomenna ois tarkotus lähteä mummola kierrokselle jahka minä tästä vielä hiukan tokenen.. Tiistaina menenkin sitten tallille kun isäntäväki lähtee reissun päälle.
Niin ja sitten mennään kahtoo serkun koiran pentuja =) Ovat nyt viikon ikäsiä ja kyllä on pikkusisko tohkeissaan kun oli porukat luvannu sille pennun.. Muita suunnitelmia meillä ei sitten miehen talviloma viikoks ookkaan.. Paitsi jos siellä pilkkitapahtumassa kävis kuljeskelemassa ja kiertelemässä jos sää sallii.

Mut nyt lepäilemään.
 

Huomenta!

Peppi, mä perun pikaiseen tuon Pamol-F lääkkeen suosituksen!! Luin yliopiston apteekin sivuilta tuoteselosteen ja siinä oli, että lääkärin määräyksestä alle 4-vuotiaille. Sotken nyt varmasti johonkin muuhun lääkkeeseen, sori!! Sen siis vois pureskella tai sen voi liuottaa mehuun tms.

Selkä on pikkasen parempana, kiitos eilisen saunan ja hierotuksen! Nyt pääsen jo ilman tukia kulkemaan... Iltaa kohdenhan se taas kipeytyy, kun itsekseen täällä joudun touhuamaan. Mies tulee sitten viiden jälkeen.

Koitan mahd.vähän touhuta, eilen tein pizzaa ja sitä jäi tällekn päivälle, joten ruokaakaan ei tarvia tänään tehdä. Ja kun eilen siivoilin, niin kait tän päivän voin olla imuroimatta...

Siru, en ole vielä katsonut kevät/syyspukua, mutta huomenna täytyisi vähän vilkuilla, kun keskustassa käydään. Minkähän kokoisen sitä osaisi ostaa, kun tarkoituksena olisi, että se menisi vielä syksyllä? Julius käyttää 86 senttisiä vaatteita nyt, housut on vielä aika reiluja.

Jeps. Nyt soffalle!

 
Peppi, en mää nyt ihan kokoaikaa oo valvonu, oon mä jossai välis nukkunukki, kait B)

Pottailusta, meil käy potulla, kun jaksaa/muistaa, kakalla käy yleensä potulla, kera vaipan :LOL:

Ja kyllä tuota 125mg pamol F:ää saa antaa alle 4vuotiaille, se alle 4vee suositus oli 500mg napille.. ;)

Pätkän heräämislämpö vain 39.1 :headwall: <br><br>
 

Minäkin kerkiän ilmoittautumaan kun Otto nukkuu ja mummokin tais pistää pitkäkseen.

Kristiina: kauhea tota teijän tautia. Ei se kyl varmaan Otosta tarttunut kun sillä ei varsinaista ripulia ollu vaan pari kertaa hieman löysä vatsa. Hyvä kun alatte olla kunnossa koko perhe.Ois kiva jos ehtis pojat vielä leikkimään.

Minja: Kiva kuulla. Jos kaupungilla liikut niin ilmottele jos ehittäis pitkästä aikaa rehvata. Oon täällä vielä 2 vk.

Tänään tulee kaverini hakemaan meitä luokseen lohjalle. Tiistaina palataan sit taas Manseen.

Muuten meidän elämä on ollut koko viikon oikein mukavaa. Otto on elämnsä kunnossa ja parina viimepäivänä on ruokaa mennyt niin että tuntuu ettei uskaltas antaa niin paljon kuin poika söis. :attn: H-M ottaa mallia Vilistä.

Alampas pakkailemaan kamppeita sitä lohjan reissua varten.

:hug: ihan jokaiselle ja ilolla luin taas juttunne vaikka kommenntia ei taaskaan tuu.

:heart: :lla kattinka
 
Sunnuntaita :)

Tytöt nukkuivat kaksistaan viime yön -eikä niiden huoneesta kuulunut inahdustakaan koko yönä :eek: :eek: :D :D Ihan uskomatonta! Mä tosin en nukkunut juuri lainkaan kun mies kuorsasi flunssan takia oikein urakalla ja sitten kuuntelin tyttöjä että kuuluuko mitään -ja minäkö tyhmä :headwall: Kerrankin olis saanut nukkua koko yön putkeen... No, toivottavasti jatkossakin tytöt nukkuvat yhtä hyvin.

Mies tosiaan on räkätaudissa, vaikka yleensä se ei sairasta juuri lainkaan. Nyt se makaa reporankana sohvalla :(

Voih, meidän kaverit sai eilen tytön :heart: :heart: Laskettu aika oli muutama päivä sitten joten odoteltiinkin kovasti vauvauutisia. Ja tyttöbuumi senkuin jatkuu, heillä on myös hieman vajaa 2-vuotias tyttö. Uusi tulokas ei ollutkaan mikään pieni neitokainen, reippaasti yli 4-kiloinen :eek: :D Miehen taudin ja Veeran yskän takia ei mennä nyt katsomaan vaavelia mutta kuukauden kuluttua on tuoreen isosiskon 2v synttärit, sitten saadaan ihastella "pienokaista" :) Voi kun herkistyin eilen kun kuulin vauvauutiset :'(

Uneton: voi harmi ettet tulekaan :( No, ehkä sitten kesällä nähdään ;) :D

Kristiina, voi teidän sairastelua :eek: Onneksi olette tervehtymässä, jaksuja kaikille :hug:

Gerbera: jaksuja selän kanssa :hug:

Kaikille sairastelijoille jaksuja ja paranemishaleja :hug:
Mukavaa sunnuntain jatkoa :)
Tansku & tyttelit
 
Kylläpäs on hiljaista...

Ite oon ollut koko päivän äitillä, tai kävin 12 aikaan siellä kampaajalla ja sain värit päähän, tai siis raidat! Piristi ihanasti ja toi väriä näihin aiemmin niin harmaisiin ja maantien värisiin hiuksiin!

Joonatan tulee kohta iskän kanssa kotiin.

Tanskuliini: Upeeta, että tytöt nukkuivat kahdestaan tolleen heräämättä!! Ihana juttu. Harmi, että sä et kuitenkaan osannut...

Jotenkin tökkii tää kirjoittaminen, nyt ei oikein juttu luista :eek: :eek: :LOL:

Kattinka: Kiva, kun kävit kuulumisia kertomassa :) Rutistukset Otolle :hug:

No, enpä tämän enempää nyt kykene tätä tekstiä tuottamaan, HARMI :whistle: :LOL: :LOL: :wave:
 
Tuosta taudista joka tuntuu olevan vähän joka toisella. On pyörimässä viirus ja viirus taudillehan ei lääkärit voi mitään. Kuumevaihe tuntuu kestävän noin 3-5 päivää, tämä tauti on kavereillani ympäri suomea, samalta se kuuloostaa eli korkea kuume tuon ajan ja räkä ja nuha tauti ja siihen voi vielä lykätä mähataudinkin, meillä oli Weetillä mahataudilla ja Venjalla ilman mahatautia. Ainoa jos menee korviin tuo tauti niin sille voi lääkärit jotain, mutta tähän tautiin liittyy muutenkin korvakipua ja toispuoleista päänsärkyä. Kauhea tauti ja räkävaihe kestää herra ties kuinka kauan vielä...

Meillä lääkitiiin pamol f 125 ja nenätippoja ja weetille maithappobakteereja jotka muuten pitää aikusellakin vatsan paremassa kunnossa =) ...eli heti jos väännättää niin kantaa antaa lapselle tai jos itselle pukkaa vattataudin niin tuo on kyllä oiva lääke =)<br><br>
 
Heippa!

Taas ehdin teidänkin luokse. Ollut tässä pari aamuvuoroa ja illat mennytkin perheen parissa. oli miehen veli kylässä viime yön ja tän päivän. Juuri mies viemässä häntä pois.
Töissä ollut ihan mukavaa edelleen. =)

Miikka on ollut viikonlopun ajan itse aurinko. touhuaa kaikenlaista hirmu tarmokkaasti. oppii koko ajan kaikkea uutta. :D :heart: Ulkoiltu kovasti, vaikka ilmat ovatkin tuollaiset lösön harmaat..huomaa että kevät tulee. B)

Kristiina, hyvä että tauti alkaa teillä helpottamaan. rajulta kuulosti sairastamisenne. :hug:

kattinka, mukavaa lohjan reissua. =)

pepille, jaksuja kovasti viimeisimpiin raskaus viikkoihin. :hug:

käpysen poppoolle kovasti paranemisia. terkkuja annalle.

minttusuklainen, täälläkin tuo vauvakuume on aikas paha, mut vielä hetki. painiskellaan yhdessä ihme taudin kanssa. kiva kun olette jo parantumaan päin.

Miikalla on 80cm reimatecin välikausihaalari ja se menee hyvin tämän kevään vielä, sit onkin 92cm remu odottamassa käyttäjäänsä. että ei tarvitse paljoa ostella.
Niin ja kuhan minä vaan ehtisin niin lähetän muutamia hääkuvia teille halukkaille...mutta saattaa mennä vielä hetki.. :whistle: =)

nyt olis onneksi kolme vapaapäivää ja sit alkaakin melkoiset työputket, että saan muutaman vkon päästä pitkän vapaan. lähdetään Rukalle laskettelee.

keittiön on taas joku kokkikolmonen pistänyt sekaisin ja tonttuja ei ole vielkään näkyny..joten siivoomaan tieni vie...:wave:

kaikki ootte tosi tärkeitä. :hug:
 
Huomenta kaikille =)


Siinä se viikonloppu taas hurahti,lauantaina lähdin(tyhmä kun olen ja uskoin miestä kun sanoi ettei mene kauaa)miehen kanssa ostamaan jotain himpulan varaosia moottorisahoihin.
H.itsi koko päivä kulu siihen,lähdettiinpuolilta päivin ja oltiin vasta neljän-viiden maissa kotona :kieh:
Illalla sit oltiin pihalla ja tytöt hiihteli pellolla.
Sunnuntaina mun yksi kaveri,joka on töissä eikä viikolla pääse kylään, tuli lastensa kanssa meille =) oli mukavaa.
Illalla käytiin lasten kanssa luistelemassa,että semmosta...
Mites muiden viikonvaihde sujui?

Siru kyseli keväthaalareista, mulla on Oskarille jonathanin haalari,se on keskimmäisen vanha mutta ihan kuin uus ja sopii myös pojalle koska on tummansininen ja yläosassa punaista ja beigeä
;)
Keskimmäiselle tilasin myös kevätpuvun,tuon jonathanin myös(olen tykästynyt niihin). Esikolle ajattelin ostaa kaksiosaisen jonkun muun merkkisen,koska se jonathanin tulisi maksamaan 90 euroa ja se on aikasta paljon ;)
Minkä kokoisia pukuja teillä on nyt talvipukuna ja kevätpukuna?

Nyt pitää hakea Oskari kun kiekuu tuolla huoneessaan,palaillaan ja hauskaa viikon alkua :wave:
 
Huomenta!

Joonatan heräsi tänään vasta 06.45!! Ihanaa! Itse tosin nukuin todella huonosti :( Nyt on niin, että joka kerta, kun asentoa vaihtaa niin pitää käydä vessassa :eek: Ja mun on pakko aika usein asentoa vaihdella :/ Joonatanin huoneesta kuului aamuyöstä koko ajan jotain kolinaa, poika pyöri sängyssään ja mä korva tarkkana koitin kuunnella, että joko se herää \|O Mies kuorsas vieressä, sitäkin piti tökkiä ja pyytää kääntymään jne. Mut onneks nuo pojat lähtevät tänäänkin miehen isäpuolen luo jotain konetta laittamaan, Joonatan nukkuu siellä päiväunet, jospa mäki saisin sillä aikaa otettua torkut!

Jellona: Mä tosiaan ainakin niitä hääkuvia haluaisin :wave: :) Sitten kun ehdit ja jaksat.

Tinttamooses: Meillä on 2 talvipukua, toinen kokoa 74 ja toinen kokoa 80. Tuo kevätpuku on kokoa 80.

Mut nyt mentävä :wave:
 
Maanantaita :)

Höh, toissayö olikin jokin poikkeus :( Viime yönä Veera meinaa taas itkeskeli tuttuun tapaan ja lopulta kahden maissa Saarakin heräsi siihen ja huoneessa oli kauhea meteli kun molemmat itki :/ Eipä neidit rauhoittuneet ennenkuin kömmin patjalle... "Nukuin" loppuyön sitten taas lattialla (siis pyörin ja hyörin). Väsyttää aika paljon \|O

Onpas outoa kirjoittaa tavallisella tietsikalla :eek: Olen nyt poikien koneella kun mies vei kannettavan töihin jotain työjutskaansa varten. Näyttö näyttää huikean isolta ja teksti aivan valtavalle :LOL:

Meillä on ohjelmassa muskaria tänään, viime viikolla ei mentykään kun Veera yski vielä niin paljon. Illalla menen jumppaan joten siinä se meidän päiväohjelma onkin (ruuanlaiton, vaipanvaihdon jne jne jne lisäksi ;) ).

Tinttamooses: Veeralla on käytössä pari 80cm talvipukua (toinen äippäpakkauksen, vuoden -04 sellainen :) ). Vähän ne alkavat käymään tiukoiksi, onneksi Saaralla on monta 86cm talvipukua joten siinä on Veerallekin jos tarvis. Kevätpuku on vielä hommaamatta, varmaan ostan 86cm -jos Saaralle menis sitten jopa 90cm :whistle: Harmi kun Saara on niin pienikokoinen, viime syksypuku oli 80cm joten ei se siirry Veeralle. Pitäiskin käydä kaupoissa katsomassa kevätvaatteita -kaikille pitäis hankkia uusia vaatteita. Hitto että vaatteisiin menee rahaa :eek: Ostin muuten TARJOUSTALOSTA ihan hemmetin hyvän kevätpuvun viime keväänä Saaralle, taisi maksaa n 30 euroa. Oli kaksiosainen ja kesti hyvin tuulta ja kosteutta. Yritän etsiä tytöille nytkin jostain edulliset vaatteet kun tosiaan pojillekin pitäisi ostaa takit ja farkut. Niin, ja mulla ei ole kevättakkia, sekin pitäis jostain etsiä.

Jaahas, yökukkuja heräilee...

Mukavaa viikonalkua kaikille :hug:
Tansku & tyttelit
 
Joo en tiiä enää mitä tehdä.
Pepin yövalvomiset on nyt joka kerta vaan pidempiä ja useammin tapahtuvia.
Viime yönäkin 4 tunnin nukkumisen jälkeen hän heräsi ja valvoi 4 tuntia \|O :headwall:
Eikä todellakaan ottanut sitä takaisin aamupuolelta :/
Alkaa taas elämä synkentyä, on pakko jaksaa nukkumatta kun on isommatkin hoidettavana.

No joo, mukavaa maanantaita kaikille....
 
Huomenia!

Meillä nukku muut hyvin paitsi minä \|O kun vihdoin sain unta oli uni katkonaista ja heräsin jo 5.30.. :headwall:
Tuntuu että pää on täynnä räkää :snotty: Pitää kahtoo jos pään ja poskipäiden jomotus jatkuu niin kai se on lääkekuuri käytävä hakemassa..

Peppi: Harmi kun et saanut kunnolla nukuttua :hug: jaksuja. Koitahhan ottaa päikkärit ;)
Jännä ajatella että saatat olla jo pojan pyöräyttänyt kun seuraavan kerran koneelle teidän kaikkien kuulumiset pääsen lukemaan :D

Uneton: :hug:

Tanskuliini: Kurjaa kun ei yö mennyt yhtä hyvin kun toissa yö....


Tatulla on 86cm:n toppahaalari ja sitten nipin napin mahtuu vielä pakkauksen puku..
Kunnon keväthaalaria ei vielä olla ostettu.. Tuolla on jotain tosi vanhoja, sukulaisilta tulleita, vähän ohkasempia haalareita, mutta luultavasti pitää ihan kunnon haalari ostaa..
Kauheeta tosiaan miten vaatteisiin menee rahaa... Pitäs itellekki vaatekaapin sisältöä uudistaa mutta tyhjästä on paha nyhjästä :LOL:
Noh, sitten kun sinne töihin joskus pääsen :whistle:

Mut nyt kaikille oikein hyvää viikkoa. Me lähdetään tuossa jollain aikaa sinne mummolaan ajelemaan.
Jos sitä olis itekki jo loppu viikosta siinä kunnossa että pääsis ajamaan ja ratsastamaan.

Kipeille paranemis :hug:
 
Kiitos Danjuska :hug:
Ja pikaista toipumista sinulle :wave:

En tiiä mitä illastakin tulee, oli tarkoitus olla niin hehkeänä ja iloisena.
Toivottavasti päikkärit onnistuisi.


Haalaria kevään suhteen en oo ees aatellu.
Kevätpukua ei isommilta olekaan jäänyt.

Peppi85, onks mitään tuntemuksia? =)
 
Just lähti mies ja poika taas asioilleen. Minä menen sänkyyn makoilemaan, jos aloittaisin vaikka jonkun kirjan lukemisen... :)

Tanskuliini: Voi ei, tylsä juttu, että viime yö ei mennytkään niin hyvin :( Toivottavasti jatkossa menis paremmin taas!

Uneton: Jaksu :hug: IHANAA HÄÄPÄIVÄÄ!! :heart: :flower: :heart: Toivottavasti saisit päikkärit nukuttua ja pääsisitte viettämään ihanaa iltaa, mitä teillä oli suunnitelmissa tehdä? Jaa tuntemuksia... Ei ole :/ Kyllä edelleen päivittäin supistelee ja välistä kipeitäkin, muttei mitenkään säännöllisesti tms.

Danjuska: :hug: Hauskaa matkaa teille!

Mut nyt taidan mennä pötköttelemään, kun kerran siihen tilaisuus tuli :) :wave:
 


\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 09:53 Peppi85 kirjoitti:
Just lähti mies ja poika taas asioilleen. Minä menen sänkyyn makoilemaan, jos aloittaisin vaikka jonkun kirjan lukemisen... :)

Tanskuliini: Voi ei, tylsä juttu, että viime yö ei mennytkään niin hyvin :( Toivottavasti jatkossa menis paremmin taas!

Uneton: Jaksu :hug: IHANAA HÄÄPÄIVÄÄ!! :heart: :flower: :heart: Toivottavasti saisit päikkärit nukuttua ja pääsisitte viettämään ihanaa iltaa, mitä teillä oli suunnitelmissa tehdä? Jaa tuntemuksia... Ei ole :/ Kyllä edelleen päivittäin supistelee ja välistä kipeitäkin, muttei mitenkään säännöllisesti tms.

Danjuska: :hug: Hauskaa matkaa teille!

Mut nyt taidan mennä pötköttelemään, kun kerran siihen tilaisuus tuli :) :wave:

Pikaisesti ennen päikkäreitä.
Kiitos Peppi85 :heart: :hug:

Ainakin syömään ravintolaan ja sitten elokuviin ja tämä siis ihan kaksin *tuulettaa* :heart:
Ehkä sitten illemmasta vähän bumbtsibum, jollen nukaha :D :LOL:

Kesällä sitten vihdoin teemme sen häämatkan, joka on yhä tekemättä :whistle: ;)
 
Päevee siskot!
Täällä työmaalla näköjään kerkeää tulla tännekin :D

Viikonloppu meni kivasti, käytiin eilen laavulla grillailee makkaraa.
Poitsu söi puolikkaan makkaran :eek: ja oli ihan innoissaan nuotiosta!
Oltiin noin 2h pihalla, pakkasta ei ollu paljon mut tuuli kova.
Poika ei olis millään halunnu lähtee kotiin!

Meillä on 80centtiset haalarit kevät haalari puuttuu. Ajattelin kans ostaa elloksen kumihaalarin näin sellasen kaverilla ja vaikutti toosi hyvältä.

Tänään on kiirus päivä, on omaa harrastusta ja mll:n kokousta. Kotona ollaan vasta kasin jälkeen.

Oli muuten aamulla hassua herätä kun mieskin oli kotona, mies aloitti tänään uuden työn ja meillä on nyt sama työmatka!
Ihanaa viettää aaumulla aikaa perheen kanssa j ajutella miehen kanssa ajomatkalla.

mut nyt lähden jatkamaan hommiani

voimia rakkaille siskoille


tigru

 
Maanantaita! Johan oli taas tekstiä tullut kun en eilen ehtinyt koneelle lainkaan :eek: :LOL: Mulla oli pienoinen marttyyripäivä, ehdottomasti kuuluu mun huonoihin puoliin. Mies kyllä nousi Vilin kanssa seiskalta, mutta kun ite nousin kasilta ja tulin alakertaan, mies lopetti puuron syötön kun seinään (kun V tietenkin oli musta kiinnostuneempi hetken kuin puurosta), meni tupakalle ja siihen loppui sen lastenhoitoaamu. :headwall: Ei tietoakaan että mä olisin voinu vaikka juoda kahvit, lukea lehteä ym.. Päätin sit että ok, teen kaiken sit apua pyytämättä, kun keittiö oli aika kaaos vielä perjantain jäljiltä ja pyykkiä oli vaikka kuinka jne jne. Siivosin, touhusin, laitoin lapsille ruuat, Vilin nukkumaan, siivosin lisää.. Ja mies otti torkut sohvalla kun oli kait noussu liian aikasin!! :kieh: (Terveiset vaan Pepille.. :whistle: ) Tyhmäähän se on itekseen nostaa kauheaa raivoa päälle, kun toinewn ei edes tajua että olen tappotuulella.. :LOL: Lähin sit poikien kans pulkkamäkeen iltapäivällä, ja kun olin melkein 2 tuntia vetäny Viliä mäkeä ylösalas, oli omakin pää jo kunnossa. Siellä mäessä oli 2 isää lapsineen, ja Arttu tokas niille kun tultiin että Telve. Mun äiti tuli teille kaveliksi. :ashamed: :LOL:

Tinttamooses: Meillä kans miehen kauppareissut venyy silloin kun ollaan ostamassa jotain varaosia tms. Muistaa aina että nyt kun ollaan täällä päin (oli se sitten missä hyvänsä) käydään samalla ostamassa... Ja mä koitan mutista väliin että kun pitäs lasten kanssa ulkoilla ja syödä ja niillä menee ihan kohta hermo ja Vilikin nukahtaa vaikkei vielä pitäs.. Huoh. Mun asioilta herra selviää kyllä kiitettävän nopeasti! :LOL: Meillä on talvipukuna Travallen vauvapuku 80 cm, sillä aion mennä niin kauan kunnes pärjää kesähaalarilla, ja vaikka villaa sit alla. Travallen kesähaalarikin on, 86cm. Ja kurahousut märässä.

Peppi: Supistaako sulla kun käännät kylkeä? Mulla supisti loppuvaiheessa aina kun vaihdoin asentoa, ja tosiaan oli pakko herätä vaihtaan asentoa monta kertaa yössä. Maha oli aina kivikova, ja liikkuminen TOSI helppoa, etenkin kun meillä on vanha jenkkisänky joka on mahan kanssa ihan liian pehmeä ja joustava.. Olin varsinainen valas dyynillä.. :whistle: Ihan hirmuisesti jaksuja loppukiriin, ei ole enää kauaa jäljellä!

Uneton Hyvää hääpäivää ja pidennetty jakso Bumtsibumia päälle!! :LOL: Itkeekö Peppi öisin vai valvooko muuten vaan? Hurjia aikoja tuollaset valvoa, mulla kiristyy hermo kun menee puolikin tuntia!! :eek:

Danjuskalle paranemista. :hug:

Vili tekee tosi hitaasti ja tuskasesti poskihampaitaan!!! :eek: \|O Jos en anna illalla särkylääkettä, se heräilee 1-2 tunnin välein itkemään, niinkun viime yönä taas. Ja sit kun annan lääkkeen yöllä, menee taas huudoks kun luulee että on jo aamu kun otan pois sängystä. :headwall: Tätä on ollu jo reilut 2 viikkoa, ja toisesta hampaasta näkyy nyt 2 kulmaa ja toisesta kuultaa 1!!! \|O \|O Kuinkahan kauan lääkkeitä voi antaa?!?

Juh. Käpsylle piti vielä lähettää mokkahuuruja, ja Katinkalle rukkasterveisiä.. Älä etsi enää mummolasta, 1 ylimääräinen rukkanen löytyi kenkähyllystä.. :LOL: Lähtikö muuten Vilin paloautopipo sun kassissa maailmalle? Kun en löydä sitä mistään.. Syynä voi olla sekin että mies teki pikasiivon perjantaina. Semmosissa katoaa kummasti jokapäiväistä käyttötavaraa apukeittiön (meillä romuvarasto) uumeniin.. :kieh:

Vielä päivän kyssäri: Lehdessä oli juttua inhokkisanoista. Onko teillä sanaa/sanontaa jota inhoatte? Mulla on pitkässä juoksussa, raivostuttava suora käännös. Eikä loppupelissä ole paljon parempi.
 
Maanantaita!

Unettomalle, oikein hyvää hääpäivää ja mukavaa iltaa. toivottavasti saisit jossain välissä levättyä. kuulostaa hurjalta toi valvominen. :hug:

käpyskälle, jaksuja!! :hug:

pepille, jaksuja kovasti myöskin.

tanskuliini, toivottavsti olisi ohimenevä huono yö. :hug:

hannamari, olitkin samalla raapustanut. siis mulle on apteekista ja muutamat lääkäritkin sanonut että suppoja voi tyrkkiä aikas pitkään, että ne on melko vaarattomia juttuja. varmaan siis myös se panadol litku. minäkin annoin miikalle suppoja tuossa jokin aika sitten melko tiuhaan ja pitkään. inhokkisanoja ei nyt heti tule mieleen. ja tiedän tuon tunteen, kun miehen vois lähettää kuuhuun ja ottaa loparit kaikesta.

Meille ei kuulu mitään uutta. touhuiltu ja järjestelty aamupäivällä paikkoja, ulkoiltu. Aleksi kävi ukin kanssa maalaamassa autotallissa yhtä lisä huonetta. nyt päikkärit meneillään, mut toi jukuripää aleksi ei oikein suostu lepää. =) :/ :headwall: iltapäivällä meen hoitaa pankkiin asioita ja mummi tulee kattoo apinoiden perään. :)
illalla ei ihmeempiä hommia.

Miikalla on 86cm toppahaalari, menee varmaan viel ens syksynä, jos tarvii. muut vaatteet ovat lähempänä 90cm kokoa.

nyt meen hetkeksi lepäilee...jos ottas ton aleksin kainaloon.
:heart: :wave: <br><br>
 
Unettomalle hyvää hääpäivää!
Ymmärsinkö oikein että teillä tyttö on ruvennut valvomaan monta tuntia öisin? Sami on nimiitäin ruvennut tekemään ihan samaa.
Silloin vauvana sami vaan söi ja jatko uniaan. Mutta nyt saattaa herätä yöllä valvoa tunnin tai useamman (ei välttämättä tarvitse maitoa).

Viime yönäki poika valvoi kaksi tuntia ja minä 3. Tosin poju nukahti lopulta kun sai maitoa. Mun valvomiseen vaikutti se kun sai peräti nukkua yhden yön kunnolla. Niin pääkoppa vissiin luuli että oli aamu.

En mää tällaista jaksais jos olisin töissä. \|O
 
hannamari käväs
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 13:09 jellona78 kirjoitti:
hannamari, olitkin samalla raapustanut. siis mulle on apteekista ja muutamat lääkäritkin sanonut että suppoja voi tyrkkiä aikas pitkään, että ne on melko vaarattomia juttuja. varmaan siis myös se panadol litku.
Sain reseptillä Naproxenia, ja annan sitä, kun panadol ei tunnu auttavan mitään. Pitäs varmaan soittaa neuvolaan ja kysästä, tai kysyä apteekista, ihan oman mielenrauhan takia.

..ei siis sillä etten uskois sua, mutta kun on eri vaikuttava aine. :hug:
 
Täällä taas :whistle: Sain nukuttua, oli kyllä ihanaa :) Nyt oon sit ollut niin pirteä, että olen vähän koittanut muka laitella paikkoja kuntoon :whistle: Mulla on hyvä tyyli, laitan pyykit koneeseen pyörimään, tuubn hetkeksi huilimaan koneelle, laitan kuivat vaatteet telineeltä kaappeihin, tuun huilimaan koneelle, laitan astioita koneeseen ja koneen päälle ja taas koneella lepäämässä :LOL: Hiljaa hyvä tulee! :whistle:

Uneton: Toivottavasti teidän ilta sujuisi suunnitelmien mukaan!

Mikäs Käpysellä? :hug:

Tigru: Tulipa tuosta Aten makkaransyönnistä mieleen, että annettiin eilen Joonatanille puolikas nakki ja olisitte nähneet, kun toinen sitä söi :LOL: Oli kyllä suloinen. Ei oikein tiennyt, että oliko hyvää vai pahaa, kovasti piti kuitenkin nakkipalastaan kiinni ja söi sitä kauan! :heart:

Hannamari: Voi vitsit, olisit vaan rähjännyt miehelle niin, että varmasti kuulee, näkee ja ymmärtää :whistle: Just eilen puhuttiin äitin kanssa mesessä ja ollaan toki aiemminkin se jo ymmärretty, että miehet ei kyllä ymmärrä mitään, jollei sano ja mielellään vaikka artikuloi tooooodella selvästi asioita... :whistle: Ihana Arttu!! :LOL: Joo, mulla supistaa, kun sängyssä kääntyilen, siis niitä kivuttomia, maha menee ihan kivikovaksi \|O Ja meillä on myös pehmeä jenkkisänky, että täällä on todellakin yks valas dyyneillä aina öisin :LOL: Aiemmin jo kirjoitinkin, mutta tuntuu, että meillä tehdään noita poskihampaita vielä ens vuonnakin :kieh: 2 on tainnut puhjeta, mut mun mielestä ainakin toinen niistä puhjenneista on yläkulmahammas... Siis noiden 4 etuhampaan ihan viereen on puhjennut hammas... Mut en ihan satavarma ole, kun ei toi poika anna sinne suuhun katsoa ollenkaan. Sanontoja... Nyt ei tuu kyllä mieleen...

No, jospa sitä vaikka jatkais ihan vaan pikkusen tän huushollin järjestelemistä...

:D
 

Yhteistyössä