JOULUVAUVAT 2007

Helou.. Käytiin pojan kanssa lääkärineuvolassa. Poika sitten oli oikein ystävällinen lääkäritätiä kohtaan ja kussa lorotti sen paidan ihan märäksi :LOL: ..
Painoa oli tullut hyvin 4425g ja pituutta 55,5cm. Nyt enää tarvii kahen viikon välein mennä..

Täällä kanssa ilta kitinää ja nukutus tosi piukassa. Eilen meni sellaiset vaivaiset 4 ja ½ tuntia kun poika asettui pitkille unille. No olen edelleen onnellinen ettei se ole huutanut kohta viikkoon.. Eilen ei kyllä ulkona nukkunut ollenkaan, en tiedä vaikuttaako asiaan, mutta nyt poika koisii vaunuissa..

Suzicolle, Myrskynmerkille ja Riikkulille ja kaikille valvoskelijoille, väsyneille ja itkijöille :hug: .. Jaksetaan uskoa et tämä on ohi menevä vaihe vauvalla ja kaikki kääntyy vielä niin ihanaks.. Tosi kliseen kuulosta ja varmaan ärsyttävää, mutta parempi toivossa elää kuin epätoivossa.

Asrai täällä huomattu et jos poika on kanssa nukkunut päivällä huonommin on illalla nukutus yhtä taiteilua. Lyhyitä unosia poika ottaa 9:00 - 14:00, jonka jälkeen nukkuu noin 3h ja illat menee vaihtelevasti..

Mutta jospa olisi kaukaa viisas ja menisi itsekin nukkumaan jos yöllä saa taas seurustella tuon pojan kanssa..

Rillukka ja pikkumies 5 viikkoa ja 3 päivää
 
Voimia paljon kaikille, jotka taistelette itkujen, väsymyksen, hormonien ja miesten kanssa :hug:

Kiva, että en ole ainut joka ei pääse tuonne meidän oikeaan ketjuun :whistle:


Eilen käytiin neuvolassa. Painoa oli tullut reilut 500g ja pituutta 3,5 cm 2,5 viikossa :) Terveydenhoitajan mukaan meidän iltaiset itkuraivarit johtuvat vatsavaivoista :whistle: Ihmettelen vain tuota, kun neiti aloittaa raivarit yleensä silloin kun laitan hänet omaan sänkyyn :whistle: Ja ei kuulema tämän ikäinen vielä voi saada raivareita... en aina oikein ymmärrä tuota meidän terkkaria :/

Oletteko muut liittyneet tuohon Vaukirjaan? meille tuli tänään liittymispaketti :) vaikutti ihan mukavalta.

Nyt ruoanlaittoon, kun neiti nukkuu ja mies saapuu pian töistä. Lumimyräkkäkin näyttää saapuvan tännekin päin suomea, joten taitaa iltalenkki jäädä väliin :ashamed:

-Veeruska ja neiti, huomenna 6 vk-
 
Meillä tyttö ei myöskään halunnut enää päivällä nukkua ja oli sitten väsyneenä vihainen kuin ampiainen, mutta kantoliina ratkaisi ongelman. Tuossa rintaa vasten on ilmeisen mukava ja turvallinen nukkua ja siihen tyttö niin sikeästi nukahtaa että sen voi siirtää vaunuihin kunhan itselle tulee tarve. Meillä nukahtaminen kantoliinaan tapahtuu muutamassa minuutissa, aina!

Suosittelen siis kantoliinaa. Kantoreppukin pitää ostaa kunhan tyttö tuosta kasvaa.

Sain tänään uuden imurin; Dysonin. Minua ahdistivat nuo koirankarvat niin paljon, että ostin sitten kerralla kunnon pelin. Mukava nähdä kun säiliö täyttyy kaikesta, pölystä ja koirankarvoista! Yllättävää miten uskomattoman paljon moskaa irtoaa kangassohvasta. Petarit menen imuroimaan jahka raaskin tytön tuosta liinasta vaunuihin siirtää.

 
Pitkästäaikaa myös minä kirjoitan, vaikkakin luen teidän tarinoita useesti päivän mittaan :ashamed: Joku kyseli porukkaa Hyvinkäältä, mä ainaski asustelen täällä.
Tytön kanssa menee kivasti yhdessä väännetään lauantain kakun päälle vaaleanpunaisia marsipaani ruusuja. Mä oon viimepäivät leiponu ihan hulluna, meillä on lauantaina ne ristiäiset.
Eilen oli lääkäri nla ja kaikki hyvin.. jaahas pitää mennä laittaa kiska auki ;)
 
MM-: Täälläkin toi kantoliina ihan ehdoton juttu. Ilman sitä me ei pärjätäisi ja neiti nukahtaa yöunillekin liinaan, josta 20 minuutin päästä nostamme hänet omaan sänkyyn. Nytkin neiti vetelee unia liinassa ja mulla on kädet vapaana kirjoittamiseen+ruuanlaittamiseen...


Luojan kiitos, mies tulee kohta töistä auttamaan... esikoisella on nyt sitten kuumettakin yli 39... :kieh: Voi saa.......
 
Asrai: Tuskin sä nyt tyhmästi teet. Meillä ainakin poika ite "aikastanut" ilta nukkumaan menoo. Eilen nukahti jo yheksän jälkeen, nukku pari tuntia ja heräs syömään. Sit huusikin mahaa vähän aikaa. Onneks sai muutaman pierun ähkittyä ja nukahti.

Samanlailla mäkin ressaan tota päiväunirytmiä ja yötä kyllä kans. Mutta eipä noille minkään maha jos ei nuku niin ei nuku. Nytkin poika vaunuissa ulkona ja huutelee vähän väliä. Tosi levoton nukkuja.

Kuka jakso oikeen vääntää jotain marsipaaniruusuja?! Uskomatonta, mutta ihanaa :) Mä otan ristiäiseen kaiken valmiina, jotenkin tuntuu että ei oo yhtään ylimääräsiä paukkuja. Hatunnosto niille, jolla enemmänkin lapsia kotona. Musta tuntuu, että mä en ikinä pärjää kun tän yhen kanssa.

Mä allekirjotan kans sen, että eka kuukausi vauvan syntymän jälkeen menee aluks sumussa ja sit tosi kovaa. Mulle ainakin nyt 6vkon kohdalla tullut kauhee väsymys. Oon vaan päivät ja illat kotona. Mihinkään ei jaksa lähtee.. Tossa aiemmin tuli jo käytyä shoppailemassa yms. vauvan kanssa. Toisaalta ei ees viitti hirveesti sekottaa ton nukkumisia, se ei juuri malta menossa nukkua paitsi autossa tietysti.

Mä linnottaudun illaks telkkarin eteen (niin aina).. Laiska kun oon..

 
Ja ensimmäiseksi jaksamista Teille kaikille joilla on vaikeeta! :hug: Olen säännöllisesti taustalla lueskellut teidän juttuja ja elänyt hengessä mukana mutta en ole päässyt kirjoittamaan koska usein on neiti samaan aikaan syömässä ja yhdellä kädellä kirjoittaminen se sitten vasta on hidasta! =)

Tänään kokeiltiin ensimmäistä kertaa kantoliinaa ja nyt pääsee nettiin samalla kuin neiti nukkuu tässä mukana. Esikoisen kanssa en liinaa kokeillu ja nyt olen aivan ihastunut. Kuinkahan kauan liinassa voi vauvaa pitää? Kuinka muut on pitänyt?

Meillä on ensimmäinen kuukausi sujunut hyvin, vielä ei ole havaittavissa minkäänlaista väsymystä ja esikoinenkin on suhtaunut todella hyvin pieneen siskoonsa. Tyttö nukkuu ainakin toistaiseksi yöllä pitkän pätkän joten äitikin on saanut nukkua. Ei voi muuta kuin toivoa että sama rytmi jatkuisi, sillä tiedän että väsyneenä olen tosi kiukkunen ja herkästi tulee sanottua pahasti :/ vaikkei sitä sitten tarkottaiskaan. Olen kyllä kovasti ihastunut tähän pieneen pakettiin ja nyt jo ihmettelen että mihin on ensimmäinen kuukausi hävinnyt? Niin kamalan äkkiä tuntuu meillä aika menevän...
Meillä on ristiäiset 10.2. ja nimi on jo valmis mutta pidetään salassa toistaiseksi :whistle: Kaikki muut tarjottavat tilasin, täytekakun aattelin tehdä itse, ideakin on jo valmis.

Eipä muuta kuin jaksamista ja tsemppiä niille jotka valvovat öisin. Eiköhän yövalvomiset lopu joskus, viimeistään siinä vaiheessa kun lapset muuttavat pois kotoa :D

Helkky ja tyttö 251207
 
Tervetuloa Helkky :heart:

Täällä pikkuhiljaa alkaa ristiäiset järjestyä. Nyt on paikkakin päätetty ja kakkujen pikkuleipien leipojakin löytyi :D .. Itse en kuitenkaan. Päänvaivaksi nyt nousi vain se et mitä ihmettä sitä päälleensä pukee.. Tuo maha kun edelleen on tuossa ja vain vanhat verkkarit menee jalkaan :eek: :kieh: .

Mäkin saan kantoliilan lainaan ja odotan sitä ihan kympillä kun olen lukenut teidän juttuja. Rintareppua kokeilin, mutta poika ei siinä viihtynyt. Täytyy kokeilla joskus kun pojalla iloisempi päivä..

Hikkaako teidän vauvat usein? Tällä on hikka ainakin 2-3 kertaa päivässä. Tissi ja vesi harvoin auttaa. Ajallaan kun nikkailee niin menee ohi.

Minusta on hyvä juttu et tää palsta on ja tänne saa avautua. Jos jollakin häiritsee tekstit missä purkaudutaan niin saa jättää lukematta. Ei tunneta huonoa omaatuntoa jos joskus tulee kunnolla avauduttua.. ;)

Tää mamma let´s go sauna
 
:hug: Kaikille sitä kaipaaville!!

Kantoliinailijat : Missä sidonnassa olette vauvaa pitäneet ja minkä ikäistä vauvaa?? Itsellä on viisviikkoinen poju ja hän viihtys parhaiten pystyasennossa, esim. kietasuristi2:ssa... mutta voiko tuon ikäistä siinä jo pitää vai kärsiikö pienen selkä? Muita hyviä sidontoja trikoiselle liinalle?
 
Rea
Lueskelin juttujanne ja löysin kyllä itseni sieltä täysin...helpottaa ja lohduttaa lukea ajatuksianne...varsinkin kun ne ovat täysin samanlaisia kuin itselläni.

Meillä siis täällä kotona on 1v ja 2v lapset vauvan lisäksi...voitte vaan kuvitella millaista meillä on...lattiat täynnä leluja ja nämä "rauhalliset" imetyshetket:)
eli jhuoksen lapsi tississä näiden kahden taaperon perässä ja karjun kun mikäkin ...ja menetän hermoni väsyneenä ja lopulta itketään koko poppoo.Unohdan asioita en tiedä mikä vuosi mikä kuukausi...MUTTA KYLLÄ TÄSTÄ SELVIÄÄ!!!

Meidän vauva kans ährää illat...eli 5min. nukkuu ja sitten taas tissille ja taas herätään ja taas...

Onko teillä ystäviä jotka auttaisi?Minulle tuli heti olo kun luin teidän kirjoituksianne että VAIKKA olen itse väsynyt niin silti olisin valmis auttamaan .koska tiedän sen kamalan väsymyksen kun poikamme valvotti meitä yhden puoli vuotta eikä ollut ketään joka olisi autttanut.Olisi niin kiva tavata muita äitejä...kokemusten jako ja ylipäätään aikuisten ihmisten seura tekee joskus tosi hyvää ja piristää.MInäkin yritän olla täydellinen äiti...puen kaikki kolme aamulla ja menemme ulos vähintään tunniksi ja sitten kotiin syömään ja nukkumaan...mutta se kiire on valtava mikä minullakin on kotona kun on tiskit,pyykit ja kolmen lapsen syöttämiset ja vaipan vaihdot ja...ja...kyllähän te tiedätte.On ihanaa kun on tällainen paikka mihin voi purkaa itseään.Saa kokea että ei ole ainut joka ajattelee asioista näin.Se helpottaa suunnattomasti.Kiitos kun uskallatte olla avoimia ja tuoda ajatuksenne julki.

Voimia teille mammat ja kyllä me selvitään ja on meidän vauvat oikeesti ihania vaikka ei aina siltä tunnukkaan.Katsoppa niitä pieniä käsiä ja jalkoja...silitä pientä päätä ja se pieni hymy...ajattele tuo pieni ihminen on kasvanut sisälläsi, se on osa sinua.Ja tällä pienellä ihmisellä ei ole kuin sinut, tämä pieni lapsi tarvitsee juuri sinua...olet kaikkein tärkein hänelle.

:hug:

Äippä ja 3lasta
 
Rea: Olitpa kirjoittanut kauniisti loppuun vauvoista... Juuri noin se onkin... :heart: :heart: Vaikka rankkaa on, niin kyllä se palkitsee. Ja minä ainakin olen ihan myyty, jos neiti hymyilee ja yrittää kurkustaan kovasti päästää jotain ääntä... :D

Meillä esikoinen hiukan parempi. Mies oli eilen aivan ihana. Hoiti esikoista koko illan, etten minä vaan saisi vatsatautia tai vauva. No, esikoinen nukahti ennen ysiä, mutta tää meidän kakkonen antoi valvoi melkein kahteentoista 3 tunnin nukuttamissession jälkeen. Onneksi nukkui 03 asti eka pätkän, niin sai itsekin nukkua. Sitten taas heräiltiinkin tissille tunnin välein...

Itsellä ikävä kyllä kiertänyt vatsaa koko aamun ja polttelee tohon palleaan ikävästi. Toivottavasti en saisi nyt tota oksutautia... Päiväkodissa kun työskentelen, niin olen 10 vuoden aikana saanut kyllä sitä vastustuskykyä noita lasten pöpöjä kohtaan, mutta vatsis yleensä iskee mulle aina. Viimeksi just ollaan esikoisen kanssa oltu kipeenä viime huhtikussa ja vatsataudissa silloinkin....

Pikku-neiti nukkuu kantoliinassa ja mä kirjoittelen... Meillä tytöllä kun on nuo röyhyt niin hirmuisen piukassa, niin olen huomannut, ett jos röyhyä ei tule, niin vähän ajan päästä alkaa yökkiminen. Sitten jos tulee kunnon röyhy niin neiti ei yöki. Voiko olla, ett sieltä nousee sitä maitoa sillai, ett se ei tule ihan ylös asti. Jotain lievää refluksivaivaa? Ja mä tämä tapahtuu ainoastaan korvikkeen annon jälkeen. Korvike kun on paksumpaa ja limaisempaa kuin mun oma maito. Olen kyllä huomannut, ett neidillä on yhtä ahtaat noi nieluhommelit kuin meikäläisellä.

Eilen aamulla oli muuten papin tapaaminen. Oli hiukan omituinen pappi, mutt saa kelvata. Uteli mun mielestä vähän liikaa meidän asioita ja kasvatusperiaatteita ja arvosteli jopa mun miehen työtä. Mun mies oli tietty ihan hiileenä, kun lähdettiin pois. :LOL:

Ristiäiset on muuten 10.2 ja nimestäkin päästiin yhteisymmärrykseen... Etunimi on aika tavallinen ja toinen nimi on mun mummin toinen nimi ja sitten on vielä kolmaskin nimi, vaikka esikoisella ei ole kuin kaksi nimeä, mut nyt toi 3 nimeä jotenkin trimmas....

Riikkuli ja pikkuinen 5 vkoa ja 2 päivää...
 
Mun lapsi nukku eilen 22-08 ilman yhtään raivari huutoa!Laitoin sänkyy, tutin suuhun ja kaksi kertaa kävin tuuppaa takasin ja alta puoli tuntia ja se nukku ekaan syöttöön!
mä niin häpi!

Piti tulla ilmottamaan!
:D
 
Huomenta!
Neiti nukkui koko eilispäivän ja olin ihan varma, että yö sitten tuijotellaan toisiamme silmiin =) . Mutta ei - 23 nukahti ja 2 kertaa söi 03 ja 06. Yhdeksältä noustiin sitten kumpikin :saint: . Ja mikä ihaninta, typykkä nauroi :heart: . Yritin löytää tietoa, voiko noin pieni (kohta 6vk) nauraa, mutta hän kyllä oli suu leveässä hymyssä ja päästi sellaisen hauskan äänen :D . Innostui siitä sitten itsekin niin, että toisti sen :heart: . Yritin saada sen videolle iskälle todisteeksi, mutta siinä vaiheessa tulikin aivastus, haukotus ja iso puklu :D . Ei kukko käskien laula :p .

Ulkona on ihana ilma, joten tänään päästään taas ulkoilemaankin =) . Palataan!
 
vanessa: en tunne hyvinkäätä yhtään, kaverin luo sinne mennään.. kaveri päivät töissä niin seura kelpaa jos vain kiinnostaa tavata. :) onko sulla muita lapsia?

Meillä ei taas viime yönä o hyvin nukuttu.. nukahti ensinnäkin vasta 01 ( valvoi sitä ennen 5tuntia) ja söi 1-1,5tunnin välein... kyl väsyttää!!! :attn: nyt sitte ku itse piti herätä niin hyvin nukkuu tuolla... mut poitsu yleensä nukkuu joka komannen yön et jos meil ens yönä sit taas nukuttais vähä paremmin...

Ihanaa kun satoi lunta... :heart: kävis vaan aura-auto auraamas pihan et pääsis liikkeelle siellä...

jos itse joutuu syömään antibioottia niin vaikuttaako se maitoon jollain tavalla? mulla kun flunssaa ollut nyt ja tuntuu et ois menny poskionteloihin....
 
Heissan!

Päätinpäs minäkin kaivaa aikaa ja kirjottaa tännekin. Lukemassa olen käynyt päivittäin, mutta jotenkin sitä aikaa vaan ei riitä kirjoittamiseen. Nyt molemmat pojat nukkuu, tai isompi melskaa sängyssään unta odotellessa.

Vauvan kanssa on elämä alkanut oikein hyvin, isovelikään ei ole pahemmin mustasukkainen. Mies palasi tällä viikolla isyyslomalta töihin ja tässä pari päivää on koitettu pärjätä keskenämme. No joo, mummo on ollut täällä aamupäivät jeesaamassa ;)
Hiukan on meidän pikku-ukolla ollut vatsanväänteitä, mutta hyvin pienillä itkuilla on selvitty tähän mennessä. Halit ja tsempit kaikille teille joilla ei ihan pikkuitkuilla ole päästy :hug:

liinuli ja vanessa: täällä myös yksi hyvinkääläinen :wave:

Tuosta antibiootista, kyllä se vaikuttaa maitoon jollain tasolla, kannattaa antaa vauvalle relatippoja tai muuta maitohappobakteeria ettei masu ota kupruja.

-liplap ja pikku-ukko tasan 4 vkoa
 
Kiitos tosta liina-linkistä, oli kiva käydä sieltä lueskelemassa, nyt mietinkin jo pidemmän liinan hankintaa.. =)

Meidän poppoo lähtee tästä pikkuhiljaa mökille viikonlopun viettoon, saa nähdä kuinka reissu sujuu, tavaraa tuntu ainakin olevan ihan riittävästi! :kieh: Onneksi appivanhemmat lähtevät kanssa mukaan niin pääsee valmiiseen ruokapöytään! :D

Rauhallista viikonloppua ja :hug: väsyneille!
 
Hermo pettää tai ainakin mielenterveys..

Pojalla kaksi päivää ollut yhtä kitinää ja itkuskelua. Huutanut se ei ole, mutta nukkuminen ja syöminen toosi piukassa. Saattaa herätä ja tissillä olla jonkin 2 min ja sitten ei maistu. Itkeskellään ja kun tarjoan tissiä, niin saattaa imassa parit hörpyt niin alkaa kiehnäys ja itkeminen. Pullosta ei huoli senkään vertaa. No jossain vaiheessa se sitten saattaa tunnin kahden päästä syödäkin. No nukkuminen onkin sitten toinen juttu. Nukahtaa ja kohta taas pystyssä.. Argh ihanaa olla koko päivät yksin tuon kanssa. Tänään tuntui et jätän tuon sänkyynsä parkumaan ja lähen ite pois tästä kämpästä.. No toivottavasti siihen pisteeseen ei tarvi mennä :eek: ..
Kun en tiiä onko tämä mahakipua, kun nämä itku kitinät ajoittu aina päivällä klo 12:00 ja illalla kun olis nukkumaan meno aika.. Yöllä syö ihan iisisti ja menee nukkumaan, samoin aamun ekoilla syönneillä. Ja jos mies ei ala kohta isyyslomaa pitämään niin :kieh: :kieh: ..
Tämmönen purkaus tällepäivälle.

Rillukka
 
Ensinnäkin :hug: :hug: kaikille sitä tarvitseville...

Rillukka: Meillä on vähän saman kuuloinen ongelma, et poika on tissillä pari minuuttia ja sit tulee huuto ja ähellys ja kaikkee ja sit taas pari minuttia ja taas ähelletään. Mä vaihdoin imetysasentoa niin, että poika on enemmän pystyssä, niin johan rauhottui nuo syömäsessiot. Toki edelleen takutaan välillä, mutta menee jo paljon paremmin. Epäilen, että kun maito menee kaverilla sujuvammin mahaan, niin ei huuda sitä vattaansa siinä välissä. Ja välillä jos on oikeen raivari päällä, niin sit pidetään taukoa ja koitetaan saada pieruja ulos eri asennoissa. Yleensä tehoo nämä konstit. Toivottavasti sullakin löytyy jokin ratkaisu... :)

Joku kyseli Vaukirjasta. Itse pidän kovasti kirjoista ja muista tuotteista joita tulee. Harvoin tulee peruttua paketteja!

Minky ja poitsu 4 vk ja päivä
 
Kylläpä Rea kirjotti kauniisti :)

Mä pelästyin äsken kun Alisa oli tossa meidän juuri ostamassa baby björnin rintarepussa ja pikkasen ähelsi kun tutti tippu ja väänsi itseään hieman musta pois päin niin se ylimmäinen lukko napsahti auki!!! :eek: :eek: Vähän sen ylävartalo retkahti mutta ei pahasti. Riisuin heti kapineen pois päältä ja oitis soitin kauppaan mistä ton ostin. Meen viimeistään maanantaina repun kanssa sinne. Heti ne epäili etten ollu laittanu lukkoo kunnolla kiinni mut kyllä varmana olin kun tarkastan sen vielä joka kerta kunnolla kaikki lukot. Sitten valitin viä siitäkin kun se tohon reppuun saatava suojapussi ei mee päälle jos vauvalla on ohut kevyt toppahaalari päällä!! Haalarin alla ei oo kun yks body ja housut ja sillain kun laittaa reppuun niin tosiaan se suojapussi ei mee enää kiinni! Mikä ihmeen ulkoilukäyttöön tarkotettu suojavaate on sellanen että se ei mahdu jos lapsella on vähänkin vaatetta päällä? Vaippasillaanko pitäis olla?? Todella rahastusta.
 
Kerronpas meidänkin kuulumisia pitkästä aikaa =) Meillä nukutaan nykyään yöt :D syödään kolme kertaa yöllä ja yks uni pätkä on 2-5h välillä. Päivisin sitten tissitelläänkin tosi tiheään ja unet on vain 15min-1h välillä. Siksi tää kirjoittelu on jäänyt kun hankalaa kirjoittaa yhdellä kädellä. Viestit luen kyllä joka päivä, hyvää luettavaa samalla kun tissittää. Päivät aika raskaita kun herra haluaa vaan olla sylissä ja sitten kun saat herran nukkumaan sohvalle/sitteriin niin esikko haluaa huomiota.Missä on mun oma aika |O

Huomenna tämä äiti pääsee reissuun/vapaalle =) Ideaparkkiin shoppaileen =) Ja vain yksi lapsi mukana eli pikku herra. Lapsilisät sileeks....

Suzyco Mä ostin kans sen BB repun päällisen mutta palautin takas kauppaan. Meillä "vanhanmallinen" reppu jossa ylhäällä vain napit niin eihän se päällinen niissä pysynyt vaan tippui heti kun herra vähän jalkojaan heilutteli.

Kertokaa edelleen kuulumisia tänne, ihanaa lukea että ei se muittenkaan arki ole ruusuilla tanssimista :heart: Ja isäntään kans täällä menee hermot välillä mutta ei siitä sen enempää.

No niin herra hermostuu makuullaan oleen, ylös pitää päästä
:wave:
 
Nyt alkaa olla ristiäisvalmistelut tehty, jos mä jotain inhoon niin hössötystä, mä olen ottanut ihan löysin rantein mut mies on nyt niin innostunut... |O

Syy siihen on tämä, me ei pidetty häitä koskaan vaan mentiin maistraatissa naimisiin ja samantien sieltä kahdeksi viikoksi lennettiin Miamiin, lähetettiin vaan kortit että terveisiä häämatkalta mr&ms ............ :D
Eli nyt sitten ensimmäisen kerran saadaan kaikki sukulaiset saman katon alle!

Lip lap, antibiootteja on sellaisia jotka ei haittaa imetykseen.
Mulle annettiin vauvan ollessa kaksiviikkoinen kuurii osaksi suonensisäisesti osaksi tabletteina sektio haavan tulehdukseen eikä
vauvalle tullut mitään oireita!

Porsche ja Nanna 0312
 
Pikainen kysymys. Tuun kirjottelee joku toinen kerta paremmalla ajalla enemmän.

Kakkaamisesta Tänään kuusi viikkoa täyttävä neitimme ei ole kakananut raasuparka kolmeen päivään.. Jatkuvasti yrittää pungertaa kakkaa pää punaisena ja itkeskelee, mutta ei saa aikaiseksi kuin pieniä (haisevia) paukkuja. Miten kauan näin pieni voi olla kakkamatta ennen kuin on syytä huoleen? Olemme hieroneet vauvaa usean kerran päivässä, mutta toistaiseksi ei siis ole sekään auttanut. Miten voisin vielä helpottaa pienen kultani oloa, vinkkejä?

Täytyy mennä, ruokahaluun kakkaamattomuus ei ole ainakaan vaikuttanut :) *Petra
 

Yhteistyössä